PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland ontwaakt... Muziekzender overspoelen JEUGD met VERDERF...



Wizdom
04-03-06, 21:55
'Seksoverdosis op muziekzenders'
van onze redactie binnenland
BARNEVELD - Nadat een meerderheid van de Tweede Kamer heeft gepleit voor het aan banden leggen van de muziekzenders die videoclips vol seks uitzenden, spreekt ook iemand uit de hiphopscene zich uit voor censuur.
Hiphop is een muziekstijl die in de jaren zeventig is ontstaan. De stijl, waarin uitsluitend wordt gerapt, is populair in Nederland met artiesten als Ali B., Lange Frans en baas B., Raymzter en Osdorp Posse. Videoclips bij hiphopmuziek zijn vaak seksueel getint en er komt veel geweld in voor.

Hiphopjournaliste Myrthe Hilkens (27) schreef vorige week voor het webtijdschrift State Magazine een opinieartikel over de ,,seksoverdosis''. Het staat volgens haar vast dat veel muziekclips ,,een ziek en verwrongen beeld geven van man-vrouw-verhoudingen en seksualiteit.''

Ze vreest dat de clips schadelijk zijn voor jongeren, zeker voor bepaalde groepen jongeren. ,,Er zijn jongeren die onder kwetsbare omstandigheden opgroeien, zonder de controle van hun ouders, en op sommige van hen heeft een videoclip wellicht meer effect dan op jou of mij. Voor die kids is het tijd om maatregelen te nemen.''

Als de politiek niet ingrijpt, dan moeten muziekzenders zelf hun verantwoordelijkheid nemen, vindt ze. Ze moeten het goede voorbeeld geven. ,,Hoe moeilijk kan het zijn? Voor twaalf uur 's nachts geen videoclips waarin naakt (of te kleine bikini's, te strakke hotpants) te zien is en waarin niemand op konten slaat. Waarin, kortom, iedereen kleren aan heeft en zich gedraagt. Censuur? Voor mijn part. Deze regering verbiedt een voormalige vluchtelinge om haar middelbare schooldiploma in Nederland te behalen, maar het overdag weren van seksistische en vrouwonvriendelijke beelden op tv is te moeilijk. Waarom? Wat wordt onze samenleving beter van een seksoverdosis?''

De zogeheten red button van MTV vindt ze geen goed idee. MTV is van plan één keer per maand een videoclip een rood label te geven, om vervolgens op tv en op internet over de clip te discussiëren met jongeren. De clips blijven op deze manier gewoon te zien, oordeelt Hilkens. ,,MTV heeft wel huisregels, er mag in een clip bijvoorbeeld geen speelgoed kapot gemaakt worden, of sigaretten worden gerookt. Maar sex verkoopt, dat weten MTV en de muziekindustrie ook, en daarom zullen ze dat niet gauw aan banden leggen.''

Wide-O
04-03-06, 23:23
ALLEMAAL de schuld van ELVIS !

Dwaalspoor
04-03-06, 23:29
Ik ben blij dat er meer mensen zo over denken, toen ik er een paar jaar geleden over schreef werd ik verketterd. Maar ik ben bang dat de commercie te sterk is om het effectief te bestrijden. Daar is een cultuuromslag voor nodig. Dat zie ik niet zo gauw gebeuren in kapitalistische culturen.

Wizdom
04-03-06, 23:31
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik ben blij dat er meer mensen zo over denken, toen ik er een paar jaar geleden over schreef werd ik verketterd. Maar ik ben bang dat de commercie te sterk is om het effectief te bestrijden. Daar is een cultuuromslag voor nodig. Dat zie ik niet zo gauw gebeuren in kapitalistische culturen.

Het gebeurt pas als de straf al zijn tol heeft geeist... Als zoons en dochters bij bosjes getroffen worden door de de meest vreselijke ziektes... Of wanneer zoons en dochters als slaven worden verhandelt door criminele bendes...

Wide-O
04-03-06, 23:31
JA, allemaal VERBIEDEN !

Wizdom
04-03-06, 23:32
Geplaatst door Wide-O
JA, allemaal VERBIEDEN !

Stop de mentale VERGIFTIGING...

~Panthera~
04-03-06, 23:34
Als je sex ziet, wordt je een slaaf ? :verward:

Sorry hoor, gaat me even iets te ver. :moe:

Zit mijn hele leven al hier in Nederland, ben geen slaaf, gebruik geen drugs, heb geen VD, geen Aids, zie zat sex, en Goden: het gaat nog steeds goed met me ?

Hoe verklaren wij dit ? :fplet:

Wizdom
04-03-06, 23:35
Geplaatst door ~Panthera~
Als je sex ziet, wordt je een slaaf ? :verward:

Sorry hoor, gaat me even iets te ver. :moe:

Zit mijn hele leven al hier in Nederland, ben geen slaaf, gebruik geen drugs, heb geen VD, geen Aids, zie zat sex, en Goden: het gaat nog steeds goed met me ?

Hoe verklaren wij dit ? :fplet:

Vraag het aan die jongens in de Bijlmer met de groepsverkrachting die hun daden vergoeilijken met MTV sketches...

Wide-O
04-03-06, 23:36
Geplaatst door ~Panthera~
Als je sex ziet, wordt je een slaaf ? :verward:

Sorry hoor, gaat me even iets te ver. :moe:

Zit mijn hele leven al hier in Nederland, ben geen slaaf, gebruik geen drugs, heb geen VD, geen Aids, zie zat sex, en Goden: het gaat nog steeds goed met me ?

Hoe verklaren wij dit ? :fplet:

De vergiftiging KOMT nog en dan krijg je ENGE ZIEKTES !

~Panthera~
04-03-06, 23:36
Geplaatst door Wizdom
Vraag het aan die jongens in de Bijlmer met de groepsverkrachting die hun daden vergoeilijken met MTV sketches...

Ja, daar zou ik nou eens een aardig gesprek mee willen hebben, ja.
Met die rotsmoes kwamen ze bij mij niet ver. :moe:

~Panthera~
04-03-06, 23:37
Geplaatst door Wide-O
De vergiftiging KOMT nog en dan krijg je ENGE ZIEKTES !

O ja ? Wanneer denk je ? :blowen:

Wizdom
04-03-06, 23:38
Geplaatst door ~Panthera~
Als je sex ziet, wordt je een slaaf ? :verward:

Sorry hoor, gaat me even iets te ver. :moe:

Zit mijn hele leven al hier in Nederland, ben geen slaaf, gebruik geen drugs, heb geen VD, geen Aids, zie zat sex, en Goden: het gaat nog steeds goed met me ?

Hoe verklaren wij dit ? :fplet:

Jou generatie wist van de generatie ervoor wat normaal was en wat niet...

Deze jongeren hebben geen vorige generatie die nog weet wat normaal is en wat niet... Zij leven in een groot vacuum en MTV vult die op... Lekker eng he.... Echte horror...

Wide-O
04-03-06, 23:38
Geplaatst door ~Panthera~
O ja ? Wanneer denk je ? :blowen:

Dat BEPAAL ik NIET !

~Panthera~
04-03-06, 23:39
Geplaatst door Wizdom
Jou generatie wist van de generatie ervoor wat normaal was en wat niet...

Deze jongeren hebben geen vorige generatie die nog weet wat normaal is en wat niet... Zij leven in een groot vacuum en MTV vult die op... Lekker eng he.... Echte horror...


FOUTJE.

Mijn generatie heeft van de vorige helemaal NIETS geleerd, want alles was totaal niet bespreekbaar.
Dus daar kan het niet aan gelegen hebben.

Sorry, met iets beters komen dus. :roker:

~Panthera~
04-03-06, 23:40
Geplaatst door Wide-O
Dat BEPAAL ik NIET !

OH, dat bepaalt MTV ?? :roker:

Wide-O
04-03-06, 23:41
Het STRIPVERHAAL heeft ook de wereld KAPOT gemaakt.

Wizdom
04-03-06, 23:42
Geplaatst door ~Panthera~
FOUTJE.

Mijn generatie heeft van de vorige helemaal NIETS geleerd, want alles was totaal niet bespreekbaar.
Dus daar kan het niet aan gelegen hebben.

Sorry, met iets beters komen dus. :roker:

Dus jij leefde ook in een VACUUM? Dan heb je geluk dat er nog geen massa media was want "they suck the brains out of youre head"... Voor je het weet leef je in een virtuele sex paradijs...

~Panthera~
04-03-06, 23:42
Geplaatst door Wide-O
Het STRIPVERHAAL heeft ook de wereld KAPOT gemaakt.

Vooral het STRIP gedeelte, neem ik aan ? :roker:

Wide-O
04-03-06, 23:42
Geplaatst door ~Panthera~
OH, dat bepaalt MTV ?? :roker:

MTV kan NOOIT veranderen wat al lang is BEPAALD !

(en TMF moet niet denken dat het de DANS zal ontspringen)

Wide-O
04-03-06, 23:44
Geplaatst door ~Panthera~
Vooral het STRIP gedeelte, neem ik aan ? :roker:

JOMMEKE was het ergste! En PIET Pinter en Bert BIBBER !

~Panthera~
04-03-06, 23:45
Geplaatst door Wizdom
Dus jij leefde ook in een VACUUM? Dan heb je geluk dat er nog geen massa media was want "they such te brains out of youre head"... Voor je het weet leef je in een virtuele sex paradijs...


Wat bedoel je met vacuum ? je hebt toch je verstand ?
Of ben je dat na je 12e INEENS kwijtgeraakt ?

En dan heb je nog je "geweten", als het goed is tenminste, wat je op zijn minst toch wel duidelijk maakt of iets goed is, of slecht, wat je doet.

Of hebben die gasten DAT allemaal ineens niet ?
Een soort genetisch defect, zeg maar ?

Een soort van : ik ben een debiele appel, want ik kijk MTV, en alles wat daar gezegd word, dat doe ik, want ik ben gewoon eigenlijk een lul eerste klas ???

Zit het zo ?

~Panthera~
04-03-06, 23:46
Geplaatst door Wide-O
JOMMEKE was het ergste! En PIET Pinter en Bert BIBBER !

Ik wordt al helemaal GEK van die namen ja. brrrrrrr..... :corcky:

Wide-O
04-03-06, 23:46
Geplaatst door ~Panthera~
Een soort van : ik ben een debiele appel, want ik kijk MTV, en alles wat daar gezegd word, dat doe ik, want ik ben gewoon eigenlijk een lul eerste klas ???

Zit het zo ?

JA! Vroeger werden wij wakker met ARBEIDSVITAMINEN ! Nu met SEX! Daardoor zijn wij allen vacuüm gezogen en VERGIFTIGD !

Wizdom
04-03-06, 23:48
Geplaatst door ~Panthera~
Wat bedoel je met vacuum ? je hebt toch je verstand ?
Of ben je dat na je 12e INEENS kwijtgeraakt ?

En dan heb je nog je "geweten", als het goed is tenminste, wat je op zijn minst toch wel duidelijk maakt of iets goed is, of slecht, wat je doet.

Of hebben die gasten DAT allemaal ineens niet ?
Een soort genetisch defect, zeg maar ?

Een soort van : ik ben een debiele appel, want ik kijk MTV, en alles wat daar gezegd word, dat doe ik, want ik ben gewoon eigenlijk een lul eerste klas ???

Zit het zo ?

Vraag het aan die dames die voor een BREEZER of een LIFT of een sigaret al doen met een vreemde... Want het is ook nog cool.....

Wide-O
04-03-06, 23:48
Geplaatst door ~Panthera~
Ik wordt al helemaal GEK van die namen ja. brrrrrrr..... :corcky:

Herinner u en HUIVERT. Daarna werd het nog erger met MUSTI en BEERTJE COLARGOL ! En de JETSONS !

~Panthera~
04-03-06, 23:49
Geplaatst door Wide-O
JA! Vroeger werden wij wakker met ARBEIDSVITAMINEN ! Nu met SEX! Daardoor zijn wij allen vacuüm gezogen en VERGIFTIGD !

Ja hoor, ik wordt ook iedere dag vacuum gezogen door MTV !! heeerlijk !!

Gaat het wel lekker met je verder ?? :haha:

Dit is toch idioot ? ik zou die gasten wel eens willen spreken.
Ze waren zeer snel UIT het vacuum, denk ik. :aftel:

~Panthera~
04-03-06, 23:50
Geplaatst door Wizdom
Vraag het aan die dames die voor een BREEZER of een LIFT of een sigaret al doen met een vreemde... Want het is ook nog cool.....


Nee, nou vraag ik het aan JOU : Zit JIJ in een sexvacuum, vanwege MTV ??
Doe JIJ ook ALLES, wat je op tv ziet ??

Geef nou eens een eerlijk antwoord.

Wide-O
04-03-06, 23:51
Geplaatst door ~Panthera~
Gaat het wel lekker met je verder ?? :haha:


Ik heb misschien een paar BREEZERS op, maar ik MEEN het. En dan heb je ook nog de ROBOSUCK ! Vrij te KOOP.

De wereld zal verpletterd worden onder een gigantische ANDRO-PENIS, mark my words !

Divine_70
04-03-06, 23:51
Het is allemaal wel erg gemakkelijk om TMF en MTV de schuld te geven, maar als het zover gezocht moet worden, neem dan eens de tekenfilms onder beschouwing die er nu draaien op FoxKids bijvoorbeeld.
Beugelbekkie met haar heupbroekje en haar niets verhullende korte topje en blote buik, alleen de piercing ontbreekt nog, mijn dochter was 4 toen ze al haar broek lager trok en shirtje ver boven de navel trok, omdat dat "cool" was want beugelbekkie had het ook. :cheefbek:

~Panthera~
04-03-06, 23:53
Geplaatst door Wide-O
Ik heb misschien een paar BREEZERS op, maar ik MEEN het. En dan heb je ook nog de ROBOSUCK ! Vrij te KOOP.

De wereld zal verpletterd worden onder een gigantische ANDRO-PENIS, mark my words !


Ja ik zie het: jij bent echt voorbij the point of no return, NIET meer te redden. :haha:

~Panthera~
04-03-06, 23:55
Geplaatst door Divine_70
Het is allemaal wel erg gemakkelijk om TMF en MTV de schuld te geven, maar als het zover gezocht moet worden, neem dan eens de tekenfilms onder beschouwing die er nu draaien op FoxKids bijvoorbeeld.
Beugelbekkie met haar heupbroekje en haar niets verhullende korte topje en blote buik, alleen de piercing ontbreekt nog, mijn dochter was 4 toen ze al haar broek lager trok en shirtje ver boven de navel trok, omdat dat "cool" was want beugelbekkie had het ook. :cheefbek:


ach, ik geloof er geen ruk van, ga na, vroeger stond je ook op de hoge hakken van je moeder te klunen, en later kon ik er geen 5 minuten op lopen en heb ze in de plomp geknikkerd. :haha:

Wizdom
04-03-06, 23:55
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, nou vraag ik het aan JOU : Zit JIJ in een sexvacuum, vanwege MTV ??
Doe JIJ ook ALLES, wat je op tv ziet ??

Geef nou eens een eerlijk antwoord.

Ik ben geen vacuum jongen/meisje... Maar kan me voorstellen dat jongeren zonder behoorlijke begeleiding afgleiden in een virtuele wereld...

Wide-O
04-03-06, 23:57
Geplaatst door Divine_70
Het is allemaal wel erg gemakkelijk om TMF en MTV de schuld te geven, maar als het zover gezocht moet worden, neem dan eens de tekenfilms onder beschouwing die er nu draaien op FoxKids bijvoorbeeld.
Beugelbekkie met haar heupbroekje en haar niets verhullende korte topje en blote buik, alleen de piercing ontbreekt nog, mijn dochter was 4 toen ze al haar broek lager trok en shirtje ver boven de navel trok, omdat dat "cool" was want beugelbekkie had het ook. :cheefbek:

BOR de wolf ging niet voor NIETS naar het ENGE bos !

~Panthera~
04-03-06, 23:57
Geplaatst door Wizdom
Ik ben geen vacuum jongen/meisje... Maar kan me voorstellen dat jongeren zonder behoorlijke begeleiding afgleiden in een virtuele wereld...



YOU just made my point.

ALS het zou werken zoals jij beweert, zou jij net zo zijn als hun.

Dus het ligt niet aan MTV als zodanig, maar aan het ontbreken van begeleiding.
En ja, schat, DAAR moet je voor bij de ouders zijn.
Helaas, maar waar.

Divine_70
04-03-06, 23:58
Geplaatst door ~Panthera~
ach, ik geloof er geen ruk van, ga na, vroeger stond je ook op de hoge hakken van je moeder te klunen, en later kon ik er geen 5 minuten op lopen en heb ze in de plomp geknikkerd. :haha:

Ah joh, tuurlijk, ik maak me daar ook niet druk om.
En laten we eerlijk zijn, was het in de jaren 70 geen schande dat de meiden van LUV in niemendalletjes op TV verschenen ?
Ik denk dat er meer vaders zitten te kwijlen van dit soort "verderf" op TV dan de jeugd. :hihi:

Wide-O
04-03-06, 23:58
Geplaatst door Wizdom
Ik ben geen vacuum jongen/meisje... Maar kan me voorstellen dat jongeren zonder behoorlijke begeleiding afgleiden in een virtuele wereld...

ASSUMPTIONS are the mother of all FUCK ups.

~Panthera~
04-03-06, 23:58
Geplaatst door Wide-O
BOR de wolf ging niet voor NIETS naar het ENGE bos !

Nee, ik ook niet. :stout:

YEEEHAAA !! :roken:

Dolle Fatima
04-03-06, 23:59
Volgens mij gaat het om een stigamtisrend beeld wat van vrouwen word neergezet:
lustobject
Of zoals een van de rappers het een keer mooi verwoordde: 'bitches is only good for cooking, cleaning, sucking dick.'


Alleen al het feit dat nelly roept: doe je kleren uit, en de achtergrondzangeressen geilig verklaren 'ja dat ga ik doen' werkt slaafs gedrag in de hand. Als je dat soort dingen stelselmatig hoort en ziet, en hier staat geen alternatief tegenover (zoals bij afwezige ouders) dan acht ik dit heel schadelijk voor de emancipatie.

~Panthera~
05-03-06, 00:00
Geplaatst door Wide-O
ASSUMPTIONS are the mother of all FUCK ups.

Can you translate that in Greek ? :roker:

Wide-O
05-03-06, 00:00
Geplaatst door Divine_70
Ah joh, tuurlijk, ik maak me daar ook niet druk om.
En laten we eerlijk zijn, was het in de jaren 70 geen schande dat de meiden van LUV in niemendalletjes op TV verschenen ?
Ik denk dat er meer vaders zitten te kwijlen van dit soort "verderf" op TV dan de jeugd. :hihi:

Ja ho maar even :hihi: Bij Luv ? :vreemd:

Ik kwijl alleen bij Nico Haak als ie "Foxy Foxtrot" brengt :ego:

Wizdom
05-03-06, 00:00
Geplaatst door ~Panthera~
YOU just made my point.

ALS het zou werken zoals jij beweert, zou jij net zo zijn als hun.

Dus het ligt niet aan MTV als zodanig, maar aan het ontbreken van begeleiding.
En ja, schat, DAAR moet je voor bij de ouders zijn.
Helaas, maar waar.

We leven in een maatschappij waar iedereen zijn verantwoordelijkheid moet nemen.... Ook de maatschappijen zoals MTV... Dat gedoe draagt geen enkele positieve bijdrage aan de maatschappij... Derhalve aan banden leggen...

Divine_70
05-03-06, 00:01
Geplaatst door Wide-O
Ja ho maar even :hihi: Bij Luv ? :vreemd:

Ik kwijl alleen bij Nico Haak als ie "Foxy Foxtrot" brengt :ego:

Ja hallo, maar dat was dan ook een stoot, poeh hey. :stout:

Wide-O
05-03-06, 00:02
Geplaatst door ~Panthera~
Can you translate that in Greek ? :roker:

In het oud-Grieks ? Nou, erm, dat je volledig van de pot gerukt bent als je denkt dat:

a) zedenverwildering alleen van deze tijd is
b) MTV als grote boosdoener moet worden voorgesteld.

De volgende stap is echt zo'n brede witte centuur hoor :hihi:

Wide-O
05-03-06, 00:04
Geplaatst door Divine_70
Ja hallo, maar dat was dan ook een stoot, poeh hey. :stout:

Ik kwijl retro-actief als ik aan 'm denk.

~Panthera~
05-03-06, 00:05
Geplaatst door Dolle Fatima
Volgens mij gaat het om een stigamtisrend beeld wat van vrouwen word neergezet:
lustobject
Of zoals een van de rappers het een keer mooi verwoordde: 'bitches is only good for cooking, cleaning, sucking dick.'


Alleen al het feit dat nelly roept: doe je kleren uit, en de achtergrondzangeressen geilig verklaren 'ja dat ga ik doen' werkt slaafs gedrag in de hand. Als je dat soort dingen stelselmatig hoort en ziet, en hier staat geen alternatief tegenover (zoals bij afwezige ouders) dan acht ik dit heel schadelijk voor de emancipatie.


Nou, dan wordt er wel HEEEEEEL selectief gekeken.
Ik zie ook vaak vrouwen als Madonna, Faith Evans, etc, die dat soort beelden helemaal niet neerzetten.
Je kunt ook selectief kijken, en niet alles voor zoete koek slikken.

~Panthera~
05-03-06, 00:07
Geplaatst door Wide-O
In het oud-Grieks ? Nou, erm, dat je volledig van de pot gerukt bent als je denkt dat:

a) zedenverwildering alleen van deze tijd is
b) MTV als grote boosdoener moet worden voorgesteld.

De volgende stap is echt zo'n brede witte centuur hoor :hihi:

They are cumming to take you away....haha...hihi.. :lachu:

Divine_70
05-03-06, 00:08
Geplaatst door Wide-O
Ik kwijl retro-actief als ik aan 'm denk.

Voor jou, :hihi: OM straks lekker te kunnen slapen........... of juist niet. :stout:

http://www.popinstituut.nl/images/medium/nico_haak.3535.jpg

~Panthera~
05-03-06, 00:09
Geplaatst door Wizdom
We leven in een maatschappij waar iedereen zijn verantwoordelijkheid moet nemen.... Ook de maatschappijen zoals MTV... Dat gedoe draagt geen enkele positieve bijdrage aan de maatschappij... Derhalve aan banden leggen...

Het draagt nergens aan bij ? sterker nog; het HOEFT niet eens ergens aan bij te dragen: het is een MUZIEKzender.
Dan kunnen we alles wel gaan verbieden.

Ik weet niet wat jij wil, maar ik wil niet een een politiestaat leven.

Dolle Fatima
05-03-06, 00:12
Geplaatst door ~Panthera~
Nou, dan wordt er wel HEEEEEEL selectief gekeken.
Ik zie ook vaak vrouwen als Madonna, Faith Evans, etc, die dat soort beelden helemaal niet neerzetten.
Je kunt ook selectief kijken, en niet alles voor zoete koek slikken.


Wanneer heb jij voor t laatst een tijdje MTV gekeken???

Vroeger was dat zo ja. Nu gilt britney net zo hard 'I'm a slave for you' terwijl ze bevallig in de camera tuurt. Ook van de redelijk normale artiesten in niks meer over. Op een paar uitzonderingen na doen de vrouwelijke artiesten net zo hard mee.

Wide-O
05-03-06, 00:13
Geplaatst door Divine_70
Voor jou, :hihi: OM straks lekker te kunnen slapen........... of juist niet. :stout:

http://www.popinstituut.nl/images/medium/nico_haak.3535.jpg

Dat had je nou NIET MOETEN doen !

Hoe kan ik nu nog SLAPEN !

Ik moet sterk zijn, sterk zijn, sterk zijn, STERK ZIJN AAAARGHHH.

Wizdom
05-03-06, 00:15
Geplaatst door ~Panthera~
Het draagt nergens aan bij ? sterker nog; het HOEFT niet eens ergens aan bij te dragen: het is een MUZIEKzender.
Dan kunnen we alles wel gaan verbieden.

Ik weet niet wat jij wil, maar ik wil niet een een politiestaat leven.

Een ANARCHISTISCHE staat is minstens zo erg...

Divine_70
05-03-06, 00:15
:regie: Er zit een on/off knop op elke TV, zelfs op de afstandbediening, meestal is ie rood van kleur.
Verder kun je tegenwoordig switchen van zender met 1 druk op de knop.

Luv had het destijds ook al over : Honey you`re welcome to waldolala, wat denk dat dat is ? :zozo:

~Panthera~
05-03-06, 00:16
Geplaatst door Dolle Fatima
Wanneer heb jij voor t laatst een tijdje MTV gekeken???

Vroeger was dat zo ja. Nu gilt britney net zo hard 'I'm a slave for you' terwijl ze bevallig in de camera tuurt. Ook van de redelijk normale artiesten in niks meer over. Op een paar uitzonderingen na doen de vrouwelijke artiesten net zo hard mee.

Oke, Britney gilt "I am a slave for you" .

Denk JIJ dan ook METEEN: O fuck, nu moet ik toch echt ook even het slaafje gaan worden ?? :verward:

K schat je toch echt iets hoger in, hopelijk. :hihi:

Wide-O
05-03-06, 00:16
Geplaatst door Dolle Fatima
Wanneer heb jij voor t laatst een tijdje MTV gekeken???

Vroeger was dat zo ja. Nu gilt britney net zo hard 'I'm a slave for you' terwijl ze bevallig in de camera tuurt. Ook van de redelijk normale artiesten in niks meer over. Op een paar uitzonderingen na doen de vrouwelijke artiesten net zo hard mee.

Ik, gisteren, en eergisteren, een paar uur, omdat er hier zo debiel over wordt gedaan.

Ja, weinig stichtelijks. Maar niet anders dan 25 jaar geleden, toen Robert Smith nog met lippestift rondliep.

Ik dacht minstens "MTV, UnButtPlugged" te zien. Helaas...

So, nothing new :slaap:

Wizdom
05-03-06, 00:17
Geplaatst door ~Panthera~
Oke, Britney gilt "I am a slave for you" .

Denk JIJ dan ook METEEN: O fuck, nu moet ik toch echt ook even het slaafje gaan worden ?? :verward:

K schat je toch echt iets hoger in, hopelijk. :hihi:

De dag dat jij je niet meer veilig voelt omdat een hoop jongeren in een virtuele wereld leven... Trek je vanzelf wel bij...

~Panthera~
05-03-06, 00:17
Geplaatst door Wizdom
Een ANARCHISTISCHE staat is minstens zo erg...


sorry knul, volgens mij zie jij het paard niet, ook al rijdt je erop.

Divine_70
05-03-06, 00:17
Geplaatst door Wide-O
Dat had je nou NIET MOETEN doen !

Hoe kan ik nu nog SLAPEN !

Ik moet sterk zijn, sterk zijn, sterk zijn, STERK ZIJN AAAARGHHH.

Kom op, je kan het !! Je kan het !! Je kan het !!
Denk aan lelijke dingen.

:hihi:

~Panthera~
05-03-06, 00:18
Geplaatst door Divine_70

Luv had het destijds ook al over : Honey you`re welcome to waldolala, wat denk dat dat is ? :zozo:


Heavy !!!! :stout:

~Panthera~
05-03-06, 00:19
Geplaatst door Wizdom
De dag dat jij je niet meer veilig voelt omdat een hoop jongeren in een virtuele wereld leven... Trek je vanzelf wel bij...

Waar zijn de ouders van ze, in jouw verhaal ??

Ik voel me nog steeds veilig, nooit last van gehad ook, trouwens, nergens.
En ik heb ook snachts om 4 uur door Amsterdam gelopen.

Wide-O
05-03-06, 00:20
Geplaatst door Divine_70
:regie: Er zit een on/off knop op elke TV, zelfs op de afstandbediening, meestal is ie rood van kleur.
Verder kun je tegenwoordig switchen van zender met 1 druk op de knop.

Luv had het destijds ook al over : Honey you`re welcome to waldolala, wat denk dat dat is ? :zozo:

Waldolalla, het huis van de SATAN Sjef van Oekel ! :schok:

~Panthera~
05-03-06, 00:20
Geplaatst door Wide-O
Waldolalla, het huis van de SATAN Sjef van Oekel ! :schok:


REEEEEDS !!!!!!!!!! :D

Divine_70
05-03-06, 00:21
Geplaatst door Wide-O
Waldolalla, het huis van de SATAN Sjef van Oekel ! :schok:

:fplet: Dat werd mij destijds ook altijd verteld. :hihi:

Wide-O
05-03-06, 00:21
Geplaatst door Divine_70
Denk aan lelijke dingen.


Zit ik weer bij Nico :hihi: Mijn eikel vereelt zienderogen op deze manier :argwaan:

~Panthera~
05-03-06, 00:22
Geplaatst door Divine_70
:fplet: Dat werd mij destijds ook altijd verteld. :hihi:


En daar heb je NU nog last van, zie ik. :hihi:

Wizdom
05-03-06, 00:22
Geplaatst door ~Panthera~
Waar zijn de ouders van ze, in jouw verhaal ??

Ik voel me nog steeds veilig, nooit last van gehad ook, trouwens, nergens.
En ik heb ook snachts om 4 uur door Amsterdam gelopen.

Dacht je dat alle kinderen zulke betrokken ouders hebben als jij of ik...? We hebben het over een maatschappij met 16 miljoen zielen... Al is het maar 1 % heb je het over tientallen duizenden...

~Panthera~
05-03-06, 00:22
Geplaatst door Wide-O
Zit ik weer bij Nico :hihi: Mijn eikel vereelt zienderogen op deze manier :argwaan:

Die andro is toch handig hoor ! :haha:

Wide-O
05-03-06, 00:24
Geplaatst door Divine_70
:fplet: Dat werd mij destijds ook altijd verteld. :hihi:

Daarna werd het nog ERGER ! Toen kwam Wim T. Schippers met OP ZOEK NAAR YOLANDA ! :aaaarghhh:

Wide-O
05-03-06, 00:25
Geplaatst door ~Panthera~
REEEEEDS !!!!!!!!!! :D

Leuke lamp, overigens ! :lachu:

Divine_70
05-03-06, 00:26
Geplaatst door Wide-O
Zit ik weer bij Nico :hihi: Mijn eikel vereelt zienderogen op deze manier :argwaan:

:verward: Is dat ze nou wat ze noemen: een eikel met een identiteitscrisis ? :stout:

Wide-O
05-03-06, 00:26
Geplaatst door Wizdom
Dacht je dat alle kinderen zulke betrokken ouders hebben als jij of ik...? We hebben het over een maatschappij met 16 miljoen zielen... Al is het maar 1 % heb je het over tientallen duizenden...

Hou jij je maar bezig met jouw addergebroed. De rest will do nicely without your lectures, thanks.

~Panthera~
05-03-06, 00:27
Geplaatst door Wizdom
Dacht je dat alle kinderen zulke betrokken ouders hebben als jij of ik...? We hebben het over een maatschappij met 16 miljoen zielen... Al is het maar 1 % heb je het over tientallen duizenden...


Nou precies, als DIE dus eindelijk eens gingen doen, wat ze zouden MOETEN doen.
En niet alles lekker laten waaien, dan zou het een hoop schelen.
Mijn god, ik snap soms niet waarom mensen kinderen WILLEN, als ze niet bereid zijn ze IETS mee te geven.
Neem ze dan in Godsnaam niet.
Maar ga geen idiote eisen stellen, omdat je als ouder faalt, in de zin van dan moet MTV maar oprotten, want mijn kid leeft daardoor in een vacuum ? fuk of zeg.
Doe je taak eerst maar eens. :aftel:

~Panthera~
05-03-06, 00:28
Geplaatst door Wide-O
Leuke lamp, overigens ! :lachu:


Geeft licht in t donker. :ego:

Divine_70
05-03-06, 00:28
Geplaatst door Wide-O
Daarna werd het nog ERGER ! Toen kwam Wim T. Schippers met OP ZOEK NAAR YOLANDA ! :aaaarghhh:

Was dat nog voor, of kwam die na: Even aan mijn moeder vragen ? :hihi:

~Panthera~
05-03-06, 00:30
Geplaatst door Divine_70
Was dat nog voor, of kwam die na: Even aan mijn moeder vragen ? :hihi:


Deed jij dat dan ? :engel:

Wide-O
05-03-06, 00:31
Geplaatst door Divine_70
Was dat nog voor, of kwam die na: Even aan mijn moeder vragen ? :hihi:

Er na :ego:

Divine_70
05-03-06, 00:31
Geplaatst door ~Panthera~
Deed jij dat dan ? :engel:

Altijd !! echt waar. :engel:

~Panthera~
05-03-06, 00:32
Geplaatst door Divine_70
Altijd !! echt waar. :engel:


Tuurlijk joh. :roker:

Wide-O
05-03-06, 00:33
Op zoek naar Yolanda, Yolanda is zijn leven
Op zoek naar Yolanda om haar zijn liefde te geven
De kans is maar klein dat ze ooit samen zullen zijn
Toch blijft hij op zoek, op zoek, op zoek naar Yolanda

Het is nogal koud voor de tijd van het jaar
Maar hij krijgt het ineens warm en dat komt door haar
Het is op het perron van dat kleine station
Waar hij wordt getroffen, waar alles begon
O was hij maar meteen op haar afgegaan
Waarom is hij daar toch als versteend blijven staan
Ze kijken elkaar aan, ze is ineens verdwenen
net zo snel weg, als ze is verschenen

refrein

Met zijn ziel onder zijn arm is hij weggelopen
Hoe lang houdt hij het vol, hoelang durft hij hopen
Op een weerzien met Yolanda, want zo noemt hij haar
Is zij slechts een droom, is het allemaal niet waar
Maar als zij niet bestaat, naar wie is hij dan op zoek
Wie verwacht hij te omarmen achter iedere hoek
O, ze hebben het zo fijn in zijn vele dromen
Zijn die soms te mooi om ooit uit te kunnen komen

refrein

Soms denkt hij heel even, was het maar niet gebeurd
Die ontmoeting met haar heeft zijn leven verscheurd
Waarom werden zij verliefd als ze elkaar nooit meer zullen zien
Moet dit echt zo zijn, is dat hun lot misschien
Maar hij wil en hij kan daarin niet berusten
Na al die zoete dromen waarin zij elkander kusten
Want zij is even gek van hem als hij dat is van haar
O dat weet hij zeker, 't is geen droom, het is echt waar

refrein

Jacques Plafond :lole:

~Panthera~
05-03-06, 00:35
OMG !!! :vierkant:

Divine_70
05-03-06, 00:37
Geplaatst door Wide-O
Op zoek naar Yolanda, Yolanda is zijn leven
Op zoek naar Yolanda om haar zijn liefde te geven
De kans is maar klein dat ze ooit samen zullen zijn
Toch blijft hij op zoek, op zoek, op zoek naar Yolanda

Het is nogal koud voor de tijd van het jaar
Maar hij krijgt het ineens warm en dat komt door haar
Het is op het perron van dat kleine station
Waar hij wordt getroffen, waar alles begon
O was hij maar meteen op haar afgegaan
Waarom is hij daar toch als versteend blijven staan
Ze kijken elkaar aan, ze is ineens verdwenen
net zo snel weg, als ze is verschenen

refrein

Met zijn ziel onder zijn arm is hij weggelopen
Hoe lang houdt hij het vol, hoelang durft hij hopen
Op een weerzien met Yolanda, want zo noemt hij haar
Is zij slechts een droom, is het allemaal niet waar
Maar als zij niet bestaat, naar wie is hij dan op zoek
Wie verwacht hij te omarmen achter iedere hoek
O, ze hebben het zo fijn in zijn vele dromen
Zijn die soms te mooi om ooit uit te kunnen komen

refrein

Soms denkt hij heel even, was het maar niet gebeurd
Die ontmoeting met haar heeft zijn leven verscheurd
Waarom werden zij verliefd als ze elkaar nooit meer zullen zien
Moet dit echt zo zijn, is dat hun lot misschien
Maar hij wil en hij kan daarin niet berusten
Na al die zoete dromen waarin zij elkander kusten
Want zij is even gek van hem als hij dat is van haar
O dat weet hij zeker, 't is geen droom, het is echt waar

refrein

Jacques Plafond :lole:

*Zucht* Daar is zelfs nog een film van gemaakt.
Jaaaren en jaaaren geleden, toen onze ouders nog bang waren dat we heet werden van dit soort teksten want Clips waren er toen nog niet, tjonge, dat is maar een geluk, we waren anders allemaal allang door en door verrot geweest. :jammer: :hihi:

~Panthera~
05-03-06, 00:38
Geplaatst door Divine_70
*Zucht* Daar is zelfs nog een film van gemaakt.
Jaaaren en jaaaren geleden, toen onze ouders nog bang waren dat we heet werden van dit soort teksten want Clips waren er toen nog niet, tjonge, dat is maar een geluk, we waren anders allemaal allang door en door verrot geweest. :jammer: :hihi:


Zuster Anna, ik zie hier toch een behoorlijk verderfelijke invloed vanuit gaan hoor. :engel:
De naam alleen al: j. PLAFOND. :fplet:

Wide-O
05-03-06, 00:38
"Kopje koffie, glazenwasser ?"

God, waar was dat ook alweer uit? Was dat die Tatiana Cimiç ?

Divine_70
05-03-06, 00:40
Geplaatst door ~Panthera~
Zuster Anna, ik zie hier toch een behoorlijk verderfelijke invloed vanuit gaan hoor. :engel:

Ow ja ??? :zozo:

Goh, dat zie ik nou niet he, zo jammer. :jammer: :engel:

~Panthera~
05-03-06, 00:40
'"zet een kaars voor je raam vannacht" was ook kwijlen zeg. :D

~Panthera~
05-03-06, 00:41
Geplaatst door Divine_70
Ow ja ??? :zozo:

Goh, dat zie ik nou niet he, zo jammer. :jammer: :engel:

Kun je nagaan, zo bedorven ben je al. :ego:

:hihi:

Divine_70
05-03-06, 00:42
Geplaatst door Wide-O
"Kopje koffie, glazenwasser ?"

God, waar was dat ook alweer uit? Was dat die Tatiana Cimiç ?

Dat was toch bij Pisa ? Spaan en Vermegen ? :haha:
Tjonge, dat was ook een doorbraak op de Nederlandse Tv kan ik je verklappen. :hihi:

Divine_70
05-03-06, 00:43
Geplaatst door ~Panthera~
Kun je nagaan, zo bedorven ben je al. :ego:

:hihi:

:fplet: Ik ben anders tot twee keer toe onbevlekt ontvangen hoor.
Ik had dit allemaal gewoon 20 jaar eerder moeten weten. :hihi:

Wide-O
05-03-06, 00:43
Geplaatst door ~Panthera~
'"zet een kaars voor je raam vannacht" was ook kwijlen zeg. :D

Vooral de alternatieve tekst.

En dan die 2 tandjes :lachu:

~Panthera~
05-03-06, 00:44
Geplaatst door Wide-O
Vooral de alternatieve tekst.

En dan die 2 tandjes :lachu:


:lol: :wohaa: :hihi:

~Panthera~
05-03-06, 00:44
Geplaatst door Divine_70
:fplet: Ik ben anders tot twee keer toe onbevlekt ontvangen hoor.
Ik had dit allemaal gewoon 20 jaar eerder moeten weten. :hihi:


Zooo...zooo.... :engel:

Knap stukje vlechtwerk. :D

Divine_70
05-03-06, 00:45
Ritme van de regen had ook een alternatieve tekst. :stout:

~Panthera~
05-03-06, 00:45
Geplaatst door Divine_70
Ritme van de regen had ook een alternatieve tekst. :stout:

Jazeker. :stout:

~Panthera~
05-03-06, 00:47
Geplaatst door klaaskop
Absoluut niet !

Jaaaweeelllll!!! :fplet: je loopt al weer achter. :hihi:

Divine_70
05-03-06, 00:49
Did Tommy ask you for a date
No, but I will hope and wait
He's the guy that I am after
All your dates have been disasters
He's the guy I'd like to know
I think I'm in love with Larry
Yeah, he's extra-ordinary
I love my new science teacher
Do you mean that icky creature
Oh, I think I'd better go

(Chorus:)
We'll tell it all about boys
About the way they walk
About the way they talk
We'll tell everything
We'll tell it all about boys
About the way they look
About the way they kiss
About everything
Not everything
No, not everything

We're going out to boogie tonight
We'll party down and do it just right
You'll meet us there
We'll be there at eight
So Tom and John
Larry, Pete and Ron
We're all having a date

We'll tell it all about boys

I'd like to go out with Peter
He has got a red two-seater
Better watch him when he's driving
He can go as fast as lightning
Oh, then I think I won't go
I think I'm still in love with Larry
He's the guy I want to marry
I'm not sure about that teacher
Just forget that icky creature
Joe's the guy you gotta know

:handbang:

~Panthera~
05-03-06, 00:52
DAT was VOOR mijn tijd. :ego:

:hihi:

Dolle Fatima
05-03-06, 00:52
Geplaatst door ~Panthera~
Oke, Britney gilt "I am a slave for you" .

Denk JIJ dan ook METEEN: O fuck, nu moet ik toch echt ook even het slaafje gaan worden ?? :verward:

K schat je toch echt iets hoger in, hopelijk. :hihi:

Nee natuurlijk niet

Maar blijkbaar slaat die boodschap toch bij sommigen aan, vooral de hoeveelheid is dan van belang.


Overigens heb ik nog een betere tip dan zappen: bij mij staan de box, tmf en mtv niet ingeprogrameerd.

Divine_70
05-03-06, 00:53
Geplaatst door ~Panthera~
DAT was VOOR mijn tijd. :ego:

:hihi:

Oh, Sorry dan als ik Uwe zedelijke brein heb vervuild met dit soort sh*t. :hihi:

~Panthera~
05-03-06, 00:57
Geplaatst door Dolle Fatima
Nee natuurlijk niet

Maar blijkbaar slaat die boodschap toch bij sommigen aan, vooral de hoeveelheid is dan van belang.


Overigens heb ik nog een betere tip dan zappen: bij mij staan de box, tmf en mtv niet ingeprogrameerd.


Nou, precies, dat bedoel ik ook.
Als je ook maar een greintje gezond verstand hebt, dan zie je het toch voor wat het is : een act ?

Ja, behalve zappen of uitzetten, kun je dat inderdaad ook doen.
Kun je gewoon zelf voor kiezen. :D

~Panthera~
05-03-06, 00:59
Geplaatst door Divine_70
Oh, Sorry dan als ik Uwe zedelijke brein heb vervuild met dit soort sh*t. :hihi:

Dank U ! Ik wil mijn brein graag rein houden. :hihi:

Divine_70
05-03-06, 01:00
Geplaatst door klaaskop
Dat waren de Dolly Dots volgens mij ...

Bravo Meneer. :duim: U gaat door voor de koelkast.

Wide-O
05-03-06, 01:03
Geplaatst door Divine_70
Ritme van de regen had ook een alternatieve tekst. :stout:

Zachtjes tikt de... ?

Wide-O
05-03-06, 01:06
Geplaatst door klaaskop
Absoluut niet !

Hij SCHUDDE met zijn PELVIS ! De smiecht.

En hij zong SATANISCHE teksten als "In the Getto"

Divine_70
05-03-06, 01:07
Geplaatst door Wide-O
Zachtjes tikt de... ?

Die ja. :zegniets: :hihi:

~Panthera~
05-03-06, 01:07
Geplaatst door Wide-O
Zachtjes tikt de... ?


Hamer op het schedeldak. :haha:

Divine_70
05-03-06, 01:08
Geplaatst door ~Panthera~
Hamer op het schedeldak. :haha:

Ooooow das weer een ander alternatief dan. :lol:

~Panthera~
05-03-06, 01:08
Geplaatst door Divine_70
Ooooow das weer een ander alternatief dan. :lol:



:fuckit: he..he..

Divine_70
05-03-06, 01:10
Geplaatst door ~Panthera~
:fuckit: he..he..

:engel: Bij de mijne tikte er nog iets meer. :stout:

~Panthera~
05-03-06, 01:11
Geplaatst door Divine_70
:engel: Bij de mijne tikte er nog iets. :stout:


ja, je horloge. :fuckit:

Divine_70
05-03-06, 01:12
Geplaatst door ~Panthera~
ja, je horloge. :fuckit:

:fplet:

Wide-O
05-03-06, 01:12
Geplaatst door ~Panthera~
Hamer op het schedeldak. :haha:

:D

Doet me dan weer denken aan:

"Annie, hou jij me tande effe vast
want die gozer, die wil wat anders"

:D

(gepikt van Freek)

~Panthera~
05-03-06, 01:12
Geplaatst door Divine_70
:fplet:


:fplet: :giechel:

~Panthera~
05-03-06, 01:13
Geplaatst door Wide-O
:D

Doet me dan weer denken aan:

"Annie, hou jij me tande effe vast
want die gozer, die wil wat anders"

:D

(gepikt van Freek)


:lol: VLAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekker bekkie !! :haha:

Wide-O
05-03-06, 01:14
Geplaatst door klaaskop
Een Pontiac ? :D

"Wim Vanneste
Twaalf meter viel ie diep
Z'n fiets was kapot
Maar z'n Pontiac liep"

Zoek maar op :D

Divine_70
05-03-06, 01:15
Geplaatst door Wide-O
:D

Doet me dan weer denken aan:

"Annie, hou jij me tande effe vast
want die gozer, die wil wat anders"

:D

(gepikt van Freek)

:eek: Foei !!
Er lezen mensen mee die hun brein nog rein hebben. :zweep:

~Panthera~
05-03-06, 01:16
Geplaatst door Divine_70
:eek: Foei !!
Er lezen mensen mee die hun brein nog rein hebben. :zweep:


ja, ik. :roker:

Wide-O
05-03-06, 01:17
Geplaatst door Divine_70
:eek: Foei !!
Er lezen mensen mee die hun brein nog rein hebben. :zweep:

Wizdom is allang gaan slapen :ego:

Divine_70
05-03-06, 01:17
Geplaatst door ~Panthera~
ja, ik. :roker:

Exactimundo, ik zal hem rein houden hoor. :roken:

~Panthera~
05-03-06, 01:18
Geplaatst door Divine_70
Exactimundo, ik zal hem rein houden hoor. :roken:


Daar was ik al bang voor. :D

Divine_70
05-03-06, 01:18
Geplaatst door Wide-O
Wizdom is allang gaan slapen :ego:

Ik bedoelde eigenlijk .. uhm .. uhm.. nou ja.... :engel:

~Panthera~
05-03-06, 01:19
Geplaatst door Divine_70
Ik bedoelde eigenlijk .. uhm .. uhm.. nou ja.... :engel:

jaaa....zegt u het maar. :stout:

Wide-O
05-03-06, 01:20
Geplaatst door Divine_70
Ik bedoelde eigenlijk .. uhm .. uhm.. nou ja.... :engel:

Zoals ze op MTV zeggen:

"'t wasn't me" </shaggy>

Was Freek. :ego:

Divine_70
05-03-06, 01:23
Geplaatst door ~Panthera~
jaaa....zegt u het maar. :stout:

Zeker weten ? http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/engel/5.gif

Nou, jou zedelijk breintje dus. :hihi:

Divine_70
05-03-06, 01:24
Geplaatst door Wide-O
Zoals ze op MTV zeggen:

"'t wasn't me" </shaggy>

Was Freek. :ego:

:student: Maar MTV gaan we hier niet citeren, daarvanuit komt alleen maar verderf.

:hihi:

Wide-O
05-03-06, 01:24
Geplaatst door klaaskop
Daar hintte ik inderdaad op. Maar was het niet Wim van Es ?
(Viel in een ravijn tijdens een Tour de France .. eind jaren '50 , begin '60 ? )

Ik deed het uit het (verwarde) hoofd, maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben :droef:

Mijn vader (zaliger) had me dat rijmpje geleerd. Nou ja, toen ik even wegkeek van MTV natuurlijk :ego:

Maakte meer indruk dan de hele TV :)

ROOOODANIAAAAAA!

~Panthera~
05-03-06, 01:26
Geplaatst door Divine_70
Zeker weten ? http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/engel/5.gif

Nou, jou zedelijk breintje dus. :hihi:


Gelukkig, ik denk; ik tsjek het nog maar even. :hihi:

Zuster Theresa hier. :roker:
Echt. :vierkant:

Divine_70
05-03-06, 01:28
Geplaatst door ~Panthera~
Gelukkig, ik denk; ik tsjek het nog maar even. :hihi:

Zuster Theresa hier. :roker:
Echt. :vierkant:

Ik geloof je op je woord. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/angst/muss_weg.gif :duits:

~Panthera~
05-03-06, 01:29
Geplaatst door Divine_70
Ik geloof je op je woord. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/angst/muss_weg.gif :duits:

En anders weet je het wel, he ??? http://www.cosgan.de/images/midi/boese/a085.gif

:hihi:

Divine_70
05-03-06, 01:30
Geplaatst door Wide-O
Nou ja, toen ik even wegkeek van MTV natuurlijk :ego:

Maakte meer indruk dan de hele TV :)



Je helpt dit topic om zeep. :haha:

Divine_70
05-03-06, 01:31
Geplaatst door ~Panthera~
En anders weet je het wel, he ??? http://www.cosgan.de/images/midi/boese/a085.gif

:hihi:

Bling bling...... Ik kijk wel uit hoor. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/freche/57.gif

~Panthera~
05-03-06, 01:32
Geplaatst door Divine_70
Bling bling...... Ik kijk wel uit hoor. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/freche/57.gif


Heel fijn. :cola:


:melig:

~Panthera~
05-03-06, 01:33
Geplaatst door Divine_70
Je helpt dit topic om zeep. :haha:


Ziet ie niet, hij kijkt naar MTV. :hihi:


http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a143.gif

Divine_70
05-03-06, 01:33
Geplaatst door ~Panthera~
Ziet ie niet, hij kijkt naar MTV. :hihi:

:haha: Te trappelen van ongeduld voor het volgende clipje ? :D

~Panthera~
05-03-06, 01:34
Geplaatst door Divine_70
:haha: Te trappelen van ongeduld voor het volgende clipje ? :D


Blijkbaar ja. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c025.gif

Divine_70
05-03-06, 01:36
Geplaatst door ~Panthera~
Blijkbaar ja. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c025.gif

Triest. http://animatiegifjes.stophier.nl/images/smileys/36_1_6.gif De jeugd van tegenwoordig ook. :rolleyes:

~Panthera~
05-03-06, 01:36
Geplaatst door Divine_70
Triest. http://animatiegifjes.stophier.nl/images/smileys/36_1_6.gif De jeugd van tegenwoordig ook. :rolleyes:


Helemaal verrot. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a234.gif

Divine_70
05-03-06, 01:37
Geplaatst door ~Panthera~
Helemaal verrot. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a234.gif

:student: En dat allemaal door aanstootgevende zenders als TMF en MTV.
Valt the Box er trouwens ook onder? :stout:

~Panthera~
05-03-06, 01:39
Geplaatst door Divine_70
:student: En dat allemaal door aanstootgevende zenders als TMF en MTV.
Valt the Box er trouwens ook onder? :stout:


Yep, ook zo'n zooitje. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c005.gif

Divine_70
05-03-06, 01:41
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, ook zo'n zooitje. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c005.gif

Nou, zal ze dan maar bekend gaan maken met het fenomeen PC,

:laser: :auw: :sniper: :kalasniko :terrorist :maffia: :motorzaag

Zal het allemaal een stuk verantwoordelijker maken. :duits:

~Panthera~
05-03-06, 01:45
En toen werd het toch nog gezellig. :roker:

:hihi:

Divine_70
05-03-06, 01:46
Geplaatst door ~Panthera~
En toen werd het toch nog gezellig. :roker:

:hihi:

Sh*t :rolleyes: Net nu ik plat ga.
:hihi:

Slaap lekker voor straks. :zwaai:

~Panthera~
05-03-06, 01:47
Geplaatst door Divine_70
Sh*t :rolleyes: Net nu ik plat ga.
:hihi:

Slaap lekker voor straks. :zwaai:



Das dan mooi meegenomen. :stout: he ??

Slaap lekker !! :zwaai:

helly2002
05-03-06, 02:55
ik zie het probleem niet echt ok er zit veel seks in maarje blijft toch verantwoordelijk voorje eigen daden er worden toch ook actiefilms uitgezonden om half 9 ?.wat zou het helpen om het later uitezenden dan downloaden ze het echtwel hoor .