PDA

Bekijk Volledige Versie : Zestiger wreekt zich op jongen die sneeuwballen gooide



Divine_70
04-03-06, 23:40
Een 60-jarige inwoner uit het Nederlandse Smilde (in het noorden van Nederland) heeft zich zaterdag op een 14-jarige jongen gewroken die volgens hem een sneeuwbal tegen het raam van zijn woonkamer had gegooid.

De man liep naar buiten en zag drie jongens. Hij pakte een van hen vast en rammelde hem door elkaar, aldus de politie. De twee vrienden van de jongen verklaarden dat de man hun kameraad sloeg en schopte en daarmee nog doorging toen de jongen al op de grond lag. Uit de verklaringen van de jongens blijkt dat niet de mishandelde jongen de sneeuwbal had gegooid, maar een van zijn vrienden.

De boze bewoner laat de zaak voor de rechter komen. De man verklaarde tegenover de politie dat de laatst gegooid sneeuwbal voor hem de druppel was die de emmer deed overlopen. De laatste drie jaar zou de plaatselijke jeugd al zeker tien keer sneeuwballen tegen zijn ruit hebben gegooid, aldus nog de man.

04/03/06 18u25

Divine_70
04-03-06, 23:48
Geplaatst door klaaskop
Een "pak rammel" heette dat vroeger, opvoedkundig verantwoord :D .
(Eh .. even afgezien van dat schoppen. Maar .. hoe kwam die knaap op de grond te liggen, als-t-ie die knaap alleen door elkaar schudde ? )

Overigens .. wat deed de politie de afgelopen 3 jaar ?

Waarom hij op de grond lag... misschien uitgegleden toen hij de sneeuwbal gooide ? :hihi:

Maar het kan te gek hoor, mijn God, om een sneeuwbal. :rolleyes:

Dolle Fatima
04-03-06, 23:53
10 sneeuwballen in 3 jaar tijd, wooooooooow
ik zou GEK worden.................. :moeilijk:

Divine_70
04-03-06, 23:59
Geplaatst door Dolle Fatima
10 sneeuwballen in 3 jaar tijd, wooooooooow
ik zou gek worden.................. :vreemd:

Die ouwe dus ook. :haha:

waterfiets
05-03-06, 00:00
Ik denk dat die man gisteren door amsterdam fietste. Hij schold mij uit voor vuile schoft omdat ik hem inhaalde op de fiets.

Divine_70
05-03-06, 00:05
Geplaatst door waterfiets
Ik denk dat die man gisteren door amsterdam fietste. Hij schold mij uit voor vuile schoft omdat ik hem inhaalde op de fiets.

Had je twee vriendjes bij je en lag er al sneeuw ? :hihi:

~Panthera~
05-03-06, 00:50
Wat een ouwe zeur zeg. :moe:

Om een sneewbal. gutogutogut.

tukkersterror
05-03-06, 00:54
Geplaatst door waterfiets
Ik denk dat die man gisteren door amsterdam fietste. Hij schold mij uit voor vuile schoft omdat ik hem inhaalde op de fiets.

Kan niet onmogelijk, in Amsterdam worden alleen fietsen gestolen :hihi:

Divine_70
05-03-06, 00:55
Geplaatst door tukkersterror
Kan niet onmogelijk, in Amsterdam worden alleen fietsen gestolen :hihi:

Is waar ook, ik zou nog ff bij je langs komen om een leuk tweederhandsje uit te zoeken he. :engel:

Dolle Fatima
05-03-06, 00:56
Geplaatst door waterfiets
Ik denk dat die man gisteren door amsterdam fietste. Hij schold mij uit voor vuile schoft omdat ik hem inhaalde op de fiets.

Zo heb ik eens ruzie gehad met iemand omdat ik naast zijn tas was gaan zitten die hij op een bankje had gelegd.......

Divine_70
05-03-06, 00:59
Heb me als klein meisje ooit eens in de broek gepiest uit angst voor de boze buurman waar ik was uitverkoren door grote zus en buurjongen om belletje te drukken. :duits:
Ik was de enige die het durfde he, zelfs voor een tweede keer die avond. :roker:
Tot hij via de achterdeur naar de voordeur kwam en hij me in mijn kraag greep en ik op mijn donder kreeg. :hihi:

gh.wille
05-03-06, 01:31
Geplaatst door ~Panthera~
Wat een ouwe zeur zeg. :moe:

Om een sneewbal. gutogutogut.

Nou zeg dat wel , ik had ook nog bijna bonje met een jongen die met m,n hondje wou gooien ; ik zeg : leg neer die bal en dat deed hij ,toen wist ik meteen dat het een vergissing was .
Zo zie je maar hoe het kan verkeren.

Aicha1976
05-03-06, 06:42
Geplaatst door gh.wille
Nou zeg dat wel , ik had ook nog bijna bonje met een jongen die met m,n hondje wou gooien ; ik zeg : leg neer die bal en dat deed hij ,toen wist ik meteen dat het een vergissing was .
Zo zie je maar hoe het kan verkeren.



:lol:

Jij bent aangenaam wazig :wijs:


Even on topic, deze oude rakker moet wat mij betreft onmiddellijk aan de happy pils en als de sodemieter achter de geraniums :maf2: Verder mis ik nog wat info....en wel afkomst :roken: Men gaat hier zo heerlijk stuiteren daarvan, dus kom op, kwam de man oorspronkelijk uit een spannend land ? Is hij homo of latent homo, zou hij de test van de Nat/Immigratiedienst doorstaan, is de sneeuwbalwerper een allochtoon die een vitamine D gebrek heeft ? :maf2:

Uh, ik ga slapen..... :maf3:

waterfiets
05-03-06, 08:34
Geplaatst door Divine_70
Had je twee vriendjes bij je en lag er al sneeuw ? :hihi:

Nee ik passeerde hem alleen maar op de fiets. Dat was op een krappe rotonde en hij fietste nogal links op het fietspad dus ik moest mij er een beetje langs manoevreren maar ik raakte hem niet eens. Vervolgens hoor ik achter mij .... "wegpiraat ... kan je niet uitkijken". Ik kijk om en zie een oud grijs mannetje roepen "ja jij .... vuile schoft .... kan je niet uitkijken!". Ik had stellig de indruk dat het "Dwaalspoor" was.

Divine_70
05-03-06, 13:20
Geplaatst door waterfiets
Nee ik passeerde hem alleen maar op de fiets. Dat was op een krappe rotonde en hij fietste nogal links op het fietspad dus ik moest mij er een beetje langs manoevreren maar ik raakte hem niet eens. Vervolgens hoor ik achter mij .... "wegpiraat ... kan je niet uitkijken". Ik kijk om en zie een oud grijs mannetje roepen "ja jij .... vuile schoft .... kan je niet uitkijken!". Ik had stellig de indruk dat het "Dwaalspoor" was.

:haha: Je had hem dan wel herkend als ie zijn pootje omhoog getrokken had en de verkeerde kant op had gepiest. :hihi:

gh.wille
05-03-06, 18:00
Geplaatst door Aicha1976
:lol:

Jij bent aangenaam wazig :wijs:


Even on topic, deze oude rakker moet wat mij betreft onmiddellijk aan de happy pils en als de sodemieter achter de geraniums :maf2: Verder mis ik nog wat info....en wel afkomst :roken: Men gaat hier zo heerlijk stuiteren daarvan, dus kom op, kwam de man oorspronkelijk uit een spannend land ? Is hij homo of latent homo, zou hij de test van de Nat/Immigratiedienst doorstaan, is de sneeuwbalwerper een allochtoon die een vitamine D gebrek heeft ? :maf2:

Uh, ik ga slapen..... :maf3:

Ik bedoelde er mee , zolang ze m,n hondje (s)niet voor een sneeuwbal aan zien vind ik het best .
Laat ze maar genieten van de weinige keren dat er sneeuw ligt .
Maar ik heb ook al iemand van ong (20jaar ) uit z,n heilige koe zien springen woedend ! en dat voor een sneeuwbal tegen de zijkant van z,n auto !
En meen zelfs dat voor het zelfde (VERGRIJP) een jongetje in Rotterdam nog niet zo lang geleden is dood geschoten ,
In dat kader gezien valt de reactie van deze oude man nog al mee, ook vermoed ik dat het echt niet een per ongeluk verdwaalde sneeuwbal was.

Cherry Bo
05-03-06, 18:12
Geplaatst door waterfiets
Ik denk dat die man gisteren door amsterdam fietste. Hij schold mij uit voor vuile schoft omdat ik hem inhaalde op de fiets.

Ja, die man schold mij ook uit omdat we bijna botsten toen hij door rood reed en ik door groen.