PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdonk toetst of Iraanse HOMO's ook ECHT HOMOS zijn...



Wizdom
05-03-06, 00:07
Verdonk: Iraanse homo's niet zomaar teruggestuurd
Uitgegeven op zaterdag 04 maart 2006 om 22:40:21, bijgewerkt om 23:00:43

(Novum) - Uitgeprocedeerde homoseksuele asielzoekers uit Iran worden niet zomaar Nederland uitgezet. Als er gevaar is voor hun leven, komen ze in aanmerking voor een verblijfsvergunning. Dat zegt minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) zaterdag tegen het NOS Journaal. De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) doet een individuele toetsing. Daarna kijkt ook de rechter naar elk individueel geval.


Verdonk is het oneens met uitspraken dat zij 'zomaar' mensen zou terug sturen naar onveilige landen. De Volkskrant berichtte vrijdag dat de minister voor Vreemdelingenzaken bekend heeft gemaakt dat in Iran niemand tot de doodstraf wordt veroordeeld op grond van de seksuele geaardheid. Homoseksuele asielzoekers zouden daarom weer teruggestuurd worden naar Iran.

D66 stelde vrijdag naar aanleiding van deze berichten Kamervragen aan de minister. De partij heeft 'ernstige twijfels' over de veiligheid van Iraanse homo's in hun geboorteland. De uitzetting van deze groep asielzoekers was vorig jaar gestaakt nadat de Tweede Kamer kritiek had geuit op het ophangen van twee jonge Iraanse homo's.

tukkersterror
05-03-06, 00:26
Geplaatst door Wizdom
Verdonk: Iraanse homo's niet zomaar teruggestuurd
Uitgegeven op zaterdag 04 maart 2006 om 22:40:21, bijgewerkt om 23:00:43

(Novum) - Uitgeprocedeerde homoseksuele asielzoekers uit Iran worden niet zomaar Nederland uitgezet. Als er gevaar is voor hun leven, komen ze in aanmerking voor een verblijfsvergunning. Dat zegt minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk (VVD) zaterdag tegen het NOS Journaal. De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) doet een individuele toetsing. Daarna kijkt ook de rechter naar elk individueel geval.


Verdonk is het oneens met uitspraken dat zij 'zomaar' mensen zou terug sturen naar onveilige landen. De Volkskrant berichtte vrijdag dat de minister voor Vreemdelingenzaken bekend heeft gemaakt dat in Iran niemand tot de doodstraf wordt veroordeeld op grond van de seksuele geaardheid. Homoseksuele asielzoekers zouden daarom weer teruggestuurd worden naar Iran.

D66 stelde vrijdag naar aanleiding van deze berichten Kamervragen aan de minister. De partij heeft 'ernstige twijfels' over de veiligheid van Iraanse homo's in hun geboorteland. De uitzetting van deze groep asielzoekers was vorig jaar gestaakt nadat de Tweede Kamer kritiek had geuit op het ophangen van twee jonge Iraanse homo's.

Waaruit in deze tekst blijkt dat verdonk uitzoekt of homos ook echte homo's zijn??? :zwaai:
Zoiets noemen wij volksverneukerij :moeilijk:

Wizdom
05-03-06, 00:28
Geplaatst door tukkersterror
Waaruit in deze tekst blijkt dat verdonk uitzoekt of homos ook echte homo's zijn??? :zwaai:
Zoiets noemen wij volksverneukerij :moeilijk:

"De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) doet een individuele toetsing."

Victory
05-03-06, 00:34
Dat wilde ik ook voorstellen in de andere topic. Maar had geen zin om over homo's te praten. :)

Je wilt niet weten met wat voor verhalen deze mensen aankomen... netzoals Hoershi... die heeft ook behoorlijk wat shit verzonnen.

tukkersterror
05-03-06, 00:35
Geplaatst door Wizdom
"De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) doet een individuele toetsing."

Hahaha, wie heeft je dit wijs gemaakt???
Zij mogen niet eens vragen naar je geaardheid, want dat zou in sttrijd zijn met art. 1 van de grondwet.

Wizdom
05-03-06, 00:48
Geplaatst door Victory
Dat wilde ik ook voorstellen in de andere topic. Maar had geen zin om over homo's te praten. :)

Je wilt niet weten met wat voor verhalen deze mensen aankomen... netzoals Hoershi... die heeft ook behoorlijk wat shit verzonnen.

Hoershi...

:hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

tukkersterror
05-03-06, 00:48
Geplaatst door klaaskop
Ze mogen er wel naar vragen, maar geen onderscheid aanbrengen op grond van ...
Toch ?

Dus .. in die zin .. terugsturen van homo's en/of niet-homo's is dus volkomen in overeenstemming met art. 1 Gw . :D :jumping: Yep, je heb gelijk terug sturen die hap!!! :jumping: uhhh!!! :droef: Nee toch maar niet :droef: Straks heb ik het op mijn geweten en lees je in de krant van Tukkerterror heeft gezegd dat het kan dus het kan!!!! Krijg ik kippetjes vel van:hihi:

Maar hij was wel goed!!! :haha:

gh.wille
05-03-06, 03:11
Geplaatst door Victory
Dat wilde ik ook voorstellen in de andere topic. Maar had geen zin om over homo's te praten. :)

Je wilt niet weten met wat voor verhalen deze mensen aankomen... netzoals Hoershi... die heeft ook behoorlijk wat shit verzonnen.

Vind ik ook dus ze zijn zo veilig als wat in IRAN begrijp ik ?
:cool:

gh.wille
05-03-06, 03:14
Geplaatst door gh.wille
Vind ik ook dus ze zijn zo veilig als wat in IRAN begrijp ik ?
:cool:

Om mis verstanden te voorkomen ik bedoel de twee speudo Homo,s natuurlijk ,of zijn het toch geen Homo,s maar gewoon oplichters ?

gh.wille
05-03-06, 03:26
Geplaatst door gh.wille
Om mis verstanden te voorkomen ik bedoel de twee speudo Homo,s natuurlijk ,of zijn het toch geen Homo,s maar gewoon oplichters ?

Tja daar ga je VIC , geeft niet hoor je bent tenslotte nog maar een beginneling .
:gniffel:

gh.wille
05-03-06, 03:31
Geplaatst door Wizdom
Hoershi...

:hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

Is ze nog steeds MOSLIMA ?

trusten :zwaai:

Aicha1976
05-03-06, 04:12
Geplaatst door Wizdom
"De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) doet een individuele toetsing."




Aha een individuele toetsing, uiteraard :rolleyes:


Ik zou bereid zijn een leuke meerkeuzetoets samen te stellen. Uiteraard komen er veel vragen over SATC in voor :rambo:




Oh en homoos die niet weten wat SATC is, worden teruggestuurd zonder pardon :ego: Politiek Nederland, echt een aanfluiting

Rourchid
05-03-06, 10:48
Geplaatst door Wizdom

"De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) doet een individuele toetsing."


Geplaatst door tukkersterror
Hahaha, wie heeft je dit wijs gemaakt???
Zij mogen niet eens vragen naar je geaardheid, want dat zou in sttrijd zijn met art. 1 van de grondwet.
Grote kans dat de IND aan een potentiële (politiek) asielzoeker/asielzoekster vraag waarom iemand uit het land van herkomst gevlucht is, de Nederlandse wet schrijft namelijk voor dat de IND dit soort vragen moet stellen.

Rourchid
05-03-06, 10:49
Geplaatst door Aicha1976

Oh en homoos die niet weten wat SATC is, worden teruggestuurd zonder pardon :ego: Politiek Nederland, echt een aanfluiting
http://satc.gsfc.nasa.gov/

Divine_70
05-03-06, 14:14
Verdonk gaat toetsen of homo`s wel echt homo`s zijn ?? :verward:
Hoe wil ze dat doen,met bedroomeyes de nacht door brengen bij twee mannen die bij elkaar slapen en keuren of er daadwerkelijk penetratie plaats vind ?? :jammer:

sater
05-03-06, 14:28
Ministeriële stroppen tgv toelating pseudohomo zijn niet dodelijk. Dit i.t.t. tot de Iraanse stroppen voor teruggestuurde homo's.

Aicha1976
06-03-06, 14:09
Geplaatst door Rourchid
http://satc.gsfc.nasa.gov/



Jij zou op de vlucht van 15.00 zitten, nepperd :fpuh:

Rourchid
06-03-06, 15:42
Geplaatst door Divine_70
Verdonk gaat toetsen of homo`s wel echt homo`s zijn ?? :verward:
Hoe wil ze dat doen,met bedroomeyes de nacht door brengen bij twee mannen die bij elkaar slapen en keuren of er daadwerkelijk penetratie plaats vind ?? :jammer:
Hiermee wordt de indruk gewekt dat seksualiteit zonder penetratie geen seksualiteit zou zijn. In dit geval zou een 69 met wederzijdse fellatio een viseerbaar alternatief kunnen zijn.

Aicha1976
06-03-06, 17:03
Geplaatst door Rourchid
Hiermee wordt de indruk gewekt dat seksualiteit zonder penetratie geen seksualiteit zou zijn. In dit geval zou een 69 met wederzijdse fellatio een viseerbaar alternatief kunnen zijn.



Juist ja, doet me denken aan Clinton met z'n I did not have sex with this woman :roker:


Je weet het wel te verzinnen hoor met je 69 en wederzijds blaaswerk :wow:

gh.wille
06-03-06, 18:00
Geplaatst door Aicha1976
Juist ja, doet me denken aan Clinton met z'n I did not have sex with this woman :roker:


Je weet het wel te verzinnen hoor met je 69 en wederzijds blaaswerk :wow:

Ze moeten zich een keer omdraaien . :lol:

Rourchid
07-03-06, 12:06
Geplaatst door Aicha1976
Juist ja, doet me denken aan Clinton met z'n I did not have sex with this woman :roker:


Of Monica Lewinsky dezelfde mening toegedaan is inzake de bij haar ingebrachte sigaar is mij nog steeds niet duidelijk. :roker:

Geplaatst door Aicha1976

Je weet het wel te verzinnen hoor met je 69 en wederzijds blaaswerk :wow:
Als je niet weet dat blaaswerk een letterlijke vertaling is van blowjob (=English) kom je binnen de kortste keren uit bij Pim Fortuyn die zich bekloeg over het naar Beerenburg smaken van door Pim Fortuyn losgezogen pijpsel van een- door Pim Fortuyn - gepijpte die het drankje Beerenburg gedronken had.
Voorgaande empirische bevinding invoegend in de keten van probate controle op het daadwerkelijk geïnteresseerd zijn van een homofiel in homoseksuele activiteiten, schept de ruimte om bijvoorbeeld Piña Colada onderdeel van het ministeriële beleid te laten worden.

David
07-03-06, 14:17
Geplaatst door Rourchid
Hiermee wordt de indruk gewekt dat seksualiteit zonder penetratie geen seksualiteit zou zijn. In dit geval zou een 69 met wederzijdse fellatio een viseerbaar alternatief kunnen zijn.



Hiermee wordt vergeten dat 2 homo's in een bed ook wel eens een nacht gewoon slapen. Als ze moe zijn, bijvoorbeeld.

~Panthera~
07-03-06, 14:24
Geplaatst door Rourchid
Of Monica Lewinsky dezelfde mening toegedaan is inzake de bij haar ingebrachte sigaar is mij nog steeds niet duidelijk. :roker:

Als je niet weet dat blaaswerk een letterlijke vertaling is van blowjob (=English) kom je binnen de kortste keren uit bij Pim Fortuyn die zich bekloeg over het naar Beerenburg smaken van door Pim Fortuyn losgezogen pijpsel van een- door Pim Fortuyn - gepijpte die het drankje Beerenburg gedronken had.
Voorgaande empirische bevinding invoegend in de keten van probate controle op het daadwerkelijk geïnteresseerd zijn van een homofiel in homoseksuele activiteiten, schept de ruimte om bijvoorbeeld Piña Colada onderdeel van het ministeriële beleid te laten worden.


Pijples ? :moe:

Juliette
07-03-06, 14:55
Geplaatst door David
Hiermee wordt vergeten dat 2 homo's in een bed ook wel eens een nacht gewoon slapen. Als ze moe zijn, bijvoorbeeld.

:schok: :zweep:

Tomas
07-03-06, 15:03
Dat mensen door ouwehoeren op een hoax vind ik nog net wat minder dom dan ouwehoeren over iets wat helemaal nergens staat. Ben blij dat tijdens mijn afwezigheid het iq niet al te veel is gestegen.

~Panthera~
07-03-06, 15:03
Geplaatst door Juliette
:schok: :zweep:


:eek: :engel:

Rourchid
07-03-06, 15:34
Geplaatst door David
Hiermee wordt vergeten dat 2 homo's in een bed ook wel eens een nacht gewoon slapen. Als ze moe zijn, bijvoorbeeld.
Idd
En meestal zijn ze moe vanwege het harde werken om hun eigen broek op te houden.
Des te betreurenswaardiger dat Hare Excellentie Verdonk nogal selectief vergeet dat je in Nederland eerst mens bent en dat je seksuele geaardheid uit je mens-zijn voortkomt, terwijl dit in Iran kennelijk omgekeerd benaderd wordt.

Rourchid
07-03-06, 15:36
Geplaatst door ~Panthera~
Pijples ? :moe:
Tja, of Bill Clinton nou wel of niet leert om een pijp goed te stoppen, het heeft eigenlijk geen zin meer. Grote kans dat de eerste dienstorder van president Rodham(-Clinton) zal zijn: terminate that adultress son of a bitch. :stout:

Aicha1976
07-03-06, 16:35
Geplaatst door Rourchid
Of Monica Lewinsky dezelfde mening toegedaan is inzake de bij haar ingebrachte sigaar is mij nog steeds niet duidelijk. :roker:

Als je niet weet dat blaaswerk een letterlijke vertaling is van blowjob (=English) kom je binnen de kortste keren uit bij Pim Fortuyn die zich bekloeg over het naar Beerenburg smaken van door Pim Fortuyn losgezogen pijpsel van een- door Pim Fortuyn - gepijpte die het drankje Beerenburg gedronken had.
Voorgaande empirische bevinding invoegend in de keten van probate controle op het daadwerkelijk geïnteresseerd zijn van een homofiel in homoseksuele activiteiten, schept de ruimte om bijvoorbeeld Piña Colada onderdeel van het ministeriële beleid te laten worden.


Djeeez, inderdaad, dat was ik vergeten, die Monica was de sigaar :maf2:

Hoe kom je aan die info over de 'funk' van Pim ? :corcky:

tukkersterror
07-03-06, 16:55
Geplaatst door ~Panthera~
Pijples ? :moe:

Uhh.......:stout: je bedoeld de scotsedoedelzak neem ik aan pipeles :hihi:

tukkersterror
07-03-06, 16:58
Geplaatst door Aicha1976
Djeeez, inderdaad, dat was ik vergeten, die Monica was de sigaar :maf2:

Hoe kom je aan die info over de 'funk' van Pim ? :corcky:

Hij had niet in de gaten dat www.lpf.nl hier in holland een sexsite is:hihi:

Aicha1976
07-03-06, 16:59
Geplaatst door Rourchid
Tja, of Bill Clinton nou wel of niet leert om een pijp goed te stoppen, het heeft eigenlijk geen zin meer. Grote kans dat de eerste dienstorder van president Rodham(-Clinton) zal zijn: terminate that adultress son of a bitch. :stout:


Muaaa, men zegt dat zij ook wel eens schuin gemarcheerd heeft :wijs:

Aicha1976
07-03-06, 17:02
Geplaatst door tukkersterror
Hij had niet in de gaten dat www.lpf.nl hier in holland een sexsite is:hihi:


Jij kan het weten, being a fan and all :haha:




Ik ga zwemmen mensen of zal ik toch maar een baan gaan zoeken of nog beter...een rijke vent :rolleyes:

tukkersterror
07-03-06, 17:24
Geplaatst door Aicha1976
Jij kan het weten, being a fan and all :haha:




Ik ga zwemmen mensen of zal ik toch maar een baan gaan zoeken of nog beter...een rijke vent :rolleyes:

Combinatie Zwemmen met een rijke vent:hihi:

Divine_70
07-03-06, 18:13
Geplaatst door David
Hiermee wordt vergeten dat 2 homo's in een bed ook wel eens een nacht gewoon slapen. Als ze moe zijn, bijvoorbeeld.

Dat zal voor Verdonk haar bedroomeye`s niet overtuigend genoeg zijn om te kunnen concluderen dat het dan daadwerkelijk gaat om twee homosexuele mannen. :hihi:

Divine_70
07-03-06, 18:30
Mann Gegen Mann

Das Schicksal hat mich angelacht
und mir ein Geschenk gemacht
Warf mich auf einen warmen Stern
Der Haut so nah dem Auge fern
Ich nehm mein Schicksal in die Hand
Mein Verlangen ist bemannt

Wo das süße Wasser stirbt
weil es sich im Salz verdirbt
trag ich den kleinen Prinz im Sinn
Ein König ohne Königin
Wenn sich an mir ein Weib verirrt
dann ist die helle Welt verwirrt

Mann gegen Mann
Meine Haut gehört den Herren
Mann gegen Mann
Gleich und Gleich gesellt sich gern
Mann gegen Mann
Ich bin der Diener zweier Herren
Mann gegen Mann
Gleich und Gleich gesellt sich gern

Ich bin die Ecke aller Räume
Ich bin der Schatten aller Bäume
In meiner Kette fehlt kein Glied
wenn die Lust von hinten zieht
Mein Geschlecht schimpft mich Verräter
Ich bin der Alptraum aller Väter

Mann gegen Mann
Meine Haut gehört den Herren
Mann gegen Mann
Gleich und Gleich gesellt sich gern

Mann gegen Mann
Doch friert mein Herz an manchen Tagen
Mann gegen Mann
Kalte Zungen die da schlagen

Schwulah

Mich interessiert kein Gleichgewicht
Mir scheint die Sonne ins Gesicht
Doch friert mein Herz an manchen Tagen
Kalte Zungen die da schlagen

Schwulah
Mann gegen Mann

:handbang:

Aicha1976
07-03-06, 22:41
Geplaatst door tukkersterror
Combinatie Zwemmen met een rijke vent:hihi:



Er lagen alleen mariniers op het strand...daar heb ik niets mee, morgen weer een dag :roker:

Rourchid
08-03-06, 00:00
Geplaatst door Aicha1976
Djeeez, inderdaad, dat was ik vergeten, die Monica was de sigaar :maf2:


Over het algemeen hebben met betrekking tot langwerpige voorwerpen mannen een beter geheugen dan vrouwen.
De ingebrachte sigaar zal waarschijnlijk aangenamer te roken zijn geweest dan de eventuele ingebrachte little willie.

Geplaatst door Aicha1976

Hoe kom je aan die info over de 'funk' van Pim ? :corcky:
De frenzy over het naar Beerenburg smakend pijpsel is afkomstig uit Quod Novum, het blaadje van de EUR en is op heel veel plaatsen op het internet te vinden.

Geplaatst door Aicha1976
Muaaa, men zegt dat zij ook wel eens schuin gemarcheerd heeft :wijs:
Dit schijnt in de lesbische sfeer voorgevallen te zijn waarbij wederzijdse cuningulus binnen het raamwerk van een soixanteneuf gekomen niet uitgesloten dient te worden.
Van haar uit bezien ligt een uitstapje meer voor de hand om zo tenminste in ieder geval een keer in haar leven erotische ervaring te hebben met iemand anders dan haarzelf; de echtgenoot van Hilary's tijdelijke partner vertoont opvallend veel overeenkomsten met Bill aldus de betrouwbare bronnen die dit nieuw bekend maakten (tijdens de verkiezingscampagne van Hilary om senator te worden).

Aicha1976
08-03-06, 03:08
Geplaatst door Rourchid
Over het algemeen hebben met betrekking tot langwerpige voorwerpen mannen een beter geheugen dan vrouwen.
De ingebrachte sigaar zal waarschijnlijk aangenamer te roken zijn geweest dan de eventuele ingebrachte little willie.

De frenzy over het naar Beerenburg smakend pijpsel is afkomstig uit Quod Novum, het blaadje van de EUR en is op heel veel plaatsen op het internet te vinden.

Dit schijnt in de lesbische sfeer voorgevallen te zijn waarbij wederzijdse cuningulus binnen het raamwerk van een soixanteneuf gekomen niet uitgesloten dient te worden.
Van haar uit bezien ligt een uitstapje meer voor de hand om zo tenminste in ieder geval een keer in haar leven erotische ervaring te hebben met iemand anders dan haarzelf; de echtgenoot van Hilary's tijdelijke partner vertoont opvallend veel overeenkomsten met Bill aldus de betrouwbare bronnen die dit nieuw bekend maakten (tijdens de verkiezingscampagne van Hilary om senator te worden).


Nou uh die ingebrachte sigaar zou ik niet meer willen roken maar ieder zijn meug :argwaan:

Nooit van dat blad gehoord, djeez en dat terwijl ze overduidelijk waardevolle info naar buiten brengen :bril:

Wat Hillary wel en niet doet, wil ik eigenlijk niet weten, ben daarvoor te visueel ingesteld :nijn:


Heb jij een prostaat :zozo:

Rourchid
08-03-06, 21:12
Geplaatst door Aicha1976
Nou uh die ingebrachte sigaar zou ik niet meer willen roken maar ieder zijn meug :argwaan:


Daar had ik nog niet eens aan gedacht en wat Pim Fortuyn zoal aan zijn mond zette......... :boeps:
De laatste twee maanden was hij gestopt met sigaren roken.

Geplaatst door Aicha1976

Nooit van dat blad gehoord, djeez en dat terwijl ze overduidelijk waardevolle info naar buiten brengen :bril:


Ik heb ook begrepen dat bij de ontslagaanzegging van Pim Fortuyn gemotiveerd is met dat hij bekwaam was in het schrijven van homoërotische lectuur maar dat zijn wetenschappeljke ijver te wensen over liet. :droef:

Geplaatst door Aicha1976

Wat Hillary wel en niet doet, wil ik eigenlijk niet weten, ben daarvoor te visueel ingesteld :nijn:


Mijn verontschuldigingen.

Geplaatst door Aicha1976

Heb jij een prostaat :zozo:
:p
Ik heb (nog) een prostaat jah en de rest is eveneens aanwezig.

Aicha1976
09-03-06, 00:09
Geplaatst door Rourchid
Daar had ik nog niet eens aan gedacht en wat Pim Fortuyn zoal aan zijn mond zette......... :boeps:
De laatste twee maanden was hij gestopt met sigaren roken.

Ik heb ook begrepen dat bij de ontslagaanzegging van Pim Fortuyn gemotiveerd is met dat hij bekwaam was in het schrijven van homoërotische lectuur maar dat zijn wetenschappeljke ijver te wensen over liet. :droef:

Mijn verontschuldigingen.

:p
Ik heb (nog) een prostaat jah en de rest is eveneens aanwezig.


Ongelooflijk hoeveel info, op persoonlijk gebied toch wel, men weet van die 'gozert' Kijk, ik heb wel boeken van hem gelezen maar dit soort dingen gaan bij mij mijn ene oor in en, enfin, je weet wel :roker:

De rest is nog aanwezig, wazzup, ik heb niet opgelet bij biologie :vreemd:

Rourchid
09-03-06, 03:15
Geplaatst door Aicha1976
Ongelooflijk hoeveel info, op persoonlijk gebied toch wel, men weet van die 'gozert' Kijk, ik heb wel boeken van hem gelezen maar dit soort dingen gaan bij mij mijn ene oor in en, enfin, je weet wel :roker:


De ongebruikelijke zaken onthoud je vaak makkelijker.
Die boeken geven een goed beeld wat Nederland nou echt dwarszit.

Geplaatst door Aicha1976

De rest is nog aanwezig, wazzup, ik heb niet opgelet bij biologie :vreemd:
In principe kan je dit ook op het internet vinden, alleen wat er over mannen valt te melden is zo weinig dat je het al gauw over het hoofd ziet.
De bekendste en de ook het meest in het oog springende lichaamsdelen die bij een prostaat geleverd worden zijn penis (1 exemplaar) en testikels (2 exemplaren).
Met de zoekmachine kan je heel veel achtergrondinformatie vinden bij penis en/of testikels, maar dat laat ik gevoeglijk aan jou over mede om te voorkomen dat ik je wederom per ongeluk visueel martel (een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen!).

sater
09-03-06, 11:47
:hihi: Wie prostaat ziet toe dat hij niet valle.

Aicha1976
09-03-06, 18:17
Geplaatst door Rourchid
De ongebruikelijke zaken onthoud je vaak makkelijker.
Die boeken geven een goed beeld wat Nederland nou echt dwarszit.

In principe kan je dit ook op het internet vinden, alleen wat er over mannen valt te melden is zo weinig dat je het al gauw over het hoofd ziet.
De bekendste en de ook het meest in het oog springende lichaamsdelen die bij een prostaat geleverd worden zijn penis (1 exemplaar) en testikels (2 exemplaren).
Met de zoekmachine kan je heel veel achtergrondinformatie vinden bij penis en/of testikels, maar dat laat ik gevoeglijk aan jou over mede om te voorkomen dat ik je wederom per ongeluk visueel martel (een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen!).


Uhhh ok, ik ga meteen aan mijn huiswerk :wijs: