PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik stem LPF!!!



tukkersterror
05-03-06, 01:01
Na alle taboes die hier doorbroken zijn, wil ik de reacties wel eens zien op het laatste taboe!!!
Ik stem op LPF en ben lid van deze partij :zwaai:

Dolle Fatima
05-03-06, 01:03
Volgens mij en de peilingen ben je de enige geloof ik :melig2:

Dolle Fatima
05-03-06, 01:04
Geplaatst door klaaskop
Ik ben geen lid, maar ga het wel stemmen.
Nooit meer PvdA ! Nooit meer ! Nooit ! Of ik moet seniel worden ....

Ja die hebben het de afgelopen jaren echt verprutst................of zo............:vreemd:

tukkersterror
05-03-06, 01:05
Geplaatst door Dolle Fatima
Volgens mij en de peilingen ben je de enige geloof ik :melig2:

Nee hoor klaas ook las ik:droef: en dan denk je de enigste te zijn:droef: :engel:

Wizdom
05-03-06, 01:05
Geplaatst door klaaskop
Ik ben geen lid, maar ga het wel stemmen.
Nooit meer PvdA ! Nooit meer ! Nooit ! Of ik moet seniel worden ....

Hopelijk word je er gelukkig van...

Wizdom
05-03-06, 01:06
Geplaatst door tukkersterror
Na alle taboes die hier doorbroken zijn, wil ik de reacties wel eens zien op het laatste taboe!!!
Ik stem op LPF en ben lid van deze partij :zwaai:

Jij ook natuurlijk...

Wizdom
05-03-06, 01:09
Geplaatst door klaaskop
In ieder geval niet zo ongelukkig als ik van mijn vroegere PvdA-stem ben geworden ;)

Maar in ieder geval wel armer... Maar je moet wel wat overhebben voor de "Grootste Nederlander Aller Tijden"...

Victory
05-03-06, 01:12
http://www.theholidayspot.com/birthday/new/birthday.gif

tukkersterror
05-03-06, 01:13
Geplaatst door Wizdom
Maar in ieder geval wel armer... Maar je moet wel wat overhebben voor de "Grootste Nederlander Aller Tijden"...

Ja, nog voor Willem de zwijger!!!

tukkersterror
05-03-06, 01:15
Geplaatst door Victory

http://www.theholidayspot.com/birthday/new/birthday.gif

En de eerste taarten zijn al binnen voor het feest, dank u Vic. :hihi:

gh.wille
05-03-06, 01:23
Geplaatst door klaaskop
Nou .. In mijn leven heeft de PvdA me anders van het kostbaarste beroofd ...

Je bedoeld toch niet het zinnebeeld van de P.V.D.A. ook wel genaamd
''De Dokwerker '' !

Victory
05-03-06, 01:32
Jullie moesten eens hier zijn tijdens & na de oprichting van LPF. Maroc.nl was Kaaskop.nl geworden... en dit was in de tijd dat wij allochtonen een enorme meerderheid waren hier. Er maar een aantal NL'ers...

We kregen dingen te horen als.. jullie worden het land uitgezet..., jullie zijn niet welkom...., alles gaat nu veranderen...., we zullen jullie vergassen...., we gaan kampen oprichten...., etc..., etc..., etc... de meest vage dingen. foto's van hitler, stormfront, pim fortuyn, NL flaggen overal... noem maar op...

Marsipulami was er toen ook... :) Altijd in de verdediging voor de allochtonen...

En toen... lol... LPF ging dood... opeens geen support meer voor LPF van dezelfde leden die er zulke grote supporters van waren... ze schaamden zich en wilden niet geassocieerd worden met de LPF... veel leden gingen weg, en diegenen die nog bleven zeiden niks meer over die mensen... :haha:

Ahhh... the good old days

tukkersterror
05-03-06, 01:35
Geplaatst door klaaskop
In zekere zin wel ...

Ik doelde mijn vertrouwen in de politiek.

Ik dacht altijd dat het politici (in het algemeen) ging om presteren, opbouwen, lange termijn visie, lands belang ...
Ik ben tot de bittere constatering gekomen dat het de - oude - politiek ging om maar 1 belang: het eigen belang en de stoelendans om het pluche. In ieder geval vanaf midden jaren '60, '70.

"De Dokwerker" ..
De PvdA heb ik altijd gezien als de politieke complement van de vakbond: "Primes inter Pares" .. verdediger van belangen, rechtvaardig, representatief ... zonder het eigenbelang erin te moeien.
En in die zin een dokwerker, een voorvechter: bitter werd ik wakker ... Het voelde en voelt als verraad ...

Verrek ik ben dus niet de enige met dit kloten gevoel, al die jaren te zijn belazerd door de politiek en zijn handje klap met de vakbonden!!!!
God jongens als jullie nu 6% eisen bieden we 4% en krijg je 5%!!!
Wat zijn wij al die jaren bedonderd en belazerd door de politiek!!!
En het ergste is het gaat nog steeds door die handje klap!!!
Want anders was het kabinet al lang gevallen!!!

gh.wille
05-03-06, 01:40
Geplaatst door klaaskop
In zekere zin wel ...

Ik doelde mijn vertrouwen in de politiek.

Ik dacht altijd dat het politici (in het algemeen) ging om presteren, opbouwen, lange termijn visie, lands belang ...
Ik ben tot de bittere constatering gekomen dat het de - oude - politiek ging om maar 1 belang: het eigen belang en de stoelendans om het pluche. In ieder geval vanaf midden jaren '60, '70.

"De Dokwerker" ..
De PvdA heb ik altijd gezien als de politieke complement van de vakbond: "Primes inter Pares" .. verdediger van belangen, rechtvaardig, representatief ... zonder het eigenbelang erin te moeien.
En in die zin een dokwerker, een voorvechter: bitter werd ik wakker ... Het voelde en voelt als verraad ...

Zover wil ik niet gaan , maar de meesten hier weten niet eens dat de 'Dokwerker " het standbeeld is van de arbeiders in de havens die uit SYMPHATIE met de JODEN het werk neer gooiden .
En menig kopstuk van de P.V.D.A. heeft dit zinnebeeld al gebruikt voor z,n campagne maar nu ff niet ! Logisch he !

tukkersterror
05-03-06, 01:41
Geplaatst door Victory
Jullie moesten eens hier zijn tijdens & na de oprichting van LPF. Maroc.nl was Kaaskop.nl geworden... en dit was in de tijd dat wij allochtonen een enorme meerderheid waren hier. Er maar een aantal NL'ers...

We kregen dingen te horen als.. jullie worden het land uitgezet..., jullie zijn niet welkom...., alles gaat nu veranderen...., we zullen jullie vergassen...., we gaan kampen oprichten...., etc..., etc..., etc... de meest vage dingen. foto's van hitler, stormfront, pim fortuyn, NL flaggen overal... noem maar op...

Marsipulami was er toen ook... :) Altijd in de verdediging voor de allochtonen...

En toen... lol... LPF ging dood... opeens geen support meer voor LPF van dezelfde leden die er zulke grote supporters van waren... ze schaamden zich en wilden niet geassocieerd worden met de LPF... veel leden gingen weg, en diegenen die nog bleven zeiden niks meer over die mensen... :haha:

Ahhh... the good old days

Uhh, de enigste die ik hier in de tijd dat ik hier zit zag met foto's en citaten uit mein kampf, kwamen van jou Vic.
En het land uitzetten, is nooit iets geweest wat Fortuyn wou, die wilde juist iedereen die er nu was algemeen pardon geven.
En wat mensen zeggen over vergassen, niet welkom, het land uit, is gezwets van domme mensen.
En helaas trok hij ook veel ultra linkse mensen aan, wat ook hem veel verdriet deed!!!

~Panthera~
05-03-06, 01:44
Geplaatst door Victory
Jullie moesten eens hier zijn tijdens & na de oprichting van LPF. Maroc.nl was Kaaskop.nl geworden... en dit was in de tijd dat wij allochtonen een enorme meerderheid waren hier. Er maar een aantal NL'ers...

We kregen dingen te horen als.. jullie worden het land uitgezet..., jullie zijn niet welkom...., alles gaat nu veranderen...., we zullen jullie vergassen...., we gaan kampen oprichten...., etc..., etc..., etc... de meest vage dingen. foto's van hitler, stormfront, pim fortuyn, NL flaggen overal... noem maar op...

Marsipulami was er toen ook... :) Altijd in de verdediging voor de allochtonen...

En toen... lol... LPF ging dood... opeens geen support meer voor LPF van dezelfde leden die er zulke grote supporters van waren... ze schaamden zich en wilden niet geassocieerd worden met de LPF... veel leden gingen weg, en diegenen die nog bleven zeiden niks meer over die mensen... :haha:

Ahhh... the good old days


Hallo, geen PIM fanaat hier.

Toen niet, nu niet, nooit niet. :moe:

~Panthera~
05-03-06, 01:53
Geplaatst door klaaskop
Gaat nu ook een beetje moeilijk ... :D

Nee, hij is nu volkomen geintegreert in Italie. :D
Maar de LPF kan ook mijn kont kussen. :moe:

Victory
05-03-06, 01:55
Hoe kan je nou al dat b/s van de rechtste partijen nou serieus nemen?

Maar het is niet echt raar als je kijkt naar de gemiddelde IQ van de Nederlander (90-110).

tukkersterror
05-03-06, 01:55
Geplaatst door gh.wille
Zover wil ik niet gaan , maar de meesten hier weten niet eens dat de 'Dokwerker " het standbeeld is van de arbeiders in de havens die uit SYMPHATIE met de JODEN het werk neer gooiden .
En menig kopstuk van de P.V.D.A. heeft dit zinnebeeld al gebruikt voor z,n campagne maar nu ff niet ! Logisch he !

Waren zij het ook niet die in eind 80 jaren Verolme naar de kloten hielpen, DAF om zeep hielpen en Fokker sloopte???

tukkersterror
05-03-06, 01:59
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, hij is nu volkomen geintegreert in Italie. :D
Maar de LPF kan ook mijn kont kussen. :moe:

Ja daar houden we je natuurlijk weer aan :fplayer: :stout: Als je boos bent zeg je domme dingen, is de tweede keer al vanavond:hihi:

~Panthera~
05-03-06, 02:00
Geplaatst door klaaskop
Ik ook ? :stout:


Sorry maar .. ik word ook moe .. en kan dat soort taalgebruik nu eenmaal niet echt waarderen (jou wel ;) )


Dan moet je er ook niet op ingaan met : Ik ook ? :stout:

Das ook een beetje dubbel dan he ? :roker:

~Panthera~
05-03-06, 02:02
Geplaatst door tukkersterror
Ja daar houden we je natuurlijk weer aan :fplayer: :stout: Als je boos bent zeg je domme dingen, is de tweede keer al vanavond:hihi:


Het moge duidelijk zijn dat ik de LPF niet zo mag. op zijn zachtst gezegd. :engel:

Dit goed ? :hihi:

gh.wille
05-03-06, 02:06
Geplaatst door Victory
Jullie moesten eens hier zijn tijdens & na de oprichting van LPF. Maroc.nl was Kaaskop.nl geworden... en dit was in de tijd dat wij allochtonen een enorme meerderheid waren hier. Er maar een aantal NL'ers...

We kregen dingen te horen als.. jullie worden het land uitgezet..., jullie zijn niet welkom...., alles gaat nu veranderen...., we zullen jullie vergassen...., we gaan kampen oprichten...., etc..., etc..., etc... de meest vage dingen. foto's van hitler, stormfront, pim fortuyn, NL flaggen overal... noem maar op...

Marsipulami was er toen ook... :) Altijd in de verdediging voor de allochtonen...

En toen... lol... LPF ging dood... opeens geen support meer voor LPF van dezelfde leden die er zulke grote supporters van waren... ze schaamden zich en wilden niet geassocieerd worden met de LPF... veel leden gingen weg, en diegenen die nog bleven zeiden niks meer over die mensen... :haha:

Ahhh... the good old days

Nou ik ben hier pas een jaar en de reden was dat na de moord op van GOGH alles wat maar enigsins leek op Marrokaan ,door veel mensen over een kam getrokken werden !
En mede door toedoen van Marokkaanse kennissen ben ik hier gekomen .
Om de MOSLIMS beter te leren kennen , wat mij wel opvalt is dat sommige fanaten zoals jij extreem te noemen zijn ,en zeker niet kunnen doorgaan van het beeld dat ik heb van MOSLIMS , kijk zelf maar eens goed in de KORAN of kijk maar naar het onderschrift met citaten uit de KORAN die sommigen mensen hier gebruiken.
Die staan echt Dwars op de gedachten die jij er op na houd !
Althans zo komt dat op mij over.

En de bovenstaande scheldpartijen heb ik nog nooit hier waar genomen en zijn zeker niet aan de orde en getuigen van grote onbeschoftheid ,als je hier als discussie gast en lid welkom bent .
Dergelijke scheldwoorden zijn helaas misschien onvermijdelijk en mogen van mij dan ook meteen verwijderd worden !

Victory
05-03-06, 02:11
Ik extreem? Hoezo?

tukkersterror
05-03-06, 02:13
Geplaatst door ~Panthera~
Het moge duidelijk zijn dat ik de LPF niet zo mag. op zijn zachtst gezegd. :engel:

Dit goed ? :hihi:

Tja maar het was zo rustig op maroc.nl dat het weer eens moest daveren en schudden en dat is aardig gelukt op de vroege zondag morgen:hihi:

~Panthera~
05-03-06, 02:14
Geplaatst door tukkersterror
Tja maar het was zo rustig op maroc.nl dat het weer eens moest daveren en schudden en dat is aardig gelukt op de vroege zondag morgen:hihi:



:hihi: het is nog vroeg, ja.

tukkersterror
05-03-06, 02:19
Geplaatst door gh.wille
Nou ik ben hier pas een jaar en de reden was dat na de moord op van GOGH alles wat maar enigsins leek op Marrokaan ,door veel mensen over een kam getrokken werden !
En mede door toedoen van Marokkaanse kennissen ben ik hier gekomen .
Om de MOSLIMS beter te leren kennen , wat mij wel opvalt is dat sommige fanaten zoals jij extreem te noemen zijn ,en zeker niet kunnen doorgaan van het beeld dat ik heb van MOSLIMS , kijk zelf maar eens goed in de KORAN of kijk maar naar het onderschrift met citaten uit de KORAN die sommigen mensen hier gebruiken.
Die staan echt Dwars op de gedachten die jij er op na houd !
Althans zo komt dat op mij over.

En de bovenstaande scheldpartijen heb ik nog nooit hier waar genomen en zijn zeker niet aan de orde en getuigen van grote onbeschoftheid ,als je hier als discussie gast en lid welkom bent .
Dergelijke scheldwoorden zijn helaas misschien onvermijdelijk en mogen van mij dan ook meteen verwijderd worden !

Ja maar dat is Vic., ik zit hier nu ik denk 2 mnd, en ik heb Vic ook al eens vervloekt zelfs een dag "verbannen", maar toch blijft hij ergens interresand in zijn antwoorden.
Je kunt het het beste zien als een haat/liefde verhouding als je met hem in discussie gaat!!!
Maar maak je niet druk Vic is Vic:hihi: En ook hij stemt LPF:lol:

tukkersterror
05-03-06, 02:23
Geplaatst door ~Panthera~
:hihi: het is nog vroeg, ja.

Ja mijn ramen zijn nog heel, heb nog steeds geen virus op mijn computer......................
En om eerlijk te wezen had ik meer kabaal verwacht, maar het blijkt dat de hollanders niet meer vooruit te branden zijn, vandaar dat de regering ook maar kan doen en laten wat ze willen en dat is jammer!!!

Toch nog maar eens een mailtje sturen naar Jan van de SP:hihi:

gh.wille
05-03-06, 02:23
Geplaatst door Victory
Ik extreem? Hoezo?

Ga maar eens bij je zelf te rade , dit is juist de reden je ziet het zelf niet meer!

tukkersterror
05-03-06, 02:25
Geplaatst door Victory
Ik extreem? Hoezo?

Ja Vic jij bent extreem rechts, ik schat jou meer in de catagorie Geert Wilders:lol:

Victory
05-03-06, 02:29
Geplaatst door gh.wille
Ga maar eens bij je zelf te rade , dit is juist de reden je ziet het zelf niet meer!
Ik zeg wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.

~Panthera~
05-03-06, 02:32
Geplaatst door tukkersterror
Ja mijn ramen zijn nog heel, heb nog steeds geen virus op mijn computer......................
En om eerlijk te wezen had ik meer kabaal verwacht, maar het blijkt dat de hollanders niet meer vooruit te branden zijn, vandaar dat de regering ook maar kan doen en laten wat ze willen en dat is jammer!!!

Toch nog maar eens een mailtje sturen naar Jan van de SP:hihi:


Jan is de enige normale persoon, die er rondloopt. :roker:

gh.wille
05-03-06, 02:39
Geplaatst door Victory
Ik zeg wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.

Op zich niks mis mee , maar dan krijg je ook het nodige commentaar voor je kiezen !

FF een strikvraagje er tussendoor , denk jij nu echt dat die twee homo,s veilig zijn als ze terug gestuurd worden door VERDONK naar IRAN ?
:wow:

tukkersterror
05-03-06, 02:40
Geplaatst door ~Panthera~
Jan is de enige normale persoon, die er rondloopt. :roker:

Ja en de enigste die je gewoon kunt mailen en ook nog een berichtje terug krijgt ook nog, waar haalt hij die tijd vandaan!!!

Victory
05-03-06, 02:41
Geplaatst door gh.wille
Op zich niks mis mee , maar dan krijg je ook het nodige commentaar voor je kiezen !

FF een strikvraagje er tussendoor , denk jij nu echt dat die twee homo,s veilig zijn als ze terug gestuurd worden door VERDONK naar IRAN ?
:wow:
<LPF MODE>Ik heb er schijt aan.</LPF MODE>

tukkersterror
05-03-06, 02:43
Geplaatst door Victory
Ik zeg wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.

Verrek kijk nu Vic Fortuyn:lol:

tukkersterror
05-03-06, 02:45
Geplaatst door Victory
<LPF MODE>Ik heb er schijt aan.</LPF MODE>
:fpuh: Mot jij je reet eens afvegen :wohaa:

~Panthera~
05-03-06, 02:45
Geplaatst door tukkersterror
Ja en de enigste die je gewoon kunt mailen en ook nog een berichtje terug krijgt ook nog, waar haalt hij die tijd vandaan!!!

Is gewoon een toffe peer.

Maar ik ga van Maffestein.

Truste allen ! Slaap lekker ! :zwaai:

Victory
05-03-06, 02:47
Geplaatst door tukkersterror
Verrek kijk nu Vic Fortuyn:lol:
Nee, ik maak geen sexueel misbruik van kinderen. :moe:

tukkersterror
05-03-06, 02:59
Geplaatst door Victory
Nee, ik maak geen sexueel misbruik van kinderen. :moe:
Zou ik van jou nooit durven zeggen :duim:

tukkersterror
05-03-06, 03:01
Geplaatst door ~Panthera~
Is gewoon een toffe peer.

Maar ik ga van Maffestein.

Truste allen ! Slaap lekker ! :zwaai:

Klopt!!!

Maar slaap lekker en krijg geen nachtmerries:hihi:

tukkersterror
05-03-06, 03:14
Beste mensen tukkersterror gaat slapen, ik wens u allen een goede nacht, zonder nachtmerries en morgen allemaal weer gezond op!!!

Zie jullie wel weer!!!

Ik groet u!!! ;)

Gerard074
05-03-06, 09:11
De PVDA fouten gemaakt, tuurlijk. Klaaskop is ongetwijfeld de klap van de sluiting van de mijnen door den Uyl nog niet te boven.

Wat ik van de LPF/LR vind:

ze zijn van de ergste/engste soort door alle problemen op anderen te willen afschuiven (dat velen zelf mislukt zijn in de maatschappij doet er ineens niet meer toe). Zoals de mislukte Pim kloon Marco Pastors, een zelfingenomen , eng lachend figuur die in de geest van Pim zijn raciale vooroordelen als politiek hangijzer gebruikt.

(laatste alinea is geciteerd uit de column van Jurgen Raymann).

Dan heb ik eigenlijk nog meer "respect" voor Michiel Smit, die is ten minste eerlijk en draait er niet zoals LR omheen dat hij racistisch is.

En wat is verbeterd in Rotterdam?? ik maak het dagelijks mee, niets helemaal niets, het is geloei in de ruimte. Ik daag alle LR stemmers dan ook uit om op te noemen wat er verbeterd is.

Dolle Fatima
05-03-06, 09:13
Geplaatst door klaaskop
Mijn politieke geheugen gaat tot meer dan 30 jaar terug .. ;)

Niet dat ik zelf pvda stem hoor, maar goed

tukkersterror
05-03-06, 10:56
Geplaatst door Gerard074

En wat is verbeterd in Rotterdam?? ik maak het dagelijks mee, niets helemaal niets, het is geloei in de ruimte. Ik daag alle LR stemmers dan ook uit om op te noemen wat er verbeterd is.

Nou eentje dan, alle boa's (bijzondere opsporings ambtenaar) onder brengen van RET (rot en traag)sorry (Rotterdamse Elect. Tram) naar de gemeente zodat er meer blauw op straat kwam, zonder dat het de gemeente of burgers het een cent meer koste, waardoor het gevoel van veiligheid en niet alleen het gevoel steeg!!!

Gerard074
05-03-06, 11:41
Geplaatst door tukkersterror
Nou eentje dan, alle boa's (bijzondere opsporings ambtenaar) onder brengen van RET (rot en traag)sorry (Rotterdamse Elect. Tram) naar de gemeente zodat er meer blauw op straat kwam, zonder dat het de gemeente of burgers het een cent meer koste, waardoor het gevoel van veiligheid en niet alleen het gevoel steeg!!!

Welke BOA's?? dat waren de voormalige Melkertbanen, deze mensen zijn, zoals Melkert het bedacht had doorgestroomd naar een reguliere baan. De opleiding tot BOA hebben al deze mensen behaald bij het toenmalige Rotterdam Veilig, als veiligheidsassistent, tijdens het vorige college (Peper was nog burgemeester). En dat alles nu onder de paraplu zit van Stadstoezicht is ook niet bedacht door dit college, dit is namelijk al vanaf 2000 in gang gezet.

Dus meer blauw op straat, zonder dat het een cent meer kostte, is gestart in mei 1996 onder andere op het Heemraadsplein, toen niemand nog had gehoord van Fortuyn of Pastors.

Dus als jij mij dan even kunt uitleggen waar dit college hierin een rol heeft gespeeld?? Nee wat wil dit college en dit kabinet?? alles afschaffen, zodat de scholen oa weer zonder conciërge komen te zitten.

Sallahddin
05-03-06, 11:45
Geplaatst door tukkersterror
Na alle taboes die hier doorbroken zijn, wil ik de reacties wel eens zien op het laatste taboe!!!
Ik stem op LPF en ben lid van deze partij :zwaai:


Over welke taboes heb je het ???... :lole:
Op LPF stemmen ,doe maar!!!....volks unie is beter:taboe doorbrekend!!! :tover: :Nazisme had NL "bevrijd"!!! :kotsen:

RinC
05-03-06, 12:32
Mooi. Daar gaat een verloren stem :D

David
05-03-06, 12:34
Geplaatst door RinC
Mooi. Daar gaat een verloren stem :D


Wat zie jij er goed uit! Leuk, dat halflange kapsel. Laat je je snor staan? :hihi:

RinC
05-03-06, 12:45
Geplaatst door David
Wat zie jij er goed uit! Leuk, dat halflange kapsel. Laat je je snor staan? :hihi:


Ik laat 'em wel groeien tot een Stalin moustache.

tukkersterror
05-03-06, 13:40
Geplaatst door Gerard074
Welke BOA's?? dat waren de voormalige Melkertbanen, deze mensen zijn, zoals Melkert het bedacht had doorgestroomd naar een reguliere baan. De opleiding tot BOA hebben al deze mensen behaald bij het toenmalige Rotterdam Veilig, als veiligheidsassistent, tijdens het vorige college (Peper was nog burgemeester). En dat alles nu onder de paraplu zit van Stadstoezicht is ook niet bedacht door dit college, dit is namelijk al vanaf 2000 in gang gezet.

Dus meer blauw op straat, zonder dat het een cent meer kostte, is gestart in mei 1996 onder andere op het Heemraadsplein, toen niemand nog had gehoord van Fortuyn of Pastors.

Dus als jij mij dan even kunt uitleggen waar dit college hierin een rol heeft gespeeld?? Nee wat wil dit college en dit kabinet?? alles afschaffen, zodat de scholen oa weer zonder conciërge komen te zitten.

Praat mij niet over Bram Pepper die in 1990 samen met zijn zoon miljoenen heeft verduisterd tijdens het 650 jarig bestaan van Rotterdam, Denk maar eens aan Rivoly op de Mullerpier.
En van die melkert banen heb je gedeeldtelijk gelijk, 2 op de 10 boa's zijn toen na een zware selectie procedure aangenomen om zwart rijders op te sporen in het openbaar vervoer, dit waren banen van 20 uur tot 28 uur in de week, deze waren gedeeltelijk beedigd door de rechter en had verder geen bevoegdheden dan alleen het openbaar vervoer.
En vielen in feite al vanaf 1986 (?) onder stads toezicht, ze zaten toen ook al gezamelijk in een gebouw op de Binnenban.

Het afschaffen van de melkert banen heeft niets te maken met de gemeentelijke politiek, dit komt omdat dat den Haag de geldkraan heeft dicht gedaan, dit doet zich momenteel landelijk voor en niet alleen in Rotterdam, helaas!!!

Ik neem aan dat ook jij met uw werk, moet toegeven dat de criminaliteit en veiligheid het iets beter is gesteld de laatste jaren in Rotterdam ten opzichte van de andere grote steden.
Of dit toe te schrijven is aan leefbaar Rotterdam, weet ik niet???

Seif
05-03-06, 14:09
Waarom overwegen zo weinig mensen eigenlijk op D66 te stemmen? Is toch een heel redelijke partij, met gematigde en practische standpunten. Ze hebben zeker hun tekortkomingen, maar toch niet meer dan andere partijen. In Rotterdam dreigt D66 zelfs helemaal te verdwijnen. Zal wel door de tijdgeest komen, tijd van de onderbuik ipv de rede.

Gerard074
05-03-06, 14:10
Geplaatst door tukkersterror
En vielen in feite al vanaf 1986 (?) onder stads toezicht, ze zaten toen ook al gezamelijk in een gebouw op de Binnenban.

.

Volgens mij haal je nu een ander project erbij. RET heeft in 1986 absoluut geen gebruik gemaakt van anderen dan de zogenaamde CBA'ers. Hiervan is pas sinds de invoering van de Melkertbanen het geval.

En trouwens BOA's worden niet beëdigd door de rechter maar door de korpschef van de regionale politie. En gedeeltelijk beëdigen komt al helemaal niet voor, dit zijn opsporingsambtenaren met beperkte opsporingsbevoegdheid.

Nee en ik vind het niet beter of slechter gesteld met de veiligheid in de stad.

Gerard074
05-03-06, 14:13
Geplaatst door Seif
Waarom overwegen zo weinig mensen eigenlijk op D66 te stemmen? Is toch een heel redelijke partij, met gematigde en practische standpunten. Ze hebben zeker hun tekortkomingen, maar toch niet meer dan andere partijen. In Rotterdam dreigt D66 zelfs helemaal te verdwijnen. Zal wel door de tijdgeest komen, tijd van de onderbuik ipv de rede.


omdat D66 (inderdaad was een redelijke partij) zijn ziel heeft verkocht aan dit haatzaaiende kabinet en zijn leider diverse keren gelogen heeft. (begon al een dag na de verkiezingen: Nee wij gaan niet in een coalitie met CDA/VVD). Voor mij althans een reden om nooit op deze partij te stemmen.

Seif
05-03-06, 14:16
Geplaatst door Gerard074
omdat D66 (inderdaad was een redelijke partij) zijn ziel heeft verkocht aan dit haatzaaiende kabinet en zijn leider diverse keren gelogen heeft. (begon al een dag na de verkiezingen: Nee wij gaan niet in een coalitie met CDA/VVD). Voor mij althans een reden om nooit op deze partij te stemmen.

Wees maar blij dat D66 in dit kabinet zit. Zo'n beetje het enige goede wat dit kabinet heeft gedaan komt voor rekening van D66, namelijk het extra geld naar onderwijs(meer dan PvdA van plan was). En vergeet niet dat D66 nog een klein beetje een matigende invloed heeft. Denk maar niet dat D66 het toestaat dat er ook maar 1 homo naar Iran wordt uitgezet. En politici zijn allemaal draaikonten. Je gaat mij toch niet wijsmaken dat de PvdA beter is in dat opzicht?

tukkersterror
05-03-06, 14:19
Geplaatst door Gerard074
.

Volgens mij haal je nu een ander project erbij. RET heeft in 1986 absoluut geen gebruik gemaakt van anderen dan de zogenaamde CBA'ers. Hiervan is pas sinds de invoering van de Melkertbanen het geval.

En trouwens BOA's worden niet beëdigd door de rechter maar door de korpschef van de regionale politie. En gedeeltelijk beëdigen komt al helemaal niet voor, dit zijn opsporingsambtenaren met beperkte opsporingsbevoegdheid.

Nee en ik vind het niet beter of slechter gesteld met de veiligheid in de stad.

Klopt ben ik totaal met je eens de melkert werden beedigd door korps chef die het doorstuurde naar de rechtbank voor registratie, maar de echte boa's werden landelijk bevoegd hadden ook een totaal andere opleiding dan de melkertjes en gingen naar de rechtbank!!!
Heb er nog foto's van!!!

mark61
05-03-06, 14:24
Geplaatst door Victory
Hoe kan je nou al dat b/s van de rechtste partijen nou serieus nemen?

Maar het is niet echt raar als je kijkt naar de gemiddelde IQ van de Nederlander (90-110).

Het gemiddelde IQ van een gegeven populatie is per definitie 100. Maar das jou blijkbaar ontgaan. Je bent zelf het wandelende bewijs van het feit dat een hoog IQ helemaal niets zegt over niets. Over moraliteit al helemaal niet.

Spoetnik
05-03-06, 14:31
Geplaatst door Seif
Waarom overwegen zo weinig mensen eigenlijk op D66 te stemmen? Is toch een heel redelijke partij, met gematigde en practische standpunten. Ze hebben zeker hun tekortkomingen, maar toch niet meer dan andere partijen. In Rotterdam dreigt D66 zelfs helemaal te verdwijnen. Zal wel door de tijdgeest komen, tijd van de onderbuik ipv de rede.

D'66 wordt niet gehoord. Bovendien heeft het een slechte reputatie vanwege de rol die het speelt in het kabinet; vaak doen ze uitspraken die ze vervolgens niet nakomen. Volgens mij zien veel mensen de D'66 op het moment als een loosers partij.

Klein voorbeeldje, bij de standpunten van de D'66 bij de vorige verkiezingen stond heel duidelijk dat het tegen software patenten was, en die uilskuiken van een Brinkhorst stemt voor. :moe:

D'66 had nooit moeten deelnemen aan het huidige kabinet, ik denk dat het hun politieke doodssteek wordt. Misschien kan loesewies er nog iets aan doen, zij lijkt mij een competente politica.

Maar mijn stem hebben ze verloren na hun geblunder met de software patenten en de Afghanistan uitzending.

Helaas is er geen alternatief, dus al was ik in nederland, had ik blanco gestemd.

Victory
05-03-06, 14:37
Geplaatst door mark61
Het gemiddelde IQ van een gegeven populatie is per definitie 100. Maar das jou blijkbaar ontgaan. Je bent zelf het wandelende bewijs van het feit dat een hoog IQ helemaal niets zegt over niets. Over moraliteit al helemaal niet.
Waarom? Omdat ik in andere dingen geloof dan jij? Omdat ik niet bang ben mijn ideologie, mijn mensen, mijn geloof, en mijn land te verdedigen?

De Nederlanders hebben een grote bek, maar kunnen er helemaal niet tegen als iemand anders net zo hard terug doet.

Seif
05-03-06, 14:38
Geplaatst door Spoetnik
D'66 wordt niet gehoord. Bovendien heeft het een slechte reputatie vanwege de rol die het speelt in het kabinet; vaak doen ze uitspraken die ze vervolgens niet nakomen. Volgens mij zien veel mensen de D'66 op het moment als een loosers partij.

Klein voorbeeldje, bij de standpunten van de D'66 bij de vorige verkiezingen stond heel duidelijk dat het tegen software patenten was, en die uilskuiken van een Brinkhorst stemt voor. :moe:

D'66 had nooit moeten deelnemen aan het huidige kabinet, ik denk dat het hun politieke doodssteek wordt. Misschien kan loesewies er nog iets aan doen, zij lijkt mij een competente politica.

Maar mijn stem hebben ze verloren na hun geblunder met de software patenten en de Afghanistan uitzending.

Helaas is er geen alternatief, dus al was ik in nederland, had ik blanco gestemd.

Ben het voor een groot deel wel met je eens. Maar het mooie van D66 is nou net dat bij geen enkele andere partij, leden zoveel invloed hebben op de koers. Bedenk wel dat de leden op een congres zelf hebben besloten om deel te nemen aan dit kabinet. Zelf ben ik ook van mening dat deelname aan dit kabinet het minste kwaad was. Anders was er een kabinet gekomen met CDA/VVD/SGP/CU.

tukkersterror
05-03-06, 15:11
Geplaatst door mark61
Het gemiddelde IQ van een gegeven populatie is per definitie 100. Maar das jou blijkbaar ontgaan. Je bent zelf het wandelende bewijs van het feit dat een hoog IQ helemaal niets zegt over niets. Over moraliteit al helemaal niet.

Ben het niet helemaal met je eens, want er is in China een dorp waar het gemiddelde iq ligt boven de 130, oorzaak onbekend!!!

Verder word de score bepaald door het behaalde resultaat niet door een groep of populatie.

Wel word er bij iedere nieuwe test die wordt gemaakt uitgegaan van de score 100, dus ik neem aan dat je dit bedoeld!!!

tukkersterror
05-03-06, 15:15
Geplaatst door Victory
Waarom? Omdat ik in andere dingen geloof dan jij? Omdat ik niet bang ben mijn ideologie, mijn mensen, mijn geloof, en mijn land te verdedigen?

De Nederlanders hebben een grote bek, maar kunnen er helemaal niet tegen als iemand anders net zo hard terug doet.

Ja daar kunnen we grote landen mee opeten!!!

Ik ken wel iemand die er tegen kan :stout: Geert Wilders :haha:

tukkersterror
05-03-06, 15:58
Geplaatst door Seif
Ben het voor een groot deel wel met je eens. Maar het mooie van D66 is nou net dat bij geen enkele andere partij, leden zoveel invloed hebben op de koers. Bedenk wel dat de leden op een congres zelf hebben besloten om deel te nemen aan dit kabinet. Zelf ben ik ook van mening dat deelname aan dit kabinet het minste kwaad was. Anders was er een kabinet gekomen met CDA/VVD/SGP/CU. Whoh!!!! :schrik: Dus dit is of wat haar leden wil:stout: zoniet gooi je het op het minste van het kwaad???
Als ze echt ruggegraad hadden waren ze weggelopen uit dit kabinet en hadden ze het laten vallen!!!

tukkersterror
05-03-06, 16:26
Geplaatst door Dolle Fatima
Niet dat ik zelf pvda stem hoor, maar goed

Ik denk Groen Links :hihi:

gh.wille
05-03-06, 17:38
Geplaatst door Victory
Waarom? Omdat ik in andere dingen geloof dan jij? Omdat ik niet bang ben mijn ideologie, mijn mensen, mijn geloof, en mijn land te verdedigen?

De Nederlanders hebben een grote bek, maar kunnen er helemaal niet tegen als iemand anders net zo hard terug doet.

Over grote bek gesproken ,al met al kan (of durf)je nog steeds geen antwoord geven op mijn simpele vraag :zijn homo,s veilig als ze naar IRAN terug gestuurd worden ?
:D

Seif
05-03-06, 17:42
Geplaatst door tukkersterror
Whoh!!!! :schrik: Dus dit is of wat haar leden wil:stout: zoniet gooi je het op het minste van het kwaad???
Als ze echt ruggegraad hadden waren ze weggelopen uit dit kabinet en hadden ze het laten vallen!!!

Je wilt als LPF-stemmer toch echt niet beginnen over ruggengraat lijkt me. :hihi:

tukkersterror
05-03-06, 18:00
Geplaatst door Seif
Je wilt als LPF-stemmer toch echt niet beginnen over ruggengraat lijkt me. :hihi:

Ja zo'n antwoord had ik kunnen verwachten zo vlak na carnaval:hihi:

Maar je ziet wel meer mensen in een rolstoel naar de stembus gaan, dus geen ruggegraat hoef voor mij geen belemmering te zijn om LPF te stemmen!!!
:idee::stout: het is nog altijd beter om zonder ruggegraat LPF te stemmen dan met Ruggegraat te stemmen op een partij zonder ruggegraat.
En dat is 98% van de haagse politiek:droef:

tukkersterror
05-03-06, 20:30
Fractievoorzitter Van As: “Ik ben er zeker van dat bij het opmaken van de balans in 2007 duidelijk zal worden dat de LPF-fractie goed heeft gepresteerd. Onze politieke standpunten zijn glashelder en we houden ons verre van politieke spelletjes, zoals die door andere partijen worden bedreven. We zullen met vasthoudendheid blijven strijden voor de idealen van Pim Fortuyn.”

Het is een goede gewoonte – inmiddels voor de derde keer - dat de fractie verantwoording aflegt door het vervaardigen van een jaarverslag. Er zijn maar weinig politieke partijen die dat doen.

Lees hier het jaarverslag 2005

DTIP
03-05-06, 00:34
Stem gewoon Geert Wilders, joh. Die hele partij van LPF heeft z'n kansen verprutst. Het is zelfs onwaarschijnlijk dat ze een redelijk aantal zetels zullen behalen.

Daarentegen is Geert Wilders op aantal gebieden wat té. Maar ja, er is geen beter alternatief te voorhanden.

DTIP
03-05-06, 00:37
Geplaatst door Gerard074
De PVDA fouten gemaakt, tuurlijk. Klaaskop is ongetwijfeld de klap van de sluiting van de mijnen door den Uyl nog niet te boven.

Wat ik van de LPF/LR vind:

ze zijn van de ergste/engste soort door alle problemen op anderen te willen afschuiven (dat velen zelf mislukt zijn in de maatschappij doet er ineens niet meer toe). Zoals de mislukte Pim kloon Marco Pastors, een zelfingenomen , eng lachend figuur die in de geest van Pim zijn raciale vooroordelen als politiek hangijzer gebruikt.

(laatste alinea is geciteerd uit de column van Jurgen Raymann).

Dan heb ik eigenlijk nog meer "respect" voor Michiel Smit, die is ten minste eerlijk en draait er niet zoals LR omheen dat hij racistisch is.

En wat is verbeterd in Rotterdam?? ik maak het dagelijks mee, niets helemaal niets, het is geloei in de ruimte. Ik daag alle LR stemmers dan ook uit om op te noemen wat er verbeterd is. Leefbaar Rotterdam haalde 82 van de beloofde 87 punten die ze in hun regeerperiode zouden doorvoeren. Vergeleken met andere politici's vind ik het toch wel een aardig resultaat. :)

Al Sawt
03-05-06, 01:41
Geplaatst door Seif
Waarom overwegen zo weinig mensen eigenlijk op D66 te stemmen? Is toch een heel redelijke partij, met gematigde en practische standpunten. Ze hebben zeker hun tekortkomingen, maar toch niet meer dan andere partijen. In Rotterdam dreigt D66 zelfs helemaal te verdwijnen. Zal wel door de tijdgeest komen, tijd van de onderbuik ipv de rede. Seif een D66 stemmer????????

Nelis70
03-05-06, 12:06
Geplaatst door ~Panthera~
Jan is de enige normale persoon, die er rondloopt. :roker:

Ook Jan is niet normaal. Er is niemand die rechtvaardig is, zelfs niet één.

tukkersterror
03-05-06, 12:31
Geplaatst door Nelis70
Ook Jan is niet normaal. Er is niemand die rechtvaardig is, zelfs niet één.

Jan, onze Jan is wel normaal, je blijft wel van Jan af he :zweep:

Ander meld ik je bij de beheerder :lol:

Al Sawt
03-05-06, 12:49
Geplaatst door Nelis70
Ook Jan is niet normaal. Er is niemand die rechtvaardig is, zelfs niet één. Marijnissen is een oppurtunist.

duende
03-05-06, 16:40
Beste TT het verbaasd me niet gezien je reacties. Geeft niet hoor die vlaag van verstandsverbijstering. Hoop dat hij niet te lang aanhoud. LPF nimmer een duidelijker groep opportunisten bij elkaar gezien. Nou ja, ze zijn tenminste eerlijk.
LPF? Bedankt voor de aankoop van de JSF. Lul van een Mat Herben. Pim had het zo gewild :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

De grootste scherts vertoning van deze eeuw tot nu toe. Vind het wel jammer dat Fortuyn neergeschoten is. Dat had nooit mogen gebeuren.
1 omdat het slecht is iemand te vermoorden
2 Ik had hem graag op zijn bluffende bek willen zien gaan. Nu is het een martelaar (jammer).
En de pvdaaaaa:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Wim Kok heeft nuts bedrijven geprivatiseerd. Hoe kan iemand die op Nijenrode gestudeerd heeft het ooit voor de arbeiders opnemen? Kok is een zakkenvuller en kapitalistenknecht. De rest van de partij van de ambtenaren een stelletje bruinwerkers die alleen maar bezig zijn met netwerken en vergaderen en profiteren.
Politiek zum kotsen