PDA

Bekijk Volledige Versie : Dame zoekt serieuze Jongeman

Dame28
05-03-06, 15:05
Salam Heren,

Ik zal het kort houden! ivm met mijn studie en nu werk, heb ik nauwelijks de kans gehad nog tijd een leuke heer te treffen, vandaar deze oproep.

Ik ben opzoek, enof hoop tegen te komen een leuke jongeman, om eventueel nader te leren kennen.

Ik ben een 30 jarige jongedame, afgestudeerd en fulltime werkzaam. Woon in de omgeving van utrecht.
mijn hobby's zijn: Natuurschap, geloof, tennis, mediapolitiek, fashion, en ben ook zeker een familliemens.

Ik ben een dame met een eigenmening, en hou van eerlijkheid en oprechtheid,dat staat bij mij hoog in het vandaal, vandaar dat mijn voorkeur ook uitgaat naar een serieuze jongeman..

Ben je tussen de 30 en de 37, en voel jij er wat voor mij te leren kennen, schroom dan niet te reageren.

Aub wel met een serieuze intentie, anders hoef je wat mij beteft niet te reageren..

M.v.g
Dame28

Mou3tassim
07-03-06, 12:44
Assalaamu alaykum,

Ik heb gereageerd op je topic via PM en email, dus als je interesse hebt neem ff contact met me op (liever via PM of email).

in iedere geval ik wens je veeeeeeeel succes.

Groet,

jawadxx
30-03-06, 09:53
salaam las je berichtje ja ik ben serieus jongenman hier mail me naar [email protected] voor nader info tot gauw beslama

Dame28
22-05-06, 11:41
?????????????

Mister Karim
24-05-06, 22:42
Ja wat zal ik zeggen ik ben karim 33jaar en de rest zal je achter moeten komen als je dat zou willen?

ik hou niet zo van al dat bla bla bla en verkopers praatjes dus gewoon kort en krachtig ga op je gevoel af meid.....

[email protected]

ali miah
02-08-06, 10:06
salam
ik ben ali . Wonen in zwolle. ik wil jij beter lerenkennen. wil ik eerste
msn contact. e- mailen als jij intersse hebt
[email protected]
Groetjes
Ali M

maestro
02-08-06, 18:12
Hallo,

Jouw oproepje sprak me me aan. Indien je interesse hebt, dan hoor ik het wel. Zelf ben ik iemand die, denk ik, qua ideeen in je straatje past....

Waag een gok zou ik zeggen...

Groetjes,

soussi78
24-09-06, 11:52
salaam
hallo dame hier een serieuse jongeman van 28 die aan trouwen toe is maar de ware nog niet gevonden heeft ,
en mischien gebeurt dat wel op deze manier.
dus als je interesse hebt dan hoor ik je gauw nsalaah.

groetjes

Sad-2006
28-09-06, 20:49
Salaam Aleykom Dame28,

Hierbij doe ik je mijn eigen antwoord, Ik wil je best wel leren kennen.
Verder ben Ik netjes, eerlijk, betrouwbaar, accuraat, flexibel en enz...
Ik rook en drink niet.

Naam: Sad
Leeftijd: 29 jaar
Functie: Accountant
Eigen koopwoning enz......

en de rest vertel ik later nog, als je op deze bericht reageert, ok.

Mocht je nog verdere informatie wensen, schroom dan niet een bericht op te sturen.

In afwachting van je (re)actie,

Greetings Sad :fparty: :fparty: :fparty:
[email protected]

bint_tanga34
28-09-06, 22:39
:vingers:
Wat ik zeg is blijf zoeken jij bent niet mijn ding ben :vingers:

Hakimnr1
29-09-06, 15:42
Hey Dame28

Ik ben zelf ook opzoek naar een leuk marokkaanse meid die een beetje op mijn niveau zit.

ik ben zelf 28 en kom uit hoofddorp ben zelfstandig ondernemer en heb het al zeg ik het zelf goed naar mijn zin.

Zou je wel willen leren kennen..ik weet niet of ik van paardrijden hou (heb alleen op een ezel gezeten ) maar vind paarden wel pracht dieren. zou er zo een nemen als ik een grote achtertuin had en de tijd om ze te voederen.

en een dame met een eigen mening zou ik wel kunnen gebruiken in mijn leven...

wil je mij ook beter willen kennen mail me dan zou ik zeggen

groetjes
Hakim
[email protected]

Hakimnr1
29-09-06, 15:44
/

said1975
17-01-07, 16:16
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem

AlKarkouri
12-04-08, 15:46
hallo ik ben karim en ook ik ben op zoek naar relatie
groetjes en tot mails

atlasglobe
17-04-08, 10:19
om het kort te houden,ik wil je graag leren kennen en wie [email protected]
tot snel denk ik en hoop ik:)

pureMaroc
24-04-08, 20:06
:vingers:
Wat ik zeg is blijf zoeken jij bent niet mijn ding ben :vingers:

Is dit wel echt nodig?

Dame28
25-04-08, 21:01
Is dit wel echt nodig?

Ach kleine kinderen blijf je houden, die totaal niet weten wat te moeten doen.

Dame28
03-06-08, 18:20
?? up

Fessie
14-06-08, 20:50
Zoveel kandidaten en nogsteeds niet de ware?

faridooo
19-06-08, 00:04
ik wil graag kennis maken

Dame28
19-06-08, 11:26
ik wil graag kennis maken

:):)

Dame28
19-06-08, 11:27
Zoveel kandidaten en nogsteeds niet de ware?

je hebt verder geen andere bezigheid??

Fessie
19-06-08, 15:24
je hebt verder geen andere bezigheid??

Jawel en dit is er 1 van. :tik:

Dame28
25-09-08, 10:23
:blij: :blij:

Dame28
14-11-08, 12:41
up!!

Dame28
18-11-08, 11:39
Hallo Heren,

Ik zal het kort houden! ivm met mijn studie en nu werk, heb ik nauwelijks de kans gehad nog tijd een leuke heer te treffen, vandaar deze oproep.

Ik ben opzoek, enof hoop tegen te komen een leuke jongeman, om eventueel nader te leren kennen.

Ik ben een 30 jarige zelfstandige jongedame, afgestudeerd en fulltime werkzaam. Woon in de omgeving van utrecht.
mijn hobby's zijn: Natuurschap, Paardrijden, tennis, mediapolitiek, fashion.

Ik ben een dame met een eigenmening, en hou van eerlijkheid en oprechtheid,dat staat bij mij hoog in het vandaal, vandaar dat mijn voorkeur ook uitgaat naar een serieuze jongeman..

Ben je tussen de 30 en de 37, en voel jij er wat voor mij te leren kennen, schroom dan niet te reageren.

Aub wel met een serieuze intentie, anders hoef je wat mij beteft niet te reageren..

M.v.g
Dame28

up!!

tamso
18-11-08, 14:24
up!!

Na 2,5 jaar nog niemand gevonden te hebben.
Ben je zelf wel serieus genoeg.
Misschien is relatieplanet wat voor je.
Zere neuzen genoeg daarzo,dan hier op maroc.nl.

Dame28
18-11-08, 15:15
Na 2,5 jaar nog niemand gevonden te hebben.
Ben je zelf wel serieus genoeg.
Misschien is relatieplanet wat voor je.
Zere neuzen genoeg daarzo,dan hier op maroc.nl.

dat komt omdat er mensen zoals jij reageren!!!

tamso
18-11-08, 15:22
dat komt omdat er mensen zoals jij reageren!!!

Moet je daar dan zolang over doen,om dat te beseffen wat hier rondhangt op maroc.nl.
Ik begreep al binnen een maand wat voor soort lui hier rondhangt.
En nee,dat was niet naar aanleiding van een oproep.
Het zijn de meningen van vele luitjes wat hier onzin uitkraamt,en niet weten wat anderen bedoelen.
Ik denk dat je op relatie-planet meer kans maakt.
Hier lopen namelijk geen serieuze mensen rond.
Of die kunnen voldoen aan jouw eisen.

devran
17-12-08, 02:01
ik hou ook van paard rijden ik rij altijd mijn eige paard zullen we same

Dame28
20-12-08, 11:09
no one!!

Dame28
20-12-08, 11:11
ik hou ook van paard rijden ik rij altijd mijn eige paard zullen we same

???????????????????

jam073
20-12-08, 18:08
hoi jongen dames ik zou je ook willen leren kennen

chafik72
22-12-08, 23:14
hallo

mou30
08-01-09, 14:11
Hallo,
Alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen want Jouw oproepje sprak me me aan. Indien je interesse hebt, dan hoor ik het wel. Zelf ben ik iemand die, denk ik, qua ideeen in je straatje past....

Dame28
28-01-09, 11:59
up again

mr perfect
31-01-09, 15:23
hallo dame,

[email protected] voeg me toe dat praat wat makkelijker, hou er niet van om mezelf hier voor te stellen. ik hou van spontane en directe gesprekken ,en jou interesses zijn dezelfde als de mijne . ik weet zeker dat ik weet wie of wat voor een persoon jij zoekt. here i am! ik beloof je dat je dat je binnen een paar gesprekken verkocht bent.

beslamma,

gr mounir

Dame28
04-02-09, 18:06
Waar zijn de serieuze mannen toch gebleven!

Niyah
04-02-09, 22:23
heb je nog altijd niemand gevonden??

Sobhanlah

Dame28
07-02-09, 16:27
heb je nog altijd niemand gevonden??

Sobhanlah

Klopt inderdaad....

Niyah
12-02-09, 22:15
Klopt inderdaad....

Ghair InshAllah:)

yousef508
13-02-09, 00:34
Ik persoonlijk als ik heel eerlijk moet zijn heb ook geen tijd om zoek te gaan naar een serieus meid want op straat kan ik de moeilijk vindden vandaar dat ik reageer op je oproep en als allah het wil zijn we wel voor elkaar bestemd, ik hoor van je als je tenminste nog vrijgezel bent ik woon in noor holland en ben 32 jaar oud asalam wa aliaikom

lizar
13-02-09, 06:59
hoi hoi.mijn naam is monta en ik zou het echt te gek vinden om met juo in kontakt te komen.

assmaoiman
13-02-09, 19:25
Ja idd. In het begin wil ben je ?? jarige lieve,leuke,spontane,eerlijke meid die toe is aan een volgende stap in haar leven. Een lieve man en een leuk gezin is iets waar ik naar streef en met de hulp van Allah zal dat wel goedkomen blabla. later staat die man in zijn ondergoed in de koude te smeken om bijn zn kids te mogen slapen blabla

allemaal onzin . ergste fitna zijn jullie vrouwen

hier zoeken is voor een vrouw een zonde, een vrouw die dat toch doet is minderwaardig en spoort voor geen meter

adviseur

assmaoiman
13-02-09, 19:27
Ja idd. In het begin wil ben je blabla jarige lieve,leuke,spontane,eerlijke meid die toe is aan een volgende stap in haar leven. Een lieve man en een leuk gezin is iets waar je naar streef en met de hulp van Allah zal dat wel goedkomen blabla. later staat die man in zijn ondergoed in de koude te smeken om bijn zn kids te mogen slapen blabla

allemaal onzin . ergste fitna zijn jullie vrouwen

hier zoeken is voor een vrouw een zonde, een vrouw die dat toch doet is minderwaardig en spoort voor geen meter

adviseur

Dame28
21-02-09, 14:39
Up!!