PDA

Bekijk Volledige Versie : De slaven van Maroc



tukkersterror
05-03-06, 16:17
Wat is het verschil tussen een echte slaaf uit Afrika en ons???
Misschien het enigste dat wij gedwongen worden uit nieuwsgierigheid en nieuwsgeil zijn en dat een echte slaaf werd gedwongen door zijn meester om handelingen te verrichten.

Maar in beide gevallen zitten wij hier voor niets ons te laten uitschelden en beledigen, wat bij een echte slaaf door zijn meester gebeurde.

In al die eeuwen is er dus nog niets veranderd, lang leve ons de slaaf van de computer!!!

Sallahddin
05-03-06, 18:58
Geplaatst door tukkersterror
Wat is het verschil tussen een echte slaaf uit Afrika en ons???
Misschien het enigste dat wij gedwongen worden uit nieuwsgierigheid en nieuwsgeil zijn en dat een echte slaaf werd gedwongen door zijn meester om handelingen te verrichten.

Maar in beide gevallen zitten wij hier voor niets ons te laten uitschelden en beledigen, wat bij een echte slaaf door zijn meester gebeurde.

In al die eeuwen is er dus nog niets veranderd, lang leve ons de slaaf van de computer!!!




What're u talking 'bout ???....je bent gewoon verslaafd aan maroc.nl en Internet net als wj allemaal ....je bent geen slaaf ....een slaaf heeft geen vrij keus en zelfs geen vrij wil in relatie tot zijn meester ,jij wel toch !!!!
Je kan je verslaving beheersen en inperken...
Maar we worden toch beheersd door de hi-tech min of meer :moderne slaven misschien wel...maar niet echt van toepassing ....ga maar naar derde wereld landen en je zult de letterlijk definitie van het woord "slaaf" heel goed snappen ....nou het is een luxe probleem die je hier "tot onderwerp" van discussie verheeft!!!
Shame on you !!!....geintje hoor!!!.... :lole:

tukkersterror
05-03-06, 19:13
Geplaatst door Sallahddin
What're u talking 'bout ???....je bent gewoon verslaafd aan maroc.nl en Internet net als wj allemaal ....je bent geen slaaf ....een slaaf heeft geen vrij keus en zelfs geen vrij wil in relatie tot zijn meester ,jij wel toch !!!!
Je kan je verslaving beheersen en inperken...
Maar we worden toch beheersd door de hi-tech min of meer :moderne slaven misschien wel...maar niet echt van toepassing ....ga maar naar derde wereld landen en je zult de letterlijk definitie van het woord "slaaf" heel goed snappen ....nou het is een luxe probleem die je hier "tot onderwerp" van discussie verheeft!!!
Shame on you !!!....geintje hoor!!!.... :lole:

Oei, schrok al:hihi:

Orakel
05-03-06, 19:39
Geplaatst door tukkersterror
Wat is het verschil tussen een echte slaaf uit Afrika en ons???
Misschien het enigste dat wij gedwongen worden uit nieuwsgierigheid en nieuwsgeil zijn en dat een echte slaaf werd gedwongen door zijn meester om handelingen te verrichten.

Maar in beide gevallen zitten wij hier voor niets ons te laten uitschelden en beledigen, wat bij een echte slaaf door zijn meester gebeurde.

In al die eeuwen is er dus nog niets veranderd, lang leve ons de slaaf van de computer!!!

Hoewel het wat gratuit is oms ons met onze volgevreten penzen te vergelijken met een slaaf uit Afrika (whatever that may be):


"de ééndimensionale mens is iemand die zijn vervreemding zozeer aanvaardt dat hij euforisch is in het ongeluk. Hij is zo aan zijn vervreemding vastgeklonken dat hij nauwelijks nog in staat is zijn nieuwe omgeving kritisch te bezien, veeleer is hij bereid nog zelf aan zijn eigen “repressie” mee te werken".
Daarmee is een gelukkige slaaf de grootste bedreiging voor de vrijheid".

En van die gelukkige slaven gaan er 13 in een dozijn. Als lemmingen 's-ochtends allemaal dezelfde kant op en an het eind van de dag weer trug, dinsdag gehaktdag, woensdagavond bokavond, in het weekend de Opel Agila wassen en, vroemm, naar de woonboulevard, kinderen in de ballenbak en fijn alweer een nieuw snijplankje en pleeborstel uitzoeken. 's-Avonds zappen langs alle campingzenders en dan maandag als een lamme pavloviaanse cavia weer de tredmolen in.

tukkersterror
05-03-06, 19:54
Geplaatst door Orakel
Hoewel het wat gratuit is oms ons met onze volgevreten penzen te vergelijken met een slaaf uit Afrika (whatever that may be):



En van die gelukkige slaven gaan er 13 in een dozijn. Als lemmingen 's-ochtends allemaal dezelfde kant op en an het eind van de dag weer trug, dinsdag gehaktdag, woensdagavond bokavond, in het weekend de Opel Agila wassen en, vroemm, naar de woonboulevard, kinderen in de ballenbak en fijn alweer een nieuw snijplankje en pleeborstel uitzoeken. 's-Avonds zappen langs alle campingzenders en dan maandag als een lamme pavloviaanse cavia weer de tredmolen in.

Sorry je heb gelijk, ik ben gewoon te dik :huil: verrek en nog blank ook en zit mij ook nooit mee!!!:droef: niemand leest ook nog tussen de regeltjes door en gelijk hebben ze want daar staat ook niets:hihi:

Divine_70
05-03-06, 20:28
Verslaving aan Maroc.Nl cq PC, het blijft een hekel onderwerp,en 90% zit gewoon in de ontkenningsfase. :hihi:
De grote vraag is, wat is er mis met een PC verslaving.
Zolang je omgeving er geen last van heeft is er op zich niet zoveel aan de hand.
Anders word het als je alles om je heen gaat verwaarlozen alleen om achter die PC te kunnen zitten.
Verder draagt de media er ook niet echt aan bij om de leuke kanten van het internet te belichten.
Trieste verhalen komen in het nieuws, ontvoering, kannibalisme, verkrachting en bovenal, huwelijken die op de klippen lopen door het internet want ellende verkoopt altijd nog beter dan leuk nieuws . :moe:
Zo zonde dat ze nooit eens het positiefe in beeld brengen. :jammer:

tukkersterror
05-03-06, 20:41
Geplaatst door Divine_70
Verslaving aan Maroc.Nl cq PC, het blijft een hekel onderwerp,en 90% zit gewoon in de ontkenningsfase. :hihi:
De grote vraag is, wat is er mis met een PC verslaving.
Zolang je omgeving er geen last van heeft is er op zich niet zoveel aan de hand.
Anders word het als je alles om je heen gaat verwaarlozen alleen om achter die PC te kunnen zitten.
Verder draagt de media er ook niet echt aan bij om de leuke kanten van het internet te belichten.
Trieste verhalen komen in het nieuws, ontvoering, kannibalisme, verkrachting en bovenal, huwelijken die op de klippen lopen door het internet want ellende verkoopt altijd nog beter dan leuk nieuws . :moe:
Zo zonde dat ze nooit eens het positiefe in beeld brengen. :jammer:

Ja en als je iets leuks brengt krijg je zoiets van:
Leuk:moe:
Lachen:moe:
:kotsen:

Divine_70
05-03-06, 20:44
Geplaatst door tukkersterror
Ja en als je iets leuks brengt krijg je zoiets van:
Leuk:moe:
Lachen:moe:
:kotsen:

Hahaha, weet je wat het leuke is hier op Maroc ?
Een grappige topic valt uiteindelijk vaak heel zwaar uit terwijl een serieus probleem vaak een grappig wending neemt waarin je soms 6 pagina`s lang zit te dollen.
Maroc.nl is onvoorspelbaar en dat maakt het zo leuk.
Maar met goed/slecht nieuws doelde ik meer op de media naast Maroc.
PC gebriuk krijg een slechte naam doordat alleen de slechte kanten worden belicht.

tukkersterror
05-03-06, 20:51
Geplaatst door Divine_70
Hahaha, weet je wat het leuke is hier op Maroc ?
Een grappige topic valt uiteindelijk vaak heel zwaar uit terwijl een serieus probleem vaak een grappig wending neemt waarin je soms 6 pagina`s lang zit te dollen.
Maroc.nl is onvoorspelbaar en dat maakt het zo leuk.
Maar met goed/slecht nieuws doelde ik meer op de media naast Maroc.
PC gebriuk krijg een slechte naam doordat alleen de slechte kanten worden belicht.

Ja de jeugd he die verpesten het voor ons "hangplek ouderen", shit ik voel me ineens oud:hihi:

Divine_70
05-03-06, 20:52
Geplaatst door tukkersterror
Ja de jeugd he die verpesten het voor ons "hangplek ouderen", shit ik voel me ineens oud:hihi:

Oeiii gewaagde opmerking wat je daar maakt, het zijn namelijk vaak vieze ouwe mannetjes die jonge blaadjes verleiden tot een date. :hihi:

~Panthera~
05-03-06, 21:46
Geplaatst door tukkersterror
Ja en als je iets leuks brengt krijg je zoiets van:
Leuk:moe:
Lachen:moe:
:kotsen:


http://members.ams.chello.nl/b.lameris/ang.gif :roker:


:hihi:

tukkersterror
06-03-06, 00:31
Geplaatst door ~Panthera~
http://members.ams.chello.nl/b.lameris/ang.gif :roker:


:hihi:
:droef: ze houd niet meer van me :droef: vaarwel wereld!!

~Panthera~
06-03-06, 00:51
Geplaatst door tukkersterror
:droef: ze houd niet meer van me :droef: vaarwel wereld!!


http://members.ams.chello.nl/b.lameris/tease.gif

:zwaai:

tukkersterror
06-03-06, 12:54
Geplaatst door ~Panthera~
http://members.ams.chello.nl/b.lameris/tease.gif

:zwaai: :zweep: Wil je dat laten :zweep: een lange neus te trekken :zweep: Ben Pinokkio niet!!!
:hihi: maar ik leef weer :Iluvu: