PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar is de serieuze jongen die ik zoek?

noesje
06-03-06, 11:24
Salaam,

Waar is de serieuze jongen nou,die er voor mij wil zijn,die veel bezig is met de Islam en die van wil houden en als het goed verloopt,ook iets moois wil opbouwen met mij! Ben je geinterreseerd,dan hoor ik graag van je!

Liefs..........

nasser_vg3i
06-03-06, 13:36
wat voor een jongen moet het zijn moet hij mooi zijn of iets anders

noesje
06-03-06, 14:56
hij moet een goed hart hebben

nasser_vg3i
06-03-06, 14:58
en nog meer vertel es wat meer wat moet hij voldoen

noesje
06-03-06, 15:16
eerlijke betrouwbare jongen die bid,die bezig is met de islam en die gewoon eerlijk tegen me is

cristalball
08-03-06, 16:09
Hallo,

Ze bestaan echt de leuke serieuze man.....ik meld mij aan!!
Ik ben een spontaane jongeman die precies weet wat hij niet wil.

MEER WETEN...............???

Ik hoor je misschien snel!

groetjes Melchior

Elli
26-03-06, 20:33
hoi

Iedereeen is denk ik op zoek naar een serieuze relatie maar moet er in een relatie ook geen plaats zijn voor plezier en af en toe een keer iets raars of gek doen .
Er is ook een heel groot verschil tussen moslim zijn en de islam beleiden.

youssef36
27-03-06, 00:09
youssef36 toont interes

prinsofmarok
28-03-06, 23:30
ik wil je een email sturen maar weet niet hoe? als je mij helpt dan krijg je geen spijt

Al3arbi
29-03-06, 01:28
Pick me. Pick me. Pick me. Pick me. Plz.

jawadxx
30-03-06, 09:42
salaam die is hier die serieuse jongen laat wat van je horen....

Mister Karim
24-05-06, 22:59
Ik zou zeggen nooit geschoten is altijd mis de keuze is aan jou....

Ben 33jaar en serieus op zoek

[email protected]

mo_schiedam
18-06-06, 15:29
ik ben een jongeman van jouw leeftijd en kom uit de buurt van rdam. Ik heb gestudeerd en ben op zoek naar mijn wederhelft. Als je uit de randstad komt, dan wil je graag leren kennen. je kunt mij emailen.
groetjes

jejah
25-07-06, 09:51
dat kan je vergeten zoek een nl of suriname
we halen van marokko
niet van nl juli zijn dom

mohamed_45900
28-07-06, 11:26
Hallo Noesje,

ik heb je ´aanbod ´ gelezen en ik heb het even tot me door laten dringen. En eerlijk gezegt ben ik al en tijd op zoek naar en geschikte partner. En toen ik aan het lezen was voelde het in eerste instantie goed daarom reageer ik op je bericht. Ik zal je even wat over me zelf vertellen ik ben en zelfstandige jongeman ik werk en heb en eigen huis. Ik heb altijd in amsterdam gewoond maar woon nu in een rustige buitenwijk van utrecht. Ik heb en rijbewijs geen auto maar wel een van de zaak dus afgelegen zitten we niet. En zou het wat mogen worden dan kunnen we er altijd een aanschaffen. Op het moment ben ik gelukig met mezelf maar als ik thuis kom van me werk dan is het zo stil en het zal leuk zijn als jij het zonnetje in huis zou worden nou ik hoop je voorlopig voldoende info te hebben gegeven het zou leuk zijn wat van je te horen

groetjes mo

said1975
17-01-07, 16:36
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem

nabilhassan
15-02-07, 20:46
goed dag ik ben heel lieve jong ik komt uit noord marokko tetouan ik wel graag contact met mij via mijn msn kan jij mij zien of via mijn tel 0624950453 groetjes lieverde besalama deiiiiiiiiii