PDA

Bekijk Volledige Versie : Maroc.nl



tukkersterror
06-03-06, 12:16
Na mijn topic, ik stem LPF, moet ik toch even complimenten maken voor mijn "vrienden en vriendinnen op maroc.nl.

Ik had verwacht jullie allemaal over mij heen te krijgen, met allerlei beschuldigingen, maar nee.
Tot mijn grote verbazing vond iedereen het eigelijk wel gewoon en ging de rel die ik verwachte niet door.

Nu kan ik dan ook rustig vertellen dat ik dus niet lid ben en niet zal stemmen op LPF.

Wel was Pim jarenlang een goede kennis van mij in de tijd dat ik nog in Schiedam woonde en we in ons stamcafe net zo zaten te kankeren op de politiek als wij hier ook doen.

In het laatste gesprek met hem een paar maand voor zijn dood, bekende hij totaal niet blij te zijn met de hype die was ontstaan om zijn persoon, ook wist hij dat als hij aan de macht kwam hij dit land niet zou kunnen redden.

Dit wilde ik nog even kwijt!!!

Spoetnik
06-03-06, 14:10
Mensen die teveel ! en ? gebruiken negeer ik meestal.

Joesoef
06-03-06, 14:36
Wie wil er nu over een LPF-er heen?

:bah:

tukkersterror
06-03-06, 14:36
Geplaatst door Marruecos
Op provocatie staat een strafpunt. :lachu: :hihi: dat weet jij, dat weet ik :stout: maar weet de beheerder het ook?
That's the question :lol:

tukkersterror
06-03-06, 14:37
Geplaatst door Joesoef
Wie wil er nu over een LPF-er heen?

:bah:
:hihi:

bowie
06-03-06, 14:40
Geplaatst door tukkersterror
Na mijn topic, ik stem LPF, moet ik toch even complimenten maken voor mijn "vrienden en vriendinnen op maroc.nl.

Ik had verwacht jullie allemaal over mij heen te krijgen, met allerlei beschuldigingen, maar nee.
Tot mijn grote verbazing vond iedereen het eigelijk wel gewoon en ging de rel die ik verwachte niet door.

Nu kan ik dan ook rustig vertellen dat ik dus niet lid ben en niet zal stemmen op LPF.

Wel was Pim jarenlang een goede kennis van mij in de tijd dat ik nog in Schiedam woonde en we in ons stamcafe net zo zaten te kankeren op de politiek als wij hier ook doen.

In het laatste gesprek met hem een paar maand voor zijn dood, bekende hij totaal niet blij te zijn met de hype die was ontstaan om zijn persoon, ook wist hij dat als hij aan de macht kwam hij dit land niet zou kunnen redden.

Dit wilde ik nog even kwijt!!! alleen op marokko.nl daar is het een zooitje ...maar hier zijn aardige marokkanen....hier kun je als nederlander best aardige discusies aan

tukkersterror
06-03-06, 15:06
Geplaatst door bowie
alleen op marokko.nl daar is het een zooitje ...maar hier zijn aardige marokkanen....hier kun je als nederlander best aardige discusies aan

Blijkt:duim:

jochie
06-03-06, 15:49
Geplaatst door tukkersterror
Wel was Pim jarenlang een goede kennis van mij in de tijd dat ik nog in Schiedam woonde en we in ons stamcafe net zo zaten te kankeren op de politiek als wij hier ook doen.

Pim was ook een kennis van mij! en ik heb ook in Schiedam gewoond.... Kennen wij elkaar? :confused:

tukkersterror
06-03-06, 15:57
Geplaatst door jochie
Pim was ook een kennis van mij! en ik heb ook in Schiedam gewoond.... Kennen wij elkaar? :confused:

Weet ik niet, kwam jij een jaar of 10 geleden wel eens in Mignon het cafetje in Groenoord???
Woonde vroeger op het Straussplein en ging vaak met een groepje kaarten waar ik hem een 12 jaar geleden ook heb leren kennen, verder kwam hij wel eens bij Jan die toen die nachtclub/bar had op de rontonde in Schiedam.

Victory
06-03-06, 16:04
Geen ruzie maken jongens. Pim kende heel veel mannen.

:maf3:

tukkersterror
06-03-06, 16:07
Geplaatst door Victory
Geen ruzie maken jongens. Pim kende heel veel mannen.

:maf3: :zweep: Vic af :zweep: :hihi::duim:

Imperatrice
06-03-06, 16:15
na jouw topic gelezen te hebben, komt bij mij de vraag omhoog:

Waarom de onnodige provocatie? Geniet je ervan om voor onruststoker te spelen?

Moet je niet achteraf met je vingertje wijzen, terwijl je het zelf hebt uitgelokt.
Gelukkig zijn de meeste members op deze site wel zo verstandig om niet in je (kinderachtige) avances mee te gaan. Diezelfde verstandigheid kan ik jou niet aanprijzen.

tukkersterror
06-03-06, 16:30
Geplaatst door Imperatrice
na jouw topic gelezen te hebben, komt bij mij de vraag omhoog:

Waarom de onnodige provocatie? Geniet je ervan om voor onruststoker te spelen?

Moet je niet achteraf met je vingertje wijzen, terwijl je het zelf hebt uitgelokt.
Gelukkig zijn de meeste members op deze site wel zo verstandig om niet in je (kinderachtige) avances mee te gaan. Diezelfde verstandigheid kan ik jou niet aanprijzen.

Van provocatie was geen sprake, eigelijk meer nieuwsgierigheid naar een reactie, wetenschapelijk gezien komt er op elke actie een reactie, dus valt er moeilijk te spreken van provocatie, want dan zal de term maroc in combinatie nl ook een provocatie kunnen zijn.

Max Stirner
06-03-06, 16:56
Geplaatst door Victory
Geen ruzie maken jongens. Pim kende heel veel mannen.

:maf3:


:D

tukkersterror
06-03-06, 17:31
Geplaatst door Marruecos
Sim sala Pim. :tover:




P.S.: Long time, no nottin'. Of is NVDD niet jouw ding? :zwaai:

Volgens mij bedoelde je Sim ala pim!!!

NVDD??? ken wel de AIVD:hihi: