PDA

Bekijk Volledige Versie : salaam aleikum beste zuster

mimo_men
06-03-06, 17:30
Ben een jongenman van berbers komaf (ben 1.76 lang). ik ben nooit getrouwd geweest.Verder ben ik een goede moslim jongen die eerlijk is en zeker betrouwbaar.
en ben 25 jaar oud uit Adam
via deze weg probeer ik in contact te komen met een lieve moslima die ALLAH (swt)vreest.
In het dagelijkse leven kom ik haar niet tegen door werk e.d. vandaar deze poging en wie weet treffen we misschien elkaar via dit medium(je weet maar nooit waar el****** ligt).

Ik kan een heelboel eisen gaan stellen maar dat doe ik bewust niet, niet omdat ik geen wensen of verwachtingen zou hebben, maar meer omdat ik denk dat een huwelijk in eerste instantie een kwestie van gevoel is en daarna volgt de rest.

Toch als indicatie een aantal algemeenheden, ik ben opgegroeid in Marokko als volledig tweetalige (heb dus geen probleem met Berbers of Arabische afkomst) Redelijk opgeleid zowel in Marokko als in Nederland (WO).

Inschallah wil ik met mijn toekomstige vrouw mijn tweede helft van mijn geloof volmaken, het huwelijk is voor mij een heilig doel.
Als jij ge´nteresseerd bent, aarzel niet en laat mij weten , je kan mij beter mailen naar [email protected] Wasalaam aleikum.

missmadaya
10-03-06, 12:45
:) hey hey....

ik wou ff melden dat ik gereageerd heb op je mail....hahahah ;) nou laat wat van je horen.... :blauwkus: van mij

trouwens als ik niet snel reageer dan heb ik de pc nog niet aangesloten want ben net verhuisd....maar dat hoor je dan nog wel als je terug reageert en je bent nog alleen ;)