PDA

Bekijk Volledige Versie : Leraar ontslagen na tonen van choquerend seksfilmpje



Divine_70
06-03-06, 19:07
De 47-jarige Samuel Naves, professor in de criminologie, heeft ontslag genomen wegens het tonen van een choquerende video. De professor zelf wilde geen commentaar kwijt, maar volgens de studenten liet hij hen een filmpje zien waarop te zien was hoe een man seks had met een varken.

Tijdens een inleidende les over het strafrecht, bladerde Naves door de bestanden op zijn computer. De bewuste video verscheen ook op het scherm en zijn studenten smeekten hem het filmpje, dat tien seconden duurde, te laten zien. Volgens Fred van Hartesveldt, voorzitter van de faculteit, was Naves gekend om zijn openhartige manier van lesgeven. "Hij wilde zijn studenten het echte leven leren. Hij gaf op een erg nuchtere manier les. En sommige leerlingen appreciëren dat, anderen niet."


06/03/06 17u07

:vreemd:

tukkersterror
06-03-06, 19:14
Geplaatst door Divine_70
De 47-jarige Samuel Naves, professor in de criminologie, heeft ontslag genomen wegens het tonen van een choquerende video. De professor zelf wilde geen commentaar kwijt, maar volgens de studenten liet hij hen een filmpje zien waarop te zien was hoe een man seks had met een varken.

Tijdens een inleidende les over het strafrecht, bladerde Naves door de bestanden op zijn computer. De bewuste video verscheen ook op het scherm en zijn studenten smeekten hem het filmpje, dat tien seconden duurde, te laten zien. Volgens Fred van Hartesveldt, voorzitter van de faculteit, was Naves gekend om zijn openhartige manier van lesgeven. "Hij wilde zijn studenten het echte leven leren. Hij gaf op een erg nuchtere manier les. En sommige leerlingen appreciëren dat, anderen niet."


06/03/06 17u07

:vreemd:

Gillen als een varken:moe:

Divine_70
06-03-06, 19:16
Geplaatst door tukkersterror
Gillen als een varken:moe:

:haha:

Aicha1976
06-03-06, 19:20
Geplaatst door Divine_70

Tijdens een inleidende les over het strafrecht, bladerde Naves door de bestanden op zijn computer . De bewuste video verscheen ook op het scherm en zijn studenten smeekten hem het filmpje, dat tien seconden duurde, te laten zien. Volgens Fred van Hartesveldt, voorzitter van de faculteit, was Naves gekend om zijn openhartige manier van lesgeven. "Hij wilde zijn studenten het echte leven leren. Hij gaf op een erg nuchtere manier les. En sommige leerlingen appreciëren dat, anderen niet."


06/03/06 17u07

:vreemd:



Djeeeeez, waar moet het toch heen met deze wereld, ik ga me maar weer eens bezatten, ik heb weer een reden gevonden :jeweetog:

Divine_70
06-03-06, 19:23
Geplaatst door Aicha1976
Djeeeeez, waar moet het toch heen met deze wereld, ik ga me maar weer eens bezatten, ik heb weer een reden gevonden :jeweetog:

10 seconden aminalsex is hem duur komen te staan.
Had ie beter een uurtje Wallen kunnen doen. :duits:

Aicha1976
06-03-06, 19:27
Geplaatst door Divine_70
10 seconden aminalsex is hem duur komen te staan.
Had ie beter een uurtje Wallen kunnen doen. :duits:


Sjongejonge, sex met een varken, je moet er maar net op komen :wijs:

Divine_70
06-03-06, 19:30
Geplaatst door Aicha1976
Sjongejonge, sex met een varken, je moet er maar net op komen :wijs:

Zullen ze dan de achterpoten in hun groene rubberlaarzen zetten ?
:boogjes:

Juliette
06-03-06, 19:32
Wie heeft die gast aangeklaagd? Diezelfde studenten die hem eerst smeekten om het filmpje te laten zien?

Divine_70
06-03-06, 19:34
Geplaatst door Juliette
Wie heeft die gast aangeklaagd? Diezelfde studenten die hem eerst smeekten om het filmpje te laten zien?

Ik denk de leerlingen die het niet wilden zien.

Juliette
06-03-06, 19:36
Geplaatst door Divine_70
Ik denk de leerlingen die het niet wilden zien.

Serieus overdreven om een leraar daarvoor te ontslaan.

Hysterische reactie. :student:

Divine_70
06-03-06, 19:37
Geplaatst door Juliette
Serieus overdreven om een leraar daarvoor te ontslaan.

Hysterische reactie. :student:

Achterbaks en hypocriet.
Zie ineens wel dat de titel weer niet strookt met het artikel.
Hij zal gedwongen ontslag genomen heb ik denk ik ?.

Aicha1976
06-03-06, 19:41
Geplaatst door Divine_70
Zullen ze dan de achterpoten in hun groene rubberlaarzen zetten ?
:boogjes:



Geen idee, ben een stadsmeisje :roker:

Zou het wel voor je willen opgooglen maar ik zit even in een internetcafe, lijkt me geen goed plan dus :verward:

Juliette
06-03-06, 19:43
Geplaatst door Divine_70
Achterbaks en hypocriet.
Zie ineens wel dat de titel weer niet strookt met het artikel.
Hij zal gedwongen ontslag genomen heb ik denk ik ?.

Waarschijnlijk. Studenten die gaan klagen bij de directie, dreigen met het openbaar te maken.

Lichte druk op leraar. Voor 'het imago'.

Zoiets?

Juliette
06-03-06, 19:44
Geplaatst door Aicha1976
Geen idee, ben een stadsmeisje :roker:

Zou het wel voor je willen opgooglen maar ik zit even in een internetcafe, lijkt me geen goed plan dus :verward:

Go (ogle) Girl! :roker:

Divine_70
06-03-06, 19:45
Geplaatst door Aicha1976
Geen idee, ben een stadsmeisje :roker:

Zou het wel voor je willen opgooglen maar ik zit even in een internetcafe, lijkt me geen goed plan dus :verward:

Nah, laat ook maar, ik wil het niet eens weten. :hihi:
Ik krijg ineens wel erg nare beelden van een boertje die half door zijn knieen gezakt, achterpootjes in zijn laarzen......... :eek:

:zegniets:

Divine_70
06-03-06, 19:47
Geplaatst door Juliette
Waarschijnlijk. Studenten die gaan klagen bij de directie, dreigen met het openbaar te maken.

Lichte druk op leraar. Voor 'het imago'.

Zoiets?

Het zegt toch ook wel iets over die leraar dat ie dat soort filmpjes in zijn bestand heeft.
Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor je imago, als je volgende dag weer over het schoolplein loopt.

Juliette
06-03-06, 19:49
Geplaatst door Divine_70
Het zegt toch ook wel iets over die leraar dat ie dat soort filmpjes in zijn bestand heeft.
Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor je imago, als je volgende dag weer over het schoolplein loopt.

Didactisch materiaal in het kader van de lessen strafrecht? :argwaan: :zegniets: :hihi:

Divine_70
06-03-06, 19:53
Geplaatst door Juliette
Didactisch materiaal in het kader van de lessen strafrecht? :argwaan: :zegniets: :hihi:

Oh, :haha: Dan wil ik ook niet weten wat er nog meer allemaal aan filmpjes in zijn bestand zit. :nerveus:

Aicha1976
06-03-06, 19:53
Geplaatst door Juliette
Go (ogle) Girl! :roker:


Zit je nou te smeken om dat filmpje :lekpuh:

Juliette
06-03-06, 19:54
Geplaatst door Divine_70
Oh, :haha: Dan wil ik ook niet weten wat er nog meer allemaal aan filmpjes in zijn bestand zit. :nerveus:

Of net wel natuurlijk. :stout:

Juliette
06-03-06, 19:55
Geplaatst door Aicha1976
Zit je nou te smeken om dat filmpje :lekpuh:

:zegniets: :roker:

Divine_70
06-03-06, 19:56
Geplaatst door Juliette
Of net wel natuurlijk. :stout:

Hehe, ja, misschien ook net wel ja. :engel:
Maar ja, die leraar is niet meer. :droef:
:student: Het is een schande, we hadden veel van hem kunnen leren... zoiets ? :zozo:

:hihi:

Aicha1976
06-03-06, 20:05
Geplaatst door Juliette
:zegniets: :roker:



Julieeette, er zit een onwijs aantrekkelijk ventje naast me, niet zo slim weliswaar maar goed :zozo:

Het gaan bekijken van bestialiteiten op film lijkt me geen goede versiertruc :verward:

Juliette
06-03-06, 20:09
Geplaatst door Aicha1976
Julieeette, er zit een onwijs aantrekkelijk ventje naast me, niet zo slim weliswaar maar goed :zozo:

Het gaan bekijken van bestialiteiten op film lijkt me geen goede versiertruc :verward:

In dat geval is het goed. :hihi: Plannen met dat ventje?

Aicha1976
06-03-06, 20:16
Geplaatst door Juliette
In dat geval is het goed. :hihi: Plannen met dat ventje?


Nee hoor, alhoewel zo iemand er om vraagt misbruikt te worden :D

Dom en knap, heeerlijke combinatie :roken:

Aicha1976
06-03-06, 20:23
Geplaatst door klaaskop
Overduidelijk: je bent een geëmancipeerde vrouw.
:hihi:


Oh ja joh, is that all it takes ? :rood:

naam
06-03-06, 20:49
Geplaatst door Aicha1976
Oh ja joh, is that all it takes ? :rood:

En er ook een beetje goed uitzien natuurlijk. :roker:

Aicha1976
06-03-06, 21:01
Geplaatst door naam
En er ook een beetje goed uitzien natuurlijk. :roker:



Ik wist niet dat dat ook op het lijstje stond :o




Maar de kleine rakker is al weg, msnen was toch iets te hoog gegrepen :jammer: