PDA

Bekijk Volledige Versie : Cel en tbs geëist tegen moeder voor ontucht met 4 minderjarige dochters



Dwaalspoor
07-03-06, 00:32
Cel en tbs geëist tegen moeder voor ontucht


UTRECHT (ANP) - Wegens het plegen van ontucht met haar vier minderjarige dochters is tegen de 50-jarige M. de W. uit Woerden maandag bij de rechtbank in Utrecht tbs met dwangverpleging en een jaar gevangenisstraf geëist.

Officier van justitie A. Dam achtte bewezen dat de vrouw heeft deelgenomen aan de ontuchtige handelingen die vooral werden uitgevoerd door haar mededader. De moeder trok eind jaren negentig met haar kinderen in bij die man, een 74-jarige magnetiseur uit Woerden die in februari in deze zaak tot vier jaar cel is veroordeeld.

De officier gaf toe dat de vrouw sterk onder invloed stond van de magnetiseur. Maar uit de verklaringen van de dochters leidde officier Dam af dat de ontucht zonder de medewerking van de moeder niet mogelijk was geweest.

Lang is gezocht naar een andere behandeling voor de vrouw die sterk verminderd toerekeningsvatbaar is. Zij weigerde echter mee te werken aan een tbs met voorwaarden. Volgens haar advocaat R. Meerman komt die weigering deels door haar psychische problemen. De raadsman noemde de eis daarom een zwaktebod van het Openbaar Ministerie (OM).

http://www.nrc.nl/anp/binnenland/article238828.ece

Elsschot
07-03-06, 08:47
Geplaatst door Dwaalspoor


De officier gaf toe dat de vrouw sterk onder invloed stond van de magnetiseur.

[/url]


neem dan ook geen ijzeren prothese

Dwaalspoor
07-03-06, 08:52
Geplaatst door Elsschot
neem dan ook geen ijzeren prothese

In het artikel staat niet dat de vrouw een ijzeren prothese heeft.

Elsschot
07-03-06, 08:54
magneet <-> ijzer

daarvoor hoef je toch niet zo heel diep na te denken

Dwaalspoor
07-03-06, 09:14
Geplaatst door Elsschot
magneet <-> ijzer

daarvoor hoef je toch niet zo heel diep na te denken

Ik zeg niet dat ik niet weet wat een magneet is en wat de werking ervan is. Ik zeg dat er in het artikel niet staat dat de vrouw een ijzeren prothese heeft.

Elsschot
07-03-06, 09:18
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik zeg niet dat ik niet weet wat een magneet is en wat de werking ervan is. Ik zeg dat er in het artikel niet staat dat de vrouw een ijzeren prothese heeft.

ja, je zou ook ziekenfondsbrilletje of 3e wereld tandheelkunde kunnen noemen maar dat bekt niet zo

Dwaalspoor
07-03-06, 09:21
Geplaatst door Elsschot
ja, je zou ook ziekenfondsbrilletje of 3e wereld tandheelkunde kunnen noemen maar dat bekt niet zo

Ook dat kan ik niet terugvinden in het artikel.

Elsschot
07-03-06, 09:24
Geplaatst door Dwaalspoor
Ook dat kan ik niet terugvinden in het artikel.

ok dan nog saaier; ijzerhoudende haemgroepen in erythrocyten in je bloedbaan

je kunt er niet omheen dat de magnetische aantrekkingskracht haar teveel werd

David
07-03-06, 09:28
Geplaatst door Dwaalspoor
Cel en tbs geëist tegen moeder voor ontucht


UTRECHT (ANP) - Wegens het plegen van ontucht met haar vier minderjarige dochters is tegen de 50-jarige, van een obceen grote ijzeren prothese voorziene M. de W. uit Woerden maandag bij de rechtbank in Utrecht tbs met dwangverpleging en een jaar gevangenisstraf geëist.

Officier van justitie A. Dam achtte bewezen dat de goedkoop bebrilde vrouw heeft deelgenomen aan de ontuchtige handelingen die vooral werden uitgevoerd door haar mededader. De moeder, die in de hele buurt bekend staat om haar rommelig gevulde gebit, trok eind jaren negentig met haar kinderen in bij die man, een 74-jarige magnetiseur uit Woerden die in februari in deze zaak tot vier jaar cel is veroordeeld.

De officier gaf toe dat de vrouw sterk onder invloed stond van de magnetiseur, en dan met name haar prothese, haar vullingen en haar ordinaire brilletje. Maar uit de verklaringen van de dochters leidde officier Dam af dat de ontucht zonder de medewerking van de bionische moeder niet mogelijk was geweest.

Lang is gezocht naar een andere behandeling voor de half metalen vrouw die sterk verminderd toerekeningsvatbaar is. Zij weigerde echter mee te werken, noch aan een tbs met voorwaarden, noch aan een broodnodige restyling. Volgens haar advocaat R. Meerman komt die weigering deels door haar psychische problemen. De raadsman noemde de eis daarom een zwaktebod van het Openbaar Ministerie (OM).

http://www.nrc.nl/anp/binnenland/article238828.ece


Zo. Nu staat het er wel. Nu niet meer zeuren over details, jongens.

Dwaalspoor
07-03-06, 09:29
Geplaatst door Elsschot
ok dan nog saaier; ijzerhoudende haemgroepen in erythrocyten in je bloedbaan

je kunt er niet omheen dat de magnetische aantrekkingskracht haar teveel werd

Het is hier geen prijsschieten.

Elsschot
07-03-06, 09:31
Geplaatst door Dwaalspoor
Het is hier geen prijsschieten.

ik vind het commentaar van David toch ietje leuker

Dwaalspoor
07-03-06, 09:35
Geplaatst door Elsschot
ik vind het commentaar van David toch ietje leuker

Dan ga je toch lekker zijn handje vasthouden.

Elsschot
07-03-06, 09:42
Geplaatst door Dwaalspoor
Dan ga je toch lekker zijn handje vasthouden.

als ik jouw commentaar aardiger gevonden had dan zouden wij toch ook niet gelijk 'elkaar de hand geven'

Dwaalspoor
07-03-06, 09:59
Geplaatst door Elsschot
als ik jouw commentaar aardiger gevonden had dan zouden wij toch ook niet gelijk 'elkaar de hand geven'

Het is ook voor jou geschreven en niet voor mij.

Elsschot
07-03-06, 10:02
Geplaatst door Dwaalspoor
Het is ook voor jou geschreven en niet voor mij.

gelukkig maar

David
07-03-06, 12:42
Nou ophouden en zoet buitenspelen!

Dwaalspoor
07-03-06, 12:49
Geplaatst door David
Nou ophouden en zoet buitenspelen!

De laatste reaktie dateert van 3 uur geleden.

David
07-03-06, 13:08
Geplaatst door Dwaalspoor
De laatste reaktie dateert van 3 uur geleden.


Inmiddels zoet buitengespeeld?

Dwaalspoor
07-03-06, 13:12
Geplaatst door David
Inmiddels zoet buitengespeeld?

Heb je het over jezelf?

David
07-03-06, 13:14
Geplaatst door Dwaalspoor
Heb je het over jezelf?


Nou, zoet buitengespeeld niet echt. Had om twaalf uur afspraak voor een interview. Werd verzet naar 1 uur. Was al onderweg, toen er gebeld werd of het ook om 3 uur kon. Ik ben dus wel buiten geweest, maar niet om te spelen en ook niet zoet.

Cherry Bo
07-03-06, 14:05
Geplaatst door David
Cel en tbs geëist tegen moeder voor ontucht

UTRECHT (ANP) - Wegens het plegen van ontucht met haar vier minderjarige dochters is tegen de 50-jarige, van een obceen grote ijzeren prothese voorziene M. de W. uit Woerden maandag bij de rechtbank in Utrecht tbs met dwangverpleging en een jaar gevangenisstraf geëist.

Officier van justitie A. Dam achtte bewezen dat de goedkoop bebrilde vrouw heeft deelgenomen aan de ontuchtige handelingen die vooral werden uitgevoerd door haar mededader. De moeder, die in de hele buurt bekend staat om haar rommelig gevulde gebit, trok eind jaren negentig met haar kinderen in bij die man, een 74-jarige magnetiseur uit Woerden die in februari in deze zaak tot vier jaar cel is veroordeeld.

De officier gaf toe dat de vrouw sterk onder invloed stond van de magnetiseur, en dan met name haar prothese, haar vullingen en haar ordinaire brilletje. Maar uit de verklaringen van de dochters leidde officier Dam af dat de ontucht zonder de medewerking van de bionische moeder niet mogelijk was geweest.

Lang is gezocht naar een andere behandeling voor de half metalen vrouw die sterk verminderd toerekeningsvatbaar is. Zij weigerde echter mee te werken, noch aan een tbs met voorwaarden, noch aan een broodnodige restyling. Volgens haar advocaat R. Meerman komt die weigering deels door haar psychische problemen. De raadsman noemde de eis daarom een zwaktebod van het Openbaar Ministerie (OM).
http://www.nrc.nl/anp/binnenland/article238828.ece



Zo. Nu staat het er wel. Nu niet meer zeuren over details, jongens.



:haha:

III
07-03-06, 14:30
Nou, gelukkig hebben jullie het zo opgelost.
Ik was al bang dat er twee pagina's serieuze reacties waren op dit stuk.
Ik moet er niet aan denken dat mensen het zouden hebben over vrouwelijke verkrachters!
Dat bestaat niet! Alleen mannen kunnen zo pervers zijn, dat ze zich aan kinderen vergrijpen!
Gelukkig is er geen serieuze reactie gekomen, want mensen zouden nog gaan denken dat het werkelijk zo was.
Zo kan alles weer de doofpot in, pfjoe.

tukkersterror
07-03-06, 14:40
Geplaatst door Elsschot
gelukkig maar

Je lijkt Fatima wel die wil ook niemand een hand geven, aaaaaalllll weken niet:hihi:

Divine_70
07-03-06, 18:47
Walgelijk. :kotsen:
Niet alleen dit artikel en over dat wijf dat ze uit haar lijden moeten verlossen , maar ook de eerste reactie`s die er op zijn gekomen.
Gaan zitten muggesiften over woorden en hun betekenis.
Lekker belangrijk.

Dwaalspoor
07-03-06, 19:37
Geplaatst door Divine_70
Walgelijk. :kotsen:
Niet alleen dit artikel en over dat wijf dat ze uit haar lijden moeten verlossen, maar ook de eerste reactie`s die er op zijn gekomen.
Gaan zitten muggeziften over woorden en hun betekenis.
Lekker belangrijk.

Je hebt meer woorden aan anderen besteed dan aan het onderwerp zelf.

Divine_70
07-03-06, 19:44
Geplaatst door Dwaalspoor
Je hebt meer woorden aan anderen besteed dan aan het onderwerp zelf.


Geplaatst door Divine_70
Walgelijk. :kotsen:
Niet alleen dit artikel en over dat wijf dat ze uit haar lijden moeten verlossen


Lijkt me duidelijk.

Dwaalspoor
07-03-06, 20:00
Geplaatst door Divine_70
Lijkt me duidelijk.

Je hebt meer woorden aan anderen besteed dan aan het onderwerp zelf.

Divine_70
07-03-06, 20:03
Geplaatst door Dwaalspoor
Je hebt meer woorden aan anderen besteed dan aan het onderwerp zelf.

Laten we dan maar zwijgen over het aantal berichten in dit topic waarin jezelf je tijd al hebt verdaan aan anderen, ipv aan het onderwerp zelf. :moe:

Topic loopt niet, I`m off. :zwaai:

Dwaalspoor
07-03-06, 20:07
Geplaatst door Divine_70
Laten we dan maar zwijgen over het aantal berichten in dit topic waarin jezelf je tijd al hebt verdaan aan anderen, ipv aan het onderwerp zelf. :moe:

Topic loopt niet, I`m off. :zwaai:

Betweters die alleen naar anderen kijken en niet naar zichzelf leer ik graag een lesje.

III
07-03-06, 21:32
Geplaatst door Dwaalspoor
Betweters die alleen naar anderen kijken en niet naar zichzelf leer ik graag een lesje.

Ik vind je wel grappig! :duim: