PDA

Bekijk Volledige Versie : ik wil trouwen en ben ook klaar voor

Mou3tassim
07-03-06, 11:13
Assalamo Alaykoem,

Wie kan me helpen??
Eerlijk gezegd ik ben er helemaal klaar voor om te trouwen... Maar wat is het toch in dit land moeilijk om een (leuke/goede) dame te leren kennen!. Daarom wil ik het via deze weg proberen, misschien kunnen jullie me helpen broeders en zusters!!!

Wie ben ik?
Ik ben een Marokkaanse jongeman, 32 jaar, HTS afgerond in 1999, mooie baan bij ICT bedrijf.
Ik heb veelzijdig karakter,meestal zacht lief, spontaan, eerlijk, direct en vriendelijk.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

AUB alleen serieuze reacties.

wa-ssalamau alaykum wa rahmatu llahi wa barakatuhu.

dekkers
12-03-06, 16:59
heb geduld als je intenties goed zijn, zal allah je de ware laten tegen komen insha allah.

rodaina midar
13-03-06, 10:47
als je blijft biden dan kom je de ware tegen inshala,ik ben er ook klaar voor groetjes.

rababb88
13-03-06, 13:16
hoi

mag ik je msn

ghizlane

rababb88
13-03-06, 13:23
he mou3tassim

geef dan je msn ????????????

ghizlane

rababb88
13-03-06, 13:24
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Mou3tassim
13-03-06, 18:31
Salaam Ghizlane,
Als eerste dank je wel voor jouw reactie.
Mijn MSN heb ik naar je gemaild naar jouw PM.

Groet,
Mou3tassim.

Geplaatst door rababb88
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

rababb88
14-03-06, 16:50
he mou3tassim

ik ga even kijken of ik je msn heb..........

groetjes ghizlane

Han-amsterdam
15-03-06, 14:47
Ik ben blij te horen dat er jongemannen zijn die klaar zijn om hun geloof te klaren. Trouwens is iets prachtig s en daar zouden we eigenlijk heel zuinig op moeten zijn. Allah swt heeft niet zomaar gezegd, En als gij vreest dat gij niet rechtschapen zult zijn bij het behandelen der wezen, huwt dan vrouwen die u behagen.
En daarom lieve jongeman, moge Allah swt jou al het geluk geven die je maar wensen kan en moge Allah swt jou een levenspartner geven die jou kan bijstaan in zowel goede tijden als slechte tijden. En dat je ouders hun zeggen zullen geven bij het uitzoeken van je aanstaande inschaallah.

Ik wens je heel veel geluk toe.

Hanan

PrincessYasmina
23-03-06, 20:50
Salaam oe 'Aleikoum,

Ik las zojuist je oproep dat je klaar bent om te trouwen alleen lastig is om de 'juiste' de 'ware' te ontmoeten.
Ik heb op de HBO gezeten en ben bezig met het opzetten van een projectbureau en werk op dit moment nog voor een baas.

Graag zou ik met je in contact komen.

salaam,

Yasmina

Dame28
27-03-06, 08:40
Zoals altijd ben ik altijd wel de laatste die reageert, en wellicht ben je al voorzien..Jou oproep spreekt me behoorlijk aan, en zou mits je nog niet voorzien bent, graag in contact met je willen komen..

Miijn Naam is Anissa.
Ben 28 jaren oud
Werk en woon in utrecht.

Ben afgestudeerd, en werk sins kort...

Verder als je meer van mij zou willen weten, verneem ik graag van je

groet,

Anissa