PDA

Bekijk Volledige Versie : Broer Jackson: ik ben bang dat Michael schuldig is



waterfiets
07-03-06, 11:23
Broer Jackson: ik ben bang dat Michael schuldig is

LOS ANGELES - Jermaine Jackson is bang dat zijn jongere broer Michael wel degelijk schuldig kan zijn geweest aan kindermisbruik. Jermaine (51) heeft Michael (47) wel gesteund tijdens zijn rechtszaak, maar alleen omdat hij bang was dat de beroemde popster in de gevangenis zelfmoord zou plegen. Dat blijkt uit een nooit-gepubliceerd boek van Jermaine, meldde The New York Daily News dinsdag.

Jermaine wilde zijn memoires al een paar jaar geleden door een 'ghostwriter' laten opschrijven, maar daar stak Michael toen woedend een stokje voor, aldus de krant die de hand heeft gelegd op een opzetje voor het boek, dat inmiddels dus van de baan is. The King of Pop is vorig jaar vrijgesproken van kindermisbruik.

Jermaine schrijft er niet zeker van te zijn dat Michael zich nooit aan kinderen heeft vergrepen, te meer door Michaels drank- en drugsmisbruik en eigenaardige gedrag. „Weet hij eigenlijk wel echt wat hij met die kinderen doet?”, aldus de oudere Jackson.

De 'ghostwriter', Stacy Brown, zegt in The New York Daily News geschrokken te zijn dat er teksten van het boek zijn uitgelekt. Volgens Brown gingen Michael en meer familieleden destijds door het lint en dreigde de popster zijn oudere broer uit de familie te gooien en tot het einde toe aan te klagen. Brown wil inmiddels niets meer met de Jacksons te maken hebben. „Ze zijn niet van deze wereld, onrealistisch en functioneren niet.”

mulan
07-03-06, 11:44
Ik blijf me afvragen hoe het komt dat de Jacksons a bunch of weirdo's zijn. Zelfs de neefjes zijn niet normaal en het idee dat Janet Jackson de normale zou zijn is ook al verleden tijd. :verdriet:

~Panthera~
07-03-06, 12:34
Geplaatst door mulan
Ik blijf me afvragen hoe het komt dat de Jacksons a bunch of weirdo's zijn. Zelfs de neefjes zijn niet normaal en het idee dat Janet Jackson de normale zou zijn is ook al verleden tijd. :verdriet:

Door hun kut opvoeding en op veel te vroege leeftijd te moeten gaan optreden. :fucyc:

David
07-03-06, 12:40
Alleen La Toya is normaal.

http://www.strangepersons.com/images/content/102578.jpg

jochie
07-03-06, 12:41
ik vind het tekenend dat die neger (Jermaine Jackson), een blanke (Michael Jackson) verlinkt!