PDA

Bekijk Volledige Versie : terreurdreiging



III
07-03-06, 13:29
Waarom heb ik een folder van de staat over staatsgevaarlijken in de brievenbus gehad?
Waarom wil men mij bang maken voor mensen die volgens hen hetzelfde zijn als ik en de mijnen?
Waarom hoef ik de televisie maar aan te zetten en zie ik overal programma's over allochtonen vs. autochtonen?

jochie
07-03-06, 13:52
Geplaatst door III
Waarom heb ik een folder van de staat over staatsgevaarlijken in de brievenbus gehad?
Waarom wil men mij bang maken voor mensen die volgens hen hetzelfde zijn als ik en de mijnen?
Waarom hoef ik de televisie maar aan te zetten en zie ik overal programma's over allochtonen vs. autochtonen?

omdat er een klein aantal vreemdelingen is die denken dat ze op de vrije westerse wereld een semi religeus stempel kunnen drukken. En dat doen ze met geweld en bedreigingen. en dat willen we hier niet.... leve Theo!

III
07-03-06, 14:16
Geplaatst door jochie
omdat er een klein aantal vreemdelingen is dat denkt dat het op de vrije westerse wereld een semi religeus stempel kan drukken. En dat doen ze met geweld en bedreigingen. En dat willen we hier niet.... leve Theo!

Ik heb nou niet het idee dat daar een handjevol buitenlanders achter zit, tenminste geen van een bepaalde religie.
Ik ben niet van mening dat er ook maar één moslim is die het nodig vindt om een niet-moslim te overtuigen van zijn gelijk. Tevens houd ik het voor onmogelijk dat er ook maar één hierheen is gekomen om zijn geloof te belijden.
Die mensen zijn hier uit economische gronden en anderen willen dat wij hen als de vijand zien.

tukkersterror
07-03-06, 14:30
Geplaatst door III
Ik heb nou niet het idee dat daar een handjevol buitenlanders achter zit, tenminste geen van een bepaalde religie.
Ik ben niet van mening dat er ook maar één moslim is die het nodig vindt om een niet-moslim te overtuigen van zijn gelijk. Tevens houd ik het voor onmogelijk dat er ook maar één hierheen is gekomen om zijn geloof te belijden.
Die mensen zijn hier uit economische gronden en anderen willen dat wij hen als de vijand zien.

Bang voor de mensen die hier leven, werken en recreeren, hoef je niet bang te wezen, het zijn juist een handje vol idioten, die door provocatie de gemoederen proberen op te laaien.
Het foldertje een flut ding van geen waarde, want de AIVD en MID zullen nooit een folder uitgeven waarin staat hoe wat wanneer en waar je een terrorist aan kunt herkennen of hoe je een aanslag kunt voorkomen, dit is een soort van stemming makerij van onze bange locale en landelijke overheid, die ons ook al maanden (13) in code oranje laat zitten.

Neem van mij aan dat een terrorist niet rond loopt in een jurk en een baardje, nee Armani pak, glad geschoren, daar moeten we voor oppassen, vandaar dat ik ook mijn baard laat staan!!! :lol:

III
07-03-06, 14:49
Geplaatst door tukkersterror
Bang voor de mensen die hier leven, werken en recreeren, hoef je niet bang te wezen, het zijn juist een handje vol idioten, die door provocatie de gemoederen proberen op te laaien.
Het foldertje een flut ding van geen waarde, want de AIVD en MID zullen nooit een folder uitgeven waarin staat hoe wat wanneer en waar je een terrorist aan kunt herkennen of hoe je een aanslag kunt voorkomen, dit is een soort van stemming makerij van onze bange locale en landelijke overheid, die ons ook al maanden (13) in code oranje laat zitten.

Neem van mij aan dat een terrorist niet rond loopt in een jurk en een baardje, nee Armani pak, glad geschoren, daar moeten we voor oppassen, vandaar dat ik ook mijn baard laat staan!!! :lol:

Ik moet ook zeggen dat ik er niet erg van onder de indruk ben: Ik ben niet één van die mensen die zittende in een trein angst heeft voor ontploffingen of kapingen.
Verder gaat het mij ook niet echt om die flutfolder, maar vooral om de avondvullende programma´s van NOVA en Netwerk met allerlei non-discussies over allochtonen en hun dreiging, afleveringen van Raymann is laat, Premtime en Shouf Shouf, waarin allochtonen een uitzonderingsrol toebedeeld krijgen en meer van die multiculti kul waarmee een eventuele éénheid te grabbel wordt gegooid.
Mij lijkt het beter voor de hele samenleving als dat hele gelul eens tot een eind kwam en dat er eens gepraat gaat worden over echte issues i.p.v. de boel tegen elkaar op te zetten!


Geplaatst door tukkersterror

"Nobody is perfect, my name is nobody!!!"

"Then you ought to talk to the girl overthere, because she sleeps with nobody."
"Sorry, but I´m not nobody, I´m everybody!"
"Ah ok, then talk to the other one: she sleeps with everybody!"

tukkersterror
07-03-06, 14:59
Geplaatst door III
Ik moet ook zeggen dat ik er niet erg van onder de indruk ben: Ik ben niet één van die mensen die zittende in een trein angst heeft voor ontploffingen of kapingen.
Verder gaat het mij ook niet echt om die flutfolder, maar vooral om de avondvullende programma´s van NOVA en Netwerk met allerlei non-discussies over allochtonen en hun dreiging, afleveringen van Raymann is laat, Premtime en Shouf Shouf, waarin allochtonen een uitzonderingsrol toebedeeld krijgen en meer van die multiculti kul waarmee een eventuele éénheid te grabbel wordt gegooid.
Mij lijkt het beter voor de hele samenleving als dat hele gelul eens tot een eind kwam en dat er eens gepraat gaat worden over echte issues i.p.v. de boel tegen elkaar op te zetten!



"Then you ought to talk to the girl overthere, because she sleeps with nobody."
"Sorry, but I´m not nobody, I´m everybody!"
"Ah ok, then talk to the other one: she sleeps with everybody!"

Ja maar het is na die cartoons wederom een hot isseus en het zal wel weer maanden duren voordat het hier weer rustig word :droef: We hebben het zelfde meegemaakt met krakers, voetbal supporters, zuid molukkers en nu de islam, ik zie het meer als een modegrill, wat na een paar jaar weer verdwijnt, de ophef bedoel ik dan natuurlijk.

III
07-03-06, 15:20
Geplaatst door tukkersterror
Ja maar het is na die cartoons wederom een hot isseus en het zal wel weer maanden duren voordat het hier weer rustig word :droef: We hebben het zelfde meegemaakt met krakers, voetbal supporters, zuid molukkers en nu de islam, ik zie het meer als een modegrill, wat na een paar jaar weer verdwijnt, de ophef bedoel ik dan natuurlijk.

Niets tegen optimisten, maar dit klinkt een beetje utopisch.
Men hamert mij net even iets teveel op de slechte inborst van de zg moslims. En die lijken er ook nog een soort van vrede mee te hebben. Dit gaat dus even iets dieper dan krakersrellen, voetbalvandalisme of een paar Molukkers die aandacht willen voor hun zaak.

super ick
07-03-06, 15:34
Geplaatst door tukkersterror
Ja maar het is na die cartoons wederom een hot isseus en het zal wel weer maanden duren voordat het hier weer rustig word :droef: We hebben het zelfde meegemaakt met krakers, voetbal supporters, zuid molukkers en nu de islam, ik zie het meer als een modegrill, wat na een paar jaar weer verdwijnt, de ophef bedoel ik dan natuurlijk.

Wat een vergelijking zeg. De Islam is een wereldreligie. Ondanks de politiek correcte woorden van hen die zich als woordvoerder opwerpen blijft er een gevaarlijke kant aan de Islam zitten. Zie de praktijk in veel Islamitische landen. Daar worden de eigen burgers op grote schaal onderdrukt. Ik snap wel dat het niets met de Islam te maken heeft maar het wordt er wel voor gebruikt. Er is daar zeer weinig compassie voor andersdenkenden. Men hoeft maar 'de anti islambel' te luiden en de poppen zijn ah dansen. Het geloof is een soort drug geworden. Vrij verstrekt door de overheden aldaar.
Gelukkig is het grootste deel van de Nederlandse Moslims inmiddels 'verlicht' te noemen gezien de reacties op de spotprenten. Die bleven keurig binnen de regels van de wet. Complimenten!

tukkersterror
07-03-06, 15:38
Geplaatst door III
Niets tegen optimisten, maar dit klinkt een beetje utopisch.
Men hamert mij net even iets teveel op de slechte inborst van de zg moslims. En die lijken er ook nog een soort van vrede mee te hebben. Dit gaat dus even iets dieper dan krakersrellen, voetbalvandalisme of een paar Molukkers die aandacht willen voor hun zaak.

Je zegt het al zelf zg moslims.

Ik heb veel moslim vrienden in mijn omgeving daar heb ik nooit geen moeite mee, we lachen om de zelfde grappen en halen genoeg grappen uit.
Het zijn vaak de "eenzame" personen die nergens aansluiting vinden en dan vaak worden benaderd door groepen met verkeerde bedoelingen, dat gebeurd niet alleen bij moslims dat gebeurd bij ieder "eenzaam"persoon!!!
Vorig jaar met het suikerfeest, opperde een jongen dat wij (nederlanders) dachten dat iedere moslim een terrorrist was, een andere gaf het antwoord dat het wel heel vervelend was dat de laatste tijd iedere terrorist een moslim was, ook bij hun leeft dit probleem.
Gelukkig kan 99,9% van de gelovigen het goed relativeren van wat er nu gebeurd, alleen die 0,1% die zal toch uit eigengelederen in bedwang moeten worden gehouden en momenteel gebeurd dit ook, ouderen wijzen de jongeren op hun gedrag, imans spreken de jongeren er op aan en wijzen hun op de gevaren!

Dus het komt allemaal wel goed!!!

III
07-03-06, 21:45
Geplaatst door superdick
Wat een vergelijking zeg. De Islam is een wereldreligie. Ondanks de politiek correcte woorden van hen die zich als woordvoerder opwerpen blijft er een gevaarlijke kant aan de Islam zitten. Zie de praktijk in veel Islamitische landen. Daar worden de eigen burgers op grote schaal onderdrukt. Ik snap wel dat het niets met de Islam te maken heeft maar het wordt er wel voor gebruikt. Er is daar zeer weinig compassie voor andersdenkenden. Men hoeft maar 'de anti islambel' te luiden en de poppen zijn ah dansen. Het geloof is een soort drug geworden. Vrij verstrekt door de overheden aldaar.
Gelukkig is het grootste deel van de Nederlandse Moslims inmiddels 'verlicht' te noemen gezien de reacties op de spotprenten. Die bleven keurig binnen de regels van de wet. Complimenten!

Ha!
De Deense spotprenten en de reacties erop...
Ik vond de meeste prenten niet leuk, een paar begreep ik niet en allemaal vond ik ze niet van een hoog spotgehalte getuigen.
Nee, dan die prenten die ik heb gemaakt n.a.v. de reactieprent van de AEL op haar site, jeweetwel die met Hitler en Anne Frank!
Jullie begrijpt wel, dat ik de link ernaartoe alleen via e-mail geef. :ninja:

tukkersterror
07-03-06, 21:57
Geplaatst door III
Ha!
De Deense spotprenten en de reacties erop...
Ik vond de meeste prenten niet leuk, een paar begreep ik niet en allemaal vond ik ze niet van een hoog spotgehalte getuigen.
Nee, dan die prenten die ik heb gemaakt n.a.v. de reactieprent van de AEL op haar site, jeweetwel die met Hitler en Anne Frank!
Jullie begrijpt wel, dat ik de link ernaartoe alleen via e-mail geef. :ninja:

Ja en daar gooit de partij juist zijn eigen ramen mee in, neem van mij aan dat 90% van de jeugd die moslim zijn en hier zijn opgegroeid ook op school de verplichte vakken hebben gehad met de geschiedenis van de tweede W.O. en dat die deze prenten net zo erg vinden als ieder ander normaal mens.
De deense spotprenten heb ik op 2 na allemaal een keertje gebruikt hier op maroc.nl en er was niemand die in de gaten had dat het de gewraakte spotprenten waren.
Maar neem van mij aan als je gaat zoeken op internet dat je zowel islam als andere geloven prenten tegenkomt die 100 keer erger zijn dan deze prenten.
En het is dan heel gemakelijk om de provider te mailen en ze te laten verwijderen, vermeld dan wel even dat de prenten schokkend en aanstoot gevend zijn en dat je een copy stuurt naar de cri en binnen de 24 uur zijn ze weg, en natuurlijk duiken ze dan op een andere pagina wel weer op!!!

III
07-03-06, 22:04
Geplaatst door tukkersterror
Je zegt het al zelf zg moslims.

Ik heb veel moslim vrienden in mijn omgeving daar heb ik nooit geen moeite mee, we lachen om de zelfde grappen en halen genoeg grappen uit.
Het zijn vaak de "eenzame" personen die nergens aansluiting vinden en dan vaak worden benaderd door groepen met verkeerde bedoelingen, dat gebeurd niet alleen bij moslims dat gebeurd bij ieder "eenzaam"persoon!!!
Vorig jaar met het suikerfeest, opperde een jongen dat wij (nederlanders) dachten dat iedere moslim een terrorrist was, een andere gaf het antwoord dat het wel heel vervelend was dat de laatste tijd iedere terrorist een moslim was, ook bij hun leeft dit probleem.
Gelukkig kan 99,9% van de gelovigen het goed relativeren van wat er nu gebeurd, alleen die 0,1% die zal toch uit eigengelederen in bedwang moeten worden gehouden en momenteel gebeurd dit ook, ouderen wijzen de jongeren op hun gedrag, imans spreken de jongeren er op aan en wijzen hun op de gevaren!

Dus het komt allemaal wel goed!!!

Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen.
Maar als dat zo is, dan komt dat doordat mensen door gaan krijgen wie er nou eigenlijk welk belang bij heeft om groepen tegen elokaar op te zetten.
Mohammed B. zegt zus en zo te denken en te handelen, maar wat weten wij nu eigenlijk van de ware toedracht?
Wie zegt dat de machthebbers in dit land niet achter die moord zaten?
Iig vind ik het uiterst vreemd, dat Mo B. en Volkert v/d G. beiden binnen 15 minuten waren opgepakt door een groot aantal agenten. Waar stonden die klaar?
Toegeven doet men dat natuurlijk niet: liever vindt men een zondebok in een autonoom opererende moslim-fundamentalist en het liefst nog in een gevaarlijke terroristische groepering erachter!
Het is natuurlijk wel makkelijk om de angst van de mensen voor moslims te voeden op die manier!

tukkersterror
07-03-06, 22:14
Geplaatst door III
Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen.
Maar als dat zo is, dan komt dat doordat mensen door gaan krijgen wie er nou eigenlijk welk belang bij heeft om groepen tegen elokaar op te zetten.
Mohammed B. zegt zus en zo te denken en te handelen, maar wat weten wij nu eigenlijk van de ware toedracht?
Wie zegt dat de machthebbers in dit land niet achter die moord zaten?
Iig vind ik het uiterst vreemd, dat Mo B. en Volkert v/d G. beiden binnen 15 minuten waren opgepakt door een groot aantal agenten. Waar stonden die klaar?
Toegeven doet men dat natuurlijk niet: liever vindt men een zondebok in een autonoom opererende moslim-fundamentalist en het liefst nog in een gevaarlijke terroristische groepering erachter!
Het is natuurlijk wel makkelijk om de angst van de mensen voor moslims te voeden op die manier!

Bij Theo duurde het even, maar bij Pim waren ze er heel snel bij, omdat ze al waren getipt voor een aanslag en hij al een maand op afstand werd gevolgd door AIVD. maar over 25 jaar zullen we de echte toedracht weten want dan liggen deze rapporten ter inzage.

Maar ik ga nu slapen moet morgen weer werken:zwaai:

Divine_70
07-03-06, 22:46
Geplaatst door tukkersterror


Neem van mij aan dat een terrorist niet rond loopt in een jurk en een baardje, nee Armani pak, glad geschoren, daar moeten we voor oppassen,

Meen je dat nou ?
Stel me eens voor aan zo`n terrorist? :stout:

III
07-03-06, 22:49
Geplaatst door tukkersterror
Bij Theo duurde het even, maar bij Pim waren ze er heel snel bij, omdat ze al waren getipt voor een aanslag en hij al een maand op afstand werd gevolgd door AIVD. Maar over 25 jaar zullen we de echte toedracht weten want dan liggen deze rapporten ter inzage.

Maar ik ga nu slapen moet morgen weer werken:zwaai:

Zou je denken?

Je gaat slapen, omdat je moet werken?
Beter maak je van slapen je werk en neem je een baan als hobby. Dan waardeer je de nachtrust ook meer.
:tover:

III
07-03-06, 22:55
Geplaatst door Divine_70
Meen je dat nou ?
Stel me eens voor aan zo`n terrorist? :stout:

George W. Bush, Silvio Berlusconi, Ruud Lubbers, Michel Nihoul.
Care for some more dates?

Divine_70
07-03-06, 22:57
Geplaatst door III
George W. Bush, Silvio Berlusconi, Ruud Lubbers, Michel Nihoul.
Care for some more dates?

:fuckit: Iets jonger graag. :hihi:

III
07-03-06, 23:02
Geplaatst door klaaskop
Als dát dus waar zou zijn, zou niet continu worden aangegeven dat hij en de zijnen een rándgroep zijn ...

Iedereen weet zo langzamerhand dat de ware aard van de islam, net als elk ander geloof, er een is van medemenselijkheid, verdraagzaamheid.

De christelijke traditie zegt ook dat je geen andere wapens dan het zwaard van de tong te gebruiken hebt. Ondanks het feit dat iedereen in Noord-Ierland daarvan doordrongen dient te zijn, heeft men elkaar daar ook tijden lang het leven zuur gemaakt.
Goddelijke waarden dien je toe te passen in deze dualistische wereld, maar maak niet de fout die twee met elkaar te verwarren!

III
07-03-06, 23:07
Geplaatst door Divine_70
:fuckit: Iets jonger graag. :hihi:

Betekent dat, dat alleen leeftijd en klederdracht belangrijk zijn voor jou?
Het slag volk maakt je niet uit?

Geeft te denken.

Divine_70
07-03-06, 23:08
Geplaatst door III
Betekent dat, dat alleen leeftijd en klederdracht belangrijk zijn voor jou?
Het slag volk maakt je niet uit?

Geeft te denken.

Nah, leuk koppie is mooi mee genomen uiteraard. :roker: :hihi:

Divine_70
07-03-06, 23:17
Geplaatst door klaaskop
Kijk ook hier weer eens naar de geschiedenis tot voor WO-I ..

Overigens .. We hadden het over moslims/moslim-terrorisme ..

Oke oke, ik hou m`n klep al. :zegniets: :hihi:

III
08-03-06, 00:04
Geplaatst door klaaskop
Kijk ook hier weer eens naar de geschiedenis tot voor WO-I ..

Overigens .. We hadden het over moslims/moslim-terrorisme ..

Als je hier met majesteitsmeervoud spreekt, moet ik even zeggen dat jij dit zei:

Geplaatst door klaaskop

de islam, net als elk ander geloof,

Daar komt nog eens bij dat iets als moslim-terrorisme niet kan bestaan.
Het is (ook volgens jou) een contradictio in terminis.