PDA

Bekijk Volledige Versie : Jermaine Jackson boos over 'verzonnen' manuscript



NIS
07-03-06, 13:52
Jermaine Jackson boos over 'verzonnen' manuscript
LOS ANGELES - Jermaine Jackson, de oudere broer van popster Michael, is woedend op The New York Daily News. Die publiceerde uit een nooit-verschenen boek van Jermaine waarin hij zijn jongere broer afvalt. In de CNN-talkshow Larry King Live spreekt Jermaine dinsdag van grove leugens. "Ik sta 1000 procent achter Michael”.

De krant meldde dat Jermaine er niet gek van zou opkijken als Michael wel degelijk schuldig is aan het misbruiken van kinderen. The New York Daily News citeerde uit een opzetje voor een boek dat Jermaine een paar jaar geleden door een 'ghostwriter' wilde laten schrijven. Michael zou daar woedend een stokje voor hebben gestoken. Het boek was van de baan, maar de krant meldde de hand te hebben gelegd op de concepttekst. Overigens is Michael Jackson vorig jaar vrijgesproken van kindermisbruik.

Jermaine schrijft, volgens de krant, er niet zeker van te zijn dat Michael zich nooit aan kinderen heeft vergrepen, te meer door Michaels drank- en drugsmisbruik en eigenaardige gedrag.

Tegen Larry King reageerde Jermaine woedend. De ghostwriter zou achter zijn rug om met een manuscript vol 'grove leugens' zijn gekomen, uit naam van Jermaine. „Er is geen boek over Michael, geen negativiteit. Ik sta 1000 procent achter hem, zoals ik zei, sinds het begin. En hij is nog steeds de fantastische persoon die hij altijd was.”