PDA

Bekijk Volledige Versie : is er nog hoop

envy-me
07-03-06, 15:26
is er nog hoop voor mij......

Ik jongeman van 32 jaar, gescheiden en vader van 2 kids.
Ben toe aan en nieuw begin in me leven,
ben jij diegene die ik kan vertrouwen,
laat dan gauw iets van je horen.

Han-amsterdam
15-03-06, 15:38
Beste jongeman,

Waarom zou er geen hoop meer voor je zijn? Allah swt houdt zijn deuren voor iedereen open en dus ook voor jou.
Je komt vast een leuke vrouw tegen die het goed zal vinden zowel met jou als met je kinderen inschaallah.

Gr,
Hanan

gewoonik
15-03-06, 15:40
Hanan

dank je wel voor je positieve bericht, en ja allah zal me zeker verder helpen, maar soms lijkt het gewoon erg ver weg....

envy-me
15-03-06, 15:49
waarom antwoord en ander voor mij?

dank je hanan

Han-amsterdam
15-03-06, 16:22
geen dank, ik zeg alleen wat ik voel en vind.
En moge allah jou het beste geven.
Soms gaat het helaas niet zoals we wensen dat het gaat.
Maar het belangrijkste is het geloof blijven hebben in Allah swt.
En geloof me alles heeft een reden.

Gr,

inssaf1
16-03-06, 11:04
Kun je me meer over jezelf vertellen als je wilt per pb.

Groetjes,

schatvrouwtje
16-03-06, 19:56
ik zit in hetzefde schuitje,ik ben moeder van 2 kinderen.maar we moeten de moed niet opgeven en in Allah swt blijven geloven.Dan komt alles goed Insha Allah

envy-me
11-04-06, 10:25
ik heb de moed niet opgegeven alles zal zeker goed komen

Mohsien
27-04-06, 20:13
In Nederland is het vinden van een geschikte partner heeeeeel erg moeilijk. Voor gescheiden mensen is dat misschien nog moeilijker om nog te trouwen met iemand die niet getrouwd is. Misschien dat jullie (geschieden mannen en vrouwen) met elkaar gaan trouwen. Jullie begrijpen elkaar volgens mij goed.
Anders naar Marokko gaaan.

Maar ik wens jullie allen veel succes.

envy-me
28-04-06, 07:33
eeee gescheiden mensen met elkaar trouwen , hoezo kunnen we niet meer anders ofzo...
of anders terug naar marokko...nou lekker makkelijk , is het daar makkelijker ofzo...
bedankt voor jouw visie...en ik hoop voor jouw dat jouw huwelijk het wel volhoudt....

thnkzz

Mohsien
28-04-06, 09:35
Geplaatst door envy-me
eeee gescheiden mensen met elkaar trouwen , hoezo kunnen we niet meer anders ofzo...
of anders terug naar marokko...nou lekker makkelijk , is het daar makkelijker ofzo...
bedankt voor jouw visie...en ik hoop voor jouw dat jouw huwelijk het wel volhoudt....

thnkzz

Mijn reactie is bij je negatief overgekomen, maar dat was niet mijn bedoeling. Het is een feit dat geschieden mensen niet makkelijk aan een partner komen die niet gescheiden zijn. In een Marokkaanse site schreef een meid "ik vind gescheiden mannen eng". Ik vind gescheiden vrouwen niet eng, maar ik zal niet trouwen met een gescheiden vrouw. Waarom? Ik kan het niet verklaren. Je geeft zelf toe een gescheiden man niet makkelijk aan vrouw komt, daarom noemt je jouw topic "is er nog hoop" . Uit Marokko trouwen is ook niet negatief bedoeld. Ik ben zelf nog nooit getrouwd geweest, maar ik zie trouwen uit Marokko als de enige oplossing voor mij. Mijn mening is niet bedoeld om je te ontmoedigen. Ik hoop natuurlijk dat je gewoon een vrouw vind die je zoekt.
succes

marrowomen
12-06-06, 13:05
Salaam,
Dat vraag ik mij nu ook af?
Is er eigenlijk nog wel hoop.
Ik ben een moeder van 4 kids en ben 31 jaar.

Heb je intresse?

Dit is mijn e-mail adres [email protected]

Beslama!

woman_1975
24-06-06, 21:09
Het klinkt allemaal zo deprimerend zeg. Ik denk dat een positieve instelling noodzakelijk is, en daarbij heeft Allah ta3allah in diverse ayat duidelijk gemaakt dat wij hoop vol moeten blijven, en dat wij onze verzoeken bij hem kunnen indienen. Allah heeft via diverse ayat ons duidelijk gemaakt dat hij voor elke ziel heeft en zal zorgen. En dat is de hoop in het leven

Ik ben het deels met jou eens Mohsien. Want een gescheiden persoon heeft net wat extra ervaring en dat maakt soms het communicatie soepeler. Maar dat hoeft niet altijd want sommige kunnen helaas geen scheiding meer maken tussen en verleden. Maar dit wil niet zeggen dat gescheiden mensen het beste met elkaar moeten trouwen want het kan soms ook vreselijk gaan botsen.

Kortom, zolang iemand leeft is er altijd hoop, zoals een vriendin van mij zei:
“Wolken zijn wolken, stenen blijven stenen. Wie zoekt blijft zoeken en wie vindt zal vinden”