PDA

Bekijk Volledige Versie : Poolse leerlinge van school gestuurd na fotoshoot Playboy



Divine_70
07-03-06, 18:59
Sylwia Preiss gaat in Polen vlot over de tongen. Het 19-jarige model is van school gestuurd omdat ze had geposeerd voor Playboy. Preiss prijkt op de cover van het meest recente nummer van Playboy Polen, maar dat wist de directie van haar school niet meteen te waarderen. "Meteen na de verschijning van het nummer, vorige vrijdag, kreeg ik een bericht van haar schooldirecteur dat zoiets niet kan en dat ze van school gestuurd wordt", zegt Marcin Meller, hoofdredacteur van Playboy Polen." Opmerkelijk: de beslissing van de directeur komt er net enkele maanden voor Preiss haar eindexamen zou afleggen.

"De directeur vond dat het ethisch niet verantwoord was", zegt Preiss in de Poolse krant Gazeta Wyborcza. Playboy begrijpt niet waarom de schooldirecteur zo drastisch ingrijpt. "Sylvia is toch meerderjarig? Misschien wilde hij heiliger dan de paus zijn", vervolgt Meller, die meteen bereid is de kosten op zich te nemen als Preiss in een privéschool haar middelbare studies wil vervolledigen.

07/03/06 14u43

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_120124.jpg
Sylwia Preiss.

Divine_70
07-03-06, 19:00
Stelletje hypocrieten.
Ze lezen zelf toch ook de Playboy. :moe:

Victory
07-03-06, 19:04
Geplaatst door Divine_70
Stelletje hypocrieten.
Ze lezen zelf toch ook de Playboy. :moe:
Alleen vrouwen lezen de Playboy. :moe:

Spoetnik
07-03-06, 19:07
Waar zijn de fotos?

Ik wil een evenwichtig oordeel trekken, over deze actie van Poolse katholieken.

Divine_70
07-03-06, 19:10
Geplaatst door Victory
Alleen vrouwen lezen de Playboy. :moe:

En we hebben het wel over dezelfde Playboy ? :confused:

Baddha
07-03-06, 19:10
Ik heb eens de proef op de som genomen en daadwerkelijk de artikelen en interviews in Playboy gelezen.

Vond het eerlijk gezegd niet bijzonder. Begrijp niet waarom zoveel mensen dit blad lezen.


Wel knap gemaakte foto's trouwens....

Victory
07-03-06, 20:23
Geplaatst door Divine_70
En we hebben het wel over dezelfde Playboy ? :confused:
Indeed. :moe:

Divine_70
07-03-06, 20:24
Geplaatst door Victory
Indeed. :moe:

De Playboy is toch wel degelijk een mannenblad hoor. :hihi:

Victory
07-03-06, 20:25
Geplaatst door Divine_70
De Playboy is toch wel degelijk een mannenblad hoor. :hihi:
Indeed, maar de zogenaamde mannen kijken alleen naar de foto's. Ze lezen niks. :haha:

Divine_70
07-03-06, 20:28
Geplaatst door Victory
Indeed, maar de zogenaamde mannen kijken alleen naar de foto's. Ze lezen niks. :haha:

:fplet: Ik had het kunnen weten. :hihi:

Victory
07-03-06, 20:50
Geplaatst door Divine_70
:fplet: Ik had het kunnen weten. :hihi:
Je bent traag. :moe: Maar ik vergeef het je omdat ik weet dat je als vrouw niet zo snel kan denken. :(

Divine_70
07-03-06, 20:54
Geplaatst door Victory
Je bent traag. :moe: Maar ik vergeef het je omdat ik weet dat je als vrouw niet zo snel kan denken. :(

:loens: Dat komt omdat wij vrouwen gewoon veel te veel aan het hoofd hebben. :engel: