PDA

Bekijk Volledige Versie : Grappen met Khalil El Moumni



Dwaalspoor
08-03-06, 00:50
Grappen met Khalil El Moumni

Door ABDEL ILAH RUBIO

ROTTERDAM - Hij hoefde niet lang na te denken nee. Khalil El Moumni weet na vier jaar Leefbaar Rotterdam, CDA en VVD precies op welke partijen hij niét moet stemmen. En niemand die hem vandaag van een gang naar de stembus weerhoudt. Want stemmen is noodzakelijk voor iedereen die hier woont, vindt de islamitische geestelijke.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00054/imam_54878h.jpg
Khalil El Moumni bij het stembureau. Foto Jaap Rozema

,,Vooral voor minderheden. Het is namelijk de enige manier om racisme tegen te gaan, legt hij voor de ingang van het stembureau aan de Jachthuisstraat in Rotterdam-West uit. ,,Wij zijn onderdeel van deze samenleving en het welzijn ervan gaat ons allen aan.’’

En dus riep de imam van de grootste Rotterdamse moskee zijn gemeenschap de afgelopen maand bijna wekelijks op te gaan stemmen. Een stemadvies gaf hij niet. ,,Ik heb alleen gezegd dat mensen moeten stemmen op een partij die voor de belangen van minderheden opkomt.’’ Op welke partij hij zelf gaat stemmen? El Moumni lacht vriendelijk, maar houdt zijn keus liever voor zich. Wat dat betreft blijkt hij al aardig geïntegreerd.

El Moumni’s verschijning op het stembureau levert verbaasde blikken op, maar er zijn ook mensen die hem herkennen en respectvol begroeten. Als hij aan de beurt is, geeft de imam netjes zijn stemkaart af. De twee Rotterdamse dames achter de tafels grappen een beetje met de imam, die vergezeld wordt door zijn zoon en de beheerder van de moskee, totdat hij plaats mag nemen achter het stemapparaat. Na een paar minuten loopt El Moumni triomfantelijk naar de uitgang. Hij heeft zijn plicht vervuld.

Maar mogen moslims eigenlijk wel stemmen op niet-islamitische partijen? ,,In islamitische landen zijn politieke partijen ook seculier. Er is geen land waar de sharia (islamitische wetgeving) wordt toegepast. Er is dus geen enkel verschil met Europa. Het belangrijkste is dat je als moslim het goede doet.’’

Hij stemt in eerste instantie niet op personen, vertelt hij. ,,Het partijprogramma is het belangrijkste. Daarna kan je kijken welke persoon het meest geschikt is.’’

Bij het verlaten van het stembureau vertelt El Moumni dat hij nog steeds gelooft in een harmonieus Rotterdam. ,,Maar dan zullen we respect voor elkaar moeten hebben, vooral voor elkaars geloof en overtuigingen.’’

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article195766.ece

Dwaalspoor
08-03-06, 01:06
Geplaatst door klaaskop
Dus hij respecteert homo's nú wél ?!

Hij heeft niet gezegd dat hij ze niet respecteert, hij wil ze juist redden.

Dwaalspoor
08-03-06, 01:16
Geplaatst door klaaskop
Da's weer 's wat anders dan van een flat af (laten) gooien ...

Er is nog nooit een homo van een flat afgegooid, ondanks dat de (pedo)homo's zoals pimmetje hun minderjairge kinderen misbruikt hebben.

Dwaalspoor
08-03-06, 01:26
Geplaatst door klaaskop
Nee .. Maar je kunt niet ontkennen dat:
- de houding tegenover homo's in het dagelijks leven door "oprechte gelovigen" nu niet écht tolerant is,
- en dat "pimmetje", gezien de reportages tot nog toe, écht wel uitkeek wat-ie deed.

Ik heb nog nooit gehoord dat een oprechte gelovige een homo iets heeft aangedaan.
Pim keek zeker wel goed uit maar dat heeft hem er niet van weerhouden om minderjarige ''moslims'' te misbruiken.

waterfiets
08-03-06, 08:29
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb nog nooit gehoord dat een oprechte gelovige een homo iets heeft aangedaan.
Pim keek zeker wel goed uit maar dat heeft hem er niet van weerhouden om minderjarige ''moslims'' te misbruiken.

Wat is nu een oprechte gelovige? Dit zijn van die cirkelredeneringen waar je nooit uit komt. Immers, als er sprake van geweld is zeg je dan natuurlijk ... kijk dat was geen oprechte gelovige. Ondertussen wordt het pedagogische werkje 'de weg van de moslim' nog steeds verspreid waarin geweld tegen homo's in een geciteerde preek aan de orde komt. Preken die zijn opgenomen omdat ze het meest juist uiting geven aan de boodschap van de Islam, aldus de auteurs.

Verder is je zo vaak herhaalde bewering over Pim's misbruik nooit bewezen en dus niks anders dan laster en smaad ten aanzien van iemand die dood is en zich niet meer kan verweren.

Mill
08-03-06, 09:33
Hij is gek op minderheden, onze Moum. :haha:

tukkersterror
08-03-06, 09:39
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb nog nooit gehoord dat een oprechte gelovige een homo iets heeft aangedaan.
Pim keek zeker wel goed uit maar dat heeft hem er niet van weerhouden om minderjarige ''moslims'' te misbruiken.

Waaruit blijkt dat onder moslims ook homo's zijn en ze jonger beginnen dan een gemiddelde politicus :engel:

observer
08-03-06, 10:31
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb nog nooit gehoord dat een oprechte gelovige een homo iets heeft aangedaan.
Pim keek zeker wel goed uit maar dat heeft hem er niet van weerhouden om minderjarige ''moslims'' te misbruiken. feitelijk nooit bewezen overigens of je moet de roddelrubriek als bewijs gebruiken

David
08-03-06, 10:47
Geplaatst door Dwaalspoor


Als hij aan de beurt is, geeft de imam netjes zijn stemkaart af.


Ik erger me al de hele ochtend aan dit zinnetje.

mark61
08-03-06, 11:07
Geplaatst door David
Ik erger me al de hele ochtend aan dit zinnetje.

Jah, ik had ook al iets van jeuk. Ze verwachtten dat ie m ritueel in brand zou steken?

David
08-03-06, 11:12
Geplaatst door mark61
Jah, ik had ook al iets van jeuk. Ze verwachtten dat ie m ritueel in brand zou steken?


Zoiets. Of dat hij 'm niet netjes afgaf? Die kaart in dat mens d'r smoel zou gooien?

Rare toonzetting, dat artikel. Waarschijnlijk erg goed bedoeld, maar erg kleinerend.

Sallahddin
08-03-06, 12:02
Geplaatst door Dwaalspoor
Grappen met Khalil El Moumni

Door ABDEL ILAH RUBIO

ROTTERDAM - Hij hoefde niet lang na te denken nee. Khalil El Moumni weet na vier jaar Leefbaar Rotterdam, CDA en VVD precies op welke partijen hij niét moet stemmen. En niemand die hem vandaag van een gang naar de stembus weerhoudt. Want stemmen is noodzakelijk voor iedereen die hier woont, vindt de islamitische geestelijke.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00054/imam_54878h.jpg
Khalil El Moumni bij het stembureau. Foto Jaap Rozema

,,Vooral voor minderheden. Het is namelijk de enige manier om racisme tegen te gaan, legt hij voor de ingang van het stembureau aan de Jachthuisstraat in Rotterdam-West uit. ,,Wij zijn onderdeel van deze samenleving en het welzijn ervan gaat ons allen aan.’’

En dus riep de imam van de grootste Rotterdamse moskee zijn gemeenschap de afgelopen maand bijna wekelijks op te gaan stemmen. Een stemadvies gaf hij niet. ,,Ik heb alleen gezegd dat mensen moeten stemmen op een partij die voor de belangen van minderheden opkomt.’’ Op welke partij hij zelf gaat stemmen? El Moumni lacht vriendelijk, maar houdt zijn keus liever voor zich. Wat dat betreft blijkt hij al aardig geïntegreerd.

El Moumni’s verschijning op het stembureau levert verbaasde blikken op, maar er zijn ook mensen die hem herkennen en respectvol begroeten. Als hij aan de beurt is, geeft de imam netjes zijn stemkaart af. De twee Rotterdamse dames achter de tafels grappen een beetje met de imam, die vergezeld wordt door zijn zoon en de beheerder van de moskee, totdat hij plaats mag nemen achter het stemapparaat. Na een paar minuten loopt El Moumni triomfantelijk naar de uitgang. Hij heeft zijn plicht vervuld.

Maar mogen moslims eigenlijk wel stemmen op niet-islamitische partijen? ,,In islamitische landen zijn politieke partijen ook seculier. Er is geen land waar de sharia (islamitische wetgeving) wordt toegepast. Er is dus geen enkel verschil met Europa. Het belangrijkste is dat je als moslim het goede doet.’’

Hij stemt in eerste instantie niet op personen, vertelt hij. ,,Het partijprogramma is het belangrijkste. Daarna kan je kijken welke persoon het meest geschikt is.’’

Bij het verlaten van het stembureau vertelt El Moumni dat hij nog steeds gelooft in een harmonieus Rotterdam. ,,Maar dan zullen we respect voor elkaar moeten hebben, vooral voor elkaars geloof en overtuigingen.’’

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article195766.ece

Het wordt niet goed met moslims als ze "vertegenwoordigd" blijven door soortgelijke achterlijke Imams in plaats van door echt "scholars"!!! :huil:
Trouwens ,Imam wordt vaak vergeleken met priester :er bestaat geen hierearchie in Islam als die van het christendom en ieder moslim die over genoeg theologish kennis beschikt kan moslims adviseren ,vertegenwoordigen of de weg wijzen en er zijn er vaker meer onwetende Imams dan het tegenovergestelde:so don't blame muslims,blame it on the Imams!!!
Het is niet de taak van een Imam om zulke "zwaar-caliber" standpunten te nemen en als een soort "Paus" zich te gaan profileren terwijl die geen benul van de westerse cultuur en denken heeft (zijn theologish kennis schiet ook ernstig te kort!!!)!
Ieder moslim kan ook (die over genoeg theologish kennis beschikt:wat heb ik ,een hekel aan het woord theologie") de "autoriteit" van het "grootst" of meest gerespecteerd en erkend moslim"scholar" challengen en betwisten zelfs die van de leider van de "oumma" ,de natie,maar,ja ,dat is de waar Islam die wordt gehinderd alszodanig te functionneren en zelfs te bestaan!!!
Imam zijn is geen functie maar een plicht voor ieder moslim die er in staat zijn om moslims in gebed te leiden en te adviseren en het hoeft ook geen fulltime of vast bezigheid te zijn !!!
Het drama van moslims is dat locale culturele tradities , gebruiken en beinvloeden worden verward met Islam door onwetendheid en gemakzuchtheid!!!
Islam hoort gezuiverd te zijn van al die "vreemde elementen en ingredienten" die zijn essentie en geest misvormen !!!
Kortom,die soort Imams kunnen wat mij betreft de pot op of die nou gelijk hebben of niet en die weiger ik namens mij te laten spreken!!!

Sallahddin
08-03-06, 12:13
Geplaatst door David
Ik erger me al de hele ochtend aan dit zinnetje.

En groot gelijk heeft u !!!....we hebben geen behoefte aan zulke schijnheiligheid en hypocrisie,hij hoort behandeld te worden net als een ander en "to behave" net als ieder ander burger:wat mij betreft kan die idioot de pot op!!! :stomp:

_h4T3D_sE7eN
08-03-06, 13:09
Toch blijf ik erbij, ik vind dat El Moumni gelijk had toen hij zei dat homo's een bedreiging zijn voor de mensheid.

Extra ingegeven door de aanwezigheid van zionistische homo's met allerlei lugubere plannetjes 'to accomplish world domination'. Zoals die Zion-relnicht van een David.

Concreet voorbeeld: ik deed voor mijn werk een project voor de gemeente Almere. Bleek dat de leidinggevende een brown noser pur sang is en al zijn homo-vriendjes en -vriendinnetjes daar naar binnen had geloodst. Iedere overbodige functie die ik wilde saneren om kostenbesparing te realiseren, werd meteen weer hardhandig (niet letterlijk, hoor ...) tegengewerkt door de Übernicht (toevallig ook David genaamd, volgens mij is het een complot) en het feit dat ik ooit het satirisch anti-homo manifest hielp promoten, sprak ook niet echt in mijn voordeel. Ik heb me nog nooit een minderheid gevoeld tot ik terecht kwam in Almere. Dat zij het uitschot van Amsterdam hebben overgenomen om snel te kunnen groeien is geen overdreven gegeven. Ik moest met mijn lede hetero-ogen toezien hoe de homogemeenschap Almere in een gijzeling van intimidatie en sexuele onderdrukking houdt.

Gelukkig zijn mijn projecten altijd tijdelijk en zit ik nu weer voor een paar maanden in een SGP-gemeente, waar men dezelfde Almeerse tactieken hanteert jegens Joden en Moslims.

Heerlijk, deze democratie.

naam
08-03-06, 13:20
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Toch blijf ik erbij, ik vind dat El Moumni gelijk had toen hij zei dat homo's een bedreiging zijn voor de mensheid.

Extra ingegeven door de aanwezigheid van zionistische homo's met allerlei lugubere plannetjes 'to accomplish world domination'. Zoals die Zion-relnicht van een David.

Concreet voorbeeld: ik deed voor mijn werk een project voor de gemeente Almere. Bleek dat de leidinggevende een brown noser pur sang is en al zijn homo-vriendjes en -vriendinnetjes daar naar binnen had geloodst. Iedere overbodige functie die ik wilde saneren om kostenbesparing te realiseren, werd meteen weer hardhandig (niet letterlijk, hoor ...) tegengewerkt door de Übernicht (toevallig ook David genaamd, volgens mij is het een complot) en het feit dat ik ooit het satirisch anti-homo manifest hielp promoten, sprak ook niet echt in mijn voordeel. Ik heb me nog nooit een minderheid gevoeld tot ik terecht kwam in Almere. Dat zij het uitschot van Amsterdam hebben overgenomen om snel te kunnen groeien is geen overdreven gegeven. Ik moest met mijn lede hetero-ogen toezien hoe de homogemeenschap Almere in een gijzeling van intimidatie en sexuele onderdrukking houdt.

Gelukkig zijn mijn projecten altijd tijdelijk en zit ik nu weer voor een paar maanden in een SGP-gemeente, waar men dezelfde Almeerse tactieken hanteert jegens Joden en Moslims.

Heerlijk, deze democratie.

Wie zijn billen brandt..........
Ach, het heeft toch ook een voordeel. Als de Moslims aan de macht zijn kan jij hetzelfde doen. :D

Spitsboef
08-03-06, 13:38
Haha!

Ik heb daar ook gestemd.

Jaghthuisstraat!
:maf:

David
08-03-06, 14:27
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Toch blijf ik erbij, ik vind dat El Moumni gelijk had toen hij zei dat homo's een bedreiging zijn voor de mensheid.

Extra ingegeven door de aanwezigheid van zionistische homo's met allerlei lugubere plannetjes 'to accomplish world domination'. Zoals die Zion-relnicht van een David.

Concreet voorbeeld: ik deed voor mijn werk een project voor de gemeente Almere. Bleek dat de leidinggevende een brown noser pur sang is en al zijn homo-vriendjes en -vriendinnetjes daar naar binnen had geloodst. Iedere overbodige functie die ik wilde saneren om kostenbesparing te realiseren, werd meteen weer hardhandig (niet letterlijk, hoor ...) tegengewerkt door de Übernicht (toevallig ook David genaamd, volgens mij is het een complot) en het feit dat ik ooit het satirisch anti-homo manifest hielp promoten, sprak ook niet echt in mijn voordeel. Ik heb me nog nooit een minderheid gevoeld tot ik terecht kwam in Almere. Dat zij het uitschot van Amsterdam hebben overgenomen om snel te kunnen groeien is geen overdreven gegeven. Ik moest met mijn lede hetero-ogen toezien hoe de homogemeenschap Almere in een gijzeling van intimidatie en sexuele onderdrukking houdt.

Gelukkig zijn mijn projecten altijd tijdelijk en zit ik nu weer voor een paar maanden in een SGP-gemeente, waar men dezelfde Almeerse tactieken hanteert jegens Joden en Moslims.

Heerlijk, deze democratie.


Wen er maar aan. Het wordt erger. Wij rusten niet voordat iedere man zonder zadel fietst.

waterfiets
08-03-06, 14:40
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik heb me nog nooit een minderheid gevoeld tot ik terecht kwam in Almere.

Goede slogan!

~Panthera~
08-03-06, 14:46
Geplaatst door David
Wen er maar aan. Het wordt erger. Wij rusten niet voordat iedere man zonder zadel fietst.


:lol:

VLAKKKK !!! :haha:

David
08-03-06, 14:52
Geplaatst door ~Panthera~
:lol:

VLAKKKK !!! :haha:


Het was niet grappig bedoeld. :moe:

Ik neem mijn levenswerk heel serieus. :student:

Spitsboef
08-03-06, 14:54
Geplaatst door David
Wen er maar aan. Het wordt erger. Wij rusten niet voordat iedere man zonder zadel fietst.
Draai 's om...


























:maf2:

~Panthera~
08-03-06, 14:55
Geplaatst door David
Het was niet grappig bedoeld. :moe:

Ik neem mijn levenswerk heel serieus. :student:

Sorry. :hihi:

Bart
08-03-06, 15:53
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Toch blijf ik erbij, ik vind dat El Moumni gelijk had toen hij zei dat homo's een bedreiging zijn voor de mensheid.

Extra ingegeven door de aanwezigheid van zionistische homo's met allerlei lugubere plannetjes 'to accomplish world domination'. Zoals die Zion-relnicht van een David.

Concreet voorbeeld: ik deed voor mijn werk een project voor de gemeente Almere. Bleek dat de leidinggevende een brown noser pur sang is en al zijn homo-vriendjes en -vriendinnetjes daar naar binnen had geloodst. Iedere overbodige functie die ik wilde saneren om kostenbesparing te realiseren, werd meteen weer hardhandig (niet letterlijk, hoor ...) tegengewerkt door de Übernicht (toevallig ook David genaamd, volgens mij is het een complot) en het feit dat ik ooit het satirisch anti-homo manifest hielp promoten, sprak ook niet echt in mijn voordeel. Ik heb me nog nooit een minderheid gevoeld tot ik terecht kwam in Almere. Dat zij het uitschot van Amsterdam hebben overgenomen om snel te kunnen groeien is geen overdreven gegeven. Ik moest met mijn lede hetero-ogen toezien hoe de homogemeenschap Almere in een gijzeling van intimidatie en sexuele onderdrukking houdt.

Gelukkig zijn mijn projecten altijd tijdelijk en zit ik nu weer voor een paar maanden in een SGP-gemeente, waar men dezelfde Almeerse tactieken hanteert jegens Joden en Moslims.

Heerlijk, deze democratie.

Wat een intolerante smeerlap ben jij, bah. Vervang het woord "homo's" in dat stukje braaksel hierboven eens door "moslims", en je ziet dat jij in niets verschilt van bepaalde politici die je zelf zo verfoeit.

_h4T3D_sE7eN
08-03-06, 15:55
Geplaatst door Bart
Wat een intolerante smeerlap ben jij, bah. Vervang het woord "homo's" in dat stukje braaksel hierboven eens door "moslims", en je ziet dat jij in niets verschilt van bepaalde politici die je zelf zo verfoeit.

Bek houwe, flikker.



Geplaatst door David
Wen er maar aan. Het wordt erger. Wij rusten niet voordat iedere man zonder zadel fietst.

:hihi: ...

waterfiets
08-03-06, 16:00
Geplaatst door Bart
Wat een intolerante smeerlap ben jij, bah. Vervang het woord "homo's" in dat stukje braaksel hierboven eens door "moslims", en je ziet dat jij in niets verschilt van bepaalde politici die je zelf zo verfoeit.

Ach maak je toch niet zo druk om iemand waar je vast wel mag onderduiken als het ooit fout mocht gaan in Nederland ....

David
08-03-06, 16:12
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN


:hihi: ...


Fietsje kopen? :stout:

David
08-03-06, 16:39
Geplaatst door Bart
Wat een intolerante smeerlap ben jij, bah. Vervang het woord "homo's" in dat stukje braaksel hierboven eens door "moslims", en je ziet dat jij in niets verschilt van bepaalde politici die je zelf zo verfoeit.




Aangepast door David
Toch blijf ik erbij, ik vind dat Henk Krol en Gerard Joling gelijk hadden toen ze zeiden dat moslims een bedreiging zijn voor de mensheid.

Extra ingegeven door de aanwezigheid van extremistische moslims met allerlei lugubere plannetjes 'to accomplish world domination'. Zoals die Mekka-miep van een _h4T3D_sE7eN .

Concreet voorbeeld: ik deed voor mijn werk een project voor de gemeente Almere. Bleek dat de leidinggevende een goat fucker pur sang is en al zijn Halal-vriendjes en -vriendinnetjes daar naar binnen had geloodst. Iedere overbodige functie die ik wilde saneren om kostenbesparing te realiseren, werd meteen weer hardhandig (niet letterlijk, hoor ...) tegengewerkt door de Übermuzelman (toevallig ook _h4T3D_sE7eN genaamd, volgens mij is het een complot) en het feit dat ik ooit het satirisch anti-moslim manifest hielp promoten, sprak ook niet echt in mijn voordeel. Ik heb me nog nooit een minderheid gevoeld tot ik terecht kwam in Almere. Dat zij het uitschot van Amsterdam hebben overgenomen om snel te kunnen groeien is geen overdreven gegeven. Ik moest met mijn lede atheisten-ogen toezien hoe de moslimgemeenschap Almere in een gijzeling van intimidatie en religieuze onderdrukking houdt.

Gelukkig zijn mijn projecten altijd tijdelijk en zit ik nu weer voor een paar maanden in een SGP-gemeente, waar men dezelfde Almeerse tactieken hanteert jegens Joden en homo's.

Heerlijk, deze democratie.


Inderdaad, ook heel eng. Zadel eraf.

mark61
08-03-06, 16:46
Geplaatst door David
Wen er maar aan. Het wordt erger. Wij rusten niet voordat iedere man zonder zadel fietst.

:hihi:

U eist respect, zie ik! :duim:

David
08-03-06, 16:51
Geplaatst door mark61
:hihi:

U eist respect, zie ik! :duim:


Na 18, uh, 19, uh, 20 jaar schijnheiligheid en hypocrisie pik ik het niet meer.

Spoetnik
08-03-06, 17:03
Geplaatst door David
Na 18, uh, 19, uh, 20 jaar schijnheiligheid en hypocrisie pik ik het niet meer.

Complotten zijn beter uitgevoerd als je hypocriet bent.

Derhalve zal mijn poging om jouw complot, een homo heilstaat te vestigen in Nederland, te verijdelen met 100% zekerheid slagen :student:

David
08-03-06, 17:05
Geplaatst door Spoetnik
Complotten zijn beter uitgevoerd als je hypocriet bent.

Derhalve zal mijn poging om jouw complot een homo heilstaat te vestigen in Nederland met 100% zekerheid slagen :student:


U onderschat mij wederom, en schrijft kromme zinnen bovendien.

Zadel er af.

Spoetnik
08-03-06, 17:08
Geplaatst door David
U onderschat mij wederom, en schrijft kromme zinnen bovendien.

Zadel er af.

U quote mij gewoon verkeerd... het is een homosexueel complot.

David
08-03-06, 17:16
Geplaatst door Spoetnik
U quote mij gewoon verkeerd... het is een homosexueel complot.


Zeer zeker. Ultrageheim en allesoverheersend.

Orakel
08-03-06, 17:47
Geplaatst door David
Zoiets. Of dat hij 'm niet netjes afgaf? Die kaart in dat mens d'r smoel zou gooien?


Misschien verwachtte ze dat ie 5 stemkaarten zo in ene netjes op d'r vestzakje zou prikken?

Enniewees, ik begrijp uit dit topic dat El Mouni op een homo heb gestemd?
:verward:

David
08-03-06, 17:54
Geplaatst door Orakel
Misschien verwachtte ze dat ie 5 stemkaarten zo in ene netjes op d'r vestzakje zou prikken?

Enniewees, ik begrijp uit dit topic dat El Mouni op een homo heb gestemd?
:verward:



Dat zie ik dan weer niet. :argwaan:

Orakel
08-03-06, 18:10
Geplaatst door David
Dat zie ik dan weer niet. :argwaan:

Ja duhuh, you're biased :wink:

i'm out, moet iets met mnemotechniek en mindmapping ofsjow, kan de sjit niet onthouwen.

David
08-03-06, 18:12
Geplaatst door Orakel
Ja duhuh, you're biased :wink:

i'm out, moet iets met mnemotechniek en mindmapping ofsjow, kan de sjit niet onthouwen.


Mindmap ze. Stuk voor stuk.

sater
09-03-06, 13:12
:handbang: El Moumni maakte gewoon gebruik van zijn burgerrechten. Betoont de imam zich ingeburgerd is het nog niet goed.