PDA

Bekijk Volledige Versie : Advocaat Joran van der Sloot wil geen proces



Divine_70
09-03-06, 12:27
Uitgegeven: 9 maart 2006 10:48
Laatst gewijzigd: 9 maart 2006 11:56

NEW YORK - Een Amerikaanse rechter bekijkt op 17 mei of een proces tegen de Nederlander Joran van der Sloot doorgaat. De jongen had contact met de Amerikaanse tiener Natalee Holloway, kort voordat zij eind mei op Aruba verdween.

De familie van Holloway spande in New York een zaak tegen Joran en diens vader aan. De vader en moeder van Natalee achten de Van der Sloots verantwoordelijk voor de verdwijning van hun dochter.


De advocaat van de Van der Sloots wil dat de rechter de zaak niet ontvankelijk verklaart, meldden Amerikaanse media donderdag. Hij wijst erop dat geen van de betrokken partijen inwoner van New York is. Ook stelt de advocaat dat alle punten van de aanklacht op Aruba betrekking hebben.

De rechter buigt zich op 17 mei over het verzoek. Volgens de verdediging hoeven zijn cliënten niet te verschijnen bij de behandeling van de zaak. Joran keerde terug naar school in Nederland, de vader is thuis op Aruba.

Interview

De Holloways lieten de Van der Sloots dagvaarden toen de Nederlanders onlangs in New York waren voor een interview met de Amerikaanse omroep ABC. SBS Shownieuws zendt donderdag- en vrijdagavond in twee delen het vraaggesprek uit.

In het interview probeert Joran uit te leggen waarom hij tegen de politie loog nadat hij wegens de verdwijning van de studente was opgepakt. De Nederlander plaats verder vraagtekens bij de manier waarop de ouders van Natalee reageren op de vermissing van hun dochter.

Aicha1976
09-03-06, 17:40
Geplaatst door Divine_70
In het interview probeert Joran uit te leggen waarom hij tegen de politie loog nadat hij wegens de verdwijning van de studente was opgepakt. De Nederlander plaats verder vraagtekens bij de manier waarop de ouders van Natalee reageren op de vermissing van hun dochter.



Ik heb die hele hype gevolgd en het komt op mij over dat J loog omdat hij bang was en/of omdat hij (en de 2 surinaamse broers) niet eens meer precies weten wat er die nacht gebeurd is. Men zou eens een kijkje in Carlos 'n Charlies moeten nemen. De hoeveelheid die daar gedronken wordt (en het gebrek aan kwaliteit van de drank) is indrukwekkend. De manier waarop men zich vervolgens gedraagt is nog veel indrukwekkender. Die Nathalee was hier geen uitzondering op. Beslist geen engeltje, zoals ze door de Amerikaanse hypocriete pers omschreven wordt. :o

Het gedrag van die ouders is heel bizar. Het is bekend dat de stiefvader van Nathalee een invloedrijke man is maar zelfs als je dat in je achterhoofd houdt, vind ik zijn gedrag en dat van Twitty hoogst ongebruikelijk :wtf:

MaRiaH
09-03-06, 20:13
Ze is vast stomdronken van de rotsen gevallen..

die vind je nooit meer terug.

Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar intuitief zeg ik..
Joran is niet schuldig..

Die ouders van Nathalee zijn doorgedraaide amerikanen die zich uiterst onsympathiek maken met hun arrogante en dwingende houding alsof zij het voor het zeggen hebben in de wereld.

Ik vind het een smerig zaakje..

Karin.N
09-03-06, 21:21
Ik heb me toendertijd hogelijk verbaasd over de ouders van Nathalie.
Stel dat mijn dochter vermist zou zijn, dan kan ik me niet voorstellen dat ik zorgvuldig gekapt, opgemaakt in beeld verschijn. M'n uiterlijk zou me op dat moment geen lor interesseren.
Toen ik die moeder zo opgedoft zag, had ik iets van, Joran is volgens mij onschuldig.

Maar goed, zeker weten doe ik het niet. Maar wat mij betreft is ie onschuldig tot het tegendeel is bewezen.

mark61
09-03-06, 21:37
Geplaatst door Karin.N
Toen ik die moeder zo opgedoft zag, had ik iets van, Joran is volgens mij onschuldig.

Interessante bewijsvoering. :hihi:

Karin.N
09-03-06, 21:39
Geplaatst door mark61
Interessante bewijsvoering. :hihi:


Intuitie :ego:

Aicha1976
09-03-06, 21:49
Geplaatst door Karin.N
Ik heb me toendertijd hogelijk verbaasd over de ouders van Nathalie.
Stel dat mijn dochter vermist zou zijn, dan kan ik me niet voorstellen dat ik zorgvuldig gekapt, opgemaakt in beeld verschijn. M'n uiterlijk zou me op dat moment geen lor interesseren.
Toen ik die moeder zo opgedoft zag, had ik iets van, Joran is volgens mij onschuldig.

Maar goed, zeker weten doe ik het niet. Maar wat mij betreft is ie onschuldig tot het tegendeel is bewezen.



Hoewel ik het helemaal met jullie eens ben, zijn deze opmerkingen gemaakt op gevoelsbasis. Wat mij bij blijft, is dat Twitty al binnen 24 uur na de verdwijning van Nathalee met prive vliegtuig op Aruba landde, met mensen van de FBI :cheefbek:

Dit is uiterst ongebruikelijk...normaliter moet je echt wat langer vermist zijn en moeten de FBI agenten maar net de tijd hebben om mee te vliegen naar een tropisch eiland :rolleyes:

Wat mij ook stoort, is dat er een website is met bankrekeningnummer, waarop men geld kan storten, zodat Twitty haar zoektocht kan voortzetten, wel jaaaaa, deze mensen leven net als die gasten van Dallas en nu willen ze financiele hulp :fpuh:

Karin.N
09-03-06, 21:51
Ik kan me herinneren dat ik ergens iets heb gelezen dat ze bevriend zijn met de familie Bush of met vrienden van de familie Bush, weet niet meer zo precies.

Het blijft een rare zaak.

Aicha1976
10-03-06, 01:43
Geplaatst door Karin.N
Ik kan me herinneren dat ik ergens iets heb gelezen dat ze bevriend zijn met de familie Bush of met vrienden van de familie Bush, weet niet meer zo precies.

Het blijft een rare zaak.




Dat klopt, de stiefvader van Nathalee is bevriend met Bush. Maar dan nog is het knap hoor om binnen 24 uur al op Aruba te zijn. Het leek echt net of ze verwachtten dat dat grietje zou verdwijnen. Nou was ze al eerder verdwenen...in Costa Rica meen ik. Hoe dan ook, er was enkele maanden voor de verdwijning van N een nieuwe levensverzekering afgesloten ennnn ze had een ongelooflijk slechte relatie met haar moeder. Ze noemde haar moeder een tiran. (dit vertelden klasgenoten van haar en Joran zei 'toevallig' hetzelfde) Goed, van de verzekering kan natuurlijk toevallig zijn, waar ik meer moeite mee heb, is Twitty die verkondigt dat de relatie tussen haar en dochter perfect was. Djeeez, no shame hoor, als je problemen hebt met je puberende dochter. Wat me nog meer stoort echter, is dat alle vingers op Joran wijzen. Niemand in de USshit durft maar iets negatiefs over the perfect familiy te zeggen of te vragen naar de ex van Nathalee, die ze vlak voor de vakantie naar Aruba dumpte en die ook een paar dagen na haar verdwijning verdween voor een paar dagen bandiet


Wat ik ook zum kotzen vind, is die fokking media hype, die zo typerend is voor Amerika en die nu zo goed gekopieerd wordt in Nederland. Zeker als je nagaat dat er ongelooflijk veel mensen in Amerika vermist worden die niet eens het bekende pakje melk halen. Er is een Arubaanse familie in Alabama zoekgeraakt en die haalden pagina 6 van een locale krant. En nu durven die Yanks te zeggen dat Aruba een gevaarlijk eiland is en dat het geboycot moet worden, stelletje inteeltnakomelingen :hihi: