PDA

Bekijk Volledige Versie : Wij de heiligen en onze koran!!!



tukkersterror
09-03-06, 20:31
Ik ben het zat en zie het niet meer zitten dat wij ooit nog tot elkander komen....
Zelfs ik begin langzamerhand een antipatie te voelen voor de Islam en alles wat er mee samen hangt.
Ik heb nooit geweten dat sommige moslims zo'n haat gevoelens konden hebben naar ons Nederlanders en moslims die vrijer zijn dan hier op maroc.nl, dit beangstig mij.
Ik ben hier een maand terug op maroc.nl terecht gekomen om wat meer te leren over mensen met andere achtergronden dan ik, gezellig praten over wereld problemen en ze proberen op een ludieke manier gezamelijk op te lossen.
Maar dat is hier niet mogelijk, want bij ieder topic word door bepaalde personen wel de koran naar voren getoverd en vertellen mij en anderen dat dit niet kan of mag omdat dit in de koran staat.
Sorry die mensen zijn in mijn ogen gestoord en lijden aan godsdienst waanzin!!!
Voorbeeld:
Een moslim meisje zou niet naar een discotheek mogen want dan is ze een slet, want dat zou dan in de koran moeten staan.
Nou bullshit, want in de tijd dat de koran werd geschreven waren er nog geen gelegenheden waar men drank kon krijgen.

Voorbeeld:
Een vrouw brengt een cd uit en wordt met de grond gelijk gemaakt omdat zij een moslim is en op haar blote rug in de videoclip, foto's laat zien.

Voorbeeld:
Worden marokanen geweigerd in discotheken zijn wij nazi's, vuile honden en meer van deze uitspraken, wat mij bestempeld als tweederangs burger, wordt wederom de koran erbij gehaald om te bewijzen dat vrouwen er niet thuis horen en dat onze vrouwen (dus ook mijn vrouw een hoer is) ik pas voor deze uitspraken en vind het ook vreemd dat de beheerders dit gewoon toelaten!!!

Ik vraag me wel af of moslims hier een eigen wil hebben, want waarom moeten ze er steeds de koran erbij halen om anderen te overtuigen van hun gelijk.
Wij zijn allemaal gewone mensen en niemand is slechter of beter dan ik, althans dat was altijd mijn mening en daar begin ik nu aan te twijvelen en dat is gevaarlijk.
Want als ik een overtuigd anti-rascist begint te twijvelen wat zullen andere burgers die hier wonen dan een twijvel hebben.

Als wij hier zo al met elkaar omgaan, hoe zou het dan wezen in de grote steden als Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam?

Gelukkig zitten hier ook goed willende en daarom moet ik ook oppassen wat ik hier schrijft, want ik wil hun geen pijn doen, maar mijn hart te rade gaande was ik van plan om het hele geloof regelrecht de grond in te boren, maar mijn respect houd mij hier van tegen.

Met vriendelijke groet,

Willem.

Divine_70
09-03-06, 20:39
Amen. :duim:

_h4T3D_sE7eN
09-03-06, 20:48
Snik, snotter & boe-fucking-hoe !! :moe:

Dit forum is geen gezonde afspiegeling van de multi-culti samenleving, Terror. Er is veel meer.

Joesoef
09-03-06, 20:51
:tik:

tukkersterror
09-03-06, 20:59
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Snik, snotter & boe-fucking-hoe !! :moe:

Dit forum is geen gezonde afspiegeling van de multi-culti samenleving, Terror. Er is veel meer. ik weet het ik heb zelf veel vrienden die moslim zijn en daaraan merk je niet eens dat ze moslim zijn, maar misschien heeft het ook te maken met wat voor een vrienden kring je hebt en welke opleiding ze hebben genoten.
Ik weet het niet maar wat hier plaats vind heb ik nog nooit meegemaakt:moe:

MaRiaH
09-03-06, 21:00
Je zegt het zelf al:



Ik heb nooit geweten dat sommige moslims zo'n haat gevoelens konden hebben naar ons Nederlanders


en:


Gelukkig zitten hier ook goed willende ..

Laat je niet gek maken door die pak em beet 3 malloten die niets van de Koran oid. vertegenwoordigen.

Ik snap je gevoelens wel.. ik heb ook wel eens van die dagen..
Dan ben ik het respectloze gekwats gewoon zat.. dan krijg ik het gevoel dat ik al die onrechtvaardigheid moet bestrijden.

Maar bedenk dat die hondsdollen (© Mark61 :hihi: ) niet representatief zijn voor hele bevolkingsgoepen of gelovigen.
Net zoals dat andersom niet zo is.

Cool down.. :hihi:

tukkersterror
09-03-06, 21:11
Geplaatst door MaRiaH
Je zegt het zelf al:
en:

Laat je niet gek maken door die pak em beet 3 malloten die niets van de Koran oid. vertegenwoordigen.

Ik snap je gevoelens wel.. ik heb ook wel eens van die dagen..
Dan ben ik het respectloze gekwats gewoon zat.. dan krijg ik het gevoel dat ik al die onrechtvaardigheid moet bestrijden.

Maar bedenk dat die hondsdollen (© Mark61 :hihi: ) niet representatief zijn voor hele bevolkingsgoepen of gelovigen.
Net zoals dat andersom niet zo is.

Cool down.. :hihi:

Ik weet het , ik weet het, maar soms mot je ze ff een schop onder hun achterste geven om weer door te kunnen.
Dat is ook het mooiste van het schrijven, je schrijft het op en je bent het gevoel ook weer kwijt gelukkig.
And don't worry I'm cool I'm the fons:haha:

sjo
09-03-06, 21:24
Geplaatst door tukkersterror
ik weet het ik heb zelf veel vrienden die moslim zijn en daaraan merk je niet eens dat ze moslim zijn, maar misschien heeft het ook te maken met wat voor een vrienden kring je hebt en welke opleiding

Je stelt dit voor als ideaal.....maar waarom is het zo leuk dat je aan Moslims niet merkt dat ze gelovig zijn ?

gr.
sjo

Juliette
09-03-06, 21:32
Geplaatst door tukkersterror
Ik ben het zat en zie het niet meer zitten dat wij ooit nog tot elkander komen....

Met vriendelijke groet,

Willem.

Die enkele wacko's zijn echt niet representatief voor alle moslims of allo's hoor. Ze hebben gewoon een grotere bek.

Ik ben een vlaming en toch wil ik niks met Filip De Winter te maken hebben.

Blijven focussen Tukker!

tukkersterror
09-03-06, 21:37
Geplaatst door sjo
Je stelt dit voor als ideaal.....maar waarom is het zo leuk dat je aan Moslims niet merkt dat ze gelovig zijn ?

gr.
sjo

Gewoon als we gaan stappen en ik drink bijvoorbeeld alcohol en zij niet, slaan ze me niet met teksen om mijn oren uit de koran, ze laten mij in mijn waarde en ik hun, dat bedoelde ik te zeggen met je merk niet dat ze moslim zijn.
Natuurlijk zijn daar beperkingen in, als ze bij mij eten, braad ik vlees in een speciale pan waar ik nooit varkensvlees in heb gebakken.

Ik stel dit niet voor trouwens als ideaal, het is gewoon ideaal, om vrienden te hebben die gewoon met je meegaan naar een kerk tijdens een begravenis of kerstmis, die ook gewoon een kerstboom thuis hebben omdat het gezellig is voor hun kids.
Het is gewoon ideaal dat we niks maar ook alles aantrekken van elkaars geloof, zonder dat het moet of verplicht is.

_h4T3D_sE7eN
09-03-06, 21:50
Geplaatst door tukkersterror
Gewoon als we gaan stappen en ik drink bijvoorbeeld alcohol en zij niet, slaan ze me niet met teksen om mijn oren uit de koran, ze laten mij in mijn waarde en ik hun, dat bedoelde ik te zeggen met je merk niet dat ze moslim zijn.
Natuurlijk zijn daar beperkingen in, als ze bij mij eten, braad ik vlees in een speciale pan waar ik nooit varkensvlees in heb gebakken.


Heb je dat vlees dan ook ritueel geslacht of reikt je integratie niet verder dan die braadpan ? :hihi:

Seif
09-03-06, 21:54
Kijk Tukker, de discussies gaan hier vaak toch wat verder dan in het leven van alledag. En veel gelovigen ontdekken dan tot eigen ongenoegen hun gebrek aan argumenten. Immers, geloof is per definitie iets wat je niet kan kennen. Dit proberen ze dan te compenseren met veel geschreeuw.

_h4T3D_sE7eN
09-03-06, 21:56
Geplaatst door Seif
Kijk Tukker, de discussies gaan hier vaak toch wat verder dan in het leven van alledag. En veel gelovigen ontdekken dan tot eigen ongenoegen hun gebrek aan argumenten. Immers, geloof is per definitie iets wat je niet kan kennen. Dit proberen ze dan te compenseren met veel geschreeuw.


Wat dus ook geldt voor ongeloof. En zo houdt men elkaar lekker bezig.

Juliette
09-03-06, 21:57
Geplaatst door Seif
Kijk Tukker, de discussies gaan hier vaak toch wat verder dan in het leven van alledag. En veel gelovigen ontdekken dan tot eigen ongenoegen hun gebrek aan argumenten. Immers, geloof is per definitie iets wat je niet kan kennen. Dit proberen ze dan te compenseren met veel geschreeuw.

Niet alle gelovigen gaan over tot geschreeuw. Enkel de schreeuwlelijkerds onder die gelovigen.

Orakel
09-03-06, 22:01
Geplaatst door tukkersterror
Gewoon als we gaan stappen en ik drink bijvoorbeeld alcohol en zij niet, slaan ze me niet met teksen om mijn oren uit de koran, ze laten mij in mijn waarde

Ies heul mooi, maarrrrrrrr.... ik weet wat ze over je zeggen as je weg bent.

_h4T3D_sE7eN
09-03-06, 22:03
Geplaatst door Orakel
Ies heul mooi, maarrrrrrrr.... ik weet wat ze over je zeggen as je weg bent.


"Die vrijgevochten, van God losgeslagen, homoseksuele, autochtone klootviool denkt dat als ie met ons rondhangt, dat ie dan een Marokkaanse aan de haak kan slaan. Eerst bekeren, dan praten we verder. Die flikker ... "


Je weet, in het Arabisch klinkt dit natuurlijk een stuk vijandiger.

tr_imparator
09-03-06, 22:06
Iedereen heeft recht op mijn eigen mening.


:D

Orakel
09-03-06, 22:09
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
"Die vrijgevochten, van God losgeslagen, homoseksuele, autochtone klootviool denkt dat als ie met ons rondhangt, dat ie dan een Marokkaanse aan de haak kan slaan. Eerst bekeren, dan praten we verder. Die flikker ... "


Je weet, in het Arabisch klinkt dit natuurlijk een stuk vijandiger.

:hihi:

"Tukker, al 3war, jij sagbi", zeggen ze dan. En Tukker denkt dan dat dat 'sagbi' een goed ding is. Immers, ze lachen hem toch vriendelijk toe?
En dat ze dat ze die sucadelappen uit die halale koekepan van 'm niet eten, da's alleen maar omdat ze ramadannen, dat doen zullie nou eenmaal 3 x per jaar.
En ze spreken zo goed Nederlands!!!!

_h4T3D_sE7eN
09-03-06, 22:11
Geplaatst door Orakel
:hihi:

"Tukker, al 3war, jij sagbi", zeggen ze dan.


:hihi: ...

mark61
09-03-06, 22:19
Jullie zijn helemaal niet aardig tegen Tukker de koekebakker. :fuckit2:

gh.wille
09-03-06, 22:20
Geplaatst door tukkersterror
Gewoon als we gaan stappen en ik drink bijvoorbeeld alcohol en zij niet, slaan ze me niet met teksen om mijn oren uit de koran, ze laten mij in mijn waarde en ik hun, dat bedoelde ik te zeggen met je merk niet dat ze moslim zijn.
Natuurlijk zijn daar beperkingen in, als ze bij mij eten, braad ik vlees in een speciale pan waar ik nooit varkensvlees in heb gebakken.

Ik stel dit niet voor trouwens als ideaal, het is gewoon ideaal, om vrienden te hebben die gewoon met je meegaan naar een kerk tijdens een begravenis of kerstmis, die ook gewoon een kerstboom thuis hebben omdat het gezellig is voor hun kids.
Het is gewoon ideaal dat we niks maar ook alles aantrekken van elkaars geloof, zonder dat het moet of verplicht is.

:duim:

Gelukkig hebben wij dezelfde ervaring !
Afgezien van het meegaan naar de kerk , maar wel met Kerst voor de kinderen een kant en klaar Kerstboompje met lichtjes heb ik gezien .
En ook bij mij koffie gedronken ,fijn dat het zo ook kan .
Je zult van zelf gaan merken ook hier wie de ware MOSLIMS zijn ,dit zijn de gematigde mensen die wel de KORAN aanhalen maar je er niet mee om de oren slaan .Bovendien het heeft z,n tijd nodig om te wennen aan de mensen die jij aan gaf ! Deze zijn alleen uit op het gal spugen naar alles wat niet in hun straatje past met name De Verdervelijke Westerse Wereld en niet te vergeten de Joden. gemakshalve vergeten ze dan dat er ook nog andere mensen wonen op deze aardklont wat ik slechts een Stofje materie in het heelal noem .

Joesoef
09-03-06, 22:25
:tik:

~Panthera~
09-03-06, 22:28
Geplaatst door Joesoef
:tik:


:vierkant:

Joesoef
09-03-06, 22:30
Geplaatst door ~Panthera~
:vierkant:

http://www.teamzebra.net/forums/images/smilies/lol_hitting.gif

tukkersterror
09-03-06, 22:49
Geplaatst door Orakel
Ies heul mooi, maarrrrrrrr.... ik weet wat ze over je zeggen as je weg bent.

Ben ik niet bang voor, want ik ben selectief in mijn vrienden, maar dat zijn dan ook de echte vrienden die altijd voor je klaar staan, of ik nu rijk of arm ben!

Orakel
09-03-06, 22:53
Geplaatst door tukkersterror
Ben ik niet bang voor, want ik ben selectief in mijn vrienden, maar dat zijn dan ook de echte vrienden die altijd voor je klaar staan, of ik nu rijk of arm ben!

Just pulling your leg mate :wink: stay sharp el 3war.

tukkersterror
09-03-06, 22:53
Geplaatst door Joesoef
http://www.teamzebra.net/forums/images/smilies/lol_hitting.gif

Sla panthera niet Joesoef :melig:

~Panthera~
09-03-06, 22:56
Geplaatst door Joesoef
http://www.teamzebra.net/forums/images/smilies/lol_hitting.gif


:argwaan:

mark61
09-03-06, 22:58
Geplaatst door ~Panthera~
:argwaan:

Volgens mij is ie zelf crypto-lid van het 4,5-meicomité.

tukkersterror
09-03-06, 22:58
Geplaatst door gh.wille
:duim:

Gelukkig hebben wij dezelfde ervaring !
Afgezien van het meegaan naar de kerk , maar wel met Kerst voor de kinderen een kant en klaar Kerstboompje met lichtjes heb ik gezien .
En ook bij mij koffie gedronken ,fijn dat het zo ook kan .
Je zult van zelf gaan merken ook hier wie de ware MOSLIMS zijn ,dit zijn de gematigde mensen die wel de KORAN aanhalen maar je er niet mee om de oren slaan .Bovendien het heeft z,n tijd nodig om te wennen aan de mensen die jij aan gaf ! Deze zijn alleen uit op het gal spugen naar alles wat niet in hun straatje past met name De Verdervelijke Westerse Wereld en niet te vergeten de Joden. gemakshalve vergeten ze dan dat er ook nog andere mensen wonen op deze aardklont wat ik slechts een Stofje materie in het heelal noem .

Wat ik eigelijk gewoon wilde zeggen dat in vriendschap niet uitmaakt wie je bent of wat je doet.
En uitschot heb je overal, maar in iedergeval bedankt voor de :duim:

MaRiaH
09-03-06, 22:58
Geplaatst door Joesoef
http://www.teamzebra.net/forums/images/smilies/lol_hitting.gif


Staat er nou "LOL" op dat bord?????? :schok:

:giechel:

mark61
09-03-06, 23:01
Geplaatst door MaRiaH
Staat er nou "LOL" op dat bord?????? :schok:

:giechel:

Dr staat lol. . Das kort voor lolita.

mark61
09-03-06, 23:01
.

~Panthera~
09-03-06, 23:02
Geplaatst door mark61
Volgens mij is ie zelf crypto-lid van het 4,5-meicomité.



xkipe smelwb :tik:

mark61
09-03-06, 23:05
Geplaatst door ~Panthera~
xkipe smelwb :tik:

Doen ze in de Baarsjes ook Klingon?

~Panthera~
09-03-06, 23:08
Geplaatst door mark61
Doen ze in de Baarsjes ook Klingon?

Tpah !! :hihi: :jeweetog:

Tomas
09-03-06, 23:12
Psies!

Hik.

gh.wille
09-03-06, 23:13
Geplaatst door tukkersterror
Ik ben het zat en zie het niet meer zitten dat wij ooit nog tot elkander komen....
Zelfs ik begin langzamerhand een antipatie te voelen voor de Islam en alles wat er mee samen hangt.
Ik heb nooit geweten dat sommige moslims zo'n haat gevoelens konden hebben naar ons Nederlanders en moslims die vrijer zijn dan hier op maroc.nl, dit beangstig mij.
Ik ben hier een maand terug op maroc.nl terecht gekomen om wat meer te leren over mensen met andere achtergronden dan ik, gezellig praten over wereld problemen en ze proberen op een ludieke manier gezamelijk op te lossen.
Maar dat is hier niet mogelijk, want bij ieder topic word door bepaalde personen wel de koran naar voren getoverd en vertellen mij en anderen dat dit niet kan of mag omdat dit in de koran staat.
Sorry die mensen zijn in mijn ogen gestoord en lijden aan godsdienst waanzin!!!
Voorbeeld:
Een moslim meisje zou niet naar een discotheek mogen want dan is ze een slet, want dat zou dan in de koran moeten staan.
Nou bullshit, want in de tijd dat de koran werd geschreven waren er nog geen gelegenheden waar men drank kon krijgen.

Voorbeeld:
Een vrouw brengt een cd uit en wordt met de grond gelijk gemaakt omdat zij een moslim is en op haar blote rug in de videoclip, foto's laat zien.

Voorbeeld:
Worden marokanen geweigerd in discotheken zijn wij nazi's, vuile honden en meer van deze uitspraken, wat mij bestempeld als tweederangs burger, wordt wederom de koran erbij gehaald om te bewijzen dat vrouwen er niet thuis horen en dat onze vrouwen (dus ook mijn vrouw een hoer is) ik pas voor deze uitspraken en vind het ook vreemd dat de beheerders dit gewoon toelaten!!!

Ik vraag me wel af of moslims hier een eigen wil hebben, want waarom moeten ze er steeds de koran erbij halen om anderen te overtuigen van hun gelijk.
Wij zijn allemaal gewone mensen en niemand is slechter of beter dan ik, althans dat was altijd mijn mening en daar begin ik nu aan te twijvelen en dat is gevaarlijk.
Want als ik een overtuigd anti-rascist begint te twijvelen wat zullen andere burgers die hier wonen dan een twijvel hebben.

Als wij hier zo al met elkaar omgaan, hoe zou het dan wezen in de grote steden als Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam?

Gelukkig zitten hier ook goed willende en daarom moet ik ook oppassen wat ik hier schrijft, want ik wil hun geen pijn doen, maar mijn hart te rade gaande was ik van plan om het hele geloof regelrecht de grond in te boren, maar mijn respect houd mij hier van tegen.

Met vriendelijke groet,

Willem.

Ik zal je nog ff een tip geven ,je bent nog jong althans dat neem ik aan , leer dat gene van hun taal wat je leren moet en ook het snelst leert ,dat zijn nl de scheld en schuttingtaal woorden.
In de tijd dat ik stuurman was heb ik met vele nationaliteiten gevaren ,en ik denk dat ik in wel 10 of meer talen schelden kan zij het dan beperkt tot een paar woordjes .
Ik heb destijds met Laskaren gevaren ,en ik verstond ze voor geen meter ,maar hun opmerking verstond ik wel ,dan gebruik je het internationale teken **** ** gevolgd door het scheldwoord dat je kent .werkt prima .Hun voorman "Number one" wist niet waar hij het zoeken moest ,ik ook niet om m,n lachen in te houden.
Dus als ze je dan achteraf weer denken in de maling te nemen zeg je gewoon steek dit maar in je vette TNOEBITT goed op letten wie er het hardste lacht , van je Marokkaanse vrienden .
Sukses.

Bofko
09-03-06, 23:18
Geplaatst door gh.wille

Ik heb destijds met Laskaren gevaren ,en ik verstond ze voor geen meter

Waar komen deze exoten vandaan ?

tukkersterror
09-03-06, 23:20
Geplaatst door Orakel
:hihi:

"Tukker, al 3war, jij sagbi", zeggen ze dan. En Tukker denkt dan dat dat 'sagbi' een goed ding is. Immers, ze lachen hem toch vriendelijk toe?


:zweep: Ik denk dat je met een universitaire opleiding, je niet hoeft te spreken in hun moerstaal maar gewoon in het Nederlands kunt zeggen waar het opstaat, dat sommige afgekeurde moslims het nodig vinden om te schimpen met hun taal omdat het stoer is tegenover hun pubberale vrienden, toont zich van een blo niveau :zweep:
Er is er maar eentje heel wijs op deze topic en die deed het af met een :blij: maar die zal dan ook wel weten wat wijsheid is.

gh.wille
09-03-06, 23:39
Geplaatst door Bofko
Waar komen deze exoten vandaan ?

LASKAREN ,

Gemengde bevolkingsgroep van koreanen en Vietnamezen en ook zat er wel Chinees of Japans bloed bij .
Het waren erg goede zeelieden ,logisch want hun wieg stond als regel op een JONK (soort schip ) dat in principe statenloos was *,de jonk was hun broodwinning maar tegelijk woning , net zoals veel schippers gezinnen destijds en nu zelfs nog in Nederland .
De jonk was een van de beste schepen ooit gebouwd hij was zeewaardig ,maar ook geschikt om de ondiepe rivieren op te varen ,zelfs nu zijn er nog honderden en dan te bedenken dat ze er al enkele duizenden jaren varen ,nu veelal uitgerust met een motor , qwa uiterlijk is er niets aan veranderd zelfs de zeilen niet .

* sorry ,dit was ik ff vergeten !
Ze vormden ook een wereldje apart en kookten hun eigen eten met hun eigen kok, daar kregen ze dezelfde dag vergoeding voor als de rest van de bemanning ,dat was voor hun een extra centje .
Hun indentiteits (bewijs ) werd bewaard door de ''Number One " .
Ze monsterden aan zgn ,,bij de reis " en gingen vaak weer van boord als we definitief vertrokken uit hun omgeving ,die vergis je niet hoe enorm groot het was ,honderden mijlen van VIETNAM tot NOORD -JAPAN en zelfs soms tot WLADIWOSTOK .

Bofko
09-03-06, 23:50
Geplaatst door gh.wille
LASKAREN ,

:fpetaf:

Baddha
10-03-06, 00:49
Ach beste Tukker, we zijn hier allemaal individuen hè. De mening van enkelen is gelukkig doorgaans niet de mening van velen.

Er zitten hier een aantal lieden die minstens zo extreem haatdragend zijn en er net zo op los generaliseren als de fanatiekere NVU leden. Daar ben ik inmiddels ook achter. Ze zitten aan de andere kant van het spectrum, maar verder is het meer van hetzelfde.

Overigens is het inherent aan het medium 'forum' dat er wel eens misverstanden kunnen ontstaan. Herman Finkers zei het al: "Eén verkeerde komma of letter maakt zelfs van Jezus nog een ketter"

gh.wille
10-03-06, 01:08
Geplaatst door Baddha
Ach beste Tukker, we zijn hier allemaal individuen hè. De mening van enkelen is gelukkig doorgaans niet de mening van velen.

Er zitten hier een aantal lieden die minstens zo extreem haatdragend zijn en er net zo op los generaliseren als de fanatiekere NVU leden. Daar ben ik inmiddels ook achter. Ze zitten aan de andere kant van het spectrum, maar verder is het meer van hetzelfde.

Overigens is het inherent aan het medium 'forum' dat er wel eens misverstanden kunnen ontstaan. Herman Finkers zei het al: "Eén verkeerde komma of letter maakt zelfs van Jezus nog een ketter"

:haha: heel erg goed.

Dwaalspoor
10-03-06, 02:21
Geplaatst door gh.wille
Ik zal je nog ff een tip geven ,je bent nog jong althans dat neem ik aan , leer dat gene van hun taal wat je leren moet en ook het snelst leert ,dat zijn nl de scheld en schuttingtaal woorden.
In de tijd dat ik stuurman was heb ik met vele nationaliteiten gevaren ,en ik denk dat ik in wel 10 of meer talen schelden kan zij het dan beperkt tot een paar woordjes .
Ik heb destijds met Laskaren gevaren ,en ik verstond ze voor geen meter ,maar hun opmerking verstond ik wel ,dan gebruik je het internationale teken **** ** gevolgd door het scheldwoord dat je kent .werkt prima .Hun voorman "Number one" wist niet waar hij het zoeken moest ,ik ook niet om m,n lachen in te houden.
Dus als ze je dan achteraf weer denken in de maling te nemen zeg je gewoon steek dit maar in je vette TNOEBITT goed op letten wie er het hardste lacht , van je Marokkaanse vrienden .
Sukses.

Het eerste wat je moest leren in mijn buurt toen ik in Rotterdam kwam wonen was schelden. Als je niet kon schelden werd je verbaal afgemaakt. Nu nog steeds, wie niet kan vloeken en schelden wordt door de autochtone buurtgenoten compleet afgemaakt.

Dat overkwam me ook toen we naar Tanger (grote havenstad) gingen verhuizen. Bij ons op het platteland moest je het nooit in je hoofd halen om iemands moeder uit te schelden. In Tanger was dat gewoon standaard. Ik heb ook vele malen gevochten om dergelijke scheldwoorden totdat ze van mij accepteerden dat ik zulke woorden niet tolereer, en ze dat voortaan niet tegen mij gebruikten. Schelden en vloeken hoort kennelijk bij een grote stad, en al helemaal bij een havenstad.

Ik ben nu dus ook kampioen schelden als het moet. Een kwestie van Survival of the fittest. Er is maar 1 soort schelden dat ik niet wil aanleren en niet gebruik, dat is iemands familieleden uitschelden.

Dwaalspoor
10-03-06, 02:28
Geplaatst door gh.wille
LASKAREN ,

Gemengde bevolkingsgroep van koreanen en Vietnamezen en ook zat er wel Chinees of Japans bloed bij .
Het waren erg goede zeelieden ,logisch want hun wieg stond als regel op een JONK (soort schip ) dat in principe statenloos was *,de jonk was hun broodwinning maar tegelijk woning , net zoals veel schippers gezinnen destijds en nu zelfs nog in Nederland .
De jonk was een van de beste schepen ooit gebouwd hij was zeewaardig ,maar ook geschikt om de ondiepe rivieren op te varen ,zelfs nu zijn er nog honderden en dan te bedenken dat ze er al enkele duizenden jaren varen ,nu veelal uitgerust met een motor , qwa uiterlijk is er niets aan veranderd zelfs de zeilen niet .

* sorry ,dit was ik ff vergeten !
Ze vormden ook een wereldje apart en kookten hun eigen eten met hun eigen kok, daar kregen ze dezelfde dag vergoeding voor als de rest van de bemanning ,dat was voor hun een extra centje .
Hun indentiteits (bewijs ) werd bewaard door de ''Number One " .
Ze monsterden aan zgn ,,bij de reis " en gingen vaak weer van boord als we definitief vertrokken uit hun omgeving ,die vergis je niet hoe enorm groot het was ,honderden mijlen van VIETNAM tot NOORD -JAPAN en zelfs soms tot WLADIWOSTOK .

De Rotterdammer:

Autochtone inwoner van de grootste havenstad van Nederland en jarenlang van de wereld. Deze bevolkingsgroep kent de hoogste (op enkele gehuchten in groningen na) werkloosheid van Nederland. Grof gebekt snoeren ze iedereen waar ze het niet mee eens zijn de mond. Één misstap en je hebt meteen een lading verwensingen en scheldpartijen te pakken.

’Rotterdamse straattaal in gevaar’

ROTTERDAM - Het fraai Rotterdams ’Tieft op!’ , of anders gezegd: ’Pleurt op! ’ Mag dat nog wel op straat worden gezegd?

Raadslid Manuel Kneepkens van de Stadspartij maakt zich zorgen om de Rotterdam Code die het college heeft gepresenteerd. En dan met name om het gebod dat in de openbare ruimte voortaan alleen nog maar Nederlands dient te worden gesproken .

’Het is dus niet meer mogelijk om Rotterdams op straat te spreken!’ constateert Kneepkens in schriftelijke vragen aan het gemeentebestuur.

Volgens de Stadspartij is het gebod in strijd met de Grondwet en de Rechten van de Mens.

Michiel Smit van Nieuw Rechts, aan de andere kant, wil van de Rotterdam Code een wet maken, zodat de politie het spreken van het Nederlands in het openbaar kan afdwingen, stelt hij in een persbericht.

Nog deze maand gaan wethouder Leonard Geluk en Marianne van den Anker naar verschillende organisaties om te praten over de Rotterdam Code.

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article114255.ece

Manuel is filosoof en dichter en was lijsttrekker van de Stadspartij. Heeft ruim 12 jaar in de gemeenteraad gezeten tot aan de laatste verkiezingen.

Dwaalspoor
10-03-06, 03:32
Geplaatst door tukkersterror
Ik ben het zat en zie het niet meer zitten dat wij ooit nog tot elkander komen....
Zelfs ik begin langzamerhand een antipatie te voelen voor de Islam en alles wat er mee samen hangt.
Ik heb nooit geweten dat sommige moslims zo'n haat gevoelens konden hebben naar ons Nederlanders en moslims die vrijer zijn dan hier op maroc.nl, dit beangstigt mij.
Ik ben hier een maand terug op maroc.nl terecht gekomen om wat meer te leren over mensen met andere achtergronden dan ik, gezellig praten over wereld problemen en ze proberen op een ludieke manier gezamelijk op te lossen.
Maar dat is hier niet mogelijk, want bij ieder topic word door bepaalde personen wel de koran naar voren getoverd en vertellen mij en anderen dat dit niet kan of mag omdat dit in de koran staat.
Sorry die mensen zijn in mijn ogen gestoord en lijden aan godsdienst waanzin!!!
Voorbeeld:
Een moslim meisje zou niet naar een discotheek mogen want dan is ze een slet, want dat zou dan in de koran moeten staan.
Nou bullshit, want in de tijd dat de koran werd geschreven waren er nog geen gelegenheden waar men drank kon krijgen.

Voorbeeld:
Een vrouw brengt een cd uit en wordt met de grond gelijk gemaakt omdat zij een moslim is en op haar blote rug in de videoclip, foto's laat zien.

Voorbeeld:
Worden marokanen geweigerd in discotheken zijn wij nazi's, vuile honden en meer van deze uitspraken, wat mij bestempeld als tweederangs burger, wordt wederom de koran erbij gehaald om te bewijzen dat vrouwen er niet thuis horen en dat onze vrouwen (dus ook mijn vrouw een hoer is) ik pas voor deze uitspraken en vind het ook vreemd dat de beheerders dit gewoon toelaten!!!

Ik vraag me wel af of moslims hier een eigen wil hebben, want waarom moeten ze er steeds de koran erbij halen om anderen te overtuigen van hun gelijk.
Wij zijn allemaal gewone mensen en niemand is slechter of beter dan ik, althans dat was altijd mijn mening en daar begin ik nu aan te twijfelen en dat is gevaarlijk.
Want als ik een overtuigd anti-rascist begint te twijfelen wat zullen andere burgers die hier wonen dan een twijfel hebben.

Als wij hier zo al met elkaar omgaan, hoe zou het dan wezen in de grote steden als Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam?

Gelukkig zitten hier ook goed willende en daarom moet ik ook oppassen wat ik hier schrijft, want ik wil hun geen pijn doen, maar mijn hart te rade gaande was ik van plan om het hele geloof regelrecht de grond in te boren, maar mijn respect houd mij hier van tegen.

Met vriendelijke groet,

Willem.

Tieft toch op joh mietje, pleurispoot. Wat ben jij een sissyboy zeg en wat kan jij huilebalken. Kom je ons met allerlei lullotopics uitdagen en uitlokken maar wanneer je de wind van voren krijgt kom je met zo'n lulverhaal aankakken. Wees een vent en hou op met dat vrouwtjesgegrien. Wees blij dat ik uit respect het woord kanker hier niet in de mond neem anders zou je het in elke zin tegenkomen die ik hier schrijf. :tik:

Met de hatelijke groeten,

Dwaalspoor

Wortel
10-03-06, 05:59
Raadslid Manuel Kneepkens van de Stadspartij maakt zich zorgen om de Rotterdam Code die het college heeft gepresenteerd. En dan met name om het gebod dat in de openbare ruimte voortaan alleen nog maar Nederlands dient te worden gesproken .

’Het is dus niet meer mogelijk om Rotterdams op straat te spreken!’ constateert Kneepkens in schriftelijke vragen aan het gemeentebestuur.

Geen RottUrdams op straat!!???

Pas as de Euromast in de tunnel past scheien wij der uit met die taal.
Je tante op een houtvlot met je Code, ezelsveulen van Japan!!

Het wat heftiger taalveld laat ik hier even achterwege maar ook dat beheersen we hier in Rotterdam uitstekend.

tukkersterror
10-03-06, 10:05
Geplaatst door Dwaalspoor
Tieft toch op joh mietje, pleurispoot. Wat ben jij een sissyboy zeg en wat kan jij huilebalken. Kom je ons met allerlei lullotopics uitdagen en uitlokken maar wanneer je de wind van voren krijgt kom je met zo'n lulverhaal aankakken. Wees een vent en hou op met dat vrouwtjesgegrien. Wees blij dat ik uit respect het woord kanker hier niet in de mond neem anders zou je het in elke zin tegenkomen die ik hier schrijf. :tik:

Met de hatelijke groeten,

Dwaalspoor

In jou schrijven zie ik dus dat jij zo'n afgekeurde Isla"mietje bent, een hekel heb op alles wat er om je heen gebeurd.
Eerst kom je dat het normaal is om grove taal te gebruiken in Rotterdam en dat jij jezelf deze taal hebt aangeleerd om je staande te houden tussen de straatschoffies van Rotterdam, hier gaf je eigelijk al aan uit wat voor een millieu je komt en hoe sterk je in het leven staat, namelijk als een vaatdoek.
Tevens geef je aan de haat tegen de vrouwen daar jij regelmatig vrouw ontvriendelijke woorden gebruikt.
Volgens mij ben jij dan zo lelijk dat je regelmatig een blauwtje loopt van het vrouwelijk gezag, gezien het bovenstaande wat ik schreef ook niet zo vreemd.
De onmacht komt bij jou naar buiten om hun diverse publieke namen te geven in het oudste beroep van de wereld, dat is bijzonder jammer, want deze vrouwen die jij niet kent leven een leven die jij niet voor mogelijk had gehouden.
Een normaal reagerend persoon van de wereld zou interresse tonen naar iets nieuws, er mee praten, discusseren om iets te leren van een cultuur die hem vreemd is, helaas jij niet, jij probeert hen te praten in je eigen cultuur en alles wat daar buiten is is fout.
Misschien heb jij ook wel gelijk en leven we hier met 15.999.000 verkeerde mensen en een 1001 normale personen, ik hoop dan ook dat deze normale mensen zich gaan verenigen in een groep zodat het voor de AIVD makkelijk is om hun op te pakken, zodat wij gekken weer normaal kunnen leven, zoals wij duizende jaren gewoon waren.
Jij kunt dan rustig met de duizend anderen in een cel op schiphol gaan lopen schelden dat wij honden, sletten, huilebalken, mietjes, teringpoten, sissyboy zijn en op kunnen tyfen in ons land.
Bedenkt wel als wij met ons allen de normaal denkende mensen optyffen jij een zeer groot probleem hebt, namelijk dat je dan zelf moet werken en er niemand meer is die voor je zorgt.

Met vriendelijke groet,

Tukkersterror.

MusicManiac
10-03-06, 10:18
Geplaatst door Dwaalspoor
Tieft toch op joh mietje, pleurispoot. Wat ben jij een sissyboy zeg en wat kan jij huilebalken. Kom je ons met allerlei lullotopics uitdagen en uitlokken maar wanneer je de wind van voren krijgt kom je met zo'n lulverhaal aankakken. Wees een vent en hou op met dat vrouwtjesgegrien. Wees blij dat ik uit respect het woord kanker hier niet in de mond neem anders zou je het in elke zin tegenkomen die ik hier schrijf. :tik:

Met de hatelijke groeten,

Dwaalspoor

Zijn hier nog moderators wakker?

tukkersterror
10-03-06, 10:25
Geplaatst door MusicManiac
Zijn hier nog moderators wakker?

Nee!!!!:traan:

:cola:

H.P.Pas
10-03-06, 10:36
Geplaatst door Dwaalspoor
Tieft toch op joh mietje, pleurispoot. Wat ben jij een sissyboy zeg en wat kan jij huilebalken. Kom je ons met allerlei lullotopics uitdagen en uitlokken maar wanneer je de wind van voren krijgt kom je met zo'n lulverhaal aankakken. Wees een vent en hou op met dat vrouwtjesgegrien. Wees blij dat ik uit respect het woord kanker hier niet in de mond neem anders zou je het in elke zin tegenkomen die ik hier schrijf. :tik:

Met de hatelijke groeten,

Dwaalspoor

In de grond ben je een goeie jongen.
Metertje of drie vier.

tukkersterror
10-03-06, 10:44
Geplaatst door gh.wille
Ik zal je nog ff een tip geven ,je bent nog jong althans dat neem ik aan , leer dat gene van hun taal wat je leren moet en ook het snelst leert ,dat zijn nl de scheld en schuttingtaal woorden.
In de tijd dat ik stuurman was heb ik met vele nationaliteiten gevaren ,en ik denk dat ik in wel 10 of meer talen schelden kan zij het dan beperkt tot een paar woordjes .
Ik heb destijds met Laskaren gevaren ,en ik verstond ze voor geen meter ,maar hun opmerking verstond ik wel ,dan gebruik je het internationale teken **** ** gevolgd door het scheldwoord dat je kent .werkt prima .Hun voorman "Number one" wist niet waar hij het zoeken moest ,ik ook niet om m,n lachen in te houden.
Dus als ze je dan achteraf weer denken in de maling te nemen zeg je gewoon steek dit maar in je vette TNOEBITT goed op letten wie er het hardste lacht , van je Marokkaanse vrienden .
Sukses.

Scheldwoorden ken ik ook genoeg in verschillende talen, maar ik denk dat ik me dan ga verlagen naar een niveau wat ik niet wil zijn.
Maar als jij met Laskaren heb gevaren, zat je dan op de internationale sleep???
Want deze personen werden veel gebruikt om ze over tezetten op de sleep.
Het waren trouwens uitstekende zeelui en hun kok was ook vaak hun dokter, die met huis en tuin middeltjes wonderbaarlijke genezingen deden.
Wel eens hun eigengestookte drankje geproeft:hihi:

tukkersterror
10-03-06, 10:49
Geplaatst door H.P.Pas
In de grond ben je een goeie jongen.
Metertje of drie vier.

Waarom???
Laat hem leven dan lijdt hij het meest!!!

Als hij nu het leven laat en hij komt boven heeft hij ruzie met God, omdat zijn maagden niet knap genoeg zijn of omdat ze zijn gerepareerd in een Hollands ziekenhuis :knipoog:

Baddha
10-03-06, 11:12
Geplaatst door tukkersterror
Waarom???
Laat hem leven dan lijdt hij het meest!!!

Als hij nu het leven laat en hij komt boven heeft hij ruzie met God, omdat zijn maagden niet knap genoeg zijn of omdat ze zijn gerepareerd in een Hollands ziekenhuis :knipoog:

Of omdat de maagden niet van het vrouwelijke geslacht blijken te zijn :wink:

Ik moet zeggen, vanuit sociologisch standpunt is Dwaalspoor wel een interessant figuur. Hoe komt iemand zo enorm verknipt, zo vol haat? Hoe klein moet z'n pikkie zijn dat ie zo jaloers is op alles en iedereen? Door hoeveel hoeren zal hem de toegang geweigerd zijn dat ie nu zo'n intense hekel heeft aan dames van lichte zeden?

Misschien zijn gevallen als hij wel iets gebruikelijker aan de absolute onderkant van de samenleving. Als je enkel omgaat met het grootste gajes ontwikkel je vast vanzelf zo'n scheef wereldbeeld.

super ick
10-03-06, 11:19
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Heb je dat vlees dan ook ritueel geslacht of reikt je integratie niet verder dan die braadpan ? :hihi:

Ritueel geslacht?
Een kennis van mij heeft in een kippenslachterij gewerkt waar ook halal geslacht werd.

Ik leg je even uit hoe dat in zijn werk ging.

De kippen hangen op hun kop aan een lopende band en worden zo door een klein ronddraaiend zaagschijfje getrokken waardoor hun kop eraf gehaald wordt.

Als ze halal gingen slachten zetten ze een cd-tje op met Arabische spreuken (teksten/gebeden?).

Las je de boutjes naast elkaar legt kan niemand meer het verschil zien hoor. Mijn kennissen spreken een paar woordjes voor het eten gaan. Volgens hen is dat voldoende.

Seif
10-03-06, 11:33
Geplaatst door Baddha
Ik moet zeggen, vanuit sociologisch standpunt is Dwaalspoor wel een interessant figuur.

Maar sommige mensen springen wel erg gretig op iemand als Dwaalspoor. Iemand om zich aan te spiegelen, zodat je je goed kunt voelen over jezelf.

Dwaalspoor als de archetypische KutMarokkaan...

Juliette
10-03-06, 11:40
Geplaatst door Seif
Maar sommige mensen springen wel erg gretig op iemand als Dwaalspoor. Iemand om zich aan te spiegelen, zodat je je goed kunt voelen over jezelf.

Dwaalspoor als de archetypische KutMarokkaan...

Eens.

Baddha
10-03-06, 11:40
Geplaatst door Seif
Maar sommige mensen springen wel erg gretig op iemand als Dwaalspoor. Iemand om zich aan te spiegelen, zodat je je goed kunt voelen over jezelf.

Ik geef het toe, laat me toch weer te makkelijk provoceren :traan1:

Dwaalspoor heeft geen hulp nodig om zichzelf voor schut te zetten.

Goed, ik zal bij deze mijn verbale baldadigheid stoppen.

Dolle Fatima
10-03-06, 12:00
Misschien moet je eens wat meer rondhangen op wie schrijft die blijft. Daar zijn ze wat relaxter.

tukkersterror
10-03-06, 12:07
Geplaatst door Seif
Maar sommige mensen springen wel erg gretig op iemand als Dwaalspoor. Iemand om zich aan te spiegelen, zodat je je goed kunt voelen over jezelf.

Dwaalspoor als de archetypische KutMarokkaan...

Nee hoor heb ik totaal niet nodig, steek gewoon mijn browning 9mm in mijn binnenzak of achter mijn broekriem, twee of drie handgranaten in mijn handschoenen vakje en ik voel mij als een echte kerel als ik de stad in ga in Rotterdam, ben niet bang voor personen als Dwaalspoor want die knal ik dan gewoon af als een ongelovige hond, citeer een paar teksen uit de bijbel, zoiets van oog om oog tand om tand, of wie zaait zal oogsten, dit is politiek correct en hoort erbij :hihi:

Nee ik voel mij goed als ik gewoon kan uitgaan, zoals ik altijd doe zonder gevoel van angst of haat, want dat heb ik nooit gehad.
Maar als je sommige uitspraken leest hier op maroc.nl, ben ik genegen om mijn mening op mijn mede landgenoten te herzien en daar schrok ik van.
Het gevaar van een paar kwaadwilligen die met onzinnige uitspraken, mij in een maand tijd zo kunnen beinvloeden, dat ik begrip krijgt voor de andere kant zoals bijvoorbeeld de skinheads en politieke figuren als Wilders en tuig.
Want hoe makkelijk is het niet om bepaalde groepen dan om te praten.
Daar kreeg ik het koud van, want ik wil mijn mening niet herzien op mijn medeburgers en misschien heb ik te veel vertrouwen in de mens, jammer dan!

Alleen is het wel heel gevaarlijk dat de keiharde mening van een paar exstreem overtuigde personen, invloed kan hebben op mijn mening.

Iedereen mag mij ook een keiharde mening geven op mij als persoon, maar scheer dan niet iedere Nederlander over de zelfde kam en geef dan de mening over mij als persoon en niet uit de naam van een geloof of citaten uit een boek.
Want ik neem aan dat God nooit de bedoeling heeft gehad, dat ik en andere volks groepen worden beledigd uit zijn naam.
Ik ben ook niet kwaad op zulke mensen als Dwaalspoor (slechts een voorbeeld) alleen teleur gesteld als medeburger van mij hier in Nederland, waarvan ik dacht het land te zijn van tollerantie.
Maar misschien nu de nachtmerrie van de toekomst, als er nog een toekomst is......

Seif
10-03-06, 14:45
Geplaatst door Baddha
Goed, ik zal bij deze mijn verbale baldadigheid stoppen.

Wat jammer voor Dwaalspoor. Volgens mij kickt ie er namelijk op. :hihi:

tukkersterror
10-03-06, 15:52
Geplaatst door Seif
Wat jammer voor Dwaalspoor. Volgens mij kickt ie er namelijk op. :hihi:

:denk: :jammer: Nee ik zeg het niet!!!:hihi:

super ick
10-03-06, 15:54
Geplaatst door Baddha
Of omdat de maagden niet van het vrouwelijke geslacht blijken te zijn :wink:

Ik moet zeggen, vanuit sociologisch standpunt is Dwaalspoor wel een interessant figuur. Hoe komt iemand zo enorm verknipt, zo vol haat? Hoe klein moet z'n pikkie zijn dat ie zo jaloers is op alles en iedereen? Door hoeveel hoeren zal hem de toegang geweigerd zijn dat ie nu zo'n intense hekel heeft aan dames van lichte zeden?

Misschien zijn gevallen als hij wel iets gebruikelijker aan de absolute onderkant van de samenleving. Als je enkel omgaat met het grootste gajes ontwikkel je vast vanzelf zo'n scheef wereldbeeld.

Dat van die maagden blijkt toch niet te kloppen heb ik gehoord. Het betreft namelijk geen 72 maagden maar 1 maagd van 72.

tukkersterror
10-03-06, 15:59
Geplaatst door superdick
Dat van die maagden blijkt toch niet te kloppen heb ik gehoord. Het betreft namelijk geen 72 maagden maar 1 maagd van 72.

:stout: bedoel je 1 maagd van 72 jaar???
:hihi: of 1 van de 72 maagden???

En als ze er maar 1 krijgen, waarom zijn er dan maar 72 maagden in het paradijs???

tukkersterror
10-03-06, 19:16
Geplaatst door mark61
Dr staat lol. . Das kort voor lolita.

Wat is nou weer een lolita, of lol i ta???
Ook marokaans of turks??

Divine_70
10-03-06, 19:31
Niet voor de maagden... :rolleyes: Die zijn op remember? :jammer:

:hihi:

tukkersterror
10-03-06, 19:44
Geplaatst door Divine_70
Niet voor de maagden... :rolleyes: Die zijn op remember? :jammer:

:hihi:

Heb ik weer wat gemist??? :ergleuk:

Divine_70
10-03-06, 19:48
Geplaatst door tukkersterror
Heb ik weer wat gemist??? :ergleuk:

:haha: Cartoons ? Denemarken ? De maagden zijn op ? Remember ? :hihi:

tukkersterror
10-03-06, 20:24
Geplaatst door Divine_70
:haha: Cartoons ? Denemarken ? De maagden zijn op ? Remember ? :hihi:

Dat is heel leuk, maar ook droevig tegelijk....

Er sterven dagelijks 25.000 kinderen onder de 12 jaar, dus in de theorie zouden er dus 12500 maagden per dag aanwezig moeten zijn.
Sorry ik stop er mee, dit is te erg, ik ga niet mijn gram halen over deze onschuldige kinderen..........

Ik heb trouwens helemaal geen zin meer om andere groepen er bij te halen.

Maagden bestaan niet in de hemel, althans niet voor mij, een maagd is schoon, rein en onbedorven, een maagd is onervaren met iedere vorm van sex, een maagd zijn mensen die hun intiemse willen geven aan 1 persoon.
Als ik in de hemel kom en een maagd voldoet aan mijn eisen van een maagd, dan moet ik pedofiel zijn om de gift te accepteren.

Nee dank je, dan liever niks of een vrouw die van wanten weet.....

Maar ja wie ben ik!!!

Misschien wel een ouwe bok die valt op maagden van 12+ :moe:

tukkersterror
10-03-06, 21:45
Het is bijna kerstmis

gh.wille
10-03-06, 23:03
Geplaatst door Dwaalspoor
De Rotterdammer:

Autochtone inwoner van de grootste havenstad van Nederland en jarenlang van de wereld. Deze bevolkingsgroep kent de hoogste (op enkele gehuchten in groningen na) werkloosheid van Nederland. Grof gebekt snoeren ze iedereen waar ze het niet mee eens zijn de mond. Één misstap en je hebt meteen een lading verwensingen en scheldpartijen te pakken.

’Rotterdamse straattaal in gevaar’

ROTTERDAM - Het fraai Rotterdams ’Tieft op!’ , of anders gezegd: ’Pleurt op! ’ Mag dat nog wel op straat worden gezegd?

Raadslid Manuel Kneepkens van de Stadspartij maakt zich zorgen om de Rotterdam Code die het college heeft gepresenteerd. En dan met name om het gebod dat in de openbare ruimte voortaan alleen nog maar Nederlands dient te worden gesproken .

’Het is dus niet meer mogelijk om Rotterdams op straat te spreken!’ constateert Kneepkens in schriftelijke vragen aan het gemeentebestuur.

Volgens de Stadspartij is het gebod in strijd met de Grondwet en de Rechten van de Mens.

Michiel Smit van Nieuw Rechts, aan de andere kant, wil van de Rotterdam Code een wet maken, zodat de politie het spreken van het Nederlands in het openbaar kan afdwingen, stelt hij in een persbericht.

Nog deze maand gaan wethouder Leonard Geluk en Marianne van den Anker naar verschillende organisaties om te praten over de Rotterdam Code.

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article114255.ece

Manuel is filosoof en dichter en was lijsttrekker van de Stadspartij. Heeft ruim 12 jaar in de gemeenteraad gezeten tot aan de laatste verkiezingen.

Hoewel ik er niet om gevraagd had ,toch bedankt voor deze definitie van de ''Doorsnee Rotterdammer "!
Nooit geweten ,ik ben nl geen Rotterdammer en ben er maar een paar keer geweest , leuk voorbeeld trouwens dit onderhoud tussen door , zal het onze geachte Moderator AL -Sawt ff onder zijn neus smeren ,want volgens hem moet je ALTIJD ON -TOPIC blijven , dus waar waren we ook weer ???
:giechel:

tukkersterror
11-03-06, 10:30
Geplaatst door gh.wille
dus waar waren we ook weer ???
:giechel:

Oh mijn God het is weer zover, weer een ouwe zeeman met het wal sindrome.

Laat mij je helpen;

Voor je zie je een scherm dat licht geeft en waar allemaal rare verhaaltjes opstaan, zie je hem? goedzo!!!

Bij je handen zie je een bord met allemaal knopjes, dit noemen ze een keybord, maar wij normale mensen zeggen ook wel toestenbord.

Nou om jou probleem op te lossen, druk je met linker middel vinger op alt en met je rechter middelvinger op F4.

Heb je dit gedaan steek dan de beide middelvingers op naar het beeldscherm en zeg Fuck you, dat is modern nederlands, voor ga weg, jaja ik weet dat het in onze tijd bij de meisjes van plezier wat ander betekende, maar de jonge lui hebben besloten om dit woord een andere betekkenis te geven!!!
Maar als je dit gedaan hebt neem van mij aan dat dit een goed gevoel van rust geeft.
En je precies weet waar je bent, kijk om je heen GH. Wille en wat zie je???
Juist je eigen woonkamer, rustig maar jongen je bent niet verdwaald!!!

:stout: zielig he die mensen met het wal-syndrome:lol:

PS. Als het bovenstaande niet werkt neem dan een halve liter wiskey, werkt altijd, want drank maakt meer goed, dan maroc.nl kan vernielen:hihi:

tukkersterror
11-03-06, 13:41
Geplaatst door tukkersterror
Ik ben het zat en zie het niet meer zitten dat wij ooit nog tot elkander komen....
Zelfs ik begin langzamerhand een antipatie te voelen voor de Islam en alles wat er mee samen hangt.
Ik heb nooit geweten dat sommige moslims zo'n haat gevoelens konden hebben naar ons Nederlanders en moslims die vrijer zijn dan hier op maroc.nl, dit beangstig mij.
Ik ben hier een maand terug op maroc.nl terecht gekomen om wat meer te leren over mensen met andere achtergronden dan ik, gezellig praten over wereld problemen en ze proberen op een ludieke manier gezamelijk op te lossen.
Maar dat is hier niet mogelijk, want bij ieder topic word door bepaalde personen wel de koran naar voren getoverd en vertellen mij en anderen dat dit niet kan of mag omdat dit in de koran staat.
Sorry die mensen zijn in mijn ogen gestoord en lijden aan godsdienst waanzin!!!
Voorbeeld:
Een moslim meisje zou niet naar een discotheek mogen want dan is ze een slet, want dat zou dan in de koran moeten staan.
Nou bullshit, want in de tijd dat de koran werd geschreven waren er nog geen gelegenheden waar men drank kon krijgen.

Voorbeeld:
Een vrouw brengt een cd uit en wordt met de grond gelijk gemaakt omdat zij een moslim is en op haar blote rug in de videoclip, foto's laat zien.

Voorbeeld:
Worden marokanen geweigerd in discotheken zijn wij nazi's, vuile honden en meer van deze uitspraken, wat mij bestempeld als tweederangs burger, wordt wederom de koran erbij gehaald om te bewijzen dat vrouwen er niet thuis horen en dat onze vrouwen (dus ook mijn vrouw een hoer is) ik pas voor deze uitspraken en vind het ook vreemd dat de beheerders dit gewoon toelaten!!!

Ik vraag me wel af of moslims hier een eigen wil hebben, want waarom moeten ze er steeds de koran erbij halen om anderen te overtuigen van hun gelijk.
Wij zijn allemaal gewone mensen en niemand is slechter of beter dan ik, althans dat was altijd mijn mening en daar begin ik nu aan te twijvelen en dat is gevaarlijk.
Want als ik een overtuigd anti-rascist begint te twijvelen wat zullen andere burgers die hier wonen dan een twijvel hebben.

Als wij hier zo al met elkaar omgaan, hoe zou het dan wezen in de grote steden als Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam?

Gelukkig zitten hier ook goed willende en daarom moet ik ook oppassen wat ik hier schrijft, want ik wil hun geen pijn doen, maar mijn hart te rade gaande was ik van plan om het hele geloof regelrecht de grond in te boren, maar mijn respect houd mij hier van tegen.

Met vriendelijke groet,

Willem.

Ik heb alle antwoorden die ik kreeg in deze topic nog eens nagelezen.
Jammer dat er zo weinig inhoudlijk is ingegaan op dit onderwerp.
Er waren veel met mij eens, maar ook die gingen er niet op in waarom zij het eens waren.
De mensen die oneens waren, gaven ook geen inhoudelijk antwoord op mijn topic.
Jammer, want ik had wel graag geweten, waarom je eens bent met een stelling of topic of juist oneens.
Het gevoel van wat er leeft onder ons mis ik hierdoor een beetje.

sjo
11-03-06, 19:29
Geplaatst door tukkersterror
Gewoon als we gaan stappen en ik drink bijvoorbeeld alcohol en zij niet, slaan ze me niet met teksen om mijn oren uit de koran, ze laten mij in mijn waarde en ik hun, dat bedoelde ik te zeggen met je merk niet dat ze moslim zijn.
Natuurlijk zijn daar beperkingen in, als ze bij mij eten, braad ik vlees in een speciale pan waar ik nooit varkensvlees in heb gebakken.

Ik stel dit niet voor trouwens als ideaal, het is gewoon ideaal, om vrienden te hebben die gewoon met je meegaan naar een kerk tijdens een begravenis of kerstmis, die ook gewoon een kerstboom thuis hebben omdat het gezellig is voor hun kids.
Het is gewoon ideaal dat we niks maar ook alles aantrekken van elkaars geloof, zonder dat het moet of verplicht is.

Akkoord....

gr.
sjo

Divine_70
11-03-06, 20:12
Geplaatst door tukkersterror
Ik heb alle antwoorden die ik kreeg in deze topic nog eens nagelezen.
Jammer dat er zo weinig inhoudlijk is ingegaan op dit onderwerp.
Er waren veel met mij eens, maar ook die gingen er niet op in waarom zij het eens waren.
De mensen die oneens waren, gaven ook geen inhoudelijk antwoord op mijn topic.
Jammer, want ik had wel graag geweten, waarom je eens bent met een stelling of topic of juist oneens.
Het gevoel van wat er leeft onder ons mis ik hierdoor een beetje.

Het blijkt toch dat een goede inhoudelijke discussie moeilijk op gang te krijgen is.
Had een interessante discussie kunnen worden waar veel dingen uiteen gezet zouden kunnen worden.

gh.wille
11-03-06, 21:14
Geplaatst door tukkersterror
Scheldwoorden ken ik ook genoeg in verschillende talen, maar ik denk dat ik me dan ga verlagen naar een niveau wat ik niet wil zijn.
Maar als jij met Laskaren heb gevaren, zat je dan op de internationale sleep???
Want deze personen werden veel gebruikt om ze over tezetten op de sleep.
Het waren trouwens uitstekende zeelui en hun kok was ook vaak hun dokter, die met huis en tuin middeltjes wonderbaarlijke genezingen deden.
Wel eens hun eigengestookte drankje geproeft:hihi:

Gelijk heb je het is ook niet nodig ,maar in sommige gevallen is het wel makkelijk (zie mijn voorbeeld) .
Met deze Laskaren bedoelde jij de zgn "runners'' die werden op het sleeppie gezet. De mensen die ik bedoelde waren een zgn ''slijmploeg"
(raar woord sorry) deze bleven gedurende de tijd dat we daar voeren a/b voor extra onderhoud van het schip , het staande en lopend want , schilderwerk ,lapzalven enz enz.(ze waren erg goedkope en goede krachten).
Ze kwamen via een soort makelaar ,verder weet ik niet precies wat ze verdienden , de bootsman had het meeste contact met ze , ik had wel overleg en ben een of twee keer in het vooronder geweest en had van de bootsman het scheldwoordje geleerd,vandaar .

tukkersterror
11-03-06, 21:42
Geplaatst door gh.wille
Gelijk heb je het is ook niet nodig ,maar in sommige gevallen is het wel makkelijk (zie mijn voorbeeld) .
Met deze Laskaren bedoelde jij de zgn "runners'' die werden op het sleeppie gezet. De mensen die ik bedoelde waren een zgn ''slijmploeg"
(raar woord sorry) deze bleven gedurende de tijd dat we daar voeren a/b voor extra onderhoud van het schip , het staande en lopend want , schilderwerk ,lapzalven enz enz.(ze waren erg goedkope en goede krachten).
Ze kwamen via een soort makelaar ,verder weet ik niet precies wat ze verdienden , de bootsman had het meeste contact met ze , ik had wel overleg en ben een of twee keer in het vooronder geweest en had van de bootsman het scheldwoordje geleerd,vandaar .

Runners waren het, klopt, kon even niet op het woord komen, maar het was voor mij dan ook al weer 35 jaar geleden, toen ik meeging met mijn buurman die kapitein was op een olietanker, ik moch mee want het ging om een korte vaart even naar Engeland en weer terug, kon toen niet vermoeden dat mijn school vakantie een 4 maanden ging duren met allerlei avonturen en les krijgen van de kapitein!!!

gh.wille
11-03-06, 23:04
Geplaatst door MusicManiac
Zijn hier nog moderators wakker?

Waarvoor ? :melig2:

gh.wille
11-03-06, 23:13
Geplaatst door tukkersterror
Runners waren het, klopt, kon even niet op het woord komen, maar het was voor mij dan ook al weer 35 jaar geleden, toen ik meeging met mijn buurman die kapitein was op een olietanker, ik moch mee want het ging om een korte vaart even naar Engeland en weer terug, kon toen niet vermoeden dat mijn school vakantie een 4 maanden ging duren met allerlei avonturen en les krijgen van de kapitein!!!

Ik stuur je wel ff een P.M anders begint AL -SAWT straks nog te zeuren dat we inhoudelijk ''off topic '' zijn ,en dan komt ie zelf weer opzetten met een van zijn ''Sprookjes uit Duizend en Een Nacht " , over de Joodse Marine of zo (pardon de Zionistiche Marine ).
:hihi:

tukkersterror
11-03-06, 23:43
Geplaatst door gh.wille
Ik stuur je wel ff een P.M anders begint AL -SAWT straks nog te zeuren dat we inhoudelijk ''off topic '' zijn ,en dan komt ie zelf weer opzetten met een van zijn ''Sprookjes uit Duizend en Een Nacht " , over de Joodse Marine of zo (pardon de Zionistiche Marine ).
:hihi:

Is goed stuur maar een P.M. maar vergeet niet dat radio scheveningen niet meer bestaat:hihi:

Dwaalspoor
12-03-06, 01:32
Geplaatst door tukkersterror
Nee hoor heb ik totaal niet nodig, steek gewoon mijn browning 9mm in mijn binnenzak of achter mijn broekriem, twee of drie handgranaten in mijn handschoenen vakje en ik voel mij als een echte kerel als ik de stad in ga in Rotterdam, ben niet bang voor personen als Dwaalspoor want die knal ik dan gewoon af als een ongelovige hond, citeer een paar teksen uit de bijbel, zoiets van oog om oog tand om tand, of wie zaait zal oogsten, dit is politiek correct en hoort erbij :hihi:

Wow stoer hoor, een 9 mm. Ik zou zelf een draaitol nemen (loop je geen risico dat ie vastloopt en weet je zeker dat ie het altijd doet), helaas mag ik niet van mijn papa en mama cowboytje spelen.

gh.wille
12-03-06, 02:10
Geplaatst door superdick
Dat van die maagden blijkt toch niet te kloppen heb ik gehoord. Het betreft namelijk geen 72 maagden maar 1 maagd van 72.

Ahum , ik wou hier inhoudelijk niet op reageren !
Maar of ik wil of niet :D :hihi: :giechel:
En dan te bedenken dat ze daarvoor in de rij gaan staan ,
wat mop om JE TE BEZEIKEN !

Dwaalspoor
12-03-06, 02:27
Geplaatst door gh.wille
Ahum , ik wou hier inhoudelijk niet op reageren !
Maar of ik wil of niet :D :hihi: :giechel:
En dan te bedenken dat ze daarvoor in de rij gaan staan ,
wat mop om JE TE BEZEIKEN !

Als het 72 hondjes zouden zijn, zouden de autochtone hondenliefhebbers als bosjes vallen voor het geloof.

prikkerd
12-03-06, 02:30
Geplaatst door tukkersterror

Sorry die mensen zijn in mijn ogen gestoord en lijden aan godsdienst waanzin!!!


Ik denk dat jij eerder aan anti-islam waanzin lijdt

zo kun je het ook bekijken
:zwaai:

tukkersterror
12-03-06, 10:49
Geplaatst door Dwaalspoor
Wow stoer hoor, een 9 mm. Ik zou zelf een draaitol nemen (loop je geen risico dat ie vastloopt en weet je zeker dat ie het altijd doet), helaas mag ik niet van mijn papa en mama cowboytje spelen.

Dan mag jij van geluk spreken dat jou papa en mama, jou een stukje opvoeding hebben meegegeven, maar je moet eens weten hoeveel jongeren, in Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen en Spijkernisse rond lopen met een vuurwapen of steekwapen.
Het is zelfs zo erg dat een paar jaar geleden de politie in Schiedam een jongen van 12 jaar dood schoot in het hof van spaland, omdat hij met een speelgoed pistool buiten speelde en de politie dacht dat hij echt was.
Personelijk ga ik liever met een jojo de stad in dan met een bromtol, Dwaal, want een bromtol is zo groot en er is altijd wel een gek die denkt dat er explosieven inzit.
En je heb gelijk woorden doden niet kogels wel.

tukkersterror
12-03-06, 10:51
Geplaatst door Dwaalspoor
Als het 72 hondjes zouden zijn, zouden de autochtone hondenliefhebbers als bosjes vallen voor het geloof.

Nee hoor wij vallen alleen voor 101, maar dan wel puppies:hihi:

Cherry Bo
12-03-06, 11:01
Geplaatst door Dwaalspoor
Als het 72 hondjes zouden zijn, zouden de autochtone hondenliefhebbers als bosjes vallen voor het geloof.

Wél als alle hondjes maagd diende te blijven en een hoofddoekje op moesten, ja. :hihi:

tukkersterror
12-03-06, 11:02
Geplaatst door prikkerd
Ik denk dat jij eerder aan anti-islam waanzin lijdt

zo kun je het ook bekijken
:zwaai:

Zo heb ik het nog niet bekeken en dat gevoel heb ik ook niet, of beter gezegd nog niet.
Ik heb niks tegen de islam of de koran, maar ik pas er voor, dat ik continue met citaten word bestookt uit de koran, omdat personen denken dat zij dan gelijk hebben, zo erg dat ik mij wel eens afvraagd of er voor die mensen een leven bestaat zonder koran, hebben zij nog wel een eigen wil, of laten zij elke beslissing afhangen van wat er in de koran staat.

Ik heb nog eens nagedacht over je woorden of ik anti-islam waanzin lijdt, nee mijn antwoord is overduidelijk nee, want zou ik de islam ontkennen zou ik ook mijn eigen geloof moeten ontkennen, omdat de beide boeken Bijbel/Koran heel veel raakvlakken heeft.
Dus nee, maar ik vind dan ook als moslims het Christelijk geloof ontkennen, ze ook eigelijk hun eigen geloof ondermijnen.
Alleen ik heb wel vraagtekens bij sommige zaken uit de Koran, maar dat heb ik ook met de Bijbel.

Divine_70
12-03-06, 12:17
Geplaatst door Dwaalspoor
Als het 72 hondjes zouden zijn, zouden de autochtone hondenliefhebbers als bosjes vallen voor het geloof.

Nou, zie je nou wel dat de autochtonen niet altijd pervers zijn tov de vrouwen ? :hihi:
Dat ze dan voor de hondjes gaan is toch een teken van respect voor de maagden in kwestie. :ego: :stout:

tukkersterror
12-03-06, 12:26
Geplaatst door Divine_70
Nou, zie je nou wel dat de autochtonen niet altijd pervers zijn tov de vrouwen ? :hihi:
Dat ze dan voor de hondjes gaan is toch een teken van respect voor de maagden in kwestie. :ego: :stout:

Ik zie dat Nederlands niet je sterkste punt is, het is namelijk niet "voor de hondjes gaan" maar "op zijn hondjes" en daar is niets pervers aan...............denk ik?

Divine_70
12-03-06, 12:29
Geplaatst door tukkersterror
Ik zie dat Nederlands niet je sterkste punt is, het is namelijk niet "voor de hondjes gaan" maar "op zijn hondjes" en daar is niets pervers aan...............denk ik?

Dat denk jij dan goed. :hihi:
Maar in dit geval gaan de mannen "voor" de hondjes ja. :zweep: om de 72 maagden te beschermen.... of die ene maagd van 72 :ego:

tukkersterror
12-03-06, 12:53
Geplaatst door Divine_70
Dat denk jij dan goed. :hihi:
Maar in dit geval gaan de mannen "voor" de hondjes ja. :zweep: om de 72 maagden te beschermen.... of die ene maagd van 72 :ego:

Ja je heb best gelijk, maar dan snap ik de terroristen niet, een grote druk kan tijdelijke impotentie veroorzaken, komt vaak voor bij duikers, een zeer grote druk 10 bar kan totale impotentie veroorzaken, nu blaas je jezelf op, dus de druk moet meer dan 100kg per cm2 zijn wil je schade aan brengen in het menselijk lichaam, dus 10X de waarde die geld voor impotentie.
Wat moet je in Godsnaam dan met die maagden???
En zonder te citeren uit de Bijbel of Koran, volgens mij is Sex verboden in de hemel, want je ziet af van alle aardse genoegen, als je voor Petrus staat. :schrik: Nee dan heb ik liever het leven op aarde en bedrijft de liefde met mijn vrouw, dan de maagd, die wel altijd maagd zal blijven.
Trouwens wat is maagd zijn, voor mij is dat niet het vliesje tussen de benen, maar eerder het gevoel van reinheid tussen je oren.
Een vrouw die getrouwd is geweest, kan in mijn ogen nog maagd zijn als zij weer trouwd met een andere man en daar de nachten mee deelt.
Maria was na de geboorte van Jezus ook nog maagd en onbevlekt, dus volgens mij heeft de maagdelijkheid zoals God bedoeld niets te maken met een stukje huid.

Maar ik zal nu wel weer ontzettend op mijn donder krijgen.
Kom Maaaaar kommaar kommaar kommaar:hihi:

Divine_70
12-03-06, 12:57
Geplaatst door tukkersterror
Ja je heb best gelijk, maar dan snap ik de terroristen niet, een grote druk kan tijdelijke impotentie veroorzaken, komt vaak voor bij duikers, een zeer grote druk 10 bar kan totale impotentie veroorzaken, nu blaas je jezelf op, dus de druk moet meer dan 100kg per cm2 zijn wil je schade aan brengen in het menselijk lichaam, dus 10X de waarde die geld voor impotentie.
Wat moet je in Godsnaam dan met die maagden???
En zonder te citeren uit de Bijbel of Koran, volgens mij is Sex verboden in de hemel, want je ziet af van alle aardse genoegen, als je voor Petrus staat. :schrik: Nee dan heb ik liever het leven op aarde en bedrijft de liefde met mijn vrouw, dan de maagd, die wel altijd maagd zal blijven.
Trouwens wat is maagd zijn, voor mij is dat niet het vliesje tussen de benen, maar eerder het gevoel van reinheid tussen je oren.
Een vrouw die getrouwd is geweest, kan in mijn ogen nog maagd zijn als zij weer trouwd met een andere man en daar de nachten mee deelt.
Maria was na de geboorte van Jezus ook nog maagd en onbevlekt, dus volgens mij heeft de maagdelijkheid zoals God bedoeld niets te maken met een stukje huid.

Maar ik zal nu wel weer ontzettend op mijn donder krijgen.
Kom Maaaaar kommaar kommaar kommaar:hihi:

:haha: Ja, daar kan ik verder helemaal niks aan toevoegen behalve: je hebt helemaal gelijk. :hihi:
Vraag me trouwens serieus af wat kerels met een maagd willen.
Alsof dat het aardse genot is, laat staan het hemelse.

MusicManiac
12-03-06, 13:13
Geplaatst door Divine_70
:haha: Ja, daar kan ik verder helemaal niks aan toevoegen behalve: je hebt helemaal gelijk. :hihi:
Vraag me trouwens serieus af wat kerels met een maagd willen.
Alsof dat het aardse genot is, laat staan het hemelse.

Nee kan mij idd weinig opwinding voorstellen, met een maagd .. ik denk dat het voor sommige (te grote) ego's een eer is de 1e te zijn die er over heen mag.

tukkersterror
12-03-06, 13:23
Geplaatst door MusicManiac
Nee kan mij idd weinig opwinding voorstellen, met een maagd .. ik denk dat het voor sommige (te grote) ego's een eer is de 1e te zijn die er over heen mag.

:stout: Je moet zelfs een beetje aanleg hebben voor SM, want het was zeer pijnlijk en het geeft een aardige rotzooi.
Maar het is zowiezo een eer als een meisje of vrouw het intiemste met je wilt delen, en of dat nou de eerste of de laatste keer is maakt gevoels matig niet uit.
:hihi: Zal wel een mooie dood zijn zo'n laatste keer en zijn woorden waren "O, God ik kom en hij ging". :schrik:

Dwaalspoor
12-03-06, 14:19
En nu moet je eens terugkeren naar je eerste stuk in deze topic.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=178260

Kun je zien hoe oprecht je bent, huilebalk.

Stopnaald
12-03-06, 15:17
Geplaatst door MusicManiac
Nee kan mij idd weinig opwinding voorstellen, met een maagd .. ik denk dat het voor sommige (te grote) ego's een eer is de 1e te zijn die er over heen mag.

Persoonlijk denk ik dat het eerder een kwestie is van sommige (?) te grote ego's die simpelweg de gedachte niet kunnen verdragen dat hun armzalige prestaties zouden kunnen worden vergeleken (en negatief kunnen uitvallen) ten opzichte van anderen.... :haha:

Het valt mij ook op dat diegenen die het hartste over eer lopen te wauwelen, meestal zelf het minste eergevoel bezitten, laat staan dat ze enige eer waardig zijn. :p

tukkersterror
12-03-06, 15:53
Geplaatst door Dwaalspoor
En nu moet je eens terugkeren naar je eerste stuk in deze topic.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=178260

Kun je zien hoe oprecht je bent, huilebalk.

Ja en, heb ik 1 keer de Koran of de Bijbel er bij gehaald, heb ik 1 keer een geloof beledigd?
Nee, ik gaf mijn twijffels weer over het bestaan van maagden en het bevooroordeel van maagd zijn, niet meer niet minder.
Dus leg maar uit wat je nu weer bedoeld???

Divine_70
12-03-06, 18:31
Geplaatst door MusicManiac
Nee kan mij idd weinig opwinding voorstellen, met een maagd .. ik denk dat het voor sommige (te grote) ego's een eer is de 1e te zijn die er over heen mag.

In veel gevallen over de voorkant dus. :knipoog:
Genieten is het sleutelwoord en aangezien een eerste keer alles behalve genieten is blijft inderdaad alleen nog het mannelijke ego over.

tukkersterror
12-03-06, 20:32
Geplaatst door Divine_70
In veelgevallen over de voorkant dus. :knipoog:
Genieten is het sleutelwoord en aangezien een eerste keer alles behalve genieten is blijft inderdaad alleen nog het mannelijke ego over.
:hihi: En mannelijk genot!!!

Divine_70
12-03-06, 20:33
Geplaatst door tukkersterror
:hihi: En mannelijk genot!!!

Dat gaat er bij mij dus mooi ff niet in whahaha, een ontmaagding is echt niet zo prettig als je zou denken hoor, voor geen van twee. :D

tukkersterror
12-03-06, 21:18
Geplaatst door Divine_70
Dat gaat er bij mij dus mooi ff niet in whahaha, een ontmaagding is echt niet zo prettig als je zou denken hoor, voor geen van twee. :D

Tja het was voor mij het eerste antwoord wat mij te binnenschoot, maar daar integen hoeft een ontmaagding geen pijn te doen, alleen de onervarenheid en de mannelijke drift, zorgen ervoor dat het pijnelijk is.
Maar daar moeten we overpraten in een andere topic :argwaan: denk ik

Divine_70
12-03-06, 21:29
Geplaatst door tukkersterror
Tja het was voor mij het eerste antwoord wat mij te binnenschoot, maar daar integen hoeft een ontmaagding geen pijn te doen, alleen de onervarenheid en de mannelijke drift, zorgen ervoor dat het pijnelijk is.
Maar daar moeten we overpraten in een andere topic :argwaan: denk ik

:hihi: Ja en juist door die mannelijke driften en onervarenheid van de vrouw gaat het mis.
Maar inderdaad geen onderwerp voor dit topic vrees ik. :D

tukkersterror
12-03-06, 22:27
Geplaatst door Divine_70
:hihi: Ja en juist door die mannelijke driften en onervarenheid van de vrouw gaat het mis.
Maar inderdaad geen onderwerp voor dit topic vrees ik. :D
Nee daar is de stelling te serieus voor.
Maar het heeft wel geholpen, sommige nemen nu de moeite om met een eigen mening te komen, kijk maar naar Dwaalspoor die mij in het begin met koran teksten om te oren sloeg.

Kijk als ik iemand aanval wil ik hem graag kunnen aanvallen op zijn mening.
Als een persoon komt met een tekst uit een heilig boek pak je die persoon niet, dan pak je 50% van maroc.nl en dat wil ik niet ik wil graag een discussie cq een strijd aangaan met open vizier!!!

Maar kijk ff op The Box zeer goeie 70e jaren muziek (JAAAAA is off topic)

Divine_70
12-03-06, 22:38
Geplaatst door tukkersterror
Nee daar is de stelling te serieus voor.
Maar het heeft wel geholpen, sommige nemen nu de moeite om met een eigen mening te komen, kijk maar naar Dwaalspoor die mij in het begin met koran teksten om te oren sloeg.

Kijk als ik iemand aanval wil ik hem graag kunnen aanvallen op zijn mening.
Als een persoon komt met een tekst uit een heilig boek pak je die persoon niet, dan pak je 50% van maroc.nl en dat wil ik niet ik wil graag een discussie cq een strijd aangaan met open vizier!!!



Het is natuurlijk ook wel zo inderdaad dat je snel geneigd bent iedereen over 1 kam te scheren als je een paar rotte appels hebt gesproken.
Gelukkig heb ik ook het tegendeel mogen leren kennen.

tukkersterror
12-03-06, 22:59
Geplaatst door Divine_70
Het is natuurlijk ook wel zo inderdaad dat je snel geneigd bent iedereen over 1 kam te scheren als je een paar rotte appels hebt gesproken.
Gelukkig heb ik ook het tegendeel mogen leren kennen.

Die neiging had ik op een gegeven moment.
Ik kon geen onderscheid meer maken tussen geloof en individu en daar schrok ik zo van dat ik deze topic heb geopend, want dat is een gevaarlijke situatie.
Want als het mij kan overkomen kan het ook kwaad willende overkomen en dat geeft mij koude rillingen................
En daaas nie gesund

Divine_70
12-03-06, 23:04
Geplaatst door tukkersterror
Die neiging had ik op een gegeven moment.
Ik kon geen onderscheid meer maken tussen geloof en individu en daar schrok ik zo van dat ik deze topic heb geopend, want dat is een gevaarlijke situatie.
Want als het mij kan overkomen kan het ook kwaad willende overkomen en dat geeft mij koude rillingen................
En daaas nie gesund

Er zitten een paar heerlijke oprechte persoontjes tussen gelukkig, die trekken de lat weer recht ten opzichte van de rotte appels. :knipoog:

Dwaalspoor
13-03-06, 00:13
Geplaatst door tukkersterror
Nee daar is de stelling te serieus voor.
Maar het heeft wel geholpen, sommige nemen nu de moeite om met een eigen mening te komen, kijk maar naar Dwaalspoor die mij in het begin met koran teksten om te oren sloeg.

Kijk als ik iemand aanval wil ik hem graag kunnen aanvallen op zijn mening.
Als een persoon komt met een tekst uit een heilig boek pak je die persoon niet, dan pak je 50% van maroc.nl en dat wil ik niet ik wil graag een discussie cq een strijd aangaan met open vizier!!!

Maar kijk ff op The Box zeer goeie 70e jaren muziek (JAAAAA is off topic)

Hahaha dan ken je mij niet goed genoeg. Trouwens je liegt, ik heb je vrijwel nooit met koranteksten om de oren geslagen.

Weet je hoeveel autochtoontjes ik hier al voor jou heb gesleten. Allemaal hebben ze dezelfde kenmerk. Kritisch naar zichzelf kunnen ze niet kijken. Altijd staan ze klaar om de ander de les te lezen, maar leer je ze een lesje dan gaan ze wild om zich heenslaan en gillen als een speenvarken.

tukkersterror
13-03-06, 01:02
Geplaatst door Dwaalspoor
Hahaha dan ken je mij niet goed genoeg. Trouwens je liegt, ik heb je vrijwel nooit met koranteksten om de oren geslagen.
Klopt Dwaalspoor, maar ik haalde jou ook aan als voorbeeld, omdat jij op dat moment met mij in discussie was en jij het ook wel eens deed.
Kijk op het moment dat jij mij met een tekst of een ander mij met een tekst, repliek geeft voel ik mij enig sinds benadeeld want op het moment dat ik daar op antwoord antwoord ik niet op jou mening maar op een cittaat uit de Koran.
En op dat moment antwoord ik niet jouw maar velen met jouw en dat wil ik niet.

Stel je vind mij een lul, oke geen probleem, krijg je als antwoord wederzijds.

Maar als jij komt met een antwoord je bent een ongelovige hond, dan is dat jou mening op een interpetatie op de koran.

Daar kan ik als antwoord geven, de koran is een boek die liegt want ik ben geen hond.
Kijk op dat moment maak ik een fout om een boek te verlagen om jou mening.



Weet je hoeveel autochtoontjes ik hier al voor jou heb gesleten. Allemaal hebben ze dezelfde kenmerk. Kritisch naar zichzelf kunnen ze niet kijken. Altijd staan ze klaar om de ander de les te lezen, maar leer je ze een lesje dan gaan ze wild om zich heenslaan en gillen als een speenvarken.
Ja, blijf van mijn varkentje af:hihi:

Sorry Dwaalspoor ik ben geen autochtoon, ik ben een wereld burger, dus mij zal je niet kunnen pakken op dit bekrompen woord.
Wat is nou een autochtoon, simpel vertaald voor mij;
Auto = vervoersmiddel
Toon= geluid
CH= Zwitserland
Dus apresski in de bergen op wintersport.
Het is voor mij slechts een woord zonder betekenis.
Ik ben denk ik als tukker te nuchter voor die dingen en dat wil ik graag zo houden.

Ik heb vertrouwen in de mensen om mij heen en de mensen om mij heen hebben vertrouwen in mij.
Dat is voor mij belangrijk en dan maak het mij niet uit wie of wat je bent, zolang je dit vertrouwen niet schaad, want dan negeer ik die persoon en dan bestaat hij of zij niet meer voor mij.

En een ander de les lezen, valt nog wel mee.
Anders moet je eens praten met mijn personeel.
Ik lees niemand de les, ik leg wat uit en dat kun je aannemen of negeren.
En ik ben mij bewust dat ik ook fouten maakt, ook ik ben een mens.




:regie: maar mag ik nu aub slapen moet er over een paar uur weer uit!!!

gh.wille
13-03-06, 01:06
Geplaatst door tukkersterror
Klopt Dwaalspoor, maar ik haalde jou ook aan als voorbeeld, omdat jij op dat moment met mij in discussie was en jij het ook wel eens deed.
Kijk op het moment dat jij mij met een tekst of een ander mij met een tekst, repliek geeft voel ik mij enig sinds benadeeld want op het moment dat ik daar op antwoord antwoord ik niet op jou mening maar op een cittaat uit de Koran.
En op dat moment antwoord ik niet jouw maar velen met jouw en dat wil ik niet.

Stel je vind mij een lul, oke geen probleem, krijg je als antwoord wederzijds.

Maar als jij komt met een antwoord je bent een ongelovige hond, dan is dat jou mening op een interpetatie op de koran.

Daar kan ik als antwoord geven, de koran is een boek die liegt want ik ben geen hond.
Kijk op dat moment maak ik een fout om een boek te verlagen om jou mening.


Ja, blijf van mijn varkentje af:hihi:

Sorry Dwaalspoor ik ben geen autochtoon, ik ben een wereld burger, dus mij zal je niet kunnen pakken op dit bekrompen woord.
Wat is nou een autochtoon, simpel vertaald voor mij;
Auto = vervoersmiddel
Toon= geluid
CH= Zwitserland
Dus apresski in de bergen op wintersport.
Het is voor mij slechts een woord zonder betekenis.
Ik ben denk ik als tukker te nuchter voor die dingen en dat wil ik graag zo houden.

Ik heb vertrouwen in de mensen om mij heen en de mensen om mij heen hebben vertrouwen in mij.
Dat is voor mij belangrijk en dan maak het mij niet uit wie of wat je bent, zolang je dit vertrouwen niet schaad, want dan negeer ik die persoon en dan bestaat hij of zij niet meer voor mij.

En een ander de les lezen, valt nog wel mee.
Anders moet je eens praten met mijn personeel.
Ik lees niemand de les, ik leg wat uit en dat kun je aannemen of negeren.
En ik ben mij bewust dat ik ook fouten maakt, ook ik ben een mens.




:regie: maar mag ik nu aub slapen moet er over een paar uur weer uit!!!

trusten :slapen:

tukkersterror
13-03-06, 06:56
Geplaatst door gh.wille
trusten :slapen:

Ja en na een nachtje slapen nog geen antwoord van Dwaalspoor.

Misschien na een dagje werken, want sommige hersenen werken nu eenmaal langzamer dan andere :fpuh:

tukkersterror
13-03-06, 15:38
Geplaatst door Dwaalspoor

Weet je hoeveel autochtoontjes ik hier al voor jou heb gesleten. Allemaal hebben ze dezelfde kenmerk. Kritisch naar zichzelf kunnen ze niet kijken. Altijd staan ze klaar om de ander de les te lezen, maar leer je ze een lesje dan gaan ze wild om zich heenslaan en gillen als een speenvarken.

Ja en deze autochtoontjes lopen nu rond in een door jou gejaagd longsdale jack te hakken op je maatjes, terwijl die zich afvragen hoe het toch komt dat die zo haatdragen zijn tegen allochtonen.
Als dat zo is wat jij hier boven schrijft, ben je de naam medeburger niet eens waard.
Dan ben je gewoon een loser en hoop ik dat jij je aanmeld voor de volgende aflevering van Pigs in Space en doe dan de groeten aan miss piggy en kermit the frogh.

Ziek :kotsen2: gewoon ziek zo'n mentaliteit.

Divine_70
13-03-06, 16:18
Geplaatst door tukkersterror
Ja en na een nachtje slapen nog geen antwoord van Dwaalspoor.

Misschien na een dagje werken, want sommige hersenen werken nu eenmaal langzamer dan andere :fpuh:

Ik wacht ook al 2 dagen op een antwoord, denk niet dat ik die nog krijg. :hihi:
Misschien per ongeluk toch een gevoelig snaartje geraakt. :duits:

tukkersterror
13-03-06, 16:26
Geplaatst door Divine_70
Ik wacht ook al 2 dagen op een antwoord, denk niet dat ik die nog krijg. :hihi:
Misschien per ongeluk toch een gevoelig snaartje geraakt. :duits:

Nee hoor, dwaalspoor is een echte hond met rare streken, hij valt aan wanneer je het niet verwacht, misschien moeten we ons verdekt opstellen achter een muurtje of zo en als we hem zien huppelen, hup een vangnet er over heen en hem afleveren in een Asiel voor losloppende hondje :jumping: :jumping: :wohaa: nou ik duik maar weer eens onder, moet nog even eten koken. :romance:

Dwaalspoor
13-03-06, 17:43
Sommige mensen moeten hard werken voor hun brood en is het niet altijd mogelijk om in de tijd van de werkgever te prikken. Mijn werkgever heeft recht op mijn volledige toewijding.

Nu een reaktie op jullie prikjes, eerlijk gezegd vind ik het niet de moeite waard om jullie van dupliek te dienen. Jullie repliek zit vol gatenkaas, teveel onzin en domme commentaar dat er voor mij geen eer aan te behalen valt. Ik hou me liever bezig met inhoudelijke reakties waar jullie nog enigzins met argumenten aan komen draven.

Dus verwacht van mij geen reaktie meer in deze topic.

Divine_70
13-03-06, 18:29
Geplaatst door Dwaalspoor
Sommige mensen moeten hard werken voor hun brood en is het niet altijd mogelijk om in de tijd van de werkgever te prikken. Mijn werkgever heeft recht op mijn volledige toewijding.

Nu een reaktie op jullie prikjes, eerlijk gezegd vind ik het niet de moeite waard om jullie van dupliek te dienen. Jullie repliek zit vol gatenkaas, teveel onzin en domme commentaar dat er voor mij geen eer aan te behalen valt. Ik hou me liever bezig met inhoudelijke reakties waar jullie nog enigzins met argumenten aan komen draven.

Dus verwacht van mij geen reaktie meer in deze topic.


http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sonstige/hail_01.gif

tukkersterror
13-03-06, 20:40
Geplaatst door Dwaalspoor
Sommige mensen moeten hard werken voor hun brood en is het niet altijd mogelijk om in de tijd van de werkgever te prikken. Mijn werkgever heeft recht op mijn volledige toewijding.

Nu een reaktie op jullie prikjes, eerlijk gezegd vind ik het niet de moeite waard om jullie van dupliek te dienen. Jullie repliek zit vol gatenkaas, teveel onzin en domme commentaar dat er voor mij geen eer aan te behalen valt. Ik hou me liever bezig met inhoudelijke reakties waar jullie nog enigzins met argumenten aan komen draven.

Dus verwacht van mij geen reaktie meer in deze topic.

Nee je vraag om de waarheid en als je die krijgt, ongezouten, wens meneer niet meer te antwoorden, omdat je gevangen word met de leugen die je zelf verspreid. :blowen:

Dwaalspoor
13-03-06, 22:46
Geplaatst door tukkersterror
Nee je vraag om de waarheid en als je die krijgt, ongezouten, wens meneer niet meer te antwoorden, omdat je gevangen word met de leugen die je zelf verspreid. :blowen:

Welke leugen?

Divine_70
13-03-06, 22:49
Geplaatst door Dwaalspoor
Welke leugen?

:zegniets:


Geplaatst door Dwaalspoor
Dus verwacht van mij geen reaktie meer in deze topic.

:knipoog:

Dwaalspoor
13-03-06, 22:54
Geplaatst door Divine_70
:zegniets:



:knipoog:

Is dat een leugen? Zijn jullie zo inhoudloos geworden?

Divine_70
13-03-06, 22:57
Geplaatst door Dwaalspoor
Is dat een leugen? Zijn jullie zo inhoudloos geworden?

Huh? Ik hielp je alleen ff herinneren aan je laatste woorden. :)
Nou niet meteen weer je stekels uitgooien jij.

Dwaalspoor
13-03-06, 23:03
Geplaatst door Divine_70
Huh? Ik hielp je alleen ff herinneren aan je laatste woorden. :)
Nou niet meteen weer je stekels uitgooien jij.

Doe nou niet zo schijnheilig dat staat je niet, maakt je net een vals onbetrouwbaar kreng.

Divine_70
13-03-06, 23:05
Geplaatst door Dwaalspoor
Doe nou niet zo schijnheilig dat staat je niet, maakt je net een vals onbetrouwbaar kreng.

*Zucht* Ben ik eens een keer volgzaam, is het weer niet goed. :rolleyes:
Maak je niet druk Dwaalspoor,ik ben niet de vijand.
Voor nu, slaap lekker en tot de volgende keer. :zwaai:

tukkersterror
13-03-06, 23:25
Geplaatst door Divine_70
*Zucht* Ben ik eens een keer volgzaam, is het weer niet goed. :rolleyes:
Maak je niet druk Dwaalspoor,ik ben niet de vijand.
Voor nu, slaap lekker en tot de volgende keer. :zwaai:

Ik zie het je bent slachtoffer, van mijn topic sorry, maar dwaalspoor is vandaag niet in zijn doen.:hihi:
:stout: misschien is hij wel een vrouw die haar maandelijkse problemen heeft!!!

:zweep: Laat maar ik sla mij zelf al :zweep: :zweep: :zweep: :zweep:
Maar ging jij ook slapen??? :traan1:

tukkersterror
14-03-06, 16:27
Geplaatst door Dwaalspoor
Welke leugen?

Je mag een keuze maken A. de leugen B. het leugen. :schrik:

Dwaalspoor
14-03-06, 17:01
Geplaatst door tukkersterror
Je mag een keuze maken A. de leugen B. het leugen. :schrik:

Humor van een heikneuter

tukkersterror
14-03-06, 18:04
Geplaatst door Dwaalspoor
Humor van een heikneuter

Kijk dat bedoel ik nou twee leugens in 1 zin.

A. je vindt het geen humor, want anders noemde je mij geen heikneuter.
B. Ik ben geen heikneuter, ik ben tukkersterror, :stout:

Stopnaald
14-03-06, 20:40
Geplaatst door tukkersterror
Ik ben het zat en zie het niet meer zitten dat wij ooit nog tot elkander komen....
Zelfs ik begin langzamerhand een antipatie te voelen voor de Islam en alles wat er mee samen hangt.
Ik heb nooit geweten dat sommige moslims zo'n haat gevoelens konden hebben naar ons Nederlanders en moslims die vrijer zijn dan hier op maroc.nl, dit beangstig mij.
Ik ben hier een maand terug op maroc.nl terecht gekomen om wat meer te leren over mensen met andere achtergronden dan ik, gezellig praten over wereld problemen en ze proberen op een ludieke manier gezamelijk op te lossen.
Maar dat is hier niet mogelijk, want bij ieder topic word door bepaalde personen wel de koran naar voren getoverd en vertellen mij en anderen dat dit niet kan of mag omdat dit in de koran staat.
Sorry die mensen zijn in mijn ogen gestoord en lijden aan godsdienst waanzin!!!
Voorbeeld:
Een moslim meisje zou niet naar een discotheek mogen want dan is ze een slet, want dat zou dan in de koran moeten staan.
Nou bullshit, want in de tijd dat de koran werd geschreven waren er nog geen gelegenheden waar men drank kon krijgen.

Voorbeeld:
Een vrouw brengt een cd uit en wordt met de grond gelijk gemaakt omdat zij een moslim is en op haar blote rug in de videoclip, foto's laat zien.

Voorbeeld:
Worden marokanen geweigerd in discotheken zijn wij nazi's, vuile honden en meer van deze uitspraken, wat mij bestempeld als tweederangs burger, wordt wederom de koran erbij gehaald om te bewijzen dat vrouwen er niet thuis horen en dat onze vrouwen (dus ook mijn vrouw een hoer is) ik pas voor deze uitspraken en vind het ook vreemd dat de beheerders dit gewoon toelaten!!!

Ik vraag me wel af of moslims hier een eigen wil hebben, want waarom moeten ze er steeds de koran erbij halen om anderen te overtuigen van hun gelijk.
Wij zijn allemaal gewone mensen en niemand is slechter of beter dan ik, althans dat was altijd mijn mening en daar begin ik nu aan te twijvelen en dat is gevaarlijk.
Want als ik een overtuigd anti-rascist begint te twijvelen wat zullen andere burgers die hier wonen dan een twijvel hebben.

Als wij hier zo al met elkaar omgaan, hoe zou het dan wezen in de grote steden als Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam?

Gelukkig zitten hier ook goed willende en daarom moet ik ook oppassen wat ik hier schrijft, want ik wil hun geen pijn doen, maar mijn hart te rade gaande was ik van plan om het hele geloof regelrecht de grond in te boren, maar mijn respect houd mij hier van tegen.

Met vriendelijke groet,

Willem.

Voor wat het waard is: tis heel herkenbaar.

Geldt trouwens ook voor de navolgende discussie en voornamelijk de reacties van DS. Ook zéér herkenbaar.

tukkersterror
14-03-06, 21:55
Geplaatst door Stopnaald
Voor wat het waard is: tis heel herkenbaar.

Geldt trouwens ook voor de navolgende discussie en voornamelijk de reacties van DS. Ook zéér herkenbaar.

Ik denk ook dat velen dit gevoel hebben en dat het niet alleen aan een kant is maar aan beide kanten, in sommige antwoorden die je krijgt is het wantrouwen gewoon voelbaar.

Ik merk ook dat ik in mijn antwoorden harder ben geworden en soms scheldwoorden moet gebruiken om tot bepaalde mensen door te dringen.

Ik heb toen deze topic geopend, eigelijk meer om een stukje frustratie kwijt te raken, maar aan de andere kant ook een waarschuwing te geven in de trant van, "hallo waar zijn we mee bezig".

Maar we zien wel waar het schip strand, nu de cartoon woede voorbij is is ook de sterke taal voorbij.
Nu nog even de storm van de hofstad over laten razen en we kunnen denk ik weer praten als gewone mensen.

Gelukkig is 90% van de mensen hier wel normaal en kunnen die wel normaal een discussie aangaan zonder direct door te draaien, en dat is toch ook wel weer klasse en geeft de mens moet.

spøør
21-03-06, 17:05
Daar ben ik het niet mee eens :student:

tukkersterror
21-03-06, 19:00
Geplaatst door spøør
Daar ben ik het niet mee eens :student:

Dat bepaalde sporen tegen zitten en het niet met mij eens is ok, leg uit waarom je er niet mee eens ???

Stopnaald
21-03-06, 20:49
Geplaatst door tukkersterror
Ik denk ook dat velen dit gevoel hebben en dat het niet alleen aan een kant is maar aan beide kanten, in sommige antwoorden die je krijgt is het wantrouwen gewoon voelbaar.

Ik merk ook dat ik in mijn antwoorden harder ben geworden en soms scheldwoorden moet gebruiken om tot bepaalde mensen door te dringen.

Ik heb toen deze topic geopend, eigelijk meer om een stukje frustratie kwijt te raken, maar aan de andere kant ook een waarschuwing te geven in de trant van, "hallo waar zijn we mee bezig".

Maar we zien wel waar het schip strand, nu de cartoon woede voorbij is is ook de sterke taal voorbij.
Nu nog even de storm van de hofstad over laten razen en we kunnen denk ik weer praten als gewone mensen.

Gelukkig is 90% van de mensen hier wel normaal en kunnen die wel normaal een discussie aangaan zonder direct door te draaien, en dat is toch ook wel weer klasse en geeft de mens moet.

Ik begrijp je frustratie én je waarschuwing, maar ik ben bang dat dat voor veel personen verspilde moeite is....

BTW, ik denk dat het merendeel van de mensen redelijke discussiepartners zijn, maar 90%....nee, dat vind ik een te hoog percentage.... (just my opinion).

tukkersterror
21-03-06, 21:42
Geplaatst door Stopnaald
Ik begrijp je frustratie én je waarschuwing, maar ik ben bang dat dat voor veel personen verspilde moeite is....

BTW, ik denk dat het merendeel van de mensen redelijke discussiepartners zijn, maar 90%....nee, dat vind ik een te hoog percentage.... (just my opinion).

Toch wel, in het begin dach ik er ook anders over, maar het valt best mee, alleen somigen proberen je woorden wel eens te verdraaien en dan moet je een ellenlange discussie aangaan maar dat heb ik nu wel afgeleerd.
Kijk een eerlijke open discussie ga ik niet uit de weg, maar de ja/nee stelling gewoon gelijk geven is dan de beste manier!!!

Maar ik kom je tegemoed 89% :hihi:

amOer
21-03-06, 22:04
Geplaatst door tukkersterror
Ik ben het zat en zie het niet meer zitten dat wij ooit nog tot elkander komen....
Zelfs ik begin langzamerhand een antipatie te voelen voor de Islam en alles wat er mee samen hangt.
Ik heb nooit geweten dat sommige moslims zo'n haat gevoelens konden hebben naar ons Nederlanders en moslims die vrijer zijn dan hier op maroc.nl, dit beangstig mij.
Ik ben hier een maand terug op maroc.nl terecht gekomen om wat meer te leren over mensen met andere achtergronden dan ik, gezellig praten over wereld problemen en ze proberen op een ludieke manier gezamelijk op te lossen.
Maar dat is hier niet mogelijk, want bij ieder topic word door bepaalde personen wel de koran naar voren getoverd en vertellen mij en anderen dat dit niet kan of mag omdat dit in de koran staat.
Sorry die mensen zijn in mijn ogen gestoord en lijden aan godsdienst waanzin!!!
Voorbeeld:
Een moslim meisje zou niet naar een discotheek mogen want dan is ze een slet, want dat zou dan in de koran moeten staan.
Nou bullshit, want in de tijd dat de koran werd geschreven waren er nog geen gelegenheden waar men drank kon krijgen.

Voorbeeld:
Een vrouw brengt een cd uit en wordt met de grond gelijk gemaakt omdat zij een moslim is en op haar blote rug in de videoclip, foto's laat zien.

Voorbeeld:
Worden marokanen geweigerd in discotheken zijn wij nazi's, vuile honden en meer van deze uitspraken, wat mij bestempeld als tweederangs burger, wordt wederom de koran erbij gehaald om te bewijzen dat vrouwen er niet thuis horen en dat onze vrouwen (dus ook mijn vrouw een hoer is) ik pas voor deze uitspraken en vind het ook vreemd dat de beheerders dit gewoon toelaten!!!

Ik vraag me wel af of moslims hier een eigen wil hebben, want waarom moeten ze er steeds de koran erbij halen om anderen te overtuigen van hun gelijk.
Wij zijn allemaal gewone mensen en niemand is slechter of beter dan ik, althans dat was altijd mijn mening en daar begin ik nu aan te twijvelen en dat is gevaarlijk.
Want als ik een overtuigd anti-rascist begint te twijvelen wat zullen andere burgers die hier wonen dan een twijvel hebben.

Als wij hier zo al met elkaar omgaan, hoe zou het dan wezen in de grote steden als Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam?

Gelukkig zitten hier ook goed willende en daarom moet ik ook oppassen wat ik hier schrijft, want ik wil hun geen pijn doen, maar mijn hart te rade gaande was ik van plan om het hele geloof regelrecht de grond in te boren, maar mijn respect houd mij hier van tegen.

Met vriendelijke groet,

Willem.

rustig aan ... :)

er waren wel gelegenheden om drank te krijgen toen en daarvoor zelfs .. :) ... het is meer cultuur dan geloof .. think about it :)

over die haat .. ( alsof het niet wederzijds is !! ) .. misschien moet je eens niet aan de haat denken .. maar aan waarom er haat is .. :)
ik zou jou eens willen zien als nederlans bezet is door polen en moslims steunen polen massaal .. je leeft in duitsland als vluchteling en jou kennisen, of misschien wel jou kinderen, zijn door de polen gedood .. en je weet dat er geen poolse bezetting zou zijn als de moslims polen niet steeds hielp ... !! en alsof het niet genoeg is ... worden jij en je volk als terroristen en vieze criminelen , barbaren en extremisten beschouwd en zo dag in dag uit door de media uitgebeeld ..

en nu komt mijn vraag ... zou je de moslims in duitsland, waar je nu dus woont zogenaamd, haten of niet ?! ( dit is maar een voorbeeld !! )

als laatst.. de koran en de soenna zijn gewoon de guidelines voor ons ... dat jij en veel anderen zoiets niet hebben en dus jullie eigen gang kunnen gaan is prima .. maar probeer je wil en levensvisie niet op anderen te baseren .. :)

:zwaai:

tukkersterror
21-03-06, 23:28
Geplaatst door amOer
rustig aan ... :)

er waren wel gelegenheden om drank te krijgen toen en daarvoor zelfs .. :) ... het is meer cultuur dan geloof .. think about it :)

over die haat .. ( alsof het niet wederzijds is !! ) .. misschien moet je eens niet aan de haat denken .. maar aan waarom er haat is .. :)
ik zou jou eens willen zien als nederlans bezet is door polen en moslims steunen polen massaal .. je leeft in duitsland als vluchteling en jou kennisen, of misschien wel jou kinderen, zijn door de polen gedood .. en je weet dat er geen poolse bezetting zou zijn als de moslims polen niet steeds hielp ... !! en alsof het niet genoeg is ... worden jij en je volk als terroristen en vieze criminelen , barbaren en extremisten beschouwd en zo dag in dag uit door de media uitgebeeld ..

en nu komt mijn vraag ... zou je de moslims in duitsland, waar je nu dus woont zogenaamd, haten of niet ?! ( dit is maar een voorbeeld !! )

als laatst.. de koran en de soenna zijn gewoon de guidelines voor ons ... dat jij en veel anderen zoiets niet hebben en dus jullie eigen gang kunnen gaan is prima .. maar probeer je wil en levensvisie niet op anderen te baseren .. :)

:zwaai:

Ik begrijp je standpunt volkomen, ik zou ook het liefst de mensen de nek omdraaien die mijn familie wat aandoet, voor ons is het moeilijk te begrijpen omdat wij niet in die kut situatie zit.
Dat stukje heb ik enkele dagen geleden geschreven, omdat ik op een gegeven moment het gevaar zag van het wij / jullie gevoel en dat gevoel kreeg ik zelf ook en dat wil ik niet.
Ik wil als het enigzinds kan neutraal blijven in mijn mening.
Proberen de zaken objectief te bekijken.
Maar op een gegeven moment als ik wat zij tegen een persoon, dan begon de persoon van "ja maar jij begrijpt ons niet", dat is een mening die hij dan wilt uitdragen of hij spreekt voor iedereen en de islam of moslims in het bijzonder.
Tja en toen hij ook nog begon om moslim vrouwen binnen te houden want anders zouden ze lijken op de westense hoeren, ging hij in mijn ogen iets te ver.
En voelde voor het eerst van mijn leven een duidelijke afstand tussen mij en het moslim geloof.

En nee natuurlijk haat ik geen moslims, ik ben het wel eens niet eens met sommige van hun, maar dat heb ik ook met mijn vrienden, maar om een mens te haten, nee, dat ligt niet echt in mijn aard.

Je laatste antwoord, ik ben zelf Russisch Orthodox, een geloof dat aardig qua normen, waarden en traditie overeenkomt met de Islam.
Ook wij hebben onze leidraad de 10 geboden waar wij ons aan moeten houden en wij hebben de bijbel die onze leidraad is voor ons geloof.

En daar is ook niets mis mee, dat een persoon zich houd aan het geloof.

Maar als ik de koran bekijkt heb ik nog nooit stukken gelezen die hier naar voren word gehaalt.

Er staat in de koran nergens dat een vrouw niet naar buiten mag zonder begeleiding, wel staat er het zelfde als in de bijbel zij zal de bekoring niet verzoeken, dus een man niet uitdagen.
Ook staat er in de koran niet dat een vrouw een man geen hand mag geven.
Wel staat er dat een vrouw niet de hand geeft aan een vreemde man als er gevoelens in het spel zijn.

Nee als ik in Marokko, Turkije kom zijn de vrouwen veel vrije in hun doen en laten dan hier in Holland.
Maar maak je niet druk want de vrouwen hier zijn ook veel moderne als 2e generatie nederlandse vrouwen in Canada, Amerika of waar dan ook.
Ik denk dat mensen die hun land verlaten en naar een ander land gaan wonen, zich te veel spiegelen aan het moment in hun herrinering toen zij hun thuis land verlieten.

Ik weet nog dat een van mijn vrienden altijd ruzie had met zijn vader (een moderne man) omdat hij vrijdag en zaterdags met ons uitging.

We hebben hem (tot onze spijt) een keer meegenomen om hem te laten zien waar we heen gingen en hoe wij ons vermaken.
Nu komen we hem en zijn vrouw regelmatig tegen in een bar of disco.
Hij drinkt zelf niet (Arts) zijn vrouw en kinderen net als ons met mate, gewoon voor de gezelligheid.
En volgens mij is daar niets mis mee???
(hoop ik)

Ik ga nu pitten, moet morgen weer werken.

Zie je!!!

:zwaai:

amOer
21-03-06, 23:51
Geplaatst door tukkersterror
Ik begrijp je standpunt volkomen, ik zou ook het liefst de mensen de nek omdraaien die mijn familie wat aandoet, voor ons is het moeilijk te begrijpen omdat wij niet in die kut situatie zit.
Dat stukje heb ik enkele dagen geleden geschreven, omdat ik op een gegeven moment het gevaar zag van het wij / jullie gevoel en dat gevoel kreeg ik zelf ook en dat wil ik niet.
Ik wil als het enigzinds kan neutraal blijven in mijn mening.
Proberen de zaken objectief te bekijken.
Maar op een gegeven moment als ik wat zij tegen een persoon, dan begon de persoon van "ja maar jij begrijpt ons niet", dat is een mening die hij dan wilt uitdragen of hij spreekt voor iedereen en de islam of moslims in het bijzonder.
Tja en toen hij ook nog begon om moslim vrouwen binnen te houden want anders zouden ze lijken op de westense hoeren, ging hij in mijn ogen iets te ver.
En voelde voor het eerst van mijn leven een duidelijke afstand tussen mij en het moslim geloof.

En nee natuurlijk haat ik geen moslims, ik ben het wel eens niet eens met sommige van hun, maar dat heb ik ook met mijn vrienden, maar om een mens te haten, nee, dat ligt niet echt in mijn aard.

Je laatste antwoord, ik ben zelf Russisch Orthodox, een geloof dat aardig qua normen, waarden en traditie overeenkomt met de Islam.
Ook wij hebben onze leidraad de 10 geboden waar wij ons aan moeten houden en wij hebben de bijbel die onze leidraad is voor ons geloof.

En daar is ook niets mis mee, dat een persoon zich houd aan het geloof.

Maar als ik de koran bekijkt heb ik nog nooit stukken gelezen die hier naar voren word gehaalt.

Er staat in de koran nergens dat een vrouw niet naar buiten mag zonder begeleiding, wel staat er het zelfde als in de bijbel zij zal de bekoring niet verzoeken, dus een man niet uitdagen.
Ook staat er in de koran niet dat een vrouw een man geen hand mag geven.
Wel staat er dat een vrouw niet de hand geeft aan een vreemde man als er gevoelens in het spel zijn.

Nee als ik in Marokko, Turkije kom zijn de vrouwen veel vrije in hun doen en laten dan hier in Holland.
Maar maak je niet druk want de vrouwen hier zijn ook veel moderne als 2e generatie nederlandse vrouwen in Canada, Amerika of waar dan ook.
Ik denk dat mensen die hun land verlaten en naar een ander land gaan wonen, zich te veel spiegelen aan het moment in hun herrinering toen zij hun thuis land verlieten.

Ik weet nog dat een van mijn vrienden altijd ruzie had met zijn vader (een moderne man) omdat hij vrijdag en zaterdags met ons uitging.

We hebben hem (tot onze spijt) een keer meegenomen om hem te laten zien waar we heen gingen en hoe wij ons vermaken.
Nu komen we hem en zijn vrouw regelmatig tegen in een bar of disco.
Hij drinkt zelf niet (Arts) zijn vrouw en kinderen net als ons met mate, gewoon voor de gezelligheid.
En volgens mij is daar niets mis mee???
(hoop ik)

Ik ga nu pitten, moet morgen weer werken.

Zie je!!!

:zwaai:

ok dan zijn we het weer eens voor een groot deel met elkaar eens ;)!

succes met je werk .. :zwaai:

tukkersterror
22-03-06, 00:03
Geplaatst door amOer
ok dan zijn we het weer eens voor een groot deel met elkaar eens ;)!

succes met je werk .. :zwaai:

Thanxs :zwaai: