PDA

Bekijk Volledige Versie : HOMO/PEDO opgepakt voor ontucht met meerdere jongens...



Wizdom
10-03-06, 11:54
Man opgepakt wegens ontucht met meerdere jongens

Uitgegeven: 10 maart 2006 11:36
Laatst gewijzigd: 10 maart 2006 11:36

AMSTERDAM - De zedenpolitie in Amsterdam heeft dinsdag een 39-jarige man aangehouden op verdenking van seksueel misbruik van jongens van 10 tot 15 jaar. De politie maakte vrijdag bekend dat er inmiddels 25 gevallen van ontucht bekend zijn. Tot nu toe hebben elf slachtoffers aangifte gedaan.

De man zou sinds 1984 jongens hebben misbruikt. Dat gebeurde in Amsterdam, de rest van Noord-Holland en ook in het oosten van het land. De verdachte zat bij een sportvereniging in Noord-Holland. Daar waren zijn meeste slachtoffers ook lid van.


Tijdens het onderzoek kwamen rechercheurs er achter dat de man in het oosten van het land lid van sportclubs is geweest. Daar kwam hij ook in contact met jongens. De politie onderzoekt nog of de verdachte daar ontucht heeft gepleegd.

De zaak kwam aan het licht toen drie jongens de man in de herfst van vorig jaar in Amsterdam Zuid-Oost aanvielen en hem met een mes staken. De politie hield de jongens later aan. Tijdens het verhoor vertelden ze door de man misbruikt te zijn geweest.

De politie en verschillende hulpverleningsorganisaties hebben donderdagavond een informatieavond gehouden voor de ouders van kinderen die met de man te maken hebben gehad en die dus mogelijk slachtoffer zijn geweest.

naam
10-03-06, 11:59
Weet je zeker dat het geen priester is geweest? :roker:

~Panthera~
10-03-06, 12:15
Vast een Katholiek. :roker:

naam
10-03-06, 12:20
Geplaatst door ~Panthera~
Vast een Katholiek. :roker:


Bijna hetzelfde toch. :ego:

~Panthera~
10-03-06, 12:20
Geplaatst door naam
Bijna hetzelfde toch. :ego:

Bijna, ja. :boer:

naam
10-03-06, 12:35
Geplaatst door ~Panthera~
Bijna, ja. :boer:



:denk: :zegniets:

Julien
10-03-06, 15:17
Geplaatst door ~Panthera~
Bijna, ja. :boer:

hahaha wat grappig! discriminerende domme doos die je bent

~Panthera~
10-03-06, 16:17
Geplaatst door Julien
hahaha wat grappig! discriminerende domme doos die je bent


Dag knul, word je Katholieke geloof weer beledigd ? :roker:

Ik zou zeggen: steek iets in de fik of zo. :lachu:

David
10-03-06, 16:23
Geplaatst door ~Panthera~
Dag knul, word je Katholieke geloof weer beledigd ? :roker:

Ik zou zeggen: steek iets in de fik of zo. :lachu:


Als sekssymbool moet je toch een dikke huid hebben, zuster.

~Panthera~
10-03-06, 16:24
Geplaatst door David
Als sekssymbool moet je toch een dikke huid hebben, zuster.

Pak net een Breezer, Broeder. :roker:

David
10-03-06, 16:28
Geplaatst door Julien
hahaha wat grappig! discriminerende domme doos die je bent

Zadel er af. :moe:

Julien
10-03-06, 16:44
Geplaatst door ~Panthera~
Dag knul, word je Katholieke geloof weer beledigd ? :roker:

Ik zou zeggen: steek iets in de fik of zo. :lachu:

dus je geeft toe dat je beledigt?!

ik steek niks in de fik, ik noem je alleen nogmaals een domme doos die discrimineert

David
10-03-06, 16:50
Geplaatst door Julien
dus je geeft toe dat je beledigt?!

ik steek niks in de fik, ik noem je alleen nogmaals een domme doos die discrimineert


Ach, kom op, Juultje, trek het je niet aan! Ik heb niks tegen katholieken. Echt niet. Ik respecteer ze, en sommige goede vrienden van me zijn zelfs katholiek. Ze moeten alleen niet denken dat ze net zoveel rechten hebben als andere mensen. Zo is het nu eenmaal daar kan ik niks aan doen. ;)

naam
10-03-06, 21:37
Katholieken zijn zulke gezellige mensen. :wohaa: In februari.

~Panthera~
10-03-06, 22:01
Geplaatst door Julien
dus je geeft toe dat je beledigt?!

ik steek niks in de fik, ik noem je alleen nogmaals een domme doos die discrimineert



Ach, ik ben blij dat JIJ het zegt, Jules: iemand anders had ik waarschijnlijk serieus genomen. :lachu:

MaRiaH
10-03-06, 22:12
Geplaatst door ~Panthera~
Vast een Katholiek. :roker:

Vast een gereformeerde, liefst onderdrukt door zijn moeder, die het haar zoontje verboden heeft te rukken in zijn bedje s nachts.

Zo'n pedo uit een calvinistich gezin waar nooit over sex gesproken mocht worden.


Het kan onmogelijk een katholiek zijn..

1) die wonen nauwelijks in het Noorden
2) dat zijn levensgenieters en hebben nauwelijks sexuele frustraties
3) zij komen altijd uit warme en hartelijke gezinnen, waar liefde wel geuit wordt.


:haha:

Nog meer vooroordelen? Iemand? :knipoog:

H.P.Pas
10-03-06, 22:24
Geplaatst door MaRiaH
Vast een gereformeerde, liefst onderdrukt door zijn moeder, die het haar zoontje verboden heeft te rukken in zijn bedje s nachts.



Ik zie ze meer als dominante feministische huisdraak; daar komen van die fnuikende moederbindingen van .. De rest gaat vanzelf.

MaRiaH
10-03-06, 22:27
Geplaatst door H.P.Pas
Ik zie ze meer als dominante feministische huisdraak; daar komen van die fnuikende moederbindingen van .. De rest gaat vanzelf.

In dat is geval is het geloofs-onafhankelijk.. :D
en dat is het natuurlijk ook.. dank je.