PDA

Bekijk Volledige Versie : Rosse kater troost orang oetang



Divine_70
10-03-06, 13:40
Tondalayo, een 45-jarige orang oetang die in de Panama City Beach Zoo verblijft, heeft een nauwe vriendschap gesloten met een gestreepte kater. Tondalayo was ontroostbaar sinds haar partner twee jaar geleden overleed, maar fleurt helemaal op door de nabijheid van de kat.

Depressief
De orang oetang was depressief door het verlies van haar partner, maar te oud voor een nieuwe gezel of voor een verhuizing naar een andere zoo. De eenden en schildpadden die rond haar zwommen, konden haar niet troosten. Toen de verdwaalde kater bij Zoo-directeur Stephanie Willard terechtkwam lag de oplossing voor de hand.

Knuffelen en slapen
“Ongelooflijk, maar het klikte meteen tussen Tondalayo en de kater. Haar ogen lichtten helemaal op en ze is veel vrolijker geworden,” aldus Willard. De kat en aap spelen samen, knuffelen elkaar en slapen elke nacht bij elkaar. De kat is door het personeel van de zoo T.K. genaamd, naar Tondalayo’s Kitty.


10/03/06 13u24

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_121464.jpg

:love:

~Panthera~
10-03-06, 13:45
Wat een scheet he, die kat ? :D

Divine_70
10-03-06, 13:53
Geplaatst door ~Panthera~
Wat een scheet he, die kat ? :D

Vind ze allebei poepies. :D
Leuk he, dat het in de dierenwereld geen rol speelt van welk ras je bent . :hihi:

Cub
10-03-06, 13:55
Wat een lief verhaal zeg! Zoet. Dank je voor het plaatsen van dit bericht. Temidden van al dat harde nieuws, waar je soms zo somber van wordt, doet dit een mens goed.

~Panthera~
10-03-06, 14:09
Geplaatst door Divine_70
Vind ze allebei poepies. :D
Leuk he, dat het in de dierenwereld geen rol speelt van welk ras je bent . :hihi:

Ja, heel lief.
Gelukkig heb je DAT gezeik niet in de dierenwereld nee. :D

Hoe meer ik naar sommige mensen kijk, hoe meer ik van mijn katten houdt. :stout:
Gek he ? :hihi:

Divine_70
10-03-06, 14:19
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, heel lief.
Gelukkig heb je DAT gezeik niet in de dierenwereld nee. :D

Hoe meer ik naar sommige mensen kijk, hoe meer ik van mijn katten houdt. :stout:
Gek he ? :hihi:

Nee hoor, dat is helemaal niet gek, ik zit er sterk over te denken van mijn dochtertjes ook katjes te maken..... of waren ze dat al. :zozo: :hihi:

De dierenwereld blijkt toch vaak een voorbeeld voor de mens te zijn.

naam
10-03-06, 14:46
Geplaatst door Divine_70
Nee hoor, dat is helemaal niet gek, ik zit er sterk over te denken van mijn dochtertjes ook katjes te maken..... of waren ze dat al. :zozo: :hihi:

De dierenwereld blijkt toch vaak een voorbeeld voor de mens te zijn.

http://www.afrikatour.nl/webgallery%20dieren2/images/Leeuw-in-Swaziland.jpg

Poesie poesie poesie,

Nee lief hoor, heb ook twee schatten van poesen.

Divine_70
10-03-06, 14:48
Geplaatst door naam
http://www.afrikatour.nl/webgallery%20dieren2/images/Leeuw-in-Swaziland.jpg

Poesie poesie poesie,

Nee lief hoor, heb ook twee schatten van poesen.

:haha: Wij eten ook vlees hoor. :hihi:
Alleen hoeven wij er niet meer op te jagen en ligt het kant en klaar verpakt in de vriezer van de plaatselijke super. :D