PDA

Bekijk Volledige Versie : Cartoons en de wetenschap



xslaniet
10-03-06, 19:41
Zal je wel denken ,alweer die oervervelende cartoons,maar dit is iets nieuws.
Een deense professor aan de universiteit van Udings Skovhoj heeft onderzoek gedaan naar het gedrag van moslims die demonstreerde tegen de cartoons.
Zijn conclusie is dat de moslims die demostreerden zo'n ruim vier maanden na de publicatie ,traag van begrip zijn ,merendeels ongeschoold en makkelijk beïnvloedbaar.
Het aantal geschoolde moslims die deelnamen aan de demonstraties was minder dan drie procent.

Divine_70
10-03-06, 20:38
Geplaatst door xslaniet
Zal je wel denken ,alweer die oervervelende cartoons,maar dit is iets nieuws.
Een deense professor aan de universiteit van Udings Skovhoj heeft onderzoek gedaan naar het gedrag van moslims die demonstreerde tegen de cartoons.
Zijn conclusie is dat de moslims die demostreerden zo'n ruim vier maanden na de publicatie ,traag van begrip zijn ,merendeels ongeschoold en makkelijk beïnvloedbaar.
Het aantal geschoolde moslims die deelnamen aan de demonstraties was minder dan drie procent.

Zie je toch vaker gebeuren, als in die landen een hysterie uitbreekt is het gelijk massahysterie.

tukkersterror
10-03-06, 20:52
En nou wilt je hebben dat ik denk dat moslims ongeschoold zijn en dom.

Hier trapt tukkertje niet in want tukkertje is zoals het westen denkt niet dom.

Wij zijn niet dom, zo'n afgekeurde proffesor is dom om het vuur tussen ons te blijven aanwakkeren.

Mensen die het dan nog verder publiceren, zijn nog dommer om mee te gaan in de hysterie.

Maar je heb gelijk ik ben het domst om daar weer op in te gaan. :jammer: al die domme domme mensen op maroc. kt.

sjo
10-03-06, 21:22
Geplaatst door xslaniet
Zal je wel denken ,alweer die oervervelende cartoons,maar dit is iets nieuws.
Een deense professor aan de universiteit van Udings Skovhoj heeft onderzoek gedaan naar het gedrag van moslims die demonstreerde tegen de cartoons.
Zijn conclusie is dat de moslims die demostreerden zo'n ruim vier maanden na de publicatie ,traag van begrip zijn ,merendeels ongeschoold en makkelijk beïnvloedbaar.
Het aantal geschoolde moslims die deelnamen aan de demonstraties was minder dan drie procent.

Ik schat de "aanstellerij-factor" nog hoger in dan 97 %........

gr.
sjo

xslaniet
10-03-06, 21:38
Geplaatst door tukkersterror
[B]En nou wilt je hebben dat ik denk dat moslims ongeschoold zijn en dom.




Zijn conclusie is dat de moslims die demostreerden zo'n ruim vier maanden na de publicatie ,traag van begrip

Jij mag denken wat je wilt :lol: