PDA

Bekijk Volledige Versie : Man vermagert 301 kilo



Divine_70
10-03-06, 20:40
Patrick Deuel is 301 kilo vermagerd. De Amerikaan woog 482 kilo toen hij begon aan zijn geweldige vermageringskuur. Voor de man uit Sioux Falls in de staat South Dakota was vermageren een noodzaak geworden. "Ik moest van de dokter, anders zou ik het niet lang meer redden", aldus Deuel.

Enkele ingrepen en hongerkuren later, weegt Deuel nog 181 kilogram. "Ik ben aan een nieuwe leven begonnen. Meer gewicht kan ik niet meer verliezen, maar dat hoeft niet, ik ben zo tevreden." Na de kuur moesten dokters veertig kilo loshangende huid verwijderen.

10/03/06 14u33

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_121509.jpg
Deuel voor en na de vermageringskuur.

:fpetaf:

Aicha1976
10-03-06, 21:34
Mi gado, hij weegt na al dat lozen nog 181 kilo, damnezzz dat zijn een hoop ijsjes :schok:

tukkersterror
10-03-06, 21:47
Geplaatst door Aicha1976
Mi gado, hij weegt na al dat lozen nog 181 kilo, damnezzz dat zijn een hoop ijsjes :schok:

geen ijs, Geen Ijs, GEEN IJS, Zeg nog zo niet praten over ijs

naam
10-03-06, 21:48
Geplaatst door Aicha1976
Mi gado, hij weegt na al dat lozen nog 181 kilo, damnezzz dat zijn een hoop ijsjes :schok:


Zijn postcode gebied wordt wel iets kleiner. biraat

Aicha1976
10-03-06, 21:55
Geplaatst door tukkersterror
geen ijs, Geen Ijs, GEEN IJS, Zeg nog zo niet praten over ijs



Het spijt me, ik begrijp wat je bedoelt.....ik ben na het zien van de fotoos gauw naar mijn vriezer gerend. Daar bewaar ik mijn stash...caramel ijs van Baskin Robins :stout:

Aicha1976
10-03-06, 21:59
Geplaatst door naam
Zijn postcode gebied wordt wel iets kleiner. biraat



Djeeeez, inderdaad, je zult zo iemand op de koffie hebben...draait zich om en zwiept met zijn ass alles van tafel :duizelig:

tukkersterror
10-03-06, 22:11
Geplaatst door Aicha1976
Het spijt me, ik begrijp wat je bedoelt.....ik ben na het zien van de fotoos gauw naar mijn vriezer gerend. Daar bewaar ik mijn stash...caramel ijs van Baskin Robins :stout:

Ohh help, caaaa raaa melllllll ijs, zucht, zucht..... diepe zucht!!!

Maar dan wel op een stokje en dan van Assink ijs of van "van der poel" ..............Maak mij gek!!! zoenen, zoenen, maak mij blij!!!!

Nou ff wat anders, jouw volgend antwoord....

Kun je mij volgen???

Nou kijk iedere vrouw valt op onze kontjes, tot dat wij er mee alles van tafel slaan.......

Wat wil je nou????

Een reet waar je alles mee van tafel slaat dus een echte, of een smalle die niets voorstelt???

:haha::lol:

Aicha1976
10-03-06, 22:21
Geplaatst door tukkersterror
Ohh help, caaaa raaa melllllll ijs, zucht, zucht..... diepe zucht!!!

Maar dan wel op een stokje en dan van Assink ijs of van "van der poel" ..............Maak mij gek!!! zoenen, zoenen, maak mij blij!!!!

Nou ff wat anders, jouw volgend antwoord....

Kun je mij volgen???

Nou kijk iedere vrouw valt op onze kontjes, tot dat wij er mee alles van tafel slaan.......

Wat wil je nou????

Een reet waar je alles mee van tafel slaat dus een echte, of een smalle die niets voorstelt???

:haha::lol:


Haha, volgens mij heb je al teveel ijs op, je komt hyper over :maf2:

En over derrieres van mannen...moet daar ergens tussen zitten, he balans, ying en yang jeweettoch :fparty:

Hier hebben de mannen echt bijzettafels en die accentueren ze door strakke broeken aan te trekken, yikes :wat?!:

tukkersterror
10-03-06, 22:29
Geplaatst door Aicha1976
Haha, volgens mij heb je al teveel ijs op, je komt hyper over :maf2:

En over derrieres van mannen...moet daar ergens tussen zitten, he balans, ying en yang jeweettoch :fparty:

Hier hebben de mannen echt bijzettafels en die accentueren ze door strakke broeken aan te trekken, yikes :wat?!: hoezo ik kom hyper over?
i
k

b
e
n

g
e
w
o
o
n

h
y
p
e
r
!
!
!

En daar help ook geen ijs tegen!!!

Aicha1976
10-03-06, 22:35
Geplaatst door tukkersterror
hoezo ik kom hyper over?
i
k

b
e
n

g
e
w
o
o
n

h
y
p
e
r
!
!
!

En daar help ook geen ijs tegen!!!



Klopt, probeer eens wat ritalin :p


Ik ga naar de zonsondergang kijken (en waarschijnlijk huilen, ben erg labiel vandaag) dus tot later lieve maroc nlertjes :boogie: