PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Saddam na veroordeling meteen ophangen'



Divine_70
12-03-06, 13:50
Uitgegeven: 12 maart 2006 12:08

BAGDAD - De Iraakse ex-dictator Saddam Hussein zal opgehangen worden als de rechtbank oordeelt dat hij de doodstraf verdient in de rechtszaak die momenteel tegen hem wordt gevoerd. Andere aanklachten zullen volgens de hoofdaanklager van het Iraakse tribunaal dan niet meer aan bod komen.

Saddam en zijn zeven medeverdachten staan momenteel terecht wegens misdaden tegen de menselijkheid in verband met de moord op 148 inwoners van Dujail. Zij werden omgebracht als wraak op een mislukte aanslag op Saddam in het sjiitische dorp. Justitie heeft hem echter ook nog in andere zaken aangeklaagd.


Als de rechtbank een doodstraf uitspreekt, moet de straf binnen dertig dagen nadat de beroepsperiode is afgelopen worden voltrokken, vertelde aanklager Jaafar Mussawi de Iraakse staatstelevisie zondag. "De wet is er duidelijk over."

Victory
12-03-06, 13:57
Onzin.. dit is echt iets wat de Amerikanen willen, daarom wilden zij dat hij in Iraq berecht zou worden.

Wij willen dat hij naar Den Haag gebracht wordt.

xslaniet
12-03-06, 14:04
Duidelijk wie die rechters daar geplant heeft...
Jaha Bush en z'n holmaatjes.
Ik ben bereid mijn leven op te offeren om de mensheid van dat soort gajes te bevrijden.

David
12-03-06, 14:07
Geplaatst door Victory
Wij


Gaat 'ie weer. :haha:

tukkersterror
12-03-06, 14:15
Geplaatst door Victory

Wij willen dat hij naar Den Haag gebracht wordt.

Was een leuke optie geweest, alleen het internationale gerechthof in den haag, heeft in overleg met de VN en de Nederlandse Regering besloten, dat voor de veiligheid van de Nederlandse bevolking het overbrengen van Sadam geen goed idee is omdat vermoedelijk Nederland zou worden betrokken bij een reeks van aanslagen.
Ook de oproep van andere staten in die regio waren voorstander van berechten in eigen land.

Misschien kun jij verklaren wie jij met "Wij" bedoeld, ik denk niet de Iranezen die jaren in oorlog hebben geleden onder Irak en Hoesein.

Victory
12-03-06, 14:34
De westerse landen willen dat hij zo snel mogelijk gedood wordt zodat hij niet alle connecties met het westen openbaar kan maken, daarom werd hij in Iraq berecht. Sorry tukker, jouw regering heeft schijt aan jouw veiligheid... je moet altijd groter denken met dit soort dingen.

Victory
12-03-06, 14:37
Wat wij ook mee hebben gemaakt, meer of minder dan de Irakezen zelf, gaat jou geen fuck aan. Jij bent in ieder geval een van de schuldigen die chemische wapens aan Saddam hebben geleverd waarmee hij honderd duizenden onsculdige Iraanse mensen heeft vergast. Dus kanker vooral op met je, 'zij meer dan jij' onzin.

_h4T3D_sE7eN
12-03-06, 14:38
Ik vraag me af, die galbakken die in het Westen roepen dat de doodstraf moet worden afgeschaft, waar blijven ze ?

Seif
12-03-06, 14:51
Geplaatst door Victory
Wat wij ook mee hebben gemaakt, meer of minder dan de Irakezen zelf, gaat jou geen fuck aan. Jij bent in ieder geval een van de schuldigen die chemische wapens aan Saddam hebben geleverd waarmee hij honderd duizenden onsculdige Iraanse mensen heeft vergast. Dus kanker vooral op met je, 'zij meer dan jij' onzin.

Dus de schuld van een individu - in dit geval Frans van Anraat - is ook de schuld van het collectief?

Want dan ken ik er ook nog wel een paar. :D

Victory
12-03-06, 16:18
Geplaatst door Seif
Dus de schuld van een individu - in dit geval Frans van Anraat - is ook de schuld van het collectief?

Want dan ken ik er ook nog wel een paar. :D
Westerse hypocrisie... als je betrapt wordt alle schuld op 1 persoon leggen zodat hij gewoon ontlagen kan worden, etc... dan kan de rest zeggen dat ze er niks van wisten, en gewoon weer doorgaan... (zo doen de regeringen & bedrijven in het westen het).

Dwaalspoor
12-03-06, 16:37
Geplaatst door Victory
Wat wij ook mee hebben gemaakt, meer of minder dan de Irakezen zelf, gaat jou geen fuck aan. Jij bent in ieder geval een van de schuldigen die chemische wapens aan Saddam hebben geleverd waarmee hij honderd duizenden onsculdige Iraanse mensen heeft vergast. Dus kanker vooral op met je, 'zij meer dan jij' onzin.

De meeste slachtoffers zijn gevallen aan Iraanse kant. En precies die chemische wapens en installaties zijn middels een handdruk van Rumsfeld beklonken. De foto van Rumsfeld en Saddam is overbekend. Maar ach dat zijn Iraanse kakkerlakkendie lopen maar in de weg van de Amerikaanse politiek, die moch Saddam vrij verdelgen.

tukkersterror
12-03-06, 16:39
Geplaatst door Victory
Wat wij ook mee hebben gemaakt, meer of minder dan de Irakezen zelf, gaat jou geen fuck aan. Jij bent in ieder geval een van de schuldigen die chemische wapens aan Saddam hebben geleverd waarmee hij honderd duizenden onsculdige Iraanse mensen heeft vergast. Dus kanker vooral op met je, 'zij meer dan jij' onzin.

Ten eerste vertel je nog niet wie je met wij bedoeld.
Ten Tweede vertel je altijd in jouw weerwoorden dat Irak geen chemische en of kernwapens heeft en nu ineens wel.
Ten derde beschuldig je mij dat ik deel heb gehad aan de levering van Chemische wapens aan Irak, waardoor duizende mensen in Iran zijn gestorven.
En dan zeg je op de koop toe dat ik moet op kankeren met het 'zij meer dan jij' onzin.
Misschien dat discussie met jou zonder schelden niet meer mogelijk is.
Ik stelde gewoon een vraag en dan verwacht ik ook in de redelijkheid een gepast antwoord.

gh.wille
12-03-06, 17:07
Geplaatst door tukkersterror
Ten eerste vertel je nog niet wie je met wij bedoeld.
Ten Tweede vertel je altijd in jouw weerwoorden dat Irak geen chemische en of kernwapens heeft en nu ineens wel.*
Ten derde beschuldig je mij dat ik deel heb gehad aan de levering van Chemische wapens aan Irak, waardoor duizende mensen in Iran zijn gestorven.
En dan zeg je op de koop toe dat ik moet op kankeren met het 'zij meer dan jij' onzin.
Misschien dat discussie met jou zonder schelden niet meer mogelijk is.
Ik stelde gewoon een vraag en dan verwacht ik ook in de redelijkheid een gepast antwoord.

Daar hoef je niet op te rekenen , de rode ''waas'' voor de ogen is iets te sterk ontwikkeld bij dit soort mensen.

*Dit bedoel ik ! als het deze mensen uit komt dan zetten ze Desnoods een KRUIS op een MOSKEE ! doet er niet toe maar ze moeten gelijk hebben , de volgende topic zetten ,m toch zo weer terug .

~Panthera~
12-03-06, 17:21
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik vraag me af, die galbakken die in het Westen roepen dat de doodstraf moet worden afgeschaft, waar blijven ze ?



Hier. :D

Van mij mag ie fijn een aantal jaren lekker wegrotten in een cel.
Confronteer hem ook nog maar eens fijn met de achtergebleven familie van zijn slachtoffers.
Kijken hoe fijn ie dat vind. :duim:

mark61
12-03-06, 17:23
Geplaatst door ~Panthera~
Hier. :D

Van mij mag ie fijn een aantal jaren lekker wegrotten in een cel.
Confronteer hem ook nog maar eens fijn met de achtergebleven familie van zijn slachtoffers.
Kijken hoe fijn ie dat vind. :duim:

Yep.

papol
12-03-06, 17:24
Geplaatst door Victory
Wat wij ook mee hebben gemaakt, meer of minder dan de Irakezen zelf, gaat jou geen fuck aan. Jij bent in ieder geval een van de schuldigen die chemische wapens aan Saddam hebben geleverd waarmee hij honderd duizenden onsculdige Iraanse mensen heeft vergast. Dus kanker vooral op met je, 'zij meer dan jij' onzin.

Correctie, tiental duizenden. Dat van die honderd duizenden was over het mijnenveld, weet je nog??

Gr.P

gh.wille
12-03-06, 17:39
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik vraag me af, die galbakken die in het Westen roepen dat de doodstraf moet worden afgeschaft, waar blijven ze ?

Die zijn er genoeg en het zal mij dan ook niets verbazen als er weer de zoveelste protesten ,tegen komen .
Helaas dat helpt geen moer ! ook hier geld weer als het maar in jullie verziekte haatdragende en verdorven breinen past .
Laat ze eeerst maar eens in het (buurland IRAN ) ophouden om kinderenen oudere mensen op de meest gore manier op te hangen ,verstoken van alle humane regels ! ik heb het gezien HIER bij MAROC zelfs , de doodstrijd van de kinderen hun ANGST in hun ogen de stront en de urine die langs hun benen liep en dan als klap op de vuurpijl voor het ''HOOGGEACHTE PUBLIEK " het minuten durende gespartel (toen die auto onderhun werd weggereden,ze maakten geen smak wardoor hun nek zo breken ,nee de vieze HOMO.s moesten nog ff extra spartelen !!!!!
Of wou jij soms beweren dat deze wellustelingen kijkers soms gedwongen waren ?
Lijkt me sterk het waren er minstens een paar duizend!!!*
Om te :kotsen: en dat anno 2006 na Christus.

* O sorry dat vergat ik ,gemakshalve word hier natuurlijk de datum van het ontstaan van de ISLAM aangehouden , ja dat scheelt ff zo, n kleine 700 jaar ! dat verklaard een hoop .Maar ik ben er van overtuigd dat de Profeet MOHAMMED dit zelf NOOIT gewild zou hebben ,en als jij denkt dat het wel zo is dan moet je mij eens vertellen waar dat staat in de KORAN .

p.s Ik ben als een van de weinige Auttochtone Nederlanders in het bezit van een KORAN, dus misschien kun je me een handje helpen zelf kan ik het nl niet vinden .

gh.wille
12-03-06, 17:48
Geplaatst door gh.wille
Die zijn er genoeg en het zal mij dan ook niets verbazen als er weer de zoveelste protesten ,tegen komen .
Helaas dat helpt geen moer ! ook hier geld weer als het maar in jullie verziekte haatdragende en verdorven breinen past .
Laat ze eeerst maar eens in het (buurland IRAN ) ophouden om kinderenen oudere mensen op de meest gore manier op te hangen ,verstoken van alle humane regels ! ik heb het gezien HIER bij MAROC zelfs , de doodstrijd van de kinderen hun ANGST in hun ogen de stront en de urine die langs hun benen liep en dan als klap op de vuurpijl voor het ''HOOGGEACHTE PUBLIEK " het minuten durende gespartel (toen die auto onderhun werd weggereden,ze maakten geen smak wardoor hun nek zo breken ,nee de vieze HOMO.s moesten nog ff extra spartelen !!!!!
Of wou jij soms beweren dat deze wellustelingen kijkers soms gedwongen waren ?
Lijkt me sterk het waren er minstens een paar duizend!!!*
Om te :kotsen: en dat anno 2006 na Christus.

* O sorry dat vergat ik ,gemakshalve word hier natuurlijk de datum van het ontstaan van de ISLAM aangehouden , ja dat scheelt ff zo, n kleine 700 jaar ! dat verklaard een hoop .Maar ik ben er van overtuigd dat de Profeet MOHAMMED dit zelf NOOIT gewild zou hebben ,en als jij denkt dat het wel zo is dan moet je mij eens vertellen waar dat staat in de KORAN .

p.s Ik ben als een van de weinige** Auttochtone Nederlanders in het bezit van een KORAN, dus misschien kun je me een handje helpen zelf kan ik het nl niet vinden .

** Jammer genoeg ,want dat zou wel eens een hoop misverstanden uit de wereld kunnen helpen .

Victory
12-03-06, 18:07
Geplaatst door tukkersterror
Ten eerste vertel je nog niet wie je met wij bedoeld.
Ten Tweede vertel je altijd in jouw weerwoorden dat Irak geen chemische en of kernwapens heeft en nu ineens wel.
Ten derde beschuldig je mij dat ik deel heb gehad aan de levering van Chemische wapens aan Irak, waardoor duizende mensen in Iran zijn gestorven.
En dan zeg je op de koop toe dat ik moet op kankeren met het 'zij meer dan jij' onzin.
Misschien dat discussie met jou zonder schelden niet meer mogelijk is.
Ik stelde gewoon een vraag en dan verwacht ik ook in de redelijkheid een gepast antwoord.
* Iran
* Ik heb nooit gezegd dat Irak geen chemische wapens had. Maar ze hadden zeker geen kernwapens, dat is pure onzin, en dat is geloof ik nooit beweerd door wie dan ook. De V.S. refereerde altijd naar chemische en biologische wapens, en die hadden ze ook. Alleen waren die allemaal vernietigd door de VN. De Irakezen waren zelf niet ver genoeg om wat dan ook te maken, dat kregen ze allemaal van westerse landen. B.V. Frankrijk die hun kerncentrale had gemaakt.
* Ja, dat doe ik. En ik beschuldig jullie allemaal ook voor alle moorden en martelingen die nu elke dag gebeuren in de Arabische landen waaraan jullie je steun geven.
* Zoland je het staatsterrosime van het westen blijft steunen, dan blijf je altijd een kankerlijer in mijn gedachte.

tukkersterror
12-03-06, 19:41
Geplaatst door Victory
* Iran
* Ik heb nooit gezegd dat Irak geen chemische wapens had. Maar ze hadden zeker geen kernwapens, dat is pure onzin, en dat is geloof ik nooit beweerd door wie dan ook. De V.S. refereerde altijd naar chemische en biologische wapens, en die hadden ze ook. Alleen waren die allemaal vernietigd door de VN. De Irakezen waren zelf niet ver genoeg om wat dan ook te maken, dat kregen ze allemaal van westerse landen. B.V. Frankrijk die hun kerncentrale had gemaakt.
* Ja, dat doe ik. En ik beschuldig jullie allemaal ook voor alle moorden en martelingen die nu elke dag gebeuren in de Arabische landen waaraan jullie je steun geven.
* Zoland je het staatsterrosime van het westen blijft steunen, dan blijf je altijd een kankerlijer in mijn gedachte.


Ok, het zijn jou woorden, ik zal mij niet verlagen tot dit niveau en mij houden tot de feiten die mij bekend zijn en die komen niet van internetsite's of propaganda tussen oodt en west.

1991, ben ik als waarnemer gestuurt naar Koeweit (Kuwait), ik heb daar dingen gezien die een normaal menselijk besef te boven gaat.
Jij stelt dat Irak geen Chemische wapens kan maken dan ben jij wel heel dom, van simple chemische stoffen kun je eenvoudig gifgas produceren, dit heeft Irak ook gedaan, om het veilig te doen voor hun eigen mensen hebben ze mobile chemische labaratoriums gekocht voor productie van kunstmest, zo om de boycot van wapens te omzeilen.
1994, Ben ik als waarnemer naar Irak gestuurt waar we moesten toezien op vernietiging van biologische en chemische wapens.
Een team die daar eerder was als ons heeft melding gemaakt dat er op een plaats ten zuiden van Irak in de no-fly zone mogelijk een basis zou zijn met raketten geladen met kernkoppen.
Ons verzoek werd afgewezen door de Iraakse autoriteiten, na druk van de VN werden wij daar na 3 maand alsnog toegelaten, op een kaal stuk terrein waar natuurlijk geen raket meer stond opgesteld.
We hebben daar melding van gemaakt bij onze opdracht gevers, dat er daar op die plaats mobile lanceer inrichtingen waren geweest van Russische orgine.
Irak had geen verbod op Rakketten, dus waarom hebben zij deze weggehaald.
Punt twee, Irak miste 2500Kg splijtstof waar zijn die gebleven.
Punt drie, in noord Irak stierven mensen door schildklierkanker.
Punt vier, in het zelfde gebied meten we 60 tot 500 maal een hogere dosis ram dan normaal normaal.

Nu begeef ik me even op het onveilig gebied.

We hebben sateliet foto's gezien van raket installatie's met kernkoppen, rakketten met kernkoppen geladen op traillers.
Waar zijn deze gebleven???

Foto's en filmopnames van de val van USSR toont ons geheime agenten van Irak die onderhandelen met de hoogste officieren die belast zijn met het kernwapen arsenal, deze twee officieren leven nu in de duurste huizen net buiten moscow???

Allemaal vraag tekens!!!!

En voor jou speciaal het laatste nieuws, IRAN heeft net het Russisch bod afgewezen. heb je het uit eerste hand

Divine_70
12-03-06, 19:51
Geplaatst door ~Panthera~
Hier. :D

Van mij mag ie fijn een aantal jaren lekker wegrotten in een cel.
Confronteer hem ook nog maar eens fijn met de achtergebleven familie van zijn slachtoffers.
Kijken hoe fijn ie dat vind. :duim:

Wordt ie waarschijnlijk alleen maar "geil" van.
Zo gaat dat met perverselingen.

Maar inderdaad, voor mensen als hij is de doodstraf te gemakkelijk en te simpel.

Victory
12-03-06, 19:58
Geplaatst door tukkersterror
Ok, het zijn jou woorden, ik zal mij niet verlagen tot dit niveau en mij houden tot de feiten die mij bekend zijn en die komen niet van internetsite's of propaganda tussen oodt en west.

1991, ben ik als waarnemer gestuurt naar Koeweit (Kuwait), ik heb daar dingen gezien die een normaal menselijk besef te boven gaat.
Jij stelt dat Irak geen Chemische wapens kan maken dan ben jij wel heel dom, van simple chemische stoffen kun je eenvoudig gifgas produceren, dit heeft Irak ook gedaan, om het veilig te doen voor hun eigen mensen hebben ze mobile chemische labaratoriums gekocht voor productie van kunstmest, zo om de boycot van wapens te omzeilen.
1994, Ben ik als waarnemer naar Irak gestuurt waar we moesten toezien op vernietiging van biologische en chemische wapens.
Een team die daar eerder was als ons heeft melding gemaakt dat er op een plaats ten zuiden van Irak in de no-fly zone mogelijk een basis zou zijn met raketten geladen met kernkoppen.
Ons verzoek werd afgewezen door de Iraakse autoriteiten, na druk van de VN werden wij daar na 3 maand alsnog toegelaten, op een kaal stuk terrein waar natuurlijk geen raket meer stond opgesteld.
We hebben daar melding van gemaakt bij onze opdracht gevers, dat er daar op die plaats mobile lanceer inrichtingen waren geweest van Russische orgine.
Irak had geen verbod op Rakketten, dus waarom hebben zij deze weggehaald.
Punt twee, Irak miste 2500Kg splijtstof waar zijn die gebleven.
Punt drie, in noord Irak stierven mensen door schildklierkanker.
Punt vier, in het zelfde gebied meten we 60 tot 500 maal een hogere dosis ram dan normaal normaal.

Nu begeef ik me even op het onveilig gebied.

We hebben sateliet foto's gezien van raket installatie's met kernkoppen, rakketten met kernkoppen geladen op traillers.
Waar zijn deze gebleven???

Foto's en filmopnames van de val van USSR toont ons geheime agenten van Irak die onderhandelen met de hoogste officieren die belast zijn met het kernwapen arsenal, deze twee officieren leven nu in de duurste huizen net buiten moscow???

Allemaal vraag tekens!!!!

En voor jou speciaal het laatste nieuws, IRAN heeft net het Russisch bod afgewezen. heb je het uit eerste hand
Je gaat te veel off-topic, ik ga daar allemaal niet op in.

Alleen op je laatste zin... de NPT is niks meer waard omdat wij niet eens een kerncentrale voor civiele doeleinden mogen hebben terwijl de V.S. & Engeland bezig zijn met het ontwikkelen van nog zwaardere kernwapens, en Frankrijk ons onlangs heeft gewaarschuwd dat ze kernbommen tegen ons zouden kunnen gebruiken.

tukkersterror
12-03-06, 21:25
Geplaatst door Victory
Je gaat te veel off-topic, ik ga daar allemaal niet op in.

Alleen op je laatste zin... de NPT is niks meer waard omdat wij niet eens een kerncentrale voor civiele doeleinden mogen hebben terwijl de V.S. & Engeland bezig zijn met het ontwikkelen van nog zwaardere kernwapens, en Frankrijk ons onlangs heeft gewaarschuwd dat ze kernbommen tegen ons zouden kunnen gebruiken.

Er is nooit een verbod geweest dat Iran geen kerncentrale zou mogen hebben voor opwekking van energie, alleen dan moeten ze zich wel aan de spelregels houden zoals ieder land Nederland, Amerika en andere landen, alleen Iran wil geen controlles toestaan op haar installaties.
Verder als ik kom met gemotiveerde bewijzen zeg je dat je niet wilt reageren omdat ik teveel off topic zou zijn, terwijl ik alleen inging op jou argumenten.
Ook nu kom je weer met een feit dat Amerika en Engeland bezig zijn van een nog zwaardere kernwapen.
Ik denk dat ze een zwaardere wapen niet nodig hebben, Amerika en Rusland hebben nog steeds kernwapens zoveel dat ze de wereld twee keer kunnen vernietigen.
Ik denk eerder dat het gaat om een wapen, die kan worden ingezet op afstand met een trefzekerheid van 100%.
De mogelijkheid van gebruik van een kernwapen tegen Iran acht ik uitgesloten.
Iran heeft een ligging dat kernwapen gebruik prakties onmogelijk maakt.
Het zou teveel onschuldige burgers het leven laten en dat is ten opzichte van de wereld opinie niet te verkopen.

Nee een reeele zaak is de vriendschap die Rusland heeft gesloten met hamas, daar kon ik eerst niet begrijpen, maar nu begin ik onraad te ruiken.

Maar om ontopic te blijven, de dood straf keur ik af, het zal te mild zijn voor de misdaden die hij begaan heeft.

Victory
13-03-06, 00:52
Geplaatst door tukkersterror
Er is nooit een verbod geweest dat Iran geen kerncentrale zou mogen hebben voor opwekking van energie, alleen dan moeten ze zich wel aan de spelregels houden zoals ieder land Nederland, Amerika en andere landen, alleen Iran wil geen controlles toestaan op haar installaties.
Verder als ik kom met gemotiveerde bewijzen zeg je dat je niet wilt reageren omdat ik teveel off topic zou zijn, terwijl ik alleen inging op jou argumenten.
Ook nu kom je weer met een feit dat Amerika en Engeland bezig zijn van een nog zwaardere kernwapen.
Ik denk dat ze een zwaardere wapen niet nodig hebben, Amerika en Rusland hebben nog steeds kernwapens zoveel dat ze de wereld twee keer kunnen vernietigen.
Ik denk eerder dat het gaat om een wapen, die kan worden ingezet op afstand met een trefzekerheid van 100%.
De mogelijkheid van gebruik van een kernwapen tegen Iran acht ik uitgesloten.
Iran heeft een ligging dat kernwapen gebruik prakties onmogelijk maakt.
Het zou teveel onschuldige burgers het leven laten en dat is ten opzichte van de wereld opinie niet te verkopen.

Nee een reeele zaak is de vriendschap die Rusland heeft gesloten met hamas, daar kon ik eerst niet begrijpen, maar nu begin ik onraad te ruiken.

Maar om ontopic te blijven, de dood straf keur ik af, het zal te mild zijn voor de misdaden die hij begaan heeft.
Je lult weer uit je nek. Iran heeft de absolute record in de hoeveelheid inspecties die ze hebben toegelaten aan de VN inspecteurs (zoek het maar op). Geen andere land OOIT heeft ZOVEEL inspecties toegelaten. Bovendien waren er camera's in ALLE kern faciliteiten. Maar die zijn nu verwijderd omdat de IAEA naar de V.S. luisterd. In het laatste rapport van elbaradei stond er nog dat er absoluut niks is gevonden dat er op zou wijzen dat Iran aan kernwapens werkt, heeft gewerkt, of plannen daarvoor zou hebben. Maar dat ze meer tijd nodig hebben om nog meer onderzoek te doen.... kijk aan dat laatste hebben wij niks aan... zoals Iran zei... ze zijn welkom om te komen, maar wij gaan door met verrijken.

Maar hoe weten we dat jullie helemaal niet willen dat Iran een kerncentrale heeft? Simpel... je kan het gewoon lezen in de domme commentaar van de westerse politici... ze hebben het er steeds over dat Iran niet de volledige cyclus mag leren, hebben het steeds over dat Iran zelfs geen onderzoek mag doen, hebben het steeds over dat Iran niet eens op lab niveau, of in de universiteiten uranium mag ontwikkelen (op lab niveau), etc, etc, etc. Sommige politici zijn nog directer en zeggen dat Iran nooit toegestaan mag worden om uranium te ontwikkelen, of zelfs een atoom programma te hebben.

Anyway, het doet er niet toe. Wij hebben hier allemaal schijt aan, en we gaan gewoon door.