PDA

Bekijk Volledige Versie : "Vreemde" stof in bloed Milosevic



barfly
12-03-06, 18:54
In het bloed van Slobodan Milosevic zijn stoffen gevonden die er niet hoorden. Dat blijkt uit bloedonderzoek dat tussen november en januari gedaan is door Nederlandse artsen. Dat hebben bronnen tegenover de NOS bevestigd.

De artsen wilden weten waarom middelen die Milosevic in Scheveningen kreeg, niet werkten. De stoffen die ze vonden, worden gebruikt bij patiënten die lijden aan lepra en tbc.

De stoffen hebben een neutraliserend effect op de medicijnen die Milosevic tegen hoge bloeddruk en hartproblemen kreeg. Dat voedt de suggestie dat Milosevic geen natuurlijke dood stierf.

Bron: nos.nl

Ik ruik een relletje!

Shinny
12-03-06, 19:28
:gniffel:..

Wide-O
12-03-06, 19:45
Abu Ghraib aan de Noordzee ? :schok:

Joesoef
12-03-06, 20:47
Dat die freak bloed heeft.....

~Panthera~
12-03-06, 20:52
Te veel rare crap geblowd. :hihi:

tukkersterror
12-03-06, 20:55
Geplaatst door Wide-O
Abu Ghraib aan de Noordzee ? :schok:

:hihi:

:stout: waar zitten de lui van de hofstad ook alweer

~Panthera~
12-03-06, 21:04
Trouwens, was het niet zo, dat ie zo achterdochtig was als de pest, en EIGEN middeltjes zat te slikken ?
Wie weet heeft Del Ponte wel gelijk. :stout:

mark61
12-03-06, 22:37
Geplaatst door ~Panthera~
Trouwens, was het niet zo, dat ie zo achterdochtig was als de pest, en EIGEN middeltjes zat te slikken ?
Wie weet heeft Del Ponte wel gelijk. :stout:

Ons Heikelien (Dr. Clavan 2006) beweert inderdaad dat hij dat zelf willens en wetens deed. Lijkt me een heel plausibele verklaring. De man kwam altijd al para op me over. Elke dictator moet trouwens voortdurend over zijn schouder kijken.

~Panthera~
12-03-06, 23:15
Geplaatst door mark61
Ons Heikelien (Dr. Clavan 2006) beweert inderdaad dat hij dat zelf willens en wetens deed. Lijkt me een heel plausibele verklaring. De man kwam altijd al para op me over. Elke dictator moet trouwens voortdurend over zijn schouder kijken.

Precies, normaal zijn ze zeker niet.
Bovendien wist ie toch al waar het op uit zou draaien.

MaRiaH
12-03-06, 23:50
Precies, ik houdt het daarom ook op zelfmoord..

Hij zal het vast zelf geënsceneerd hebben

MaRiaH
12-03-06, 23:57
Ik hoor net dat de officiele doodsoorzaak luidt (na autopsie dus):

hartinfarct...

:zwaai: voor alle complottheorien :stomp:

mark61
12-03-06, 23:59
Geplaatst door MaRiaH
Ik hoor net dat de officiele doodsoorzaak luist (na autopsie dus):

hartinfarct...

:zwaai: voor alle complottheorien :stomp:

In feite is hartinfarct ALTIJD de doodsoorzaak, tenzij je kop eraf wordt geblazen. En dan nog.

Het punt is juist dat hij medicijnen x kreeg om een hartinfarct te voorkomen maar hij zelf medicijnen y innam om de werking van medicijnen x te neutraliseren.

Zelfmoord kan je dat niet noemen, achterlijk wel.

MaRiaH
13-03-06, 00:05
Geplaatst door mark61
In feite is hartinfarct ALTIJD de doodsoorzaak, tenzij je kop eraf wordt geblazen. En dan nog.

Het punt is juist dat hij medicijnen x kreeg om een hartinfarct te voorkomen maar hij zelf medicijnen y innam om de werking van medicijnen x te neutraliseren.

Zelfmoord kan je dat niet noemen, achterlijk wel.

hmmz, passieve zelfmoord dan?
Hij moet geweten hebben wat het effect was op de werking van zijn hartpilletje.. :melig2:

mark61
13-03-06, 00:18
Geplaatst door MaRiaH
hmmz, passieve zelfmoord dan?
Hij moet geweten hebben wat het effect was op de werking van zijn hartpilletje.. :melig2:

jaha, zeg ik toch, dat was juist de bedoeling.

Ehm, passieve auto-euthanasie?

gh.wille
13-03-06, 00:25
Geplaatst door mark61
Ons Heikelien (Dr. Clavan 2006) beweert inderdaad dat hij dat zelf willens en wetens deed. Lijkt me een heel plausibele verklaring. De man kwam altijd al para op me over. Elke dictator moet trouwens voortdurend over zijn schouder kijken.

Kan me het haast niet voorstellen ,hoe kwam hij dan aan de troep in het gevang ?
Er is maar een verklaring voor het zullen de Amerikanen en hun Zionistische bongenoten wel weer geweest zijn zo als altijd .

mark61
13-03-06, 00:29
Geplaatst door gh.wille
Kan me het haast niet voorstellen ,hoe kwam hij dan aan de troep in het gevang ?
Er is maar een verklaring voor het zullen de Amerikanen en hun Zionistische bongenoten wel weer geweest zijn zo als altijd .

Zeg, hij kan alles bestellen wat ie wil hoor. Eigen arts. Anders neemt zn advocaat het wel mee.

Ik weet eigenlijk niet wat ze in Servië van zionisten vinden. De vijand van mijn vijand...?

MaRiaH
13-03-06, 00:38
Geplaatst door mark61
[B

Ehm, passieve auto-euthanasie? [/B]

akkoord.
leuke voor het maroc woordenboek van Daaf :giechel:

Spoetnik
13-03-06, 13:07
Geplaatst door ~Panthera~
Precies, normaal zijn ze zeker niet.
Bovendien wist ie toch al waar het op uit zou draaien.

Een veroordeling was nog helemaal niet zeker. Het tribunaal heeft geen enkele aanklacht kunnen bewijzen.

De moord op Milosevic kwam het tribunaal dus erg goed uit. Het gezichtsverlies dat het tribunaal leidt door zijn dood is nog altijd stukken minder dan een vrijspraak die Milosevic te wachten stond.

Spoetnik
13-03-06, 13:09
Geplaatst door mark61
Ik weet eigenlijk niet wat ze in Servië van zionisten vinden. De vijand van mijn vijand...?

Israel heeft inderdaad servische paramilitairen in Bosnie training gegeven. En Servie kocht wapens van Israelische wapenhandelaren.