PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse sportvissers zijn Belgische zeehond Brammetje beu



Divine_70
13-03-06, 19:55
De sportvissers van visvereniging 't Spanjooltje uit Woensdrecht, Noord-Brabant, hopen zo snel mogelijk van hun zeehond Brammetje af te zijn. Het dier zwemt al sinds november vorig jaar in hun visvijver rond en eet volgens de voorzitter voor 8 à 9 euro per dag aan vis.

Het dier is in het verleden opgevangen door het National Sea Life Marine Park in Blankenberge. Hij draagt een groen plaatje van het park op de achterflipper. Bram is vermoedelijk aan de Belgische kust aangespoeld, door het park opgevangen en daarna in de Westerschelde vrijgelaten. Om welke zeehond het gaat, kunnen de verzorgers niet zeggen, omdat zij het nummer op zijn plaatje nog niet hebben kunnen lezen.

13/03/06 16u58

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_122463.jpg

Wie heeft er nou uiteindelijk recht op dat visje, de sportvissers, of de natuurlijke vijand in de vorm van een zeehondje. :loens:

~Panthera~
13-03-06, 20:56
Tyf op met die visvereniging :fuckit2:
Ga ergens anders maar vissen mollen ! :duivels:

Divine_70
13-03-06, 22:23
Geplaatst door ~Panthera~
Tyf op met die visvereniging :fuckit2:
Ga ergens anders maar vissen mollen ! :duivels:

Stelletje klojo`s, alsof ze alleenrecht hebben omdat ze er voor betalen. :jammer:

~Panthera~
13-03-06, 22:26
Geplaatst door Divine_70
Stelletje klojo`s, alsof ze alleenrecht hebben omdat ze er voor betalen. :jammer:

Ja, want de vis voelt niets van de haak in zijn bek. :moe:
Moet kunnen. :moe:

Victory
13-03-06, 22:29
Ik ben tegen sportvissen. Maar ik wil wel jagen op sportvissers.

http://forums.chip.com.sg/images/smilies/extra/fishing.gif

Divine_70
13-03-06, 22:30
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, want de vis voelt niets van de haak in zijn bek. :moe:
Moet kunnen. :moe:

Hmz.. weet niet of het nog steeds zo is maar tot voor kort mochten sportvissers in Duitsland hun gevangen visjes niet terug zetten als ze ze eenmaal aan de haak hadden gehad, dus moesten ze ze dood laten gaan.
Hier in NL denken ze gewoon dat ze de halve wereld bezitten als die grote hengel,waarmee ze zover het water in gaan dat ze evengoed aan de overkant kunnen gaan zitten met een bamboehengeltje, dwars over de straat gooien,en als er dan over heen gereden wordt, zijn ze boos . :hihi:

Divine_70
13-03-06, 22:32
Geplaatst door Victory
Ik ben tegen sportvissen. Maar ik wil wel jagen op sportvissers.

http://forums.chip.com.sg/images/smilies/extra/fishing.gif

:hihi: I`m in. :D

Victory
13-03-06, 22:42
Ik heb mijn jagerspak alvast aangetrokken, zeg maar wanneer...

Victory:
http://www.evilnet.net/~jhfong/Wormgears/Graphics/Mechs/bounty-hunter.clr.jpg

Divine_70
13-03-06, 22:47
Geplaatst door Victory
Ik heb mijn jagerspak alvast aangetrokken, zeg maar wanneer...




Ik dan wel ietwat bescheidener maar daarom niet minder gevaarlijk. http://www.demooisteanimaties.com/mensen/fan018.gif :hihi:

Wat dacht je van de klok van 8 in de morgen aan de rand van de vijver in Woensdrecht ? :roker:

Victory
13-03-06, 22:48
Vraag me af wat een visser wel niet zal denken als je met zo'n pak uit de sloot springt. En dan, :fpetaf: ---> :kalasniko

Divine_70
13-03-06, 22:50
Geplaatst door Victory
Vraag me af wat een visser wel niet zal denken als je met zo'n pak uit de sloot springt. En dan, :fpetaf: ---> :kalasniko

Bij : :fpetaf: ---> :kalasniko denken ze nog maar 1 ding, die laatste minuut die als een film aan ze voorbij trekt wanneer ze het aardse verruilen voor het hemelse. :duivels:

barfly
13-03-06, 22:52
Ik zou het niet doen jongens, ons vader heeft eens verteld dat als je een handgranaat in het water gooit, dat alle vissen dan boven komen drijven.

Divine_70
13-03-06, 22:54
Geplaatst door barfly
Ik zou het niet doen jongens, ons vader heeft eens verteld dat als je een handgranaat in het water gooit, dat alle vissen dan boven komen drijven.

We gaan niet met handgranaten gooien. :engel:
We houden het bescheiden. :strik:

Victory
13-03-06, 23:06
Ik ben alvast op onderzoek uit gegaan... (we moeten wel wat info hebben voor de echte aanval)... majoor tukker kan ook meedoen..

Divine_70
13-03-06, 23:10
Geplaatst door Victory
Ik ben alvast op onderzoek uit gegaan... (we moeten wel wat info hebben voor de echte aanval)... majoor tukker kan ook meedoen..

Hahahahahaha Jees waar haal je het vandaan. :haha:
Btw, zie ik daar een walrus aan de waterkant ? Is je minutie daar wel op berekend ? :vreemd:
Ik zal Majoor Tukker meteen verwittigen, hij moet zorgen voor de vluchtwagen. :roker:

~Panthera~
13-03-06, 23:34
Geplaatst door Victory
Ik ben alvast op onderzoek uit gegaan... (we moeten wel wat info hebben voor de echte aanval)... majoor tukker kan ook meedoen..


:lol:

MaRiaH
13-03-06, 23:38
Geplaatst door ~Panthera~
Tyf op met die visvereniging :fuckit2:
Ga ergens anders maar vissen mollen ! :duivels:

Ik kan niet anders dan me hierbij aansluiten...

sportvissers pff.. dan doen ze maar in hun tuinvijvertje. :D

tukkersterror
14-03-06, 00:41
Lig ik net met mijn wollen onderbroek in bed achter mijn vrouw, krijg ik te horen van mijn geheime dienst Divi70 (is zelfde als d66) dat ik moet opdraven met een vluchtwagen in een vijver om een zeehond te redden???

Moh :Iluvu: zeehondjes, ik hou meer van dieren dan van mensen, want wie de mens kent heeft de dieren lief!!!

I'm in zal er staan met de vluchtwagen als Vic de benzine regelt MaRiaH de Pizza, Panthera de koffie, Divine gebak en klaaskop pilletjes om wakker te blijven.

Is die zeehond misschien de zelfde van vorig jaar???? :hihi:

Divine_70
14-03-06, 20:12
Geplaatst door tukkersterror
Lig ik net met mijn wollen onderbroek in bed achter mijn vrouw, krijg ik te horen van mijn geheime dienst Divi70 (is zelfde als d66) dat ik moet opdraven met een vluchtwagen in een vijver om een zeehond te redden???

Moh :Iluvu: zeehondjes, ik hou meer van dieren dan van mensen, want wie de mens kent heeft de dieren lief!!!

I'm in zal er staan met de vluchtwagen als Vic de benzine regelt MaRiaH de Pizza, Panthera de koffie, Divine gebak en klaaskop pilletjes om wakker te blijven.

Is die zeehond misschien de zelfde van vorig jaar???? :hihi:

Gebak ?? Geen tijd voor een theekransje, Ik heb een opdracht te vervullen. :roker: