PDA

Bekijk Volledige Versie : Camilla geeft 4.300 euro per maand uit aan kapper



Juliette
13-03-06, 19:17
http://images.contactmusic.com/images/artist/camillaparkerbowlesap.jpg

maandag 13 maart 2006

LONDEN - Camilla, de echtgenote van de Britse kroonprins Charles, geeft maandelijks ongeveer 4.300 euro uit aan bezoekjes aan de kapper.

Als je Camilla’s kapsel bekijkt, klinkt dit weinig geloofwaardig, maar volgens de Britse krant The Daily Mail is het wel degelijk zo.

Voor de hertogin van Cornwall is alleen de Londense topkapper Hugh Green goed genoeg, zo luidt het in krant. Green, die ook Hollywoodsterren als Joan Collins onder handen neemt, komt op vraag van Camilla aan huis.

Charles betaalt de kappersrekening uit zijn privékas, zo weten bronnen uit de omgeving van Camilla. ,,De prins betaalt de persoonlijke uitgaven van de hertogin met zijn eigen inkomsten waarop hij belastingen betaalt. Die bedragen worden niet openbaar gemaakt'', verklaart het bureau van de eeuwige Britse troonopvolger.



:verward: :zegniets:

Divine_70
13-03-06, 19:19
Dear Lord, :verward: Hoe moet het er dan in vredesnaam uitzien als ze net als wij zo`n 100 euro uit zou geven ? :hihi:

Juliette
13-03-06, 19:21
Geplaatst door Divine_70
Dear Lord, :verward: Hoe moet het er dan in vredesnaam uitzien als ze net als wij zo`n 100 euro uit zou geven ? :hihi:

1 keer een tondeuze van 40 euro kopen. Zit je jaren goed. :ego: :hihi:

Divine_70
13-03-06, 19:32
Geplaatst door Juliette
1 keer een tondeuze van 40 euro kopen. Zit je jaren goed. :ego: :hihi:

En ze doet eindelijk eens met de mode mee. :hihi:

jochie
13-03-06, 19:35
vroeger was ik maandelijk 30 a 40 euro kwijt... nu ga ik voor 6 euro per keer :)

Divine_70
13-03-06, 19:36
Geplaatst door jochie
vroeger was ik maandelijk 30 a 40 euro kwijt... nu ga ik voor 6 euro per keer :)

Je hebt het wel over de kapper hoop ik ? :duits:

Juliette
13-03-06, 19:38
Geplaatst door Divine_70
Je hebt het wel over de kapper hoop ik ? :duits:

:fplet: :hihi:

~Panthera~
13-03-06, 19:52
Geplaatst door Juliette
http://images.contactmusic.com/images/artist/camillaparkerbowlesap.jpg

maandag 13 maart 2006

LONDEN - Camilla, de echtgenote van de Britse kroonprins Charles, geeft maandelijks ongeveer 4.300 euro uit aan bezoekjes aan de kapper.

Als je Camilla’s kapsel bekijkt, klinkt dit weinig geloofwaardig, maar volgens de Britse krant The Daily Mail is het wel degelijk zo.

Voor de hertogin van Cornwall is alleen de Londense topkapper Hugh Green goed genoeg, zo luidt het in krant. Green, die ook Hollywoodsterren als Joan Collins onder handen neemt, komt op vraag van Camilla aan huis.

Charles betaalt de kappersrekening uit zijn privékas, zo weten bronnen uit de omgeving van Camilla. ,,De prins betaalt de persoonlijke uitgaven van de hertogin met zijn eigen inkomsten waarop hij belastingen betaalt. Die bedragen worden niet openbaar gemaakt'', verklaart het bureau van de eeuwige Britse troonopvolger.



:verward: :zegniets:


Zo te zien gaat ie OP haar hoofd zitten. :hihi:

jochie
13-03-06, 20:23
Geplaatst door Divine_70
Je hebt het wel over de kapper hoop ik ? :duits:

nee, over mijn manicure...... :D

Divine_70
13-03-06, 20:56
Geplaatst door jochie
nee, over mijn manicure...... :D

Ah thank God, was ff bang dat dit topic een hele rare wending ging nemen. :stout:

Juliette
14-03-06, 10:52
Geplaatst door Divine_70
Ah thank God, was ff bang dat dit topic een hele rare wending ging nemen. :stout:

dixit miss kinky topic. :hihi:

Pytaghoras
14-03-06, 13:11
Dat moet wilders maar eens gaan proberen. Zijn kapsel ontvangen van die rare denkbeelden. De kosten van zijn beveiliging zij in ieder geval meer dan 4.300 euro.

Cherry Bo
14-03-06, 13:15
http://images.contactmusic.com/images/artist/camillaparkerbowlesap.jpg

...geeft maandelijks ongeveer 4.300 euro uit aan bezoekjes aan de kapper.



D'r was zeker geen geld meer voor 'n leuk kleurtje in heur haar?

Cherry Bo
14-03-06, 18:56
?

Divine_70
14-03-06, 19:17
Geplaatst door Juliette
dixit miss kinky topic. :hihi:

Moi ? :engel: :stout:

Divine_70
14-03-06, 19:18
Geplaatst door Cherry Bo
D'r was zeker geen geld meer voor 'n leuk kleurtje in heur haar?

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit het kleurtje al is. :duits: En reken maar dat het wat gekost heeft. :hihi:

MusicManiac
14-03-06, 19:57
Ach, 't kost wat, maar dan hebbie ook wat.

Divine_70
14-03-06, 19:59
Geplaatst door MusicManiac
Ach, 't kost wat, maar dan hebbie ook wat.

Vind je ? :hihi:

xslaniet
14-03-06, 20:04
Dit is wel het bewijs dat al die adel verneukt is door inteelt...
Welke stommeling geeft nou zoveel geld aan een kapper voor zo'n heks Terwijl ie zo'n leuk wijf had.
Dan moet je niet helemaal lekker inelkaar zitten.

Ik heb trouwens begrepen dat die kapper de enige is die haar nog niet verteld heeft dat ze een heks is en het niet te genezen is.

MusicManiac
14-03-06, 20:06
Ah, maar ze neukt heel lekker denk ik. Denk ik. Moet toch een verklaring bestaan.

Divine_70
14-03-06, 20:13
Geplaatst door xslaniet
Dit is wel het bewijs dat al die adel verneukt is door inteelt...
Welke stommeling geeft nou zoveel geld aan een kapper voor zo'n heks Terwijl ie zo'n leuk wijf had.
Dan moet je niet helemaal lekker inelkaar zitten.



Ze hadden met hun hypocriete gedoe Charles gewoon met haar moeten laten trouwen destijds.
Dat had een paar hele fijne mensen heel veel leed bespaart.



Geplaatst door MusicManiac
Ah, maar ze neukt heel lekker denk ik. Denk ik. Moet toch een verklaring bestaan.

Ooit zal ze goed zijn geweest, toen ze nog niet bang was haar exclusieve kapseltje te verwilderen door een onstuimge sexpartij.
Gaat duur nummertje worden dan. :duits:

xslaniet
14-03-06, 21:34
Geplaatst door MusicManiac
Ah, maar ze neukt heel lekker denk ik. Denk ik. Moet toch een verklaring bestaan.
Geld...heel veel geld en de engelse adel kennende,gestolen,of bijelkaar geneukt ,in dat laatste geval heb je gelijk.Hoewel,ik betwijfel of er iemand op deze aarde is die daar overheen wil.

MusicManiac
15-03-06, 14:38
Geplaatst door xslaniet
Geld...heel veel geld en de engelse adel kennende,gestolen,of bijelkaar geneukt ,in dat laatste geval heb je gelijk.Hoewel,ik betwijfel of er iemand op deze aarde is die daar overheen wil.

Over Camilla? Charles, toch?

duende
15-03-06, 15:25
Maar dan worden haar wenkbrauwen ook getoupeerd.

Divine_70
15-03-06, 16:40
Vraag ik me af, zou ze naast haar glamoureuse kapsel en pittig getoupeerde wenkbrauwtjes alles zo netjes onderhouden ? :stout: :zegniets: