PDA

Bekijk Volledige Versie : Duurste film ooit in Egypte gaat over Jesus



Amenzu
14-03-06, 09:23
De makers en financieerders zijn moslims, maar de hoofdrollen worden door egyptische christenen vervuld uit respect voor jesus aldus de verantwoordelijken. De egyptische kerk (bijna 15 miljoen christenen) zal tijdens de opname een adviserende rol spelen. De film krijgt de titel: Het leven en lijden van Jesus. UiIt respect voor Jesus mogen de hoodrolspelers nooit meer een rol aannemen, aldus een eis van de makers.


http://www.alarabiya.net/Articles/2006/03/13/21930.htm

tukkersterror
14-03-06, 09:28
Geplaatst door Amenzu
De makers en financieerders zijn moslims, maar de hoofdrollen worden door egyptische christenen vervuld uit respect voor jesus aldus de verantwoordelijken. De egyptische kerk (bijna 15 miljoen christenen) zal tijdens de opname een adviserende rol spelen. De film krijgt de titel: Het leven en lijden van Jesus. UiIt respect voor Jesus mogen de hoodrolspelers nooit meer een rol aannemen, aldus een eis van de makers.


http://www.alarabiya.net/Articles/2006/03/13/21930.htm

Goedezaak, al enig idee wanneer hij uitkomt??

Alleen jammer dat deze acteurs dan verder geen rol meer mogen aannemen.

Want ik zie die acteur die in Jezus Chris Superstar, speelde, iedere keer weer als ik hem zie moet ik weer denken aan deze musical, wat dan ook wel weer een meerwaarde heeft.

Bofko
14-03-06, 11:11
Geplaatst door Amenzu
UiIt respect voor Jesus mogen de hoodrolspelers nooit meer een rol aannemen, aldus een eis van de makers.

Interessant hoe hier 'respect' wordt uitgelegd.

Blijkbaar heeft het spelen van deze rol hen een religieus earmark meegegeven. En dat earmark mag niet bezoedeld worden door vervolgens Quasimodo of koningin Victoria te spelen. :auw2:

Cherry Bo
14-03-06, 11:18
Geplaatst door Amenzu
De makers en financieerders zijn moslims.....

UiIt respect voor Jesus mogen de hoodrolspelers nooit meer een rol aannemen, aldus een eis van de makers.


Moslims kunnen aan Christelijken toch niet opleggen op welke manier Jezus gerespecteerd dient te worden, lijkt me?

Joesoef
14-03-06, 11:29
Geplaatst door Cherry Bo
Moslims kunnen aan Christelijken toch niet opleggen op welke manier Jezus gerespecteerd dient te worden, lijkt me?


Voor de film die de Moslims maken wel. Anders gaan ze maar ergens anders de superstar uithangen.

Cherry Bo
14-03-06, 11:30
Geplaatst door Joesoef
Voor de film die de Moslims maken wel. Anders gaan ze maar ergens anders de superstar uithangen.

:haha: