PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik sponane en mooie vrouw.. zoek bekeerde moslim

mooiemoslima
14-03-06, 11:30
verlopen.

leuke_iemand
14-03-06, 15:46
salaam ales goed? met mijn gaat het goed alhmdoelilah.
ik wil je graag leren kennen ales je wilt. want ik wil ook trouwen
inchallah ook snel maar ik zie er er alhmdoeilah ook goed uit maar hier heb je mijn msn voeg me toe ales je wilt want dan ik wil je leren kennen ales je wilt [email protected]
en alvast bedankt :love2:

Elli
26-03-06, 20:23
hoi hoi

Ik vraag me alleen af waarom jij met een bekeerde moslim wilt trouwen en binnen een jaar??????????
De reden waarom iemand wilt trouwen is toch om samen een toekomst op te bouwen en ik vraag me echt af of je iemand kent na 1 jaar .
Wat ik wel weet is dat als je echt met iemand wilt trouwen je niet alleen de goede kanten van zo een persoon kent maar zeker ook de slechte klanten hebt gezien en ermee kan leven.

Ik wens je heel veel geluk met je zoektocht maar neem maar van mij aan soms is het beter om het wat tijd te gunnen dan om te zeggen binnen een jaar ben ik getrouwd

Groetjes elli

prinsofmarok
28-03-06, 23:20
waarom zoek je een bekeerde nederland zijn andere niet genoeg voor jouw?

jawadxx
30-03-06, 09:38
salaam moet het zo nodig een bekeerde moslim zijn.
Zijn je je marokkaanse broeder niet goed genoeg

SharAZEED
31-03-06, 20:02
Als je op zoek bent naar ijsblauwe ogen van een Tuarek in Nederland en niet in de woestijn moet je bij mij zijn ;-)

Verken met mij samen oneindige diepte in love en devotion. Een toewijding, zoals het de Nederlanders vreemd is maar jou een ongekende geborgenheid bezorgt.

Beleef met mij samen de avonturen van het leven vanuit een groter perspectief.

Hier is mijn hemelspaard voor jou.

[email protected]

Vuur en vlam voor endless love!

axxa
01-04-06, 01:19
---------------------

firaslim
01-04-06, 12:54
ik wil wel wat meer over je weten, ben nederlander en zoek een leuke lieve moslima.

gr firas

Elie Hobeika
20-05-06, 03:08
Waarom een Gawri .. tering!

Beter werk je alleen met vrouwen anders verdien je die Sunni niet..

:ego:

Hanibal25
21-05-06, 02:01
Ze reageert niet op jullie vragen.
WaaromZ?

Waarschijnlijk net zo koppig als alle riaffa(ook waarschijnlijk de reden waarom ze geen koppige soortgenoot wil).

Geplaatst door mooiemoslima
Salaam

Ik ben opzoek naar een nederlandse bekeerde moslim. Ik heb veel te bieden. Ik ben intelligent. goed uitziend, heb een goede baan. Mijn leeftijd is 25. Ik wil het liefs binnen 1 jaar trouwen. Ben jij die leuke, opgeleide jongeman, die ook wat te bieden heeft en wil trouwen?

Interesse? reageer dan snel!!!

illmatik
01-06-07, 11:52
Zijn de heren reageerders zelf net zo consequent bij het uitkiezen van een partner? Mag het een Nederlandse zijn of moet het dan per sť een Marokkaanse moslima zijn?

Zeg alhamdulilah dat de zuster in kwestie de Islam heeft gevonden en haar eigen weg zoekt door te willen trouwen. Misschien wil ze de Nederlandse cultuur, gecombineerd met de islamitische religie overbrengen op haar nazaten. Dan is een Nederlandse partner inderdaad wel zo handig voor haar.

Wij Marokkanen willen namelijk ook niet al teveel afwijken van onze eigen Marokkaanse cultuur.

BLD
02-06-07, 23:10
Geplaatst door firaslim
ik wil wel wat meer over je weten, ben nederlander en zoek een leuke lieve moslima.

gr firas

Jouw naam. :eek:

Muhammed2015
28-08-15, 11:40
Ik ben turks 31 jaar en wil je graag leren kennen

Mounier elalaoui
31-08-15, 22:37
Dag droomvrouw,

Hierbij een bekeerde moslim
Van 38 uit rotterdam. Ben 192 lang gespierde en een romanticus. Ik wil mijn leven vullen met de Vrouw die weet wat een man nodig heeft. Wie weet tot snel.

Liefst,

Your prince