PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaan betrapt met explosieven in Tikrit



Spoetnik
15-03-06, 11:39
American arrested with arms in Iraq, official says

BAGHDAD (Reuters) - An American described as a security contractor arrested by police in a northern Iraqi town was carrying weapons in his car, a provincial official said.

Abdullah Jebara, the Deputy Governor of Salahaddin province, told Reuters the man was arrested in
Saddam Hussein's hometown of Tikrit on Monday. He was removed from the provincial government building by U.S. forces on Tuesday, Jebara said.

The Joint Coordination Center between the U.S. and Iraqi military in Tikrit said the man, whom it described as a security contractor working for a private company, possessed explosives which were found in his car. It said he was arrested on Tuesday.

The man, driving a BMW, was stopped by police for violating a daytime curfew in Tikrit, a security source said. American security personnel rarely travel alone.

A spokesman for the major crimes unit in Tikrit said the man was first brought to their headquarters but they refused to take him into custody.

The arresting police were told to take the man to the provincial council building, the spokesman said, where he was taken by American forces.

U.S. officials had no immediate comment.
http://news.yahoo.com/s/nm/20060314/us_nm/iraq_american_dc_4

Wat zou die van plan zijn geweest met die explosieven.

Bofko
15-03-06, 12:03
Geplaatst door Spoetnik

Wat zou die van plan zijn geweest met die explosieven.

De explosievenhandel lijkt me op dit moment zeer lucratief in Irak.

amOer
15-03-06, 14:38
hahaha... sa7 el noom !!

iedereen wist al een jaar geleden van dit soort dingen .. en toen ik de woorden citeerde van veel iraakse of arabische geleerden die dit zeiden, werd ik hier als een dom iemand beschouwd die te ver zoekt .. !!

* waarom zouden de amerikanen een burger oorlog willen ?! * vraagt dan een "slim" iemand die mij van domheid beschuldigt .. !! :D

oja .. stel je voor dat die bommen, net als die van de britten in Basrah toen .. wel waren ontplofd in een moskee of een markt .. wie zou de aanslag opeisen ??

je mag 3x raden ..

Al-Zarqawi
Al-Zarqawi
Al-Zarqawi

nee hoor .. alQaeda bestaat echt .. en welke domme zal nou ooit denken dat alQaeda een amerikaans dekmantel is ?!

inderdaad .. welke domme ozu dat denken ... ? :knipoog:

Bofko
15-03-06, 14:40
Geplaatst door amOer
hahaha... sa7 el noom !!

inderdaad .. welke domme ozu dat denken ... ? :knipoog:

Eén Amerikaan maakt nog geen zomer. :knipoog:

amOer
15-03-06, 14:44
Geplaatst door Bofko
Eén Amerikaan maakt nog geen zomer. :knipoog:

let me see.. deze amerikaan en de 6 britten hadden ze wel opgepakt .. dat zijn 100 iraakse slachtoffers minder .. :)

maar wie zou nou alle ontploffingen die dagelijks 10 - 50 irakezen van het leven beroven op zijn geweten hebben ..?

* een moeilijk raadsel .. nie waar ? * :moe:

maaaaaar .. hier komt ammar en die heeft een tip om dit raadsel op te lossen .. :)

tip: zoek degene die er voordeel van uithaalt !! wieee o wieeee zou de soennieten tegen de shi'ieten tegen elkaar willen uitspelen omdat ie maandelijks 80 soldaten verliest ?!

wieeee o wieee wil dat er in Irak wanorde heerst zodat ie nogsteeds kan blijven en zoveel mogelijk olie jat ?!

wieee o wieeee !!! ( of lijk ik nou een ambulance ? ) hahahah