PDA

Bekijk Volledige Versie : Voetbal moet homo's en moslims verbroederen



Bofko
15-03-06, 12:21
AMSTERDAM (ANP) - Een voetbalwedstrijd tussen een homoteam en een moslimteam moet de twee groepen nader tot elkaar brengen. Op de Internationale Dag tegen racisme, 21 maart, zullen de twee teams elkaar treffen.

,,De basis van sport is wederzijds respect en op 21 maart hebben we een gezamenlijke tactiek: het tackelen van vooroordelen'', zo maakte Forum, Instituut voor Multiculturele Ontwikkeling, een van de organisatoren dinsdag bekend.

Oud-scheidsrechter John Blankenstein en VVD-wethouder Laetitia Griffith leiden de wedstrijd. Voorafgaande zal een conferentie voor beleidsmakers en organisaties over hulpverlening aan allochtone homoseksuele jongeren plaatshebben.

home.nl
Typisch Nederlands initiatief :cool:

Juliette
15-03-06, 12:33
Geplaatst door Bofko
AMSTERDAM (ANP) - Een voetbalwedstrijd tussen een homoteam en een moslimteam moet de twee groepen nader tot elkaar brengen. Op de Internationale Dag tegen racisme, 21 maart, zullen de twee teams elkaar treffen.

,,De basis van sport is wederzijds respect en op 21 maart hebben we een gezamenlijke tactiek: het tackelen van vooroordelen'', zo maakte Forum, Instituut voor Multiculturele Ontwikkeling, een van de organisatoren dinsdag bekend.

Oud-scheidsrechter John Blankenstein en VVD-wethouder Laetitia Griffith leiden de wedstrijd. Voorafgaande zal een conferentie voor beleidsmakers en organisaties over hulpverlening aan allochtone homoseksuele jongeren plaatshebben.

home.nl
Typisch Nederlands initiatief :cool:

En gezellig samen douchen achteraf?

Ik geloof niet in dit soort initiatieven.

Bofko
15-03-06, 12:36
Geplaatst door Juliette
En gezellig samen douchen achteraf?

:gniffel:


Geplaatst door Juliette

Ik geloof niet in dit soort initiatieven.
Ongelovige !

Juliette
15-03-06, 12:47
Ongelovige !

't is goed bedoeld maar ook niet meer dan dat. En het leidt de aandacht af van belangrijker zaken.

Evenementen - beleid noem ik dat.

Bofko
15-03-06, 12:54
Geplaatst door Juliette
't is goed bedoeld maar ook niet meer dan dat.
Exactly. Ze moeten het alleen wat minder pretentie geven.


Geplaatst door Juliette
En het leidt de aandacht af van belangrijker zaken.
Evenementen - beleid noem ik dat.

Die belangrijker zaken gaan toch wel door. En even de aandacht afleiden van die ´belangrijkere´ zaken kan geen kwaad, lijkt mij.

SalmayaSale
15-03-06, 12:55
Geplaatst door Bofko
AMSTERDAM (ANP) - Een voetbalwedstrijd tussen een homoteam en een moslimteam moet de twee groepen nader tot elkaar brengen. Op de Internationale Dag tegen racisme, 21 maart, zullen de twee teams elkaar treffen.

,,De basis van sport is wederzijds respect en op 21 maart hebben we een gezamenlijke tactiek: het tackelen van vooroordelen'', zo maakte Forum, Instituut voor Multiculturele Ontwikkeling, een van de organisatoren dinsdag bekend.

Oud-scheidsrechter John Blankenstein en VVD-wethouder Laetitia Griffith leiden de wedstrijd. Voorafgaande zal een conferentie voor beleidsmakers en organisaties over hulpverlening aan allochtone homoseksuele jongeren plaatshebben.

home.nl
Typisch Nederlands initiatief :cool:


Wel gek als je denkt dat voetbal agressie vordert :D

Bofko
15-03-06, 13:04
Geplaatst door SalmayaSale
Wel gek als je denkt dat voetbal agressie bevordert :D

Idd. kijken wat er gebeurd als de Marokkanen weggespeeld worden door de homo´s...

mark61
15-03-06, 13:11
Geplaatst door SalmayaSale
Wel gek als je denkt dat voetbal agressie vordert :D

Als die moslims geen mietjes zijn dan.

SalmayaSale
15-03-06, 13:19
Geplaatst door mark61
Als die moslims geen mietjes zijn dan.



Je neemt aan dat mietjes niet agressief kunnen worden :watte?:

SalmayaSale
15-03-06, 13:19
Geplaatst door Bofko
Idd. kijken wat er gebeurd als de Marokkanen weggespeeld worden door de homo´s...


yawm el kaima :fplet:

mark61
15-03-06, 13:23
Geplaatst door SalmayaSale
Je neemt aan dat mietjes niet agressief kunnen worden :watte?:

Ik weet niet. Misschien heft moslim en mie elkaar op.

Bofko
15-03-06, 13:26
Geplaatst door SalmayaSale
yawm el kaima :fplet:

:vreemd: De beuk erin !

David
15-03-06, 13:31
Ik vind het een goed initiatief. Onbekend maakt onbemind, en dat geldt voor beide kanten. Een sportwedstrijd is minder beladen minder lastig, dan alweer een discussie avond. Het is klein, maar het is een begin; een kans om beide kanten te laten zien dat het niet gaat om godsdienstwaanzinnige terroristen en niet om verwijfde pedoverkrachters op hakken, maar gewoon 22 kerels die een partijtje voetballen.

mark61
15-03-06, 13:32
Geplaatst door David
Ik vind het een goed initiatief. Onbekend maakt onbemind, en dat geldt voor beide kanten. Een sportwedstrijd is minder beladen minder lastig, dan alweer een discussie avond. Het is klein, maar het is een begin; een kans om beide kanten te laten zien dat het niet gaat om godsdienstwaanzinnige terroristen en niet om verwijfde pedoverkrachters op hakken, maar gewoon 22 kerels die een partijtje voetballen.

Ja ja. :vreemd:

David
15-03-06, 13:34
Geplaatst door mark61
Ja ja. :vreemd:


Ja, echt. :)

mark61
15-03-06, 13:41
Geplaatst door David
Ja, echt. :)

Nee ik dee ff schaap.

David
15-03-06, 13:44
Geplaatst door mark61
Nee ik dee ff schaap.


Misschien moeten Schaap en ik eens een partijtje gaan pingpongen, in het kader van de verbroedering.

mark61
15-03-06, 13:45
Geplaatst door David
Misschien moeten Schaap en ik eens een partijtje gaan pingpongen, in het kader van de vervroedering.

Rolschaatsen wellicht. Zwieren, arm in arm.

~Panthera~
15-03-06, 13:48
Geplaatst door David
Misschien moeten Schaap en ik eens een partijtje gaan pingpongen, in het kader van de verbroedering.


Leuk, doe ik de Koek en Sopie wel, met Senseo. :D

Bofko
15-03-06, 14:05
Geplaatst door mark61
Rolschaatsen wellicht. Zwieren, arm in arm.

Of kunstschaatsen.

Oh nee, dat is geen sport

SalmayaSale
15-03-06, 14:10
Geplaatst door David
Misschien moeten Schaap en ik eens een partijtje gaan pingpongen, in het kader van de verbroedering.


Misschien leuk voor je blad

SalmayaSale
15-03-06, 14:12
Ik zie het al voor me:

"Mietjes pakken moslims heel hard aan"

Of

"Moslims pakken mietjes heel hard aan"

Met beide versies krijg je gedonder :nerveus:

David
15-03-06, 14:19
Geplaatst door SalmayaSale
Ik zie het al voor me:

"Mietjes pakken moslims heel hard aan"

Of

"Moslims pakken mietjes heel hard aan"

Met beide versies krijg je gedonder :nerveus:


doe maar:

"Homo's pakken islamietjes heel hard aan."

SalmayaSale
15-03-06, 14:20
Geplaatst door David
doe maar:

"Homo's pakken islamietjes heel hard aan."


Heel leuk :tik: maar toch weer gedonder vrees ik :wat?!:

David
15-03-06, 14:22
Geplaatst door SalmayaSale
Heel leuk :tik: maar toch weer gedonder vrees ik :wat?!:


Dat zal wel meevallen. Ik blijf er bij, goed initiatief.

amOer
15-03-06, 15:23
geloof het of niet ..
maar mede omdat ik dat douchen na de wedstrijden zomaar in het open RANZIG vond .. was ik gestopt met voetballen!

( is het nou echt zo zwaar om soort van gordijnen of houten hokjes te maken zoals in dubai ?! :S )

nu vraagt mijn broer die daar nog woont of ik nogsteeds op voetbal zit .. ik zeg NEE .. hij vraagt waarom en ik schaam me echt om de redenen te vertellen .. zeg altijd dat ik zogenaamd geen tijd heb ivm school ! :kotsen:

SalmayaSale
15-03-06, 15:44
Geplaatst door amOer
geloof het of niet ..
maar mede omdat ik dat douchen na de wedstrijden zomaar in het open RANZIG vond .. was ik gestopt met voetballen!

( is het nou echt zo zwaar om soort van gordijnen of houten hokjes te maken zoals in dubai ?! :S )

nu vraagt mijn broer die daar nog woont of ik nogsteeds op voetbal zit .. ik zeg NEE .. hij vraagt waarom en ik schaam me echt om de redenen te vertellen .. zeg altijd dat ik zogenaamd geen tijd heb ivm school ! :kotsen:


Wel raar als je bedenkt dat in Arabische landen heel gewoon is om in hammams naakt te baden

David
15-03-06, 15:49
Geplaatst door amOer
geloof het of niet ..
maar mede omdat ik dat douchen na de wedstrijden zomaar in het open RANZIG vond .. was ik gestopt met voetballen!

( is het nou echt zo zwaar om soort van gordijnen of houten hokjes te maken zoals in dubai ?! :S )

nu vraagt mijn broer die daar nog woont of ik nogsteeds op voetbal zit .. ik zeg NEE .. hij vraagt waarom en ik schaam me echt om de redenen te vertellen .. zeg altijd dat ik zogenaamd geen tijd heb ivm school ! :kotsen:


Potje voetballen? En gewoon thuis douchen na afloop.

Cherry Bo
15-03-06, 16:28
Geplaatst door Bofko

Typisch Nederlands initiatief :cool:

Inderdaad.

Een lesje anti-vooroordelen, verstopt onder een dikke laag vrolijke, gezellige truttigheid.

Joechei!

tukkersterror
15-03-06, 16:37
:hihi: Ik hoop wel dat ze beide gaan in traditioneel tenue, de molims in een jurk en de homo's in zo'n leren broek waar de billen bloot kunnen.

:stout: Nu eens kijken of ze longsdale zo gek kunnen krijgen als kledingsponsor!!!

Ok ok laat maar ik duik wel weer onder, kwas weer even de druk, krijg je met ADHD :cola:

amOer
15-03-06, 16:53
Geplaatst door David
Potje voetballen? En gewoon thuis douchen na afloop.

doen doen doen :D!!

tis tog mooi weer .. wie doet meej ? :) :gsm:

David
15-03-06, 17:04
Geplaatst door amOer
doen doen doen :D!!

tis tog mooi weer .. wie doet meej ? :) :gsm:


Even snel 20 man regelen. Makkie! :roken:


t is echt heel mooi weer! :eek:

Invidia
15-03-06, 17:05
Geplaatst door amOer
doen doen doen :D!!

tis tog mooi weer .. wie doet meej ? :) :gsm:

Homo's, moslims, dan mogen vrouwen ook meedoen.

Ik heb er eigenlijk wel zin in, om te voetballen dus.

tukkersterror
15-03-06, 17:11
Geplaatst door Invidia
Homo's, moslims, dan mogen vrouwen ook meedoen.

Ik heb er eigenlijk wel zin in, om te voetballen dus.

Ja hallo dan wil ik als hetro ook meedoen :zweep: want ik ben ook een minderheid hier:hihi:

tukkersterror
15-03-06, 17:15
Geplaatst door David
Even snel 20 man regelen. Makkie! :roken:


t is echt heel mooi weer! :eek:

Uhh David we haden net besloten dat ook vrouwen mochten meedoen.
En dan nadien met zijn allen gezamelijk D......

amOer
15-03-06, 17:27
Geplaatst door David
Even snel 20 man regelen. Makkie! :roken:


t is echt heel mooi weer! :eek:

ik regel 10 jij een andere 10 .. :D

jongeeennzz ! voetbal is nou echt het allerlaatste wat van ONS, jongens, is .. geef het nou niet op alleen om die vrouwen te zien D...... !!! :huil2:

David
15-03-06, 17:36
Ik ben nog steeds aan het werk, dus het zit er niet meer in vandaag. Je houdt het te goed, Amoer!

Invidia
15-03-06, 17:43
Geplaatst door amOer
ik regel 10 jij een andere 10 .. :D

jongeeennzz ! voetbal is nou echt het allerlaatste wat van ONS, jongens, is .. geef het nou niet op alleen om die vrouwen te zien D...... !!! :huil2:

Homo's mogen wel voetballen en vrouwen niet? :jammer:

amOer
15-03-06, 18:10
Geplaatst door Invidia
Homo's mogen wel voetballen en vrouwen niet? :jammer:

pff tjek die tjik gelijk negatief denken !
de jongens hadden het over gemengd voetballen zodat ze met de dames dan kunnen D..... hahaha


@ David: is goed, andere keer :)... wat doe je achter de pc als je werkt trouwens ? haha ..

David
15-03-06, 18:29
Geplaatst door amOer

@ David: is goed, andere keer :)... wat doe je achter de pc als je werkt trouwens ? haha ..


Ik schrijf, dat is mijn werk. Artikelen schrijven, en tussendoor beetje op maroc.nl klooien.

amOer
15-03-06, 18:31
Geplaatst door David
Ik schrijf, dat is mijn werk. Artikelen schrijven, en tussendoor beetje op maroc.nl klooien.

vet werk! najaa.. werk .. (A) !! :p

David
15-03-06, 18:49
Geplaatst door amOer
vet werk! najaa.. werk .. (A) !! :p


Ja, erg vet. Vooral als je een deadline hebt en nog zes onzinrubrieken moet afmaken.

amOer
15-03-06, 18:56
Geplaatst door David
Ja, erg vet. Vooral als je een deadline hebt en nog zes onzinrubrieken moet afmaken.

dan is het wel werk .. :o hahaha
klote werk zelfs :p !

zoekzezz :)

David
15-03-06, 19:01
Geplaatst door amOer
dan is het wel werk .. :o hahaha
klote werk zelfs :p !

zoekzezz :)


Thanks. :hihi:

Ik ga even iemand interviewen, tot later!!!

tukkersterror
16-03-06, 09:31
Geplaatst door David
Ik schrijf, dat is mijn werk. Artikelen schrijven, en tussendoor beetje op maroc.nl klooien.

Deadline en nog 6 artikelen oeps:hihi:
:stout: ik zou copies maken van maroc.nl
Maar ik neem aan dat je voor een serieus blad schrijft, nog interes items om het te kopen???

Werk ze!!!

He boys voetballen, david heeft toch geen tijd:lol: