PDA

Bekijk Volledige Versie : Tukkersterror



tukkersterror
16-03-06, 00:27
Tja zo kun je scoren met een andermans naam en dan afnokken als je zegt wie ze is.

Je ziet de inlichtingen diest van maroc.nl werkt beter als de AIVD.

Broeders en vooral Zusters bedankt voor uw hulp!!! :fpetaf: :boer:

III
16-03-06, 01:57
Hoe oud ben je?

tukkersterror
16-03-06, 08:48
Geplaatst door III
Hoe oud ben je?

Ouder dan 18 jonger dan St. Nicolaas. :fpuh:

Divine_70
16-03-06, 20:45
Geplaatst door tukkersterror
Ouder dan 18 jonger dan St. Nicolaas. :fpuh:

Dan mag je in elk geval stemmen. :handbang:

tukkersterror
16-03-06, 21:16
Geplaatst door Divine_70
Dan mag je in elk geval stemmen. :handbang:

Ja en sex :schok: :schok: :zweep: :zweep: hij is er weer :zweep: :zweep: :lol:

Aicha1976
16-03-06, 21:20
Geplaatst door Red Sonja
et2000, ja hoe oud was die ook alweer??

ff checken. :D


Komt me bekend voor, waar zou ik die evt nog van moeten kennen ? :maf3:

tukkersterror
16-03-06, 21:26
Geplaatst door Aicha1976
Komt me bekend voor, waar zou ik die evt nog van moeten kennen ? :maf3:

He hallo jullie hebben het wel over mij hoor :fuckit2:

:stout: Weten jullie wel wat het woord terror betekend???

Huh!!!!!!!!

Denk er om Cur is een klein eilandje en Nederland is ook klein :kalasniko

:stout: nee aangifte help niet want dit is geen dreigement:hihi: dit is een BELOFTE :lol:

Aicha1976
16-03-06, 21:32
Geplaatst door tukkersterror
He hallo jullie hebben het wel over mij hoor :fuckit2:

:stout: Weten jullie wel wat het woord terror betekend???

Huh!!!!!!!!

Denk er om Cur is een klein eilandje en Nederland is ook klein :kalasniko

:stout: nee aangifte help niet want dit is geen dreigement:hihi: dit is een BELOFTE :lol:



Hey, doe jij eens rustig aan :zweep:

Ik had het over et2000, wie of wat is dat :cheefbek:

III
16-03-06, 21:39
Geplaatst door tukkersterror
He hallo jullie hebben het wel over mij hoor :fuckit2:

:stout: Weten jullie wel wat het woord terror betekend???

Huh!!!!!!!!

Denk er om Cur is een klein eilandje en Nederland is ook klein :kalasniko

:stout: nee aangifte help niet want dit is geen dreigement:hihi: dit is een BELOFTE :lol:

Jij als politieman en gewezen legerofficier kunt toch zelf wel nagaan dat hier geen sprake is van een bedreiging?
En al waren de woorden er, de daden zullen hoe dan ook uitblijven.

tukkersterror
16-03-06, 22:06
Geplaatst door III
Jij als politieman en gewezen legerofficier kunt toch zelf wel nagaan dat hier geen sprake is van een bedreiging?
En al waren de woorden er, de daden zullen hoe dan ook uitblijven.

Hahaha, ik politieman, hoe komen jullie er bij, ik heb door mijn huidige en mijn oude beroep heel veel met de politie te maken.
Nee ik ben geen politie agent.

Korte beschrijving:
78 dienst in opleiding korpsmariniers, daarna KMA opleiding officier.
80 Beroeps, 90 eervol de dienst verlaten, een eigen bedrijf begonnen in beveiliging en terreur bestrijding tot 3 jaar geleden, dit bedrijf word nu gerund door mijn compagnon en personeel.

Van 80 tot heden nog steeds in dienst van de overheid ook nog als waarnemer in binnen en buitenland.

Dus druk genoeg :droef:

tukkersterror
16-03-06, 22:11
Geplaatst door Aicha1976
Hey, doe jij eens rustig aan :zweep:

Ik had het over et2000, wie of wat is dat :cheefbek:

Hallo waker worden et ET ET

Je weet wel die van I want to go home, ET home, vingertje, bruin ventje (nee geen alochtoon) Alien :lole: Heb je hem??? Lijkt een beetje op Dwaalspoor:hihi:

Aicha1976
16-03-06, 22:16
Geplaatst door tukkersterror
Hallo waker worden et ET ET

Je weet wel die van I want to go home, ET home, vingertje, bruin ventje (nee geen alochtoon) Alien :lole: Heb je hem??? Lijkt een beetje op Dwaalspoor:hihi:



Volgens mij was ET een Hindoestaan :roken:

III
16-03-06, 23:33
Geplaatst door tukkersterror
Hahaha, ik politieman, hoe komen jullie er bij, ik heb door mijn huidige en mijn oude beroep heel veel met de politie te maken.


Hey, ik heb ook constant wat met de politie te maken. Toch lijkt het er niet op dat wij collega's zijn...
:giechel:

III
16-03-06, 23:36
Geplaatst door tukkersterror
Lijkt een beetje op Dwaalspoor:hihi:

Geenszins: ET belt thuis! :blowen:

III
16-03-06, 23:37
Geplaatst door Aicha1976
Volgens mij was ET een Hindoestaan :roken:

Was toch een Marokkaan?
Jeweetwel: lange vingers, lange tenen.

Aicha1976
16-03-06, 23:49
Geplaatst door III
Was toch een Marokkaan?
Jeweetwel: lange vingers, lange tenen.


Hmmm, het zegt me wel iets....vertel eens iets meer :cheefbek:

III
16-03-06, 23:54
Geplaatst door Aicha1976
Hmmm, het zegt me wel iets....vertel eens iets meer :cheefbek:

Me leverancier is mocro en Dwaalspoor is nog steeds de weg kwijt.

III
16-03-06, 23:56
Geplaatst door klaaskop
Volgens de folklore zou een lange wijsvinger anders ook een lange erectie betekenen .. Maar dat is in een voorkomend geval dus wel een afwijking, zo heb ik uit betrouwbare bron vernomen ...

Vertel dat maar niet aan die kinderen uit die film, ze zouden lichtelijk teleurgesteld kunnen reageren...
:huil:

MaRiaH
16-03-06, 23:56
Geplaatst door Aicha1976
Hmmm, het zegt me wel iets....vertel eens iets meer :cheefbek:

ET2000

Registratie op: Friday, October 10, 2003. 9:39 am
Status: Bewust naief
Aantal Berichten: 4412
[ 4.96 posts per day ]
Zoek naar alle berichten van deze gebruiker.
Activiteit op de fora: et_2000nl is het meest actief op het forum Het nieuws van de dag.
Daarin zijn 3809 berichten geplaatst, wat weer 86 % van et_2000nl's totaal aantal berichten is!
Laatste bericht: 27-12-2005 11:47
Vakkevullen I (om technische redenen op 16-01-2006 gesloten)
Website:
Roots: Rabat
Biografie:
Locatie: Amsterdam
Interesses:
Werk/Studie: Werk!
Strafpunten: [ Bekijk waarschuwingen ]

Avatar
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/avatar.php?userid=15979&dateline=1070835499

Aicha1976
17-03-06, 00:01
Thanks Red Sonja :blij:




Rectificatie, thanks Mariah....ik zag je voor Sonja aan :auw2:

MaRiaH
17-03-06, 00:07
Geplaatst door Aicha1976
Thanks Red Sonja :blij:




Rectificatie, thanks Mariah....ik zag je voor Sonja aan :auw2:

Wat? :duivels:

:hihi:

Aicha1976
17-03-06, 00:23
Geplaatst door MaRiaH
Wat? :duivels:

:hihi:



Weet ook niet hoe het kan :nerveus: Maar goed, wat ik eigenlijk niet begreep is waarom die ET2000 in deze topic genoemd werd :roker:


Blijf mezelf verbazen....het is iig nooit saai :ego:

tukkersterror
17-03-06, 00:23
Geplaatst door III
Hey, ik heb ook constant wat met de politie te maken. Toch lijkt het er niet op dat wij collega's zijn...
:giechel:

Haha, wat heb je nu weer verkocht wat er van de vrachtwagen was gevallen???

Had trouwens vanmorgen nog ruzie met de belasting, kreeg een blauwe brief, laatste kans om uw jaar opgave in te leveren.
Ik blij bel op en vraag of ze ermee stoppen.
Wordt dat mens pisnijdig op mij en zegt met de belasting valt niet te spotten.
Stel ik als tegen vraag of ze de foto achter de balie hebben weggehaald, gooit ze de :gsm: op de haak :lol:

Aicha1976
17-03-06, 00:25
Geplaatst door Red Sonja
Je zit hier nu toch al een poosje langer te posten dan ik en dan zouden we toch moeten kunnen veronderstellen dat je op de hoogte bent van de mogelijkheid "bericht wijzigen".

Dat gepruts met rectificaties staat best amateuristisch. :nijn:



Dat mag jij best vinden, boeit me niet zoveel eerlijk gezegd. Ik had er een bedoeling mee :o

III
17-03-06, 00:27
Geplaatst door klaaskop
Voor alle duidelijkheid dan, voor jou en alle andere al of niet recessieve M/V-blondjes: Ik reageerde op de - in mijn ogen domme - stelling/generalisering "marrokaan=langevingers, lange tenen" met een even idiote opmerking.

Je hebt gelijk: niet elke Marokkaan is een dief.
Jammer, want ze zijn er best goed in. En voor degenen die er niet goed in zijn: Marokkanen zijn goede hardlopers!
Lange tenen hebben ze echter allemaal. :vingers:

III
17-03-06, 00:32
Geplaatst door tukkersterror
Haha, wat heb je nu weer verkocht wat er van de vrachtwagen was gevallen???

Had trouwens vanmorgen nog ruzie met de belasting, kreeg een blauwe brief, laatste kans om uw jaar opgave in te leveren.
Ik blij bel op en vraag of ze ermee stoppen.
Wordt dat mens pisnijdig op mij en zegt met de belasting valt niet te spotten.
Stel ik als tegen vraag of ze de foto achter de balie hebben weggehaald, gooit ze de :gsm: op de haak :lol:

Moet je nog een adresje van een moskee die je een bonnetje uitschrijft voor een gift tegen 12%?
Ik geloof dat je jaarlijks 2000 euro aan giften volledig terugbetaald krijgt van de belastingdienst.
Stop je toch lekker 1760 pleury's in je zak!

Aicha1976
17-03-06, 00:38
Geplaatst door Red Sonja
:D
Neeeeeeh ècht??
Dat méén je niet!

Bedankt voor je bijdrage, werkelijk boeiend :moe:


Ga je neefje eens wakker maken, misschien wilt hij naar het zwembad :hihi:

Couscousje
17-03-06, 00:38
Geplaatst door Red Sonja
:D
Neeeeeeh ècht??
Dat méén je niet!

Kende je mij al, of niet? :)

Cc

Aicha1976
17-03-06, 00:42
Geplaatst door Couscousje
Kende je mij al, of niet? :)

Cc



Ik ken haar iig niet. Maar goed, dit soort vrouwen dat op een negatieve manier schreeuwen om aandacht zie ik wel vaker over het hoofd :D

Couscousje
17-03-06, 00:52
Geplaatst door Red Sonja
Ja, jij was toch diegene met dat velletje over je neus? :student:

Bijna goed.

Ik ben degene die je binnen no time heeft weggepest van dit forum, als je niet heel erg gauw normaal begint te doen.

:)

Cc

Couscousje
17-03-06, 00:52
Geplaatst door Red Sonja
Jij komt je tegen mij aan bemoeien. Jij geeft mij actief aandacht.
Schreeuw maar fijn verder om aandacht bij iemand anders, misschien iemand die wel blij van je wordt.

Dag lief meisje! :zwaai:

Dat is 1.

:)

Cc

Couscousje
17-03-06, 00:53
Geplaatst door Aicha1976
Ik ken haar iig niet. Maar goed, dit soort vrouwen dat op een negatieve manier schreeuwen om aandacht zie ik wel vaker over het hoofd :D

Eendagsvliegje.

Laten stuiptrekken, is morgen toch morsdood.

Ik ga maffen!

:kusgrijs:

Cc

Aicha1976
17-03-06, 00:58
Geplaatst door Red Sonja
Jij komt je tegen mij aan bemoeien. Jij geeft mij actief aandacht.
Schreeuw maar fijn verder om aandacht bij iemand anders, misschien iemand die wel blij van je wordt.

Dag lief meisje! :zwaai:



Ik bemoei me tegen jou aan en ik geef jou actief aandacht, pff, je bent zeker heel weinig aandacht gewend :o

Maar goed, leef verder in je sprookje, waarin je stoere Red Sonja bent en wel compleet met zwaard, want mij verveel je... Zoek verder, wellicht zit er tussen de andere Maroc bezoekers die wel geinteresseerd is in je :rolleyes:

tukkersterror
17-03-06, 01:13
Was gisteren nog op tv dat er teveel werd gepest op internet!!!

Daar doe ik niet aan mee ik pest nooit.
Nou bijna nooit!!!
Ok, soms pest ik niet:lol:!!!

Broeders & Zusters (ik heb ineens een grote familie) slaap lekker ik zie hopelijk jullie morgen weer :fpetaf: :zwaai:

tukkersterror
17-03-06, 01:18
Geplaatst door Red Sonja
Het spijt me voor je, maar ik ben niet lesbisch en de liefde is dus niet wederzijds. :tranen:

:hihi:

Shit en ik ben hetro maar val niet op rood.

Ik ben meer voor groen links :droef: Heb ik weer de rooien van de PvdA. fuck fuck fuck, sorry NO FUCK sorry sorry sorry, so fucking sorry, oh nonono no fucking only sorry!!! :stout:

tukkersterror
17-03-06, 13:39
Geplaatst door Red Sonja
Rood haar hebben is echt een handicap! :hihi:
III heeft ook al te kennen gegeven dat een rossig bosje schaamhaar hem de rillingen bezorgd! :D

Groen Links is geen van beiden, maar Femke Halsema is een brunette. :zozo:

Ik val alleen op blond, blond, blond en dan ook nog met een iq hoger dan 120 :ego:

Ik heb ook mijn eisen :ego:

Aicha1976
17-03-06, 14:22
Geplaatst door tukkersterror
Ik val alleen op blond, blond, blond en dan ook nog met een iq hoger dan 120 :ego:

Ik heb ook mijn eisen :ego:


Ahum :ego:


Ben blij dat je er weer bent, je topic werd gisteren misbruikt door een miserabel wicht met grootheidswaanzin, ze laten hier op Maroc ook maar iedereen toe :rolleyes:

Aicha1976
17-03-06, 14:29
Geplaatst door Red Sonja
Het spijt me voor je, maar ik ben niet lesbisch en de liefde is dus niet wederzijds. :tranen:

:hihi:



Hiermee suggererend dat de liefde (waarvan jij denkt dat die bestaat) wel wederzijds zou zijn als je wel lesbisch zou zijn :roker:

Maak je maar geen zorgen, ik ben ook niet lesbisch maar als ik het wel was, zou jij geen enkele kans maken :wtf:

tukkersterror
17-03-06, 14:30
Geplaatst door Aicha1976
Ahum :ego:


Ben blij dat je er weer bent, je topic werd gisteren misbruikt door een miserabel wicht met grootheidswaanzin, ze laten hier op Maroc ook maar iedereen toe :rolleyes:

:hihi: ik heb stiekum het even gevolgd tussen jullie tweeen:haha:

Het mooiste is toen zij zei dat jij lesbies was:lol:

:stout: ik zag je ontploffen achter je computer, naar buiten rennen en de eerste beste vent van de weg trekken om het tegendeel te bewijzen!!!:lol:

Alleen wachten we nu nog op het bewijs!!!

Maar je had gelijk het is rood en dacht heel wat te zijn!!!

Hoe is het met je hond???

Hou je zijn temperatuur in de gaten???

Aicha1976
17-03-06, 15:06
Geplaatst door tukkersterror
:hihi: ik heb stiekum het even gevolgd tussen jullie tweeen:haha:

Het mooiste is toen zij zei dat jij lesbies was:lol:

:stout: ik zag je ontploffen achter je computer, naar buiten rennen en de eerste beste vent van de weg trekken om het tegendeel te bewijzen!!!:lol:

Alleen wachten we nu nog op het bewijs!!!

Maar je had gelijk het is rood en dacht heel wat te zijn!!!

Hoe is het met je hond???

Hou je zijn temperatuur in de gaten???


Ja, wanneer het woord lesbisch valt, zijn meteen alle mannen wakker :stomp: Maar ik kan je garanderen, dat zo'n banaal akkefietje mij niet laat ontploffen, dus op amateurvideootjes van mij met de postbode hoef je niet te rekenen :o

De hond doet het goed overigens, ik heb weer heel de tuin laten spuiten en voor de zekerheid de hond een weekje in het hotel laten bijkomen, alles is dus weer onder controle :wink:

tukkersterror
17-03-06, 15:27
Geplaatst door Aicha1976
Ja, wanneer het woord lesbisch valt, zijn meteen alle mannen wakker :stomp: Maar ik kan je garanderen, dat zo'n banaal akkefietje mij niet laat ontploffen, dus op amateurvideootjes van mij met de postbode hoef je niet te rekenen :o

De hond doet het goed overigens, ik heb weer heel de tuin laten spuiten en voor de zekerheid de hond een weekje in het hotel laten bijkomen, alles is dus weer onder controle :wink:

:droef: Ik heb ook altijd pech!!!:hihi:

Gelukkig gaat het met de hond beter.

Probeer de tuin eens te spuiten met een mengsel van groenezeep en spiritus, want teken zijn imum voor gif.
Dit heeft te maken met het stadium waarin zij verkeren, ze komen pas tot "leven" als ze een "prooi" ruiken en laten zich dan uit de boom of struik naar beneden vallen.
Het zijn waardeloze insecten die we hier ook vaak tegen komen in de zomer.

Ander zien dan je een hoop vogels krijgt in de tuin die deze insecten opeten!!!

III
17-03-06, 16:15
Geplaatst door Red Sonja
Ik begrijp het, zoals zovele mannen wil je intellectueel gedomineerd worden door je vriend/vriendin. :haha:

Waar komt die ongelijkheidswens vandaan bij jou?
Vind je dat spannend of opwindend? :stout:

Ps: ik ben eigenlijk blond, maar ik haat de associatie die de meesten hebben met blondharigen: hoerig en dom. Om van alle gezeur af te zijn doe ik mijn maandelijkse rode spoelinkjes. :fplet:

Die zou je ook wel doen als je niet blond was, toch?

tukkersterror
17-03-06, 19:00
Geplaatst door Red Sonja
Ik begrijp het, zoals zovele mannen wil je intellectueel gedomineerd worden door je vriend/vriendin. :haha:

Waar komt die ongelijkheidswens vandaan bij jou?
Vind je dat spannend of opwindend? :stout:

Ps: ik ben eigenlijk blond, maar ik haat de associatie die de meesten hebben met blondharigen: hoerig en dom. Om van alle gezeur af te zijn doe ik mijn maandelijkse rode spoelinkjes. :fplet:

Nog spannend nog opwindend, maar het iq peil bij mijn vrienden en kennissen kring is van die mate dat je met een lager iq snel door de mand zou vallen.

Daarin tegen als alle vrouwen denken dat wij mannen blonde vrouwen hoerig en dom vinden zal de mensheid snel uitsterven.
De meeste succes volle vrouwen zijn blond of donkerblond.

Net als Aicha die is blond en ook succesvol, ik denk ook dat de meeste mannen bang zijn om haar te benaderen, knap, blond, eigenhuis met zwembad, succesvol in zaken en toch altijd normaal gebleven zonder capsones!!!

III
17-03-06, 20:08
Geplaatst door tukkersterror
Nog spannend nog opwindend, maar het iq peil bij mijn vrienden en kennissen kring is van die mate dat je met een lager iq snel door de mand zou vallen.

Daarin tegen als alle vrouwen denken dat wij mannen blonde vrouwen hoerig en dom vinden zal de mensheid snel uitsterven.
De meeste succes volle vrouwen zijn blond of donkerblond.

Net als Aicha die is blond en ook succesvol, ik denk ook dat de meeste mannen bang zijn om haar te benaderen, knap, blond, eigenhuis met zwembad, succesvol in zaken en toch altijd normaal gebleven zonder capsones!!!

Hahaha!
En jij bent bakker van beroep?
Ben jij blond?

tukkersterror
17-03-06, 20:19
Geplaatst door III
Hahaha!
En jij bent bakker van beroep?
Ben jij blond?

Hoe weet jij dat ik blond ben, en hoe weet jij in name of the lord that ik een bakker van beroep ben.

Ken jij mij of zo???

Je bent toch niet mijn turkse buurman die vanmorgen in de wagen is gestapt om Dwaalspoor te bezoeken???

Ik weet het jij bent Willem van Maxima!!!

:stout: He broer hoe is het!!!

Seif
17-03-06, 20:28
Geplaatst door Couscousje
Ik ben degene die je binnen no time heeft weggepest van dit forum, als je niet heel erg gauw normaal begint te doen.

CATFIGHT!!! :lachu:

Divine_70
17-03-06, 20:33
Geplaatst door Aicha1976
Hey, doe jij eens rustig aan :zweep:

Ik had het over et2000, wie of wat is dat :cheefbek:

Et2000 die ken ik.
Leuke gast.
Prikt hier niet meer geloof ik.

III
17-03-06, 20:49
Geplaatst door tukkersterror
Hoe weet jij dat ik blond ben, en hoe weet jij in name of the lord that ik een bakker van beroep ben.

Ken jij mij of zo???

Je bent toch niet mijn turkse buurman die vanmorgen in de wagen is gestapt om Dwaalspoor te bezoeken???

Ik weet het jij bent Willem van Maxima!!!

:stout: He broer hoe is het!!!

Ja, maar moet je het over mijn vetzucht hebben hier?

Even later zitten Dwaalspoor en die Turkse buurman van je in een busje.
Wie is de bestuurder van dat busje?

Aicha1976
17-03-06, 21:24
Geplaatst door tukkersterror
Net als Aicha die is blond en ook succesvol, ik denk ook dat de meeste mannen bang zijn om haar te benaderen, knap, blond, eigenhuis met zwembad, succesvol in zaken en toch altijd normaal gebleven zonder capsones!!!


Jij bent die man in die regenjas die hier s avonds ad overkant de krant leest he :verward:

tukkersterror
17-03-06, 21:53
Geplaatst door Aicha1976
Jij bent die man in die regenjas die hier s avonds ad overkant de krant leest he :verward:

Was het maar waar, dan had ik het warme dan dat ik hier moet posten, met de natte krant.
:stout: Prijs ik je de hemel in is het weer niet goed, mijn koninlijke harigheid:hihi:

Aicha1976
17-03-06, 22:01
Geplaatst door tukkersterror
Was het maar waar, dan had ik het warme dan dat ik hier moet posten, met de natte krant.
:stout: Prijs ik je de hemel in is het weer niet goed, mijn koninlijke harigheid:hihi:



Jij bent gestoord, werkelijk :haha:




Zag net dat Fikkie een topic over je geopend heeft, ik zie je daar :wohaa:

Katsuki_Tanaka
17-03-06, 22:28
Geplaatst door III
Ja, maar moet je het over mijn vetzucht hebben hier?

Even later zitten Dwaalspoor en die Turkse buurman van je in een busje.
Wie is de bestuurder van dat busje?

tukersterror?

tukkersterror
17-03-06, 23:16
Geplaatst door Katsuki_Tanaka
tukersterror?

:hihi:

:stout: verwacht je dat we verkomen???

gh.wille
17-03-06, 23:35
Geplaatst door Red Sonja
Rood haar hebben is echt een handicap! :hihi:
III heeft ook al te kennen gegeven dat een rossig bosje schaamhaar hem de rillingen bezorgd! :D

Groen Links is geen van beiden, maar Femke Halsema is een brunette. :zozo:

Ach je moet het zo zien : beter rood haar op eigen grond ,dan blond haar op een varkens KONT !

III
17-03-06, 23:45
Geplaatst door Katsuki_Tanaka
tukkersterror?

Nee, die zit toch thuis?

Katsuki_Tanaka
17-03-06, 23:49
Geplaatst door III
Nee, die zit toch thuis?


Wie is het dan Tina Trucker>?? vertel ons dan wie er achter het stuur is van dat bussie, plzz
:duivels:

III
17-03-06, 23:57
Geplaatst door Katsuki_Tanaka
Wie is het dan Tina Trucker>?? vertel ons dan wie er achter het stuur is van dat bussie, plzz
:duivels:

Nee, turkentrekker...

tukkersterror
18-03-06, 00:04
Geplaatst door III
Nee, turkentrekker...

Uhh, ja dat waren "your words, not mine"

Hallo ik rij een cevy type Lumina en die heeft internet aan boord :schrik:

~Bart O' Lotti~
18-03-06, 01:34
Vertel nu maar wie je bent, repelsteeltje Tukkersterror. :ego:

III
18-03-06, 01:55
Geplaatst door tukkersterror
Uhh, ja dat waren "your words, not mine"

Hallo ik rij een cevy type Lumina en die heeft internet aan boord :schrik:

Beter internet dan interpol, niet? :kalasniko

Aicha1976
18-03-06, 02:54
Geplaatst door gh.wille
Ach je moet het zo zien : beter rood haar op eigen grond ,dan blond haar op een varkens KONT !



Het is wel apart dat je je geroepen voelt je haar te gaan verven, zodat je maar niet als hoerig of dom gezien wordt :rolleyes:

tukkersterror
18-03-06, 12:56
Geplaatst door Aicha1976
Het is wel apart dat je je geroepen voelt je haar te gaan verven, zodat je maar niet als hoerig of dom gezien wordt :rolleyes:

Uhhm, ik denk dat de definitie van het verven van haar en hoer, het zelfde is als Terrosist en Moslim.

Kijk we kunnen niet stellen dat iedereen die heur haar verft een hoer is, al zal DS dit direct tegenspreken met argumenten.
Maar na onderzoek kunnen we wel stellen dat iedere hoer het haar geverft heeft.

Je had het ook nog over dom.

Nou je moet wel dom zijn als je als vrouw je haar niet verft om er hoerig en dom eruit te willen zien.

Je ziet het zijn de zelfde woorden alleen in een ander politiek correcte context.

Ik heb een geluk ik hoef mijn haar niet te verven :ego:

Divine_70
18-03-06, 12:58
Geplaatst door tukkersterror


Ik heb een geluk ik hoef mijn haar niet te verven :ego:


:jumping: Je hebt geen haar ? :lole:

S@deeQ
18-03-06, 12:59
Geplaatst door Divine_70
:jumping: Je hebt geen haar ? :lole:

wel op zijn achterste !!!

Divine_70
18-03-06, 13:04
Geplaatst door S@deeQ
wel op zijn achterste !!!

Hoe weet jij dat ? :vreemd:

S@deeQ
18-03-06, 13:10
Geplaatst door Divine_70
Hoe weet jij dat ? :vreemd:

:argwaan:

ik ben retenkapper in tukkers-land

Divine_70
18-03-06, 13:12
Geplaatst door S@deeQ
:argwaan:

ik ben retenkapper in tukkers-land

Wil je de derriere van Tukker geen reet noemen ?? :zweep:
Hij heeft toevallig een heel lekker kontje. :ego:

S@deeQ
18-03-06, 13:14
Geplaatst door Divine_70
Wil je de derriere van Tukker geen reet noemen ?? :zweep:
Hij heeft toevallig een heel lekker kontje. :ego:

Daar heb ik geen verstand van,
alleen van vrouwelijke achterwerken en die van geiten :jeweetog:

Divine_70
18-03-06, 13:17
Geplaatst door S@deeQ
Daar heb ik geen verstand van,


Maar ik wel, ik herken lekkere billen met mijn ogen dicht.:stout:


Geplaatst door S@deeQ
en die van geiten :jeweetog:

Geiten ? :verward:

tukkersterror
18-03-06, 14:43
Geplaatst door Divine_70
Maar ik wel, ik herken lekkere billen met mijn ogen dicht.:stout:



Geiten ? :verward:

:stout: Heb personelijk toch liever een varkenskontje zit iets meer vlees aan!!!

:nijn: Ja en ik ben kaal, heb al mijn haren door kopzorgen eruit getrokken :gniffel:

:stout: Let's talk about sex baby let's talk about you and me, let all the people know that it's only me baby!!!
Yeh, yeh!!!
:confused: Ja ik ook, ik weet ook niet wat ik hier mee bedoelde!!!:hihi:

Divine_70
18-03-06, 19:15
Geplaatst door tukkersterror
:stout: Heb personelijk toch liever een varkenskontje zit iets meer vlees aan!!!

:nijn: Ja en ik ben kaal, heb al mijn haren door kopzorgen eruit getrokken :gniffel:

:stout: Let's talk about sex baby let's talk about you and me, let all the people know that it's only me baby!!!
Yeh, yeh!!!
:confused: Ja ik ook, ik weet ook niet wat ik hier mee bedoelde!!!:hihi:

Kaal ???? :wow: :verliefd: :wohaa: :D
Oww yeahh let`s talk about sex baby, let`talk about you and me. blablabla, :confused: Waarom zing ik jou nu na? :stout:

III
18-03-06, 19:21
Geplaatst door Divine_70
Kaal ???? :wow: :verliefd: :wohaa: :D
Oww yeahh let`s talk about sex baby, let`talk about you and me. blablabla, :confused: Waarom zing ik jou nu na? :stout:

Let's talk about all the good things and the bad things that may be...

tukkersterror
18-03-06, 20:14
Geplaatst door III
Let's talk about all the good things and the bad things that may be...

Let's talk about sex :droef: en toen was ik de tekst kwijt:hihi:

III
18-03-06, 22:36
Geplaatst door tukkersterror
Let's talk about sex :droef: en toen was ik de tekst kwijt:hihi:

Je moet ook niet met de verkeerde kop denken!

Divine_70
18-03-06, 22:47
Geplaatst door III
Je moet ook niet met de verkeerde kop denken!

Ga jij me nou dan vertellen dat mannen meer dan 1 hebben om mee te denken ? :vreemd:

III
18-03-06, 22:49
Geplaatst door Divine_70
Ga jij me nou dan vertellen dat mannen meer dan 1 hebben om mee te denken ? :vreemd:

Ik dacht dat jij dat wel wist, Divine_70!
Al is die ene er niet echt geschikt voor en wordt hij er toch nog het meest voor gebruikt...

tukkersterror
18-03-06, 22:53
Geplaatst door III
Ik dacht dat jij dat wel wist, Divine_70!
Al is die ene er niet echt geschikt voor en wordt hij er toch nog het meest voor gebruikt...

:hihi: hij was goed, beter 1 k8t in de hand dan de lucht van 10:lol:

Divine_70
18-03-06, 22:54
Geplaatst door III
Ik dacht dat jij dat wel wist, Divine_70!
Al is die ene er niet echt geschikt voor en wordt hij er toch nog het meest voor gebruikt...

Je hebt helemaal gelijk, soms vergeet ik spontaan dat ze er 2 hebben om dat ze met 1 altijd voorop zijn. :hihi:

III
18-03-06, 23:01
Geplaatst door tukkersterror
:hihi: hij was goed, beter 1 k8t in de hand dan de lucht van 10:lol:

Iemand als jij ontkracht de stelling niet...sterker nog: je bevestigt haar!

Divine_70
18-03-06, 23:02
Geplaatst door III
Iemand als jij ontkracht de stelling niet...sterker nog: je bevestigt haar!

:fpetaf: :hihi:

gh.wille
19-03-06, 02:44
Geplaatst door III
Ik dacht dat jij dat wel wist, Divine_70!
Al is die ene er niet echt geschikt voor en wordt hij er toch nog het meest voor gebruikt...

:D :stout: :hihi:

tukkersterror
19-03-06, 13:17
Geplaatst door III
Ik dacht dat jij dat wel wist, Divine_70!
Al is die ene er niet echt geschikt voor en wordt hij er toch nog het meest voor gebruikt...

:hihi: Gelukkig denken vrouwen niet zo snel anders hadden wij niets meer om te lachen:lol: ik zie het :zweep: :zweep: alweer komen!!!! :hihi: Divine op de bank met het verkeerde kopje!!!

Divine_70
19-03-06, 13:21
Geplaatst door tukkersterror
:hihi: Gelukkig denken vrouwen niet zo snel anders hadden wij niets meer om te lachen:lol: ik zie het :zweep: :zweep: alweer komen!!!! :hihi: Divine op de bank met het verkeerde kopje!!!


Lummel dat je dur bent. :zweep:
Ik kan prima het onderscheid maken tussen twee kopjes hoor. :ego:
Maar eerlijk is eerlijk, wat moet je met dat bovenste kopje op de bank. :duits:

tukkersterror
19-03-06, 13:46
Geplaatst door Divine_70
Lummel dat je dur bent. :zweep:
Ik kan prima het onderscheid maken tussen twee kopjes hoor. :ego:
Maar eerlijk is eerlijk, wat moet je met dat bovenste kopje op de bank. :duits:

:stout: nieuw standje misschien :hihi:

Divine_70
19-03-06, 13:53
Geplaatst door tukkersterror
:stout: nieuw standje misschien :hihi:

:zegniets: Denk aan mijn reputatie. :engel:

tukkersterror
19-03-06, 14:16
Geplaatst door Divine_70
:zegniets: Denk aan mijn reputatie. :engel:

Hahaha, sorry was even vergeten dat er ook nog zoiets bestond als reputatie:hihi:

Ik ga naar de voetbal, mijn team moet vandaag thuis spelen en ga ff kijken!!! :romance: zie je later weer : zwaai:

tukkersterror
28-03-06, 00:28
Geplaatst door Red Sonja
et2000, ja hoe oud was die ook alweer??

ff checken. :D

Ken jij ET2000 dan???

Want dan moet je mij ook kennen onder mijn oude naam hier.

Divine_70
28-03-06, 20:00
Geplaatst door tukkersterror
Ken jij ET2000 dan???

Want dan moet je mij ook kennen onder mijn oude naam hier.



:schok: Jij oude naam ? :jeweetog:

tukkersterror
28-03-06, 20:46
Geplaatst door Divine_70
:schok: Jij oude naam ? :jeweetog:

:fplet: :zweep::stout::hihi::lol:

Aicha1976
28-03-06, 22:39
Geplaatst door tukkersterror
Ken jij ET2000 dan???

Want dan moet je mij ook kennen onder mijn oude naam hier.


En nu wil ik het weten ook, wie is die et 2000 :wtf:






En tukker, oude naam :verrassin

tukkersterror
28-03-06, 22:45
Geplaatst door Aicha1976
En nu wil ik het weten ook, wie is die et 2000 :wtf:






En tukker, oude naam :verrassin


:denk: Dit is het antwoord automaat van tukkersterror, tukkersterror is momenteel niet aanwezig, type na de pieptoon uw boodschap in en u krijgt antwoord:stout: PIEP

Aicha1976
28-03-06, 22:51
Geplaatst door tukkersterror
:denk: Dit is het antwoord automaat van tukkersterror, tukkersterror is momenteel niet aanwezig, type na de pieptoon uw boodschap in en u krijgt antwoord:stout: PIEP



Got the message :gsm:

MaRiaH
28-03-06, 22:54
Geplaatst door tukkersterror
Ken jij ET2000 dan???

Want dan moet je mij ook kennen onder mijn oude naam hier.

En dat was...........?
Ik pijnig mijn hersens wie er ook zo n druktemaker was.... ;)

Aicha1976
28-03-06, 23:12
Geplaatst door MaRiaH
En dat was...........?
Ik pijnig mijn hersens wie er ook zo n druktemaker was.... ;)



Was ET een druktemaker ? Want dan zou ET TT kunnen zijn :vreemd:




Ik word paranoide :rolleyes:

MaRiaH
28-03-06, 23:17
Geplaatst door Aicha1976
Was ET een druktemaker ? Want dan zou ET TT kunnen zijn :vreemd:




Ik word paranoide :rolleyes:


Nee die schreef toch wel heeel anders..
:fplet:

Geen idee wie dit is.. :melig:

tukkersterror
28-03-06, 23:24
Geplaatst door MaRiaH
Nee die schreef toch wel heeel anders..
:fplet:

Geen idee wie dit is.. :melig:


Hahahahahahahahahahaha, hehe ff bij kome:lol:

MaRiaH
28-03-06, 23:27
Geplaatst door tukkersterror
Hahahahahahahahahahaha, hehe ff bij kome:lol:

Hoezo? :wtf:

tukkersterror
28-03-06, 23:35
Geplaatst door MaRiaH
Hoezo? :wtf:

Kwam er bij toeval achter dat ik een jaar of 6 geleden ook ooit eens hier heb geprikt, heb geprobeerd of mijn ouwe naam nog werkte maar ik weet het wachtwoord niet meer!!!

En als ik hem gebruikt staan een paar beheerders op tilt!!!

Dus voor mij gewoon :lol:

Divine_70
28-03-06, 23:36
Geplaatst door Aicha1976
Was ET een druktemaker ? Want dan zou ET TT kunnen zijn :vreemd:




Niemand kan zo`n druktemakertje zijn als TT. :gniffel:

MaRiaH
28-03-06, 23:42
Geplaatst door tukkersterror
Kwam er bij toeval achter dat ik een jaar of 6 geleden ook ooit eens hier heb geprikt, heb geprobeerd of mijn ouwe naam nog werkte maar ik weet het wachtwoord niet meer!!!

En als ik hem gebruikt staan een paar beheerders op tilt!!!

Dus voor mij gewoon :lol:

Hmmz, nou je maakt het wel heeel spannend.. :verward:

tukkersterror
28-03-06, 23:49
Niemand kan zo`n druktemakertje zijn als TT.

Te veel eer voor mij!!!:haha:


Hmmz, nou je maakt het wel heeel spannend..

Er is iemand op deze site die mijn echte naam op internet weet en dat is RED SONJA!!!

Ik weet ook dat ze nu meekijkt als ze de zelfde is die ik ken, ze "flash" nog al graag!!!

Divine_70
29-03-06, 00:19
Geplaatst door tukkersterror
Te veel eer voor mij!!!:haha:



Er is iemand op deze site die mijn echte naam op internet weet en dat is RED SONJA!!!

Ik weet ook dat ze nu meekijkt als ze de zelfde is die ik ken, ze "flash" nog al graag!!!


Fluister je het mij ff in mijn oor dan ? :hihi:

tukkersterror
29-03-06, 00:29
Geplaatst door Divine_70
Fluister je het mij ff in mijn oor dan ? :hihi:

MSN je het morgen wel even!!!

Divine_70
29-03-06, 00:32
Geplaatst door tukkersterror
MSN je het morgen wel even!!!

:lole: :duim:

tukkersterror
29-03-06, 00:38
Geplaatst door Divine_70
:lole: :duim:

Verrek het is kaugom! :lol: dacht eerst wat anders

Divine_70
29-03-06, 00:41
Geplaatst door tukkersterror
Verrek het is kaugom! :lol: dacht eerst wat anders

Ga je schamen jij !! :fplet:

tukkersterror
29-03-06, 00:58
Geplaatst door Divine_70
Ga je schamen jij !! :fplet:

:zweep::zweep: sla mij niet! :hihi:

:stout: ik ga slapen en genieten dat niemand mijn oude naam weet!!!:haha:

Divine_70
29-03-06, 01:01
Geplaatst door tukkersterror
:zweep::zweep: sla mij niet! :hihi:

:stout: ik ga slapen en genieten dat niemand mijn oude naam weet!!!:haha:

Niemand? :ego: :stout:

tukkersterror
29-03-06, 01:06
Geplaatst door Divine_70
Niemand? :ego: :stout:

Ok bijna niemand, mag ik nu slapen??? :love2: :fplayer: :lol:
Zzzzzzz, ik slaap nu echo;sjef o

Divine_70
29-03-06, 14:44
Geplaatst door tukkersterror
Ok bijna niemand.

En niet zomaar iemand. :ego:

:hihi:

tukkersterror
29-03-06, 15:24
Geplaatst door Divine_70
En niet zomaar iemand. :ego:

:hihi:

Wat heb jij een :ego: zeg :lol:

Divine_70
29-03-06, 16:31
Geplaatst door tukkersterror
Wat heb jij een :ego: zeg :lol:

Dat valt reuze mee hoor Tukkertje. :ego:
:hihi:

tukkersterror
29-03-06, 18:24
Geplaatst door Divine_70
Dat valt reuze mee hoor Tukkertje. :ego:
:hihi:

:hihi: heb jij mijn :stout: msn nog gehad gisteravond???

Lees trouwens dat stuk even wat nu staat onder toppers :duim:

Baddha
29-03-06, 19:20
Geplaatst door tukkersterror
:zweep::zweep: sla mij niet! :hihi:

:stout: ik ga slapen en genieten dat niemand mijn oude naam weet!!!:haha:

Was het... tepelstreeltje... eh... nou ja. Hou je ons nog lang in spanning?

Divine_70
29-03-06, 20:07
Geplaatst door Baddha
Was het... tepelstreeltje... eh... nou ja. Hou je ons nog lang in spanning?

Tukkertje kennende gaat hij jullie nog wel ff in spanning houden. :hihi:

Helios
29-03-06, 23:33
Geplaatst door Divine_70
Tukkertje kennende gaat hij jullie nog wel ff in spanning houden. :hihi:

Dat weet ik wel zeker, maar hij heeft het antwoord allang gegeven op maroc.nl.

Het is een puzzel en als je de juiste lijnen volgd dan weet je wie hij was.

TT gaf meerdere tips;

Red S. moest ET2000 kennen.
Moderator en beheerders weigeren hem.
TT kwam er gisteravond achter.

Red Sonja is niet Red Sonja zoals wij haar of hem kennen want red kwam pas toen ET al weg was.

Ik ben er gisteren de hele avond mee bezig geweest en heb alleen alle berichten gevolgt.

En ik weet nu wie tt is.

Alleen ik zal het nooit aan een vreemde vertellen.
Voor mensen die hem kennen is deze gegevens genoeg voor hem en zij zullen hem weten te vinden.
Hij was een soort Victory en Dwaalspoor maar vroeger met veel meer macht.
Maar als hij de zelfde is, is hij een beetje milder geworden.

even persoonlijk tot hem, jongen ik hoop dat je kamer nog vol is met apperatuur en pas op voor "chicken on your roof".

Divine_70
29-03-06, 23:40
Geplaatst door Helios
Dat weet ik wel zeker, maar hij heeft het antwoord allang gegeven op maroc.nl.

Het is een puzzel en als je de juiste lijnen volgd dan weet je wie hij was.

TT gaf meerdere tips;

Red S. moest ET2000 kennen.
Moderator en beheerders weigeren hem.
TT kwam er gisteravond achter.

Red Sonja is niet Red Sonja zoals wij haar of hem kennen want red kwam pas toen ET al weg was.

Ik ben er gisteren de hele avond mee bezig geweest en heb alleen alle berichten gevolgt.

En ik weet nu wie tt is.

Alleen ik zal het nooit aan een vreemde vertellen.
Voor mensen die hem kennen is deze gegevens genoeg voor hem en zij zullen hem weten te vinden.
Hij was een soort Victory en Dwaalspoor maar vroeger met veel meer macht.
Maar als hij de zelfde is, is hij een beetje milder geworden.

even persoonlijk tot hem, jongen ik hoop dat je kamer nog vol is met apperatuur en pas op voor "chicken on your roof".

Puh, voor mij niks nieuws meer aan de horizon hoor eigenwijsje. :ego:

David
29-03-06, 23:41
Geplaatst door Helios
Hij was een soort Victory en Dwaalspoor maar vroeger met veel meer macht.


Macht? Leg eens uit?

tukkersterror
29-03-06, 23:42
Geplaatst door Helios
Dat weet ik wel zeker, maar hij heeft het antwoord allang gegeven op maroc.nl.

Het is een puzzel en als je de juiste lijnen volgd dan weet je wie hij was.

TT gaf meerdere tips;

Red S. moest ET2000 kennen.
Moderator en beheerders weigeren hem.
TT kwam er gisteravond achter.

Red Sonja is niet Red Sonja zoals wij haar of hem kennen want red kwam pas toen ET al weg was.

Ik ben er gisteren de hele avond mee bezig geweest en heb alleen alle berichten gevolgt.

En ik weet nu wie tt is.

Alleen ik zal het nooit aan een vreemde vertellen.
Voor mensen die hem kennen is deze gegevens genoeg voor hem en zij zullen hem weten te vinden.
Hij was een soort Victory en Dwaalspoor maar vroeger met veel meer macht.
Maar als hij de zelfde is, is hij een beetje milder geworden.

even persoonlijk tot hem, jongen ik hoop dat je kamer nog vol is met apperatuur en pas op voor "chicken on your roof".

Politie op mijn dak, :stout: kan maar je kend me niet, zowel send me a personal mail

tukkersterror
29-03-06, 23:44
Geplaatst door tukkersterror
Politie op mijn dak, :stout: kan maar je kend me niet, zowel send me a personal mail tja..................hahaha
:droef:
:lol: TT always life his live :lol:

Helios
30-03-06, 00:02
Geplaatst door David
Macht? Leg eens uit?

Macht voor hem is kennis, dat valt zo niet uit te leggen, hij was vroeger een soort crimineel op internet, maar always een heer of dame?

Ik kan alleen zeggen hij is hard, maar eerlijk hij heeft een heel heel klein hartje.

Ik weet alleen dat hij zijn beroep heeft opgegeven door wroeging en dat zijn second men nu Generaal is (Diepeveen) in Irak.

Dat wil zeggen als mijn informatie uit zijn puzzel klopt.

David
30-03-06, 00:03
Geplaatst door Helios
Macht voor hem is kennis, dat valt zo niet uit te leggen, hij was vroeger een soort crimineel op internet, maar always een heer of dame?

Ik kan alleen zeggen hij is hard, maar eerlijk hij heeft een heel heel klein hartje.

Ik weet alleen dat hij zijn beroep heeft opgegeven door wroeging en dat zijn second men nu Generaal is (Diepeveen) in Irak.

Dat wil zeggen als mijn informatie uit zijn puzzel klopt.


Ben jij Ludlum?

Divine_70
30-03-06, 00:04
Waarom dopen we dit topic niet om tot : Wie is wie ?
Een soort van kom uit de kast ? :hihi:

Helios
30-03-06, 00:07
Geplaatst door Divine_70
Waarom dopen we dit topic niet om tot : Wie is wie ?
Een soort van kom uit de kast ? :hihi:

Leuk! :fpotver: allemaal ?:haha:

Divine_70
30-03-06, 00:07
Geplaatst door Helios
Leuk! :fpotver: allemaal ?:haha:

Nou ja........ bijna allemaal ? :engel:

tukkersterror
30-03-06, 10:41
Geplaatst door Divine_70
Nou ja........ bijna allemaal ? :engel:

:droef: Ben er weer met mijn oude computer de andere heeft de geest gegeven.

Divine_70
30-03-06, 12:13
Geplaatst door tukkersterror
:droef: Ben er weer met mijn oude computer de andere heeft de geest gegeven.

:fplet: Wees blij dat je nog een PC op reserve hebt. :hihi:

Aicha1976
30-03-06, 15:22
Geplaatst door Helios
Dat weet ik wel zeker, maar hij heeft het antwoord allang gegeven op maroc.nl.

Het is een puzzel en als je de juiste lijnen volgd dan weet je wie hij was.

TT gaf meerdere tips;

Red S. moest ET2000 kennen.
Moderator en beheerders weigeren hem.
TT kwam er gisteravond achter.

Red Sonja is niet Red Sonja zoals wij haar of hem kennen want red kwam pas toen ET al weg was.

Ik ben er gisteren de hele avond mee bezig geweest en heb alleen alle berichten gevolgt.

En ik weet nu wie tt is.

Alleen ik zal het nooit aan een vreemde vertellen.
Voor mensen die hem kennen is deze gegevens genoeg voor hem en zij zullen hem weten te vinden.
Hij was een soort Victory en Dwaalspoor maar vroeger met veel meer macht.
Maar als hij de zelfde is, is hij een beetje milder geworden.

even persoonlijk tot hem, jongen ik hoop dat je kamer nog vol is met apperatuur en pas op voor "chicken on your roof".



Wat een toestand zeg....mensen hebben hier volgens mij zoveel nicks dat we hier feitelijk maar met zijn 5en zitten volgens mij :moe:

En wie is die et_2000 nou, nou wil ik het weten ook :fpuh:

mark61
30-03-06, 15:41
Geplaatst door Aicha1976
En wie is die et_2000 nou, nou wil ik het weten ook :fpuh:

Das een heel nette, getrouwde meneer en ik begrijp niet dat ie hier over de tong gaat. Hij prikt alleen als zijn vrouw voor langere tijd de echtelijke sponde verlaat. Een soort net overspel. :ego:

Divine_70
30-03-06, 15:42
Geplaatst door Aicha1976
Wat een toestand zeg....mensen hebben hier volgens mij zoveel nicks dat we hier feitelijk maar met zijn 5en zitten volgens mij :moe:

En wie is die et_2000 nou, nou wil ik het weten ook :fpuh:

:aanwal: Ik heb er maar eentje hoor. :ego:
Hoewel.. :vreemd: :stout:

Aicha1976
30-03-06, 15:52
Geplaatst door mark61
Das een heel nette, getrouwde meneer en ik begrijp niet dat ie hier over de tong gaat. Hij prikt alleen als zijn vrouw voor langere tijd de echtelijke sponde verlaat. Een soort net overspel. :ego:


Ah zo, hehehe, mannen....rare wezens :student:

tukkersterror
30-03-06, 21:19
Geplaatst door Aicha1976
Ah zo, hehehe, mannen....rare wezens :student:

Hoera we zijn wezens we bestaan :lole: een beetje raar :stout: maar wel lekker

Divine_70
30-03-06, 22:13
Geplaatst door tukkersterror
Hoera we zijn wezens we bestaan :lole: een beetje raar :stout: maar wel lekker

Mannen, :moe: je kan niet met en niet zonder. :jammer: :hihi:

tukkersterror
30-03-06, 22:25
Geplaatst door Divine_70
Mannen, :moe: je kan niet met en niet zonder. :jammer: :hihi:

Je bedoeld zoiets als vrouwen zijn lucht voor mij maar zonder lucht kan ik niet leven. :jammer:

:lol:

Divine_70
30-03-06, 22:34
Geplaatst door tukkersterror
Je bedoeld zoiets als vrouwen zijn lucht voor mij maar zonder lucht kan ik niet leven. :jammer:

:lol:

Zoiets ja. :gniffel:

tukkersterror
30-03-06, 22:49
Geplaatst door Divine_70
Zoiets ja. :gniffel:

O.

:hihi:

Divine_70
30-03-06, 22:52
Geplaatst door tukkersterror
O.

:hihi:

:fplet: Lummel. :gniffel:

tukkersterror
31-03-06, 00:26
Geplaatst door Divine_70
:fplet: Lummel. :gniffel:

Nou zeg wel netjes blijven hoor :stout: meneer Lummel :denk: of meneer tt of meneer The Matrix:lol:

Divine_70
31-03-06, 00:27
Geplaatst door tukkersterror
Nou zeg wel netjes blijven hoor :stout: meneer Lummel :denk: of meneer tt of meneer The Matrix:lol:

Twilight-zone :handbang:

tukkersterror
31-03-06, 09:49
Geplaatst door Divine_70
Twilight-zone :handbang:

:zweep: Twilight zone :zweep: ik zit achter een computer waarvan ik dach dat het mijn eigen computer was, tot ik het label zag van de deurwaarde:hihi:

Divine_70
02-04-06, 19:54
Geplaatst door tukkersterror
:zweep: Twilight zone :zweep: ik zit achter een computer waarvan ik dach dat het mijn eigen computer was, tot ik het label zag van de deurwaarde:hihi:

Huh? :confused: Maar jij was toch zelf de deurwaarder ? :hihi:

tukkersterror
02-04-06, 21:19
Geplaatst door Divine_70
Huh? :confused: Maar jij was toch zelf de deurwaarder ? :hihi:

Ha je bent er weer :Iluvu:

Nou ik spot nooit meer met de deurwaarder, zaterdag ging bij mij de bel, mijn zoon naar de deur, komt spierwit terug de kamer in en zeg voor jou.
Staat er een echte deurwaarder bij mij voor de deur, dacht eerst nog geintje van mijn vrienden die een acteur hebben ingehuurd, maar nee hij kon zich legitimeren en kwam beslag leggen.
Die klungel begint te schrijven, tja wat moet je anders, geef hem een bak koffie, en na twee uurtjes is hij klaar, hij maakt nog de opmerking van ik snap niet dat u met al dat antiek die paar honderd niet gewoon heb betaald, dus ik zeg tegen hem je schrijft maar ik bel maandag mijn advocaat wel.
Is hij eindelijk klaar vraagt hij mij om te tekenen, dus ik kijk op het papier en vraag hem onder uw naam?
Nee zegt hij onder uw eigen naam, dus ik vraag hem waar, zeg hij en wijst daar.
Begin ik daar te lachen, want daar stond de naam bonker en ik vertelde hem dat ik geen bonker heet.
Hij jawel u bent de heer bonker, ik zeg nee, hij ja, ik nee, hij ja.
Zeg ik tegen Rik hoe heet ik zegt hij Papa de lul!!!
Na een minuut of 10 pak ik mijn paspoort en laat hem mijn naam lezen.

Wil die gek de naam op papier veranderen in mijn naam, dus ik trek mijn paspoort bij hem vandaan, pakt hij zijn telefoon en belt de politie en zeg dat ik hem bedreigd bij het uitoefenen van zijn beroep.
Waar ze zo snel vandaan kwamen weet ik niet, maar binnen 1 minuut ging bij mij de bel en stonden ze binnen.

Maar meneer de deurwaarder kon mooi gaan, met een proces verbaal, want dat wist ik ook niet, maar ze moeten bekend maken wie zij zijn en zich ervan overtuigen dat de persoon die zij zoeken inderdaad de persoon is.

Maar je bent erweer. :lol:

Zoals je ziet niets gemist al die dagen!!!:hihi:

Divine_70
02-04-06, 21:45
Geplaatst door tukkersterror
Ha je bent er weer :Iluvu:

Nou ik spot nooit meer met de deurwaarder, zaterdag ging bij mij de bel, mijn zoon naar de deur, komt spierwit terug de kamer in en zeg voor jou.
Staat er een echte deurwaarder bij mij voor de deur, dacht eerst nog geintje van mijn vrienden die een acteur hebben ingehuurd, maar nee hij kon zich legitimeren en kwam beslag leggen.
Die klungel begint te schrijven, tja wat moet je anders, geef hem een bak koffie, en na twee uurtjes is hij klaar, hij maakt nog de opmerking van ik snap niet dat u met al dat antiek die paar honderd niet gewoon heb betaald, dus ik zeg tegen hem je schrijft maar ik bel maandag mijn advocaat wel.
Is hij eindelijk klaar vraagt hij mij om te tekenen, dus ik kijk op het papier en vraag hem onder uw naam?
Nee zegt hij onder uw eigen naam, dus ik vraag hem waar, zeg hij en wijst daar.
Begin ik daar te lachen, want daar stond de naam bonker en ik vertelde hem dat ik geen bonker heet.
Hij jawel u bent de heer bonker, ik zeg nee, hij ja, ik nee, hij ja.
Zeg ik tegen Rik hoe heet ik zegt hij Papa de lul!!!
Na een minuut of 10 pak ik mijn paspoort en laat hem mijn naam lezen.

Wil die gek de naam op papier veranderen in mijn naam, dus ik trek mijn paspoort bij hem vandaan, pakt hij zijn telefoon en belt de politie en zeg dat ik hem bedreigd bij het uitoefenen van zijn beroep.
Waar ze zo snel vandaan kwamen weet ik niet, maar binnen 1 minuut ging bij mij de bel en stonden ze binnen.

Maar meneer de deurwaarder kon mooi gaan, met een proces verbaal, want dat wist ik ook niet, maar ze moeten bekend maken wie zij zijn en zich ervan overtuigen dat de persoon die zij zoeken inderdaad de persoon is.

Maar je bent erweer. :lol:

Zoals je ziet niets gemist al die dagen!!!:hihi:

Tjonge jonge, ik kan mijn kont ook niet ff keren of jij loopt al in 7sloten tegelijk. :jammer:
Je hebt dus duidelijk weer vrienden gemaakt ? :hihi:

tukkersterror
02-04-06, 22:23
Geplaatst door Divine_70
Tjonge jonge, ik kan mijn kont ook niet ff keren of jij loopt al in 7sloten tegelijk. :jammer:
Je hebt dus duidelijk weer vrienden gemaakt ? :hihi:

Lach jij maar!!!

Al hoe wel ik nu ook wel de humor er van inziet!:lol:

Die twee gaan gewoon door met schelden op de homo site.

Toch ff kijken of CC haar K*T nog heeft getoont :hihi:

Divine_70
02-04-06, 22:29
Geplaatst door tukkersterror
Lach jij maar!!!

Al hoe wel ik nu ook wel de humor er van inziet!:lol:

Die twee gaan gewoon door met schelden op de homo site.

Toch ff kijken of CC haar K*T nog heeft getoont :hihi:


:zegniets:

tukkersterror
03-04-06, 00:06
Geplaatst door Divine_70
:zegniets:

CC is toch getrouwd en werk alleen op het kantoor van coc???

Ik weet het niet meer!

:zweep: Je was je zweepje vergeten:hihi:

Divine_70
03-04-06, 00:13
Geplaatst door tukkersterror
CC is toch getrouwd en werk alleen op het kantoor van coc???

Ik weet het niet meer!

:zweep: Je was je zweepje vergeten:hihi:

:zweep: You love it, don`t you. :hihi:

Ik weet niet wie hier getrouwd is en wat voor werk ze allemaal doen, om eerlijk te zijn, het kan me ook niet zoveel schelen.
Veel belangrijker vind ik hoe mensen reageren op elkaar.
En dat valt de laatste tijd behoorlijk tegen geloof ik.
Saamhorigheid is ver te zoeken onder sommigen hier.

tukkersterror
03-04-06, 00:25
Geplaatst door Divine_70
:zweep: You love it, don`t you. :hihi:

Ik weet niet wie hier getrouwd is en wat voor werk ze allemaal doen, om eerlijk te zijn, het kan me ook niet zoveel schelen.
Veel belangrijker vind ik hoe mensen reageren op elkaar.
En dat valt de laatste tijd behoorlijk tegen geloof ik.
Saamhorigheid is ver te zoeken onder sommigen hier.

Weet ik was Freya maar weer terug:lol:

Maar je hebt gelijk volkomen maar ik ga even de volle mep halen van Victory:hihi:

Divine_70
03-04-06, 00:46
Geplaatst door tukkersterror
Weet ik was Freya maar weer terug:lol:

Maar je hebt gelijk volkomen maar ik ga even de volle mep halen van Victory:hihi:

Jullie lijken wel een stelletje kiftende wijven, in hun tijd van de maand. :hihi:

http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/haushalt/muss_kacken_hilfe.gif <--------- Vic en TT.


:gniffel:

tukkersterror
03-04-06, 01:55
Geplaatst door Divine_70
Jullie lijken wel een stelletje kiftende wijven, in hun tijd van de maand. :hihi:

http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/haushalt/muss_kacken_hilfe.gif <--------- Vic en TT.


:gniffel:

Nou zeg ik voel me zwaar in min blaas getast :hihi:

Divine_70
03-04-06, 12:54
Geplaatst door tukkersterror
Nou zeg ik voel me zwaar in min blaas getast :hihi:

Oke dan, dus jij staat voor de deur begrijp ik ?
Is Vic je toch een keer te slim af. :hihi:

tukkersterror
03-04-06, 20:10
Geplaatst door Divine_70
Oke dan, dus jij staat voor de deur begrijp ik ?
Is Vic je toch een keer te slim af. :hihi:

Nou Vic is niet dom moet zo ff kijken wat hij schrijft.

Ik heb trouwens een goed wapen gevonden voor DS als hij begint te schelden:hihi:

Gewoon :lol::zwaai:

Divine_70
03-04-06, 21:13
Geplaatst door tukkersterror
Nou Vic is niet dom moet zo ff kijken wat hij schrijft.

Ik heb trouwens een goed wapen gevonden voor DS als hij begint te schelden:hihi:

Gewoon :lol::zwaai:

Sarcasme dus. :hihi:

tukkersterror
03-04-06, 21:23
Geplaatst door Divine_70
Sarcasme dus. :hihi:

Wat ben jij gemeen zeg Sarcasme, nee ik bezorg hem geen Sorgasme echt niet!!!:hihi:

Het betekend gewoon ik lach erom daaaag :tranen:

Je begrijp me niet meer :melig:

Divine_70
03-04-06, 21:36
Geplaatst door tukkersterror
Wat ben jij gemeen zeg Sarcasme, nee ik bezorg hem geen Sorgasme echt niet!!!:hihi:

Het betekend gewoon ik lach erom daaaag :tranen:

Je begrijp me niet meer :melig:

Owww hahaha er OM lachen, das inderdaad een heel verschil. :hihi:
Vergeef me mijn onoplettendheid, ik verkeer nog steeds in de weekendblues. :verward:

tukkersterror
03-04-06, 23:15
Geplaatst door Divine_70
Owww hahaha er OM lachen, das inderdaad een heel verschil. :hihi:
Vergeef me mijn onoplettendheid, ik verkeer nog steeds in de weekendblues. :verward:


Ik zie het weekend heeft je goed gedaan :tik:

:zweep: er wel even bij blijven he:lol:

Divine_70
03-04-06, 23:22
Geplaatst door tukkersterror
Ik zie het weekend heeft je goed gedaan :tik:

:zweep: er wel even bij blijven he:lol:

:hihi: Dat weekend heeft me heel erg goed gedaan. :tik:
Als jij gaat :zweep: blijf ik wel bij de les. :stout:

tukkersterror
03-04-06, 23:24
Geplaatst door Divine_70
:hihi: Dat weekend heeft me heel erg goed gedaan. :tik:
Als jij gaat :zweep: blijf ik wel bij de les. :stout:

:ego:

Divine_70
03-04-06, 23:25
Geplaatst door tukkersterror
:ego:

Tss arrogant stuk vreten dat je dur bent. :fplet: :hihi:

tukkersterror
03-04-06, 23:38
Geplaatst door Divine_70
Tss arrogant stuk vreten dat je dur bent. :fplet: :hihi:

:ego: