PDA

Bekijk Volledige Versie : Dwaalspoor nu ook bij Leefbaar Rotterdam!



III
18-03-06, 00:43
Leefbaar Stront heeft nu ook de aandacht van Dwaalspoor. Op de site post hij onder de naam "simsir".

http://www.leefbaarrotterdam.nl/index.php/weblog/comments/d66_kopieert_poster_leefbaar/

Scroll even verder om bij de discussie te komen.
Echte aanrader!
:rolleyes:

III
18-03-06, 00:45
Lees ook even deze bijdrage:

Beste Wouter Bos,

Wat leuk dat u als serieuze politicus de moeite neemt om ons , de jongeren , te beluisteren. Ik meen het wanneer ik zeg dat ik u veel respect geef over de wijze waarop u de PVDA hervormd hebt.

Ik zal mij even voorstellen.Ik ben 28 en heb een VMBO opleiding voltooid, waarbij ik vanaf mijn 16e s’avonds gebouwen schoonmaakte. Hierna ben ik het leger ingegaan. Veteraan geworden en nadien door hard werken( zo moeilijk was het niet hoor! , op tijd komen , overwerken etc) salesmanager ben geworden bij een grote bank.

Mij is echter de discusie die oplaait over discriminatie van allochtone jongeren in het verkeerde keelgat geschoten.

Ik heb twee jaar gewerkt kt als intercedent op een uitzendbureau in Rotterdam-Noord.
Elke dag had ik 10 banen vrij als productiemedewerker. De door u genoemde , gediscrimineerde jongeren weigerden deze banen te accepteren( te ver fietsen , te zwaar werk). Evenals Nederlanders by the way. Anderen zoals Engelsen , Ieren en Polen voelden zich niet te goed voor dit werk

Hetzelfde geld voor “ discriminatie door portiers bij discotheken” .

Het is niet voor niets dat uitsmijters ervoor kiezen bepaalde groepen te weigeren. Dat is namelijk omdat wij Nederlanders anders niet meer komen. U kunt vanaf uw hoge stoel en uw dure huis makkelijk roepen maar wij zijn diegenen die in elkaar geslagen en onze meisjes betast worden door groepen buitenlanders in discotheken.

natuurlijk klinkt dit u allemaal als rascisme in de oren maar dat is het niet. Het is de mening van iemand die opgegroeid is in Rotterdam.

Mijnheer Bos uw mening is zo eerlijk en oprecht dat wellicht vergeet dat wij dagelijks moeten leven met de consequenties.
In de buurt waar uw woont spelen deze zaken niet,U forenseert tussen uw woning en Den Haag. Wat is uw benchmark????

Wanneer ik u hoor denk ik aan Chamberlain.
Een man zo oprecht en zo van goede wil
dat het ontstane fascisme een oog wordt toegeknepen.

Hoogachtend,

Julius Civilus

tukkersterror
18-03-06, 01:00
Geplaatst door III
Leefbaar Stront heeft nu ook de aandacht van Dwaalspoor. Op de site post hij onder de naam "simsir".

http://www.leefbaarrotterdam.nl/index.php/weblog/comments/d66_kopieert_poster_leefbaar/

Scroll even verder om bij de discussie te komen.
Echte aanrader!
:rolleyes:

Waar blijven jullie met jullie reacties heer Pastors, heer Sorensen, mevrouw van Anker. Ze zijn voor u ongetwijfeld kinderen der minderen goden.

A. Simsir
student rechten EU Rotterdam.

Levenslang moord Baris en Bircan

DEN BOSCH -M. gaf in augustus 2004 opdracht tot brandstichting bij zijn Turkse buren. Zijn buurjongens Baris (8) en Bircan (14) kwamen in de vlammenzee om.

Foto’s van, en herinneringen aan Baris en Bircan is alles wat hun ouders nog hebben. FOTO COR DE KOCK
Het hof in Den Bosch heeft de 37-jarige R.M. uit Eindhoven maandag veroordeeld tot levenslang wegens moord op zijn buurjongens en een poging tot moord op hun ouders. De rechtbank veroordeelde M. eerder tot levenslange gevangenisstraf voor brandstichting met de dood tot gevolg

Het hof verhoogde de straffen voor de overige drie verdachten in de zaak. De vriendin van M., de 23-jarige D.F., is in hoger beroep veroordeeld tot vijftien jaar cel. Dat is drie jaar meer dan de straf waartoe de rechtbank haar veroordeelde.

Het hof legde twee vrienden van haar, de 24-jarige C.F.en de 32-jarige E.F. straffen op van respectievelijk zeventien jaar en tbs en achttien jaar. Zij kregen eerder van de rechtbank elk vijftien jaar cel, in het geval van C.F. met tbs.

De vriendin van M. zorgde voor een tuingieter, die met benzine werd gevuld en vervolgens uitgegoten in de brievenbus van de familie Kaya. Ook leverde zij een krant die als lont diende. De 24-jarige man stak de brand aan. De aan alcohol verslaafde en zwakbegaafde man kreeg daarvoor een beloning van 50 euro. Zijn 32-jarige maat leverde een aansteker en stond op de uitkijk.

Het hof acht alle drie schuldig aan moord op de jongens en aan een poging tot moord op hun ouders. De rechtbank veroordeelde hen voor brandstichting met de dood tot gevolg.

Het is altijd onduidelijk gebleven waarom M. het huis van zijn buren in brand wilde laten steken. De familie stond bekend als rustig en vriendelijk. (ANP)

Ja echt dwaalspoor er staat dat M. 50 euro kreeg en aan het eind zegt hij, Het is altijd onduidelijk gebleven waarom M. het huis van zijn buren in brand wilde laten steken.

Nou makelijk hij wilde van zijn geld af die hij als gestoorde had gekregen!!!

Kurken Trekker
18-03-06, 02:04
Wat frappant dat dit stuk hier staat.

Dwaalspoor
18-03-06, 02:09
Geplaatst door III
Leefbaar Stront heeft nu ook de aandacht van Dwaalspoor. Op de site post hij onder de naam "simsir".

http://www.leefbaarrotterdam.nl/index.php/weblog/comments/d66_kopieert_poster_leefbaar/

Scroll even verder om bij de discussie te komen.
Echte aanrader!
:rolleyes:

Welnee man hoe kom je erbij dat ik bij leefbaar Rotterdam zou posten?Ik heb nog nooit wat gepost op de site van leefbaar Rotterdam.

Kurken Trekker
18-03-06, 02:18
Geplaatst door tukkersterror
Ja echt dwaalspoor er staat dat M. 50 euro kreeg en aan het eind zegt hij, Het is altijd onduidelijk gebleven waarom M. het huis van zijn buren in brand wilde laten steken.

Nou makelijk hij wilde van zijn geld af die hij als gestoorde had gekregen!!!

Huh? wat wordt hier nu mee bedoelt? :gechoquee

Dwaalspoor
18-03-06, 02:21
Geplaatst door tukkersterror
Waar blijven jullie met jullie reacties heer Pastors, heer Sorensen, mevrouw van Anker. Ze zijn voor u ongetwijfeld kinderen der minderen goden.

A. Simsir
student rechten EU Rotterdam.

Levenslang moord Baris en Bircan

DEN BOSCH -M. gaf in augustus 2004 opdracht tot brandstichting bij zijn Turkse buren. Zijn buurjongens Baris (8) en Bircan (14) kwamen in de vlammenzee om.

Foto’s van, en herinneringen aan Baris en Bircan is alles wat hun ouders nog hebben. FOTO COR DE KOCK
Het hof in Den Bosch heeft de 37-jarige R.M. uit Eindhoven maandag veroordeeld tot levenslang wegens moord op zijn buurjongens en een poging tot moord op hun ouders. De rechtbank veroordeelde M. eerder tot levenslange gevangenisstraf voor brandstichting met de dood tot gevolg

Het hof verhoogde de straffen voor de overige drie verdachten in de zaak. De vriendin van M., de 23-jarige D.F., is in hoger beroep veroordeeld tot vijftien jaar cel. Dat is drie jaar meer dan de straf waartoe de rechtbank haar veroordeelde.

Het hof legde twee vrienden van haar, de 24-jarige C.F.en de 32-jarige E.F. straffen op van respectievelijk zeventien jaar en tbs en achttien jaar. Zij kregen eerder van de rechtbank elk vijftien jaar cel, in het geval van C.F. met tbs.

De vriendin van M. zorgde voor een tuingieter, die met benzine werd gevuld en vervolgens uitgegoten in de brievenbus van de familie Kaya. Ook leverde zij een krant die als lont diende. De 24-jarige man stak de brand aan. De aan alcohol verslaafde en zwakbegaafde man kreeg daarvoor een beloning van 50 euro. Zijn 32-jarige maat leverde een aansteker en stond op de uitkijk.

Het hof acht alle drie schuldig aan moord op de jongens en aan een poging tot moord op hun ouders. De rechtbank veroordeelde hen voor brandstichting met de dood tot gevolg.

Het is altijd onduidelijk gebleven waarom M. het huis van zijn buren in brand wilde laten steken. De familie stond bekend als rustig en vriendelijk. (ANP)

Ja echt dwaalspoor er staat dat M. 50 euro kreeg en aan het eind zegt hij, Het is altijd onduidelijk gebleven waarom M. het huis van zijn buren in brand wilde laten steken.

Nou makelijk hij wilde van zijn geld af die hij als gestoorde had gekregen!!!

Ons huis is ook in de fik gestoken door een autochtoon toen ik een jaar of 11/12 was.

Dwaalspoor
18-03-06, 02:28
Geplaatst door Dwaalspoor
Ons huis is ook in de fik gestoken door een autochtoon toen ik een jaar of 11/12 was.

Nee ik was 12 jaar ik zat net in de eerste klas van de brugklas. Ik heb nog een fikse achterstand opgelopen omdat mijn schoolboeken verbrandt waren.

papol
18-03-06, 11:14
Door Geert Geel op 2006 02 20
Simsir zegt: “Groepen mensen uitzonderen, om alle in de samenleving voorkomende misstanden aan ze toe te rekenen, kostte tijdens WO II miljoenen onschuldigen het leven. Zelfde proces is sinds paar jaren zich ook in Rotterdam tot mijn grote verbazing aan het vormen, die veel Rotterdammers zorgen baart.”

Bedoel jij daarmee de moslims die de hele Westerse samenleving afwijzen? Wiens heilige boek hen leert dat de ongelovigen vijanden zijn met wie geen vriendschap gesloten mag worden? Onverzoenlijk de christelijke normen en waarden afdoen als een godslasterende moraal?

Heb jij het over de mensen die zich op alle fronten afkeren van de wereld waarin ze wonen? Die zich bewust isoleren van de niet moslims door zich onderscheidend te kleden, anders te praten en stoďcijns toe te kijken hoe hun zonen en dochters treinen opblazen vol onschuldige burgers?

En dan waag je het zelfs om de Tweede Wereldoorlog erbij te halen? Of bedoel je soms het moslimfascisme dat in de Tweede Wereldoorlog onder leiding van de nazi-moslim Moefti Haj Amin al Husseini (peetvader van Yasser Arafat), verantwoordelijk was voor de dood van duizenden joden en zigeuners op de Balkan?

Want dan begrijp ik het tenminste.

Alles heeft Nederland gedaan om het de moslims naar de zin te maken. Zoveel zelfs, dat hier intussen veel meer mag dan in Marokko of Turkije. We zijn hier zelfs zo liberaal dat de voormalige moslimterroriste Karimi, zelf noemt ze zich gemakshalve ‘verzetsheldin’, de kans kreeg om plaats te nemen in de Tweede Kamer.

Intussen zijn er honderden en honderden miljoenen euro gestopt in projecten die het leven van vooral jonge moslims verder moeten veraangenamen. Niet dat het veel heeft opgeleverd, maar dat is weer een andere discussie.

En wat krijg je dan?

Ene Simsir die hier een beetje komt fulmineren over alles wat er fout is aan ons. Hoe moslims worden achtergesteld en gediscrimineerd.

Wel Simsir, roep jij je geloofsgenoten maar op om massaal de straat op te gaan. Met z’n tienduizenden te demonstreren tegen de verderfelijke kaaskoppen. Misschien dat de Nederlanders dan eindelijk in de gaten krijgen dat de gematigde islam helemaal niet bestaat.



Gr.P

koeskoesje
27-02-14, 08:42
Leefbaar Stront heeft nu ook de aandacht van Dwaalspoor. Op de site post hij onder de naam "simsir".

http://www.leefbaarrotterdam.nl/index.php/weblog/comments/d66_kopieert_poster_leefbaar/

Scroll even verder om bij de discussie te komen.
Echte aanrader!
:rolleyes:

lekkerder dan de landelijke was hij wel en nog steeds
een begrip uit de geschiedenis en zo

knuppeltje
27-02-14, 09:12
Moest dat oud lijk weer zo nodig opgegraven worden?