PDA

Bekijk Volledige Versie : Dood in Irak big business!!!



tukkersterror
18-03-06, 13:31
Telegraaf 16 maart 2006 pagina T5

Iraakse Ambassade in Den Haag verklaarde de Ambasadeur de 60 jarige Banaa;


Daarna bespiegelt hij het terroristme in zijn nog steeds regeringsloze land.
Dit is een industie, Big Business.
Wijzend op mij zegt hij vervolgens op een iets te serieuze toon:
"Kijk u bent blond en zou een Amerikaan kunnen zijn.
Ik schat uw marktwaarde op ongeveer vijfhonderdduizend euro in"

En enkele uren later komen zij met een foto waar 5 kinderen door Amerikaanse soldaten door het hoofd zijn geschoten.
Als iedereen deze foto's objectief bekijkt en weet hoeveel schade een 9mm stopkogel kan aanrichten valt het op aan de foto dat bij alle hoofdjes van deze kinderen op de foto nog intact is, terwijl onder normale omstandig heden een derde van het hoofd weggeslagen had moeten zijn.
Deze foto gaat naar mijn map propaganda tijdens oorlog.

Ik zal wel weer veel comentaar krijgen van bepaalde personen, dus kom maar. :ninja2:

amOer
18-03-06, 19:39
hier is het .. van een iraakse site ..

ze zeggen niet dat de kids ( allemaal ) door het hoofd zijn geschoten!!

http://www.iraqirabita.org/?do=article&id=3251

ze hebben het over een battle tussen het Amerikaanse leger, brenger of freedom and democracy, tegen 6 kinderen en 4 vrouwen in Samerra ( waar het leger nu met 200 tanks, 50 jets en 3000 soldaten bezig is met alles vernielen )

ik waarschuw iedereen alvast .. de fotos zijn hartsverscheurend!

tukkersterror
18-03-06, 22:13
Geplaatst door amOer
hier is het .. van een iraakse site ..

ze zeggen niet dat de kids ( allemaal ) door het hoofd zijn geschoten!!

http://www.iraqirabita.org/?do=article&id=3251

ze hebben het over een battle tussen het Amerikaanse leger, brenger of freedom and democracy, tegen 6 kinderen en 4 vrouwen in Samerra ( waar het leger nu met 200 tanks, 50 jets en 3000 soldaten bezig is met alles vernielen )

ik waarschuw iedereen alvast .. de fotos zijn hartsverscheurend!

Ik heb deze foto's bekeken en ze zijn hartverscheurend en het is ook ongeoorloofd dat er kinderen, vrouwen en mannen sterven die niets met die rot oorlog te maken heeft.
Ik hoop ook dat je op de andere topic dat geheim document heb gelezen van de VN.
Daarin spreken ze dat er momenteel 1000 burgers per dag sterven in Irak door uitdroging en ondervoeding.

Geef jij nu als persoon eens je mening wat er zou moeten gebeuren en waarom.

Want ik ben bang als het Amerikaans en Engels leger nu weggaan dat er een totaal vacum ontstaat en het nog erger word.

amOer
18-03-06, 22:21
Geplaatst door tukkersterror
Ik heb deze foto's bekeken en ze zijn hartverscheurend en het is ook ongeoorloofd dat er kinderen, vrouwen en mannen sterven die niets met die rot oorlog te maken heeft.
Ik hoop ook dat je op de andere topic dat geheim document heb gelezen van de VN.
Daarin spreken ze dat er momenteel 1000 burgers per dag sterven in Irak door uitdroging en ondervoeding.

Geef jij nu als persoon eens je mening wat er zou moeten gebeuren en waarom.

Want ik ben bang als het Amerikaans en Engels leger nu weggaan dat er een totaal vacum ontstaat en het nog erger word.

ik heb het gelezen .. het is te triest voor woorden!

oplossing ? zet Saddam terug .. en vacuum is er niet .. want wie vecht er nu tegen de amerikanen ?! iraaks ex-leger ... en als die de amerikanen aan kunnen ... zullen ze echt wel ( misschien met een bietje hulp ?! ) de militia's zo weg kunnen vegen en is Irak weer de ouwe .. !!

haal Amerika en Iran uit Irak en het komt weer goed !

III
18-03-06, 22:23
Ik denk dat die foto's redelijk voor zichzelf spreken.
Wat heeft propaganda hiermee van doen?

tukkersterror
18-03-06, 22:31
Geplaatst door amOer
ik heb het gelezen .. het is te triest voor woorden!

oplossing ? zet Saddam terug .. en vacuum is er niet .. want wie vecht er nu tegen de amerikanen ?! iraaks ex-leger ... en als die de amerikanen aan kunnen ... zullen ze echt wel ( misschien met een bietje hulp ?! ) de militia's zo weg kunnen vegen en is Irak weer de ouwe .. !!

haal Amerika en Iran uit Irak en het komt weer goed !

Ik wou dat ik de macht er voor had, want ik ben het met je eens dat sommige landen een soort of dictatuur nodig heeft om zich te handhaven, kijk maar naar het voormalig Joegoslavie onder Tito, ook daar ging het goed tot dat Tito stierf en alles uit elkaar viel in een totale chaos, misschien moeten we eens een topic openen met hoe we landen zoals Irak kunnen helpen, want neem van mij aan dat ook de overheid stiekum mee gluurt op sites zoals deze om te kijken wat er leeft onder de nederlandse bevolking.
En een goede is een E-mail sturen naar de SP, want als daar meer dan 50 mails binnen komen van verschillende personen gaan zij kamer vragen stellen over het onderwerp.
Maar misschien heb je gelijk!!!

Ik zie dat ik mild word..............................

III
18-03-06, 22:42
Geplaatst door tukkersterror
Ik wou dat ik de macht er voor had, want ik ben het met je eens dat sommige landen een soort of dictatuur nodig heeft om zich te handhaven, kijk maar naar het voormalig Joegoslavie onder Tito, ook daar ging het goed tot dat Tito stierf en alles uit elkaar viel in een totale chaos, misschien moeten we eens een topic openen met hoe we landen zoals Irak kunnen helpen, want neem van mij aan dat ook de overheid stiekum mee gluurt op sites zoals deze om te kijken wat er leeft onder de nederlandse bevolking.
En een goede is een E-mail sturen naar de SP, want als daar meer dan 50 mails binnen komen van verschillende personen gaan zij kamer vragen stellen over het onderwerp.
Maar misschien heb je gelijk!!!

Ik zie dat ik mild word..............................

Als jij nou eens 50 propagandamails stuurt naar de SP, dan komt alles weer goed!
bandiet

amOer
18-03-06, 23:00
Geplaatst door tukkersterror
Ik wou dat ik de macht er voor had, want ik ben het met je eens dat sommige landen een soort of dictatuur nodig heeft om zich te handhaven, kijk maar naar het voormalig Joegoslavie onder Tito, ook daar ging het goed tot dat Tito stierf en alles uit elkaar viel in een totale chaos, misschien moeten we eens een topic openen met hoe we landen zoals Irak kunnen helpen, want neem van mij aan dat ook de overheid stiekum mee gluurt op sites zoals deze om te kijken wat er leeft onder de nederlandse bevolking.
En een goede is een E-mail sturen naar de SP, want als daar meer dan 50 mails binnen komen van verschillende personen gaan zij kamer vragen stellen over het onderwerp.
Maar misschien heb je gelijk!!!

Ik zie dat ik mild word..............................

exxxxxactly my point !

als je daarbij nog toevoegt dat khaliefs van 1000 jaar geleden dit al hebben gezegd over Irak .. dan wordt het compleet !!

tukkersterror
18-03-06, 23:14
Geplaatst door III
Ik denk dat die foto's redelijk voor zichzelf spreken.
Wat heeft propaganda hiermee van doen?

Ja klopt de foto's spreken voor zichzelf, je ziet lijken, je ziet een explosie naar buiten toe, je ziet mensen auto's graven etc. etc. etc.

Je ziet genoeg details, jullie zien alleen geen feiten.

Voorbeeld, op een foto zie je een kind met een schedelbasis fractuur, naast de fractuur zij je de inslag van een kogel.

Dan krijg je de vraag wat was er eerder, de fractuur of de inslag van de kogel.

Was de inslag van de kogel er eerder, hoe komt het kind dan aan die factuur, 5cm naast de inslag, deze kan nooit door die kogel zijn ontstaan.

Was de factuur er eerder wat is dan het nut om een kind dat al dood is alsnog een kogel te geven en bewijs achter te laten.

Sorry het is heel erg wat daar gebeurd is, want ook al zijn deze foto's in scene gezet, er zijn toch lijken zichtbaar.

Maar de foto's kloppen niet, want er zitten te veel fouten in en zijn te kwalificeren als propaganda.

Let alleen eens op de lijken, qua voeding, je ziet er mensen die heel mager zijn en mensen die voldoende gevoed zijn.

De kogel inslag is niet in een hoek die je kunt en mag verwachten van een soldaat lengte 180cm en een kind 70 cm.

Ik zal jullie verdere details besparen, alleen de laatste, waarom zijn deze foto's niet begeleid met een rapport van een waarnemer, of terwijl waarom heeft een waarnemer deze foto's niet openbaar gemaakt.

Kom me nu niet aan met de smoes van die werken voor de Amerikanen of Engelsen want dat kan namelijk niet, een waarnemer is altijd onafhankelijk en landen die deelnemen mogen deze niet leveren.

Voor Irak, komen de waarnemers uit Zwitserland, Pakistan en nog 6 tot 8 andere landen en werken in groepen van 4 personen.

Maar ik ben het met jullie allen eens deze foto's zijn verschrikkelijk ongeacht hoe en waar ze zijn omgekomen, want het zal je kind of vrouw maar wezen.

En kan mij ook goed vinden in amOer zijn antwoord.

III
19-03-06, 00:25
Geplaatst door tukkersterror
Ja klopt de foto's spreken voor zichzelf, je ziet lijken, je ziet een explosie naar buiten toe, je ziet mensen auto's graven etc. etc. etc.

Je ziet genoeg details, jullie zien alleen geen feiten.

Voorbeeld, op een foto zie je een kind met een schedelbasis fractuur, naast de fractuur zij je de inslag van een kogel.

Dan krijg je de vraag wat was er eerder, de fractuur of de inslag van de kogel.

Was de inslag van de kogel er eerder, hoe komt het kind dan aan die factuur, 5cm naast de inslag, deze kan nooit door die kogel zijn ontstaan.

Was de factuur er eerder wat is dan het nut om een kind dat al dood is alsnog een kogel te geven en bewijs achter te laten.

Sorry het is heel erg wat daar gebeurd is, want ook al zijn deze foto's in scene gezet, er zijn toch lijken zichtbaar.

Maar de foto's kloppen niet, want er zitten te veel fouten in en zijn te kwalificeren als propaganda.

Let alleen eens op de lijken, qua voeding, je ziet er mensen die heel mager zijn en mensen die voldoende gevoed zijn.

De kogel inslag is niet in een hoek die je kunt en mag verwachten van een soldaat lengte 180cm en een kind 70 cm.

Ik zal jullie verdere details besparen, alleen de laatste, waarom zijn deze foto's niet begeleid met een rapport van een waarnemer, of terwijl waarom heeft een waarnemer deze foto's niet openbaar gemaakt.

Kom me nu niet aan met de smoes van die werken voor de Amerikanen of Engelsen want dat kan namelijk niet, een waarnemer is altijd onafhankelijk en landen die deelnemen mogen deze niet leveren.

Voor Irak, komen de waarnemers uit Zwitserland, Pakistan en nog 6 tot 8 andere landen en werken in groepen van 4 personen.

Maar ik ben het met jullie allen eens deze foto's zijn verschrikkelijk ongeacht hoe en waar ze zijn omgekomen, want het zal je kind of vrouw maar wezen.

En kan mij ook goed vinden in amOer zijn antwoord.

Wat een gespartel, kolonel!
Werk jij voor de propagandamachine van de VS?

Nee, natuurlijk niet: al deze beelden zijn gefotoshopped!
Het is allemaal één grote grap. Niets om je druk over te maken.
We kunnen allen rustig gaan slapen...

tukkersterror
19-03-06, 12:38
Geplaatst door III
Wat een gespartel, kolonel!
Werk jij voor de propagandamachine van de VS?

Nee, natuurlijk niet: al deze beelden zijn gefotoshopped!
Het is allemaal één grote grap. Niets om je druk over te maken.
We kunnen allen rustig gaan slapen...

Dus als ik het goed begrijpt heeft Usa wel een propaganda machine en Irak niet???

Ik heb nooit gezegd dat het allemaal een grote grap is of was, heb ook nooit gezegd dat het niets is om je druk om te maken.
Want waar komt die foto vandaan en wanneer en hoe zijn deze lijken ontstaan.
Duidelijk mag zijn dat deze lijken niet op de zelfde dag vermoord of overleden zijn, want de staat van ontbinding is verschillend en je ziet duidelijk 3 stadia van ontbinding.

Verder word er aan voorbij gegaan dat er daar 3 opslagplaatsen zijn gevonden met wapens en exploisieven.
Er zijn 20 mensen gearresteerd die zijn overgebracht naar de basis.

Het verbaast mij dan ook dat er burgelijke slachtoffers zijn gevallen en alle terroristen die aanslagen pleegden zijn gespaard.

En ja wij kunnen rustig slapen want wij kunnen er niets aan doen en er niets aan veranderen.

Ben jij trouwens gisteren naar de demonstratie geweest tegen deze oorlog???

Ze hebben allemaal een grote mond, maar gistermiddag zaten ze met zijn allen op maroc.nl, alleen Joesoef heb ik gemist en ik neem aan dat hij er wel is geweest.

Verder kun je van mij aannemen dat ik tegen elke oorlog of vorm van geweld ben.
Maar soms kan het niet anders en word het ergste middel ingezet om de schade te beperken.

III
19-03-06, 15:26
Geplaatst door tukkersterror
Dus als ik het goed begrijpt heeft Usa wel een propaganda machine en Irak niet???

Ik heb nooit gezegd dat het allemaal een grote grap is of was, heb ook nooit gezegd dat het niets is om je druk om te maken.
Want waar komt die foto vandaan en wanneer en hoe zijn deze lijken ontstaan.
Duidelijk mag zijn dat deze lijken niet op de zelfde dag vermoord of overleden zijn, want de staat van ontbinding is verschillend en je ziet duidelijk 3 stadia van ontbinding.

Verder word er aan voorbij gegaan dat er daar 3 opslagplaatsen zijn gevonden met wapens en exploisieven.
Er zijn 20 mensen gearresteerd die zijn overgebracht naar de basis.

Het verbaast mij dan ook dat er burgelijke slachtoffers zijn gevallen en alle terroristen die aanslagen pleegden zijn gespaard.

En ja wij kunnen rustig slapen want wij kunnen er niets aan doen en er niets aan veranderen.

Ben jij trouwens gisteren naar de demonstratie geweest tegen deze oorlog???

Ze hebben allemaal een grote mond, maar gistermiddag zaten ze met zijn allen op maroc.nl, alleen Joesoef heb ik gemist en ik neem aan dat hij er wel is geweest.

Verder kun je van mij aannemen dat ik tegen elke oorlog of vorm van geweld ben.
Maar soms kan het niet anders en word het ergste middel ingezet om de schade te beperken.


Er wordt natuurlijk niet voorbij gegaan aan de origine van de wapens die men daar heeft gevonden.

Ja natuurlijk ben ik op die demonstratie geweest. Zoals het mij als goed robot-rebellion betaamt, zal ik het zeker niet laten wanneer ik door mijn meesters/superieuren opgeroepen wordt om te komen demonstreren.
Eerst zeg je van mening te zijn dat ons niets anders rest dan te berusten in de situatie en dan zie je het weer als een plicht van mij om aanwezig te zijn bij een demonstratie die dus echt niets verandert.
Je hebt zelf hopelijk ook gezien dat een regering als die van Bush zich niets aantrekt van kritiek.
Veel beter zou het zijn Amerika te boycotten, economische sancties op te leggen. Het enige werkelijke belang dat de Amerikanen in ons (de rest van de wereld, waaronder ook Europa!) is er één van economische reden.
Maar dat is een beetje veel gevraagd van al die vredelievende, volgevreten McDonalds-hoofden hier in den lande.

Keep on eating, keep on smoking,
Keep on trucking, keep on fucking
The world

Je praat al net zo achterlijk als je hoofdman Bush!

tukkersterror
19-03-06, 15:55
Geplaatst door III
Er wordt natuurlijk niet voorbij gegaan aan de origine van de wapens die men daar heeft gevonden.

Ja natuurlijk ben ik op die demonstratie geweest. Zoals het mij als goed robot-rebellion betaamt, zal ik het zeker niet laten wanneer ik door mijn meesters/superieuren opgeroepen wordt om te komen demonstreren.
Eerst zeg je van mening te zijn dat ons niets anders rest dan te berusten in de situatie en dan zie je het weer als een plicht van mij om aanwezig te zijn bij een demonstratie die dus echt niets verandert.
Je hebt zelf hopelijk ook gezien dat een regering als die van Bush zich niets aantrekt van kritiek.
Veel beter zou het zijn Amerika te boycotten, economische sancties op te leggen. Het enige werkelijke belang dat de Amerikanen in ons (de rest van de wereld, waaronder ook Europa!) is er één van economische reden.
Maar dat is een beetje veel gevraagd van al die vredelievende, volgevreten McDonalds-hoofden hier in den lande.

Keep on eating, keep on smoking,
Keep on trucking, keep on fucking
The world

Je praat al net zo achterlijk als je hoofdman Bush!

Ugh!!! Ik indiaan heb opperhoofd rooksignalen gezonden wacht nog op antwoord!!!

Maar ik ben met je eens laten we met zijn allen Amerika boycotten, onmiddelijk de computers de deur uit en zeker het succesvolle amerikaans leger comunicatie internet niet meer gebruiken.

Ik snap niet dat personen zo als jij het gelijk willen halen met boycotten van landen en zijn/haar producten.
Dat sommige personen zo kortzichtig zijn dat ze alleen de misstanden kunnen zien van Amerika, Engeland, Nederland en Israel.
Mensen die hebben geleerd om zaken objectief te bekijken, worden meteen geaccioseerd als een tegenstander, etc. etc.
Tevens heb ik nooit gezegd dat iemand moet berusten, ik heb alleen je vraag beantwoord of wij rustig konden gaan slapen.
En mijn antwoord daar op is ja, simpel om het feit dat je als burger er weinig aan kan doen of veranderen, je kunt je er druk om maken, slaaploze nachten hebben, maar dit alles zal niets veranderen aan de situatie in Irak.
Dit is wereld politiek waar ik ook van kotst, maar veranderen kunnen we er niets aan.
Je kunt protesteren tegen de gang van zaken die daar gebeuren, je kunt branden stichten in consulaten en ambasades het zal niets uithalen.
Want landen in Europa en Amerika zullen nooit toegeven aan zoals zij het noemen daden van terreur.

Ik zal persoonlijk nooit een land boycotten, want daar heb ik alleen de burgers mee en mijzelf en hoe een ander daar overdenkt moet een ander zelf weten.

Kreeg net een rooksignaal terug van Bush, ik moest je de groeten doen:moe:

III
19-03-06, 19:10
Geplaatst door tukkersterror
Ugh!!! Ik indiaan heb opperhoofd rooksignalen gezonden wacht nog op antwoord!!!

Maar ik ben met je eens laten we met zijn allen Amerika boycotten, onmiddelijk de computers de deur uit en zeker het succesvolle amerikaans leger comunicatie internet niet meer gebruiken.

Ik snap niet dat personen zo als jij het gelijk willen halen met boycotten van landen en zijn/haar producten.
Dat sommige personen zo kortzichtig zijn dat ze alleen de misstanden kunnen zien van Amerika, Engeland, Nederland en Israel.
Mensen die hebben geleerd om zaken objectief te bekijken, worden meteen geaccioseerd als een tegenstander, etc. etc.
Tevens heb ik nooit gezegd dat iemand moet berusten, ik heb alleen je vraag beantwoord of wij rustig konden gaan slapen.
En mijn antwoord daar op is ja, simpel om het feit dat je als burger er weinig aan kan doen of veranderen, je kunt je er druk om maken, slaaploze nachten hebben, maar dit alles zal niets veranderen aan de situatie in Irak.
Dit is wereld politiek waar ik ook van kotst, maar veranderen kunnen we er niets aan.
Je kunt protesteren tegen de gang van zaken die daar gebeuren, je kunt branden stichten in consulaten en ambasades het zal niets uithalen.
Want landen in Europa en Amerika zullen nooit toegeven aan zoals zij het noemen daden van terreur.

Ik zal persoonlijk nooit een land boycotten, want daar heb ik alleen de burgers mee en mijzelf en hoe een ander daar overdenkt moet een ander zelf weten.

Kreeg net een rooksignaal terug van Bush, ik moest je de groeten doen:moe:

Ah, nu beweer je dat jij objectief bent. Nou, niets is minder waar. Je hebt je portie indoctrinatie vanuit de koude oorlog meegekregen. Het rode gevaar en al die bull! Amerika had ons ten slotte gered van de nazi's en meer van dat soort zwakzinnigheid.

Mijn computer komt geloof ik uit Ierland, maar als het nodig is dat we die niet meer gebruiken, dan moet dat maar zo zijn.
Je zegt dat we niets kunnen doen, maar niets is minder waar: zij kunnen alles met ons doen, zolang we dat toelaten. Zo zit het en niet anders. Maar als het egoïsme het wint van het gezond verstand, verandert er inderdaad niets. Maar zeg dan niet dat het niet mogelijk is!

Je kunt ophouden met je rooksignalen:
1) Bush luistert niet naar jou, want hij vindt het veel belangrijker dat jij naar hem luistert.
2) Je hoeft niet naar hem te luisteren, want de decadentie heeft je al genoeg in zijn greep om nooit meer iets anders te willen dan de Amerikaanse droom.

P.s.: I'm not being personal. Still I'm not being impersonal!

En Amerika en Europese landen ZIJN terreur!
Je gaat toch niet toegeven aan jezelf? Laat staan aan mensen die je zat zijn!

tukkersterror
19-03-06, 20:10
Geplaatst door III


Ah, nu beweer je dat jij objectief bent. Nou, niets is minder waar. Je hebt je portie indoctrinatie vanuit de koude oorlog meegekregen. Het rode gevaar en al die bull!

Natuurlijk ik ben bang geweest voor het rode gevaar, vandaar dat ik ook ben getrouwd met mijn vrouw uit Rusland.
Nee jochie, toen ik in 78 tot 80 in Berlijn zat had ik na het eerste contact al in de gaten dat het gevaar niet zat in de voormalige USSR, want zolang er gespreken mogelijk zijn op gelijkwaardig niveau gaat er geen gevaar uit, gevaar is er pas als een ander gaat dreigen en het balans weg is.
Maar het blijkt dat je dus onzin uitkraamt over zaken en personen die je niet kent.


Mijn computer komt geloof ik uit Ierland, maar als het nodig is dat we die niet meer gebruiken, dan moet dat maar zo zijn.
Ook hier blijkt dat je kennis van zaken hebt, je computer kan komen uit Ierland, maar je software Micro Soft, je Pentium processor, komt uit Amerika of word onder licentie van Amerika vervaardigd.


Je zegt dat we niets kunnen doen, maar niets is minder waar: zij kunnen alles met ons doen, zolang we dat toelaten. Zo zit het en niet anders.

Dat zij ik juist. alleen spreek jij jezelf tegen in deze quote!!!


Maar als het egoïsme het wint van het gezond verstand, verandert er inderdaad niets. Maar zeg dan niet dat het niet mogelijk is!

Egoisme kan nooit winnen van gezond verstand, simpel omdat die twee niet samen gaan, realistme wel, het zelf zien, het vermogen hebben om iets vast te stellen en een beslissing te nemen op grond van je waarnemingen gaan vaak een gezond verstand te boven en dan moet je realisties blijven om geen domme dingen te doen en dat is voor sommige mensen vaak onmogelijk en noemen ze het maar egoistme!!!


Je kunt ophouden met je rooksignalen:
2) Je hoeft niet naar hem te luisteren, want de decadentie heeft je al genoeg in zijn greep om nooit meer iets anders te willen dan de Amerikaanse droom.

Wat is in jouw ogen een Amerikaanse droom?
Ik kan zeggen dat ik die nooit heb nagejaagt en hem ook nooit zal najagen.
Simpel om het feit dat ik genoeg van de wereld heb gezien, dat er meer is dan huisje boompje beestje.
Als ik in landen kom waar mensen leven in een minimum van bestaan.
Dan schaam je je als je ziet hoe de mensen hier klagen.
Nee geeft mij maar de mensen die niet hechten aan die status symbolen, daar voel ik mij meer thuis dan the American dream or the Europeen dream. want dat zijn luchtballonen die langzaam leeglopen.


Ik niet ben persoonlijk. Nog ben ik niet onpersoonlijk!
Ik heb deze woorden even vertaald voor de mensen onder ons die niet zogoed in het engels zijn.
Als deze woorden gemeend zijn dan sieren ze jou.


En Amerika en Europese landen ZIJN terreur!
Vraag, wat verstaat jij onder terreur???


Je gaat toch niet toegeven aan jezelf? Laat staan aan mensen die je zat zijn!

Nee ik zal nooit toegeven aan mijzelf.
En voor de mensen die mij zat zijn is het heel makkelijk.
Mijn topic's niet meer lezen.

III
19-03-06, 20:53
Geplaatst door tukkersterror
Natuurlijk ik ben bang geweest voor het rode gevaar, vandaar dat ik ook ben getrouwd met mijn vrouw uit Rusland.
Nee jochie, toen ik in 78 tot 80 in Berlijn zat had ik na het eerste contact al in de gaten dat het gevaar niet zat in de voormalige USSR, want zolang er gespreken mogelijk zijn op gelijkwaardig niveau gaat er geen gevaar uit, gevaar is er pas als een ander gaat dreigen en het balans weg is.
Maar het blijkt dat je dus onzin uitkraamt over zaken en personen die je niet kent.


Ook hier blijkt dat je kennis van zaken hebt, je computer kan komen uit Ierland, maar je software Micro Soft, je Pentium processor, komt uit Amerika of word onder licentie van Amerika vervaardigd.



Dat zij ik juist. alleen spreek jij jezelf tegen in deze quote!!!



Egoisme kan nooit winnen van gezond verstand, simpel omdat die twee niet samen gaan, realistme wel, het zelf zien, het vermogen hebben om iets vast te stellen en een beslissing te nemen op grond van je waarnemingen gaan vaak een gezond verstand te boven en dan moet je realisties blijven om geen domme dingen te doen en dat is voor sommige mensen vaak onmogelijk en noemen ze het maar egoistme!!!



Wat is in jouw ogen een Amerikaanse droom?
Ik kan zeggen dat ik die nooit heb nagejaagt en hem ook nooit zal najagen.
Simpel om het feit dat ik genoeg van de wereld heb gezien, dat er meer is dan huisje boompje beestje.
Als ik in landen kom waar mensen leven in een minimum van bestaan.
Dan schaam je je als je ziet hoe de mensen hier klagen.
Nee geeft mij maar de mensen die niet hechten aan die status symbolen, daar voel ik mij meer thuis dan the American dream or the Europeen dream. want dat zijn luchtballonen die langzaam leeglopen.


Ik heb deze woorden even vertaald voor de mensen onder ons die niet zogoed in het engels zijn.
Als deze woorden gemeend zijn dan sieren ze jou.


Vraag, wat verstaat jij onder terreur???



Nee ik zal nooit toegeven aan mijzelf.
En voor de mensen die mij zat zijn is het heel makkelijk.
Mijn topic's niet meer lezen.

Je zei dat je ouder was dan 18 en jonger dan Sinterklaas. Dat laatste geloof ik niet zo! :hardlach:
Hoe komt het dat je zo gefixeerd bent op dat vermaledijde Amerika?
Laten we allemaal die computer van Victory kopen, dan gaat het een stuk beter met de wereld...

Dit is wat je zei en je zult het ermee moeten doen:


Tevens heb ik nooit gezegd dat iemand moet berusten, ik heb alleen je vraag beantwoord of wij rustig konden gaan slapen.

Ondubbelzinnig genoeg naar mijn smaak.

Gezond verstand is realisme.
Egoïsme is denken van ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke.
Welk gedeelte begreep je niet?

Amerikaanse droom: dromen dat het alleen nog maar meer kan over de ruggen van steeds meer slaven.
Koop dit boek maar: "Het Nieuwe Zwartboek Wereldmerken En Hun Praktijken" van Klaus Werner en Hans Weiss, ISBN 90-389-1463-6.

Laat de vertaling maar aan de lezer over, daarom heb ik er ook voor gekozen deze regels in het Engels te uiten. Translation is tricky.

Terreur:
- Het binnenvallen van een staat onder valse voorwendselen.
- Mensen verdacht maken en verschepen naar obscure oorden en ze
daar martelen.
- Het uit de weg laten ruimen van de oppositie.

En dat laatste (uit mijn vorige post) was niet aan jouw adres maar aan het adres van Amerika en Europa.

tukkersterror
19-03-06, 21:22
Hoe komt het dat je zo gefixeerd bent op dat vermaledijde Amerika?
Ik ben totaal niet gefixeerd op Amerika, ik houd wel in de gaten wat daar gebeurd!!!


Laten we allemaal die computer van Victory kopen, dan gaat het een stuk beter met de wereld...
De computer van Victory is gemaakt door een bedrijf in Ierland, die de productie naar goedkope landen brengt.
Dit bedrijf maakte vroegen CB installaties onder de naam Ham International, tja en dan kom je weer uit........:moe: in dat kut Amerika!!!

Amerikaanse droom: dromen dat het alleen nog maar meer kan over de ruggen van steeds meer slaven.
Daarom zal de amerikaanse droom ook nooit mijn droom zijn ben tegen onderdrukking in welke vorm dan ook!!!

Terreur:
Terreur:
- Het binnenvallen van een staat onder valse voorwendselen.

Hier verschillen we dan wel van mening.

Een staat binnen vallen onder valse voorwendselen heet Oorlogshandeling.

Terreur is in mijn ogen een handeling van geweld die niet geoorloofd is met de wet en uitgevoerd in groepsverband.

Maar ik ga nu even aandacht besteden aan mijn zoon!!!

Je ziet me worgen wel weer.

:zwaai:

III
19-03-06, 22:47
Geplaatst door tukkersterror


Hier verschillen we dan wel van mening.

Een staat binnen vallen onder valse voorwendselen heet Oorlogshandeling.

Terreur is in mijn ogen een handeling van geweld die niet geoorloofd is met de wet en uitgevoerd in groepsverband.


Oh ja, verschillen hier onze meningen?
De Amerikanen (groepsverband) hebben samen met de Britten (het groepsverband wordt daardoor alleen nog maar groter) de wet gebroken (ongeoorloofd) door Irak binnen te vallen (met zeer veel geweld).

Ik zie het verschil niet...
En al zag ik een verschil dan was het dit:
Zij die terrorist worden genoemd door de Amerikanen (of het nu terecht is of niet) reageren op verschrikkingen van hun handen (of dat nu terecht is of niet). Actie geeft reactie en niet andersom!

Hetzelfde met de staat Israël: die staat is niet rechtsgeldig. Die staat is daar gekomen door de Amerikanen. Die staat is gekomen op een stuk land dat toebehoort aan anderen dan alleen de joden.

En een staat binnenvallen onder valse voorwendselen is misschien een oorlogshandeling (act of war), maar dan wel een heel verderfelijke. Het is terreur pur sang (act of terrorism)!

amOer
19-03-06, 23:41
tukker .. ik snap echt niet dat er nog mensen bestaan die rechtvaardigen wat de amerikanen doen!! na alles ! kinderen vermoord ... vrouwen ... mannen .. land verwoest .. huizen kapot gemaakt .. gevangenen gemarteld ... verkracht .... en de lijst is laaaaaaaaaaaaaaaang !!

en dan nog is er iemand die dat rechtvaardigt ?! schande echt !
hoe zou jij je voelen als iemand Nederland bezet en je lieve zoon vermoordt ...?! en dan kom ik... en ik zit erover te discusseren!!! hoe zou je je voelen ?!?!

III
20-03-06, 00:40
Geplaatst door amOer

hoe zou jij je voelen als iemand Nederland bezet en je lieve zoon vermoordt ...?! en dan kom ik... en ik zit erover te discusseren!!! hoe zou je je voelen ?!?!

Heb je het nu over de ouders van Theo van Gogh?

tukkersterror
20-03-06, 07:35
Geplaatst door amOer
tukker .. ik snap echt niet dat er nog mensen bestaan die rechtvaardigen wat de amerikanen doen!! na alles ! kinderen vermoord ... vrouwen ... mannen .. land verwoest .. huizen kapot gemaakt .. gevangenen gemarteld ... verkracht .... en de lijst is laaaaaaaaaaaaaaaang !!

en dan nog is er iemand die dat rechtvaardigt ?! schande echt !
hoe zou jij je voelen als iemand Nederland bezet en je lieve zoon vermoordt ...?! en dan kom ik... en ik zit erover te discusseren!!! hoe zou je je voelen ?!?!

Hoeveel vrouwen zijn er verkracht door Sadam en zijn aanhang, hoeveel kinderen zijn er vermoord door Sadam en zijn aanhang, hoeveel mensen zijn er gevlucht voor Sadam en zijn aanhang omdat zij het leven niet meer zeker waren, alleen in Nederland zitten er 14.000 Irakezen.

2600 - 2800 doden bij de aanslagen op WTC, 650 doden bij de aanslagen in Moscow, 368 kinderen vermoord in Beslan en zo kan ik nog uren doorgaan met het opnoemen van doden die iedere dag nog steeds vallen door terrorristische aanslagen.
Dat is een factor 100 tot 500 met de slachtoffers die vallen in de strijd er tegen.

Ik snap dan ook niet dat er nog steeds mensen achter de terroristen kunnen staan, een groep gewetenloze mensen die andere mensen doden, zonder te kijken wie of wat ze zijn.

amOer
20-03-06, 12:26
Geplaatst door tukkersterror
Hoeveel vrouwen zijn er verkracht door Sadam en zijn aanhang, hoeveel kinderen zijn er vermoord door Sadam en zijn aanhang, hoeveel mensen zijn er gevlucht voor Sadam en zijn aanhang omdat zij het leven niet meer zeker waren, alleen in Nederland zitten er 14.000 Irakezen.

2600 - 2800 doden bij de aanslagen op WTC, 650 doden bij de aanslagen in Moscow, 368 kinderen vermoord in Beslan en zo kan ik nog uren doorgaan met het opnoemen van doden die iedere dag nog steeds vallen door terrorristische aanslagen.
Dat is een factor 100 tot 500 met de slachtoffers die vallen in de strijd er tegen.

Ik snap dan ook niet dat er nog steeds mensen achter de terroristen kunnen staan, een groep gewetenloze mensen die andere mensen doden, zonder te kijken wie of wat ze zijn.

je bent echt gek he !

wie zegt dat er veel vrouwen en kinderen izjn vermoord en verkracht onder Saddam ?! weet jij niet dat Saddam zijn eigen zoon Uday wilde vermoorden omdat hij per ongeluk iemand dood reed ?! maar de familie van de gedoode man vergeefden hem en wilden alleen geld.

waar haal je dat onzin vandaan ?! media ?! natuurlijk zal je dat in de media zien!! je zag toch ook in de media hoe Irak bezig was aan MV wapens ?!?!? hou asjeblieft op met papagaaien !

en die 14000 irakezen hier .. goh .. hoeveel surinamers en indos zijn hier ?! zijn die ook omdat hun vrouwen verkracht werden ?!?! of wil je niet snappen dat mensen in staat zijn alles bij elkaar te liegen om maar hier te blijven ?!?!

en wat heeft Irak met de WTC en chechenye te maken >?!?!! en STEL dat ze er wat mee te maken hadden ... HOEVEEL kinderen zijn wel niet gedood door Amerika, ISrael en Rusland !?!? het is fout om iemand te vermoorden .. dat weet ik .. maar mijn frustratie ligt bij het feit dat iedereen doet alsof alleen wij dat niet mogen doen en de rest wel !!!!

jij hier .. verdedigt amerikaans leger nadat ze zoveel kinderen hebben vermoordt .. en zo fel zie ik je niet reageren bij dat ander topic waarin Israeliers voor de zoveelste keer alweer een kind hebben vermoord !!

tukkersterror
20-03-06, 17:14
Geplaatst door amOer
je bent echt gek he !

wie zegt dat er veel vrouwen en kinderen izjn vermoord en verkracht onder Saddam ?! weet jij niet dat Saddam zijn eigen zoon Uday wilde vermoorden omdat hij per ongeluk iemand dood reed ?! maar de familie van de gedoode man vergeefden hem en wilden alleen geld.

waar haal je dat onzin vandaan ?! media ?! natuurlijk zal je dat in de media zien!! je zag toch ook in de media hoe Irak bezig was aan MV wapens ?!?!? hou asjeblieft op met papagaaien !

en die 14000 irakezen hier .. goh .. hoeveel surinamers en indos zijn hier ?! zijn die ook omdat hun vrouwen verkracht werden ?!?! of wil je niet snappen dat mensen in staat zijn alles bij elkaar te liegen om maar hier te blijven ?!?!

en wat heeft Irak met de WTC en chechenye te maken >?!?!! en STEL dat ze er wat mee te maken hadden ... HOEVEEL kinderen zijn wel niet gedood door Amerika, ISrael en Rusland !?!? het is fout om iemand te vermoorden .. dat weet ik .. maar mijn frustratie ligt bij het feit dat iedereen doet alsof alleen wij dat niet mogen doen en de rest wel !!!!

jij hier .. verdedigt amerikaans leger nadat ze zoveel kinderen hebben vermoordt .. en zo fel zie ik je niet reageren bij dat ander topic waarin Israeliers voor de zoveelste keer alweer een kind hebben vermoord !!


Misschien omdat ik in 1991 in Kuwait met eigen ogen heb gezien wat het leger van Sadam heeft aangericht, heb gezien in het ziekenhuis de opengesneden vrouw met de foetus er naast, gezien heb de dode babies op de grond gegooid en vermoord, gehoord heb van de verpleegsters dat ze verkracht zijn door sadam zijn soldaten, heb gezien meisjes van 12-13 jaar oud vermoord en verkracht, moet ik je meer feiten en data noemen van de verschrikking die jou Sadam en zijn heilige familie heeft gedaan.
En dan beschuldig je mij van papagaaien.
Nee jochie ik was er zelf bij lichting 1 die naar Kuwait ging en al die elende met eigen ogen zag, geen propaganda, geen media.
Nee gewoon ik zelf met mijn peleton, vanuit Seedorf over gevlogen, naar Kuwait.

Daarom heb ik een mening over Sadam en zijn leger.
Het zelfde leger die nu continue de aanslagen plegen op Iraakse burgers om zo het nieuwe gezag te ondermijnen, omdat ze bang zijn om later te worden aangewezen.
Echte helden zijn dat, de Hoeseins, millionen op zijn buitenlandse bankrekening terwijl zijn burgers en kinderen verhongeren.
Wat er nu gebeurd praat ik niet goed, maar het weeg niet op wat Sadam heeft gedaan.

III
20-03-06, 19:15
Geplaatst door tukkersterror
Misschien omdat ik in 1991 in Kuwait met eigen ogen heb gezien wat het leger van Sadam heeft aangericht, heb gezien in het ziekenhuis de opengesneden vrouw met de foetus er naast, gezien heb de dode babies op de grond gegooid en vermoord, gehoord heb van de verpleegsters dat ze verkracht zijn door sadam zijn soldaten, heb gezien meisjes van 12-13 jaar oud vermoord en verkracht, moet ik je meer feiten en data noemen van de verschrikking die jou Sadam en zijn heilige familie heeft gedaan.
En dan beschuldig je mij van papagaaien.
Nee jochie ik was er zelf bij lichting 1 die naar Kuwait ging en al die elende met eigen ogen zag, geen propaganda, geen media.
Nee gewoon ik zelf met mijn peleton, vanuit Seedorf over gevlogen, naar Kuwait.

Daarom heb ik een mening over Sadam en zijn leger.
Het zelfde leger die nu continue de aanslagen plegen op Iraakse burgers om zo het nieuwe gezag te ondermijnen, omdat ze bang zijn om later te worden aangewezen.
Echte helden zijn dat, de Hoeseins, millionen op zijn buitenlandse bankrekening terwijl zijn burgers en kinderen verhongeren.
Wat er nu gebeurd praat ik niet goed, maar het weeg niet op wat Sadam heeft gedaan.

Niets van dit alles is goed te praten.
Amerikaanse troepen bestaan ook uit Amerikanen wier gevoel van vaderlandsliefde buitenproportionele vormen heeft aangenomen.
Jij bent ook zo'n sergeant die de opdracht krijgt een stuk drek te "beschermen" met je leven. Maar voordat je je eigen leven geeft, moet je wel proberen anderen van het leven te beroven. Hoe kun je nog lekker slapen? Of ben je nooit wakker geworden?

tukkersterror
20-03-06, 19:31
Geplaatst door III
Niets van dit alles is goed te praten.
Amerikaanse troepen bestaan ook uit Amerikanen wier gevoel van vaderlandsliefde buitenproportionele vormen heeft aangenomen.
Jij bent ook zo'n sergeant die de opdracht krijgt een stuk drek te "beschermen" met je leven. Maar voordat je je eigen leven geeft, moet je wel proberen anderen van het leven te beroven. Hoe kun je nog lekker slapen? Of ben je nooit wakker geworden?

Ja als jij de burgers van Kuweit drek durft te noemen een land die geen eigen leger heeft, die nog nooit een ander land heeft aangevallen, zijn dat jou woorden en jou mening.
En het is niet proberen een ander van het leven te beroven.
Als er op je geschoten word schiet je terug, eenvoudig en simpel of wil je me nu ook gaan vertellen dat ik mijn leven niet mag verdedigen.
Maar jij blijft maar geloven in terroristen, ik blijf liever geloven in de democratie, dus mij maak je de pis niet lauw.
Zal er geen nacht minder om slapen, ja misschien om de arme kinderen in Irak die momenteel omkomen van honger en dorst omdat er geen convooi durft te rijden met die aanslagen.
Maar daar denk een normale burger niet aan in ontwetendheid.

amOer
20-03-06, 19:41
Geplaatst door tukkersterror
Misschien omdat ik in 1991 in Kuwait met eigen ogen heb gezien wat het leger van Sadam heeft aangericht, heb gezien in het ziekenhuis de opengesneden vrouw met de foetus er naast, gezien heb de dode babies op de grond gegooid en vermoord, gehoord heb van de verpleegsters dat ze verkracht zijn door sadam zijn soldaten, heb gezien meisjes van 12-13 jaar oud vermoord en verkracht, moet ik je meer feiten en data noemen van de verschrikking die jou Sadam en zijn heilige familie heeft gedaan.
En dan beschuldig je mij van papagaaien.
Nee jochie ik was er zelf bij lichting 1 die naar Kuwait ging en al die elende met eigen ogen zag, geen propaganda, geen media.
Nee gewoon ik zelf met mijn peleton, vanuit Seedorf over gevlogen, naar Kuwait.

Daarom heb ik een mening over Sadam en zijn leger.
Het zelfde leger die nu continue de aanslagen plegen op Iraakse burgers om zo het nieuwe gezag te ondermijnen, omdat ze bang zijn om later te worden aangewezen.
Echte helden zijn dat, de Hoeseins, millionen op zijn buitenlandse bankrekening terwijl zijn burgers en kinderen verhongeren.
Wat er nu gebeurd praat ik niet goed, maar het weeg niet op wat Sadam heeft gedaan.

en.. waarom zag niemand dat op tv ..?! en weet je wel zeker dat het de soldaten waren die dat deden ?!?! ( ik zeg niet dat ze engelen zijn .. hier en daar zullen slechterekken tussen zitten ..maar ..?!)

waar zijn de miljoenen ?! ze hebben toch bijna iedereen van het ex-iraaks regering gepakt .. waar zijn hun miljoenen ?!?!?! ga maar eens kijken hoe hen families en kinderen nu wonen .. als vluchtelingen hier en daar .. ken zelf iemand die daar in baghdad een hoog functie had en erg rijk was.. hij woont met zijn vrouw in brussel ... weet je wat zijn vrouw nu doet ?! .. schoonmaken bij mensen thuis !!! en dat zweer ik !

tukkersterror
20-03-06, 20:56
Geplaatst door amOer
en.. waarom zag niemand dat op tv ..?! en weet je wel zeker dat het de soldaten waren die dat deden ?!?! ( ik zeg niet dat ze engelen zijn .. hier en daar zullen slechterekken tussen zitten ..maar ..?!)

waar zijn de miljoenen ?! ze hebben toch bijna iedereen van het ex-iraaks regering gepakt .. waar zijn hun miljoenen ?!?!?! ga maar eens kijken hoe hen families en kinderen nu wonen .. als vluchtelingen hier en daar .. ken zelf iemand die daar in baghdad een hoog functie had en erg rijk was.. hij woont met zijn vrouw in brussel ... weet je wat zijn vrouw nu doet ?! .. schoonmaken bij mensen thuis !!! en dat zweer ik !

Er zijn enkele beelden van op televisie geweest, maar omdat ze ook bekend maakte waar onze eenheden zaten verboden wij de reporters opname te maken van plaatsen waar wij zaten en opnames die wij als militairen maken worden bewaard in een militaire databank en niet vrij gegeven voor publicatie.

Soms zetten jongens die daar gezetten hebben matriaal stiekum op internet en kun je via via aan dat matriaal komen.

Wat de oude regering van Irak nu zit en doet ligt buiten mijn terrein, alleen als ik jou was zou ik oppassen wat je hier zegt want het zijn niet alleen vrienden die hier zitten.

Wat er gebeurd met Irak en Afganistan vind ik erg, niet voor de militairen en het verzet dat daar zit want die vragen er om.
Nee de onschuldige burgers zijn momenteel het slachtoffer en daar gaat mijn gevoel naar uit.


Maar ik stuur je een PM, met een site van de manschappen uit seedorf, het is een zelfde contactsite als deze en als je daar een vraag steld zoals je het hier doet, netjes en beschaafd zullen ze je rustig antwoord geven op je vragen of verwijzen naar de scatsite van ons F16 team die daar nog zit of zat.

amOer
20-03-06, 21:24
Geplaatst door tukkersterror
Er zijn enkele beelden van op televisie geweest, maar omdat ze ook bekend maakte waar onze eenheden zaten verboden wij de reporters opname te maken van plaatsen waar wij zaten en opnames die wij als militairen maken worden bewaard in een militaire databank en niet vrij gegeven voor publicatie.

Soms zetten jongens die daar gezetten hebben matriaal stiekum op internet en kun je via via aan dat matriaal komen.

Wat de oude regering van Irak nu zit en doet ligt buiten mijn terrein, alleen als ik jou was zou ik oppassen wat je hier zegt want het zijn niet alleen vrienden die hier zitten.

Wat er gebeurd met Irak en Afganistan vind ik erg, niet voor de militairen en het verzet dat daar zit want die vragen er om.
Nee de onschuldige burgers zijn momenteel het slachtoffer en daar gaat mijn gevoel naar uit.


Maar ik stuur je een PM, met een site van de manschappen uit seedorf, het is een zelfde contactsite als deze en als je daar een vraag steld zoals je het hier doet, netjes en beschaafd zullen ze je rustig antwoord geven op je vragen of verwijzen naar de scatsite van ons F16 team die daar nog zit of zat.

luister.. teneerste .. de oorlog in 1991 is allaaaaang voorbij .. en nogsteeds zien we niets op tv .. ?! ik denk niet dat er nu gevaar is voor de eenheden ..!!

tentweede .. het was oorlog ... daarmee zeg ik niet dat het usit is wat ze deden, als dat idd waar is tenminste, maar ik wil eens weten hoeveel kinderen door de irakezen in koeweit zijn vermoord in 6 maanden en hoeveel door de westerse beschaafde legers in dezelfde periode .. !!!!

je had het over de miljoenen .. weet je waar de informatie minister Sahhaaf nu woont .. ?! in abudhabi ... weet je hoe ? als vluchteling .. er was op de Abudhabi kanaal een documentaire over hem ... en je wil zijn huis in Irak, toen hij dus zo hoog was, niet zien !! ons huis hier ziet er nog netter uit !!

maar thnx voor je PM ik zal er morgen naar kijken .. nu mijn scheikunde verder leren .. *zucht*

terusten alvast !

tukkersterror
20-03-06, 21:38
Geplaatst door amOer
luister.. teneerste .. de oorlog in 1991 is allaaaaang voorbij .. en nogsteeds zien we niets op tv .. ?! ik denk niet dat er nu gevaar is voor de eenheden ..!!

tentweede .. het was oorlog ... daarmee zeg ik niet dat het usit is wat ze deden, als dat idd waar is tenminste, maar ik wil eens weten hoeveel kinderen door de irakezen in koeweit zijn vermoord in 6 maanden en hoeveel door de westerse beschaafde legers in dezelfde periode .. !!!!

je had het over de miljoenen .. weet je waar de informatie minister Sahhaaf nu woont .. ?! in abudhabi ... weet je hoe ? als vluchteling .. er was op de Abudhabi kanaal een documentaire over hem ... en je wil zijn huis in Irak, toen hij dus zo hoog was, niet zien !! ons huis hier ziet er nog netter uit !!

maar thnx voor je PM ik zal er morgen naar kijken .. nu mijn scheikunde verder leren .. *zucht*

terusten alvast !

Scheikunde was vroeger mijn favo vak maar is ook veel in veranderd.

Sterkte met je studie, zie je morgen wel weer!!!

xslaniet
20-03-06, 22:34
Geplaatst door tukkersterror
toen ik in 78 tot 80 in Berlijn zat had ik na het eerste contact al in de gaten dat het gevaar niet zat in de voormalige USSR, want zolang er gespreken mogelijk zijn op gelijkwaardig niveau gaat er geen gevaar uit, gevaar is er pas als een ander gaat dreigen en het balans weg is.


Grapjas. :loog:

III
20-03-06, 23:56
Geplaatst door tukkersterror
Ja als jij de burgers van Kuweit drek durft te noemen een land die geen eigen leger heeft, die nog nooit een ander land heeft aangevallen, zijn dat jou woorden en jou mening.
En het is niet proberen een ander van het leven te beroven.
Als er op je geschoten word schiet je terug, eenvoudig en simpel of wil je me nu ook gaan vertellen dat ik mijn leven niet mag verdedigen.
Maar jij blijft maar geloven in terroristen, ik blijf liever geloven in de democratie, dus mij maak je de pis niet lauw.
Zal er geen nacht minder om slapen, ja misschien om de arme kinderen in Irak die momenteel omkomen van honger en dorst omdat er geen convooi durft te rijden met die aanslagen.
Maar daar denk een normale burger niet aan in ontwetendheid.

Zozo, óf je leest slecht óf je bedient je al van dezelfde techniekjes als geachte afgevaardigde Dwaalspoor. Als ik drek zeg, heb ik het altijd over grond!

Je mag je leven verdedigen, maar zodra je met een geweer rondloopt, ben je erop uit dat te gebruiken. En dat wederom is een aanval op het leven van een ander.

Welke democratie?

Jullie oorlog, niet de onze, dus hoef je geen pacifist te betichten van enige verantwoordelijkheid in zake de onveiligheid! Die is geschapen door de op olie geilende westerse landen!
Maar jij als simpel kanonnenvlees hoeft dat niet te weten. Niet van je superieuren iig!

tukkersterror
21-03-06, 00:25
Geplaatst door III
Zozo, óf je leest slecht óf je bedient je al van dezelfde techniekjes als geachte afgevaardigde Dwaalspoor. Als ik drek zeg, heb ik het altijd over grond!

Je mag je leven verdedigen, maar zodra je met een geweer rondloopt, ben je erop uit dat te gebruiken. En dat wederom is een aanval op het leven van een ander.

Welke democratie?

Jullie oorlog, niet de onze, dus hoef je geen pacifist te betichten van enige verantwoordelijkheid in zake de onveiligheid! Die is geschapen door de op olie geilende westerse landen!
Maar jij als simpel kanonnenvlees hoeft dat niet te weten. Niet van je superieuren iig!

Mijn (onze) oorlog, de oorlog in Irak is mijn oorlog gelukkig niet en ik heb daar verder ook niets mee te maken.
Maar als iemand iets zegt waarvan ik zeker weet dat het anders is reageer ik daarop.
Kijk als de Ambasadeur van Irak zegt dat het business is de aanslagen, dan zijn dat zijn woorden, ik neem alleen de verantwoordelijkheid om ze hier te herhalen.
Dat dan anderen er weer direct andere zaken aanhalen, is dat hun probleem.
Alleen als ik daar wat van weet geef ik een tegen antwoord en dat kun je dan accepteren of ook weer tegen in gaan.

Nee bij Dwaalspoor zal ik nooit in de schadue kunnen staan hij is een kei in die dingen:hihi:

Maar ik ga slapen ik heb al genoeg op mijn donder gehad voor vandaag!!!

Zie jullie morgen weer!!!

:zwaai:

III
21-03-06, 01:08
Geplaatst door tukkersterror
Mijn (onze) oorlog, de oorlog in Irak is mijn oorlog gelukkig niet en ik heb daar verder ook niets mee te maken.


Waarom dan de bezetters van dat land verdedigen?

tukkersterror
21-03-06, 07:26
Geplaatst door III
Waarom dan de bezetters van dat land verdedigen?

Ik verdedig geen van tweeen, ik zeg alleen zoals ik het zie en kan halen uit de gegevens die mij te beschikking staan.

Dat wil nog niet zeggen, dat ik het verdedig. (De Amerikanen en de Engelsen!!!)
Wie ik wel verdedig zijn onze jongens die daar zitten, daar heb ik ook regelmatig contact mee.
Daar hoor ik verhalen van dat je de haren te bergen doet rijzen.
En als ik te horen krijg dat in iedere familie wel iemand is die ze kwijt zijn, omdat ze gevangen zijn genomen door de voormalige, veiligheids garde en politie en ze nooit meer terug hebben gezien, begrijp je dat ik nooit begrip op kan brengen voor S. Hoesein en zijn zooitje.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik voor de Amerikanen ben of de Engelsen wat ze daar doen.

amOer
21-03-06, 08:33
Geplaatst door tukkersterror
Ik verdedig geen van tweeen, ik zeg alleen zoals ik het zie en kan halen uit de gegevens die mij te beschikking staan.

Dat wil nog niet zeggen, dat ik het verdedig. (De Amerikanen en de Engelsen!!!)
Wie ik wel verdedig zijn onze jongens die daar zitten, daar heb ik ook regelmatig contact mee.
Daar hoor ik verhalen van dat je de haren te bergen doet rijzen.
En als ik te horen krijg dat in iedere familie wel iemand is die ze kwijt zijn, omdat ze gevangen zijn genomen door de voormalige, veiligheids garde en politie en ze nooit meer terug hebben gezien, begrijp je dat ik nooit begrip op kan brengen voor S. Hoesein en zijn zooitje.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik voor de Amerikanen ben of de Engelsen wat ze daar doen.

biw !
iedere familie .. ?! for godsake man!! natuurlijk zal Saddam niet de aardigste zijn geweest tegen hen .. het zijn uiteraard die mensen die in de rug van het iraaks leger zaten te schieten in 1991 .. en dan vraag ik me echt af .. zal Saddam waarschijnlijk ook gedaan hebben.. WAAROM ?! daarvoor had hij niets verkeerds met ze gedaan .. dienaren van de (ook) shi'itische Iran .. !

trouwens ... ik ken hier genoeg shi'ietische Irakezen die zogenaamd van Saddam zijn gevlucht ... een meisje zei tegen me: "hij heeft mijn oom vermoordt in de 1991 "

ik zei: wat heeft je oom gedaan ?!
tegen hem gevochten tijdens de terugtrekking van het leger ..
oh .. ok .. maar vertel het me eens .. wat zou je oom en zijn vriendjes met Saddam doen als ze hadden gewonen denk je ?!

ja .. in stukjes hakken !!
ok.. en nu heeft Saddam gewonnen en niet je oom .. !!

toen begreep ze het ineens ..!! ( maar ze haatte hem alsnog .. wat ik best kan begrijpen ) ..

haar oom .. was van de zogenaamde: hizb al da'wa .. een Iraanse organisatie in Irak .. natuurlijk hartstikke verboden .. nu nie meer uiteraard .. ! maar .. je kan je voorstellen dat saddam, na 8 jaar met Iran, geen een perzier in Irak wilde zien... en dus daarom zo hard was tegen de Iraniers of pro-iran irakezen in het zuiden die steun krijgen van Iran.. en alleen Saddam had ze onder controle .. maar nu !! kijk maar naar de militia's hier en daar en wat ze met het land doen !! 87 Iraakse ex-piloten van de Irak-Iran oorlog zijn geheimzinnig vermoord .. 300 wetenschappers ... rond de 90 chirurgen en dokters .. enz enz .. en wie zou dat op zijn geweten hebben !?!?

anyway .. wat ik wil zeggen .. Saddam was geen lieverdje .. maar niemand anders ook .. en in zulke situaties geldt... als jij geen leeuw bent .. eten ze je OP !

* trouwens scheikunde zuigt .. natuurkunde takes the lead :D !

amOer
21-03-06, 08:47
hihi .. zat net op Aljazeera.net te kijken .. look what i found !

http://www.aljazeera.net/mritems/images/2006/3/20/1_605302_1_23.jpg

* lang leven Saddam Hussein * staat erop !

http://img116.imageshack.us/img116/4261/39365514graffiti2036vd.jpg

* Allahu Akbar .. lang leven Saddam de held *

het commentaar van Aljazeera: " Saddam leeft nogsteeds in de harten van veel Irakezen "

misschien een leuke toevoeging aan ons geprekje :)

tukkersterror
21-03-06, 10:38
Geplaatst door amOer
hihi .. zat net op Aljazeera.net te kijken .. look what i found !

http://www.aljazeera.net/mritems/images/2006/3/20/1_605302_1_23.jpg

* lang leven Saddam Hussein * staat erop !

http://img116.imageshack.us/img116/4261/39365514graffiti2036vd.jpg

* Allahu Akbar .. lang leven Saddam de held *

het commentaar van Aljazeera: " Saddam leeft nogsteeds in de harten van veel Irakezen "

misschien een leuke toevoeging aan ons geprekje :)

Ho,ho,ho,ho, STOP!!!

Ik ben ook niet tegen de Sadam van voor 1990 (eigelijk ook wel want toen was het ook geen lievertje), en ik weet dat hij het ook alleen niet heeft gedaan (bush kan ik ook niet in de schoenen schuiven wat zijn militairen doen) en dat hij ook geen inzicht had doordat hij zijn garde het volste vertrouwen gaf, maar hij blijft er wel verantwoordelijk voor als leider, net zoals wij in de volgende verkiezingen afrekenen met het zooitje hier.
En natuurlijk heeft Sadam niet alles verkeerd gedaan, maar als je alles tegen elkaar afweeg heeft hij te veel zijn eigen bevolking pijn gedaan en zijn land naar de afgrond grbracht.

Kijk eens hoe welvarend Irak altijd is geweest hoe trost de bevolking is en was op het land.
Alleen na de oorlog met Iran 22 september 1980 tot 20 augustus 1988 kwam in 1985 de armmoede en honger in Irak want de olie transporten kwamen stil te liggen en veranderde de Iraakse havenstad Basra in 1985 in een verlaten spookstad na langdurige Iraanse bombardementen.

Dat hij zo dom was ondanks de onvrede onder zijn manschappen, in 1990 Kuwait binnen te vallen, bracht hem eigelijk al op de rand van de afgrond.

Je kunt niet zeggen wat de oorzaak is van de oorlog die nu woedt in Irak, het is een complicatie van feiten.
Ook Nederland is betrokken bij het geven van bewijs matriaal op twee punten.

1. Iraakse Ingenieur in Kernfusie was werkzaam bij Urenco in Almelo en speelde geheime documenten en schema's door voor een ultra centrifuge voor verrijken van uranium.
2. Een Nederlander leverde grondstof voor Gifgas

Wat directe bewijs was voor VN dat Irak in staat was en bezig was om stoffen te produceren die verboden waren door de VN.

Rusland kwam met documenten dat er kernkoppen waren geleverd aan hoge militairen in Irak (Na het uit eenvallen van de USSR zijn er 52 kernkoppen verdwenen)
Te gebruiken op de eerdere geleverde rakketten.

Amerika kwam met sateliet beelden waar deze instalatie's (mobiel) te zien waren.

De VN heeft toen Irak bevolen om mee te werken aan een inspectie, wat Irak na een jaar ook toestemming voor gaf.

De inspecteurs hebben niets of in iedergeval niet veel gevonden op dat moment.

Alleen Irak kon ook niet vertellen waar deze zaken zijn gebleven?
Kernwapens en chemische wapens verbrand je niet, die worden opgeslagen ondergronds om de kans voor een ongeval zo klein mogelijk te houden.

Ik denk dan ook dat de VN toe de goedkeuring heeft gegeven voor een inval uit angst dat deze wapens bij terroristische groepen zou terecht komen.

En ik ben het met je eens tot op heden hebben ze op een paar kleine dingetjes niet veel gevonden.
Althans er is niets van openbaar gemaakt.

Ik hoop alleen dat op zeer korte termijn deze oorlog word beeindigd, omdat door voedsel gebrek en water gebrek, op korte termijn 1500 - 2500 mensen zullen sterven en dat kan nooit de bedoeling zijn.

Dan zeg ik ook Sadam weer terug op de troon, want dan zal het medicijn erger zijn dan de kwaal.

En natuurlijk zijn er nog genoeg pro sadam aanhangers in Irak en dat zullen er bij iedere aanslag meer worden.

Maar zoals in iedere oorlog zijn er alleen maar verliezers.

:stout: en moderator dit stukje goed gekeurd??? :hihi:

Ja sorry ik had het gisteren in het vet met een moderator en hij zou ieder stukje van mij met zorg gaan bekijken!!!
Dus gelde niet voor jou Amoer.

Succes met je studie!!!

amOer
21-03-06, 14:00
Geplaatst door tukkersterror
Ho,ho,ho,ho, STOP!!!

Ik ben ook niet tegen de Sadam van voor 1990 (eigelijk ook wel want toen was het ook geen lievertje), en ik weet dat hij het ook alleen niet heeft gedaan (bush kan ik ook niet in de schoenen schuiven wat zijn militairen doen) en dat hij ook geen inzicht had doordat hij zijn garde het volste vertrouwen gaf, maar hij blijft er wel verantwoordelijk voor als leider, net zoals wij in de volgende verkiezingen afrekenen met het zooitje hier.
En natuurlijk heeft Sadam niet alles verkeerd gedaan, maar als je alles tegen elkaar afweeg heeft hij te veel zijn eigen bevolking pijn gedaan en zijn land naar de afgrond grbracht.

Kijk eens hoe welvarend Irak altijd is geweest hoe trost de bevolking is en was op het land.
Alleen na de oorlog met Iran 22 september 1980 tot 20 augustus 1988 kwam in 1985 de armmoede en honger in Irak want de olie transporten kwamen stil te liggen en veranderde de Iraakse havenstad Basra in 1985 in een verlaten spookstad na langdurige Iraanse bombardementen.

Dat hij zo dom was ondanks de onvrede onder zijn manschappen, in 1990 Kuwait binnen te vallen, bracht hem eigelijk al op de rand van de afgrond.

Je kunt niet zeggen wat de oorzaak is van de oorlog die nu woedt in Irak, het is een complicatie van feiten.
Ook Nederland is betrokken bij het geven van bewijs matriaal op twee punten.

1. Iraakse Ingenieur in Kernfusie was werkzaam bij Urenco in Almelo en speelde geheime documenten en schema's door voor een ultra centrifuge voor verrijken van uranium.
2. Een Nederlander leverde grondstof voor Gifgas

Wat directe bewijs was voor VN dat Irak in staat was en bezig was om stoffen te produceren die verboden waren door de VN.

Rusland kwam met documenten dat er kernkoppen waren geleverd aan hoge militairen in Irak (Na het uit eenvallen van de USSR zijn er 52 kernkoppen verdwenen)
Te gebruiken op de eerdere geleverde rakketten.

Amerika kwam met sateliet beelden waar deze instalatie's (mobiel) te zien waren.

De VN heeft toen Irak bevolen om mee te werken aan een inspectie, wat Irak na een jaar ook toestemming voor gaf.

De inspecteurs hebben niets of in iedergeval niet veel gevonden op dat moment.

Alleen Irak kon ook niet vertellen waar deze zaken zijn gebleven?
Kernwapens en chemische wapens verbrand je niet, die worden opgeslagen ondergronds om de kans voor een ongeval zo klein mogelijk te houden.

Ik denk dan ook dat de VN toe de goedkeuring heeft gegeven voor een inval uit angst dat deze wapens bij terroristische groepen zou terecht komen.

En ik ben het met je eens tot op heden hebben ze op een paar kleine dingetjes niet veel gevonden.
Althans er is niets van openbaar gemaakt.

Ik hoop alleen dat op zeer korte termijn deze oorlog word beeindigd, omdat door voedsel gebrek en water gebrek, op korte termijn 1500 - 2500 mensen zullen sterven en dat kan nooit de bedoeling zijn.

Dan zeg ik ook Sadam weer terug op de troon, want dan zal het medicijn erger zijn dan de kwaal.

En natuurlijk zijn er nog genoeg pro sadam aanhangers in Irak en dat zullen er bij iedere aanslag meer worden.

Maar zoals in iedere oorlog zijn er alleen maar verliezers.

:stout: en moderator dit stukje goed gekeurd??? :hihi:

Ja sorry ik had het gisteren in het vet met een moderator en hij zou ieder stukje van mij met zorg gaan bekijken!!!
Dus gelde niet voor jou Amoer.

Succes met je studie!!!

zeer objectief .. ik ben het helemaal met je eens ... maar ik denk stilletjes in mijn hoofd dat we nog niets hebben gezien van de oorlog .. dit is maar een warming upje... als ik zo het Verzet en de Ba'ath stukjes lees enzo .. maarjah .. time will tell :)

thnQ .. volgende week laatste schoolexamens .. pfft .. kijken of ik dat 8 gemiddeld alsnog kan halen :D !

byee :zwaai:

tukkersterror
21-03-06, 14:27
Geplaatst door amOer
zeer objectief .. ik ben het helemaal met je eens ... maar ik denk stilletjes in mijn hoofd dat we nog niets hebben gezien van de oorlog .. dit is maar een warming upje... als ik zo het Verzet en de Ba'ath stukjes lees enzo .. maarjah .. time will tell :)

thnQ .. volgende week laatste schoolexamens .. pfft .. kijken of ik dat 8 gemiddeld alsnog kan halen :D !

byee :zwaai:

Dat druk je goed uit, het is niet te hopen dat het een warming up is.
Mijn gevoel zegt van wel, want de media is niet meer welkom in Irak op de plekken van geweld, bronnen zeggen dat ze bang zijn maar ik weet het niet.
Ze mogen alleen onder konvooi van het leger plekken bezoeken.
En dat staat mij niet aan, misschien dat ik binnenkort nog wat te horen krijgt van de waarnemers van de VN???

Het is al een week te stil op een paar aanslagen na!!!

Maar de toekomst zal ons leren.

Schoolexamens, Eeeeekkkk!!!
Laatste jaar, welke opleiding??? :zwaai:

amOer
21-03-06, 14:44
Geplaatst door tukkersterror
Dat druk je goed uit, het is niet te hopen dat het een warming up is.
Mijn gevoel zegt van wel, want de media is niet meer welkom in Irak op de plekken van geweld, bronnen zeggen dat ze bang zijn maar ik weet het niet.
Ze mogen alleen onder konvooi van het leger plekken bezoeken.
En dat staat mij niet aan, misschien dat ik binnenkort nog wat te horen krijgt van de waarnemers van de VN???

Het is al een week te stil op een paar aanslagen na!!!

Maar de toekomst zal ons leren.

Schoolexamens, Eeeeekkkk!!!
Laatste jaar, welke opleiding??? :zwaai:

heb je eigen bronnen daar dan ?! * interesting ...! *
ik ken wel iemand, was een goeie vriend van mij toen in Dubai, nu woont ie in Samerra ( waar ze nu dat grote militaire actie zijn begonnen ) .. en hij zegt dat zij in de stad zelf er niet veel van merken .. het is allemaal bij de buitenwijken enzo ..

maarja .. dat was dan mijn enigste bron :(

schoolexamens zijn inderdaad iek .. ! vooral als je maar een weekje hebt en alle vakken tegelijk moet leren .. was zo stom geweest om weer eens niet op tijd te beginnen haha .. maar ik doe vwo ..
nou even naar de AH .. mijn voorraad la'tje vullen voor een lange leer- dag ! hihi byee :zwaai:

tukkersterror
21-03-06, 15:09
Geplaatst door amOer
heb je eigen bronnen daar dan ?! * interesting ...! *
ik ken wel iemand, was een goeie vriend van mij toen in Dubai, nu woont ie in Samerra ( waar ze nu dat grote militaire actie zijn begonnen ) .. en hij zegt dat zij in de stad zelf er niet veel van merken .. het is allemaal bij de buitenwijken enzo ..

maarja .. dat was dan mijn enigste bron :(

schoolexamens zijn inderdaad iek .. ! vooral als je maar een weekje hebt en alle vakken tegelijk moet leren .. was zo stom geweest om weer eens niet op tijd te beginnen haha .. maar ik doe vwo ..
nou even naar de AH .. mijn voorraad la'tje vullen voor een lange leer- dag ! hihi byee :zwaai:

Netjes, mijn jongste zit ook op het VWO, ik hoop dat je slaagt met goede cijfers.

Bronnen, Ha, ICQ, type onder zoeken Irak en je krijgt een stuk of 10 mensen waar je vrij mee kunt schrijven, selecteer ze een beetje over het hele land en je hebt een goede informatie post.
Alleen pas er voor op dat je nooit informatie van de ene aan de andere geeft, want er zitten ook kwaad willende op ICQ.

Bouw het rustig op stel geen directe vragen en ze komen vanzelf met de verhalen, ook deze mensen moeten hun ei kwijt.

Mijn andere bron kan ik hier niet bekent maken maar heb ik je laatst een PM overgestuurd.

Spoetnik
21-03-06, 15:30
Geplaatst door tukkersterror
Rusland kwam met documenten dat er kernkoppen waren geleverd aan hoge militairen in Irak

:haha: in welke fantasie wereld leef jij in hemelsnaam... Irak had, heeft en zal nooit atoomwapens hebben.

amOer
21-03-06, 15:34
Geplaatst door Spoetnik
:haha: in welke fantasie wereld leef jij in hemelsnaam... Irak had, heeft en zal nooit atoomwapens hebben.

wouldn't be that sure about it ...

Spoetnik
21-03-06, 15:51
Geplaatst door amOer
wouldn't be that sure about it ...

Sure, waar zijn ze dan, waarom heeft Saddam ze niet gebruikt in 2003.. Het is een sprookjesverhaal en die tukkert vertelt er veelste veel op dit forum.

tukkersterror
21-03-06, 22:41
Geplaatst door Spoetnik
:haha: in welke fantasie wereld leef jij in hemelsnaam... Irak had, heeft en zal nooit atoomwapens hebben.

Lees en huiver;

In Rusland zouden tijdens de Koude Oorlog 84 nucleaire draagbare kofferbommen zijn geproduceerd.(2123) Een flink aantal daarvan is zoek. (1916)De Russische regering legde daarover de volgende offici?le maar toch onbestaanbare verklaringen af; De kofferbommen zijn allemaal vernietigd. De kofferbommen zijn allemaal onder controle. De kofferbommen hebben nooit bestaan. ?De wereld moet er alles aan doen om een nucleaire terroristische aanslag te voorkomen, voordat het te laat is?, aldus Kofi Annan op de terrorisme conferentie in Madrid in maart van dit jaar. ?Een nucleaire terreurdaad zal niet alleen wijdverspreide vernietiging veroorzaken, maar ook miljoenen mensen tot armoede veroordelen?. Met dat laatste slaat Annan de spijker op zijn kop. Een nucleaire aanslag kan via een gigantische beurscrisis de complete Westerse wereld doen instorten.
13 van deze koffers zijn met zekerheid terecht gekomen in Irak en 2 kernkoppen, zijn volgens een hoge Russische amtenaar met zekerheid via Wit-Rusland geleverd aan Irak.(2296)
Deze koppen kunnen worden gekoppeld aan de Condor.

Operatie Condor (1235)
De Argentijnen waren in de jaren zeventig al begonnen met het ontwerpen van een raket voor hun eigen ruimtevaartprogramma. Civiele en militaire ingenieurs werkten daar in een geheim laboratorium en testcentrum bij de stad Cordoba aan. De geheime operatie stond bekend onder de codenaam Condor. De Argentijnse militaire dictatuur in die jaren zag zich zelf als een regionale grootmacht, onafhankelijk van de Verenigde Staten of andere Westere landen.

Nu terug te komen op je vraag waarom Sadam in 2003 geen nucliare wapen heeft ingezet?

Deze vraag kan alleen Sadam beantwoorden.
Ik (eigen mening) denk dat Sadam nog niet zo gek was als iedereen denk of dacht en hij heel goed wist wat een kernwapen is.
Dus ik denk om de zelfde reden waarom landen zoals Amerika, Rusland, Engeland, Israel, etc etc , deze wapens niet zullen inzetten na het voorbeeld in Japan.

Voor jou informatie de getallen tussen de haakjes zijn broncodes dus geen jaartallen.
:ego:

tukkersterror
21-03-06, 22:46
Geplaatst door Spoetnik
Sure, waar zijn ze dan, waarom heeft Saddam ze niet gebruikt in 2003.. Het is een sprookjesverhaal en die tukkert vertelt er veelste veel op dit forum.

Waren het maar sprookjes, er is momenteel al een nucliare ramp aan de gang, wat te vergelijken is met Tyernobiel eind jaren 80.