PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie volgt het schaatsen op ned. 2?



RiderWaite
18-03-06, 23:10
Ik had hoge verwachtingen van Ireen Wüst maar dat viel tegen. Cindy Klassen zette een buitenaardse tijd neer, echt ongelooflijk wat die meid presteert zeg :maf2: sneller dan de meeste mannen.

III
18-03-06, 23:48
Ireen Wüst...
Nou, dan haar vriendje Sven Kramer: #1 tot nu toe!

III
18-03-06, 23:50
4:13:30 door Ervik: aanval op het wereldrecord!!

III
18-03-06, 23:52
6:12:09...
Hij heeft zichzelf opgeblazen.

RiderWaite
18-03-06, 23:56
Zo jij ben fanetiek! :loog:

ik heb het ook gezien. de stijd tussen Hedrick en Davis was geweldig om te zien. Het leek erop dat ze hun olympischse problemen met elkaar toch weer een beetje hebben bijgelegd. Hedrick gaf Davis een hand.

'Kramer kon haast niet lachen, maar hij is nu toch wel tevreden....wat een lekker nuchter ventje is het toch. :roken:

RiderWaite
18-03-06, 23:58
Geplaatst door III
Ireen Wüst...
Nou, dan haar vriendje Sven Kramer: #1 tot nu toe!

:wtf: Hebben Wüst en Kramer iets met elkaar??

RiderWaite
18-03-06, 23:59
Geplaatst door klaaskop
Piekmoment .. Denk ik dan.

Bob de Jong had op de Olympische spelen ok een piek moment. Hij reed vanavond ronduit slecht. :vreemd: doet waarschijnlijk ook niet mee met de 10 km. :huil:

III
19-03-06, 00:12
Geplaatst door RiderWaite
:wtf: Hebben Wüst en Kramer iets met elkaar??

Ja, een soort verbond om Jantje Smit weg te houden bij Wüst...
:lol:

RiderWaite
19-03-06, 00:29
Geplaatst door III
Ja, een soort verbond om Jantje Smit weg te houden bij Wüst...
:lol:

Oh my god, heb je dat ook gezien tijdens de O.S. ? En daarna tijdens die huldigingen, wat een tenen krommend gedrag van Jan Smit zeg! Wüst moest echt niks hebben van hem.
Dag erna stond Giel Beelen met een T-shirt zogenaamd van de kledinglijn van Jan Smit op TV. Daarop stond "ladykiller" :D

Julien
19-03-06, 00:47
wat een saaie sport :o

rja2
19-03-06, 00:53
Geplaatst door RiderWaite
:wtf: Hebben Wüst en Kramer iets met elkaar??
Ik dacht het niet,

Sven heeft iets met Gerritsen, ook een schaatster. Leuk om te zien trouwens.

Maar ik heb me wel vermaakt met schaatsen, ik ben een schaats fanaat, ik kijk bijna alle schaats wedstrijden, zelfs de world cups. :nijn:

III
19-03-06, 00:55
Geplaatst door RiderWaite
Oh my god, heb je dat ook gezien tijdens de O.S. ? En daarna tijdens die huldigingen, wat een tenen krommend gedrag van Jan Smit zeg! Wüst moest echt niks hebben van hem.
Dag erna stond Giel Beelen met een T-shirt zogenaamd van de kledinglijn van Jan Smit op TV. Daarop stond "ladykiller" :D

Het was hem niet verteld dat hij bij mensen die zichzelf zijn maar beter uit de buurt kan blijven.
Wat liep die figuur een blauwtje zèg!
Nou Jan, voortaan maar weer achter de snolletjes aan dan maar, hè?
:lol:

III
19-03-06, 00:56
Geplaatst door Julien
wat een saaie sport :o

Ja, past wel een beetje bij je? :gniffel:

rja2
19-03-06, 00:59
Geplaatst door Julien
wat een saaie sport :o
Kun je zien dat je niet een echte Nederlander bent.

Schaatsen is een nationale sport, na het voetbal.

III
19-03-06, 01:01
Geplaatst door rja2
Ik dacht het niet,

Sven heeft iets met de Gerritsen, ook een schaatster. Leuk om te zien trouwens.

Maar ik heb me wel vermaakt met schaatsen, ik ben een schaats fanaat, ik kijk bijna alle schaats wedstrijden, zelfs de world cups. :nijn:

Ja joh? Ow, dat wist ik niet!

Ik hoop dat die Shani Davis versneld genaturaliseerd gaat worden. Hij wil zich hier vestigen! Vind het een leuke kerel, zeker als hij wordt geïnterviewd door de NL televisie!

rja2
19-03-06, 01:14
Geplaatst door III
Ja joh? Ow, dat wist ik niet!

Ik hoop dat die Shani Davis versneld genaturaliseerd gaat worden. Hij wil zich hier vestigen! Vind het een leuke kerel, zeker als hij wordt geïnterviewd door de NL televisie!
Davids is een schaatsfanaat, net zo als veel Nederlanders dat is leuk om te zien.

Naturalisen weet ik niet, er moet gewoon Nederlandse schaatsers opstaan die hem verslaan, genoeg talent in Nederland, er is sprake dat er een schaatsbaan komt in Amersfoort mijn woonplaats, ik hoop dat dit door gaat , dat levert meestal wel weer een paar goede schaatsers op.

RiderWaite
19-03-06, 01:26
Geplaatst door rja2
Ik dacht het niet,

Sven heeft iets met Gerritsen, ook een schaatster. Leuk om te zien trouwens.

Maar ik heb me wel vermaakt met schaatsen, ik ben een schaats fanaat, ik kijk bijna alle schaats wedstrijden, zelfs de world cups. :nijn:

Ha! Weten we dat ook weer. :blij:
Schaats je zelf ook?

III
19-03-06, 01:43
Geplaatst door rja2
Davids is een schaatsfanaat, net zo als veel Nederlanders dat is leuk om te zien.

Naturalisen weet ik niet, er moet gewoon Nederlandse schaatsers opstaan die hem verslaan, genoeg talent in Nederland, er is sprake dat er een schaatsbaan komt in Amersfoort mijn woonplaats, ik hoop dat dit door gaat , dat levert meestal wel weer een paar goede schaatsers op.

Amersfoort ook al een eigen baan?
Er is er net weer één opengegaan in Hoorn.

RiderWaite
19-03-06, 01:49
Dit zijn alle kunstijsbanen in Nederland:

Amersfoort en Hoorn zijn er nog niet bij.

http://www.kunstijsbanen.nl/resources/kunstijsbanen.gif

Dutchguy
19-03-06, 13:03
Geplaatst door RiderWaite
Dit zijn alle kunstijsbanen in Nederland:

Amersfoort en Hoorn zijn er nog niet bij.

http://www.kunstijsbanen.nl/resources/kunstijsbanen.gif
In Dronten of all places stond er ook een, kans dat ze die gesloopt hebben.