PDA

Bekijk Volledige Versie : Contact with US Army in Irak



tukkersterror
19-03-06, 18:26
Hier is een link voor de mensen die in contact willen komen met Amerikaanse soldaten in Irak.
Deze site gaat buiten het Pentagon en Regering om, het zijn soldaten die in Irak zitten en met elkaar schrijven over de gebeurtenissen in Irak.

Als jullie een mailtje sturen, denk er dan altijd aan dat zij geen geheime informatie vrij mogen geven en dat zij er ook niet vrijwillig zitten en ook maar gestuurt zijn door hun regering.
Dus please hou het netjes dan kunnen de Irakezen op deze site er veel voordeel me doen om in contact te komen met familie die ze nu niet kunnen bereiken.

Er zijn namelijk een hoop irakezen in Amerika die via hun met hun familie in contact staan via deze site en het zou jammer zijn als door schelden deze jongens niet meer op deze site reageren.
Daar hebben we alleen de mensen mee die hun familie zoeken en of andere informatie willen hebben van het thuis land.

Het zijn gewone jongens die eerlijk antwoord geven op vragen.

Ik hoop den ook dat ik kan rekenen op respect van jullie zijde.
Soldaten in Irak (http://www.blogger.com/profile/7789635)

Divine_70
19-03-06, 19:54
Geweldig initiatief Tukker. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/liebe/33.gif
Ik hoop dat er geen misbruik van gemaakt wordt.

Gaat het om die soldaat die in beeld komt ?
Ik kan zo snel geen link vinden naar anderen dan de jongen die in beeld komt.
Is er ook zoiets van Nederlanders die daar zitten ?

tukkersterror
19-03-06, 20:22
Geplaatst door Divine_70
Geweldig initiatief Tukker. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/liebe/33.gif
Ik hoop dat er geen misbruik van gemaakt wordt.

Gaat het om die soldaat die in beeld komt ?
Ik kan zo snel geen link vinden naar anderen dan de jongen die in beeld komt.
Is er ook zoiets van Nederlanders die daar zitten ?

Ja van de nederlanders zijn er ook pagina's, alleen deze pagina's zijn geheim, omdat deze jongens daar nog zitten of jongens van het peleton of esquadron daar nog verblijven.

Maar deze Sergant is terug vanuit Irak en zijn peleton hoef er ook niet meer heen.

Hij werkt als een soort tussen persoon en kan wel serrie nummers geven van de andere pagina's, ook op zijn pagina zit een link naar een majoor die dan ook weer kan door linken.

Maar het is een groep van militairen, die foto's plaatsen op internet zonder toestemming van de overheid en ook vaak de misstanden aan het bod brengen.

Het zijn soul-mates die strijden in de vreemde om de vrede en de burgers te beschermen, de zogenaamde waarnemers ten velde!!!

Meer kan ik en mag ik over deze eenheid niet zeggen, maar als ze je kennen en vertrouwen, kun je alles te horen krijgen ook de misstanden met foto's etc. etc. etc.

Maar dan moet je kunnen bewijzen dat je zelf ook militair bent geweest, anders heb je er ook weinig aan want het gaat 90% in Romeo cb taal met ontzettend veel afkortingen.

~Panthera~
19-03-06, 20:55
Ik zal maar niet schrijven, ik lul ze allemaal uit het leger. :hihi:

Divine_70
19-03-06, 20:56
Geplaatst door ~Panthera~
Ik zal maar niet schrijven, ik lul ze allemaal uit het leger. :hihi:

Vooral schrijven dan. :haha:

~Panthera~
19-03-06, 21:11
Geplaatst door Divine_70
Vooral schrijven dan. :haha:


:fplet: :hihi:

Divine_70
19-03-06, 21:13
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: :hihi:

:student: Bush zal je eeuwig dankbaar zijn hoor. :hihi:

~Panthera~
19-03-06, 21:19
Geplaatst door Divine_70
:student: Bush zal je eeuwig dankbaar zijn hoor. :hihi:


Ja, lekker, staan ze straks allemaal hier voor de deur. :haha:

:loens:

Divine_70
19-03-06, 21:24
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, lekker, staan ze straks allemaal hier voor de deur. :haha:

:loens:

Jij kan ze hebben :ninja2:
Ben ik inmiddels van overtuigd. :hihi:

tukkersterror
19-03-06, 21:25
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, lekker, staan ze straks allemaal hier voor de deur. :haha:

:loens:

Panthera conferentie klink leuk :hihi:

~Panthera~
19-03-06, 21:26
Geplaatst door Divine_70
Jij kan ze hebben :ninja2:
Ben ik inmiddels van overtuigd. :hihi:



:stout: HOPPA ! liggen met je kadaver! :hihi:

Divine_70
19-03-06, 21:31
Geplaatst door ~Panthera~
:stout: HOPPA ! liggen met je kadaver! :hihi:

:roker: You go girl... :lol:

tukkersterror
19-03-06, 21:34
Geplaatst door ~Panthera~
:stout: HOPPA ! liggen met je kadaver! :hihi:

:stout: kun je toch beter Clinton hebben zit iets meer sigaar aan. :hihi:

Divine_70
19-03-06, 21:38
Geplaatst door tukkersterror
:stout: kun je toch beter Clinton hebben zit iets meer sigaar aan. :hihi:

Zelfs bij Clinton moest de sigaar aangeleverd worden. :hihi:

~Panthera~
19-03-06, 21:43
Geplaatst door tukkersterror
:stout: kun je toch beter Clinton hebben zit iets meer sigaar aan. :hihi:


:fplet: Het hele leger is een sigaar uit eigen doos. :haha:

tukkersterror
19-03-06, 21:46
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: Het hele leger is een sigaar uit eigen doos. :haha:

Doos als :hihi: of een doos als :stout:

~Panthera~
19-03-06, 22:03
Geplaatst door tukkersterror
Doos als :hihi: of een doos als :stout:

Gewoon doos. doos. :blowen:

Divine_70
19-03-06, 22:14
Geplaatst door ~Panthera~
Gewoon doos. doos. :blowen:

:vreemd: Doos is toch een vrouwelijk werkwoord? :hihi:

tukkersterror
19-03-06, 22:26
Geplaatst door Divine_70
:vreemd: Doos is toch een vrouwelijk werkwoord? :hihi:

Ligt er aan!!!

:stout: Boven is het een vrouwelijk werkwoord.
:hihi: onder mannelijk :ego:
Laat ons ook nog een beetje eer ja!!!

:denk: O, ja ik zou gaan slapen!!!:zwaai:

Divine_70
19-03-06, 22:35
Geplaatst door tukkersterror
Ligt er aan!!!

:stout: Boven is het een vrouwelijk werkwoord.
:hihi: onder mannelijk :ego:
Laat ons ook nog een beetje eer ja!!!

:denk: O, ja ik zou gaan slapen!!!:zwaai:

:fplet: Boef jij, slapen nu of ik schop je naar bed. :hihi: :zwaai:

Al Sawt
20-03-06, 01:58
Geplaatst door tukkersterror
Het zijn soul-mates die strijden in de vreemde om de vrede en de burgers te beschermen, de zogenaamde waarnemers ten velde!!!
Het zijn bezetters.

Ze dienen geen vrede en beschermen de volk niet. Ze dienen alleen de Amerikaanse geopolitieke belangen.

tukkersterror
20-03-06, 08:19
Geplaatst door Al Sawt
Het zijn bezetters.

Ze dienen geen vrede en beschermen de volk niet. Ze dienen alleen de Amerikaanse geopolitieke belangen.

Dat is denk ik een kwestie van interpretatie van feiten aan welke kant je staat, de terroristische of de democratische zijde.

Dus de aanslagen die worden gepleegt in Irak houd jij voor normaal, bommen in auto's op markten die honderden onschuldige burgers doden.
Aanvallen op gebouwen in Amerika WTC, was dan ook heel normaal in jou ogen, net als de aanslagen in de metro, concertgebouw in Rusland was natuurlijk heel normaal.
En als laatste de school in Beslan met 650 kinderen tussen 6 en 15 jaar is heel normaal in de ogen van jou.

Nee als ze het lef hadden pakken ze militaire doelen, als ze het lef hebben trekken ze uniforms aan verklaren ze de oorlog aan Amerika, England, Nederland, Rusland, Frankrijk, Duitsland, etc. etc. etc.
Dan weten we waar we aan toe zijn.

Nee maar het is algemeen goed van terroristen en hun aanhang om burgers en onschuldige kinderen aan tevallen en zich dan ook nog verdedigen achter hun geloof.

Groot en stoer die jongens.

Vreemd trouwens dat achter de aanslagen in Irak steeds mensen zitten en zijn die vroeger in het leger zaten van Sadam.

Neem van mij aan dat het vrije westen zal blijven strijden tegen deze vorm van terreur en ook nooit zullen accepteren, de onderdrukking van deze paar ongelovige terroristen.

Al Sawt
21-03-06, 00:24
Geplaatst door tukkersterror
Dat is denk ik een kwestie van interpretatie van feiten aan welke kant je staat, de terroristische of de democratische zijde. Kijk eens aan. We hebben hier een persoon die de wereld in goede en slechte indeelt.




Dus de aanslagen die worden gepleegt in Irak houd jij voor normaal, bommen in auto's op markten die honderden onschuldige burgers doden Zijn afgrijselijke aanslagen. Maar het zijn gevolg van een vacuum die in Irak veroorzaakt zijn door het wegvallen van centraal gezag.

Terrorisme is in Irak met de Amerikanen binnen gevallen.


Aanvallen op gebouwen in Amerika WTC, was dan ook heel normaal in jou ogen,Net zo normaal in jouw ogen om een land binnen te vallen en een nieuwe regime te installeren onder mom van democratie.


net als de aanslagen in de metro, concertgebouw in Rusland was natuurlijk heel normaal.
En als laatste de school in Beslan met 650 kinderen tussen 6 en 15 jaar is heel normaal in de ogen van jou. Sleep maar alles bij en rijg alles aan de ketting van de zogenaamde internationale strijd tegen
terrorisme.


Nee als ze het lef hadden pakken ze militaire doelen, als ze het lef hebben trekken ze uniforms aan verklaren ze de oorlog aan Amerika, Hun aanpak is verwerpelijk. Maar het zelfde als die van de Amerikaanse aanpak. Die hebben ook miljoenen mensen vermoord in hun strijd tegen de communisme en boycot op Irak.

Wat betreft raken mijn emoties niet van slag.


Nederland, Rusland, Frankrijk, Duitsland, etc. etc. etc.
Dan weten we waar we aan toe zijn. Wat hebben deze landen mee te maken?


Nee maar het is algemeen goed van terroristen en hun aanhang om burgers en onschuldige kinderen aan tevallen en zich dan ook nog verdedigen achter hun geloof. Of achter een leugenachtige bewering dat ze democratie gaan brengen en daarmee een land in een burgeroorlog storten.

Puur voor de olie.



Vreemd trouwens dat achter de aanslagen in Irak steeds mensen zitten en zijn die vroeger in het leger zaten van Sadam. Op welke gronden baseer je dat?

Volgens Amerikaanse bezettingsmacht zijn het van alles.




Neem van mij aan dat het vrije westen zal blijven strijden tegen deze vorm van terreur en ook nooit zullen accepteren, de onderdrukking van deze paar ongelovige terroristen. Probleem van het vrije Westen is het Westen zelfs.

Zolang het Westen denkt dat ze met hun militaire macht belangen in andere delen van de wereld veilig kunnen stellen en dat onder de mom van democratie, dan zullen ze altijd te maken hebben met contra-agressie.

Als jij denkt dat de Amerikaanse inval in Irak is gebeurd om democratische waarden te verspreiden, dan ben je geheel onwetend.

Irak is binnen gevallen om olie belangen veilig te stellen en geopolitieke balans in het voordeel van VS en Israel verder te buigen.


Je probeert jouw onwetendheid te maskeren door laffe aanvallen op mijn persoon uit te voeren. Door me te beschuldigen dat ik symphatiseer met moordenaars, probeer je me neer te zetten als extremist.

Als mod hoef ik dergelijke insinuaties niet te pikken en dien ik valse aantijgingen aan ieders adres af te straffen met strafpunten.

Maar gelukkig kan ik mijn gevoelens uitschakelen en mezelf beperken tot het dienen van repliek.

Vanaf nu zal je mijn speciale aandacht opeisen en ik zal elke reactie van jouw met kritische blik benaderen. Mocht er iets niet kloppen met feiten, dan zal ik inhoudelijk gehakt van maken.

Het gaat je goed.

tukkersterror
21-03-06, 01:10
Geplaatst door Al Sawt
Kijk eens aan. We hebben hier een persoon die de wereld in goede en slechte indeelt.

Als ik dat zou kunnen zou ik het zeker niet laten, maar ik ben objectief genoeg, om voor mijzelf een mening te vormen wat goed en kwaad is in deze wereld!!!


Terrorisme is in Irak met de Amerikanen binnen gevallen.

Kom nou toch gauw zeg 80-90 jaren oorlog met Iran (met steun Amerika) even daarna vallen ze een land binnen (Kuwait) die niet eens een leger had, vermoorden daar kinderen en vrouwen, verkrachten daar kinderen en vrouwen etc. etc.
In eigen land worden mensen zelfs complete dorpen uitgemoord!!!
Nou als dit niet duidt op een daad van terroristme?


Net zo normaal in jouw ogen om een land binnen te vallen en een nieuwe regime te installeren onder mom van democratie.
Nee ze zijn het land binnen gevallen om dat Sadam iedere keer zat te kloten met de waarnemers en Sadam niet kon verklaren waar bepaalde stoffen waren gebleven, die op foto's zichtbaar waren, dat washet eerste doel!!!


Hun aanpak is verwerpelijk. Maar het zelfde als die van de Amerikaanse aanpak. Die hebben ook miljoenen mensen vermoord in hun strijd tegen de communisme en boycot op Irak.
Hier ben ik het volledig met je eens!!!

Puur voor de olie.
Olie zal zeker een rol hebben gespeeld, net als de opleidings kamp ten noorden van Irak op de grens van Iran.
Iedereen verwachte dat Osama daar zou zitten (ik trouwens ook).
Verder heeft het VN besluit hen doen besluiten om integrijpen.


Probleem van het vrije Westen is het Westen zelfs.
Vandaar dat er zoveel landen zich willen aansluiten bij het verenigd Europa.


Als jij denkt dat de Amerikaanse inval in Irak is gebeurd om democratische waarden te verspreiden, dan ben je geheel onwetend.
Nee hoor de democratische waarden, worden bepaald door de nieuwe regering die door de burgers van Irak (wereldwijd) hebben kunnen kiezen, of deze ook echt democratische is, zal de toekomst moeten uitwijzen.

Je probeert jouw onwetendheid te maskeren door laffe aanvallen op mijn persoon uit te voeren. Door me te beschuldigen dat ik symphatiseer met moordenaars, probeer je me neer te zetten als extremist.
Ik heb nog nooit iemand neer gezet als extremist, nog in deze topic, nog in een van de andere topic's, wel heb ik wel eens mijn twijvels gehad over bepaalde personen, of die wel waren wat ze zeiden te zijn.
En als ik daar mijn twijvels over heb zeg ik dat, omdat bepaalde mensen nogal eens hun eigenmening wilt uitdrukken of dat het een mening is van iedere autochtoon of moslim.
Ik heb even terug gekeken en zie dan ook dat ik je niet heb neergezet als sympatisant of extremist.
Ik heb gezegd "Dat is denk ik een kwestie van interpretatie van feiten aan welke kant je staat, de terroristische of de democratische zijde." omdat feiten vaak met het hart word beleefd en niet met verstand.

Als mod hoef ik dergelijke insinuaties niet te pikken en dien ik valse aantijgingen aan ieders adres af te straffen met strafpunten.
Als jij als moderator een discusie aangaat, moet je zeker gaan dreigen met strafpunten, want dan ben je de naam moderator niet waard, een moderator moet neutraal blijven in zijn doen en laten als moderator.
Maar dat is slechts mijn mening en als me dat dan strafpunten moet kosten, dan moet het maar zo zijn.
Want dat zal mij niet weerhouden om voor mijn mening uit te komen!!!
Never....Nooit!!!

Vanaf nu zal je mijn speciale aandacht opeisen en ik zal elke reactie van jouw met kritische blik benaderen. Mocht er iets niet kloppen met feiten, dan zal ik inhoudelijk gehakt van maken.
Ik hoop het, dat daag mij alleen maar uit, om mijn topic's en antwoorden nog zuiverder weer te geven!!!

Het gaat je goed.

Dank je, jij ook! :lekpuh:

III
21-03-06, 01:53
Geplaatst door Al Sawt

Je probeert jouw onwetendheid te maskeren door laffe aanvallen op mijn persoon uit te voeren. Door me te beschuldigen dat ik symphatiseer met moordenaars, probeer je me neer te zetten als extremist.

Als mod hoef ik dergelijke insinuaties niet te pikken en dien ik valse aantijgingen aan ieders adres af te straffen met strafpunten.

Maar gelukkig kan ik mijn gevoelens uitschakelen en mezelf beperken tot het dienen van repliek.

Vanaf nu zal je mijn speciale aandacht opeisen en ik zal elke reactie van jouw met kritische blik benaderen. Mocht er iets niet kloppen met feiten, dan zal ik inhoudelijk gehakt van maken.

Het gaat je goed.

*handjeklapsmiley* !!!
Heel goed van je om de oorlog niet te vechten met smerige wapens als strafpunten en bann's.
Alleen je nuchtere verstand in de strijd gooien werkt voor alle partijen het beste.
Het is ook geen oorlog tegen Tukker, maar ééntje tegen de onwetendheid die hij vertegenwoordigt.

III
21-03-06, 01:58
Geplaatst door tukkersterror


Kom nou toch gauw zeg 80-90 jaren oorlog met Iran (met steun Amerika) even daarna vallen ze een land binnen (Kuwait) die niet eens een leger had, vermoorden daar kinderen en vrouwen, verkrachten daar kinderen en vrouwen etc. etc.
In eigen land worden mensen zelfs complete dorpen uitgemoord!!!
Nou als dit niet duidt op een daad van terroristme?


Je hebt het steeds over je knuffellandje Kuwait. Maar wist je dat het altijd een provincie van Irak is geweest? Dat de Amerikanen het tot een staat hebben verheven alleen omdat daar een hoop olie in de grond zit?

Als Amerika voor burgerrechten vecht, waarom dan niet Taiwan beschermen tegen China dat het eiland als provincie claimt?
Daar zijn geen Amerikanen, wel?
Drie keer raden waarom!

(Ik heb alleen dit stukje eruit gelicht, omdat ik geen zin en energie heb om de rest van de poep te voorzien van tegenargumenten.)

tukkersterror
21-03-06, 08:33
Geplaatst door III
Je hebt het steeds over je knuffellandje Kuwait. Maar wist je dat het altijd een provincie van Irak is geweest? Dat de Amerikanen het tot een staat hebben verheven alleen omdat daar een hoop olie in de grond zit?

Als Amerika voor burgerrechten vecht, waarom dan niet Taiwan beschermen tegen China dat het eiland als provincie claimt?
Daar zijn geen Amerikanen, wel?
Drie keer raden waarom!

(Ik heb alleen dit stukje eruit gelicht, omdat ik geen zin en energie heb om de rest van de poep te voorzien van tegenargumenten.)

Ik denk dat het tijd word voor jou om je school geld te gaan terug halen.

Irak heeft altijd ten onrecht Kuwait als een provincie beschouwd, het zelfde als de turken in Cypres en de Chinezen in Taiwan.

Toch zijn het gewone normale staten (uitzondering Cypres), dus kom nu toch gauw.
En als staat knuffel ik inderdaad liever Kuwait als Irak, want Kuwait heeft tot op heden weinig Agressie laten zien.
En zijn ze totaal niet haatdragend!!!