PDA

Bekijk Volledige Versie : Nu ook te B.



Wide-O
20-03-06, 18:04
16-jarig meisje slachtoffer van groepsverkrachting

In de Brusselse gemeente Oudergem is zondag een zestienjarig meisje het slachtoffer geworden van een groepsverkrachting. Iets na middernacht werd het slachtoffer verkracht door vier personen. Vier verdachten werden ter plaatse opgepakt en zijn ter beschikking gesteld van het Brusselse parket.

De feiten speelden zich af in de inkomhal van een appartementsgebouw aan de Henri Schoofslaan in Oudergem. De aanwezigheid van vier verdachten was opgemerkt door een patrouille in burger van de lokale politie. Toen politieversterking ter plaatse kwam, was het meisje verkracht. Vier personen, van 18, 20, 21 en 23 jaar, werden ter plekke opgepakt. Een van hen staat bij de politie beken voor feiten van slagen en verwondingen. Geen van hen staat bekend voor verkrachtingen.
Het meisje had zaterdag de discotheek Soho in de Vorstlaan in Oudergem verlaten. Volgens de politie had het slachtoffer gedronken en zijn haar herinneringen niet erg helder. Het is niet uitgesloten dat er iets in haar drank is gedaan.

Het meisje ontmoette de vier verdachten, die ze niet kende, op de openbare weg vlak voor de discotheek.

Bron: De Standaard.

tukkersterror
20-03-06, 18:08
Geplaatst door Wide-O
16-jarig meisje slachtoffer van groepsverkrachting

In de Brusselse gemeente Oudergem is zondag een zestienjarig meisje het slachtoffer geworden van een groepsverkrachting. Iets na middernacht werd het slachtoffer verkracht door vier personen. Vier verdachten werden ter plaatse opgepakt en zijn ter beschikking gesteld van het Brusselse parket.

De feiten speelden zich af in de inkomhal van een appartementsgebouw aan de Henri Schoofslaan in Oudergem. De aanwezigheid van vier verdachten was opgemerkt door een patrouille in burger van de lokale politie. Toen politieversterking ter plaatse kwam, was het meisje verkracht. Vier personen, van 18, 20, 21 en 23 jaar, werden ter plekke opgepakt. Een van hen staat bij de politie beken voor feiten van slagen en verwondingen. Geen van hen staat bekend voor verkrachtingen.
Het meisje had zaterdag de discotheek Soho in de Vorstlaan in Oudergem verlaten. Volgens de politie had het slachtoffer gedronken en zijn haar herinneringen niet erg helder. Het is niet uitgesloten dat er iets in haar drank is gedaan.

Het meisje ontmoette de vier verdachten, die ze niet kende, op de openbare weg vlak voor de discotheek.

Bron: De Standaard.

Smeerlappen!!!

Wide-O
20-03-06, 18:10
Ik dacht al, die straat ken ik.

Brrr, 2 jaar gewoond om de hoek.

Fait divers: dit is op 200 meter van de plaats waar ooit de "champignon-moord" heeft plaatsgevonden, een moord op een jong meisje in een champignon-kwekerij, die vele jaren later nog eens opdook in de randdossiers van Marc Dutroux/X1...

Joesoef
20-03-06, 18:14
Geplaatst door Wide-O
De aanwezigheid van vier verdachten was opgemerkt door een patrouille in burger van de lokale politie. Toen politieversterking ter plaatse kwam, was het meisje verkracht.

:eek:

tukkersterror
20-03-06, 18:19
Geplaatst door Wide-O
Ik dacht al, die straat ken ik.

Brrr, 2 jaar gewoond om de hoek.

Fait divers: dit is op 200 meter van de plaats waar ooit de "champignon-moord" heeft plaatsgevonden, een moord op een jong meisje in een champignon-kwekerij, die vele jaren later nog eens opdook in de randdossiers van Marc Dutroux/X1...

Ik ken dat gevoel van herkenning, had ik met het geval een jaar of 8 geleden in Schiedam dat ze Marchello naar beneden gooiden van een flat!!!

Wide-O
20-03-06, 18:24
Geplaatst door Joesoef
:eek:

Moest ik ook even bij slikken, ja.

Wide-O
20-03-06, 18:27
Geplaatst door tukkersterror
Ik ken dat gevoel van herkenning, had ik met het geval een jaar of 8 geleden in Schiedam dat ze Marchello naar beneden gooiden van een flat!!!

Jah. Wou ook maar zeggen: dit is geen rare buurt of zo. Student of 2.000 passeert die plaats per dag. Ligt op 50 meter van de bekendste studentencafé's, een sporthal, een zwembad... Overkant van de straat is de campus van de VUB.

~Panthera~
20-03-06, 18:29
Het is niet uitgesloten dat er iets in haar drank is gedaan.


God, wat een helden. :kotsen:

Wide-O
20-03-06, 18:37
Geplaatst door ~Panthera~
Het is niet uitgesloten dat er iets in haar drank is gedaan.


God, wat een helden. :kotsen:

Echte venten, ja :(

Wide-O
20-03-06, 18:46
Niet dat het wat uitmaakt ...

http://www.wide-o.net/various/triomflaan.jpg

Divine_70
20-03-06, 18:51
En nu maar wachten op de reacties die dit alles goed praten. :moe:

Aan de schandpaal die handel.