PDA

Bekijk Volledige Versie : Britse jonge vrouwen drinken meer alcohol dan mannen



Dwaalspoor
21-03-06, 15:43
Britse jonge vrouwen drinken meer dan mannen

LONDEN (ANP) – In Groot-Brittannië drinken jonge vrouwen meer dan mannen van dezelfde leeftijd. Daarmee is het land redelijk uniek, want in geen ander Europees land is dat het geval. Dat blijkt uit een Europese studie waar de BBC dinsdag over heeft gepubliceerd.

Ook komt naar voren dat alcoholgebruik in zuidelijke landen afneemt, terwijl het juist stijgt in het noorden van Europa. Volgens de onderzoekers van de University of West of England komen leverziektes nu meer en meer voor bij jonge mensen, vermoedelijk omdat alcohol goedkoper wordt en makkelijker te krijgen is.

Hoofdonderzoeker professor Moira Plant bekeek gegevens over 2004 en 2005 van twaalf Europese landen. Als Britse jonge vrouwen zo doorgaan met drinken, vormen ze later een zware belasting voor het stelsel van gezondheidszorg, waarschuwt Plant.

http://www.refdag.nl/artikel/1254016/Britse+jonge+vrouwen+drinken+meer+dan+mannen.html

spøør
21-03-06, 18:39
Ik weet niet wat de effecten zijn op de vruchtbaarheid, maar dat zal niet best zijn. Als daardoor de zwangerschappen afnemen, is de druk op de gezondheidszorg wat dat betreft weer een stuk minder. maar het blijft natuurlijk allemaal gespeculeer. :maf2:

gh.wille
21-03-06, 19:54
Geplaatst door spøør
Ik weet niet wat de effecten zijn op de vruchtbaarheid, maar dat zal niet best zijn. Als daardoor de zwangerschappen afnemen, is de druk op de gezondheidszorg wat dat betreft weer een stuk minder. maar het blijft natuurlijk allemaal gespeculeer. :maf2:

Het een en ander wordt dan weer te niet gedaan door de Baby,s die dan al op de wereld komen met een aangeboren - alcohol verslaving .

:stout:

Divine_70
21-03-06, 21:30
Geplaatst door spøør
Ik weet niet wat de effecten zijn op de vruchtbaarheid, maar dat zal niet best zijn. Als daardoor de zwangerschappen afnemen, is de druk op de gezondheidszorg wat dat betreft weer een stuk minder. maar het blijft natuurlijk allemaal gespeculeer. :maf2:

Nah, er staat niet precies bij welke leeftijdsgroep het hier betreft maar in Engeland is het de gewoonte zo langzaamaan dat de meisjes al heel jong moeder worden, dat zal zo`n vaart dus niet lopen, tegen de tijd dat ze beginnen te drinken zijn ze al voorzien. :vreemd:

naam
21-03-06, 21:39
Geplaatst door Divine_70
Nah, er staat niet precies bij welke leeftijdsgroep het hier betreft maar in Engeland is het de gewoonte zo langzaamaan dat de meisjes al heel jong moeder worden, dat zal zo`n vaart dus niet lopen, tegen de tijd dat ze beginnen te drinken zijn ze al voorzien. :vreemd:

Zit net een lekker wijntje te drinken. :blij:

Divine_70
21-03-06, 21:48
Geplaatst door naam
Zit net een lekker wijntje te drinken. :blij:

:eek: Jij meisje ?

naam
21-03-06, 22:33
Geplaatst door Divine_70
:eek: Jij meisje ?


Zal toch maar mijn geslacht gaan invullen. Mannen kunnen ook een wijntje drinken. :blowen:

Divine_70
21-03-06, 22:35
Geplaatst door naam
Zal toch maar mijn geslacht gaan invullen. Mannen kunnen ook een wijntje drinken. :blowen:

:hihi: Strak plan :D

Dat je zo reageerde op de opmerking van mij over de "meisjes" deed me ff vreemd kijken ja. :hihi:

naam
21-03-06, 22:38
Geplaatst door Divine_70
:hihi: Strak plan :D

Dat je zo reageerde op de opmerking van mij over de "meisjes" deed me ff vreemd kijken ja. :hihi: :fparty:

Heb bijna de fles op.

~Panthera~
21-03-06, 23:23
Geplaatst door naam
:fparty:

Heb bijna de fles op.


http://www.hazelnet.org/icon/foodndrink/emptybottle.gif

naam
21-03-06, 23:41
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.hazelnet.org/icon/foodndrink/emptybottle.gif


:engel: klopt en nu dus lekker slapen. :slaap:

~Panthera~
21-03-06, 23:43
Geplaatst door naam
:engel: klopt en nu dus lekker slapen. :slaap:


Pit ze ! :zwaai:

Dwaalspoor
22-03-06, 04:12
Geplaatst door Divine_70
Nah, er staat niet precies bij welke leeftijdsgroep het hier betreft maar in Engeland is het de gewoonte zo langzaamaan dat de meisjes al heel jong moeder worden, dat zal zo`n vaart dus niet lopen, tegen de tijd dat ze beginnen te drinken zijn ze al voorzien. :vreemd:

Mischien hangt het op jonge leeftijd moeder worden wel samen met het vele drinken. Een dronken jongevrouw begaat zal aanzienlijk meer ten prooi vallen aan een ongewilde zwangerschap.

xslaniet
22-03-06, 06:54
Ik zou het ook op een zuipen zetten als ik een meisje in Engeland was,of verhuizen ,naar een land met echte mannen... :wohaa:

Aicha1976
22-03-06, 07:05
Geplaatst door xslaniet
Ik zou het ook op een zuipen zetten als ik een meisje in Engeland was,of verhuizen ,naar een land met echte mannen... :wohaa:


De vraag is of echte mannen zitten te wachten op die dronken bleekscheten met een overdosis aan sproeten en rossig haar :haha:

Wide-O
22-03-06, 07:41
:argwaan:

Meer info over deze Britse generatie...

Welcome to ChavScum

Chavs, Hoodies, Neds, Townies, Kevs, Charvers, Steeks, Spides, Bazzas, Yarcos, Ratboys, Kappa Slappers, Skangers, Scutters, Janners, Stigs, Scallies, Hood Rats, whatever you know them as, this site is about them, Britain's peasant underclass that are taking over our towns and cities!


http://www.chavscum.co.uk/chavornot/images/3115.jpg

http://www.chavscum.co.uk :vierkant:

Dolle Fatima
22-03-06, 10:00
Alcoholvoorlichting aan vrouwen faalt

Uit Amerikaans onderzoek blijkt dat voorlichting over de effecten van (te veel) alcohol voor en tijdens de zwangerschap niet tot gedragsverandering leidt. Het percentage zwangere vrouwen dat regelmatig te veel drinkt, is tussen 1995 en 1999 vrijwel niet gedaald.
# Morbidity and Mortality Weekly Report 2002; 51: 273-276.

H.P.Pas
22-03-06, 10:21
Geplaatst door Wide-O
:argwaan:

Meer info over deze Britse generatie...



Recently, I went to a soccer game in my city on behalf of a newspaper; the fans of the opposing teams had to be separated by hundreds of policemen, disposed in military fashion. The police allowed no contact whatever between the opposing factions, shepherding or corraling the visiting fans into their own area of the stadium with more security precautions than the most dangerous of criminals ever faces.

In the stadium, I sat next to a man, who appeared perfectly normal and decent, and his 11-year-old son, who seemed a well-behaved little boy. Suddenly, in the middle of the match, the father leaped up and, in unison with thousands of others, began to chant: "Who the f—k do you think you are? Who the f—k do you think you are?" while making, also in common with thousands of others, a threatening gesture in the direction of the opposing supporters that looked uncommonly like a fascist salute. Was this the example he wanted to set for his son? Apparently so. The frustrations of poverty could hardly explain his conduct: the cost of the tickets to the game could have fed a family more than adequately for a week.

After the game was over, I saw more clearly than ever that the thin blue line is no metaphor. Had it not been for the presence of the police (whose failures I have never hesitated to criticize), there would have been real violence and bloodshed, perhaps even death. The difference between an event that passed off peacefully and one that would end in mayhem, destruction, injury, and death was the presence of a relative handful of resolute men prepared to do their duty.
Despite the evidence of rising barbarism all around us, no betrayal is too trivial for the Quislings of civilization to consider worthwhile. Recently, at the airport, I noticed an advertisement for a firm of elegant and costly shirt- and tie-makers, headquartered in London's most expensive area. The model they chose to advertise their products was a shaven-headed, tattooed monster, with scars on his scalp from bar brawls—the human type that beats women, carries a knife, and throws punches at soccer games. The advertisement is not ironical, as academic cultural critics would pretend, but an abject capitulation to and flattery of the utmost coarseness and brutality. Savagery is all the rage.

Divine_70
22-03-06, 13:26
Geplaatst door Dwaalspoor
Mischien hangt het op jonge leeftijd moeder worden wel samen met het vele drinken. Een dronken jongevrouw begaat zal aanzienlijk meer ten prooi vallen aan een ongewilde zwangerschap.

Dat kan inderdaad een hele grote rol spelen.

Aicha1976
22-03-06, 19:14
Het zal wel aan mij liggen maar is die sigaret van dat rechter mokkeltje niet ontiegelijk lang :fpiraat:

Wide-O
22-03-06, 19:19
Geplaatst door Aicha1976
Het zal wel aan mij liggen maar is die sigaret van dat rechter mokkeltje niet ontiegelijk lang :fpiraat:

Dat heet king-size :blij:

Aicha1976
22-03-06, 20:33
Geplaatst door Wide-O
Dat heet king-size :blij:


Bah, daar zit je zeker een half uur aan te lurken :argwaan:

Wide-O
22-03-06, 21:08
Geplaatst door Aicha1976
Bah, daar zit je zeker een half uur aan te lurken :argwaan:

Ik ben geen Britse Chavette, dus ik zou het niet weten :ego:

Aicha1976
22-03-06, 21:22
Geplaatst door Wide-O
Ik ben geen Britse Chavette, dus ik zou het niet weten :ego:


Dat weet ik helemaal niet zo zeker, misschien ben jij dat wel links op die foto met je saffie achter je eur :duivels:

Wide-O
22-03-06, 21:32
Geplaatst door Aicha1976
Dat weet ik helemaal niet zo zeker, misschien ben jij dat wel links op die foto met je saffie achter je eur :duivels:

Dat had gekunnen. Maar ik heb meer baardgroei, en een mono-brauw als ik niet oplet :D

Het je die site al 's bekeken ? Echt de moeite :D

Wide-O
22-03-06, 21:35
Geplaatst door H.P.Pas


Los dat maar 's op :(

xslaniet
22-03-06, 21:38
Geplaatst door Aicha1976
De vraag is of echte mannen zitten te wachten op die dronken bleekscheten met een overdosis aan sproeten en rossig haar :haha:
Das Ierland ,schat...

xslaniet
22-03-06, 21:39
Geplaatst door Aicha1976
Het zal wel aan mij liggen maar is die sigaret van dat rechter mokkeltje niet ontiegelijk lang :fpiraat:
Zie je nou wel dat ze iets tekort komen...
In navolging van monica lewinski ,maar niet genoeg geld voor een sigaar...

Aicha1976
22-03-06, 21:41
Geplaatst door Wide-O
Dat had gekunnen. Maar ik heb meer baardgroei, en een mono-brauw als ik niet oplet :D

Het je die site al 's bekeken ? Echt de moeite :D



Nee, ik denk niet dat mijn tere kinderoogjes dat aan kunnen :o

Wide-O
22-03-06, 21:46
Geplaatst door Aicha1976
Nee, ik denk niet dat mijn tere kinderoogjes dat aan kunnen :o

Terecht. Houd je ziel maar rein.

(maar die mensen bestaan dus allemaal wel :schok: :hihi: )

Aicha1976
23-03-06, 03:39
Geplaatst door xslaniet
Das Ierland ,schat...


In Engeland zijn ze niet veel sappiger hoor :slaap:

xslaniet
23-03-06, 07:08
Nou ja als je charles neemt als voorbeeld,is het triest.
Daarentegen zijn er toch ook vlottere figuren,ze zijn zeldzaam ,maar toch,neem nou Jamie Oliver.

Divine_70
23-03-06, 13:01
Geplaatst door xslaniet
Nou ja als je charles neemt als voorbeeld,is het triest.
Daarentegen zijn er toch ook vlottere figuren,ze zijn zeldzaam ,maar toch,neem nou Jamie Oliver.

Jamie Oliver?? :schok: Dat is een eigenwijs kreng. :jammer:

Aicha1976
23-03-06, 16:40
Geplaatst door xslaniet
Nou ja als je charles neemt als voorbeeld,is het triest.
Daarentegen zijn er toch ook vlottere figuren,ze zijn zeldzaam ,maar toch,neem nou Jamie Oliver.



Hoe zijn we nou op die gast terecht gekomen, enge knuffelkok :fpuh:

Rourchid
23-03-06, 17:09
Geplaatst door Aicha1976
Hoe zijn we nou op die gast terecht gekomen, enge knuffelkok :fpuh:
Klik hier voor gestoomde vis met couscous (http://www.rtl.nl/(/huistuinkeuken/jamieoliverstwist/)/huistuinkeuken/jamieoliverstwist/components/articles/recept1.xml)

xslaniet
23-03-06, 20:16
Geplaatst door Divine_70
Jamie Oliver?? :schok: Dat is een eigenwijs kreng. :jammer: Jaloezie... :lachu:
Zijn programma was een gouden formule.
Het succes is 'm gegund ,door mij in ieder geval wel ,ik weet niet hoe anderen met jaloezie om kunnen gaan.

Maar even een ander voorbeeld dan
Richard Branson

xslaniet
23-03-06, 20:17
Geplaatst door Aicha1976
Hoe zijn we nou op die gast terecht gekomen, enge knuffelkok :fpuh:
wat had je dan willen horen?
Mr Bean?
Benny Hill?
John Cleese

Wide-O
23-03-06, 20:19
Geplaatst door xslaniet
Jaloezie... :lachu:
Zijn programma was een gouden formule.
Het succes is 'm gegund ,door mij in ieder geval wel ,ik weet niet hoe anderen met jaloezie om kunnen gaan.

Maar even een ander voorbeeld dan
Richard Branson

Ik kan de man niet zien, maar zijn programma voor gezond eten in de Britse scholen verdient alle respect.

Divine_70
23-03-06, 20:44
Geplaatst door xslaniet
Jaloezie... :lachu:
Zijn programma was een gouden formule.
Het succes is 'm gegund ,door mij in ieder geval wel ,ik weet niet hoe anderen met jaloezie om kunnen gaan.



Jaloezie komt in mijn woordenboek niet voor.
Ik vind Jamie Oliver nou eenmaal een dikke kwal.
Het succes dat ie heeft verdiend ie, hij is goed in zijn vak en iemand die op een eerlijke manier successen boekt heeft altijd mijn respect.
Maar respect wil nog lang niet altijd zeggen dat het een fijn persoon is.

Help me ff op weg met Richard Branson.
Zegt me helemaal niks. :duits:

Aicha1976
24-03-06, 03:03
Geplaatst door xslaniet
wat had je dan willen horen?
Mr Bean?
Benny Hill?
John Cleese


Hou maar op, ik heb alweer gegeten en gedronken, djeez wat hebben die mensen daar waardeloze genen :haha:

xslaniet
24-03-06, 07:07
Geplaatst door Divine_70


Help me ff op weg met Richard Branson.
Zegt me helemaal niks. :duits:
Virgin.com