PDA

Bekijk Volledige Versie : Kat redt baasje



Divine_70
21-03-06, 19:55
Gizmo, een 15-jarige Siamese kat met één tand, redde haar baasje. Doreen Hunt (73) viel 's nachts bewusteloos neer in haar badkamer en er was niemand wakker om alarm te slaan. Maar dat was buiten de kat gerekend. Die begon heel luid te miauwen, wat de man van Doreen, Peter (76), wakker maakte. Hij belde onmiddellijk de ambulance.

Doreen is verlamd aan de linkerkant van haar lichaam. Ze is haar kat enorm dankbaar: "Het is een superkat en ik ben echt dankbaar dat hij mijn man heeft gewekt," zei ze vanuit haar ziekenhuisbed.

21/03/06 18u01


http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_125674.jpg
De kat miauwde zo luid dat de man van de ineengestorte vrouw wakker werd.

naam
21-03-06, 20:00
Geplaatst door Divine_70
Gizmo, een 15-jarige Siamese kat met één tand, redde haar baasje. Doreen Hunt (73) viel 's nachts bewusteloos neer in haar badkamer en er was niemand wakker om alarm te slaan. Maar dat was buiten de kat gerekend. Die begon heel luid te miauwen, wat de man van Doreen, Peter (76), wakker maakte. Hij belde onmiddellijk de ambulance.

Doreen is verlamd aan de linkerkant van haar lichaam. Ze is haar kat enorm dankbaar: "Het is een superkat en ik ben echt dankbaar dat hij mijn man heeft gewekt," zei ze vanuit haar ziekenhuisbed.

21/03/06 18u01


http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_125674.jpg
De kat miauwde zo luid dat de man van de ineengestorte vrouw wakker werd.


:) Leuk, ben dol op katten. Vind het plaatje dat Joesoef onderaan heeft ook zo grappig.

~Panthera~
21-03-06, 20:09
Geplaatst door Divine_70
Gizmo, een 15-jarige Siamese kat met één tand, redde haar baasje. Doreen Hunt (73) viel 's nachts bewusteloos neer in haar badkamer en er was niemand wakker om alarm te slaan. Maar dat was buiten de kat gerekend. Die begon heel luid te miauwen, wat de man van Doreen, Peter (76), wakker maakte. Hij belde onmiddellijk de ambulance.

Doreen is verlamd aan de linkerkant van haar lichaam. Ze is haar kat enorm dankbaar: "Het is een superkat en ik ben echt dankbaar dat hij mijn man heeft gewekt," zei ze vanuit haar ziekenhuisbed.

21/03/06 18u01


http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_125674.jpg
De kat miauwde zo luid dat de man van de ineengestorte vrouw wakker werd.


:lole: Thats my Siams !! :D

Divine_70
21-03-06, 20:14
Geplaatst door ~Panthera~
:lole: Thats my Siams !! :D

Wat mot ie koste? :roker:

~Panthera~
21-03-06, 20:15
Geplaatst door Divine_70
Wat mot ie koste? :roker:


400 euro per stuk. :roker:

Divine_70
21-03-06, 20:19
Geplaatst door ~Panthera~
400 euro per stuk. :roker:

:eek: http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sonstige/icon_motzen_2.gif

Kunnen we daar geen vriendenprijsje van maken ? :stout:
Of is dit het vriendenprijsje. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sonstige/pfeifender.gif

~Panthera~
21-03-06, 20:21
Geplaatst door Divine_70
:eek: http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sonstige/icon_motzen_2.gif

Kunnen we daar geen vriendenprijsje van maken ? :stout:
Of is dit het vriendenprijsje. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sonstige/pfeifender.gif

Zoveel betaal je er ongeveer normaal voor. :D

Mijn 3 zijn niet te koop. :ego:

naam
21-03-06, 20:24
Geplaatst door Divine_70
:eek: http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sonstige/icon_motzen_2.gif

Kunnen we daar geen vriendenprijsje van maken ? :stout:
Of is dit het vriendenprijsje. http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/sonstige/pfeifender.gif

Siamese katten zijn de meest domme katten die er zijn. Ze zijn al zo lang gefokt dat de hersenen gedegereerd zijn. Als je een muis loslaat dan weten ze die die niet te vangen.

:roker:

Divine_70
21-03-06, 20:25
Geplaatst door naam
Siamese katten zijn de meest domme katten die er zijn. Ze zijn al zo lang gefokt dat de hersenen gedegereerd zijn. Als je een muis loslaat dan weten ze die die niet te vangen.

:roker:

Wat nou dom, :confused:
Dat zijn gewoon katten met principe. :ego:
:hihi:

~Panthera~
21-03-06, 20:27
Geplaatst door naam
Siamese katten zijn de meest domme katten die er zijn. Ze zijn al zo lang gefokt dat de hersenen gedegereerd zijn. Als je een muis loslaat dan weten ze die die niet te vangen.

:roker:


Ze zijn zo slim, JIJ mag ze vangen, waarom zouden zij ? :roker:
Maar dat heb je niet door. :D

naam
21-03-06, 20:35
Geplaatst door ~Panthera~
Ze zijn zo slim, JIJ mag ze vangen, waarom zouden zij ? :roker:
Maar dat heb je niet door. :D

Ik houd meer van die gezellige rooie jongens. Heeft ook een nadeel als je halve reiger in je kamer vindt waar de kop vanaf gebeten is, of je regelmatig een dooie rat voor de je huisdeur vindt als geschenk

:boer:

~Panthera~
21-03-06, 20:37
Geplaatst door naam
Ik houd meer van die gezellige rooie jongens. Heeft ook een nadeel als je halve reiger in je kamer vindt waar de kop vanaf gebeten is, of je regelmatig een dooie rat voor de je huisdeur vindt als geschenk

:boer:


Getverjasses !!!!! :stomp:

naam
21-03-06, 20:41
Geplaatst door ~Panthera~
Getverjasses !!!!! :stomp:

Ja hij is lief :duivels: tegen mensen.

~Panthera~
21-03-06, 20:45
Geplaatst door naam
Ja hij is lief :duivels: tegen mensen.

Ben blij dat de mijne alleen "Odi's" als cadeau'tje brengen. :ego:

Knuffeltjes dus. :D

Stijlvol. :melig2:

naam
21-03-06, 21:24
Geplaatst door ~Panthera~
Ben blij dat de mijne alleen "Odi's" als cadeau'tje brengen. :ego:

Knuffeltjes dus. :D

Stijlvol. :melig2:

Ja, ja wacht maar tot de supermarkt er niet meer is. Als het goed is dan dan zouden ze juist rood moeten zijn als ze Odi's brengen.
Heb je die film ook gezien?

~Panthera~
21-03-06, 21:27
Geplaatst door naam
Ja, ja wacht maar tot de supermarkt er niet meer is. Als het goed is dan dan zouden ze juist rood moeten zijn als ze Odi's brengen.
Heb je die film ook gezien?

Garfield The Movie ? ja, natuurlijk. :D

naam
21-03-06, 21:47
Geplaatst door ~Panthera~
Garfield The Movie ? ja, natuurlijk. :D

Vandaar ook mijn voorliefde voor den roden kater.

:jumping:

Hoewel kan niet ontkennen dat ik tussendoor een klein tukje in de bios heb gedaan.

~Panthera~
21-03-06, 21:51
Geplaatst door naam
Vandaar ook mijn voorliefde voor den roden kater.

:jumping:

Hoewel kan niet ontkennen dat ik tussendoor een klein tukje in de bios heb gedaan.

:lol:

Zit je altijd te maffen in de bios ? http://www.hazelnet.org/icon/emote/wacko.gif

Couscousje
21-03-06, 22:00
Ik mis mijn Noaaaaaaaaaa, boehoehoehoe!

Die maakte mij ook altijd wakker, zonder reden echterrrrrrrrrr!

Boeeeeeeeeeeeeeeeehoehoehoe.

Cc

naam
21-03-06, 22:00
Geplaatst door ~Panthera~
:lol:

Zit je altijd te maffen in de bios ? http://www.hazelnet.org/icon/emote/wacko.gif

Alleen als de diepgang van de film die van een platbodem is. :melig:

~Panthera~
21-03-06, 22:04
Geplaatst door Couscousje
Ik mis mijn Noaaaaaaaaaa, boehoehoehoe!

Die maakte mij ook altijd wakker, zonder reden echterrrrrrrrrr!

Boeeeeeeeeeeeeeeeehoehoehoe.

Cc


:schok: Noa weg ????

Couscousje
21-03-06, 22:07
Geplaatst door ~Panthera~
:schok: Noa weg ????

Ja.

Of, nee.

Uit logeren.

Al anderhalve week.

Onze (rode) kater is overleden, in mama's armen nog wel.

Mijn moeder was ZO ontroostbaar, dat ik Noa maar heb achtergelaten, gezien die kleine zo strontvervelend is, dat mama wel haar handen vol heeft aan haar, terwijl papa in Marokko is. Ik vond het niet kunnen om haar alleen achter te laten, die kat was haar alles, net zoals Noa voor mij alles is.

Cc

~Panthera~
21-03-06, 22:12
Geplaatst door Couscousje
Ja.

Of, nee.

Uit logeren.

Al anderhalve week.

Onze (rode) kater is overleden, in mama's armen nog wel.

Mijn moeder was ZO ontroostbaar, dat ik Noa maar heb achtergelaten, gezien die kleine zo strontvervelend is, dat mama wel haar handen vol heeft aan haar, terwijl papa in Marokko is. Ik vond het niet kunnen om haar alleen achter te laten, die kat was haar alles, net zoals Noa voor mij alles is.

Cc


Ach God, wat erg. :droef:

Sterkte: voor je moeder, het is altijd zo ontzettend schit als een kat in je armen overlijd. heel triest.
Gaat het een beetje met Noa en je moeder? vind ze het wel leuk ?

Andere kant is weer, dat jij zit te balen zonder Noa.
Wat nu ?
Weer een kleintje voor je moeder ? Of is dat nog te snel ?

MusicManiac
22-03-06, 06:30
Ah, als er nog iemand moet worden voorzien van katjes : binnenkort zal m'n veestapel waarschijnlijk uitbreiden van 3 naar plusminus 10 .. de kleine sloerie kwam net binnen na anderhalve dag/nacht op stap te zijn geweest, dodelijk vermoeid uit haar ogen kijkend.

Joesoef
22-03-06, 06:40
Geplaatst door MusicManiac
Ah, als er nog iemand moet worden voorzien van katjes : binnenkort zal m'n veestapel waarschijnlijk uitbreiden van 3 naar plusminus 10 .. de kleine sloerie kwam net binnen na anderhalve dag/nacht op stap te zijn geweest, dodelijk vermoeid uit haar ogen kijkend.



PM mij maar als het zover is, ik zoek nog een vrouwlijk maatje voor mijn leeuwie. De troela heeft gezelschap nodig.

Divine_70
22-03-06, 12:28
Geplaatst door MusicManiac
Ah, als er nog iemand moet worden voorzien van katjes : binnenkort zal m'n veestapel waarschijnlijk uitbreiden van 3 naar plusminus 10 .. de kleine sloerie kwam net binnen na anderhalve dag/nacht op stap te zijn geweest, dodelijk vermoeid uit haar ogen kijkend.

Slimme meid. :hihi:

naam
22-03-06, 12:31
Geplaatst door Joesoef
PM mij maar als het zover is, ik zoek nog een vrouwlijk maatje voor mijn leeuwie. De troela heeft gezelschap nodig.

Waarom heb je dat leuke plaatje van je kat niet meer onderaan staan. :confused:

MusicManiac
22-03-06, 13:05
Geplaatst door Joesoef
PM mij maar als het zover is, ik zoek nog een vrouwlijk maatje voor mijn leeuwie. De troela heeft gezelschap nodig.

Zal ik doen.

Joesoef
22-03-06, 14:20
Geplaatst door naam
Waarom heb je dat leuke plaatje van je kat niet meer onderaan staan. :confused:


Het was tijd voor wat anders...

Joesoef
22-03-06, 14:20
Geplaatst door MusicManiac
Zal ik doen.


Thks.

Couscousje
22-03-06, 14:52
Geplaatst door ~Panthera~
Ach God, wat erg. :droef:

Sterkte: voor je moeder, het is altijd zo ontzettend schit als een kat in je armen overlijd. heel triest.
Gaat het een beetje met Noa en je moeder? vind ze het wel leuk ?

Andere kant is weer, dat jij zit te balen zonder Noa.
Wat nu ?
Weer een kleintje voor je moeder ? Of is dat nog te snel ?

Ja, onze vorige katten zijn altijd opeens niet meer thuis gekomen. Dat doet wel pijn, maar is toch anders dan zo een diertje dat in je armen overlijdt. Ze was er echt kapot van, 2 dagen huilen. We hadden hem ook al 10 jaar. Gelukkig zijn allebei mijn ouders helemaal verzot op Noa. Ze heeft een totaal ander karakter dan onze kater. Ze is compleet geschift. (Laatst was ik haar kwijt. Zoeken, zoeken, roepen. Geen gehoor, terwijl ze altijd wel terugmiauwt als ze wordt geroepen. Waar vind ik haar? In de douche, in de wastafel. Normaal is ze uren zoet met een druppelende kraan, waarvan ze de druppeltjes probeert te vangen. Maar dit keer lag ze op haar dooie gemakje in de wastafel, onder de druppelende kraan, helemaal ZEIKNAT. En ze lag daar prima. Ik snap dat beest niet. Katten waren toch bang voor water?) Affijn, ik besloot haar daar te laten totdat papa terug is uit Marokko, anders is mama echt helemaal alleen en dat is nogal moeilijk nu haar kat is overleden. Ze wil echter geen nieuwe kat, ik heb het wel aangeboden, maar ze vond het welletjes. We hebben heel mijn leven katten gehad en nu papa met pensioen is, wil mama gewoon met hem naar Marokko of waar dan ook heen reizen, zonder dat ze aan huis gebonden is, omdat ze voor haar kat moet zorgen. De zomervakanties zijn ook een ramp iedere keer, omdat we op zoek moeten naar iemand die voor de kat wil zorgen in de tussentijd. Nu kan ze voor langere periodes wegblijven, daar ik al het huis uit ben, dus het "zorgen" voor mij zal haar ook niet meer tegenhouden. En wat betreft katten: ik ga sowieso vaak naar huis en Noa gaat standaard ieder weekend mee, dus ze hoeven de aanwezigheid van een katje niet geheel te missen. Noa is net zo thuis in het huis van mijn ouders als hier, die voelt zich daar kiplekker, omdat ze van jongs af aan altijd meegesleurd is.

(Maar, ja. Ik mis dat maffe beest echt heel erg. Te meer omdat papa steeds besluit er nog een weekje aan vast te plakken.)

Cc

~Panthera~
22-03-06, 14:58
Geplaatst door Couscousje
Ja, onze vorige katten zijn altijd opeens niet meer thuis gekomen. Dat doet wel pijn, maar is toch anders dan zo een diertje dat in je armen overlijdt. Ze was er echt kapot van, 2 dagen huilen. We hadden hem ook al 10 jaar. Gelukkig zijn allebei mijn ouders helemaal verzot op Noa. Ze heeft een totaal ander karakter dan onze kater. Ze is compleet geschift. (Laatst was ik haar kwijt. Zoeken, zoeken, roepen. Geen gehoor, terwijl ze altijd wel terugmiauwt als ze wordt geroepen. Waar vind ik haar? In de douche, in de wastafel. Normaal is ze uren zoet met een druppelende kraan, waarvan ze de druppeltjes probeert te vangen. Maar dit keer lag ze op haar dooie gemakje in de wastafel, onder de druppelende kraan, helemaal ZEIKNAT. En ze lag daar prima. Ik snap dat beest niet. Katten waren toch bang voor water?) Affijn, ik besloot haar daar te laten totdat papa terug is uit Marokko, anders is mama echt helemaal alleen en dat is nogal moeilijk nu haar kat is overleden. Ze wil echter geen nieuwe kat, ik heb het wel aangeboden, maar ze vond het welletjes. We hebben heel mijn leven katten gehad en nu papa met pensioen is, wil mama gewoon met hem naar Marokko of waar dan ook heen reizen, zonder dat ze aan huis gebonden is, omdat ze voor haar kat moet zorgen. De zomervakanties zijn ook een ramp iedere keer, omdat we op zoek moeten naar iemand die voor de kat wil zorgen in de tussentijd. Nu kan ze voor langere periodes wegblijven, daar ik al het huis uit ben, dus het "zorgen" voor mij zal haar ook niet meer tegenhouden. En wat betreft katten: ik ga sowieso vaak naar huis en Noa gaat standaard ieder weekend mee, dus ze hoeven de aanwezigheid van een katje niet geheel te missen. Noa is net zo thuis in het huis van mijn ouders als hier, die voelt zich daar kiplekker, omdat ze van jongs af aan altijd meegesleurd is.

(Maar, ja. Ik mis dat maffe beest echt heel erg. Te meer omdat papa steeds besluit er nog een weekje aan vast te plakken.)

Cc


Dat is heel duidelijk. :D

En nu maar wachten op je Pa dus.
Met Noa gaat het wel lekker. :hihi: