PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslims kloppen homo's in voetbalmatch



Divine_70
21-03-06, 19:59
In een opmerkelijke voetbalwedstrijd in Amsterdam heeft een ploeg moslims een team homo's een forse nederlaag bezorgd. De islamieten speelden een vriendschappelijke wedstrijd tegen homoseksuelen om de twee groepen dichter bij elkaar te brengen. De moslims wonnen gemakkelijk met 4-0.

De wedstrijd vond plaats op de Internationale Dag tegen Racisme. De match was onderdeel van een verbroederingstoernooi, waaraan ook een team van latino's en een elftal van meisjes meededen.

21/03/06 19u20

naam
21-03-06, 20:02
Geplaatst door Divine_70
In een opmerkelijke voetbalwedstrijd in Amsterdam heeft een ploeg moslims een team homo's een forse nederlaag bezorgd. De islamieten speelden een vriendschappelijke wedstrijd tegen homoseksuelen om de twee groepen dichter bij elkaar te brengen. De moslims wonnen gemakkelijk met 4-0.

De wedstrijd vond plaats op de Internationale Dag tegen Racisme. De match was onderdeel van een verbroederingstoernooi, waaraan ook een team van latino's en een elftal van meisjes meededen.

21/03/06 19u20

Natuurlijk de homo's lieten de isla(mieten) winnen. Anders heb je weer zo'n gedoe naar de wedstrijd omdat het testosteron gaat werken.
:wohaa:

Eni
21-03-06, 20:05
De homo's waren natuurlijk de hele tijd met hun gedachten bij het einde van de wedstrijd..
Shirtjes ruilen.. :stout:

naam
21-03-06, 20:11
http://imagine.dnsalias.com/var/images/GaySoccer2.jpg

Julien
21-03-06, 20:12
Geplaatst door Eni
De homo's waren natuurlijk de hele tijd met hun gedachten bij het einde van de wedstrijd..
Shirtjes ruilen.. :stout:

of met hun gedachten ergens anders... tijdens de wedstrijd... :hihi:

Divine_70
21-03-06, 20:14
Geplaatst door Eni
De homo's waren natuurlijk de hele tijd met hun gedachten bij het einde van de wedstrijd..
Shirtjes ruilen.. :stout:

:lol:

naam
21-03-06, 20:19
Geplaatst door Divine_70
:lol:

Tegenwoordig hebben ze van die moderne niet zwetende onderkleding aan. Dus dat helpt niet.

Dwaalspoor
21-03-06, 20:52
De subsidie is binnen.

COC Amsterdam op het nippertje gered

AMSTERDAM - Het faillissement van de Amsterdamse tak van homo-organisatie COC is voorlopig van de baan. De organisatie liet maandag weten dat de gemeente 150.000 euro heeft toegezegd. Daarmee hoeft de hoofdstad vooralsnog geen afscheid te nemen van de homobelangenvereniging.

De vereniging zal zich voortaan alleen nog maar bezighouden met de belangenbehartiging van homo's. De organisatie stopt met het organiseren van feesten en sluit haar disco. De horeca-activiteiten van COC Amsterdam waren onrendabel. Bovendien is het geld van de gemeente alleen bestemd voor belangenbehartiging.

Nu het faillissement is voorkomen, zegt het Amsterdamse COC zich te gaan vernieuwen en zich „meer inhoudelijk” in te zetten voor de achterban. De nadruk zal komen te liggen op de voorlichting op scholen, het verbeteren van de veiligheid van homo's en het opvangen van homoseksuele jongeren die worstelen met hun identiteit.

In februari maakte COC Amsterdam bekend in grote financiële problemen te zitten en op korte termijn 200.000 euro nodig te hebben. De organisatie zat door haar reserves heen en de gemeente zou langzaam zijn met het behandelen van subsidieaanvragen. Om de club voor een ondergang te behoeden had zij voor 21 maart minstens 100.000 euro nodig. Een benefietconcert op 23 februari bracht de eerste 18.500 euro binnen.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/35563211/COC_Amsterdam_op_het_nippertje_gered.html

Heeft het toch nog zin gehad al die mediaspelletjes door telkens te hameren op homofobie van amsterdamse moslims.

spøør
21-03-06, 21:02
Geplaatst door Divine_70
In een opmerkelijke voetbalwedstrijd in Amsterdam heeft een ploeg moslims een team homo's een forse nederlaag bezorgd. De islamieten speelden een vriendschappelijke wedstrijd tegen homoseksuelen om de twee groepen dichter bij elkaar te brengen. De moslims wonnen gemakkelijk met 4-0.

De wedstrijd vond plaats op de Internationale Dag tegen Racisme. De match was onderdeel van een verbroederingstoernooi, waaraan ook een team van latino's en een elftal van meisjes meededen.

21/03/06 19u20

Door zulke idiote acties worden de verschillen extra benadrukt en de mensen niet als individuen gezien maar als groepen.

Vast en zeker weer zo'n stigmatiseringsactie geweest van een of andere PvdA'er die in de knoop zit met zijn eigen racistische en homofobe gevoelens.

De homo's en de moslims die zich hiervoor laten strikken zijn natuurlijk nog veel erger. :loens:

Divine_70
21-03-06, 21:06
Geplaatst door spøør
Door zulke idiote acties worden de verschillen extra benadrukt en de mensen niet als individuen gezien maar als groepen.

Vast en zeker weer zo'n stigmatiseringsactie geweest van een of andere PvdA'er die in de knoop zit met zijn eigen racistische en homofobe gevoelens.

De homo's en de moslims die zich hiervoor laten strikken zijn natuurlijk nog veel erger. :loens:

Je kan het ook van de positieve kant bekijken, het is een poging om de verschillende groepen nader tot elkaar te brengen.

naam
21-03-06, 21:14
Geplaatst door Red Sonja
Sjonge jij pakt ook wel iedere kans aan om dit stukje over het COC en de subsidies te plaatsen he? Ongelooflijk! :cheefbek:

Dwaalspoor draagt de homo's een warm hart toe en wenst ze alle steun en geluk.

:student:

Divine_70
21-03-06, 21:15
Geplaatst door Red Sonja
MEnsen in groepen opdelen en ze tegen elkaar laten spelen brengt hen natuurlijk niet dichter bij elkaar. Dat kan iemand met een IQ van beneden de 70 nog wel bedenken met zijn boerenverstand.

Laat mijn boerenverstand nou ver beneden de 60 zitten, dat weet je toch? :jeweetog:
Buiten dat, ik vind het, gezien de reacties van sommige moslims onder ons toch best een heel leuk initiatief.

spøør
21-03-06, 21:18
Geplaatst door Divine_70
Je kan het ook van de positieve kant bekijken, het is een poging om de verschillende groepen nader tot elkaar te brengen.

Ik bekijk het zoals ik het bekijk en dat is van de realistische kant.
De tegenstellingen aandikken en op grond van die vermeende verschillen mensen in groepen stoppen heeft nog nooit ook maar iets bijgedragen aan het nader tot elkaar brengen van mensen.

Excuseer, maar je kunt niet van mij verwachten dat ik mijn denken terugzet op het niveau van een amoebe. :wat?!:

Divine_70
21-03-06, 21:20
Geplaatst door spøør
Ik bekijk het zoals ik het bekijk en dat is van de realistische kant.
De tegenstellingen aandikken en op grond van die vermeende verschillen mensen in groepen stoppen heeft nog nooit ook maar iets bijgedragen aan het nader tot elkaar brengen van mensen.

Excuseer, maar je kunt niet van mij verwachten dat ik mijn denken terugzet op het niveau van een amoebe. :wat?!:

Zie boven *Sonja* :moe:

naam
21-03-06, 21:31
Je kunt lullen wat je wil, maar we zijn gewend mensen in hokjes te plaatsen. Ook dus de hokjes van moslims en homo's. Zo denkt den mensch zou eenmaal. Je kunt dus doen alsof dat niet zo is, maar de praktijk is anders. Een voetbalpartijtje kan in ieder geval geen kwaad. :tik:

Divine_70
21-03-06, 21:32
Geplaatst door Red Sonja
Nou, dat zijn JOUW woorden hoor


Niet die van mij.

:moe:

:melig: Meid, neem niet alles zo serieus, daar wordt je oud van. :knipoog:

Dwaalspoor
21-03-06, 21:43
Geplaatst door Red Sonja
Sjonge jij pakt ook wel iedere kans aan om dit stukje over het COC en de subsidies te plaatsen he? Ongelooflijk! :cheefbek:

Velen hier hebben een geheugen van een goudvis. De subsidietrucjes moeten hoe dan ook bloot gelegd worden.

Het is mede dankzij de homo-organisaties dat de islamhaat zich verspreidt heeft en nog verspreidt. Het is nuttig en noodzakelijk om hun smerige methodes aan de kaak te stellen.

Ik ben nog steeds boos op hun misbruik en smerige spelletje die ze gespeeld hebben met El Moumni. Die arme man wilde meedoen aan een campagne tegen homogeweld en wat doen ze, ze liegen en verdraaien zijn mededelingen om er munt uit te slaan.

waterfiets
21-03-06, 22:25
Geplaatst door Dwaalspoor

Ik ben nog steeds boos op hun misbruik en smerige spelletje die ze gespeeld hebben met El Moumni. Die arme man wilde meedoen aan een campagne tegen homogeweld en wat doen ze, ze liegen en verdraaien zijn mededelingen om er munt uit te slaan.

Had die El Moumni zich niet als scheidsrechter kunnen melden vandaag? Of tenminste aan de zijlijn staan aanmoedigen. Dat lijkt mij meer doen dan welke campagne dan ook. Overigens voor het eerst dat ik hoor dat hij daaraan mee wilde doen.

naam
21-03-06, 22:29
Geplaatst door Dwaalspoor
Velen hier hebben een geheugen van een goudvis. De subsidietrucjes moeten hoe dan ook bloot gelegd worden.

Het is mede dankzij de homo-organisaties dat de islamhaat zich verspreidt heeft en nog verspreidt. Het is nuttig en noodzakelijk om hun smerige methodes aan de kaak te stellen.

Ik ben nog steeds boos op hun misbruik en smerige spelletje die ze gespeeld hebben met El Moumni. Die arme man wilde meedoen aan een campagne tegen homogeweld en wat doen ze, ze liegen en verdraaien zijn mededelingen om er munt uit te slaan.


Smerig spelletje zonder e trouwens. Zijn het toch weer de valse nichten?
Waarom is die man arm. Ik niet snap?

Dwaalspoor
21-03-06, 23:13
Geplaatst door waterfiets
Had die El Moumni zich niet als scheidsrechter kunnen melden vandaag? Of tenminste aan de zijlijn staan aanmoedigen. Dat lijkt mij meer doen dan welke campagne dan ook. Overigens voor het eerst dat ik hoor dat hij daaraan mee wilde doen.

El Moumni is er niet voor de homo's, El Moumni houdt zich primair alleen bezig met waar hij goed in is, dat is preken en voorgaan in het gebed in de moskee waar hij werkzaam is.

Je weet zelf ook wel af van die verdraaing en mediaspelletje bij NOVA die de homo-organisaties hebben uitgebuit.

waterfiets
22-03-06, 07:41
Geplaatst door Dwaalspoor
El Moumni houdt zich primair alleen bezig met waar hij goed in is, dat is preken en voorgaan in het gebed in de moskee waar hij werkzaam is.

Je weet zelf ook wel af van die verdraaing en mediaspelletje bij NOVA die de homo-organisaties hebben uitgebuit.

Toch gaf je zelf net aan dat hij aan een campagne wou meedoen? Nou ik weet dat El Moumni graag als slachtoffer van de media wordt geportetteerd maar ik heb hem nooit zo gezien. Hij heeft gewoon eerlijk zijn opvattingen voor de camera verteld en die zijn bekrompen en discriminerend. Maar goed ... het is al zo lang geleden en iedereen kan zijn leven beteren. Hij heeft een kans voorbij laten gaan om dat te tonen. De hele wereldpers was aanwezig zag ik vanochtend op RTL.

sater
22-03-06, 11:06
:fuckit2: moslims benaderden homo's vanuit juiste positie?

David
22-03-06, 11:11
Ik blijf er bij dat ik die wedstrijd een goed initiatief vind. Onbekend maakt onbemind, en door dit soort initiatieven ontmoeten mensen, die elkaar anders niet zo snel zouden ontmoeten, elkaar nu wel.

naam
22-03-06, 12:18
Geplaatst door Red Sonja
Dat is mij wel bekend hoor, ik leef ook op deze planeet, maar dat is beyond the issue.

Maar dan moeten ze niet ons gaan voorliegen dat het hen gaat om het "nader tot elkaar brengen van mensen" want dat is bull en dat maakt mij kwaad. Mijn intelligentie wordt namelijk beledigd door zulke leugens!!!

Een beetje pragmatisme kan geen kwaad toch. Het hoeft allemaal niet zo diep, en baat het niet, schaad het niet.

:student:

tukkersterror
22-03-06, 12:19
Geplaatst door Red Sonja
Mijn intelligentie wordt namelijk beledigd door zulke leugens!!!

:stout: Iets wat er niet is kun je ook niet beledigen:hihi: