PDA

Bekijk Volledige Versie : Droom Prins Gezocht

nabila-jeblia
22-03-06, 19:50
salaam broeder,

ik ben een leuke meid, al zeg ik het zelf....
maar ik ben op zoek naar een leuke marokkaanse man tussen de
28-33 jaar.....
ben je lief, betrouwbaar, eerlijk en zie je er nog eens goed uit...
herken jij jezelf hier in...
en ben je toe aan dat witte bootje....
lijkt me leuk om een leuke man te ontmoeten......
eerst vrienden en dan kijken we wel waar het bootje strand

beslamma broeders.......
dikke kus achter je oor....

Niais
24-03-06, 12:17
Zeg, vertel 's ook wat over jezelf.

Elli
26-03-06, 20:15
hoi
Ieder meisje is op zoek naar haar prins op het witte paard en als ze ermee getrouwd zijn blijkt het een grove boer op een oud paard te zijn.
Dus je moet jezelf de vraag stellen wat wil ik hebben en ook heel belangrijk wat heb ik te bieden .
De prins op het witte paard is ook altijd op zoek naar zijn prinses en hij zal doorrijden als hij haar niet ziet.

nabila-jeblia
28-03-06, 15:22
[email protected]

kom maar verder praten......
als je me beter wil leren kennen......
kijken of ik jouw droom prinsses ben......

Mister Karim
24-05-06, 22:58
Ik zou zeggen nooit geschoten is altijd mis de keuze is aan jou....

Ben 33jaar en serieus op zoek

[email protected]

tranki
18-11-06, 13:59
Ik ben echter op zoek naar een lieve vrouw voor wie ik heerlijk kan koken en kan verwennen met cadeau,s en vooral door er gewoon te zijn. Ik ben kapper en dat zegt genoeg! Ik zou graag verder met je willen praten wie weet ben jij de ware voor wie ik ga koken en samen de toekomst ga delen. In alles hoor te geven en te krijgen. Heb je intresse mail me Tranki

Flupke.
24-11-06, 18:54
Geplaatst door tranki
Ik ben echter op zoek naar een lieve vrouw voor wie ik heerlijk kan koken en kan verwennen met cadeau,s en vooral door er gewoon te zijn. Ik ben kapper en dat zegt genoeg! Ik zou graag verder met je willen praten wie weet ben jij de ware voor wie ik ga koken en samen de toekomst ga delen. In alles hoor te geven en te krijgen. Heb je intresse mail me Tranki Je kookt graag en je bent kapper? Ik denk dat ze best een tweede man neemt voor de nachtelijke activiteiten.

sam-sous
03-12-06, 10:30
Geplaatst door Flupke.
Je kookt graag en je bent kapper? Ik denk dat ze best een tweede man neemt voor de nachtelijke activiteiten.

samsous hier,

hahahaa flupke toch...hahaha....een inkoppertje was dat hé..!!!

tranki
03-12-06, 17:08
Flupke en Sam Sous kunnen samen het bed delen. Want een echte vrouw zullen ze nooit krijgen. Er zijn al te veel idioten op de wereld.

said1975
17-01-07, 16:05
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem