PDA

Bekijk Volledige Versie : Morocco sets up national observatory for violence against women



sienia
24-03-06, 14:10
Morocco sets up national observatory for violence against women
Rabat, Mar. 24 - Morocco has set up a national observatory for violence against women, revealed on Thursday Secretary of State in charge of family, children and disabled persons, Yasmina Baddou.
The observatory is part of the measures taken by the kingdom, notably the national strategy for violence against women operational plan (PO/SNLCVF) and a toll-free number launched in 2005.

During the latest years, Morocco has conducted sensitization campaigns to promote women's rights and image in media outlets.

Morocco promulgated, In January 2004, the New family code, which introduces important amendments that enhance women and children rights, and reinforce family ties.

Morocco has recently decided to lift the reservations part of the country's move to revise the citizenship code to allow women hand down their nationality to children born to foreign fathers.

Wizdom
24-03-06, 14:52
Waarom beginnen ze niet met de basis voorzieningen zoals werkgelegenheid en betaalbare huisvesting...

Alsof de vrouwen in Marokko het zo slecht hebben... Flauwekul... Ze hebben het over het algemeen beter dan hier in het Westen...

Mijn vrouw klaagt waarom ze niet beter in Marokko was gebleven gezien de positie van de vrouw hier in Nederland...

Altijd die goedkope slogans...

Dwaalspoor
24-03-06, 14:57
Goede zaak maar stelt in de praktijk geen klote voor. Laten ze nu maar eens eerst beginnen met het registreren en uitdrijven van staatsgeweld tegen de burgers.

Zolang de rechtsstaat een corrupt zooitje is, kunnen staatsambtenaren financieel sterkeren er altijd zonder kleerscheuren vanaf komen.

observer
24-03-06, 14:57
Geplaatst door Wizdom
Mijn vrouw klaagt waarom ze niet beter in Marokko was gebleven gezien de positie van de vrouw hier in Nederland...
je hebt haar toch wel een paar klappen gegeven om haar heimwee te verhelpen :engel:

Wizdom
24-03-06, 14:59
Geplaatst door observer
je hebt haar toch wel een paar klappen gegeven om haar heimwee te verhelpen :engel:

Wat dat betreft ben ik nog steeds niet goed geintegreerd... Ik kan niet tegen huiselijk geweld... Een echte mietje...

Dwaalspoor
24-03-06, 15:01
Geplaatst door Wizdom
Wat dat betreft ben ik nog steeds niet goed geintegreerd... Ik kan niet tegen huiselijk geweld... Een echte mietje...

Zeg erbij dat het een grapje is anders heb je dutchgay en david achter je kont aan.

Wizdom
24-03-06, 15:03
Geplaatst door Dwaalspoor
Zeg erbij dat het een grapje is anders heb je dutchgay en david achter je kont aan.

Ooh ja... "Mietje" In dit geval spreekwoordelijk dus niet letterlijk....

sienia
24-03-06, 15:14
Geplaatst door Wizdom
Waarom beginnen ze niet met de basis voorzieningen zoals werkgelegenheid en betaalbare huisvesting...
Gebeurt.
Niet dat vrouwenrechte niet belangrijk zijn.


Geplaatst door Wizdom
Alsof de vrouwen in Marokko het zo slecht hebben... Flauwekul... Ze hebben het over het algemeen beter dan hier in het Westen...

Mijn vrouw klaagt waarom ze niet beter in Marokko was gebleven gezien de positie van de vrouw hier in Nederland...

Altijd die goedkope slogans...

Tuurlijk.......

Maar wees gerust, in de praktijk zal er idd waarschijnlijk niet zoveel van terecht komen.

Wizdom
24-03-06, 15:58
Geplaatst door sienia
Gebeurt.
Niet dat vrouwenrechte niet belangrijk zijn.



Tuurlijk.......

Maar wees gerust, in de praktijk zal er idd waarschijnlijk niet zoveel van terecht komen.



Geplaatst door sienia
Gebeurt.
Niet dat vrouwenrechte niet belangrijk zijn.



Tuurlijk.......

Maar wees gerust, in de praktijk zal er idd waarschijnlijk niet zoveel van terecht komen.

Ik heb niets tegen vrouwen rechten deze zijn in de Islam verankerd!

Ik zou wel graag bij het begin willen beginnen:

1 - Brood op de plank
2 - Dak boven je hoofd
3 - Corruptie verdelgen
4 - Gezin (Man - Vrouw - Kinderen Relatie)

Als je de 1e 3 hebt aangepakt kun je voortvarender aan 4 beginnen...

Heeft men nooit aan gedacht zeker... Het is effectiever om in een CHAOS vrouwen rechten TE ROEPEN....

In een CHAOS gedijen geen RECHTEN...

Dwaalspoor
24-03-06, 16:03
Het ergste vind ik wel dat ze niets doen tegen de prostitutie in en rondom de hotels. Waarom laten ze hun zusters verkopen aan de hoogst biedende? Waarom lieten ze de belg die 100derden vrouwen misbruikte gewoon lopen terwijl de vrouwen werden vastgezet?

Wizdom
24-03-06, 16:07
Geplaatst door Dwaalspoor
Het ergste vind ik wel dat ze niets doen tegen de prostitutie in en rondom de hotels. Waarom laten ze hun zusters verkopen aan de hoogst biedende? Waarom lieten ze de belg die 100derden vrouwen misbruikte gewoon lopen terwijl de vrouwen werden vastgezet?

Prostitutie is een WESTERS GOED... Valt niet onder Vrouwen Rechten... Dat is WESTERSE LOGICA... Je mag niks dwingen ook niet als het goed is... Iemand wil zelfmoord plegen? Mag... Niet dwingen... Iemand wil euthanasie... Mag... Niet dwingen... Iemand wil prostitueren voor geld... Mag niet dwingen....

Iemand wil minder BELASTING betalen... STOP... NU GAAT HET OVER GELD... NU WORDT HET SERIEUS... NU MAG JE WEL DWINGEN....

Dwaalspoor
24-03-06, 16:16
Geplaatst door Wizdom
Prostitutie is een WESTERS GOED... Valt niet onder Vrouwen Rechten... Dat is WESTERSE LOGICA... Je mag niks dwingen ook niet als het goed is... Iemand wil zelfmoord plegen? Mag... Niet dwingen... Iemand wil euthanasie... Mag... Niet dwingen... Iemand wil prostitueren voor geld... Mag niet dwingen....

Iemand wil minder BELASTING betalen... STOP... NU GAAT HET OVER GELD... NU WORDT HET SERIEUS... NU MAG JE WEL DWINGEN....

Sterker nog, veel prostitues worden gepooierd door de geheime dienst en politie. De toeristen moeten op hun wenken bedient worden anders blijven de hotels leeg.

Zelfs in El Hoceima, heb ik uit eerste hand vernomen, dat via een achterdeurtje vrouwen in djellaba's en hijaab binnenkomen die dan naar een speciale kamer worden gebracht waarna ze er met minirokjes en volledig opgemaakt uit dezelfde kamer komen om daarna de gasten in de hotelbar te amuseren. Bewakingspersoneel zoals bij alle hotels is natuurlijk de politie.

Wizdom
24-03-06, 16:26
Geplaatst door Dwaalspoor
Sterker nog, veel prostitues worden gepooierd door de geheime dienst en politie. De toeristen moeten op hun wenken bedient worden anders blijven de hotels leeg.

Zelfs in El Hoceima, heb ik uit eerste hand vernomen, dat via een achterdeurtje vrouwen in djellaba's en hijaab binnenkomen die dan naar een speciale kamer worden gebracht waarna ze er met minirokjes en volledig opgemaakt uit dezelfde kamer komen om daarna de gasten in de hotelbar te amuseren. Bewakingspersoneel zoals bij alle hotels is natuurlijk de politie.


Vrouwen rechten A LA CARTE... Daar liggen de VROUWEN RECHTEN ORGANISATIES niet wakker van... De HELE VROUWEN RECHTEN KWESTIE dient ter bestrijding van de Islam...

Verdeel en Heers... Prostitueer ze... Maar geef ze de illusie dat ze vrij zijn...

En als de Islam het VERBIEDT... Vertel ze dan dat ze het RECHT HEBBEN OM ZICH TE PROSTITUEREN... NEGATIEVE LOGICA...

En als er HARMONIEUZE gezinnen zijn VERTEL DAN DE VROUW DAT ZE ONDERDRUKT IS... Dat wil wel eens helpen om CHAOS te CREEEREN...

We krijgen er in Nederland 33000 "wezen" kinderen per jaar bij omdat de EMANCIPATIE is DOORGESLAGEN... Dit HORROR perspectief zou men maar al te graag willen verspreiden...

Kapotte gezinnen... Makkelijk te beinvloeden zwakke persoonlijkheden...

Het DIENT niet de VROUW noch de MAN... Het dient alleen DE CHAOS...

Helaas zijn er mensen die BAAT hebben bij CHAOS...