PDA

Bekijk Volledige Versie : Nee tegen moskeebezoek scholieren is een goede zaak, geen geflirt met afgoden.



Dwaalspoor
24-03-06, 14:32
Nee tegen moskeebezoek scholieren

Reformatorische scholen moeten waken voor relativeren van godsdiensten

Reformatorische scholieren bezochten een moskee. Goossen Langhout vindt dat daarmee een grens is overschreden.

Het Reformatorisch Dagblad van 18 maart bericht over moskeebezoek van reformatorische jongeren in het kader van het schoolvak ckv. De docenten willen met een open vizier de confrontatie aangaan met de praktijk van het leven.

Weet dat ik hetzelfde verlangen voel. Echter, valt een bezoek aan een moskee in dezelfde categorie als een bezoek aan een museum? Overziet de schoolleiding de consequentie van zo’n intieme benadering? Komt dit niet in spanning met de rigueur van de objectieve waarheid van de Schrift? Voor alle duidelijkheid: een bezoek aan de synagoge is voor mij een bezoek aan het heiligdom van Israël.

Gespierdheid
Eerst aandacht voor twee verschijnselen: eclecticisme en syncretisme. Een eclecticus is iemand die uitgaat van de gedachte dat elke leer wel een kern van waarheid bevatten zal, en zich nu beijvert die elementen bijeen te zoeken en zo goed mogelijk tot één geheel te verbinden.

Een syncretist is hij die de mening huldigt dat het in wezen dezelfde goden zijn, die bij allerlei volken verschillende namen dragen. Syncretisme is een vermenging en gelijkschakeling van goden. Deze verschijnselen plegen op te treden wanneer, meestal in tijden van zware druk, het denken aan klaarheid heeft ingeboet en algemene vermoeidheid de geesten bevangen heeft.

De idee dat alle religies gelijk zijn is een ernstig misverstand. Het is alleen moderne oppervlakkigheid die de verschillen bagatelliseert. Het valt mij op dat de kerk nog amper over dwalingen durft te spreken. De kerk moet weer leren het kind bij zijn naam te noemen. Dat is nodig vanwege de kerkelijke identiteit. De vroege kerk is zeker niet toegeeflijk geweest. Wat meer gespierdheid komt haar positionering ten goede. De Schrift getuigt van Zichzelf dat alleen het christelijk geloof het ware zaligmakende geloof is. Wij belijden dit als het betrouwbare Woord Gods. De Schrift sluit iedere vermenging met andere religies resoluut uit.

Vaagheid
Onder invloed van het relativisme zijn er mensen die de absoluutheid van het christendom ontkennen, die vinden dat zending onder moslims geen zin heeft, want volgens hen zijn de religies allemaal stromen die naar dezelfde zee gaan. Moslims zien de moderne vaagheid als een teken van zwakte. Zij beschouwen hun religie als de enige ware.

Maar zien wij dat ook zo? Zijn wij daarin consequent? Wij zullen als christenen met meer moed en oprechtheid moeten uitkomen voor onze geloofsovertuiging. De geneigdheid is: wij zoeken naar overeenkomsten tussen de verschillende godsdiensten en relativeren ons eigen geloof. Als wij in deze halve houding staan, gaat de werfkracht echter verloren. Langs de weg van sympathieke banden wordt vooral gezocht naar ogenschijnlijke overeenkomsten en gevoelens en komt de christelijke identiteit niet uit de verf.

Het is opmerkelijk hoezeer de islam in het genoemde artikel overwegend positief wordt gehonoreerd. Wringt dit niet met de pretenties van het christelijk geloof? Naar mijn inzicht maakt men zich aan grove vereenvoudiging schuldig als men niet zorgvuldig in de rekening opneemt dat het wat betreft de geloofsinhouden om kardinale verschillen gaat die niet met elkaar in overeenstemming zijn te brengen.

Bevlieging
De Duitse theoloog Bonhoeffer wees op het gevaar van onze verkeerde geneigdheid dat wij de integriteit van de mens vooraf willen stellen aan de integriteit van de Drie-enige God. Christus is de enige maatstaf. De Schrift is een antiheidens getuigenis (1 Korinthe 10:19 en 20). Deze deels geplagieerde religie blijkt een geperverteerd weten te zijn.

Men heeft in deze tijd van relativisme, het godsdienstig syncretisme en pluralisme, vooral de geneigdheid om elkaar van de aardige kant te bezien. Daarbij relativeert men al op voorhand de eigen identiteit.

Wij moeten ons geloof verdedigen. Moslims vinden hun eigen godsdienst de beste en kunnen dat aanvlijen van ons niet begrijpen. Bovendien ontneem je hun daardoor de mogelijkheid om het christelijk geloof helder te beschouwen. Het is van wezenlijk belang in de ontmoeting met de moslimmedemens dat wij het verzoenend lijden en sterven van Christus aan hen uitleggen en verduidelijken.

Het is de vraag of wij in een al te onbesuisde modieuze bevlieging de voet moeten willen zetten in het heiligdom van een aan het christendom wezensvreemde religie en of de actieradius van deze tegemoetkoming wel principieel tot op de bodem is doordacht.

Ik kan mij veeleer voorstellen om zo’n bezoek juist niet af te leggen. Ik denk aan de Bijbelse notie van heiligheid. „Zijt heilig, want Ik ben heilig” (1 Petrus 1:16). Een al te grote intimiteit werkt averechts naar buiten en bezoedelt naar binnen. Wij begeven ons anders op de dansvloer van de moderniteit.

Niet uitleveren
De aanspraken van Christus zijn absoluut. In Lukas 16:13a staat: „Geen huisknecht kan twee heren dienen; want óf hij zal den enen haten, en de anderen liefhebben, óf hij zal den enen aanhangen, en den anderen verachten.” In 2 Korinthe 6:16 staat: „Of wat samenvoeging heeft de tempel Gods met de afgoden? Want gij zijt de tempel des levenden Gods.”

Op grond van het Schriftgetuigenis gaat mijn bezwaar niet zozeer uit naar een ontmoeting met een moslim als beelddrager, als wel naar een bezoek aan diens heiligdom. Moeten de neuzen opeens allemaal de andere kant op?

Is een dergelijk sociaal krampachtig overhaast en impulsief bezoek niet geheel tegen onze ingetogen positiebepaling van voorheen en wordt het niet ingegeven onder invloed van de dictatuur van het relativisme? Moeten wij ons laten meevoeren op de golven van de goddeloosheid en de betovering van de verleiding? Daarom zou ik willen voorstellen ook wel eens ”nee” te durven zeggen.

Laat eenieder van ons beseffen, dat het gewetenloze flirten van de tegenwoordige tijd iets is waaraan onze reformatorische jongeren niet moeten meedoen en waaraan wij hen niet moeten uitleveren, omdat het in de grond de heilige beginselen van het ware zaligmakende geloof negeert en ondermijnt. Wij mogen als reformatorische opvoeders niet ophouden hen al deze grondbeginselen onverkort en zonder restrictie te herhalen.

De auteur studeerde een aantal jaar theologie en woont in Amsterdam.

http://www.refdag.nl/artikel/1254547/Nee+tegen+moskeebezoek+scholieren.html

Wortel
24-03-06, 14:52
Laat eenieder van ons beseffen, dat het gewetenloze flirten van de tegenwoordige tijd iets is waaraan onze reformatorische jongeren niet moeten meedoen en waaraan wij hen niet moeten uitleveren, omdat het in de grond de heilige beginselen van het ware zaligmakende geloof negeert en ondermijnt. Wij mogen als reformatorische opvoeders niet ophouden hen al deze grondbeginselen onverkort en zonder restrictie te herhalen.

I've heard it all before. Als ik, christen zijnde, een iftar bezoek waar ik het goed heb met hen die daar serieus bezig zijn met hun geloof dan ben ik dus een gewetenloze flirt. Zou het niet wat vruchtbaarder zijn als we zouden stellen dat juist in de vrije ontmoeting men des te beter beseft waar men, in zijn eigen godsdienst, zelf staat. Dat alle godsdiensten gelijk zijn is inderdaad een stelling als een muisgrije fopspeen, waar niemand wat mee opschiet. Dat echter in een oprecht gelovige, vonken van Eén en Dezelfde Eeuwige te vinden zijn, ook al bekent men zich tot een andere godsdienst, lijkt mij in onze dagen een meer dan noodzakelijke opdracht om te mogen ontdekken.
De Waarheid is nooit los te koop van de mens die zegt die Waarheid te koesteren. En in mijn geloofstraditie is het nog altijd zo dat het eerste wat de Heilige Geest je leert, het hebben van tact jegens je medemens is.

tukkersterror
24-03-06, 14:54
Goede headline, slappe tekst!!!

Juliette
24-03-06, 14:57
De auteur studeerde een aantal jaar theologie en woont in Amsterdam.



En is niet goed in zijn hoofd.

tukkersterror
24-03-06, 15:12
Geplaatst door Juliette
En is niet goed in zijn hoofd.

Geeft niet, die wordt toch afgehakt door de eerste beste moslim die hij tegenkomt:hihi:

Dwaalspoor
24-03-06, 15:33
Geplaatst door tukkersterror
Geeft niet, die wordt toch afgehakt door de eerste beste moslim die hij tegenkomt:hihi:

Ik heb een hekel aan jouw domme grapjes.

Olive Yao
24-03-06, 16:03
Een syncretist is hij die de mening huldigt dat het in wezen dezelfde goden zijn, die bij allerlei volken verschillende namen dragen. Syncretisme is een vermenging en gelijkschakeling van goden.
Als die monotheïstische goden niet één en dezelfde god zijn, is hij gehouden uit te leggen waarom hij wel in de ene god en niet in de andere gelooft.
Moeilijk uit te leggen.

tukkersterror
24-03-06, 16:26
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb een hekel aan jouw domme grapjes.

Dat is dan wederzijds.

Dwaalspoor
24-03-06, 16:29
Geplaatst door tukkersterror
Dat is dan wederzijds.

Dat is een uitvlucht voor je misselijke grapjes. Je zou geloofwaardiger overkomen als je dat al eerder had gezegd voordat ik met mijn mening kwam.

Ik kan zo een citaat van je plaatsen waar je het tegendeel beweert.

tukkersterror
24-03-06, 18:40
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat is een uitvlucht voor je misselijke grapjes. Je zou geloofwaardiger overkomen als je dat al eerder had gezegd voordat ik met mijn mening kwam.

Ik kan zo een citaat van je plaatsen waar je het tegendeel beweert.

Als jij de moeite wilt nemen doe je best, ik daar geen zin in.
En daarin tegen zal ik je misschien best een keer de hemel in hebben geprezen, omdat je het misschien goed zei en ik het volledig met je eens was.

Maar als ik het niet met je eens ben zeg ik het ook.
Ik vond je headline goed, omdat het de tijd aangeeft waarin we leven.
Maar de tekst vond ik te lang en niet intressant, omdat het niets nieuws toevoegd aan iets wat we al wisten van deze personen!

Dwaalspoor
24-03-06, 18:42
Geplaatst door tukkersterror
Als jij de moeite wilt nemen doe je best, ik daar geen zin in.
En daarin tegen zal ik je misschien best een keer de hemel in hebben geprezen, omdat je het misschien goed zei en ik het volledig met je eens was.

Maar als ik het niet met je eens ben zeg ik het ook.
Ik vond je headline goed, omdat het de tijd aangeeft waarin we leven.
Maar de tekst vond ik te lang en niet intressant, omdat het niets nieuws toevoegd aan iets wat we al wisten van deze personen!

Ik heb het over je telkens terugkerende grapje over moslims die koppen afhakken als een niet-moslim hier kritische opmerkingen maakt. Zulke grapjes versterken het vooroordeel dat moslims bloeddorstig zijn.

tukkersterror
24-03-06, 19:33
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb het over je telkens terugkerende grapje over moslims die koppen afhakken als een niet-moslim hier kritische opmerkingen maakt. Zulke grapjes versterken het vooroordeel dat moslims bloeddorstig zijn.

Dat zijn jou woorden, ik heb nooit gezegd dat ze bloeddorstig zijn.
Maar kop afhakken doen ze genoeg in Irak, dus breek me de bek niet open.

Dwaalspoor
24-03-06, 19:53
Geplaatst door tukkersterror
Dat zijn jou woorden, ik heb nooit gezegd dat ze bloeddorstig zijn.
Maar kop afhakken doen ze genoeg in Irak, dus breek me de bek niet open.

Blijf dan maar je domme grapjes maken over moslims die hier koppen afhakken op het forum. Sukkel.

tukkersterror
24-03-06, 21:09
Geplaatst door Dwaalspoor
Blijf dan maar je domme grapjes maken over moslims die hier koppen afhakken op het forum. Sukkel.

Liever een sukkel dan iemand zijn vragen niet beantwoorden, want dan moet je wel de overtreffende trap zijn:moe:

Maar jij heb wel vaker dat je anderen uitschelde, als je geen antwoord wist.

Maar zoals altijd krijg je op elke actie een reactie!!!

Aicha1976
24-03-06, 21:16
Geplaatst door tukkersterror
Liever een sukkel dan iemand zijn vragen niet beantwoorden, want dan moet je wel de overtreffende trap zijn:moe:

Maar jij heb wel vaker dat je anderen uitschelde, als je geen antwoord wist.

Maar zoals altijd krijg je op elke actie een reactie!!!



Tukker, hou eens op met ruzie maken, dan krijg je van mij een lollie :rood:

Divine_70
24-03-06, 21:27
Geplaatst door Dwaalspoor
Blijf dan maar je domme grapjes maken over moslims die hier koppen afhakken op het forum. Sukkel.

Doe normaal DwaalSpoor, als er iemand is die wel bewezen heeft geen racist te zijn is het Tukker wel.

tukkersterror
24-03-06, 21:30
Geplaatst door Aicha1976
Tukker, hou eens op met ruzie maken, dan krijg je van mij een lollie :rood:

Nee hoor dit is geen ruzie, wij hebben een verschil van mening.
En als je zo'n beetje al zijn topic's bekijkt weet je ook waarom!!!

Uhhh?????

twee lollies en ik doe mijn best!!! :hihi:

Dwaalspoor
24-03-06, 21:40
Geplaatst door tukkersterror
Liever een sukkel dan iemand zijn vragen niet beantwoorden, want dan moet je wel de overtreffende trap zijn:moe:

Maar jij heb wel vaker dat je anderen uitschelde, als je geen antwoord wist.

Maar zoals altijd krijg je op elke actie een reactie!!!

Meneer de knurft ik heb je gezegd dat je je misselijke grapjes dat wij hier koppen afhakken mag blijven maken als je toch niet wilt luisteren wat wil je dan nog meer?

Dwaalspoor
24-03-06, 21:42
Geplaatst door Divine_70
Doe normaal DwaalSpoor, als er iemand is die wel bewezen heeft geen racist te zijn is het Tukker wel.

Waar heb ik hem racist genoemd? Ik zeg dat hij vooroordelen over moslims op dit forum verspreidt dat wij koppen afhakken. Dat is een misselijke vooroordeel waar ik een hekel aan heb.

Divine_70
24-03-06, 21:45
Geplaatst door Dwaalspoor
Waar heb ik hem racist genoemd? Ik zeg dat hij vooroordelen over moslims op dit forum verspreidt dat wij koppen afhakken. Dat is een misselijke vooroordeel waar ik een hekel aan heb.

Als je TT had gevolgd had je geweten dat ie een gezonde dosis humor bezit.
Ga nou niet iemand veroordelen op een zinnetje die jou in het verkeerde keelgat schiet, jij zegt ook genoeg over de Nederlanders.

Aicha1976
24-03-06, 21:45
Geplaatst door tukkersterror
Nee hoor dit is geen ruzie, wij hebben een verschil van mening.
En als je zo'n beetje al zijn topic's bekijkt weet je ook waarom!!!

Uhhh?????

twee lollies en ik doe mijn best!!! :hihi:



Ja maar lieverd, jullie zitten al op "jij bent stom en je mag niet op mijn feestje komen" nivo :maf2:

Dwaalspoor
24-03-06, 21:53
Geplaatst door Divine_70
Als je TT had gevolgd had je geweten dat ie een gezonde dosis humor bezit.
Ga nou niet iemand veroordelen op een zinnetje die jou in het verkeerde keelgat schiet, jij zegt ook genoeg over de Nederlanders.

Ik haat humor waar moslims in het algemeen en islamitische forumleden in het bijzonder uit de duim wordt gezogen en ze vergelijkt met verzetsstrijders in irak die koppen afhakken.

Het is niet dat ene zinnetje hij heeft al vele malen dergelijke discrimenerende ezelsgrappen gemaakt.

En als ik wat zeg over misdadige vooroordelen over Nederlanders moet je me daar ter plekke op aanspreken. Ik heb niets aan loze beschuldigingen.

Maar draai er lekker omheen ik ben natuurlijk de boeman, die arme sukkel is o zo zielig.

Divine_70
24-03-06, 22:02
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik haat humor waar moslims in het algemeen en islamitische forumleden in het bijzonder uit de duim wordt gezogen en ze vergelijkt met verzetsstrijders in irak die koppen afhakken.

Het is niet dat ene zinnetje hij heeft al vele malen dergelijke discrimenerende ezelsgrappen gemaakt.

En als ik wat zeg over misdadige vooroordelen over Nederlanders moet je me daar ter plekke op aanspreken. Ik heb niets aan loze beschuldigingen.

Maar draai er lekker omheen ik ben natuurlijk de boeman, die arme sukkel is o zo zielig.

Uhm....... TT is alles behalve zielig hoor. :hihi:
Maar om ff terug te komen op jou opmerking dat het meteen gezegd moet worden als jij dat doet.
Als we dat doen ga jij gelijk schelden over de Nederlanders, dus ik zie het verschil niet helemaal ?

tukkersterror
24-03-06, 22:08
Geplaatst door Dwaalspoor
Meneer de knurft ik heb je gezegd dat je je misselijke grapjes dat wij hier koppen afhakken mag blijven maken als je toch niet wilt luisteren wat wil je dan nog meer?

Ik zie dat jou korttermijn geheugen gaten vertoont, met deze opmerking bedoelde ik gisteren waar je me ook begon uit te schelden toen ik een eerlijk antwoord van je vroeg.
Waar heb ik hem racist genoemd? Ik zeg dat hij vooroordelen over moslims op dit forum verspreidt dat wij koppen afhakken. Dat is een misselijke vooroordeel waar ik een hekel aan heb.

Als jij je met wij weer een groep aanhaalt als slachtoffer van de maatschappij, dan ben je nog lager als laag.
Dan probeer jij mij in een kwaad daglicht te plaatsen bij onze andere broeders en zusters op maroc.nl.
Dus laat WIJ er buiten in had het alleen tegen jou.
Wat dat betrefd kan ik meer begrip op brengen voor de terroristen die in Irak mensen hun hoofd afhakken, dan een persoon als jij, die te pas en te on pas, probeerd om personen die jou aanvallen op je mening te verstopen achter "wij" waarmee je bedoeld de moslim gemeenschap ter wereld!!!
Want jij, noemt alles waar ik waarde aan hecht, kloten waardeloos corrupt hoer slet en elk ander woord die je in je verwrongen geest maar kunt bedenken.
Door deze uitspraken maakt "jij"je gehaat bij sommige mensen hier en door je constant te verbergen achter "wij" sleep jij bewust onze broeders en zusters mee in jou ellende!

Want "JIJ" maakt onze geloven, ons land, onze culturen, onze waarden, onze normen ongeloofwaardig en brengt ze in discrediet!!!

En als de moderator het niet doet moeten zulke sukkels, homo's en vuile honden die sleten als vrouwen hebben het maar doen!!!

Jou gewoon iedere keer weer op je nummer zetten, jou iedere keer helpen herinderen dat er regels gelden hier.

Ik hoop dan ook nog steeds dat je ogen een keer open gaan en inziet dat je meer kapot maakt dan opbouwd.

Want bij zwakkelingen en nieuwkomers die jou niet kennen gaat een haat gevoel groeien en dat is niet goed!!!

Dwaalspoor
24-03-06, 22:11
Geplaatst door Divine_70
Uhm....... TT is alles behalve zielig hoor. :hihi:
Maar om ff terug te komen op jou opmerking dat het meteen gezegd moet worden als jij dat doet.
Als we dat doen ga jij gelijk schelden over de Nederlanders, dus ik zie het verschil niet helemaal ?

Intresseert me geen lor ik haat mannetjes met domme grapjes die het constant heeft over moslims die koppen afhakken.

Nogmaals als ik hier Nederlanders of andere volkeren over 1 kam scheer of uitscheld moet je me daar gewoon op aanspreken zodat ik mijn eventuele dommigheid kan herstellen en mijn excuses kan aanbieden. Maar dom zeiken om die ene sukkel te redden van zijn blamage heb ik ook een hekel aan. Dat geeft alleen maar hoe zielig hij is.

Dwaalspoor
24-03-06, 22:13
Geplaatst door tukkersterror
Ik zie dat jou korttermijn geheugen gaten vertoont, met deze opmerking bedoelde ik gisteren waar je me ook begon uit te schelden toen ik een eerlijk antwoord van je vroeg.

Als jij je met wij weer een groep aanhaalt als slachtoffer van de maatschappij, dan ben je nog lager als laag.
Dan probeer jij mij in een kwaad daglicht te plaatsen bij onze andere broeders en zusters op maroc.nl.
Dus laat WIJ er buiten in had het alleen tegen jou.
Wat dat betrefd kan ik meer begrip op brengen voor de terroristen die in Irak mensen hun hoofd afhakken, dan een persoon als jij, die te pas en te on pas, probeerd om personen die jou aanvallen op je mening te verstopen achter "wij" waarmee je bedoeld de moslim gemeenschap ter wereld!!!
Want jij, noemt alles waar ik waarde aan hecht, kloten waardeloos corrupt hoer slet en elk ander woord die je in je verwrongen geest maar kunt bedenken.
Door deze uitspraken maakt "jij"je gehaat bij sommige mensen hier en door je constant te verbergen achter "wij" sleep jij bewust onze broeders en zusters mee in jou ellende!

Want "JIJ" maakt onze geloven, ons land, onze culturen, onze waarden, onze normen ongeloofwaardig en brengt ze in discrediet!!!

En als de moderator het niet doet moeten zulke sukkels, homo's en vuile honden die sleten als vrouwen hebben het maar doen!!!

Jou gewoon iedere keer weer op je nummer zetten, jou iedere keer helpen herinderen dat er regels gelden hier.

Ik hoop dan ook nog steeds dat je ogen een keer open gaan en inziet dat je meer kapot maakt dan opbouwd.

Want bij zwakkelingen en nieuwkomers die jou niet kennen gaat een haat gevoel groeien en dat is niet goed!!!

Ga lekker bij divine uithuilen en om de speen vragen, ik word een beetje moe van jou, sissyboy.

Divine_70
24-03-06, 22:13
Geplaatst door Dwaalspoor
Intresseert me geen lor ik haat mannetjes met domme grapjes die het constant heeft over moslims die koppen afhakken.

Nogmaals als ik hier Nederlanders of andere volkeren over 1 kam scheer of uitscheld moet je me daar gewoon op aanspreken zodat ik mijn eventuele dommigheid kan herstellen en mijn excuses kan aanbieden. Maar dom zeiken om die ene sukkel te redden van zijn blamage heb ik ook een hekel aan. Dat geeft alleen maar hoe zielig hij is.

Oke, dan zal ik je bij deze aan spreken elke keer als je mensen beledigd, op de voorwaarde dat jij er iets mee doet.

Bij deze, je beledigd TT, zou je de moeite willen nemen je te verdiepen in hem als persoon, en dan een reactie geven ? :)

tukkersterror
24-03-06, 22:14
Geplaatst door Aicha1976
Ja maar lieverd, jullie zitten al op "jij bent stom en je mag niet op mijn feestje komen" nivo :maf2:

:hihi: ik twijvelde nog tussen blijf van mijn driewieler af of de derde wereldoorlog :lol:

Nee het is tussen ons meer iets van onbegrip en twee eigenwijze figuren met een plaat voor de kop van 10cm!!!

Dwaalspoor
24-03-06, 22:16
Geplaatst door Divine_70
Oke, dan zal ik je bij deze aan spreken elke keer als je mensen beledigd, op de voorwaarde dat jij er iets mee doet.

Bij deze, je beledigd TT, zou je de moeite willen nemen je te verdiepen in hem als persoon, en dan een reactie geven ? :)

Stomme koe we hebben het niet over mensen beledigen maar over vooroordelen verspreiden over volkeren, geloven etc. Mij mag je zovaak beledigen en uitschelden als je wilt, daar heb ik gewoon schijt aan.

tukkersterror
24-03-06, 22:16
Geplaatst door Dwaalspoor
Ga lekker bij divine uithuilen en om de speen vragen, ik word een beetje moe van jou, sissyboy.

Weer verwijzingen naar anderen en wederom geen ANTWOORD op mijn mening!!!

Ik heb maar 1 woord Loser.

tukkersterror
24-03-06, 22:18
Geplaatst door Dwaalspoor
Stomme koe we hebben het niet over mensen beledigen maar over vooroordelen verspreiden over volkeren, geloven etc.

Stom varken

Dwaalspoor
24-03-06, 22:18
Geplaatst door tukkersterror
Weer verwijzingen naar anderen en wederom geen ANTWOORD op mijn mening!!!

Ik heb maar 1 woord Loser.

Neem je middelvinger en zuig eraan als surrogaat speen en lolly.

Dwaalspoor
24-03-06, 22:20
Geplaatst door tukkersterror
Stom varken

Kijk dat is oke, daar heb ik totaal geen problemen mee, zo hoort het !

tukkersterror
24-03-06, 22:33
Geplaatst door Dwaalspoor
Kijk dat is oke, daar heb ik totaal geen problemen mee, zo hoort het !

Toch blijf je onvoorspelbaar:hihi:

Jij noemde Divine een stomme koe en ik corriceerde je met varken omdat we altijd op gillen als een varken zitten!!! :lol: maar ik vond hem wel goed!!!

Divine_70
24-03-06, 22:37
Geplaatst door Dwaalspoor
Stomme koe

Ja, en daar heb je dan mijn laatste beetje respect naar jou toe verspeeld.
Ga jij eerst maar eens een goede inburgeringscursus volgen en kom dan maar eens terug. :moe:

Dwaalspoor
24-03-06, 22:50
Geplaatst door Divine_70
Ja, en daar heb je dan mijn laatste beetje respect naar jou toe verspeeld.
Ga jij eerst maar eens een goede inburgeringscursus volgen en kom dan maar eens terug. :moe:

Oke wat jij wilt, stomme varken dan ! (goedgekeurd door sukkererror)

Divine_70
24-03-06, 22:52
Geplaatst door Dwaalspoor
Oke wat jij wilt, stomme varken dan ! (goedgekeurd door sukkererror)

Word eerst maar eens 30, of in elk geval volwassen DwaalSpoor.

tukkersterror
24-03-06, 22:55
Geplaatst door Divine_70
Word eerst maar eens 30, of in elk geval volwassen DwaalSpoor.

Maak je niet druk 30 haalt hij niet.

Hij woont in de buurt van de Kruiskade in Rotterdam.
En dat is levens gevaarlijk!!!

Dwaalspoor
24-03-06, 23:19
Geplaatst door tukkersterror
Maak je niet druk 30 haalt hij niet.

Hij woont in de buurt van de Kruiskade in Rotterdam.
En dat is levens gevaarlijk!!!

Fout, ik woon bij de Witte de Withstraat, een steenworp van de kruiskade af. Om precies te zijn de buurt waar laatst 3 kennissen zijn doodgeschoten door een buurtgenoot. De buurt waar een paar jaar geleden iemand door zijn oog met een mitrailleur is geschoten. De buurt die in de jaren 70 en 80 berucht was om haar afrekeningen en illegale gokhuizen. de buurt waar al 2 keer een lijk in een tapijt in de singel is gevonden. De buurt waar minstens 3 eigenaren van sexclubs zijn afgemaakt ..etc.. Anyhow volgens het AD jarenlang de buurt waar de meeste misdaad plaats vindt in Nederland. Oow ja en waar al 2 jongens los van elkaar op 15 jarige leeftijd 2 mensen hebben doodgestoken en waar afgelopen Nieuwjaarsnacht een andere buurtgenoot wraak heeft genomen op iemand door hem met een pistool te vermoorden omdat ze hem met 10 op de nieuwe binenweg man in elkaar hadden geslagen. Moet ik nog verder gaan?

En nu komt het, de buurt heet Cool.

naam
24-03-06, 23:24
Geplaatst door Dwaalspoor
Fout, ik woon bij de Witte de Withstraat, een steenworp van de kruiskade af. Om precies te zijn de buurt waar laatst 3 kennissen zijn doodgeschoten door een buurtgenoot. De buurt waar een paar geleden iemand door zijn oog met een mitrailleur is geschoten. De buurt die in de jaren 70 en 80 berucht was om haar afrekeningen en illegale gokhuizen. de buurt waar al 2 keer een lijk in een tapijt in de singel is gevonden. De buurt waar minstens 3 eigenaren van sexclubs zijn afgemaakt ..etc.. Anyhow volgens het AD jarenlang de buurt waar de meeste misdaad plaats vindt in Nederland. Oow ja en waar al 2 jongens los van elkaar op 15 jarige leeftijd 2 mensen hebben doodgestoken en waar afgelopen Nieuwjaarsnacht een andere buurtgenoot wraak geehft genomen op iemand door hem met een pistool te vermoorden omdat ze hem met 10 op de nieuwe binenweg man in elkaar hadden geslagen. Moet ik nog verder gaan?

En nu komt het, de buurt heet Cool.

Jij stoer? :motorzaag

Dwaalspoor
24-03-06, 23:27
Geplaatst door naam
Jij stoer? :motorzaag

Ik ben niet stoer, ik geef ermee aan dat ik al die shit met gemak overleef en overleefd heb. Ik ben een nette burger die zich netjes aan de wet houdt.

Was nog vergeten dat mijn buurman een andere buurvrouw heeft vermoord door haar keel dicht te knijpen.

Divine_70
24-03-06, 23:29
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik ben een nette burger die zich netjes aan de wet houdt.



Nette burgers schelden hun landgenoten de botten niet vol DwaalSpoor. :moe:

Dwaalspoor
24-03-06, 23:35
Geplaatst door Divine_70
Nette burgers schelden hun landgenoten de botten niet vol DwaalSpoor. :moe:

In mijn buurt is het normaal om lastige aarsvliegen op een scheldpartij te tracteren als ze nutteloos ouwehoeren en je lastig vallen. In mijn buurt is het eerste wat je moet leren, schelden anders red je het niet. Wat dat betreft ben ik perfect geintegreerd. Ik scheld ze allemaal de pokkepleuris als ze te ver gaan.

tukkersterror
24-03-06, 23:35
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik ben niet stoer, ik geef ermee aan dat ik al die shit met gemak overleef en overleefd heb. Ik ben een nette burger die zich netjes aan de wet houdt.

Was nog vergeten dat mijn buurman een andere buurvrouw heeft vermoord door haar keel dicht te knijpen.

Een rare vraag misschien maar heb jij een jaar of 8-10 geleden wel eens meegeholpen op de kermis mullerpier???

Divine_70
24-03-06, 23:36
Geplaatst door Dwaalspoor
In mijn buurt is het normaal om lastige aarsvliegen op een scheldpartij te tracteren als ze nutteloos ouwehoeren en je lastig vallen. In mijn buurt is het eerste wat je moet leren, schelden anders red je het niet. Wat dat betreft ben ik perfect geintegreerd. Ik scheld ze allemaal de pokkepleuris als ze te ver gaan.

Goh, heb jij ff geluk dan dat ik me hier nog niet heb laten gaan.
Want wat komt er na het schelden ? :tik:

Dwaalspoor
24-03-06, 23:37
Geplaatst door tukkersterror
Een rare vraag misschien maar heb jij een jaar of 8-10 geleden wel eens meegeholpen op de kermis mullerpier???

Nee wel 18 jaar geleden maar toen was het naast de mullerpier. Allemaal cokesnuivers die kermisgasten die kleine meisjes in bed lokken.

Dwaalspoor
24-03-06, 23:39
Geplaatst door Divine_70
Goh, heb jij ff geluk dan dat ik me hier nog niet heb laten gaan.
Want wat komt er na het schelden ? :tik:

Bij mij niets, want ik kan ze allemaal aan met schelden. Overigens haalt vrijwel niemand het in zijn hoofd om mij uit te schelden.

Divine_70
24-03-06, 23:41
Geplaatst door Dwaalspoor
Bij mij niets, want ik kan ze allemaal aan met schelden. Overigens haalt vrijwel niemand het in zijn hoofd om mij uit te schelden.

En ben je dan trots op jezelf als je mensen de huid vol kaffert ?
Het is voor mij toch duidelijk een teken van gebrek aan respect.

Dwaalspoor
24-03-06, 23:44
Geplaatst door Divine_70
En ben je dan trots op jezelf als je mensen de huid vol kaffert ?
Het is voor mij toch duidelijk een teken van gebrek aan respect.

Het is survival of the fittest anders komen ze te dichtbij en zien ze dat als teken van zwakte en moet je daadwerkelijk geweld gebruiken. En ik heb een bloedhekel aan geweld.

Maar om je eerlijk te zeggen hoef ik vrijwel nooit iemand uit te kafferen, ze kennen mij en mijn reputatie waardoor ik veel respect geniet van de mensen uit mijn buurt.

Divine_70
24-03-06, 23:45
Geplaatst door Dwaalspoor
Het is survival of the fittest anders komen ze te dichtbij en zien ze dat als teken van zwakte en moet je daadwerkelijk geweld gebruiken. En ik heb een bloedhekel aan geweld.

Dus menselijkheid is zwakte voor jou ?

Dwaalspoor
24-03-06, 23:47
Geplaatst door Divine_70
Dus menselijkheid is zwakte voor jou ?

Dat soort geitewollensokkengelul kennen ze niet.

Divine_70
24-03-06, 23:48
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat soort geitewollensokkengelul kennen ze niet.

Wie zijn ze ?

naam
24-03-06, 23:49
Geplaatst door Dwaalspoor
Het is survival of the fittest anders komen ze te dichtbij en zien ze dat als teken van zwakte en moet je daadwerkelijk geweld gebruiken. En ik heb een bloedhekel aan geweld.

Maar om je eerlijk te zeggen hoef ik vrijwel nooit iemand uit te kafferen, ze kennen mij en mijn reputatie waardoor ik veel respect geniet van de mensen uit mijn buurt.


Je bent trots op je reputatie? :handbang:

Als jij geweld gebruikt dan ben jij de sterkste toch?

naam
24-03-06, 23:52
Geplaatst door Dwaalspoor
In mijn buurt is het normaal om lastige aarsvliegen op een scheldpartij te tracteren als ze nutteloos ouwehoeren en je lastig vallen. In mijn buurt is het eerste wat je moet leren, schelden anders red je het niet. Wat dat betreft ben ik perfect geintegreerd. Ik scheld ze allemaal de pokkepleuris als ze te ver gaan.


Goed voor jou.

Divine_70
24-03-06, 23:53
Geplaatst door Dwaalspoor


Maar om je eerlijk te zeggen hoef ik vrijwel nooit iemand uit te kafferen, ze kennen mij en mijn reputatie waardoor ik veel respect geniet van de mensen uit mijn buurt.

Je hebt je bericht veranderd zie ik, op wel gedeelte van je reputatie ben je trots ?
Als je hier op Maroc.nl al moet schelden om je gelijk te halen, durf ik er bijna niet over na te denken hoe je in het dagelijks leven met je medemens omgaat.

tukkersterror
24-03-06, 23:55
Geplaatst door Divine_70
Wie zijn ze ?

Een coke snuivende kermisgast die hoogst waarschijnlijk op de parkkade ooit eens voor mij heeft gewerkt

Divine_70
24-03-06, 23:58
Geplaatst door tukkersterror
Een coke snuivende kermisgast die hoogst waarschijnlijk op de parkkade ooit eens voor mij heeft gewerkt

Dwaalspoor ?

Dwaalspoor
25-03-06, 00:03
Geplaatst door naam
Je bent trots op je reputatie? :handbang:

Als jij geweld gebruikt dan ben jij de sterkste toch?

Cool!

Nee ik denk het niet, maar ik ben wel de meest wraakzuchtige die ze tot de hel blijft achtervolgen als het moet en ik heb nog eens 3 broers. :hihi:

Aicha1976
25-03-06, 00:05
Geplaatst door Dwaalspoor
Kijk dat is oke, daar heb ik totaal geen problemen mee, zo hoort het !



Boys will be boys :gniffel:

naam
25-03-06, 00:10
Geplaatst door Dwaalspoor
Cool!

Nee ik denk het niet, maar ik ben wel de meest wraakzuchtige die ze tot de hel blijft achtervolgen als het moet en ik heb nog eens 3 broers. :hihi:

Is er nou iets waar jij energie van krijgt. Je zit hier op het forum vaak te kankeren en te schelden en je ongenoegen te ventileren over iedereen die iets anders vindt dan jij, maar waar wordt jij nou wel enthousiast van.

tukkersterror
25-03-06, 00:11
Geplaatst door Divine_70
Dwaalspoor ?

Weet het niet zeker, maar het verhaal van zijn buurvrouw die is gewurgd komt mij heel bekend voor.

Maar dan moet hij wonen in een zijstraat van de Rotterdamsedijk 2 hoog!

Nee ik denk het niet, maar ik ben wel de meest wraakzuchtige die ze tot de hel blijft achtervolgen als het moet en ik heb nog eens 3 broers.

Ja als die van het zelfde kaliber zijn als jij??? :vingers: :stomp: :haha:

Dwaalspoor
25-03-06, 00:15
Geplaatst door Divine_70
Je hebt je bericht veranderd zie ik, op wel gedeelte van je reputatie ben je trots ?
Als je hier op Maroc.nl al moet schelden om je gelijk te halen, durf ik er bijna niet over na te denken hoe je in het dagelijks leven met je medemens omgaat.

Niet verandert maar aangevuld.

Kijk maar goed wanneer ik scheld, er is altijd een reden. Ik wordt kribbig van schijnheilige insteken en dom gezeur. Ik hou van directe taal zonder domme spelletjes. En ik vind echt dat jij te vaak nutteloos zeurt zonder dat je inhoudelijk op de zaken ingaat.

Overigens word ik vaak genoeg zelf uitgescholden, mij zul je er nooit over horen klagen.

Toen ik hier voor het eerst kwam prikken vonden ze me allemaal te droog en saai en wilden ze emoties van me zien. Ik was denk ik wel de netste prikker die altijd braaf, geduldig en serieus op de zaken inging terwijl ik vaak uitgescholden werd.

Ook werd ik vaak in de maling genomen door xenofoben die maar ellenlange spelletjes speelden. Daar werd niet tegen opgetreden. Mijn breaking point was dat CC mijn moeder altijd ging uitschelden en zij daar zonder strafpunten mee wegkwam

Nu hier hebben ze mijn emoties en kom ik voor mezelf op zoals ik dat gewend ben in mijn buurt.

Divine_70
25-03-06, 00:17
Geplaatst door tukkersterror



Ja als die van het zelfde kaliber zijn als jij??? :vingers: :stomp: :haha:

Wat nou kaliber.
Het genre Dwaalspoor blijkt in werkelijkheid vaak een grijze muis.
Gooien al hun frustratie hier eruit, en kunnen dan weer de brave Hendrik spelen als ze de PC af sluiten.

Ik ga niet op hem schelden,

A- Dat is ver beneden mijn niveau.
B- Het is me de moeite niet waard mijn energie te verspillen aan een puber.

Maar 1 troost, als hij het niet meer trekt kan ie altijd nog zijn drie grote broers inschakelen.

Dwaalspoor
25-03-06, 00:19
Geplaatst door tukkersterror
Weet het niet zeker, maar het verhaal van zijn buurvrouw die is gewurgd komt mij heel bekend voor.

Maar dan moet hij wonen in een zijstraat van de Rotterdamsedijk 2 hoog!

Ja als die van het zelfde kaliber zijn als jij??? :vingers: :stomp: :haha:

Ik heb nog nooit harddrugs, pilletjes etc..of drank in mijn leven gebruikt. (daaraan onleen ik een deel van mijn reputatie, ik ben denk ik de enige uit de buurt die dat niet gebruikte) Die vermoorde buurvrouw woonde in een zijstraat van de oude binnenweg.

Rotterdamsedijk ligt niet in Cool.

naam
25-03-06, 00:21
Geplaatst door Dwaalspoor
Niet verandert maar aangevuld.

Kijk maar goed wanneer ik scheld, er is altijd een reden. Ik wordt kribbig van schijnheilige insteken en dom gezeur. Ik hou van directe taal zonder domme spelletjes. En ik vind echt dat jij te vaak nutteloos zeurt zonder dat je inhoudelijk op de zaken ingaat.

Overigens word ik vaak genoeg zelf uitgescholden, mij zul je er nooit over horen klagen.

Toen ik hier voor het eerst kwam prikken vonden ze me allemaal te droog en saai en wilden ze emoties van me zien. Ik was denk ik wel de netste prikker die altijd braaf, geduldig en serieus op de zaken inging terwijl ik vaak uitgescholden werd.

Ook werd ik vaak in de maling genomen door xenofoben die maar ellenlange spelletjes speelden. Daar werd niet tegen opgetreden. Mijn breaking point was dat CC mijn moeder altijd ging uitschelden en zij daar zonder strafpunten mee wegkwam

Nu hier hebben ze mijn emoties en kom ik voor mezelf op zoals ik dat gewend ben in mijn buurt.

Wat me opvalt is dat je Nederlands beter wordt. Je zet ook keurig een spatie na een komma. Gezeur, maar het valt me wel op. :duim:

Divine_70
25-03-06, 00:22
Geplaatst door Dwaalspoor
Niet verandert maar aangevuld.

Kijk maar goed wanneer ik scheld, er is altijd een reden. Ik wordt kribbig van schijnheilige insteken en dom gezeur. Ik hou van directe taal zonder domme spelletjes. En ik vind echt dat jij te vaak nutteloos zeurt zonder dat je inhoudelijk op de zaken ingaat.



Ja hoor, dat zal het zijn, ik heb je al regelmatig iets gevraagd, om volwassen manier, maar als ik je lijk te raken reageer je gewoon niet meer, dat vertoont lef. :moe:
En ach, als er met jou alleen maar valt te communiceren op een kinderelijke manier door te gaan schelden, haak ik af.
Wat jij met andere chatters hebt/gehad interesseert me geen zak, projecteer dat niet op iemand die daar buiten staan
Ga niet denken dat ik me tot in het oneindige door jou laat beledigen Dwaalspoor, iemand kan heel ver gaan bij mij maar een keer houdt het op, ook jij kan te ver gaan.
Ik behandel mensen met respect en verwacht dat ook terug.
Als jij dat niet kan, negeer me dan helemaal, 1 klik op de knop en ik ben off.

:zwaai:

tukkersterror
25-03-06, 00:24
Geplaatst door Dwaalspoor
Overigens haalt vrijwel niemand het in zijn hoofd om mij uit te schelden.


Overigens word ik vaak genoeg zelf uitgescholden, mij zul je er nooit over horen klagen.

Volgens mij heeft hij een gespleten persoonlijkheid, gezien zijn twee uitspraken op deze topic. :droef: Arme jongen :zwaai:

Divine_70
25-03-06, 00:27
Geplaatst door tukkersterror
Volgens mij heeft hij een gespleten persoonlijkheid, gezien zijn twee uitspraken op deze topic. :droef: Arme jongen :zwaai:

:haha: Dat zou dan inderdaad een hoop verklaren.

Dwaalspoor
25-03-06, 00:28
Geplaatst door naam
Is er nou iets waar jij energie van krijgt. Je zit hier op het forum vaak te kankeren en te schelden en je ongenoegen te ventileren over iedereen die iets anders vindt dan jij, maar waar wordt jij nou wel enthousiast van.

Skaten op de lijnbaan en dan tussen de mensen door slalommen, of door Rotterdam op mooie gladde fietspaden een route uitrijden en lekker nietsnutten op een mooie warme dag op een terrasje zitten in de Witte de Withstraat en keuvelen met kennissen die ik tegenkom.

Oow ja en in boekhandels speuren naar interessante boeken voor mijn prive bibliotheek.

Dwaalspoor
25-03-06, 00:31
Geplaatst door tukkersterror
Volgens mij heeft hij een gespleten persoonlijkheid, gezien zijn twee uitspraken op deze topic. :droef: Arme jongen :zwaai:

Wat ben jij een domme sukkel zeg, of speel je spelletjes? Het ene ging over mijn prive leven en het andere ging over het forum hier.

Kijk dat bedoel ik nu met domme mensen waar ik kribbig van word. Mensen die denken mij te kunnen betrappen op leugens terwijl ik het niet nodig heb om te liegen in mijn leven. Ik lieg vrijwel nooit, dat is ook een feit waar ik mijn reputatie in mijn buurt aan te danken heb.

naam
25-03-06, 00:32
Geplaatst door Dwaalspoor
Skaten op de lijnbaan en dan tussen de mensen door slalommen, of door Rotterdam op mooie gladde fietspaden een route uitrijden en lekker nietsnutten op een mooie warme dag op een terrasje zitten in de Witte de Withstraat en keuvelen met kennissen die ik tegenkom.

Oow ja en in boekhandels speuren naar interessante boeken voor mijn prive bibliotheek.

Volgens mij ben je toch wel een toffe peer. :)

Dwaalspoor
25-03-06, 00:32
Geplaatst door Divine_70
:haha: Dat zou dan inderdaad een hoop verklaren.

Hier geef ik je een kans en zeg ik er maar niets van.

Dwaalspoor
25-03-06, 00:37
Geplaatst door naam
Volgens mij ben je toch wel een toffe peer. :)

Eerlijk gezegd ben ik zeer geliefd in de buurt, zowel bij de autochtonen, allochtonen, criminelen, de studiebollen, de ouderen en de bij de jonkies. Daarom heb ik een enorme zelfvertrouwen ondanks dat ik een waardeloos figuur, nietsnut, luilak en sukkel ben. Maar ik geef ze ook heel veel liefde terug.

Shit dit gaat weer teveel over mezelf. :hihi:

Vraag mark61 maar die heeft me 1 keer ontmoet in het echt.

tukkersterror
25-03-06, 00:41
Geplaatst door Dwaalspoor
Skaten op de lijnbaan en dan tussen de mensen door slalommen, of door Rotterdam op mooie gladde fietspaden een route uitrijden en lekker nietsnutten op een mooie warme dag op een terrasje zitten in de Witte de Withstraat en keuvelen met kennissen die ik tegenkom.

Oow ja en in boekhandels speuren naar interessante boeken voor mijn prive bibliotheek.

Toch een normaal mens............

Maar waarom jij scheldt heb je al uitgelegt en daar kan ik zo nu en dan geen respect voor op brengen.

Dat is jammer, want verder lijk je me (als ik tussen de regels doorleest) een toffe peer.

Dus soms snap ik je niet...........

Maar ik wens je verder een prettige avond want ik ga slapen, moet er morgen om 6:30 weer uit. :zwaai:

Divine_70
25-03-06, 00:43
Geplaatst door tukkersterror


Dat is jammer, want verder lijk je me (als ik tussen de regels doorleest) een toffe peer.



Die kant zou ik dan ook heel graag eens willen zien, maar blijkbaar kan DS dat alleen maar opbrengen bij de heren. :moe:

Divine_70
25-03-06, 00:45
Geplaatst door tukkersterror
Toch een normaal mens............

Maar waarom jij scheldt heb je al uitgelegt en daar kan ik zo nu en dan geen respect voor op brengen.

Dat is jammer, want verder lijk je me (als ik tussen de regels doorleest) een toffe peer.

Dus soms snap ik je niet...........

Maar ik wens je verder een prettige avond want ik ga slapen, moet er morgen om 6:30 weer uit. :zwaai:

Zo dan, maar jij bent vergevingsgezind, nadat ie jou de botten vol heeft gescholden.

Slaap lekker. :zwaai:

naam
25-03-06, 00:48
Geplaatst door Dwaalspoor
Eerlijk gezegd ben ik zeer geliefd in de buurt, zowel bij de autochtonen, allochtonen, criminelen, de studiebollen, de ouderen en de bij de jonkies. Daarom heb ik een enorme zelfvertrouwen ondanks dat ik een waardeloos figuur, nietsnut, luilak en sukkel ben. Maar ik geef ze ook heel veel liefde terug.

Shit dit gaat weer teveel over mezelf. :hihi:

Vraag mark61 maar die heeft me 1 keer ontmoet in het echt.

En overleefd! :fpetaf:

Aicha1976
25-03-06, 00:49
Geplaatst door Dwaalspoor
Nu hier hebben ze mijn emoties en kom ik voor mezelf op zoals ik dat gewend ben in mijn buurt.



Man doe niet zo overdreven met je 'buurt' Ik ken die straat op mijn duimpje en het staat eerder bekend als de 'artsy fartsy' straat van R'dam dan als een gevaarlijke straat. :auw2:


Pfff net of je 2 pac bent :ego:

Dwaalspoor
25-03-06, 00:52
Geplaatst door Divine_70
Die kant zou ik dan ook heel graag eens willen zien, maar blijkbaar kan DS dat alleen maar opbrengen bij de heren. :moe:

Als je mij goed volgt op dit forum zul je zien dat ik per vervelende reaktie van anderen vervelend terug doe en vrijwel nooit dat soort zaken meeneem naar andere topics of naar een normale reaktie van anderen. Wat dat betreft ben ik hier niet wraakzuchtig en geef ik iedereen een kans.

Verder ben in mijn prive leven al geliefd genoeg dat klootzakje spelen mij best wel bevalt op dit forum, dus wees op je hoede.

Dwaalspoor
25-03-06, 00:56
Geplaatst door Aicha1976
Man doe niet zo overdreven met je 'buurt' Ik ken die straat op mijn duimpje en het staat eerder bekend als de 'artsy fartsy' straat van R'dam dan als een gevaarlijke straat. :auw2:


Pfff net of je 2 pac bent :ego:

Fok jou bitch je weet geen moer. Het is pas sinds de jaren 90 na een doelbewuste ingreep van de gemeente dat de witte de wittestraat wat geworden is. Maar kom maar in de zijstraten tussen de buurtmensen eens rondparaderen als onbekende.

2pac is trouwens een sukkel met coole muziek.

Aicha1976
25-03-06, 01:02
Geplaatst door Dwaalspoor
Fok jou bitch je weet geen moer. Het is pas sinds de jaren 90 na een doelbewuste ingreep van de gemeente dat de witte de wittestraat wat geworden is. Maar kom maar in de zijstraten tussen de buurtmensen eens rondparaderen als onbekende.

2pac is trouwens een sukkel met coole muziek.



Ach gos, kijk nou toch, daar hebben we die emoties weer :haha: Maar mij fokken is iets wat je nooit zal lukken en een bitch ben jij, met je gezeur dag in dag uit :blij:

Ik heb jaren lang in Rotterdam gewoond, ik ontbeet, lunchte en dineerde iedere dag zowat in die straat. Dus ik ben niet onder de indruk van je stoere praat :o

Aicha1976
25-03-06, 01:11
Geplaatst door Dwaalspoor
Hallooo, mijn jongeheer heeft ook zijn charaf om het in jou te steken. Zoals ik al zei kom maar in de zijstraten rondparaderen en probeer ze maar uit.

Dat gelunch in de witte de withstraat doet elke sukkel daar hebben we het niet over, kom er maar wonen en schud daar eens met je kontje.


Bah, nu kom je niet alleen dom maar ook vulgair over :jammer:


En vervolgens ga je me ook nog uitdagen. Eerst vond ik je alleen irritant maar nu begin ik je toch erg wanhopig en zielig te vinden :aanwal:

Dwaalspoor
25-03-06, 01:32
Geplaatst door Aicha1976
Bah, nu kom je niet alleen dom maar ook vulgair over :jammer:

En vervolgens ga je me ook nog uitdagen. Eerst vond ik je alleen irritant maar nu begin ik je toch erg wanhopig en zielig te vinden :aanwal:

Ik ben een vieze hond als dat je niet bevalt blijf uit mijn buurt. Wie met modder speelt moet er niet raar van opkijken dat hij moddervlekken op zijn mooie kleertjes krijgt.

Aicha1976
25-03-06, 02:26
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik ben een vieze hond als dat je niet bevalt blijf uit mijn buurt. Wie met modder speelt moet er niet raar van opkijken dat hij moddervlekken op zijn mooie kleertjes krijgt.





Je geeft aan een vieze hond te zijn en ik vind dat ze die of met een rotschop naar het asiel moeten sturen of een spuitje moeten geven :lekpuh:

Normaliter bemoei ik me niet met je, ik vind je niet boeiend en je zeurt als een oud wijf maar vandaag voelde ik me geroepen te reageren op je zgn. stoere verhalen. Het is wel duidelijk dat je teveel tijd over hebt naast het skaten en prikken :rolleyes:


Kijk lieve kijkbuiskinderen, wees gewaarschuwd, dit gebeurt er wanneer kleine jongetjes de hele dag naar Cartoon Network kijken :slaap:

Aicha1976
25-03-06, 03:29
Geplaatst door Dwaalspoor
Neem zelf lekker een botaxspuitje en trap lekker je eigen hondje naar zijn mallemoer, ja die ene waarover je laatst zielig zat te doen omdat ie vol zat met ongedierte. Als je huisdierern neemt moet je ook voor ze zorgen in plaats van de hele dag op je luie reet te zitten.

Fok off troela ga lekker je nagels vijlen of over dikke Amerikaanse mannen op het strand in de antillen lullen met je sex-in-the-city trutvriendinnetjes.

Wat kom jij mij hier vertellen? Dat je wel eens een gelucht hebt op de witte de withstraat? Elke kantoortrutje heeft wel eens in de witte de with wat gevreten. Zeker bij bazar waar iedereen wordt opgelicht met goedekope vreten met dat goedkope interieur dat zogenaamd voor buitenlands culinair moet doorgaan maar wat alleen bestaat uit wat goedkoop vlees en voor de rest wordt versierd met een hoop sla en tomaten? Of wellicht bij Zatkini waar de eigenaar die graag bij het selecte hautaine volk wil horen maar nog steeds elke werkneemster in de kont knijpt zodat ze het niet langer dan een maand of twee volhouden? Mooi hoor dat je daar een versierde tosti met mes en vork naar binnen hebt gewerkt maar of je nu wat van de buurt weet mag joost weten.

Verder kijk ik nooit naar cartoon network soms kijk ik eens naar Samson, Piet Piraat of kabouter plop. Ook moet je de prikkers hier niet denigrerend kijkbuiskinderen noemen en voor mij bang maken, ze kunnen zelf wel bepalen met wie ze te maken hebben.

En nu opsodemieteren en ga met je fat ass schudden voor een beetje aandacht. Lelijke heks met je dikke neus. :fpuh:




Hypersensitiviteit kent vele vormen, dat blijkt maar weer eens. :o

Ach, laat eens kijken....het is botox by the way. Je schijnt mijn postings wel interessant te vinden, je kunt ze ook overslaan hoor. Wellicht kan je in plaats van over mijn hond te lezen eens surfen naar de CWI site. Zelfs voor jou moet er iets te doen zijn :wijs:

Dan kan je ipv 1 twee van die bollen kopen en hoeft die bakker jouw slap geouwehoer niet aan te horen. (dat was trouwens pas een interessante topic, werkelijk) En dan kan je misschien zelf een keer in Zatkine een tosti gaan eten ipv boos kijken naar die mensen die wel bijdragen aan het BNP. Want ik verdien geld terwijl ik op mijn luie (maar niet dikke) reet zit. :auw2:

Oh en jij mag me gerust een lelijke heks noemen hoor. Plaats anders een foto van jezelf, zodat we jou in al je schoonheid kunnen bewonderen :strik:

Dwaalspoor
25-03-06, 03:59
Geplaatst door Aicha1976
Hypersensitiviteit kent vele vormen, dat blijkt maar weer eens. :o

Ach, laat eens kijken....het is botox by the way. Je schijnt mijn postings wel interessant te vinden, je kunt ze ook overslaan hoor. Wellicht kan je in plaats van over mijn hond te lezen eens surfen naar de CWI site. Zelfs voor jou moet er iets te doen zijn :wijs:

Dan kan je ipv 1 twee van die bollen kopen en hoeft die bakker jouw slap geouwehoer niet aan te horen. (dat was trouwens pas een interessante topic, werkelijk) En dan kan je misschien zelf een keer in Zatkine een tosti gaan eten ipv boos kijken naar die mensen die wel bijdragen aan het BNP. Want ik verdien geld terwijl ik op mijn luie (maar niet dikke) reet zit. :auw2:

Oh en jij mag me gerust een lelijke heks noemen hoor. Plaats anders een foto van jezelf, zodat we jou in al je schoonheid kunnen bewonderen :strik:

Jij schijnt mijn postings interessant te vinden dat je graag terugkomt om met modder besmeurd te worden. Verder weet jij niet of ik wel of niet werk dus bespaar me je cwi shit.

En als ik broodjes koop koop ik altijd twee, namelijk een boterknoop en een chocoladebroodje. dat had je kunnen weten als je die topic goed gelezen had. Ik kijk wel uit om bij zatkini te eten, als je weet wat voor kakkerlakkenplaag daar heerst zou je wel beter weten. Overigens eet ik niet buiten de deur, alleen als we een (verplicht) personeelsuitje hebben, oeps nu verraad ik dat ik werk. daar gaat je BNP verhaal.

Anywayz de domste mensen vind ik wel de mensen die anderen proberen af te kraken met werken. Mensen die hun zelfbeeld ontlenen aan hun werk en het geld wat ze verdienen zijn wat mij betreft leeg van persoonlijkheid. Je lijkt zo een jerry springer ho met je ''but I have got a job''. Get the fuck out of here met je job alsof je daarmee op mij indruk maakt. :hihi:

Ik ben gewoon een lelijk mannetje daar hoef ik geen foto voor te plaatsen, dat kan ik je direct zeggen omdat ik, alweer, mijn persoonlijke geluk niet hoef te ontlenen aan mijn uiterlijk. Dat laat ik wel aan jou over met je ''blonde'' marocshit.

Aicha1976
25-03-06, 04:15
Geplaatst door Dwaalspoor
Jij schijnt mijn postings interessant te vinden dat je graag terugkomt om met modder besmeurd te worden. Verder weet jij niet of ik wel of niet werk dus bespaar me je cwi shit.

En als ik broodjes koop koop ik altijd twee, namelijk een boterknoop en een chocoladebroodje. dat had je kunnen weten als je die topic goed gelezen had. Ik kijk wel uit om bij zatkini te eten, als je weet wat voor kakkerlakkenplaag daar heerst zou je wel beter weten. Overigens eet ik niet buiten de deur, alleen als we een (verplicht) personeelsuitje hebben, oeps nu verraad ik dat ik werk. daar gaat je BNP verhaal.

Anywayz de domste mensen vind ik wel de mensen die anderen proberen af te kraken met werken. Mensen die hun zelfbeeld ontlenen aan hun werk en het geld wat ze verdienen zijn wat mij betreft leeg van persoonlijkheid. Je lijkt zo een jerry springer ho met je ''but I have got a job''. Get the fuck out of here met je job alsof je daarmee op mij indruk maakt. :hihi:

Ik ben gewoon een lelijk mannetje daar hoef ik geen foto voor te plaatsen, dat kan ik je direct zeggen omdat ik, alweer, mijn persoonlijke geluk niet hoef te ontlenen aan mijn uiterlijk. Dat laat ik wel aan jou over met je ''blonde'' marocshit.



Ach ga toch slapen, je zit tegen jezelf aan te lullen met je boterknoop en je chocoladebroodje :rolleyes:

Deze Jerry Springer ho is zo ongelooflijk verveeld door je te zien kruipen in de modder dat ik een cosmopolitan in elkaar ga brouwen en wat aan mijn french manicure ga doen :ego:

Jij blijft zeker he, och ja, je hebt niets anders te doen he, verschoppeling van de maatschappij :roker:

Dwaalspoor
25-03-06, 04:27
Geplaatst door Aicha1976
Ach ga toch slapen, je zit tegen jezelf aan te lullen met je boterknoop en je chocoladebroodje :rolleyes:

Deze Jerry Springer ho is zo ongelooflijk verveeld door je te zien kruipen in de modder dat ik een cosmopolitan in elkaar ga brouwen en wat aan mijn french manicure ga doen :ego:

Jij blijft zeker he, och ja, je hebt niets anders te doen he, verschoppeling van de maatschappij :roker:

Ga lekker zelf slapen ik heb het naar mijn zin, effe wachten totdat het 8 uur is kan ik van mijn twee broodjes genieten.

En ja joh je bent lekker cosmopolitan daar op de Antillen met de dikke Amerikaanse toeristen en drugssmokkelaars. En als je je verveelt rot je toch lekker op, ik hou je niet tegen.

Probeer maar een verschoppeling te zijn, zal je niet lukken om te overleven. Ik heb meer respect voor verschoppelingen dan voor meegaande ja-knikkers die hun leven en geluk laten bepalen door glossy modebladen.

tukkersterror
25-03-06, 08:23
Geplaatst door Dwaalspoor
Hallooo, mijn jongeheer heeft ook zijn charaf om het in jou te steken. Zoals ik al zei kom maar in de zijstraten rondparaderen en probeer ze maar uit.

Dat gelunch in de witte de withstraat doet elke sukkel daar hebben we het niet over, kom er maar wonen en schud daar eens met je kontje.

Ik zie dat jij je zelfs verlaagd tot deze uitspraken en dat tegen een vrouw die heel goed met de normen en waarden weet om te gaan.

Hou jij je nou maar bij de burka vrouwtjes die mannen geen hand geven maar liever homefiele neigingen hebben om hun maagdelijkheid te bewaren.

Ik denk dat ik mijn tijd op maroc.nl maar eens ga besteden aan jou om iedere topic af te zeiken, ook je goeie.

Gegroet ik ga voetballen!!!

Mill
25-03-06, 10:23
Het is een rare wereld. ZS wordt woedend als iemand doorheeft dat ie in een hippe yuppenbuurt woont, terwijl veel mensen juist een moord zouden doen voor een huisje in een trendy wijk. :confused:

Divine_70
25-03-06, 11:53
Geplaatst door Dwaalspoor
Als je mij goed volgt op dit forum zul je zien dat ik per vervelende reaktie van anderen vervelend terug doe en vrijwel nooit dat soort zaken meeneem naar andere topics of naar een normale reaktie van anderen. Wat dat betreft ben ik hier niet wraakzuchtig en geef ik iedereen een kans.

Maak je geen zorgen, ik lees genoeg van jou om te kunnen zien dat je behoorlijk beledigend uit de hoek komt zodra iemand het niet met je eens is of je tegen spreekt.
Dat meenemen van zaken uit andere topics heb ik je alleen al in dit topic 3x zien doen.



Geplaatst door Dwaalspoor
Verder ben in mijn prive leven al geliefd genoeg dat klootzakje spelen mij best wel bevalt op dit forum, dus wees op je hoede.

Oef, nee, nu maak je me bang. :rolleyes:

tukkersterror
25-03-06, 12:16
Geplaatst door Dwaalspoor
Get the fuck out of here met je job alsof je daarmee op mij indruk maakt. :hihi:

Ik ben gewoon een lelijk mannetje daar hoef ik geen foto voor te plaatsen, dat kan ik je direct zeggen omdat ik, alweer, mijn persoonlijke geluk niet hoef te ontlenen aan mijn uiterlijk. Dat laat ik wel aan jou over met je ''blonde'' marocshit.




Get the fuck out of here met je job alsof je daarmee op mij indruk maakt. :hihi:
Gezien de actie->reactie moet ze wel een overweldigende indruk op jou gemaakt hebben.


Ik ben gewoon een lelijk mannetje daar hoef ik geen foto voor te plaatsen, dat kan ik je direct zeggen omdat ik, alweer, mijn persoonlijke geluk niet hoef te ontlenen aan mijn uiterlijk. Dat laat ik wel aan jou over met je ''blonde'' marocshit.
Je voelt je in je eer aangetast zie ik, omdat een droombeeld die jij nastreeft ziet oplossen als sneeuw voor de zon, omdat je liever de vrouwen die de Islam als geloof hebben binnen moet blijven en zich niet mag presenteren aan de wereld.
Ik weet trouwens niet eens of zij moslim is, maar mocht het zo wezen, is zij een goede promotor van haar geloof.
Zij praat er over, ze kan meegaan in andermans denken, ze geeft op een nutrale manier kritiek en ze staat daar als een doelbewuste moderne vrouw die weet wat zij wil.
En daar kun je als moslim trots op wezen.

Maar of zij zo trots is op sommige moslims die haar beschimpen, zal zij zelf moeten beantwoorden.