PDA

Bekijk Volledige Versie : Rel op school in NL vanwege sexplaatjes in steegje op internet van medewerkster



Dwaalspoor
24-03-06, 20:17
http://www.zoomin.tv/videoplayer/?fuseaction=videolaunch&pid=algdagblad&id=208831&nbg=ftv

Gerard074
24-03-06, 21:33
Hier de foto's:


http://www.geenstijl.nl/mediabase/337/f61d2d41/index.html

tukkersterror
24-03-06, 22:22
Ik snap niet dat ze zich druk kunnen maken als twee volwassen mensen de liefde bedrijven.

1. De school kan haar niet ontslaan want het gebeurde in haar vrijetijd.

2. De gene die de foto's heeft gemaakt kon nog wel eens grote moelijkheden krijgen.

3. Ook personen die deze foto's verder verspreiden, kunnen aansprakelijk worden gesteld voor de schade die dit stel ondervinden.

:kotsen:

Aicha1976
24-03-06, 22:27
Geplaatst door tukkersterror
Ik snap niet dat ze zich druk kunnen maken als twee volwassen mensen de liefde bedrijven.

1. De school kan haar niet ontslaan want het gebeurde in haar vrijetijd.

2. De gene die de foto's heeft gemaakt kon nog wel eens grote moelijkheden krijgen.

3. Ook personen die deze foto's verder verspreiden, kunnen aansprakelijk worden gesteld voor de schade die dit stel ondervinden.

:kotsen:


4. wat een lelijke rimpelkont, die wil je toch niet laten zien :wow:



Boodschappenlijstje: Dove firming lotion :vierkant:

III
24-03-06, 22:28
Geplaatst door tukkersterror
Ik snap niet dat ze zich druk kunnen maken als twee volwassen mensen de liefde bedrijven.

1. De school kan haar niet ontslaan want het gebeurde in haar vrijetijd.

2. De gene die de foto's heeft gemaakt kon nog wel eens grote moelijkheden krijgen.

3. Ook personen die deze foto's verder verspreiden, kunnen aansprakelijk worden gesteld voor de schade die dit stel ondervinden.

:kotsen:

Welnee:

1. De school kan haar altijd ontslaan. Men vindt wel een gelegitimeerde reden.
2. Dwaalspoor zal het nooit toegeven.
3. Die jongen zat in het complot, dat zie je toch aan zijn kop?
En die verspreiders blijven anoniem.

Dwaalspoor
24-03-06, 22:36
Geplaatst door III

2. Dwaalspoor zal het nooit toegeven.


Wat zal ik nooit toegeven?

Aicha1976
24-03-06, 22:43
Geplaatst door III
Welnee:

1. De school kan haar altijd ontslaan. Men vindt wel een gelegitimeerde reden. 2. Dwaalspoor zal het nooit toegeven.
3. Die jongen zat in het complot, dat zie je toch aan zijn kop?
En die verspreiders blijven anoniem.


Dat tijgerprintje zou al voldoende moeten zijn :lol:

tukkersterror
24-03-06, 22:43
Geplaatst door Aicha1976
4. wat een lelijke rimpelkont, die wil je toch niet laten zien :wow:



Boodschappenlijstje: Dove firming lotion :vierkant:

:stout: heb jij ook een rimpel bibs, want op je boodschappenlijstje staat :lol: DOVE FIRMING LOTION
:hihi: En dan is je bibs weer glad :verliefd:

O,jee divine:zweep:

III
24-03-06, 22:45
Geplaatst door Dwaalspoor
Wat zal ik nooit toegeven?

Dat van die foto's. :ego:

Dwaalspoor
24-03-06, 22:47
Geplaatst door III
Dat van die foto's. :ego:

Wat heb ik met de maker van de fotos te maken en waarom zou ik ontkennen dat de maker ern problemen mee zou krijgen en wat heeft mijn mening daaromtrent er überhaupt mee te maken?

Skidmark
24-03-06, 22:57
Geplaatst door Aicha1976
Dat tijgerprintje zou al voldoende moeten zijn :lol:

:hihi: dat verdient idd. een dikke prent van de smaakpolitie.

Aicha1976
24-03-06, 23:13
Geplaatst door Skidmark
:hihi: dat verdient idd. een dikke prent van de smaakpolitie.


Modepolitie, smaakpolitie zou hier weinig te zoeken hebben :D

naam
24-03-06, 23:16
Geplaatst door Skidmark
:hihi: dat verdient idd. een dikke prent van de smaakpolitie.


Maar één foto. Die vent die op de grond ligt ligt er niet veel beter bij.
Misschien had hij zich nog niet uitgeschreven. :D

Skidmark
24-03-06, 23:22
Geplaatst door Aicha1976
Modepolitie, smaakpolitie zou hier weinig te zoeken hebben :D

Komaan, zo'n pantermotiefje getuigt toch van een slechte smaak! :fpimp:

Aicha1976
24-03-06, 23:25
Geplaatst door tukkersterror
:stout: heb jij ook een rimpel bibs, want op je boodschappenlijstje staat :lol: DOVE FIRMING LOTION
:hihi: En dan is je bibs weer glad :verliefd:

O,jee divine:zweep:



Ik heb geen rimpelbillen , die Dove firming lotion is om zo te houden :fuckit2:



Vergelijk me aub niet met die overjarige lellebel die op de tocht staat :ego:

naam
24-03-06, 23:28
Geplaatst door Aicha1976
Ik heb geen rimpelbillen , die Dove firming lotion is om zo te houden :fuckit2:



Vergelijk me aub niet met die overjarige lellebel die op de tocht
staat :ego:


In warme oorden krijg je wel eerder rimpels en als ook nog op het strand ligt dan is het einde nabij.

:fpiraat:

Aicha1976
24-03-06, 23:29
Geplaatst door Skidmark
Komaan, zo'n pantermotiefje getuigt toch van een slechte smaak! :fpimp:


Ben ik helemaal met je eens. Maar ik geloof dat de smaakpolitie zich bezig houdt met eten en drinken :cheefbek:

III
24-03-06, 23:30
Geplaatst door Dwaalspoor
Wat heb ik met de maker van de fotos te maken en waarom zou ik ontkennen dat de maker ern problemen mee zou krijgen en wat heeft mijn mening daaromtrent er überhaupt mee te maken?

Oh, wou je zeggen dat jij de maker niet was?

naam
24-03-06, 23:33
Geplaatst door III
Oh, wou je zeggen dat jij de maker niet was?

Hij was degene die op de gond lag. :giechel:

Aicha1976
24-03-06, 23:44
Geplaatst door naam
In warme oorden krijg je wel eerder rimpels en als ook nog op het strand ligt dan is het einde nabij.

:fpiraat:



Pfff, wie heeft er in de Cosmo zitten bladeren :lol:



Trouwens allemaal vooroordelen. Je moet gewoon geluk hebben met je huidtype en die goed verzorgen. Ga maar eens kijken wie er hier met hun knar in de zon liggen, Nederlanders :duivels: Rimpels zijn tot daar aan toe maar wat dacht je van huidkanker :verward:


Shiiiiiiiit, stroom is uitgevallen en de zon is net onder, ik moet uitwijken :gsm:

naam
24-03-06, 23:47
Geplaatst door Aicha1976
Pfff, wie heeft er in de Cosmo zitten bladeren :lol:



Trouwens allemaal vooroordelen. Je moet gewoon geluk hebben met je huidtype en die goed verzorgen. Ga maar eens kijken wie er hier met hun knar in de zon liggen, Nederlanders :duivels: Rimpels zijn tot daar aan toe maar wat dacht je van huidkanker :verward:


Shiiiiiiiit, stroom is uitgevallen en de zon is net onder, ik moet uitwijken :gsm:

Eerst zien dan geloven. :stout:

Aicha1976
24-03-06, 23:50
Geplaatst door naam
Eerst zien dan geloven. :stout:



Als ik een webcam had zou ik het je laten zien. Het is hier echt helemaal donker :rambo:

tukkersterror
24-03-06, 23:51
Geplaatst door Aicha1976
Pfff, wie heeft er in de Cosmo zitten bladeren :lol:



Trouwens allemaal vooroordelen. Je moet gewoon geluk hebben met je huidtype en die goed verzorgen. Ga maar eens kijken wie er hier met hun knar in de zon liggen, Nederlanders :duivels: Rimpels zijn tot daar aan toe maar wat dacht je van huidkanker :verward:


Shiiiiiiiit, stroom is uitgevallen en de zon is net onder, ik moet uitwijken :gsm:

Je zegt Nederlanders met rimpels, uhh joe kwam toch ook oet hollansky en joe lig tog ook op die strant in c(r)uracao:lol:

Stroom rekening alweer niet betaald???:hihi:

naam
24-03-06, 23:53
Geplaatst door Aicha1976
Als ik een webcam had zou ik het je laten zien. Het is hier echt helemaal donker :rambo:

Geen maneschijn? :duivels:

tukkersterror
25-03-06, 00:00
Geplaatst door Aicha1976
Als ik een webcam had zou ik het je laten zien. Het is hier echt helemaal donker :rambo:

Daar kun je natuurlijk een topic voor maken om geld in te zamelen Aicha zoek sponsors voor webcam om haar achterste te laten zien als bewijs :hihi:
:stout: Wedden dat je binnenloopt:lol:

III
25-03-06, 00:17
Geplaatst door naam
Geen maneschijn? :duivels:

Niet nodig, het was slechts een stop die eruit was. Internetverbinding en de stroom benodigd voor bijbehorende computer en beeldscherm worden bij de buren afgetapt...
Ja, Aicha is héél aangepast!

naam
25-03-06, 00:26
Geplaatst door III
Niet nodig, het was slechts een stop die eruit was. Internetverbinding en de stroom benodigd voor bijbehorende computer en beeldscherm worden bij de buren afgetapt...
Ja, Aicha is héél aangepast!


Hoe weet jij dat????
LCD scherm heeft minder stroom nodig, dussss

III
25-03-06, 00:45
Geplaatst door naam
Hoe weet jij dat????
LCD scherm heeft minder stroom nodig, dussss

Minder stroom dan wat?

Aicha1976
25-03-06, 00:52
Geplaatst door III
Niet nodig, het was slechts een stop die eruit was. Internetverbinding en de stroom benodigd voor bijbehorende computer en beeldscherm worden bij de buren afgetapt...
Ja, Aicha is héél aangepast!



Ben weer terug....en de stroom ook :boogie:


Was me net snel gaan omkleden om richting Mambo Beach te gaan, daar was wel stroom. Kom ik buiten, besef ik me dat ik zonder stroom mijn tuinhek niet openkrijg :maf:

tukkersterror
25-03-06, 01:03
Geplaatst door Aicha1976
Ben weer terug....en de stroom ook :boogie:


Was me net snel gaan omkleden om richting Mambo Beach te gaan, daar was wel stroom. Kom ik buiten, besef ik me dat ik zonder stroom mijn tuinhek niet openkrijg :maf:

Ik ken die situatie van mij zwager, we hebben 6 uur vast gezeten toen de stroom uitviel.
De vrouwen buiten het hek en wij binnen het hek.

Zijn trouwens de dingen nog steeds zo gevaarlijk dat je hekken om je huis moet hebben???

Want een jaar of 7 geleden werd er bijna iedere week wel iemand thuis berooft ondanks de hekken.

naam
25-03-06, 01:04
Geplaatst door Aicha1976
Ben weer terug....en de stroom ook :boogie:


Was me net snel gaan omkleden om richting Mambo Beach te gaan, daar was wel stroom. Kom ik buiten, besef ik me dat ik zonder stroom mijn tuinhek niet openkrijg :maf:


Zoooo, das chique. :fpetaf:

Aicha1976
25-03-06, 01:10
Geplaatst door tukkersterror
Ik ken die situatie van mij zwager, we hebben 6 uur vast gezeten toen de stroom uitviel.
De vrouwen buiten het hek en wij binnen het hek.

Zijn trouwens de dingen nog steeds zo gevaarlijk dat je hekken om je huis moet hebben???

Want een jaar of 7 geleden werd er bijna iedere week wel iemand thuis berooft ondanks de hekken.


Mij gebeurt niets. Woon in een aparte woonwijk, er rijdt security rond, ik heb hekwerk, tralies voor de ramen en een alarmsysteem :D

Aicha1976
25-03-06, 01:11
Geplaatst door naam
Zoooo, das chique. :fpetaf:


Ik zat niet uit te sloven hoor :jammer:



Ok, ik heb een huurachterstand :hihi:

naam
25-03-06, 01:12
Geplaatst door Aicha1976
Mij gebeurt niets. Woon in een aparte woonwijk, er rijdt security rond, ik heb hekwerk, tralies voor de ramen en een alarmsysteem :D

Honden helpen ook goed. Al je honden hebt wordt er niet ingebroken. ;)

naam
25-03-06, 01:14
Geplaatst door Aicha1976
[B]Ik zat niet uit te sloven hoor :jammer:



Nee, wij zitten hier met 4 graden binnen en jij gaat naar het stand omdat je geen stroom hebt.


:cola:

tukkersterror
25-03-06, 01:17
Geplaatst door Aicha1976
Mij gebeurt niets. Woon in een aparte woonwijk, er rijdt security rond, ik heb hekwerk, tralies voor de ramen en een alarmsysteem :D

Die hebben jullie gezamelijk met zijn allen ingehuurd???
Wat dat was bij hun toen wel het geval, en toen was het inderdaad rustig in die wijk.

Maar dan woon jij daar heel mooi, grote tuin, dicht bij de zee en leuke huizen, beetje Amerikaans vond ik het als je het vergelijkt met het oude gedeelte van Willemstad.

Maar ik ga nu slapen. moet er over 5 uurtjes er weer uit!!!

:zwaai:

Aicha1976
25-03-06, 01:20
Geplaatst door naam
Honden helpen ook goed. Al je honden hebt wordt er niet ingebroken. ;)


Antillianen zijn bang van honden inderdaad, zelfs van mijn Engelse Cocker :vreemd:

Aicha1976
25-03-06, 01:20
Geplaatst door naam
Nee, wij zitten hier met 4 graden binnen en jij gaat naar het stand omdat je geen stroom hebt.


:cola:


Ik ben zo slim geweest te emigreren :roken:

Aicha1976
25-03-06, 01:23
Geplaatst door tukkersterror
Die hebben jullie gezamelijk met zijn allen ingehuurd???
Wat dat was bij hun toen wel het geval, en toen was het inderdaad rustig in die wijk.

Maar dan woon jij daar heel mooi, grote tuin, dicht bij de zee en leuke huizen, beetje Amerikaans vond ik het als je het vergelijkt met het oude gedeelte van Willemstad.

Maar ik ga nu slapen. moet er over 5 uurtjes er weer uit!!!

:zwaai:


Het zit bij de huurprijs inbegrepen. Al krijg ik de creeps van die 2 engerds die hier hun ronde doen :vreemd:

Slaap lekker en tot morgen :)

naam
25-03-06, 01:26
Geplaatst door Aicha1976
Het zit bij de huurprijs inbegrepen. Al krijg ik de creeps van die 2 engerds die hier hun ronde doen :vreemd:

Slaap lekker en tot morgen :)

Ga je nog leuke dingen doen morgen? Beetje chillen, op het strand liggen en naar dikke Amerikanen kijken.

III
25-03-06, 01:31
Geplaatst door Aicha1976
Antillianen zijn bang van honden inderdaad, zelfs van mijn Engelse Cocker :vreemd:

Grrrr, die grap wilde ik net maken, maar dan met Marokkanen! :watte?:

Aicha1976
25-03-06, 01:36
Geplaatst door naam
Ga je nog leuke dingen doen morgen? Beetje chillen, op het strand liggen en naar dikke Amerikanen kijken.



Morgen heb ik beloofd een vriendin te helpen met een surprise party voor haar vriend :rambo:

Die dikke Amerikanen zullen dus even moeten wachten helaas :o

Aicha1976
25-03-06, 01:38
Geplaatst door III
Grrrr, die grap wilde ik net maken, maar dan met Marokkanen! :watte?:


Antis en Mocros hebben meer gemeen met elkaar dan dat ze denken :roker:

naam
25-03-06, 01:40
Geplaatst door III
Minder stroom dan wat?

Een beeldbuis monitor.

naam
25-03-06, 01:42
Geplaatst door Aicha1976
Morgen heb ik beloofd een vriendin te helpen met een surprise party voor haar vriend :rambo:

Die dikke Amerikanen zullen dus even moeten wachten helaas :o

:wow: Weer een party, vervelend zeker. :blowen:

Aicha1976
25-03-06, 01:52
Geplaatst door naam
:wow: Weer een party, vervelend zeker. :blowen:



Jaja, net de jetset...vandaag maak ik tijd voor jullie pleps :ego:

naam
25-03-06, 01:54
Geplaatst door Aicha1976
Jaja, net de jetset...vandaag maak ik tijd voor jullie pleps :ego:

Ja, ja lach maar, wacht maar tot ik mijn jacht langs kom.

:wohaa:

Aicha1976
25-03-06, 01:56
Geplaatst door naam
Ja, ja lach maar, wacht maar tot ik mijn jacht langs kom.

:wohaa:


Die Levis Strauss jacht stond hier laatst, alles eromheen leek op een dingy :p

naam
25-03-06, 01:58
Geplaatst door Aicha1976
Die Levis Strauss jacht stond hier laatst, alles eromheen leek op een dingy :p

Vond ik ook. :maf2: Volgende keer nodig ik je uit.

naam
25-03-06, 01:59
Geplaatst door naam
Vond ik ook. :maf2: Volgende keer nodig ik je uit.

Ik dacht dat ik lag en niet stond. :blij:

Aicha1976
25-03-06, 02:07
Geplaatst door naam
Ik dacht dat ik lag en niet stond. :blij:



Blijkbaar weet je het zelf niet meer :wijs:





pff, beetje mij koorisjeren :jammer:

naam
25-03-06, 02:17
Geplaatst door Aicha1976
Blijkbaar weet je het zelf niet meer :wijs:





pff, beetje mij koorisjeren :jammer:


Merk het al, niet bij de Marine geweest en geen zeebenen. :traan1:

Aicha1976
25-03-06, 02:30
Geplaatst door naam
Merk het al, niet bij de Marine geweest en geen zeebenen. :traan1:



Ook deze topic is 'tot' :roken:


We're a team :lole:

Dwaalspoor
25-03-06, 05:59
Aangifte na publicatie seksfoto's op internet

BUSSUM - Een medewerkster van het Sint-Vintuscollege in Bussum heeft vrijdag aangifte gedaan omdat expliciete foto's van haar op internet zijn verschenen. De politie zoekt uit of sprake is van een strafbaar feit, verklaarde een woordvoerder van de politie Gooi- en Vechtstreek.

De foto's en verhalen doken deze week op. De vrouw heeft op straat seks met een jongeman, een meerderjarige student. Mogelijk is sprake van belediging of smaad, aldus de politie. De jongen zou een weddenschap hebben gehad met vrienden.

Volgens een verklaring van de school zijn de foto's zonder toestemming van de vrouw op internet verspreid. Het Sint-Vintuscollege benadrukt dat de dame geen onderwijzende taak heeft. Ze zit op dit moment ziek thuis.

De politie heeft twee drukbezochte internetpagina's (GeenStijl.nl en VKmag.nl) verzocht om de foto's te verwijderen. Desondanks zijn de beelden op ontelbare plaatsen op het web te vinden.

Beheerder D. Weesie van GeenStijl verklaarde vrijdagavond dat hij de foto's in eerste instantie heeft verwijderd. Omdat de foto's ook op televisie verschenen zijn ze onherkenbaar teruggezet op de site.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/35901961/Aangifte_na_publicatie_seksfoto_s_op_internet.html

III
25-03-06, 23:06
Geplaatst door naam
Een beeldbuis monitor.

Gratis stroom is gratis stroom.
Daar zal Aicha niet slechter door gaan slapen.
:maf:

III
25-03-06, 23:16
Geplaatst door Dwaalspoor
Een medewerkster van het Sint-Vintuscollege in Bussum heeft...

St. Vitus' dance, is a disorder effecting children and characterized by jerky, uncontrollable movements, either of the face or of the arms and legs
http://arthritis-symptom.com/s-z/St-Vitus'-dance.htm

gh.wille
26-03-06, 01:32
Geplaatst door Dwaalspoor
Aangifte na publicatie seksfoto's op internet

BUSSUM - Een medewerkster van het Sint-Vintuscollege in Bussum heeft vrijdag aangifte gedaan omdat expliciete foto's van haar op internet zijn verschenen. De politie zoekt uit of sprake is van een strafbaar feit, verklaarde een woordvoerder van de politie Gooi- en Vechtstreek.

De foto's en verhalen doken deze week op. De vrouw heeft op straat seks met een jongeman, een meerderjarige student. Mogelijk is sprake van belediging of smaad, aldus de politie. De jongen zou een weddenschap hebben gehad met vrienden.

Volgens een verklaring van de school zijn de foto's zonder toestemming van de vrouw op internet verspreid. Het Sint-Vintuscollege benadrukt dat de dame geen onderwijzende taak heeft. Ze zit op dit moment ziek thuis.

De politie heeft twee drukbezochte internetpagina's (GeenStijl.nl en VKmag.nl) verzocht om de foto's te verwijderen. Desondanks zijn de beelden op ontelbare plaatsen op het web te vinden.

Beheerder D. Weesie van GeenStijl verklaarde vrijdagavond dat hij de foto's in eerste instantie heeft verwijderd. Omdat de foto's ook op televisie verschenen zijn ze onherkenbaar teruggezet op de site.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/35901961/Aangifte_na_publicatie_seksfoto_s_op_internet.html

Wat een ophef he DWAALSPOOR ?
jE KUNT ER NIET GENOEG VAN KRIJGEN !
Om vooral hiermee aan te tonen hoe VERDERVELIJK de vrouwen hier in NEDERLAND zijn .
Als het een mannelijke concierge *(bij voorbeeld ) had geweest en die was verleid door een twintig jarige jonge meid had geen haan er naar gekraait !
Integendeel, dan had menig man verzucht :waarom overkomt mij dit nooit !!
Voor mij staat (ligt ) die goser hier voor LUL , persoonlijk had ik er toch echt niet aan moeten denken om op die leeftijd sex te bedrijven met een vrouw die m,n OPOE had kunnen zijn .
Nog ff terug te komen , dit soort gevallen zijn heus wel eerder voor gekomen , en door de moderne techniek is het geen moeite meer om zoiets wereld kundig te maken !
Vooral als het een DOORGESTOKEN KAART is , denk dat de vrouw in kwestie ondertussen wel ontnuchterd is zowel letterlijk als figuurlijk .

Wat zal je het druk krijgen DWAAL SPOOR , straks komen er ook nog foto,s vrij van het MARINE schip , dan zijn alle HOLLANDSE Marineklanten aan randers of Homo,s en alle meiden hoeren natuurlijk .


P.S wel eens foto,s gezien van een Feestje aan het ''HOF '' van SADDAM ? die zijn hier toen meen ik verwijderd .
Maar speurneuzen weten ze echt wel te vinden .
Ach en anders blijven er toch nog genoeg mogelijkheden over , wel de camera in aanslag houden ,misschien kun je VERDONK wel snappen als ze verleid word , want dat is nog een (schoonheid )vergeleken bij de vrouw in kwestie ,dus als je geluk hebt wie weet ?

* Dan is het meteen een vieze ouwe vent die kinderen verkracht .

Dwaalspoor
26-03-06, 01:48
Geplaatst door gh.wille
Wat een ophef he DWAALSPOOR ?
jE KUNT ER NIET GENOEG VAN KRIJGEN !
Om vooral hiermee aan te tonen hoe VERDERVELIJK de vrouwen hier in NEDERLAND zijn .
Ala het een mannelijke concierge *(bij voorbeeld ) had geweest en die was verleid door een twintig jarige jonge meid had geen haan er naar gekraaid !
Integendeel, dan had menig man verzucht :waarom overkomt mij dit nooit !!
Voor mij staat (ligt ) die goser hier voor LUL , persoonlijk had ik er toch echt niet aan moeten denken om op die leeftijd sex te bedrijven met een vrouw die m,n OPOE had kunnen zijn .
Nog ff terug te komen , dit soort gevallen zijn heus wel eerder voor gekomen , en door de moderne techniek is het geen moeite meer om zoiets wereld kundig te maken !
Vooral als het een DOORGESTOKEN KAART is , denk dat de vrouw in kwestie ondertussen wel ontnuchterd is zowel letterlijk als figuurlijk .

Wat zal je het druk krijgen DWAAL SPOOR , straks komen er ook nog foto,s vrij van het MARINE schip , dan zijn alle HOLLANDSE Marineklanten aan randers of Homo,s en alle meiden hoeren natuurlijk .


P.S wel eens foto,s gezien van een Feestje aan het ''HOF '' van SADDAM ? die zijn hier toen meen ik verwijderd .
Maar speurneuzen weten ze echt wel te vinden .
Ach en anders blijven er toch nog genoeg mogelijkheden over , wel de camera in aanslag houden ,misschien kun je VERDONK wel snappen als ze verleid word , want dat is nog een (schoonheid )vergeleken bij de vrouw in kwestie ,dus als je geluk hebt wie weet ?

* Dan is het meteen een vieze ouwe vent die kinderen verkracht .

:hihi:

http://www.stadskrant.com/ImsFiles/5/5-37-2005111105340.jpg

gh.wille
26-03-06, 03:38
Geplaatst door Dwaalspoor
:hihi:

http://www.stadskrant.com/ImsFiles/5/5-37-2005111105340.jpg

indd, zeertreffend ! welke ben jij ?

:D

III
26-03-06, 05:25
Geplaatst door Dwaalspoor
:hihi:

http://www.stadskrant.com/ImsFiles/5/5-37-2005111105340.jpg

Dat zijn zeevarenden, maar met de marine hebben ze niets van doen...

Dwaalspoor
26-03-06, 05:35
Geplaatst door III
Dat zijn zeevarenden, maar met de marine hebben ze niets van doen...

Wie zegt dat ze wat met de marine te maken hebben? Net zo min dat ik wat met de school te maken heb.

III
26-03-06, 06:16
Geplaatst door Dwaalspoor
Wie zegt dat ze wat met de marine te maken hebben? Net zo min dat ik wat met de school te maken heb.

Je gaat me toch niet vertellen dat dit niet jouw gevat antwoord op g.h.wille's vraag was?
Ik dacht dat je dáárom met dat plaatje van het homoschip van die geestelijk verkrachter Piet Piraat kwam...
:lol:

Dwaalspoor
26-03-06, 06:49
Geplaatst door III
Je gaat me toch niet vertellen dat dit niet jouw gevat antwoord op g.h.wille's vraag was?
Ik dacht dat je dáárom met dat plaatje van het homoschip van die geestelijk verkrachter Piet Piraat kwam...
:lol:

Wat moet ik nou tegen willyboy zeggen? Wat kun je nou in godsnaam tegen hem zeggen als ie met zulke [censored] aankomt?

gh.wille
27-03-06, 00:04
Geplaatst door III
Dat zijn zeevarenden, maar met de marine hebben ze niets van doen...

En nog minder met deze tijd ! althans aan hun kleding te beoordelen . :haha:

III
27-03-06, 00:10
Geplaatst door Dwaalspoor
Wat moet ik nou tegen willyboy zeggen? Wat kun je nou in godsnaam tegen hem zeggen als ie met zulke [censored] aankomt?

:giechel:

tukkersterror
27-03-06, 00:31
Geplaatst door III
:giechel:

Ja lach maar ik vraag me af wat daar gestaan heeft :denk: iets heel ergs denk ik:lol:

gh.wille
27-03-06, 02:07
Geplaatst door tukkersterror
Ja lach maar ik vraag me af wat daar gestaan heeft :denk: iets heel ergs denk ik:lol:

Ik wil het wel invullen hoor niks mis mee hij bedoelt ARGUMENTEN ,
waar die niet tegen op kan .
:lol:

III
27-03-06, 02:17
Geplaatst door tukkersterror
Ja lach maar ik vraag me af wat daar gestaan heeft :denk: iets heel ergs denk ik:lol:

Weet je: er is niets veranderd aan de tekst.
Lachwekkend vond ik de reactie van Dwaalspoor op zich.

Cherry Bo
27-03-06, 08:52
Aangifte na publicatie seksfoto's op internet

"BUSSUM - Een medewerkster van het Sint-Vintuscollege in Bussum heeft vrijdag aangifte gedaan omdat expliciete foto's van haar op internet zijn verschenen. De politie zoekt uit of sprake is van een strafbaar feit, verklaarde een woordvoerder van de politie Gooi- en Vechtstreek.

De foto's en verhalen doken deze week op. De vrouw heeft op straat seks met een jongeman, een meerderjarige student. Mogelijk is sprake van belediging of smaad, aldus de politie. De jongen zou een weddenschap hebben gehad met vrienden.

Volgens een verklaring van de school zijn de foto's zonder toestemming van de vrouw op internet verspreid. Het Sint-Vintuscollege benadrukt dat de dame geen onderwijzende taak heeft. Ze zit op dit moment ziek thuis."



http://www.odeaandetechniek.nl/2004/images/Odes/fiets/fiets2.jpg

:stout:

Juliette
27-03-06, 10:52
Geplaatst door Cherry Bo
http://www.odeaandetechniek.nl/2004/images/Odes/fiets/fiets2.jpg

:stout:

Capito! :hihi:

Skidmark
27-03-06, 13:09
Geplaatst door gh.wille
Ik wil het wel invullen hoor niks mis mee hij bedoelt ARGUMENTEN ,
waar die niet tegen op kan .
:lol:

Vast!! ;)


:hihi: