PDA

Bekijk Volledige Versie : PvdA rellen in twente.



tukkersterror
24-03-06, 23:30
In de drie grote steden heeft de PvdA besloten om te gaan samenwerken met CDA tot groot ongenoegen van de bevolking.

Twentse bevolking vind het in strijd met de verkiezings uitslag dat PvdA gaat voor CDA.

Terwijl SP en PvdA de grootste winnaars waren.

Vele alochtonen in Hengelo hebben woedend gereageerd op dit besluit van de PvdA en voelen zich verraden door hun partij.

Een ronde door Veldwijk waar SP 45% van de stemmen kreeg, heeft totaal geen woorden voor de PvdA, Veldwijk is de wijk in Hengelo met een groot aantal Alochtonen, die hebben gestemd op de SP, dit door de chloortrein die door deze wijk loopt.

Verder heeft ongeveer 5% niet kunnen stemmen doordat zij geen stemkaart kregen.

Het lage vertrouwen in de Hengelose gemeenteraad is door fraude van het afglopen jaar nu nog verder gedaald.

Dhr. Frank Kerckraats wenst niet inhoudelijk in te gaan.

duende
25-03-06, 01:14
En dan vinden sommige prikkertjes hier de partij van de ambtenaren nog links ook. Triest.

Dwaalspoor
25-03-06, 01:42
Hier in Rotterdam willen ze de SP en groenlinks ook buiten de deur houden, Het liefst hadden ze geregeerd met Leefbaar Rotterdam, CDA en de VVD. Nu de VVD en Leefbaar hebben bedankt zitten ze met een moeilijke klus want ze zullen toch groenlinks of met de SP regeren.

Ik snap die haat niet naar de linkse partijen van de PVDA. Kennelijk is de pvda alleen in naam links en is het gewoon een middenpartij die naar rechts is geweken. Ik moet nog uitvinden wat ze tegen de SP en groenlinks hebben.

Ik heb hier al een topic uit het nrc geplaatst dat in de meeste gemeentes geen linkse college komt ondanks dat de linksen dat gemakkelijk kunnen.


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=180152

duende
25-03-06, 11:04
Geplaatst door Dwaalspoor
Hier in Rotterdam willen ze de SP en groenlinks ook buiten de deur houden, Het liefst hadden ze geregeerd met Leefbaar Rotterdam, CDA en de VVD. Nu de VVD en Leefbaar hebben bedankt zitten ze met een moeilijke klus want ze zullen toch groenlinks of met de SP regeren.

Ik snap die haat niet naar de linkse partijen van de PVDA. Kennelijk is de pvda alleen in naam links en is het gewoon een middenpartij die naar rechts is geweken. Ik moet nog uitvinden wat ze tegen de SP en groenlinks hebben.

Ik heb hier al een topic uit het nrc geplaatst dat in de meeste gemeentes geen linkse college komt ondanks dat de linksen dat gemakkelijk kunnen.


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=180152
Het privatiseren van de Nederlandse nutsbedrijven (energie)is door een paars kabinet in werking gezet. Het huidige Nederlandse vreemdelingen belijd is door de heer Cohen, burgemeester te Amsterdam verzonnen.
Wim Kok heeft op Neijenrode gestudeerd. En iemand die van Neijenrode komt is per definiteie geen vriend van Jantje Modaal en Greet Minima.
De PVDA is een regenten kliek. Erger nog dan rechts.

Victory
25-03-06, 11:10
Ik stem op SP volgende keer.

Bar
25-03-06, 11:18
Geplaatst door Victory
Ik stem op SP volgende keer.

Communisten haaaaaten moslims.
Daar zit je dus wel goed.

Victory
25-03-06, 11:25
Geplaatst door Bar
Communisten haaaaaten moslims.
Daar zit je dus wel goed.
Communisten haten alles wat met geloof te maken heeft. Ik heb liever Groenlinks aan de macht, maar dat gaat toch nooit lukken. En ik heb genoeg van de Jodenpartij PvdA.

Divine_70
25-03-06, 12:32
Het gaat er verdacht veel op lijken dat ik in 2007 voor het eerst maar eens mijn kiesrecht in de kliko doe verdwijnen.

Spoetnik
25-03-06, 13:27
Tijd voor massale demonstraties :)

tukkersterror
25-03-06, 13:35
Geplaatst door Spoetnik
Tijd voor massale demonstraties :)

YES!!!! :kalasniko Op naar den Haag!!!

Maar denk er aan Wouter Bos naait de minima en Willem Alexander Maxima!!!:hihi:

waterfiets
25-03-06, 13:41
Het kan natuurlijk ook dat de SP gewoon weigert water bij de wijn te doen omdat ze liever in de oppositie blijven. Misschien denken ze dat dat voordeel oplevert bij de volgende landelijke verkiezingen?

Divine_70
25-03-06, 19:07
Geplaatst door Spoetnik
Tijd voor massale demonstraties :)

FNV, kom maar op met die treinkaartjes, ik ben weer van de partij. :lole: