PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe schokkende onthullingen, homo-officier verkracht soldaat in zijn slaap



Dwaalspoor
24-03-06, 23:42
Nieuwe schokkende onthullingen

AMSTERDAM - In De Telegraaf morgen nieuwe onthullingen over ontucht in het leger. Ook mannelijke soldaten zijn regelmatig slachtoffer van seksueel geweld. In de krant het verhaal van een drieëntwintigjarige militair die twee jaar geleden in zijn slaap door een poedelnaakte, homofiele sergeant-majoor op brute wijze werd verkracht.

David
25-03-06, 11:12
'Dit gebeurt al jaren'

Slapende korporaal verkracht
door Ron Korver

DEN HAAG - Niet alleen vrouwen zijn binnen de krijgsmacht slachtoffer van seksueel geweld. Ook verkrachting van mannen komt regelmatig voor. Zo werd een 27-jarige korporaal twee jaar geleden tijdens een missie in Bosnië in zijn slaap door een naakte, dronken, homoseksuele sergeant-majoor op brute wijze verkracht.



De marine heeft een serieus probleem. Ze hoeven nu in ieder geval niet te gaan lullen of vrouwen wel of niet mee aan boord kunnen. Ze moeten die gasten gewoon manieren leren: val je collega's niet lastig.

Victory
25-03-06, 11:27
Tukker heeft ook een keer een man verkracht in zijn slaap.

Divine_70
25-03-06, 12:08
Geplaatst door Victory
Tukker heeft ook een keer een man verkracht in zijn slaap.

Hoe weet jij dat ?? Was jij het slachtoffer ?? :vreemd: :hihi:

Sallahddin
25-03-06, 12:23
Geplaatst door Dwaalspoor
Nieuwe schokkende onthullingen

AMSTERDAM - In De Telegraaf morgen nieuwe onthullingen over ontucht in het leger. Ook mannelijke soldaten zijn regelmatig slachtoffer van seksueel geweld. In de krant het verhaal van een drieëntwintigjarige militair die twee jaar geleden in zijn slaap door een poedelnaakte, homofiele sergeant-majoor op brute wijze werd verkracht.



Nou en ???
Gebeurt ook !
Je hebt ook Imams of priesters die jongentjes verkrachten en je hebt ook Imams of priesters die dat niet doen!!!

Divine_70
25-03-06, 12:27
Geplaatst door Sallahddin
Nou en ???
Gebeurt ook !
Je hebt ook Imams of priesters die jongentjes verkrachten en je hebt ook Imams of priesters die dat niet doen!!!

Nou en ?? :verward:
Alsof het bij het dagelijks leven hoort ? :kotsen:

David
25-03-06, 12:27
Geplaatst door Sallahddin
Nou en ???
Gebeurt ook !
Je hebt ook Imams of priesters die jongentjes verkrachten en je hebt ook Imams of priesters die dat niet doen!!!


Het is niet erg, want anderen doen het ook. Zoiets?

Sallahddin
25-03-06, 12:48
Geplaatst door Divine_70
Nou en ?? :verward:
Alsof het bij het dagelijks leven hoort ? :kotsen:

Doodnormaal,vind ik!...
Niks verbaast me meer ,bedoel ik :ik word niet makkelijk verbaasd ,beter gezegd want alles is mogelijk op deze wereld!

Sallahddin
25-03-06, 12:54
Geplaatst door David
Het is niet erg, want anderen doen het ook. Zoiets?

Je zit er naast!:
de wereld is zo vol met atrociteiten dat dat in het niets valt (ik wil niet begatalliseren!):doodnormaal dus !Af te keuren natuurlijk maar:
Er gebeuren erger dingen ook!

Divine_70
25-03-06, 18:49
Geplaatst door Sallahddin
Doodnormaal,vind ik!...
Niks verbaast me meer ,bedoel ik :ik word niet makkelijk verbaasd ,beter gezegd want alles is mogelijk op deze wereld!

Er gebeurt inderdaad van alles in deze wereld tegenwoordig........ MAAR........ dat wil niet zeggen dat we het mogen gaan zien als "normaal" , als het zover is is het einde van de menselijkheid nabij, met alle gevolgen van dien.
Ik zal dit nooit als normaal kunnen bestempelen, voor de persoon die het overkomt is het even erg als voor een ander die vermoord wordt.
Een ieder ondergaat zijn eigen leed, dat mag je niet gaan vergelijken met andere misdrijven.

~Panthera~
25-03-06, 19:35
Geplaatst door Sallahddin
Je zit er naast!:
de wereld is zo vol met atrociteiten dat dat in het niets valt (ik wil niet begatalliseren!):doodnormaal dus !Af te keuren natuurlijk maar:
Er gebeuren erger dingen ook!



Jij hebt geen flauw benul, waar je over praat.
"DAT" valt niet in het "niets" ? ja misschien in JOUW hoofd, maar dan ben je in mijn optiek niet normaal.

Ken jij mensen die "DAT" zijn overkomen ?
Ik wel, nl, en ik kan je verzekeren, dat er mensen bij zijn die inderdaad liever waren vermoord, dan te moeten verder leven na een verkrachting.
Nogmaals: je hebt geen flauw benul waar je over praat.

Dwaalspoor
25-03-06, 19:46
Geplaatst door Sallahddin
Nou en ???
Gebeurt ook !
Je hebt ook Imams of priesters die jongentjes verkrachten en je hebt ook Imams of priesters die dat niet doen!!!

Arme Sallah

Hij wilde eigenlijk opkomen voor homo's en laten zien dat hij geintegreerd is , krijgt ie meteen klapjes van iedereen! Ik begrijp je wel hoor salah. Misbruik komt overal voor. :hihi:

tukkersterror
25-03-06, 20:19
Geplaatst door Victory
Tukker heeft ook een keer een man verkracht in zijn slaap.

Dan ben ik homo en een verkrachter, maar altijd nog mens en dat kunnen we van een kruising varken + mens niet zegen want dan krijg je Victory als na geboorte!!!

Skidmark
25-03-06, 20:26
Geplaatst door Sallahddin
Je zit er naast!:
de wereld is zo vol met atrociteiten dat dat in het niets valt (ik wil niet begatalliseren!):doodnormaal dus !Af te keuren natuurlijk maar:
Er gebeuren erger dingen ook!

...En wat je zegt niet te willen doe je vervolgens net zo hard: bagetelliseren. Dat noemen we "lippendienst bewijzen"

"er zijn ergere dingen" is de grootste discussie-dooddoener die je je maar kunt bedenken. :moe:

:aanwal:

Divine_70
25-03-06, 20:35
Geplaatst door tukkersterror
Dan ben ik homo en een verkrachter, maar altijd nog mens en dat kunnen we van een kruising varken + mens niet zegen want dan krijg je Victory als na geboorte!!!

Misschien is er bij de geboorte van Vic een grote fout gemaakt, ze hebben de nageboorte gehouden en de baby weg gegooid, daar kan Vic niks aan doen. :hihi:

naam
25-03-06, 20:47
Geplaatst door Divine_70
Misschien is er bij de geboorte van Vic een grote fout gemaakt, ze hebben de nageboorte gehouden en de baby weg gegooid, daar kan Vic niks aan doen. :hihi:

http://www.standaard.be/assets/images_upload/FTR_ZAZAA1.MM.jpg

tukkersterror
25-03-06, 20:49
Geplaatst door Sallahddin
Doodnormaal,vind ik!...
Niks verbaast me meer ,bedoel ik :ik word niet makkelijk verbaasd ,beter gezegd want alles is mogelijk op deze wereld!
Je geeft het gevoel van deze verwrongen wereld goed weer, niets verbaast ons meer en dat is droevig voor woorden, maar ik begrijp wat je bedoeld!!

Baddha
25-03-06, 20:51
Geplaatst door tukkersterror
Dan ben ik homo en een verkrachter, maar altijd nog mens en dat kunnen we van een kruising varken + mens niet zegen want dan krijg je Victory als na geboorte!!!

Zet er dan op z'n minst een knipoogje bij ofzo. Dat Vic je vriendje niet is betekent niet dat je zo over 'm hoeft te praten.

Divine_70
25-03-06, 20:58
Geplaatst door naam
http://www.standaard.be/assets/images_upload/FTR_ZAZAA1.MM.jpg

:lol:

tukkersterror
25-03-06, 21:01
Geplaatst door ~Panthera~
Jij hebt geen flauw benul, waar je over praat.
"DAT" valt niet in het "niets" ? ja misschien in JOUW hoofd, maar dan ben je in mijn optiek niet normaal.

Ken jij mensen die "DAT" zijn overkomen ?
Ik wel, nl, en ik kan je verzekeren, dat er mensen bij zijn die inderdaad liever waren vermoord, dan te moeten verder leven na een verkrachting.
Nogmaals: je hebt geen flauw benul waar je over praat.

Ik heb het gelukkig nooit mee hoeven te maken maar ik denk ook dat dit het ergste is wat een mens kan overkomen.
Maar aan de andere kant is een mens momenteel zo murm geslagen dat ze apatisch gaan reageren.
Of zich zelf in de beschreming nemen door te reageren dat er ergere dingen zijn in de wereld.

Er zat ooit bij mij in de klas een meisje, die op de vraag van wat wil jij later worden antwoorde "een hoer" wij hebben met zijn allen gelachen, want we dachten dat zij een grap maakte om s'middags om een uur of 2.
Om drie uur heeft ze aangifte gedaan van misbruik en om 15:20 sprong ze voor de trein.
Dus oordeel nooit te zwaar op iemand die zulke antwoorden geeft...............

tukkersterror
25-03-06, 21:04
Geplaatst door Baddha
Zet er dan op z'n minst een knipoogje bij ofzo. Dat Vic je vriendje niet is betekent niet dat je zo over 'm hoeft te praten.

Sory Vic. :zweep: :zweep: :zweep:

~Panthera~
25-03-06, 21:06
Geplaatst door tukkersterror
Ik heb het gelukkig nooit mee hoeven te maken maar ik denk ook dat dit het ergste is wat een mens kan overkomen.
Maar aan de andere kant is een mens momenteel zo murm geslagen dat ze apatisch gaan reageren.
Of zich zelf in de beschreming nemen door te reageren dat er ergere dingen zijn in de wereld.

Er zat ooit bij mij in de klas een meisje, die op de vraag van wat wil jij later worden antwoorde "een hoer" wij hebben met zijn allen gelachen, want we dachten dat zij een grap maakte om s'middags om een uur of 2.
Om drie uur heeft ze aangifte gedaan van misbruik en om 15:20 sprong ze voor de trein.
Dus oordeel nooit te zwaar op iemand die zulke antwoorden geeft...............


Yep, welcome to the real world. :fpetaf:
Lachen he ?
De pest is ook dat mensen apatisch reageren; zo veranderd er dus nooit iets.
Fijn voor de slachtoffers. :moe:

tukkersterror
25-03-06, 21:20
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, welcome to the real world. :fpetaf:
Lachen he ?
De pest is ook dat mensen apatisch reageren; zo veranderd er dus nooit iets.
Fijn voor de slachtoffers. :moe:

Ik weet het ik weet het, mensen zoals jij, ik en nog vele anderen zullen de strijd tegen iedere vorm van geweld nooit toestaan en er voor blijven strijden (hoop ik) tot aan ons einde en misschien kunnen we er 1 of 2 overtuigen van ons gelijk, maar dat is voor mij de moeite waard.
Want dan zijn er twee mensen bespaart gebleven van ellende!

Toen de muur viel, dacht ik eindelijk vrede, maar helaas het was het begin van iets nieuws!!!

En zo zullen we altijd, zolang er geen vertrouwen is wel blijven strijden tegen de future. Ironisch genoeg!!!

~Panthera~
25-03-06, 21:29
Geplaatst door tukkersterror
Ik weet het ik weet het, mensen zoals jij, ik en nog vele anderen zullen de strijd tegen iedere vorm van geweld nooit toestaan en er voor blijven strijden (hoop ik) tot aan ons einde en misschien kunnen we er 1 of 2 overtuigen van ons gelijk, maar dat is voor mij de moeite waard.
Want dan zijn er twee mensen bespaart gebleven van ellende!

Toen de muur viel, dacht ik eindelijk vrede, maar helaas het was het begin van iets nieuws!!!

En zo zullen we altijd, zolang er geen vertrouwen is wel blijven strijden tegen de future. Ironisch genoeg!!!


Jammer dat mensen hun "gelijk" altijd moeten halen BUITEN zichzelf, uit bijbels en andere boeken.
Vandaar dat je ook altijd angst ziet in de ogen van mensen.
Het "gelijk" heb je al meegekregen; simpelweg luisteren naar je "gut-feeling".
Wordt het leven ineens een stuk simpeler.

Baddha
25-03-06, 21:36
Geplaatst door ~Panthera~
Jammer dat mensen hun "gelijk" altijd moeten halen BUITEN zichzelf, uit bijbels en andere boeken.
Vandaar dat je ook altijd angst ziet in de ogen van mensen.
Het "gelijk" heb je al meegekregen; simpelweg luisteren naar je "gut-feeling".
Wordt het leven ineens een stuk simpeler.

Jij noemt het buiten zichzelf, maar veel van die mensen zien hun heilige geschriften als een deel van hun eigen identiteit. Nou ja, de delen die in hun straatje passen dan :knipoog:

tukkersterror
25-03-06, 21:48
Geplaatst door ~Panthera~
Jammer dat mensen hun "gelijk" altijd moeten halen BUITEN zichzelf, uit bijbels en andere boeken.
Vandaar dat je ook altijd angst ziet in de ogen van mensen.
Het "gelijk" heb je al meegekregen; simpelweg luisteren naar je "gut-feeling".
Wordt het leven ineens een stuk simpeler.

Nou dat hoop ik niet, want dan zouden de mensen hun gelijk willen halen uit twee mensen die ooit eens de bijbel en de koran hebben geschreven, naar het woord van God.

Maar wees nou eerlijk, als ik voor God zou staan en ik zou de mens een nieuw boek moeten brengen waar de waarden van God instaan, en ik zou een paar uurtjes daarvoor iets fout hebben gedaan, dan zou ik ook net als ieder mens het heilige boek in mijn voordeel aanpassen.

En neem van mij aan dat Mozes en Mohammed ook geen heiligen waren voor zij het woord van God ontvingen.

De ene was zakenmens en de andere gebruikte geweld toen hij de berg afkwam.

En je hebt gelijk het gelijk heb je meegekregen net als een ieder, maar jou gelijk hoef het mijne niet te wezen en mijn gelijk het jouwe niet.
Yep de angst regeert door wantrouwen.
Maar ik vertrouw (helaas) ieder mens en dier tot dat ze mijn vertrouwen beschamen.

Maar dan is het ook echt over en uit.
Vertrouw in je doen en laten dan vertrouw je ook een ander.

tukkersterror
25-03-06, 22:00
Geplaatst door Baddha
Jij noemt het buiten zichzelf, maar veel van die mensen zien hun heilige geschriften als een deel van hun eigen identiteit. Nou ja, de delen die in hun straatje passen dan :knipoog:

Nu ga ik een keer heel hard en kort door de bocht.

Hoe kan jij je eigen identiteit zien in de heilige geschriften die zijn gedicteerd door God maar geschreven door een onbetrouwbaar persoon als een mens.

Ik haal uit het heilig boek het goede.
Het goede voor mij en mijn medemens en dat geeft mij een heel goed gevoel, zelfs soms een perfect gevoel.

Maar als er in de heilige boeken staat dat ik mijn broeder of zuster moet doden en dood zwijgen omdat zij iets fout hebben gedaan gaat er bij mij niet in.
Want net als kinderen laat ik mijn mede mens niet vallen op 1 misstap.

Zou het zo wezen dat ik dit wel moet doen, zal ik mij ook verantwoorden tegenover God en net zo'n discussie met hem aangaan als nu met "de mens".

Wat een zwaar onderwerp zeg, wie heeft dit bedacht??? :hihi:

Baddha
25-03-06, 22:10
Geplaatst door tukkersterror
Nu ga ik een keer heel hard en kort door de bocht.

Hoe kan jij je eigen identiteit zien in de heilige geschriften die zijn gedicteerd door God maar geschreven door een onbetrouwbaar persoon als een mens.

Ik haal uit het heilig boek het goede.
Het goede voor mij en mijn medemens en dat geeft mij een heel goed gevoel, zelfs soms een perfect gevoel.

Maar als er in de heilige boeken staat dat ik mijn broeder of zuster moet doden en dood zwijgen omdat zij iets fout hebben gedaan gaat er bij mij niet in.
Want net als kinderen laat ik mijn mede mens niet vallen op 1 misstap.

Zou het zo wezen dat ik dit wel moet doen, zal ik mij ook verantwoorden tegenover God en net zo'n discussie met hem aangaan als nu met "de mens".

Wat een zwaar onderwerp zeg, wie heeft dit bedacht??? :hihi:

Tja, het is niet mijn eigen idee hè. Ik ben niet gelovig, maar voor anderen voelt het wel zo.

Overigens denk ik dat de zaken die jij beschrijft vooral vanuit culturele achtergrond zijn ingegeven en niet zozeer vanuit religieuze.

Divine_70
26-03-06, 13:17
Geplaatst door Baddha
veel van die mensen zien hun heilige geschriften als een deel van hun eigen identiteit. Nou ja, de delen die in hun straatje passen dan :knipoog:


En lezen zoals ze het willen lezen, daarom ook dat je vele vele verschillende soorten uitleg krijgt aan het geloof. :jammer:

Sallahddin
28-03-06, 14:01
Geplaatst door Dwaalspoor
Arme Sallah

Hij wilde eigenlijk opkomen voor homo's en laten zien dat hij geintegreerd is , krijgt ie meteen klapjes van iedereen! Ik begrijp je wel hoor salah. Misbruik komt overal voor. :hihi:


Ik ben even weg geweest en nou dit!!!....:
Ik "opkomen voor homo's???...je bent zeker op het verkeerd adres,ik ben juist een feltegenstander van die homo-heiza!!!
"...laten zien dat ik geeintegreerd ben..."....laat me niet lachen !...daar denk ik nooit aan (integreren) want ik ben tegen die concept zoals die wordt opgelegd!
Wat ik zei had ik gewoon beter kunnen formuleren zodat er geen misverstand kan ontstaan,maar ,tja ,dit is geen litterair rubriek ,en bij gebrek aan tijd schrijf je dingen die je anders bedoelde:
Doodnormaal in de zin van :kan gebeuren in deze sinister en ziek wereld ,dus waaroom doen alsof zoiets uit een ander planeet komt !!!



P.S.:die "moraal predikers" van "Panthera en de rest..."zouden niet van hun stuk kunnen raken als die kunnen ophouden zo snel anderen te beoordelen ,leren nuanceren en relativeren en dingen in hun contexten plaatsen in een ziek maatschappij die "ingredienten" in zich heeft voor alle mogelijke excessen en perversiteiten!!!!!!!!!!!

Dwaalspoor
28-03-06, 15:40
Geplaatst door Sallahddin
Ik ben even weg geweest en nou dit!!!....:

Ik "opkomen voor homo's???...je bent aan het verkeerd adres, ik ben juist een fel tegenstander van die homo-heiza!!!
"...laten zien dat ik geeintegreerd ben..."....laat me niet lachen !...daar denk ik nooit aan (integreren) want ik ben tegen dat concept zoals die wordt opgelegd!

Wat ik zei had ik gewoon beter kunnen formuleren zodat er geen misverstand kan ontstaan,maar ,tja ,dit is geen literair rubriek, en bij gebrek aan tijd schrijf je dingen die je anders bedoelde:
Doodnormaal in de zin van: kan gebeuren in deze sinister en zieke wereld, dus waaroom doen alsof zoiets van een andere planeet komt !!!

P.S.:die "moraal predikers" van "Panthera en de rest..."zouden niet van hun stuk kunnen raken als die kunnen ophouden zo snel anderen te beoordelen ,leren nuanceren en relativeren en dingen in hun contexten plaatsen in een ziek maatschappij die "ingredienten" in zich heeft voor alle mogelijke excessen en perversiteiten!!!!!!!!!!!


:hihi:

Dutchguy
28-03-06, 15:43
Geplaatst door Sallahddin
Ik ben even weg geweest en nou dit!!!....:
Ik "opkomen voor homo's???...je bent zeker op het verkeerd adres,ik ben juist een feltegenstander van die homo-heiza!!!
"...laten zien dat ik geeintegreerd ben..."....laat me niet lachen !...daar denk ik nooit aan (integreren) want ik ben tegen die concept zoals die wordt opgelegd!
Wat ik zei had ik gewoon beter kunnen formuleren zodat er geen misverstand kan ontstaan,maar ,tja ,dit is geen litterair rubriek ,en bij gebrek aan tijd schrijf je dingen die je anders bedoelde:
Doodnormaal in de zin van :kan gebeuren in deze sinister en ziek wereld ,dus waaroom doen alsof zoiets uit een ander planeet komt !!!



P.S.:die "moraal predikers" van "Panthera en de rest..."zouden niet van hun stuk kunnen raken als die kunnen ophouden zo snel anderen te beoordelen ,leren nuanceren en relativeren en dingen in hun contexten plaatsen in een ziek maatschappij die "ingredienten" in zich heeft voor alle mogelijke excessen en perversiteiten!!!!!!!!!!!

....en weer uitademen. :strik:

~Panthera~
28-03-06, 16:50
Geplaatst door Sallahddin

P.S.:die "moraal predikers" van "Panthera en de rest..."zouden niet van hun stuk kunnen raken als die kunnen ophouden zo snel anderen te beoordelen ,leren nuanceren en relativeren en dingen in hun contexten plaatsen in een ziek maatschappij die "ingredienten" in zich heeft voor alle mogelijke excessen en perversiteiten!!!!!!!!!!!


Ik ben even weggeweest, en nou dit.

Weet niet wat je er meer bedoelt, maar dat deze maatschappij ziek is, dat weet ik al heel lang.
Ziek van de mensen die elkaar het licht niet in de ogen gunnen nl.
En dat zijn mensen die vinden dat homo's maar van de hoogste toren afgeflikkerd moeten worden ook.

Zullen we het even omdraaien: Moslims moeten van de hoogste toren, en nu eens kijken wat JIJ zou vinden.
Denk niet dat je erg blij zou zijn. :fplet:

Homo's dus ook niet. :moe:

En laat die moraal maar zitten, want die heb ik niet. :blowen:

tukkersterror
28-03-06, 17:06
Geplaatst door ~Panthera~

En laat die moraal maar zitten, want die heb ik niet. :blowen:

Je hebt wel moraal, niet veel this een ietsepietse maar je hebt het wel anders wil je geen moslims van een toren gooien :hihi:

:lol: Pantera door de bocht :stout: denk je aan het paaltje :hihi:

Divine_70
28-03-06, 17:08
Geplaatst door Sallahddin




P.S.:die "moraal predikers" van "Panthera en de rest..."zouden niet van hun stuk kunnen raken als die kunnen ophouden zo snel anderen te beoordelen ,leren nuanceren en relativeren en dingen in hun contexten plaatsen in een ziek maatschappij die "ingredienten" in zich heeft voor alle mogelijke excessen en perversiteiten!!!!!!!!!!!

Welja, laten we met z`n allen dit soort dingen leren accepteren en relativeren. :moe:
We zouden een vredige samenleving tegemoet gaan he ? :rolleyes:

tukkersterror
28-03-06, 17:18
Geplaatst door Sallahddin
Ik ben even weg geweest en nou dit!!!....:
Ik "opkomen voor homo's???...je bent zeker op het verkeerd adres,ik ben juist een feltegenstander van die homo-heiza!!!
"...laten zien dat ik geeintegreerd ben..."....laat me niet lachen !...daar denk ik nooit aan (integreren) want ik ben tegen die concept zoals die wordt opgelegd!
Wat ik zei had ik gewoon beter kunnen formuleren zodat er geen misverstand kan ontstaan,maar ,tja ,dit is geen litterair rubriek ,en bij gebrek aan tijd schrijf je dingen die je anders bedoelde:
Doodnormaal in de zin van :kan gebeuren in deze sinister en ziek wereld ,dus waaroom doen alsof zoiets uit een ander planeet komt !!!



P.S.:die "moraal predikers" van "Panthera en de rest..."zouden niet van hun stuk kunnen raken als die kunnen ophouden zo snel anderen te beoordelen ,leren nuanceren en relativeren en dingen in hun contexten plaatsen in een ziek maatschappij die "ingredienten" in zich heeft voor alle mogelijke excessen en perversiteiten!!!!!!!!!!!

Liever een moraal prediker dan de onzin die jij eruit kraamt, mijn god zeg hoe kan iemand zo kort door de bocht uit de hoek komen, het liefste zou ik je daar weer terug erin schoppen maar dan ben ik het zelfde als jij.........
Maar ik zie het al en Victory zij het al, de moslims links in nederland zijn ander!!!
Nou het klopt en ik zal vanavond mijn vrienden eens laten zijn hoe hun broeders in het westen hun geloof verkrachten!!!

Oja :wink: moest van Battha anders krijg ik weer op mijn "flikker"!!!

Baddha
28-03-06, 18:22
Geplaatst door tukkersterror
Liever een moraal prediker dan de onzin die jij eruit kraamt, mijn god zeg hoe kan iemand zo kort door de bocht uit de hoek komen, het liefste zou ik je daar weer terug erin schoppen maar dan ben ik het zelfde als jij.........
Maar ik zie het al en Victory zij het al, de moslims links in nederland zijn ander!!!
Nou het klopt en ik zal vanavond mijn vrienden eens laten zijn hoe hun broeders in het westen hun geloof verkrachten!!!

Oja :wink: moest van Battha anders krijg ik weer op mijn "flikker"!!!

:lole:

~Panthera~
28-03-06, 18:50
Geplaatst door tukkersterror
Je hebt wel moraal, niet veel this een ietsepietse maar je hebt het wel anders wil je geen moslims van een toren gooien :hihi:

:lol: Pantera door de bocht :stout: denk je aan het paaltje :hihi:


Welk paaltje ? http://www.cosgan.de/images/midi/boese/a085.gif

:hihi:

Divine_70
28-03-06, 18:55
Geplaatst door ~Panthera~
Welk paaltje ? http://www.cosgan.de/images/midi/boese/a085.gif

:hihi:


:zegniets: http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e015.gif

Sallahddin
29-03-06, 12:52
Geplaatst door tukkersterror
Liever een moraal prediker dan de onzin die jij eruit kraamt, mijn god zeg hoe kan iemand zo kort door de bocht uit de hoek komen, het liefste zou ik je daar weer terug erin schoppen maar dan ben ik het zelfde als jij.........
Maar ik zie het al en Victory zij het al, de moslims links in nederland zijn ander!!!
Nou het klopt en ik zal vanavond mijn vrienden eens laten zijn hoe hun broeders in het westen hun geloof verkrachten!!!

Oja :wink: moest van Battha anders krijg ik weer op mijn "flikker"!!!



Kom je niet verder dan nietszeggend macho-kletselerij ,niets inhoudelijks,"stoer" ventje achter een PC, maar goed...

Deze ziek maatschappij "produceert" zulke perversiteit :
je moet de ziekte aanpakken niet de symptomen in plaats van het hoofd in het zand steken en doen alsof het(deze perversiteit) uit een ander planeet komt: de elementair wet van oorzaken-gevolgen(pak de oorzaken aan dan !)!

Je bent eigenlijk geen reactie waard ...maar ja ...voor de vorm dan!!!

Sallahddin
29-03-06, 12:58
Geplaatst door Divine_70
Welja, laten we met z`n allen dit soort dingen leren accepteren en relativeren. :moe:
We zouden een vredige samenleving tegemoet gaan he ? :rolleyes:


Nee,dat bedoel ik niet juist:niet schijnheilig doen alsof het uit een ander planeet komt,je moet wel toegeven (niet accepteren ,daar zit de nuance) dat zulke kwaal als syptoom "geproduceerd" wordt door deze ziek maatschappij,niet blijven ontkennen:je moet de ziekte aanpakken dan verdwijnen de symptomen vanzelf of in ieder geval verminderen!

Dutchguy
29-03-06, 13:11
Geplaatst door Sallahddin
Nee,dat bedoel ik niet juist:niet schijnheilig doen alsof het uit een ander planeet komt,je moet wel toegeven (niet accepteren ,daar zit de nuance) dat zulke kwaal als syptoom "geproduceerd" wordt door deze ziek maatschappij,niet blijven ontkennen:je moet de ziekte aanpakken dan verdwijnen de symptomen vanzelf of in ieder geval verminderen!
Je zult homosexualiteit nooit aan kunnen pakken omdat het een natuurlijke varieteit is die er altijd geweest is, dwars door alle culturen heen, en die niemand anders tot last is dan hen die er menen onder te moeten lijden omdat het niet past binnen de enge kaders van hun sprookjesfixatie.

Sallahddin
29-03-06, 13:17
Geplaatst door ~Panthera~
Ik ben even weggeweest, en nou dit.

Weet niet wat je er meer bedoelt, maar dat deze maatschappij ziek is, dat weet ik al heel lang.
Ziek van de mensen die elkaar het licht niet in de ogen gunnen nl.
En dat zijn mensen die vinden dat homo's maar van de hoogste toren afgeflikkerd moeten worden ook.

Zullen we het even omdraaien: Moslims moeten van de hoogste toren, en nu eens kijken wat JIJ zou vinden.
Denk niet dat je erg blij zou zijn. :fplet:

Homo's dus ook niet. :moe:

En laat die moraal maar zitten, want die heb ik niet. :blowen:


ik zie dat men zeker het talent heeft om dingen buiten alle proporties te gaan overdrijfen ;het gaat slechts om een slecht geformuleerd uitspraak ,vooraal de zin :doodnormaal ,daar ben ik het met je eens maar om op je hoge toren om "moord en brand"te gaan schreeuwen in plaats om dingen in hun menselijke verhoudingen en contexten te plaatsen ,speelt men "the saint" over de rug van de ander;kijk liever in de spiegel in plaats van meteen "de vonnis" uit te spreken over anderen!

"Doodnormaal" is zeker absoluut niet van toepassing ,dat geef ik toe,maar je moet het in het heel context plaatsen of ben je anders woord "allergish" soms of anders "woorden-blind":selectief op zoek naar "anomaliteiten" ?!



Bovendien,ik wens homo's niet van de hoogste toren te goeien:
Ik heb respect voor die mensen net als de rest maar ik deel hun "visie" niet en ik ben het spuugzat over hun beklaag ,egoeisme en egocentrisme alsof de heel wereld "aan hun wil " moet wijken anders is die als achterlijk wordt brandgemerkt!
En houd mijn geloof er buiten want ik spreek op individueel en persoonlijk titel !

Sallahddin
29-03-06, 13:24
Geplaatst door Dutchguy
Je zult homosexualiteit nooit aan kunnen pakken omdat het een natuurlijke varieteit is die er altijd geweest is, dwars door alle culturen heen, en die niemand anders tot last is dan hen die er menen onder te moeten lijden omdat het niet past binnen de enge kaders van hun sprookjesfixatie.

Ik heb het niet over homosexualiteit ,maar over die verkrachting (noem ik perversiteit)!
De ziekte is in de maatschappij zelf :het falen van het stelsel van normen en waarden!:homosexualiteit keur ik af maar die noem ik geen ziekte !

Pff....ik heb het gevoel dat ik doven-conversatie aan het voeren ben (ik spreek toch geen chinees maar NLs!!!)!

Divine_70
29-03-06, 13:38
Geplaatst door Sallahddin

Pff....ik heb het gevoel dat ik doven-conversatie aan het voeren ben (ik spreek toch geen chinees maar NLs!!!)!

Dat zal dan toch echt aan jou uitleg liggen.
Je bracht het alsof we het maar moeten accepteren dat het gebeurt.

Sallahddin
29-03-06, 13:57
Geplaatst door Divine_70
Dat zal dan toch echt aan jou uitleg liggen.
Je bracht het alsof we het maar moeten accepteren dat het gebeurt.


Weer,nee:dat bedoel ik niet !
Nou,als mensen worden door auto's overreden,dat verbaast me niet en dat accepteer ik niet maar ik doe niet alsof het een extra-terrestre fenomeen is die plotseling en uit het niets de mensen overkomt;zoek naar de oorzaken dan :volgens mij is het falen van het stelsel van normen en waarden (ik heb het nou niet over die auto's!)!!!!



Who gives a f...anyway ,excusez-le mot !!!...kan me niet meer schelen !!!
Nou,ik heb de hekel aan mensen, uit intelectueel luiheid of "leegte" ,in "boxen"plaatsen en ettiquetten daarop plakken (racist,fascist,homofoob...) want dingen zijn niet alleen in zwart-wit en men moet leren dingen in hun menselijke verhoudingen en contexten te plaatsen(ik kan zeggen bijv.dat ik homosexualiteit afkeur of afwijkend vind en tegelijkertijd respect voor homo's heb en dat maakt me niet tot een homohater...!),ik geef liever de voorkeur aan inhoudelijke discussies
dan steriel rhetoriek!!!


Ciao,babe!

Divine_70
29-03-06, 14:11
Geplaatst door Sallahddin
Weer,nee:dat bedoel ik niet !
Nou,als mensen worden door auto's overreden,dat verbaast me niet en dat accepteer ik niet maar ik doe niet alsof het een extra-terrestre fenomeen is die plotseling en uit het niets de mensen overkomt;zoek naar de oorzaken dan :volgens mij is het falen van het stelsel van normen en waarden (ik heb het nou niet over die auto's!)!!!!



Who gives a f...anyway ,excusez-le mot !!!...kan me niet meer schelen !!!
Nou,ik heb de hekel aan mensen, uit intelectueel luiheid of "leegte" ,in "boxen"plaatsen en ettiquetten daarop plakken (racist,fascist,homofoob...) want dingen zijn niet alleen in zwart-wit en men moet leren dingen in hun menselijke verhoudingen en contexten te plaatsen(ik kan zeggen bijv.dat ik homosexualiteit afkeur of afwijkend vind en tegelijkertijd respect voor homo's heb en dat maakt me niet tot een homohater...!),ik geef liever de voorkeur aan inhoudelijke discussies
dan steriel rhetoriek!!!


Ciao,babe!

Nou niet gelijk zo geirriteerd jij, :hihi:
Lees de topic terug en je zal zien dat je het niet echt bijster tactisch bracht, in de trend van: Nou en !!!
Ik denk, als we zo ver zijn dat we nergens meer van opkijken, het alleen maar erger zal gaan worden.
Ergens ben ik blij dat dit soort berichten me nog steeds verbaasd en misselijk maken. ;)

Adios amigo. :jeweetog:

~Panthera~
29-03-06, 14:19
Geplaatst door Sallahddin
ik zie dat men zeker het talent heeft om dingen buiten alle proporties te gaan overdrijfen ;het gaat slechts om een slecht geformuleerd uitspraak ,vooraal de zin :doodnormaal ,daar ben ik het met je eens maar om op je hoge toren om "moord en brand"te gaan schreeuwen in plaats om dingen in hun menselijke verhoudingen en contexten te plaatsen ,speelt men "the saint" over de rug van de ander;kijk liever in de spiegel in plaats van meteen "de vonnis" uit te spreken over anderen!

"Doodnormaal" is zeker absoluut niet van toepassing ,dat geef ik toe,maar je moet het in het heel context plaatsen of ben je anders woord "allergish" soms of anders "woorden-blind":selectief op zoek naar "anomaliteiten" ?!


Bovendien,ik wens homo's niet van de hoogste toren te goeien:
Ik heb respect voor die mensen net als de rest maar ik deel hun "visie" niet en ik ben het spuugzat over hun beklaag ,egoeisme en egocentrisme alsof de heel wereld "aan hun wil " moet wijken anders is die als achterlijk wordt brandgemerkt!
En houd mijn geloof er buiten want ik spreek op individueel en persoonlijk titel !


In de menselijke verhoudingen speelt in dit geval maar één ding, en die is: wat twee volwassen mensen met ELKAAR uitspoken in hun bed, is HUN zaak en de HUNNE alleen.
Ik hoef geen godsdienstig vonnis in dat verband, en dat is nu JUIST wat allerlei geloven WEL doen.
Dus wie is hier the judge, the jury and the executioner ? :moe: