PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand enig idee.....



Divine_70
25-03-06, 12:42
Ik zit met tassen vol speelgoed waar niet meer mee gespeeld wordt.
Is er iets van een stichting die het komt halen en er goede dingen mee doet, bijvoorbeeld voor de arme landen ?

tukkersterror
25-03-06, 13:39
Geplaatst door Divine_70
Ik zit met tassen vol speelgoed waar niet meer mee gespeeld wordt.
Is er iets van een stichting die het komt halen en er goede dingen mee doet, bijvoorbeeld voor de arme landen ?

Ja hoor, ik weet in Almelo (en bij jou in de buurt) zit een stichting die alles inzamelen voor kindertehuizen in Polen.
De gemeente kan je wel vertellen welke het zijn!!!

waterfiets
25-03-06, 13:42
Het rode kruis zal er ook wel interesse in hebben of anders ziekenhuizen in de buurt?

xslaniet
25-03-06, 18:37
Geplaatst door Divine_70
Ik zit met tassen vol speelgoed waar niet meer mee gespeeld wordt.
Is er iets van een stichting die het komt halen en er goede dingen mee doet, bijvoorbeeld voor de arme landen ?
In arme landen hebben ze eten nodig ,geen speelgoed...
Maar wil je een ongeëvenaarde beleving ervaren...
Pak de auto rij naar oost europa(met het speelgoed in de achterbak) en deel dat speelgoed uit aan debiele kindertjes in een kindertehuis.
Iik adviseer je Oost Polen,Ukraïne... geloof me je vergeet die klote camping aan zee

Divine_70
25-03-06, 18:59
Geplaatst door xslaniet
In arme landen hebben ze eten nodig ,geen speelgoed...
Maar wil je een ongeëvenaarde beleving ervaren...
Pak de auto rij naar oost europa(met het speelgoed in de achterbak) en deel dat speelgoed uit aan debiele kindertjes in een kindertehuis.
Iik adviseer je Oost Polen,Ukraïne... geloof me je vergeet die klote camping aan zee

Eten kan ik niet bieden, daarentegen wel speelgoed, dus beter als niks.
En als ik kindertjes blij kan maken met speelgoed of knuffels, dan wil ik die kans graag benutten.

Divine_70
25-03-06, 19:01
Geplaatst door tukkersterror
Ja hoor, ik weet in Almelo (en bij jou in de buurt) zit een stichting die alles inzamelen voor kindertehuizen in Polen.
De gemeente kan je wel vertellen welke het zijn!!!

Oke, zal binnenkort eens gaan informeren, maar ik wil wel een instantie waarvan ik zeker weet dat het daar terecht komt, en niet ergens halverwege Nederland op de markt belandt om eigen zak te vullen.
Weet je de naam toevallig ?

Divine_70
25-03-06, 19:03
Geplaatst door waterfiets
Het rode kruis zal er ook wel interesse in hebben of anders ziekenhuizen in de buurt?

Plaatselijke ziekenhuizen of kinderspeelzalen en dergelijke is niet interessant, die hebben meer dan genoeg.
Het gaat mij er ff om dat de kindertjes die niks hebben het zouden kunnen krijgen.
Zit zelf aan met name Roemenie te denken, en dan de weeshuizen.
Maar geen idee hoe het daar terecht zou kunnen komen, weet ook niet of het Rode kruis dat zou verzorgen.

xslaniet
25-03-06, 19:13
Geplaatst door Divine_70
Eten kan ik niet bieden, daarentegen wel speelgoed, dus beter als niks.
En als ik kindertjes blij kan maken met speelgoed of knuffels, dan wil ik die kans graag benutten.
Ze hebben ook campings daar en véééél goedkoper dan in Nederland. :jumping: en de kinderen zijn ook veel dankbaarder.

Wij hebben dat eens gedaan in Jelenia Gora(niet die camping uiteraard,maar dat speelgoed ...
Je hebt intussen wel begrepen ,ik hou niet van kinderen,maar het is de tijd van je leven...die mongooltje dwingen je gewoon weer even kind te zijn.