PDA

Bekijk Volledige Versie : bekijk video



Victory
25-03-06, 18:53
http://youtube.com/watch?v=VeOuZXghFs8&search=iraq%20snipe%3E

Victory
27-03-06, 12:10
:slaap:

~Panthera~
27-03-06, 12:23
:droef:

tukkersterror
27-03-06, 13:09
Ik heb de film bekeken en vond hem verschrikkelijk, een jongen die daar op de grond stierf.

Maar kon er niet opuit maken door wie of wat hij gewond raakte.
Weet alleen dat de man die filmde een Arabische medewerker was van CNN, die een paar dagen later zelf stierf door een verdwaalde kogel.

:droef: kut oorlogen :droef:

Cherry Bo
27-03-06, 13:36
Geplaatst door tukkersterror


:droef: kut oorlogen :droef:

En oorlog is niet typisch iets van Amerikanen, Irakezen, Israeliërs, Palestijnen, Bosniërs, Serviërs of noem maar op.

Oorlog is typisch iets van mannen! :mad:

amOer
27-03-06, 13:46
Geplaatst door Cherry Bo
En oorlog is niet typisch iets van Amerikanen, Irakezen, Israeliërs, Palestijnen of noem maar op.

Oorlog is typisch iets van mannen! :mad:

nou nou nou ..! dan zou ik eens iets over de 1991 orloog lezen en de rol van dat britse manwijf toen ..!!

maar indeed .. oorlog is smerig .. k*t .. etc... ! en wij.. ja wij hier .. kunnen in iedergeval voorkomen .. dat er nog een oorlog komt!

future is ours fellas !

Cherry Bo
27-03-06, 13:47
Geplaatst door amOer
nou nou nou ..! dan zou ik eens iets over de 1991 orloog lezen en de rol van dat britse manwijf toen ..!!


Uitzonderingen bevestigen de regel.

Spoetnik
27-03-06, 13:49
Geplaatst door Cherry Bo
En oorlog is niet typisch iets van Amerikanen, Irakezen, Israeliërs, Palestijnen, Bosniërs, Serviërs of noem maar op.

Oorlog is typisch iets van mannen! :mad:

Onzin, heb jij de uitspraken van Hillary Clinton gelezen?

Zij is bijna nog erger dan Bush.

amOer
27-03-06, 13:49
Geplaatst door Cherry Bo
Uitzonderingen bevestigen de regel.

not true in this case ..

kijk hoeveel mannen er de leiding hebben en hoeveel vrouwen ..

en bekijk dan de verhouding van agressieve mannen : vrouwen !

wat ik wil zeggen is .. jou stelling klopt nie .. het is niet mannen .. maar Macht dat iedereen verandert, ongeacht het geslacht!

tukkersterror
27-03-06, 13:50
Geplaatst door Cherry Bo
En oorlog is niet typisch iets van Amerikanen, Irakezen, Israeliërs, Palestijnen, Bosniërs, Serviërs of noem maar op.

Oorlog is typisch iets van mannen! :mad:

:stomp: Ja gelukkig wel want vrouwen vechten nog gemener dan mannen:hihi:

ff serieus, vrouwen vechten tegenwoordig net zo hard in het leger als de mannen.
En hoeveel vrouwen hebben zich de laatste tijd niet opgeblazen als menselijke bom? :jammer:

Cherry Bo
27-03-06, 13:58
Geplaatst door Spoetnik
Onzin, heb jij de uitspraken van Hillary Clinton gelezen?

Zij is bijna nog erger dan Bush.

Er zullen altijd wel wat verdwaalde oorlogszuchtige vrouwen te vinden blijven.

Maar ik blijf erbij dat ik oorlog een mannen aangelegenheid vind. Van de top (regeringsleiders) tot in de onderste regionen (soldaten).

Sorry heren, niks persoonlijks.

Cherry Bo
27-03-06, 14:00
Geplaatst door amOer

wat ik wil zeggen is .. jou stelling klopt nie .. het is niet mannen .. maar Macht dat iedereen verandert, ongeacht het geslacht!

En wie zijn er aan de macht? Juist.

Cherry Bo
27-03-06, 14:02
Geplaatst door tukkersterror

ff serieus, vrouwen vechten tegenwoordig net zo hard in het leger als de mannen.
En hoeveel vrouwen hebben zich de laatste tijd niet opgeblazen als menselijke bom? :jammer:

Nogmaals, de uitzonderingen bevestigen de regel.

En er zijn idd ook vrouwen in het leger.
Maar deze worden van hogerhand ingezet.
Door mannen.

Zoiezo is 'het leger' een mannenbedenksel.

amOer
27-03-06, 14:03
Geplaatst door Cherry Bo
En wie zijn er aan de macht? Juist.

als er mannen aan de macht komen bederven ze .. hetzelfde geldt voor vrouwen ..!
en dat is ECHT zo! .. het is alleen dat vrouwen niet zo snel aan de macht komen .. wat de indruk geeft dat mannen zo gewelddadig zijn.. ( wat ook in zekere mate zo is .. maar niet dat mannen uitsluitend gewelddadig zijn en vrouwen uitsluitend lieverds! )

salaam.

Cherry Bo
27-03-06, 14:07
Geplaatst door amOer
als er mannen aan de macht komen bederven ze .. hetzelfde geldt voor vrouwen ..!
en dat is ECHT zo! .. het is alleen dat vrouwen niet zo snel aan de macht komen .. wat de indruk geeft dat mannen zo gewelddadig zijn.. ( wat ook in zekere mate zo is .. maar niet dat mannen uitsluitend gewelddadig zijn en vrouwen uitsluitend lieverds! )


Hoe zou het komen, dat er meer mannen aan de macht zijn, zowel op politiek als op religieus gebied?

MaRiaH
27-03-06, 14:26
Geplaatst door Cherry Bo
Hoe zou het komen, dat er meer mannen aan de macht zijn, zowel op politiek als op religieus gebied?

Simpel toch?
mannen zijn machtswellustelingen!! allemaal! :hihi:



:knipoog:

amOer
27-03-06, 14:29
Geplaatst door Cherry Bo
Hoe zou het komen, dat er meer mannen aan de macht zijn, zowel op politiek als op religieus gebied?

omdat je kan emanciperen wat je wil .. maar vrouwen blijven vrouwen en mannen blijven mannen ..!

maar wat je dus duidelijk ziet, is dat een vrouw als ze aan de macht is, net zo gewelddadig is als een man!!

je zou twee hypotheses kunnen hebben ...

1- vrouwen nemen "mannelijke" eigenschappen over als ze "mannelijke" dingen gaat doen

2- vrouwen zijn net zo gewelddadig maar ze krijgen de kans gewoon niet!


dunno about you.. maar ik ga voor de eerste ! ( alles geldt omgekeerd voor de mannen ook he ! )

Cherry Bo
27-03-06, 15:12
Geplaatst door MaRiaH
Simpel toch?
mannen zijn machtswellustelingen!! allemaal! :hihi:



:knipoog:

Kijk!

Een wijze zuster.

Vrede zij met u. :cola:

tukkersterror
27-03-06, 15:15
Geplaatst door amOer

2- vrouwen zijn net zo gewelddadig maar ze krijgen de kans gewoon niet!


dunno about you.. maar ik ga voor de eerste ! ( alles geldt omgekeerd voor de mannen ook he ! )

Nu begin ik ook eindelijk dwaalspoor te begrijpen, die de vrouwen wil binnen houden, het heeft gewoon te maken met het geweld dat de vrouwen mee brengen.

Ik las laatst nog een leuk stukje.
"Alle criminelen hebben de knapste vrouwen, het is dus de schuld van de knappe vrouw dat een man crimineel wordt"

Toch nog eens een discussie aangaan met Dwaalspoor!!!:lol:

amOer
27-03-06, 15:20
Geplaatst door tukkersterror
Nu begin ik ook eindelijk dwaalspoor te begrijpen, die de vrouwen wil binnen houden, het heeft gewoon te maken met het geweld dat de vrouwen mee brengen.

Ik las laatst nog een leuk stukje.
"Alle criminelen hebben de knapste vrouwen, het is dus de schuld van de knappe vrouw dat een man crimineel wordt"

Toch nog eens een discussie aangaan met Dwaalspoor!!!:lol:

nee hoor niet binnenhouden.. u will never hear me talk like that !

ben zelf een grote voorstander van opgeleide, vrije , dames in de maatschappij creëren ..!

Cherry Bo
27-03-06, 15:23
Geplaatst door amOer
omdat je kan emanciperen wat je wil .. maar vrouwen blijven vrouwen en mannen blijven mannen ..!

maar wat je dus duidelijk ziet, is dat een vrouw als ze aan de macht is, net zo gewelddadig is als een man!!

je zou twee hypotheses kunnen hebben ...

1- vrouwen nemen "mannelijke" eigenschappen over als ze "mannelijke" dingen gaat doen

2- vrouwen zijn net zo gewelddadig maar ze krijgen de kans gewoon niet!


dunno about you.. maar ik ga voor de eerste ! ( alles geldt omgekeerd voor de mannen ook he ! )

Ik ga voor geen van de stellingen.

En stelling 2 bewijst al dat mannen overheersender zijn.


Geplaatst door amOer

omdat je kan emanciperen wat je wil .. maar vrouwen blijven vrouwen en mannen blijven mannen ..!


Hier zit 'm de kneep. :knipoog:

Mannen hebben een 9x hogere testosteronproduktie dan vrouwen.

Testosteron is een hormoon wat o.a. zorgt voor daadkracht, agressie en zucht naar overheersing.

Ik denk dat het feit dat oorlog een mannenzaak is, heel eenvoudig biologisch te verklaren is:

"Testosteron:

Testosteron en adrenaline zorgen er samen voor dat het lichaam actie kan ondernemen. Deze twee hormonen dienen de juiste verhouding te hebben ten opzichte van elkaar. Testosteron zorgt voor de daadkracht, adrenaline zorgt voor de actie. Bij een teveel aan testosteron spreken we niet van actie, maar van agressie. Omdat testosteron bij mannen ongeveer negen maal meer voorkomt dan bij vrouwen, is het logisch dat mannen agressiever zijn dan vrouwen. Het niveau van testosteron wordt door het lichaam bepaald, afhankelijk van de situatie. Wordt er veel stress ervaren, dan neemt het testosteron niveau sterk toe. Ook grote lichamelijke inspanningen zorgen voor een toename van testosteron. Uit diverse wetenschappelijke onderzoeken blijkt dat testosteron niet alleen agressie beinvloedt, maar ook overheersing over anderen stimuleert en testosteron geeft tot slot een lager niveau van emoties. Dit lagere niveau van emotionele beleving, komen we vrijwel altijd tegen bij PTSS. Testosteron is gekoppeld aan agressie.

Een verhoogd Testosteronniveau ontstaat door stress en overmatige lichamelijke inspanning. Dus, indirect levert stress en lichamelijke inspanning agressie op als eindresultaat. Zie hier een recept wat voortkomt uit militaire inspanning.

Als er voldoende testosteron en adrenaline is, kan gehandeld worden. Is het niveau van beide hormonen te hoog, dan ontstaat agressie. kortweg kunnen we stellen: meer testosteron = meer agressie. Minder testosteron = meer angst."

Bron (http://www.platovisit.com/posttrauma/angst.htm)

amOer
27-03-06, 15:27
Geplaatst door Cherry Bo
Ik ga voor geen van de stellingen.



Hier zit 'm de kneep. :knipoog:

Mannen hebben een 9x hogere testosteronproduktie dan vrouwen.

Testosteron is een hormoon wat o.a. zorgt voor daadkracht, agressie en zucht naar overheersing.

Ik denk dat het feit dat oorlog een mannenzaak is, heel eenvoudig biologisch te verklaren is.

"Testosteron:

Testosteron en adrenaline zorgen er samen voor dat het lichaam actie kan ondernemen. Deze twee hormonen dienen de juiste verhouding te hebben ten opzichte van elkaar. Testosteron zorgt voor de daadkracht, adrenaline zorgt voor de actie. Bij een teveel aan testosteron spreken we niet van actie, maar van agressie. Omdat testosteron bij mannen ongeveer negen maal meer voorkomt dan bij vrouwen, is het logisch dat mannen agressiever zijn dan vrouwen. Het niveau van testosteron wordt door het lichaam bepaald, afhankelijk van de situatie. Wordt er veel stress ervaren, dan neemt het testosteron niveau sterk toe. Ook grote lichamelijke inspanningen zorgen voor een toename van testosteron. Uit diverse wetenschappelijke onderzoeken blijkt dat testosteron niet alleen agressie beinvloedt, maar ook overheersing over anderen stimuleert en testosteron geeft tot slot een lager niveau van emoties. Dit lagere niveau van emotionele beleving, komen we vrijwel altijd tegen bij PTSS. Testosteron is gekoppeld aan agressie.

Een verhoogd Testosteronniveau ontstaat door stress en overmatige lichamelijke inspanning. Dus, indirect levert stress en lichamelijke inspanning agressie op als eindresultaat. Zie hier een recept wat voortkomt uit militaire inspanning.

Als er voldoende testosteron en adrenaline is, kan gehandeld worden. Is het niveau van beide hormonen te hoog, dan ontstaat agressie. kortweg kunnen we stellen: meer testosteron = meer agressie. Minder testosteron = meer angst."

Bron (http://www.platovisit.com/posttrauma/angst.htm)

*zucht* ..
in normale omstandigheden is het zo jah! maar wanneer er bepaalde omstandigheden van buitenaf komen .. arggg weet je wat .. meisjes hebben altijd gelijk .. klaar ik hou mn mond :haha:

toedels,
:zwaai:

Cherry Bo
27-03-06, 15:31
Geplaatst door amOer
*zucht* ..
in normale omstandigheden is het zo jah! maar wanneer er bepaalde omstandigheden van buitenaf komen .. arggg weet je wat .. meisjes hebben altijd gelijk .. klaar ik hou mn mond :haha:

toedels,
:zwaai:

Zo snel al?
Ga je niet effe pitbullen? :(

Jij bent helemaal geen goed bewijsmateriaal voor mijn stelling. :ego:

Baddha
27-03-06, 15:52
Normaal generaliseer ik niet graag, maar de verschillen tussen mannen en vrouwen zijn eminent, dus...

Het is maar goed dat mannen de oorlogen uitvechten. Mannen zijn voorspelbaar en doelgericht.

Een leger bestaande uit vrouwen zou denk ik onvoorspelbaar en vals gedrag vertonen. De leger zou onderuit gaan door interne spanningen tussen de troepen.

Dit is slechts gebaseerd op mijn ervaring met vrouwen die langdurig samenwerken. :)

tukkersterror
27-03-06, 16:06
Geplaatst door Cherry Bo
Zo snel al?
Ga je niet effe pitbullen? :(

Jij bent helemaal geen goed bewijsmateriaal voor mijn stelling. :ego:

Een goed voorbeeld van een geemancipeerde man, jong en nou al weten wat vrouwen van hem verwachten!!!
:stout: Hij is de baas in huis, wat mijn vrouw zegt zal gebeuren:hihi:
We kunnen hem aan de pil zetten misschien dat dit zijn testeron een beetje opkrikt:lol:

Cherry Bo
27-03-06, 16:52
Geplaatst door Baddha

Het is maar goed dat mannen de oorlogen uitvechten. Mannen zijn voorspelbaar en doelgericht.

Allicht.
Oorlog is een dóór en vóór mannen bedacht mannenspel.
Vrouwen hebben daar niet zo veel mee, elkaars kinderen afknallen.




Een leger bestaande uit vrouwen zou denk ik onvoorspelbaar en vals gedrag vertonen. De leger zou onderuit gaan door interne spanningen tussen de troepen.


Ergo, vervang alle mannelijke strijdkrachten door vrouwen en er zal snel niet meer gevochten worden. :tik:

Een borduurkransje voor louter mannen zal ook niet lang overleven, testosteronsgewijs.

Cherry Bo
27-03-06, 16:54
Geplaatst door tukkersterror
Een goed voorbeeld van een geemancipeerde man, jong en nou al weten wat vrouwen van hem verwachten!!!

Ik mag hem wel. Hij geeft zo lekker snel op. :hihi:
(Alleen niet goed voor mijn zaak, zo overtuig ik nooit iemand. :ego: )


Geplaatst door tukkersterror

:stout: Hij is de baas in huis, wat mijn vrouw zegt zal gebeuren:hihi:
We kunnen hem aan de pil zetten misschien dat dit zijn testeron een beetje opkrikt:lol:

Met anabolen schijnt men betere resultaten te boeken.

Baddha
27-03-06, 16:58
Geplaatst door Cherry Bo
Ergo, vervang alle mannelijke strijdkrachten door vrouwen en er zal snel niet meer gevochten worden. :tik:

Niet meer tegen de vijand nee ;)


Een borduurkransje voor louter mannen zal ook niet lang overleven, testosteronsgewijs.

Dat wordt een wedstrijd wie het grootste borduurwerk kan maken of de meest stoere afbeelding van een raceauto of een lekker wijf :D

Cherry Bo
27-03-06, 17:01
Geplaatst door Baddha

Dat wordt een wedstrijd wie het grootste borduurwerk kan maken of de meest stoere afbeelding van een raceauto of een lekker wijf :D

:haha:


En er zal een machtsstrijd ontstaan, over wie Opper-Borduurder mag worden. :D

naam
27-03-06, 22:00
Geplaatst door Cherry Bo
Ik ga voor geen van de stellingen.

En stelling 2 bewijst al dat mannen overheersender zijn.



Hier zit 'm de kneep. :knipoog:

Mannen hebben een 9x hogere testosteronproduktie dan vrouwen.

Testosteron is een hormoon wat o.a. zorgt voor daadkracht, agressie en zucht naar overheersing.

Ik denk dat het feit dat oorlog een mannenzaak is, heel eenvoudig biologisch te verklaren is:

"Testosteron:

Testosteron en adrenaline zorgen er samen voor dat het lichaam actie kan ondernemen. Deze twee hormonen dienen de juiste verhouding te hebben ten opzichte van elkaar. Testosteron zorgt voor de daadkracht, adrenaline zorgt voor de actie. Bij een teveel aan testosteron spreken we niet van actie, maar van agressie. Omdat testosteron bij mannen ongeveer negen maal meer voorkomt dan bij vrouwen, is het logisch dat mannen agressiever zijn dan vrouwen. Het niveau van testosteron wordt door het lichaam bepaald, afhankelijk van de situatie. Wordt er veel stress ervaren, dan neemt het testosteron niveau sterk toe. Ook grote lichamelijke inspanningen zorgen voor een toename van testosteron. Uit diverse wetenschappelijke onderzoeken blijkt dat testosteron niet alleen agressie beinvloedt, maar ook overheersing over anderen stimuleert en testosteron geeft tot slot een lager niveau van emoties. Dit lagere niveau van emotionele beleving, komen we vrijwel altijd tegen bij PTSS. Testosteron is gekoppeld aan agressie.

Een verhoogd Testosteronniveau ontstaat door stress en overmatige lichamelijke inspanning. Dus, indirect levert stress en lichamelijke inspanning agressie op als eindresultaat. Zie hier een recept wat voortkomt uit militaire inspanning.

Als er voldoende testosteron en adrenaline is, kan gehandeld worden. Is het niveau van beide hormonen te hoog, dan ontstaat agressie. kortweg kunnen we stellen: meer testosteron = meer agressie. Minder testosteron = meer angst."

Bron (http://www.platovisit.com/posttrauma/angst.htm)


Dit helemaal waar en kun je zelfs op bevolkingsopbouw loslaten. Jonge mannen van 16 tot en met midden 20 hebben een verhoogd testosteron niveau. In landen waarbij de bevolking tamelijk jong is, is vaak meer onrust dan in landen waar er meer ouderen wonen.

amOer
28-03-06, 13:57
Geplaatst door tukkersterror
Een goed voorbeeld van een geemancipeerde man, jong en nou al weten wat vrouwen van hem verwachten!!!
:stout: Hij is de baas in huis, wat mijn vrouw zegt zal gebeuren:hihi:
We kunnen hem aan de pil zetten misschien dat dit zijn testeron een beetje opkrikt:lol:

weyyoo ! je snapt ook niets van meisjes he !
geef ze altijd gelijk daar kicken ze op .. ;)!

DEMOcraat
28-03-06, 14:30
Geplaatst door Cherry Bo
Allicht.
Oorlog is een dóór en vóór mannen bedacht mannenspel.
Vrouwen hebben daar niet zo veel mee, elkaars kinderen afknallen.



Ergo, vervang alle mannelijke strijdkrachten door vrouwen en er zal snel niet meer gevochten worden. :tik:


De term amazone is afkomstig van de Griekse mythe over een krijgshaftig volk, dat alleen uit vrouwen bestond. Ze woonden in Voor-Azië, in Pontus aan de Zwarte Zee of in de Kaukasus. Mannen werden alleen toegelaten om voor nageslacht te zorgen, zo werd het voortbestaan van de samenleving verzekerd. Van de pasgeboren baby's werden de meisjes goed verzorgd, maar de jongetjes gedood, of naar hun verwekkers teruggestuurd.