PDA

Bekijk Volledige Versie : Schoonfamilie pikt graf in



Divine_70
25-03-06, 20:11
De 73-jarige Duitse Christa Jahn uit Frankfurt overweegt legale stappen nadat haar schoontante haar graf heeft 'gestolen' en er zich in liet begraven.Jahn had een graf vlak naast dat van haar man Hans gekocht en verwachtte om naast haar geliefde te kunnen rusten in vrede.

Dat was buiten de familie van Hans gerekend. Zij lieten de tante van Hans, Johanne Woyte, in het graf begraven. "Ik kwam het te weten doordat ik Hans zijn graf ging bezoeken," vertelt de weduwe, "Toen zag ik dat de familie Johanna in mijn graf heeft begraven. Nu begrijp ik waarom ze me niet uitgenodigd hebben voor de begrafenis in januari! Het was een plot om mijn graf onder mijn voeten weg te stelen."

Nu overweegt Jahn dus juridische stappen tegen de Evangelisch kerk waartoe de begraafplaats behoort, als ze haar graf niet teruggeven. Anneliese Gerlach van de Evangelische gemeenschap betreurt het voorval: "Omdat het familie was, dachten wij dat ze alles binnenskamers hadden geregeld. We hadden geen reden om te denken dat er iets niet pluis was."

24/03/06 16u17


http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_126955.jpg